Floor Jansen: "NIGHTWISH бяха говорили с мен да пея с тях от ноември"

5 окт 2012, 11:26 ч. 1770 / 7 67
пред./следв.
В интервю за холандска радиостанция певицата Floor Jansen (REVAMP, екс-AFTER FOREVER), която в движение зае позицията на фронтдама на финландските симфометъли NIGHTWISH, разкрива, че от групата са се свързали с нея от по-рано и тя се е подготвяла да се присъедини към турнето на бандата през ноември, декември и януари. След внезапната раздяла с Anette Olzon по средата на американската обиколка на NIGHTWISH се е наложило Floor да ускори нещата и да отпътува спешно за САЩ.
   Докато мнозина български "специалисти-коментатори" не пропускат да изкритикуват (да не кажем "оплюят") NIGHTWISH при всеки повод, то Floor Jansen казва, че да пее с Tuomas Holopainen и компания за нея е "сбъдната мечта". Вероятно госпожицата не се е допитала до нашите спецове или, още по-лошо - тя просто не разбира от музика :-)))))

   Запитана дали ще пее в следващия студиен албум на NIGHTWISH, Floor отговаря, че засега този въпрос не е бил обсъждан.
Floor Jansen

още за:

NightwishFloor Jansen


Коментари   (67)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Alex 26.06.2013 22:23:28 отговори + 1 1
Готик или не те са велики,а с Флоор ще са просто номер1 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз па мисля да стана музи 12.04.2013 00:03:35 отговори + 0 1
Тъй де... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.10.2012 14:26:26 отговори + 1 1
Както винаги българина яко раздава акъли без да разбира естествено от това , за което ръси мозък! я да видим от коментиращите , колко от вас са музиканти или с други думи свирят на поне един музикален инструмент повече от 4години, или имат певчески способности? Гаранция нито един личи си по неадекватните ви коментари :-) , но е яко да се ръси мозък така се чувстваме значими нали ?!----- прав е човека а и на концерт как звучи просто останах без дъх Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.10.2012 20:49:26 отговори + 0 1
Найтуиш трябва преди всичко да променят тематиката на песните си,тоест да престанат с тия приказни щуротии и да започнат да пеят за по-смислени неща!Напълно съм съгласен и че им трябват по-агресивни мъжки вокали и по-плътни женски.Колкото до това,че били най-добрата готик група,това е смешно,защото те са в пъти повече симфо метъл,отколкото готик.Имат и много повече фолк метъл и дори хард рок елементи,отколкото готик.Готик са групи като:
Moonspell, Crematory, Paradise Lost (не всички албуми), Anathema (ранните им неща), Amorphis (повечето им албуми), Lacuna Coil, Dark Age, Epica (но те имат и много симфонични елементи,но все пак са повече готик, особено последните 3 албума), Tristania, Mandragora Scream, Draconian, Sentenced, Poisonblack, Charon, Ajattara, Swallow The Sun, Amantyde, To-Mera, The Gathering (само 90-тарските им албуми). Даже и Cradle Of Filth имат повече готик елементи от Найтуиш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

мечтател 9.10.2012 12:48:03 отговори + 0 2
Анонимен - 2012-10-07 23:56:48

Имам предвид, че гласът й не е особено силен, нито пък го използва по запомнящ се начин.
------------------------------------------------------
+1
Особено за за "запомнящия се начин". Безлична е.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 9.10.2012 09:15:47 отговори + 1 1

Чакай, ние за една и съща певица ли говорим? Защото "не особено силен глас" и Флор Янсен са две взаимно изключващи се понятия. За да добиеш представа за нея като глас, не я гледай с Найтфиш. Защото застъпва на пост от няма и една седмица, при това без репетиции.
Как искаш да звучи? Та те още не са загряли как да използват възможностите й.

--------------------------

Пък и ако ще г*за да си скъса да вика, ако микрофонът й слабо настроен, нищо няма да се чуе.

Чувала съм я с групата й, оттам ми идва мнението. С Найтуиш дори не искам да я слушам. Прилагателното "силен" в този случай не е използвано да опише нещо, което ще ти продъни ушите, а за качеството на гласа й. Т.е, ако реши да се вживее много в песента, на косъм е от това да почне да крещи и пищи като Анет. За микрофони не ми говори, те няма да й дадат магически способности.

---------------------------------------

Както винаги българина яко раздава акъли без да разбира естествено от това , за което ръси мозък! я да видим от коментиращите , колко от вас са музиканти или с други думи свирят на поне един музикален инструмент повече от 4години, или имат певчески способности? Гаранция нито един личи си по неадекватните ви коментари :-) , но е яко да се ръси мозък така се чувстваме значими нали ?!

---------------

Свиря на пиано от 11 години. Занимавам се с пеене от 2 и половина. Още нещо?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.10.2012 20:47:54 отговори + 0 1
Както винаги българина яко раздава акъли без да разбира естествено от това , за което ръси мозък! я да видим от коментиращите , колко от вас са музиканти или с други думи свирят на поне един музикален инструмент повече от 4години, или имат певчески способности? Гаранция нито един личи си по неадекватните ви коментари :-) , но е яко да се ръси мозък така се чувстваме значими нали ?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.10.2012 17:29:34 отговори + 0 1
"Имам предвид, че гласът й не е особено силен"

Чакай, ние за една и съща певица ли говорим? Защото "не особено силен глас" и Флор Янсен са две взаимно изключващи се понятия. За да добиеш представа за нея като глас, не я гледай с Найтфиш. Защото застъпва на пост от няма и една седмица, при това без репетиции.
Как искаш да звучи? Та те още не са загряли как да използват възможностите й.

Пък и ако ще г*за да си скъса да вика, ако микрофонът й слабо настроен, нищо няма да се чуе.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.10.2012 11:39:53 отговори + 0 1
А за Флор Янсен - поредната изгоряла :-)
-----------------------
И аз и се чудя на Флор що е толкова ентусиазирана да пее с Найтуиш? Сигурно иска и на нея да й бият шута
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

geregrave 8.10.2012 11:10:22 отговори + 0 1
Абе каква статия, какво чудо. KATEHIZIS откъде го изнамерихте, осмокласник-стажант?
Не е добре!

А за Флор Янсен - поредната изгоряла :-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Amarok 8.10.2012 02:25:02 отговори + 2 1
Когато е написана добра музика винаги ще се намери кой да я изпее/изсвири...За съжаление на любимата ви на всички Таря няма вече кой да й пише добра музика и нещата от албум на албум отиват на зле. Очаквам скоро време да запише метъл-версии на "Тръгнал Кос" и "Зайченцето бяло". И да - бил съм на 3 от 4-те й концерта в България и е добре да спре да пее песни на Nightwish защото сравненията с нейнте "композиции" доста вредят. А г-н Холопайнен го наричайте както си искате, но последните 2 албума са уникални откъдето и да ги погледнеш като продукция и мащаб. И не на последно място - очевидно формулата е финансово успешна /въпреки или заради Анет/ щом групата си позволи турне в USA. А за Флор нещата са ясни - Туомас, хващай я за постоянно, това е ПЕВИЦАТА!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.10.2012 23:58:36 отговори + 0 1
баси разбирачите сте се събрали тука
Кабаиванска, Борис Христов и Гюзелев пред вазе са лилипути
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.10.2012 23:56:48 отговори + 0 1

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=2ldqstuXjag

Не знам според теб кое се брои за "талантлив гласово", ако казваш, че това тук не е. Защото това е същата мацка, само че със старата й група. Просто явно не може да си отпусне гласа при Лудия Шапкар. Или пък не иска. Що да се мори, след като е само за турнето?


Иначе, че г-н Т. Холопайнен е го*но, при това вмирисано - това е факт.

------------------------------

Имам предвид, че гласът й не е особено силен, нито пък го използва по запомнящ се начин.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.10.2012 21:34:31 отговори + 1 1
Анонимен - 2012-10-07 10:40:54
http://www.youtube.com/watch?v=oYzYpQjPOC8

Това, че звучала тихо на концерти зависи изцяло от озвучителите какво искате от човек, който пее от 3 дни с групата и влиза по средата на турне (макар и подготвен)... и какво очаквате да реши групата за озвучаването? Естествено, че в началото ще се наложи Марко да покрива дупките, което той и без друго непрекъснато прави.
Относно Таря - тя беше предупредена доста преди "отвореното писмо" и и беше предоставен избор ... избра да е с новоизлюпен аржентински импресарио и въртеше всевъзможни номера на групата. Имаше и отменени концерти, заради неявяването и. На практика тя беше гост-изпълнител.
Относно "Лудия шапкар" - успя изцяло да нагоди песните към специфичните гласови възможности на Анет. И както се очертава може, без да иска да се окаже основоположник на идеята за група с наемен вокал ))))

--------------------------

Чак пък основоположник. Therion изкараха доста дълго време с гост-вокали. Например, едва миналата година най-накрая зачислиха Лори Люис към постоянния състав.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.10.2012 10:40:54 отговори + 1 1
http://www.youtube.com/watch?v=oYzYpQjPOC8

Това, че звучала тихо на концерти зависи изцяло от озвучителите какво искате от човек, който пее от 3 дни с групата и влиза по средата на турне (макар и подготвен)... и какво очаквате да реши групата за озвучаването? Естествено, че в началото ще се наложи Марко да покрива дупките, което той и без друго непрекъснато прави.
Относно Таря - тя беше предупредена доста преди "отвореното писмо" и и беше предоставен избор ... избра да е с новоизлюпен аржентински импресарио и въртеше всевъзможни номера на групата. Имаше и отменени концерти, заради неявяването и. На практика тя беше гост-изпълнител.
Относно "Лудия шапкар" - успя изцяло да нагоди песните към специфичните гласови възможности на Анет. И както се очертава може, без да иска да се окаже основоположник на идеята за група с наемен вокал ))))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 6.10.2012 21:22:44 отговори + 0 1
Анонимен - 2012-10-06 07:09:20
Тая още по-зле от Анет..... Голяма превземка на концерти, а не е кой знае колко талантлива гласово. Но в цялата ситуация трябва да се признае, че Туомас е копеле. Уволни Таря с отворено писмо, не можа да й го каже в очите, а е говорил с групата зад гърба й. Същата история тука и с Анет.
-----------------------------------

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=2ldqstuXjag

Не знам според теб кое се брои за "талантлив гласово", ако казваш, че това тук не е. Защото това е същата мацка, само че със старата й група. Просто явно не може да си отпусне гласа при Лудия Шапкар. Или пък не иска. Що да се мори, след като е само за турнето?


Иначе, че г-н Т. Холопайнен е го*но, при това вмирисано - това е факт.



Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.10.2012 07:09:20 отговори + 0 2
Тая още по-зле от Анет..... Голяма превземка на концерти, а не е кой знае колко талантлива гласово. Но в цялата ситуация трябва да се признае, че Туомас е копеле. Уволни Таря с отворено писмо, не можа да й го каже в очите, а е говорил с групата зад гърба й. Същата история тука и с Анет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 23:22:25 отговори + 0 1
Redeemer & Destroyer - 2012-10-05 23:15:14
от 2005 насам не липсата на Таря е слабостта на групата, а коментарите под всяко тяхно видео и песен...


Проблемът наистина не е липсата на Таря, а липсата на достоен заместник. Анет е причина за слабостта на групата.Анет не е подходяща за стила на групата, гласът й е слаб и се губи сред инструментите, ефектите и т.н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Redeemer & Destroyer 5.10.2012 23:15:14 отговори + 1 1
окато мнозина български "специалисти-коментатори" не пропускат да изкритикуват (да не кажем "оплюят") NIGHTWISH при всеки повод, то Floor Jansen казва, че да пее с Tuomas Holopainen и компания за нея е "сбъдната мечта". Вероятно госпожицата не се е допитала до нашите спецове или, още по-лошо - тя просто не разбира от музика :-)))))

Запитана дали ще пее в следващия студиен албум на NIGHTWISH, Floor отговаря, че засега този въпрос не е бил обсъждан. "


Това ми хареса, защото от 2005 насам не липсата на Таря е слабостта на групата, а коментарите под всяко тяхно видео и песен...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 22:10:05 отговори + 0 1
Анонимен - 2012-10-05 21:42:15
realist - 2012-10-05 17:58:04
Флор Янсен има едно изпълнение с Ръсел Алън от Симфони Екс на Phantom of the Opera. Смея да твърдя, че е дори по-добро, или поне на същото ниво като на Таря и Марко...Найтуиш определено ще спечели с Флор, дали Флор ще спечели с Найтуиш - ще видим

А къде го това видео?


Ето го:
http://www.youtube.com/watch?v=v6jaNRbDo8U
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Озадачен анонимник 5.10.2012 22:01:03 отговори + 0 1
И все още ми липсва експертно мнение. Къде сте, г-н Ахмедов??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

К.Р. 5.10.2012 21:58:53 отговори + 0 1
И а пропо, айде без изказвания от порядъка на "готик метъл". Призовавам всички използващи го като легитимен термин да се гръмнат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dimitar 5.10.2012 21:58:29 отговори + 1 1
Floor е велика! Невероятен изпълнител, който може да пее перфектно в различни стилове и би се справила успешно, както с партиите на Анате, така и с тези на Tarja. Още след като Nightwish се разделиха с Tarja, тайно се надявах да викнат Floor. Слушайте албумите на After Forever, Ayreon и ReVamp, Mayan и ще разберете за каква певица става дума!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

К.Р. 5.10.2012 21:56:30 отговори + 0 1
КАЗАХТЕ ИМ ГО, КАТЕХИЗИС.
Евалата ви правя!
Сега се надявам единствено и само Флоор да пее в следващия им албум.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 21:42:15 отговори + 0 1
realist - 2012-10-05 17:58:04
Флор Янсен има едно изпълнение с Ръсел Алън от Симфони Екс на Phantom of the Opera. Смея да твърдя, че е дори по-добро, или поне на същото ниво като на Таря и Марко...Найтуиш определено ще спечели с Флор, дали Флор ще спечели с Найтуиш - ще видим

А къде го това видео?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


the stupid 5.10.2012 20:28:19 отговори + 0 1
AC/DC са велики и с втория си вокал. И все пак Бон Скот е докоснал сърцата на повечето хора, докато Браян Джонсън само техния слух... Мисля, че в някаква степен се отнася и за Найтуиш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 20:21:38 отговори + 0 1
Анонимен - 2012-10-05 18:45:34
AC/DC са еднакво велики (даже повече, ако говорим в комерсиално отношение) с втория си вокалист. Точка по въпроса.

Хахахахаха, затова пък Найтуиш тъкмо с втората си вокалистка са гола вода.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Reality 5.10.2012 19:01:00 отговори + 0 1
"Вероятно госпожицата не се е допитала до нашите спецове"

И точно там и е грешката. Никой музикант не бива да си позволява да игнорира мнението на целокупната гмеж от царство мангалия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 18:45:34 отговори + 0 1
AC/DC са еднакво велики (даже повече, ако говорим в комерсиално отношение) с втория си вокалист. Точка по въпроса. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 18:23:37 отговори + 0 1
Tormentor + 100

И на мен точно това ми направи впечатление.
Мамините - подбъзикнали ги тук и вдигнаха вой до небето
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


the stupid 5.10.2012 18:16:22 отговори + 0 1
Еми, да питат! И предишния път да бяха питали! Колебаеха се между една испанка и Анет, сгрешиха момчетата и ТУомас.
Найтуиш са добра група, обаче ВОКАЛЪТ на Найтуиш си остава Таря, както ВОКАЛЪТ на Сабат си остава Ози, както и на Джудас Прийст си остава Роб Халфорд, макар и хомосексуалист... и т.н. Уж незаменими хора няма, ала явно правилото си има изключения! Или поне отчасти.
Floor Jansen надарена мацка, нямам предвид, че става за цомбене, а че е качествена гласово. Успех на момичето! Дано "лайнен" не се възползват твърде много от нея...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 5.10.2012 18:14:44 отговори + 1 1
Интересно нещо е човешката психика. Когато всевъзможни анонимни индивиди се съберат под някоя новина и дружно опплюят някого по всякакъв начин, това е напълно ОК. Но когато някой си направи макар и съвсем лек майтап със самите тях, при това напълно основателно - това е нещо ужасно. Ходи разбери )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

realist 5.10.2012 17:58:04 отговори + 0 1
Флор Янсен има едно изпълнение с Ръсел Алън от Симфони Екс на Phantom of the Opera. Смея да твърдя, че е дори по-добро, или поне на същото ниво като на Таря и Марко...Найтуиш определено ще спечели с Флор, дали Флор ще спечели с Найтуиш - ще видим Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Samael 5.10.2012 17:25:33 отговори + 0 1
Спец, гроздето е кисело,а? )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Oreada 5.10.2012 16:39:32 отговори + 0 1
спец - 2012-10-05 13:53:04
това маце малко грозничко...

Наистина ли има значение?

ScarDust - 2012-10-05 12:05:20
Много махленски стил нещо в статията...

Съгласна.Някак си...непрофесионално е да се намесват лични мнения и укори към коментиращите в статия,която се води просто "новина",а не е част от някакъв блог или нещо подобно...Това само ще предизвиква още спорове.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Подкрепям... 5.10.2012 16:35:06 отговори + 0 1
Grosskopf - 2012-10-05 11:48:11
Независимо дали подкрепям или не мнението в коментара, той е неуместен и непрофесионален за медия като Катехизис, приравнявайки я така до нивото на въпросните "специалисти".
Поздрави

Абсолютно! Чак не вярвах на очите си, докато четях, че това е НОВИНА, публикувана в Катехизис!
Хора, оправете нивото! Пада стремглаво.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bla bla 5.10.2012 14:26:36 отговори + 0 1
Гледах клипчета от първия им концерт заедно и си викам тая мадама е била наясно че требе да пее тия песни защото е добре подготвена хахахахахах.
Аз слагам Х на тая група, преди 2008 не съществуваше за мен, а в момента не ме интересува вече - НАЗДРАВЕ !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

спец 5.10.2012 13:53:04 отговори + 0 1
това маце малко грозничко... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 13:52:54 отговори + 0 1
Клипа може и в стил етно-пънк-трайбъл-сайко-фюжън да е, а песента като е симфо - кво прайм? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zzz 5.10.2012 13:50:26 отговори + 0 1
добре клипа примерно на NEMO не е ли в стил ГОТИК Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.10.2012 13:46:50 отговори + 0 1
обяснявайте си се колкото искате

от мен едно да знаете - тези, които намествате готика и готичките тука сте АБСОЛЮТНИ ламери!
Найтуиш изобщо не са готик
наистина не разбирате от музика
още по-малко от групи
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

тцЪ 5.10.2012 13:42:09 отговори + 0 1
Абе коя 18 годишна готичка го е писала това?

Найтпиш са една от значимите банди в музиката последните 15 години, но чак пък такова прехласване е вредно.

Естествено е мацата да каже "че да пее с Tuomas Holopainen и компания за нея е "сбъдната мечта" ". В крайна сметка каква по-добра реклама може да си направи от турне с една от най-популярните банди? Но доколкото познавам творчеството й (именно ТВОРЧЕСТВОТО Й - последните години на Афтър Форевър тя взимаше дейно участие в писането на текстовете и част от музиката. Сега със самостоятелната й банда прави сравнително тежки и сносни неща), с Найтпишите няма да изкарат много.

Да откаже ръководна роля, за да бъде поредната певица, която може да бъде изритана от групата в зависимост цикъла на Туомас? Да не е луда? (Добре де, може и да е луда - нищо не се знае засега)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 5.10.2012 13:32:54 отговори + 1 1
Примерно най-добре е измислено в Draconian - почти идеален баланс между мелодичен женски вокал и екстремен мъжки. В Epica има лек дисбаланс във вреда на екстремните вокали и музиката страда до известна степен, при Nightwish и по-късните албуми на Within Temptation липсата на екстремни вокали обеднява музиката, губи се тежест мрак и дълбочина. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

до vlady 5.10.2012 13:28:35 отговори + 1 1
Тоя пък искал екстремни вокали... ужас да ми грухтят като изроди ... Epica правят такива опити и точно заради това не мога да ги слушам! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 13:20:33 отговори + 0 1
ФЕН - 2012-10-05 12:24:55
Вчера,гледах и слУшах част от концертите с нейно участие.Честно хареса ми.Тя е по-добра от Анет,поведението на сцената,глас.
----------------------------------

Фен, ти й чуй изпълненията с After Forever и дори ако щеш нейната си група. Полъх на старата ера ли? Мацата РАЗМАЗВА с поведение и глас, но с циркаджийте от Найтфиш нещата не работят съвсем.

Да се ориентира навреме, да използва максимално възможностите, които предлага това турне, да си направи добра реклама, НО да не се погребва при тях.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Специалист-коментато 5.10.2012 13:15:07 отговори + 0 1
Нямам търпение да чуя Найтуиш с Флор. Дано остане за по-дълго време. Относно изказването й - абсолютно стандартно в подобни ситуации.
П.П.: Доста непрофесионално материалче, пък и постничко..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 5.10.2012 13:07:08 отговори + 1 1
Най-голям проблем на Nightwish е липсата на екстремни вокали - при умело контрастиране с нежно пеене придават тежест, мрак и дълбочина на музиката. Не би било лошо Floor да остане или да намерят някоя друга качествена певица. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

powerman 5.10.2012 12:39:48 отговори + 0 0
до анонимен в момента Xandria са най великата банда в жанра, а не тези клоуни от ******** Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Специалист-коментато 5.10.2012 12:39:11 отговори + 1 1
Аз не помня някой да е казвал, че не разбират от музика...а по темата - жалко за Анет, далеч не е най-брилянтната вокалистка, но не заслужаваше такова отношение. Колкото до Флоор, е мисля че уцелиха златна мина с нея и ако остане "постоянно" в групата, значи определено и тя и групата разбират от музика! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ddd 5.10.2012 12:34:32 отговори + 0 1
и аз гледах как кака флор се излага....ужас просто...такъв безличен и слаб глас няма...тя няма ясно изразен стил на пеене...ту преминава в поп ту в псевдоопера....направо всеки път като я чуя ме боли главата после...дано да я махат по скоро Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ФЕН 5.10.2012 12:24:55 отговори + 0 1
Вчера,гледах и слУшах част от концертите с нейно участие.Честно хареса ми.Тя е по-добра от Анет,поведението на сцената,глас.Има някакъв полъх от старата ера.И често казано мисля,че никой от нас не знае истината,остават само догатки,така че коментари от рода на Таря виела,Анет била поп и т.н са неумесни.Слушайте какво ви харесва и бъдете позитивни.Музиката все пак трябва да носи само удоволствие,независимо от всичко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 12:23:03 отговори + 0 1
Че то си е така - Nightwish са най-великата банда в готик метъла и който твърди обратното не разбира от музика, а е чалгар. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

?????? 5.10.2012 12:08:46 отговори + 0 1
100% авторка е някоя пишман "готичка", която приема Nightwish за най-великата група на света Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гений 5.10.2012 12:05:44 отговори + 0 1
Аман от пристрастни статии вече. Кой ***** я е писал тази тъпотия? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 12:05:38 отговори + 1 0
И в този ред на мисли: Не сте ли мислили да слагате автор на новините? Ще е готино

И оправете проблема с " " и наклонените черти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ScarDust 5.10.2012 12:05:20 отговори + 0 1
Много махленски стил нещо в статията... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!!!!!!!! 5.10.2012 11:59:19 отговори + 1 0
аха
истината боли
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

?????? 5.10.2012 11:57:58 отговори + 0 1
Някоя мацка от екипа в останала ядосана на спецовете и е решила да по "елегантен" начин да им покаже среден пръст май. Слабо, Катехизис... слабо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 11:56:55 отговори + 2 0
"Разбирачите" се почустваха засегнати. Евала! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 11:53:32 отговори + 1 0
хахаха как се връзвате на провокациЙ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.10.2012 11:51:03 отговори + 1 0
Katehizis, малко се излагате с подобни коментари. Това са стандартни ПР изказвания без особена реална стойност. Естествено, че за нея ще е добре да пее с Nightwish, тъй като досега е била известна само на много тесен кръг "специализирани" фенове (аз, примерно, не я бях и чувал), а покрай "Tuomas Holopainen и компания" ще и се чуе сериозно името, което, респективно, ще вдигне нивото на продажби и на другите и проекти. Това съвсем не означава, че горепосоченият клавирист е свестен човек или че вокалката го мисли за такъв - просто за известен период очевидно ще са си взаимно полезни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 11:50:59 отговори + 2 0
Floor е страхотна певица, добре са се ориентирали Nightwish да я вземат за турнето. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Grosskopf 5.10.2012 11:48:11 отговори + 0 0
Независимо дали подкрепям или не мнението в коментара, той е неуместен и непрофесионален за медия като Катехизис, приравнявайки я така до нивото на въпросните "специалисти".
Поздрави
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Templar 5.10.2012 11:45:34 отговори + 2 0
Томас е невероятен творец и според мен има правото да си избере вокалистка. А Анет-чето ИЗОБЩО, ама ИЗОБЩО не става за Найтуиш. Флор според мен има бъдеще с формацията, може пак да почна да ги слушам.
След ONCE (Dark Chest of Wonders), Найтуиш вървят само надолу,и то само заради слаб вокал.

Дано сполучат с Флор.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

баш спеца който клец 5.10.2012 11:43:03 отговори + 0 1
на тия садъци наит уй шшш и ерик адамс да им е вокал пак не стават Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.10.2012 11:34:52 отговори + 2 0
попадение е, но за съжаление това няма да накара "спецовете" да замълчат

най-много да замълчат в тази новина
а в следващата - отново да показват (на себе си) какви са "спецове"...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.10.2012 11:32:28 отговори + 2 0
хахахаха, това за "спецовете" си е попадение Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".