CANNIBAL CORPSE говорят за концерта си в София в интервю за "Про-Рок"

2 фев 2007, 15:04 ч. 401 / 1 26
пред./следв.
В интервю дадено специално за списание 'Про-Рок', басистът на CANNIBAL CORPSE Alex Webster споделя относно сетлиста, който ще бъде изпълнен на концерта им в София на 05.03.2007 г. следното:

   "Ще бъде смесено, от всички албуми. Ще свирим малко повече стари парчета, защото никога не сме правили концерти при вас. Съответно феновете искат да чуят песни от всички албуми, а не само от последния. Там където свирим често, е важно да наблягаме на новия материал, защото хората ни гледат след всеки албум и знаят старите парчета, но на места като България и Румъния, където стъпваме за пръв път, бъдете сигурни, че ще има много дърти класики хаха."

   Цялото интервю с Alex може да прочетете в предстоящия брой 33 на списание 'Про-Рок', който се очаква да излезе на пазара следващата седмица.

още за:

Свързани новини

Няма свързани новини.



Коментари   (26)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


finntroll 7.02.2007 00:09:58 отговори + 0 0
ВИВА КАНИБАЛ КОРПС И СИИКС ФИИТ ЪНДЪР!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bloody.&.Brutal 4.02.2007 19:02:16 отговори + 0 0
Абе щом ще идват C.Corpse,то се знае,че след време ще дойдат и Крис Барнс с неговата компания SFU.Аз лично съм оптимист в това отношение.Все ще се намери от нашите тука в BG промолтари да ги поканят и тях.Покрай този интернет светът вече се глобализира напълно така ,че и това вече е възможно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CorpseReal 4.02.2007 11:25:45 отговори + 0 0
Искам плакат на Кенибал в новия брой на Про-рок! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arson 4.02.2007 11:17:51 отговори + 0 0
Пиша за последно по тази тема.ReWired,много добре си разбрал,че разговорът ,който се води тук е напълно безмислен.Но от един въпрос,защо е изгонен Крис започна едно нелепо сравнение между двамата вокалисти.Просто хората си ги обичат тия неща ,нали знаеш.Най-важното си го написал "и през всичкото това време Кенибъл са на върха в жанра, хората купуват дискове, ходят по концерти, и т.н."А това е най-важното ,нали?Основната цел е да бъдем обективни.А който харсва Cannibal ще дойде на концерта,който не - ще си стой у дома. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ReWired 4.02.2007 10:08:07 отговори + 0 0
нещо не мога да разбера... що за разговор се води тук? кой е по-велик? хахаха, абе хора, тази дискусия трябваше да я водите някъде към '95-та. вече не е актуално.
според официалните данни Крис е напуснал през 1995, след ЧЕТИРИ албума с Кенибъл.
появява се Джордж и те издават с него ШЕСТ албума.
суха статистика:
Крис - ПЕТ години, ЧЕТИРИ албума
Джордж - ДВАНАДЕСЕТ години (с тази), ШЕСТ албума
и през всичкото това време Кенибъл са на върха в жанра, хората купуват дискове, ходят по концерти, и т.н.
сега и всички ние ще го направим, щото Кенибъл СА СИ Кенибъл, както спомена и Necropedophile.
ГРУПА
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Corpse 4.02.2007 01:04:25 отговори + 0 0
еваларката Necropedophile, е тва е истината!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Necropedophile 3.02.2007 21:50:34 отговори + 0 0
От всичко което прочетох едиственото свястно мнение е на Arson.Първо изобщо има ли някакъв смисъл да ги сравняваме.Кенибъл са си Кенибъл със или без Барнс.То си е очевидно.Те са номер 1 ж дет метъла независимо дали някои не ги признава или не,в цял свят екстремната сцена са ги признали.Аз признавам че съм пристрастен по въпроса относно Барнс и Джордж.Оперелено като вокал ми допада повече Барнс.Тои е един от наи-великите.Но не мога да критикувам Джордж защото след като доиде тои в Кенибъл те се промениха коренно донякъде за добро до някъде за лошо.Не мислел текстове,еми много важно.Ако става въпрос главния двигател в тази банда е Алекс,тои мисли и музика и текстове и всичко,ако не е тои няма да има Кенибъл.Относно SFU,си ги слушам от уважение към "наркомана".Имат страхотни класики като Warpath,Maximum Violence,Haunted.Наистина се поизложиха със песни като Amerika The Brutal и албума със кавърите но последния им албум никак не е за изхвърляне.А от Кенибъл го изгонили щото човека си направи страничен проект.А Кенибъл си ги харесвам и със Джордж и със Барнс,но опеделено наи-големите класики на групата са със Барнс.НЯМА 2 МНЕНИЯ!А за Джордж твърдят че бил е по-добър защото пее много бързо.Еми във Eaten Back To Life Барнс бавно ли пее?Еми незнам но при всички положения това ще е наи-великият концерт правен в България.Аиде със здраве Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arson 3.02.2007 20:23:27 отговори + 0 0
Dev,човече, както виждаш две еднакви мнения няма.И аз съм се чудил защо взеха именно вокалиста на никому безизвестните тогава Monstrosity ,но се надявам да разберем от предстоящото интервю(а ,надявам се да има и последващо),защото само групата може да каже с какво е допринесъл.Това,че на някои им харесват повече с Джордж или пък с Крис е въпрос на лично предпочитание.Иначе, ако трябва да избирам между двамата избирам естествено Крис(без спор един от най-добрите дет вокалисти,ако не и най-добрия). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

;-))) 3.02.2007 19:28:38 отговори + 0 0
ieeeee Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dev 3.02.2007 18:42:26 отговори + 0 0
Arson, съгласен съм, ама с какво е допринесъл Джордж не можах да разбера? Нито пише текстове, нито е кой знае какъв вокалист, даже не съм сигурен дали си прави вокалните линии той. Средна работа е. А Барнс кво чудовище беше... леле. Гледайте live версиите на класиката Hammer Smashed Face и с двата вокалиста и ще се убедите.
Иначе с удоволствие ще ги гледам Канибалите и с Фишър, макар че съм по-надъхан за Disavowed!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Към Corpse !!! 3.02.2007 17:53:21 отговори + 0 0
Ами виж бе "Corpse" не ставай толкова дребнав бе човеко. Аз например съм чел ,че се пише например ето така: Бърнс е да и понякога съм го срещал да се пише и Барнс.Ти сега ебехти и човека си.Всеки греши понякога аре и ти давай го малко по-лабаво.Дали е недОразумение или недОразОмение к'во от т'ва пък и аз съм едва на 13 години и така или инче имам вече кинтите за концерта на Cannibal Corpse. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arson 3.02.2007 16:04:22 отговори + 0 0
От коментарите за Крис останах с впечатлението,че с него Cannibal Corpse са били кофти банда,а че с идването на Фишър са станали нещо голямо.Сигурно той им написа текстовете за първите албуми с които си мляхме главите,а?Ако следваме нечия логика по-добре да излизаме от залата когато започнат да се изпълняват парчета от тях.А мисля ,че всички чакат именно тези парчета най-много - някой да каже,че не е така. Я чакайте малко.Това ,че е "наркоман" не значи ,че е по-слаб вокалист или текстописец(мисля ,че Джордж не пише текстове).Или че пък някой е започнал да ги слуша с Фишер си е негов проблем.Това ,че с SFU Крис направи последните години слаби албуми е друг въпрос.А новият албум ще го коментираме когато излезе.Сега какво да му пишем?Никой да не ме разбирайте грешно.Аз харесвам Cannibal и преди и сега.Въпросът е ,че Крис и Джордж са коренно разлини като вокалисти и нямат база за сравнение и че всеки е дал нещо за Cannibal за да бъдат това което са днес. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Corpse 3.02.2007 15:59:32 отговори + 0 0
ЕЕй много неграмотни тука!!! Какъв Крис Бърнс бе? аз за такъв не съм чувал. знам само за Крис Барнс. и за оня най-отдолу - пише се недоразУмение, а не недоразОмение Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MASSACHUSSETTS 3.02.2007 15:26:24 отговори + 0 0
Абе"Majuna"!!! Ако говориш за прическата на самият "Крис Бърнс" то това няма никакво значение.И без това пича все още си има глас и си издава албумите,както си му е редът.Прави си турнета има си свойте почитатели и пак си е популярна личност сред метал средите.Така,че това дали е с нормална дълга коса или расти или е чисто гола глава това няма значение.Виж само гласеца на мистър АДАМ ДЮК ОТ KSE въпреки,че е винаги обръсната гола глава!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Leper_Messiah 3.02.2007 13:21:16 отговори + 0 0
Ха , и едно допълнение - който плюе George да не идва ... нема смисъл от такива ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Leper_Messiah 3.02.2007 13:17:26 отговори + 0 0
каква ирония , под тая новина в момента е новината за новия на Six feet , и забележете на колко хора им пука за тях ... в каква насока ми е тръгнал наш Крис незнам , не ми и дреме просто се радвам че вече го няма ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Majuna 3.02.2007 12:57:26 отговори + 0 0
Хм.... Добре че го изгониха тоя Барнс, че щяхме да ходим сега на Реге парти хахахахааа
А защо са го изгонили, това си е тяхна работа. Питаите защо изгониха Макс от Sepultura и ще получите същия отговор.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Насо 3.02.2007 02:08:29 отговори + 0 0
Абе дори и да са го изгонили щот са му смърдели краката, к'во значение има сега, ебаси? Слушай си Жорето и т'ва е... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dev 2.02.2007 22:57:04 отговори + 0 0
Колко велики музиканти са били зависими... има ли нужда да изброявам? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lapsiz 2.02.2007 22:45:49 отговори + 0 0
много ясно! има ли наркотици, метъла=0 Примери, мильони...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Dead Alive 2.02.2007 21:08:44 отговори + 0 0
Ама т'ва АНОНИМНИЯТ(вторият от най-доло)как само го окапазани горкичкият "Крис Бърнс"."ЩОТО Е ЛЕКЕ И НАРКОМАН" ХАХАХАХАХАХА ............. Е т'ва е то безмилосно-желязна критика. :-))))))))))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.02.2007 17:37:42 отговори + 0 0
че то той си го признава Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metaXata 2.02.2007 17:25:39 отговори + 0 0
много е важно да е наркоман,много е важно,специално за метълите,когато не им харесва някой да е наркоман
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dev 2.02.2007 17:24:33 отговори + 0 0
Брей Анонимен, ти и лично ли си го познавал? Chris > Fisher. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.02.2007 15:32:24 отговори + 0 0
То е ясно - щото е леке, наркоман и се е интересувал повече от проекта си, който после стана група. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


One question !!! 2.02.2007 15:31:00 отговори + 0 0
Tова добре хубаво,но !!! Като дойдат пичовете от "CANNIBAL CORPSE" поне вие,който правите това великолепно списание се надявам,че ще направите по-обширен и подробен материал с по-подробни интервюта с тези пичове.В това съмнение няма разбира се това е сигурно,но молбата ми към вас господа бачкащи в сп:"ПРО-РОК"е да попитате Алекс или Пол един от двамата ,а може и двамата,защото те са най-старите членове на тази банда,защо преди 10години аджба биха шута по най-безцеремон начин на великият "КРИС БЪРНС"!!! Просто да обяснят,каква е самата причина за това неприятно ако може така да го наречем (меко казано)недоразомение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".