Dave Mustaine за публиката на стадион "Васил Левски": "Най-красивото нещо, което съм виждал в живота си"

19 апр 2016, 12:39 ч. 5633 / 18 35
пред./следв.

   През месец януари тази година американските траш ветерани MEGADETH издадоха 15-ия си студиен албум "Dystopia", след което групата тръгна на световно турне, за да представи новата творба пред своите фенове. В състава на бандата има две промени. На барабаните вече е Chris Adler от LAMB OF GOD, а като китарист бе привлечен Kiko Loureiro от ANGRA. Както знаете, MEGADETH са включили и София в европейската част от турнето си. Концертът им у нас ще се състои на 7 юли в зала "Универсиада", а всичко изброено до тук беше и поводът да си поговорим с Dave Mustaine - създател, вокалист, китарист и основен композитор и текстописец на една от най-известните и успели метъл банди в света.

WeRock.bg: Здравей, Dave! Как си? Къде те намираме в момента?
Dave Mustaine: Здравей! Благодаря, добре съм. В момента съм в къщата си в Тенеси.

Съвсем скоро приключи първата част от тазгодишното ви турне. Направихте 23 концерта в САЩ и Канада. Как преминаха те?
Преминаха изключително успешно. Както феновете, така и групата и екипът ни си изкарахме супер по време на концертите. Четох няколко репортажа след това и всичките бяха позитивно настроени към нас. На един-два концерта имахме няколко технически проблема. Също така на някои места атмосферните условия не бяха на наша страна. Някои от шоутата ни се проведоха в най-северните части на Америка, където имаше обилни снеговалежи. Съответно, част от феновете ни изпитваха затруднения да дойдат на концертите. Но като изключим тези няколко случая, всичко останало беше наистина страхотно.

На това турне MEGADETH представят 15-ия си студиен албум "Dystopia". Как се приемат новите песни от публиката?
Феновете ги харесват много. На концертите изпълняваме пет нови композиции: "The Threat Is Real", "Fatal Illusion", "Dystopia", "Post American World" и "Poisonous Shadows". Така че, може да се каже, че новият ни албум е добре представен по време на живите ни изпълнения.

Можеш ли да ни обясниш каква е идеята, която стои зад "Dystopia"? Какво искаш да кажеш с този албум на публиката?
Първото, което трябва да се каже за този албум е, че като цяло той не е концептуален. Така мога да нарека само една песен от него и не бих искал от текста ѝ хората да си вадят генерални изводи. Или пък да си мислят, че всичките ми вярвания и цялото ми съзнание са насочени към идеята, че светът ни загива. Напротив. Вярвам, че много от нещата, които ни заобикалят, са добри или пък могат да станат по-добри. По същия начин съм убеден, че има много неща вътре в мен, които биха могли да станат по-добри. Бих искал промяната, която смятам, че трябва да стане в света като цяло, да бъде в мен. Не се виждам в ролята на вземаща се на сериозно рок звезда, която обяснява на хората кои са нещата, които вършат грешно и как трябва да ги направят правилно. Аз също трябва да се променя към по-добро, както всеки друг човек, предполагам. Това е нещо като текста от песента на Michael Jackson "Man in the Mirror". Ако искаш някаква промяна, промени първо себе си.

"Dystopia" достигна до трето място в престижната класация за албуми "Billboard Top 200". По този показател това е вторият ви най-успешен албум изобщо (след "Countdown to Extinction" от 1992-ра, който достига до второ място в класацията - бел. авт.). На какво според теб се дължи този успех?
На много усърдна работа. Изключително лоялни фенове. Също така, важно условие е да имаш добра музикална компания до себе си, с която да работиш безпроблемно и да се разбирате добре. Ето тези няколко неща правят един албум успешен и добър. Записите и обработката на песните бяха направени в две чудесни студиа, което също е фактор, който не бива да се подценява. Момчетата, които се занимаваха с постпродукцията на албума свършиха страхотна работа. Chris Rakestraw и аз сме продуценти на "Dystopia" и смело мога да заявя, че двамата работехме много усърдно върху албума. Резултатът е налице. Още веднъж ще кажа, че студиата, в които се случиха нещата, бяха наистина страхотни. В Нашвил има една кънтри банда, която се казва ZAC BROWN BAND. Вокалистът и китарист на тази група е Zachry Alexander "Zac" Brown. Той си има собствено звукозаписно студио, в което именно записахме половината албум. Другата половина бе записана и обработена в "Lattitude South Studios".

Това е първият ви албум от 12 години насам, в който барабаните не са записани от Shawn Drover Китаристът ви Chris Broderick също напусна групата. Как оценяваш работата на Adler и Loureiro по албума?
Безспорно смятам, че Shawn е страхотен барабанист. Но ние като група имахме нужда от промяна. В последно време той не беше щастлив от участието си в MEGADETH и реши да ни напусне. Така се появи възможността да вземем някой, който да бъде много ентусиазиран от факта, че ще се присъедини към нас. Бяхме много щастливи, когато Chris Adler стана част от групата. Пак ще кажа, че аз харесвам Shawn и не мога да кажа нищо лошо за него. Но наистина имахме нужда от някаква промяна. И именно Chris и Kiko донесоха тази промяна. Получи се така, че се върнахме към онези времена, когато в групата имаше някаква химия между отделните ѝ членове. Свиренето на Kiko е подобно на това на Marty Friedman и Chris Poland. Смятам, че най-добрите барабанисти в цялата история на групата са Gar Samuelson (от 1984 до 1987 г.) и Nick Menza (от 1989 до 1998 г.) След тях двамата бих наредил Chris Adler. А най-добрите китаристи са Chris Poland и Marty Friedman, следвани от Kiko Loureiro. Това са двата сегмента, които до голяма степен правят от MEGADETH групата, която е - барабаните и китарите. И с Chris Adler и Kiko Loureiro категорично се доближаваме до най-добрите си години и до най-добрия си звук.

Ти винаги си бил политически ангажиран. Това се отнася не само до интервютата ти, но и до голяма част от текстовете на песните ти. Изразяването на политическа позиция отразявало ли се е негативно на кариерата ти като музикант?
Негативно на кариерата ми като музикант са се отразявали случаите, в които журналистите пишат, че съм казал неща, които не съм. Това ми се случи дори тази сутрин. Някакъв човек бе цитирал уж мое изказване, което не съм правил никога. В конкретния случай не ставаше въпрос за журналист, а за фен. И аз съответно му написах, че е абсолютно неприемливо и нечестно да не ме познаваш изобщо, но в същото време да ме съдиш за неща, които си прочел в интернет и си повярвал, че са истина. А те не са. Мисълта ми е: колко акъл трябва да имаш в главата си, за да прочетеш нещо в интернет и веднага да повярваш, че то е сто процента истина?!

Във връзка с предишния ми въпрос - MEGADETH имат 11 номинации за "Грами" в 11 различни години, но никога не са печелили наградата. Май в това отношение сте световни рекордьори. Според теб, дали това няма нещо общо с факта, че публично изразяваш позицията си по политическите, а и не само, теми на деня?
Възможно е да е така. Може и това да е причината. Аз лично предпочитам да вярвам, че наградите "Грами" не се влияят от личното ми мнение и позиции по различни въпроси. Но пак опираме до това, че има журналисти цитиращи мои изказвания, които никога не съм правил. Ще ти дам един пример. Това се случи през 2012-а. Навсякъде в пресата се пишеше, че аз подкрепям кандидатурата за президент на Rick Santorum (сенатор от Републиканската партия, известен с крайните си позиции против абортите, продажбата на контрацептиви и почти екстремистките си виждания относно имигрантите в САЩ, бел. авт.) А това изобщо не беше вярно. Никога не съм правил изказвания, че подкрепям кандидатурата му. Никога не съм го срещал, никога не съм говорил с него, никога не съм знаел нищо за него. Дъщеря му се разболяла от някаква ужасна болест и той оттегли кандидатурата си за президент, за да бъде близо до детето си. Научавайки това аз казах в едно интервю, че постъпката му е наистина чудесна. Нищо повече. Я ми кажи, ти баща ли си?

Да, имам две деца.
ОК. Представи си тогава следната ситуация. Кандидат си в някаква кампания. И изведнъж жена ти се обажда по телефона и ти казва: "Скъпи, детето ни е ужасно болно." На което ти ѝ отговаряш: "Майната и на кампанията, прибирам се вкъщи!" Правиш го, а аз споделям: "Хей, постъпката на този човек е страхотна! Детето му се е разболяло и той се прибира при него, зарязвайки възможността да стане президент на САЩ." И на следващия ден всички вестници пишат, че Dave Mustaine подкрепя твоята кандидатура и твоите виждания. А това не е истина. Бях буквално бомбардиран от всички страни. Навсякъде се пишеше: "Dave Mustaine е републиканец." Не съм никакъв шибан републиканец. "Той е против гейовете." Не, не съм. "Dave Mustaine е срещу абортите." Пълни глупости! Има ужасно много неща, които хората не знаят за мен, но въпреки това продължават да се говорят изключително нелепи истории, касаещи Dave Mustaine.

Доколкото знам, ти си дълбоко вярващ християнин. В тази връзка, какво е мнението ти относно ситуацията в Европа през последните няколко години? Имам предвид атентатите във Франция и Белгия и така наречените бежанци, които идват тук от Сирия, Афганистан и Ирак.
Много труден, много тежък въпрос ми задаваш. Няма начин да ти отговоря на него за времето, с което разполагаме. И да ти кажа честно, предпочитам да се придържаме към музикалната тема, а не да давам мнение по въпроси, по които не съм достатъчно квалифициран, така да се каже. В крайна сметка аз съм музикант, а не експерт по национална сигурност. Единственото, което ще кажа по въпроса е, че трябва да се отнасяме с другите хора така, както искаме да се отнасят с нас самите. Искрено вярвам в това. Ако живеем по този начин, нещата ще станат много по-добри. Да, пак няма да са перфектни, но със сигурност ще бъдат по-добри.

През 2010-а METALLICA, SLAYER, MEGADETH и ANTHRAX направиха голям концерт тук в София, който беше излъчен по кината в целия свят, а по-късно издаден и на DVD и блурей. В края на концерта четирите групи дори изпълниха заедно една песен. Какво си спомняш от онази вечер?
Това беше едно прекрасно преживяване за нас. Спомням си го много добре. Точно когато трябваше ние да излезем и да свирим, започна да вали силен дъжд. Малко преди това пред сцената се виждаха безкрайно много хора, облечени в черно. Гледката беше направо невероятна! Хубав стадион, мрачно небе, идващата буря, почерняло море от хора… Сякаш всичко това предвещаваше какво ще се случи. David Ellefson подхвърли на майтап: "Да се надяваме, че SLAYER няма да докарат дъжда" (препратка към песента на SLAYER "Raining Blood", бел. авт.) И точно когато се качвахме на сцената, небето се отвори и се изля страховит дъжд! Погледнах публиката и видях най-красивото нещо, което съм виждал през живота си. Всеки беше сложил над главата си нещо, с което да се пази от дъжда - чадъри, дъждобрани, якета, найлони и чанти в различни цветове. Черното множество се беше превърнало във великолепен, разноцветен океан! Невероятна гледка! Това е един от най-любимите ми спомени. Мрачното небе, бурята, дъждът… А под тях разноцветни хора, които бяха толкова истински и толкова живи. Страхотно беше!

Както знаеш, непрекъснато се спекулира относно твоите отношения с бившите ти колеги от METALLICA. Какви са те всъщност? Поддържаш ли някаква връзка с тях и може ли да се каже, че след онзи концерт в София лошите неща от миналото са простени и забравени?
Отношенията ми с тях са добри. И да, всичко лошо, което се е случило между нас в миналото, е простено и забравено.

MEGADETH са продали над 50 милиона албума и са една от малкото групи от американската ъндърграунд метъл сцена през 80-те години на миналия век, които достигат до световна популярност. На какво според теб се дължи това?
Преди всичко на много здрава работа. А също така и на факта, че сме изключително честни в отношението си към нашите фенове. Не сме ги подвеждали никога. Важно е и да спомена, че аз не правя компромиси. Винаги ще се намери някой, който да ти каже: "Не". И не е без значение колко пъти трябва да го чуеш, преди да приемеш "Не" за отговор. Има много музиканти, които като чуят тази дума и си тръгват веднага. Напускат на секундата. Аз не съм от този тип хора.

Считаш ли себе си за успял човек? И какво за теб е успехът?
Да, смятам се за успял. На 54 години съм и съм част от музикалния бизнес от много време. Имам доста колеги и приятели, които за жалост вече не са между живите. Починаха от свръхдоза. Самият аз съм имал сериозни проблеми с наркотиците. Но успях да се преборя с това. Както и с много други трудности вътре и извън групата. Двамата с моя колега David Ellefson някак си се справихме с всичко това. И до ден днешен сме най-добри приятели и сме част от група с над 30-годишна история, която все още рита здраво, ако мога така да се изразя. Щастлив съм от начина, по който се развиват нещата в момента и се надявам, че ни очакват още много, много успешни години.

Dave, благодаря ти за това интервю и за отделеното време. Накрая, би ли се обърнал с няколко думи към читателите на WeRock.bg? Много от тях със сигурност ще бъдат на концерта на MEGADETH в София на 7 юли.
И аз ти благодаря за времето, което ми отдели. Публиката в София беше страхотна, когато свирихме там през 2010-а. На всеки, който е присъствал тогава ще кажа, че концертът ни сега ще бъде още по-добър от предишния. Споменах вече причините за това - смятам, че съставът на MEGADETH в момента включва наистина страхотни музиканти, а и новият ни албум "Dystopia", който ще ви представим, се приема повече от добре от нашите фенове. Затова и с нетърпение очаквам срещата ни в София.

 

Автор: Ози
Снимки: Satyr

 



Коментари   (35)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Kris 20.04.2016 02:19:41 отговори + 16 0
Истината е,че Дейв е велик точно колкото и Metallica,разликата е в мениджмънта. аз до ден днешен харесвам и двете банди,като Megadethса ми по-насърце. Последният им албум е шедьовър.Изключителен, кристален звук, поднесен по най-добрия начин.Каквото и да кажем ще е малко. Чакаме ги на 7ми Юли!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дъртия 19.04.2016 23:27:11 отговори + 0 8
Липсва ми един въпрос: "Дейв, вярно ли е, че ********* на нюстед в Австралия ?" Защо? Какво точно не ти стига в тоя живот, че поиска те да не свирят там, на една сцена с тебе?" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stewie Griffin 19.04.2016 21:13:06 отговори + 12 13
Религиозността е едно от най-ярките практически измерения на човешката глупост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MalmSuite 20.04.2016 13:25:41 + 6 0
Ако не се натрапва на останалите - няма лошо. Но си прав, че е неприложима в днешния свят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Unbiased 19.04.2016 21:12:42 отговори + 19 2
Страхотно интервю. Още на концерта на Четворката помня как Мегадет свириха песен след песен и Дейв каза единствено нещо от сорта на "аз знам кои сте вие, и вие знаете кой съм аз" след като представи членовете на бандата към края на изпълнението им. А по-късно, след като закъсняха с час, 1/3 от концерта на Металика мина в приказки на Джеймс Хетфийлд колко обичал всички фенове и как сме били част от семейството му и едва ли не заспива и се събужда с мисълта за нас. Дейв просто е много по-истински и неподправен човек, за което го уважавам безкрайно много. А за музикалните му качества спор не може да има. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

....... 19.04.2016 22:15:14 + 3 14
И аз помня как песен след песен Дейв не можеше да започне да пее...
Иначе браво за интервюто!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Unbiased 19.04.2016 23:02:54 + 12 0
Ще уточниш ли какво имаш предвид под "не можеше да започне да пее"? Беше малко прегракнал, да, мисля че беше боледувал наскоро. Прави му чест, че изкара концерта. Би ли предпочел да го отменят защото не е бил на 100% както много други групи биха направили? Още една причина толкова да искам да ги гледам пак. Живот и здраве, ще пробвам да ги гледам 2 пъти това лято. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

....... 20.04.2016 00:10:52 + 1 7
Не се пали, че ми е писнало да го гледам "прегракнал". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Unbiased 20.04.2016 02:35:28 + 0 0
Аз изобщо не се паля Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Misery 20.04.2016 11:20:22 + 5 4
Дейв поне пя!
Което не може да се каже за Джеймз. Отегчено нареждане на втръсналите му текстове в скоропоговорки няма как да се нарече пеене.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

............. 20.04.2016 12:21:41 + 6 0
Пичове, не се карайте. Най-добре пее Беладона Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Про 19.04.2016 19:20:20 отговори + 33 2
Не мога да повярвам, че тоя сайт се чете от толкова злета!!!
Това е най-страхотното интервю, което съм чел/слушал от много време насам, като изключим великите попадения на Васко Катинчаров.
Зададени са точните въпроси на точния човек, поднася се СУПЕР КОМПЛИМЕНТ на българската публика от 2010, граничещ наистина с поезия, и пак има мрънкачи?!? Ходете се прегледайте, честно!
Браво на WEROCK и интервюиращия, такива интервюта не се правят всеки ден!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Dreamer 19.04.2016 23:06:15 + 15 0
Благодаря ти за точния коментар. И го подкрепям с +1, защото не мога с повече.
Завиждам благородно на късметлията от екипа на WeRock - Ози, за това интервю, и се радвам, че умее да сътвори диалог, който доставя удоволствие на всички , които оценяват като въпросите и отговорите, така и съхранената емоция от концерта на Четворката в София.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Раптор 19.04.2016 18:03:18 отговори + 4 16
Rotting Christ са по-яки. След оная история на концерт с хедлайнър Мегадет няма да стъпя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

............. 19.04.2016 18:46:23 + 12 2
Споко, и без теб ще си пукнем главите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Адлър 19.04.2016 20:10:12 + 8 1
What what? Я спри пиенето, не ти се разбира Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hate me 19.04.2016 16:59:00 отговори + 4 12
И в последствие се оказва че не е давал интервю
едно време по радиата по телефона ги правеха Eдин говори на развален английски а водещия пита ли пита Докато не видя видео материал не вярвам Апропо валя град, а дъжда беше само в началото
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metal 19.04.2016 19:18:32 + 6 4
Апропо кога е валяло град? На стадиона валя дъжд - баш на Мъстейн и Слеяр т.е по средата на концерта.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Некъф 20.04.2016 11:42:04 + 2 0
Отпред на оградата баш на Мегатадеатф мааше град... за кратко, ма каествено Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 19.04.2016 16:05:01 отговори + 11 2
Слава на Истинския Метъл! Слава на Дейв! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пенчо 19.04.2016 15:50:52 отговори + 7 25
Абе оставете го тоя сбъркан християнин, не виждате ли, че в главата му са само конспирации :Р доста е зле по принцип Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сокол 19.04.2016 15:02:41 отговори + 10 2
Велик човек и музикант - поклон! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Жоро Оптимиста 19.04.2016 14:39:22 отговори + 33 1
Е вие не сте наред! Човекът изнася стотици концерти годишно и само това, че си спомня с подробности случка отпреди 6 години и говори с уважение за българската публика е достойно за уважение. А тези, които ги дразнят въпросните редове - представете си, че Дейв е казал колко тъпа публика сме и че на концерта от същото турне в Турция (примерно) зрителите са били къде-къде по-адекватни. Може би така ще се почувствате по-добре. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MalmSuite 19.04.2016 13:32:52 отговори + 16 1
Мда, лоялни са феновете на Дейв. Аз харесвах малко повечко Крис Бродерик, но и Кико е супер. До голяма степен успехът на Megadeth се дължи на постоянната подмяна на музикантите. Ще откача на концерта.

..........Не прави това на другите, което не искаш да ти правят на теб....ако всички изповядваха този принцип, животът щеше да е лесен и хубав.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blasphemer 19.04.2016 13:09:03 отговори + 18 1
Добро интервю, браво. На 7-ми ще бъде лудница! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лачирейс Кучев 19.04.2016 13:00:17 отговори + 3 10
Предозирали сте малко със заглавието Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зиги 19.04.2016 13:02:28 + 11 3
"Погледнах публиката и видях най-красивото нещо, което съм виждал през живота си." - ако някой тук е предозирал, то това е Мъстейн Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

............. 19.04.2016 12:51:56 отговори + 15 3
Благодаря, Дейв! И ти беше най-красивото нещо от The Big 4 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Зъ! 19.04.2016 12:48:39 отговори + 9 15
Ако интервюто е за друга държава, бъдете сигурни , че "най-красивото нещо" хич няма да е публиката на стадион "Васил Левски"... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Въ! 19.04.2016 12:57:03 + 9 4
Представи си човекът не е ходил/имал възможността да разгледа София или страната. Прави комплимент за това, което в крайна сметка е видял... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гъ! 19.04.2016 13:02:28 + 18 3
А и е добре да се чете не само заглавието а и цялото интервю.
Въпросът към Дейв не е какво е най-хубавото нещо или къде е била най-хубавата публика. Въпросът е какво си спомня от концерта с Биг Фор тука. Именно този концерт беше записан и излъчван по цял свят. На мен ми звучи много вероятно да го казва това съвсем искрено.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 19.04.2016 13:23:34 + 22 3
За съвсем друго нещо става въпрос тук : "Погледнах публиката и видях най-красивото нещо, което съм виждал през живота си. Всеки беше сложил над главата си нещо, с което да се пази от дъжда - чадъри, дъждобрани, якета, найлони и чанти в различни цветове. Черното множество се беше превърнало във великолепен, разноцветен океан! " . Това си е направо поезия . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Злият 19.04.2016 14:46:26 + 5 5
Дайте да намерим мъж на Зъ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaoc 19.04.2016 16:36:35 + 8 3
"Ако интервюто е за друга държава, бъдете сигурни , че "най-красивото нещо" хич няма да е публиката на стадион "Васил Левски"..."

Колко типично българско изказване
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Некъф 20.04.2016 11:46:25 + 5 1
Ич ми не е... Всички музиканти хвалят вече не от уважение към публиката, а по дефоулт. Единствените искрени музиканти в подобни ситуации са "малките" и клубните групи. Всичко друго си е PR. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".