Гледайте онлайн видеоклипа на NIGHTWISH към "Storytime"

9 ное 2011, 09:33 ч. 523 / 6 55
пред./следв.
По-долу може да гледате онлайн новия видеоклип на NIGHTWISH към сингъла "Storytime" (поръчай онлайн). Песента е от очаквания с изключителен интерес нов проект (албум и филм) на финландските симфометъли Imaginaerum.


NIGHTWISH - Storytime


Благодарности на: Rosen

още за:

Nightwish


Коментари   (55)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


nadja 15.11.2011 00:40:04 отговори + 0 0
няма сравнение, браво на положителните мнения imaginaerum visionem imaginarium Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Redeemer & Destroyer 12.11.2011 00:20:19 отговори + 0 0
Омръзна ми от хейтъри и разбирачи! Тряя да се науча да не чета коментари под клипове, песни или каквото и да било друго създадено от NW защото виждам само ония спор от миналото десетилетие, дето край няма. МИ като не ви харесва, интелекти преизучени, не слушайте ве! Къв ви е проблема нещо не мога да схвана, та само плюете я по Анет я по бандата. Що не си намерите друга работа, слушайте квото ви е кеф и оставете истинските фенове на NW да слушат NW. И ако може без "ама аз преди им бях фен, сега са боза" ем като са боза за теб сега, е напълно излишно да споменаваш кво е било едно време защото тва са неща случили се в миналото десетилетие. Някои даже за комерс ми говореха...айде да не казвам, кво комерсиално видяхте в тва видео и тая песен не знам И не искам да знам защото вярвам че ще измислите какви ли не доводи...айде със здраве. А да забравих да кажа какво мисля за тази песен-след като съм тук и не хейтвам както мнозинството мисля че е ясно какво е мнението ми, NW винаги са ми били любима група от както започнах да ги слушам и все още е така, и не Таря-NW, а групата NIGHTWISH, такива каквито са,така че-да и тази песен е суперска както и другите техни песни до този момент! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

тралала 11.11.2011 06:53:55 отговори + 0 0
бива..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен...Но красив 11.11.2011 01:34:11 отговори + 0 0
Те и Equilibrium смениха вокал ама новия какви чудеса прави а и по подхождаше на епичния нов албум сега за мен са перфектни.
P.S. Слушам повече новите NW отколкото със Таря(не че са лоши), просто защото в новите МАРКО има много повече участие и като вокалист
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.11.2011 21:34:08 отговори + 0 0
не nightwish a NIGHTMARE
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


usurper 10.11.2011 14:59:40 отговори + 0 0
Малко Офф топик, но ако трябва да правим сравнение със смяна на певци аз бих направил аналагоия с Тристания... които пък на всичкото отгоре тотално смениха и музиката и съответно аз тотално ги отхвърлих, което не пречи все още супер да се кефя на старите неща Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

иван 10.11.2011 13:12:07 отговори + 0 0
Трагичната им поп певица ги закопава ужасно !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 10.11.2011 12:18:30 отговори + 0 0
Много е злеееее... Ама много... Жалко за групата Тая селска пача няма ли кой да е гръмне...? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Чуденка 10.11.2011 11:37:04 отговори + 0 0
Нито Таря сама, нито NW без нея стават за нещо. Сори! Комбинацията Таря с групата си беше перфектна, за разлика от настоящето, но...
Б(К)озичката Анетка е много мило кравоподобно,което е подходящо за каубойски мотиви, но не и за NW, ама кой ме пита - така и така след като Таря се изнесе - не ме кефят нито те, нито тя и ги зарязах от слушане на новите им умотворения.
Поне така NW спечелиха нови фенове и загубиха доста като мен, но... ние не разбираме новото и комерсиалното. Жалко, че съм толкова тесногръда
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 10.11.2011 10:38:47 отговори + 0 0
Цитирам анонимния пич с дългия ферман, малко преди мен..."Метъл феновете НАИСТИНА са едно от най-задръстените племена, поне у нас..." Вадя цитатът от контекст, не е редно, но за разлика от всичко останало написано дотук, това е 100% вярно...за съжаление...
Фен съм на тази музика открай време, фен съм и на Nightwish, фен съм и на Таря, чиято смяна с Анет напомня на смяната на Михаел Киске с Анди Дерис в Helloween - всеки е предубеден в началото, но пък може да е за добро - ще поживеем, ще видим.

А колкото до песента и клипа - професионална оценка не мога да им дам, но като редови слушател - песента ми харесва, а клипът - не чак толкова, защото много ме разсмива един образ, дето прилича на Джак Скелингтън, показва се на 30 секунди горе долу и играе кючек пред обектива...разваля ми полуготическата тръпка от музиката на Nightwish

А да, за хората с мнение - Salute, но не е зле и капаците от очите да се свалят отвреме навреме
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


tumnasianka 10.11.2011 00:40:27 отговори + 0 0
Не мисля да се зачитам в мненията по-долу, защото знам какво се е изписало. Само ще кажа, че това "нещо" Анет за пореден път, само излага групата. Туомас и момчетата са невероятни професионалисти, но... "нещото" просто ме отблъсква по всеки възможен начин... Всеки! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 23:35:24 отговори + 0 0
Ей, ама какви капацитети има тук, направо се комплексирам! В голяма част от долните 43 коментара наблюдавам една изумителна прилика между вас и проф. Юлиян Вучков - всеки един от вас, подобно на него, разбира от всичко - от пеене, от създаване на клипове, може да танцува, знае как се прави ХУБАВА музика и тъй нататък. Сигурно и танк може да сглобите, ако пожелаете. Не се и съмнявам.
Пичове, сериозно - извадете си главите от шибаните кутии, в които сте ги вкарали, махнете си капаците от очите, огледайте се и тогава започнете да коментирате. Найтуиш се били вдетинили? OMG! Хора, които не могат да изпишат един пост правилно, а мнението им е толкова плоско и повърхностно, без почти никакъв убедителен довод в своя позла, говорят как еди кой си се бил вдетенил? Да не отваряме темата, че NW никога не са били най-дълбоката, проникновенна, предизвикваща нравствени катарзиси, банда, носеща трудни за тълкуване философски послания (не говоря само за текстовете, а за целокупното творчество на групата - музика, клипове и т.н). Не се правете на големи претенции, защото не сте.
Честно казано, заради такива като вас, бандите трябва да пишат музиката си ГЛАВНО за себе си, а не за така наречените "фенове", тъй като повечето сте такива овце, без ясен и широк поглед върху изкуството (колкото и елитарно да ви звучи), че няма на къде по-зле.
Метъл феновете НАИСТИНА са едно от най-задръстените племена, поне у нас. И, да, преди да ме изпратите на концерт на Ивана, сигурно ще е добре да знаете, че и аз също съм метъл фен и това е музиката, която харесвам и обичам. За това е гадно, че повечето й почитатели са такива задръстеняци с глави, навряни дълбоко в задниците си...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

зоикс 9.11.2011 20:56:26 отговори + 0 0
Сравнението между Епика и NW не мисля,че е уместно. Епика са мноого различни от NW. Единственото което съвпада са женските вокали и оркестралните партии.Колкото до песента-не ми харесва. Албума дано става за нещо. Усещам,че ще слушам само 2-рия с инструменталите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sandrino 9.11.2011 19:43:23 отговори + 0 0
И клипа и парчето са яки. Аз противно на повечето смятам, че с Анет Найтуиш вървят напред, и не разбирам какво толкоз всички реват за кравата Таря, която ако не бяха Найтуиш и Туомас в частност, нямаше да я допускат и на гимназиални сбирки да пее. Гласът на Анет е в пъти по-добър от пуешкото врякане на Таря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 19:35:30 отговори + 0 0
POp Music Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Oreada 9.11.2011 19:34:24 отговори + 0 0
Клипът е готин,но нещо песента не ме грабна съвсем.Албумът изглежда доста обещаващ,нищо че не харесвам Анет. (: Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lady Infernaliia 9.11.2011 19:19:55 отговори + 0 0
За мен Найтуиш са магия.Магия, която никоя друга група не може да ме накара да изпитам."Сторитайм" не е изключение, поне за мен.И честно казано писнало ми е от това "мразя Анет" - еми и на мен не ми е особено симпатична, но Таря няма да се върне и точка.Нея си я слушам и гледам отделно, пък и Найтуиш имат достатъчно албуми с нея, които по всяко време мога да слушам, и което няма начин да спра да правя.За мен Таря има велик глас, неведнъж го е доказала.Анет, както споменах, не ми е много по вкуса.Да, наистина промени доста звученето на Найтуиш, но дори и с нея, когато ги слушам, в мен се появява онова чувство, което, както споменах, само те могат да предизвикат.Противно на хейтърските мнения Туомас според мен е гениален - няма друга дума с която бих могла да го опиша по-добре.Клипа страшно много ме радва.Само кълченето на Анет ми е смешно, а като се замисля как казваха, че била много танцувална, а Таря дърво...пфффф без повече коментар.Но така или иначе няма да спра да ги слушам, с нетърпение очаквам новият албум и дано там да имаме късмета да чуем повече от гласа на Марко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Свободния 9.11.2011 19:03:40 отговори + 0 0
Песента си е много готина.Припева е жесток. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ponko 9.11.2011 18:51:28 отговори + 0 0
@ usurper, да ще бъде като при DPP, ще има диск само с инструменталите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 9.11.2011 18:50:06 отговори + 0 0
Не съм от най-заклетите фенове, но това което ме изкефи от последния албум беше че пуснаха само инструменталите... ако и сега го направят ще е яко, щото музиката често ми напомня на филмова музика Колкото до Анет, някой го беше казал по-долу, просто гласецът й не е за тази музика и според мен... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ponko 9.11.2011 18:50:05 отговори + 0 0
Лилия, именно, съгласен съм на 100% точно защото музиката му ми е оказала някакво влияние още от 99та когато ги чух за първи път затова ги защитавам толкова а гЪгЪ и другия паляк няма какво да ги коментираме просто... ясно е каква им е фенската маса и дотам се изчерпва всичко...относно епика и wt - просто бледи копия на Уиш. Но и продажбите и дали пълниш залите също е от огромно значение...вземи примерно Visions of Atlantis, Edenbridge и една друга холандска група, която имаше песен с Marco (името им ми убягва ) къде са? просто нямат комерсиален потенциал...
Peace
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Doktora 9.11.2011 18:44:01 отговори + 0 0
Инструментала на песента е върховен... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 9.11.2011 18:32:05 отговори + 0 0
@ponko - в училище поне на препинателни знаци ни научиха. И да, Туомас до колкото виждам се развива (т.е. банковата му сметка), но това няма нищо общо с музиката.
Peace!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лилия 9.11.2011 18:31:03 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-11-09 18:30:11 съм аз, съжалявам, забравих да напиша името. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 18:30:11 отговори + 0 0
Сериозно ли мислиш, че примерно само, защото хиялди пищяши момиченца купуват албума на Джъстин Бийбър той има талант? Талант е, когато влияеш на хората, емоциите, че дори на животите им и е абсурдно да се говори за по-по-най в такъв случай (като това е лично мое мнение и не ангажирам никого с него). Просто смятам, че не е справедливо да се казва ха-ха, Епика пълнят зала с 900 души, затова не стават (отново примерно). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Фенат 9.11.2011 18:25:44 отговори + 0 0
Към ponko
Евала за обоснованото мнение!
Аз с никого не желая да са карам, просто изразих мнение. Това, че ти не си съгласен с него и можеш да се мотивираш, ти прави чест, за което те поздравявам!
За мен тази група наистина приключи с позитивното си развитие с Wishmaster, което не пречи да съм им фен.
За съжаление, ако настоящият албум продължи тенденцията, ще престана да им бъда фен.
Всичко, което съм написал по-долу е казано с болка, а не със злоба или заяждане. Аз наистина искам да има силни 'Уиш на сцената, но за съжаление Туомас не ми предлага нищо, което да ме грабне.
Естествено, това е въпрос на вкус, но при тези обстоятелства, моят вкус ми казва да продължа да слушам Лив Кристине, Епика, Уидин Темптейшън и да престана с 'Уиш.
Много ми се иска да ме опровергаят, повярвай ми!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ponko 9.11.2011 18:22:40 отговори + 0 0
Лилия, а кое е показателно тогава? дали ти и още 5 човека давате положителна оценка ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лилия 9.11.2011 18:17:12 отговори + 0 0
@ ponko - 2011-11-09 17:50:01

Понко, душице, присмял се хърбел на щърбел, и ти си анонимен като другите.

П.П. Таланта на една група/ певица не се измерва в това колко копия от албум са купени или колко е посещаемостта на концерта..... Лейди Гага има в пъти повече продажби от Найтуиш (примерно) но това не е показателно нито за нейния талант, нито за този на групата, нали? Айде да си имаме уважението.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ponko 9.11.2011 18:16:58 отговори + 0 0
@nevermore в училище не учите ли изразните средства вече? имам предвид, че в музиката им все още има магията, която, ме напрви техен фен. Специално за теб и за другите анонимници с килийно образование пояснявам - искам да кажа, че музиката от първия им албум продължава да звучи все така завладяващо и в този сингъл. Това се нарича метонимия, но явно си правил други неща в часовете по литература... nvm, не може да искам от скудомник да чете м/у редовете или да интерпретира текст...
@фенът, пич, изби рибата с тва, че били умрели още през 2000г? меко казано е смешно, при положение, че след Wishmaster имат песни като Bless The Child, Ever Dream Slying The Dreamer, Creek Mary's Blood, Beauty Of The Beast, Ghost Love Score, The Poet..etc. просто с всеки нов албум се Туомас се развива ( за теб явно деградира ), a ne цикли на 1 място... но както и да е мир да има! и без твоята благословия ще завладеят класициите
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фенът 9.11.2011 17:57:46 отговори + 0 0
Кам ponko
Изрично написах, че не сравнявам с Таря, ама ти май трудно четеш...
Хайде, признайте си, че 'Уиш отиват към затваряне и вината за това не е на Таря, Анете или някой друг, а на "великия маестро", който страда от непреодолима липса на идеи. Може да направят филм, после може и компютърна игра, но групата загина някъде около "Wishmaster" И единственият виновен за това се нарича Туомас Холопайнен.
А колко хора ходят на концерт, бегло ме интересува, важното е, че музиката я няма.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Nevermore 9.11.2011 17:57:18 отговори + 0 0
Quote:
ponko - За мен най - важното е, магията от "Angels Fall First" я има и в "Storytime"...
WTF!@@??
Пипонко, ти днес пи ли си хапчетата???
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 17:52:22 отговори + 0 0
Анонимен - 2011-11-09 17:46:52
http://www.youtube.com/watch?v=5g7suacvSSc&feature=related ако харесваш нещо подобно, съвсем нормално Сторитайм да ти се стори ужасна. :Д :Д :Д
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ponko 9.11.2011 17:50:01 отговори + 0 0
фенче, значи и TPATP и Meadows of Heaven са детски песнички, така ли? Стига с тая Таря...кво ми я хвалиш - композициите от последния й албум са като дело на абитуриент от музикална гимназия... Таря се продава в изостала българия за жълти стотинки и прави по 2 концерта от турне в бг, по простата причина, че NW не са ходили в бг още, а странно защо на концерта от DPP tour-a, на който бях аз имаше 7,5к души,а залата беше за 8к?????? отговори ми моля те? може би, щото хората там не са анонимни хейтъри като вас бг капацитетите?! А другите 2роразредни певици и банди дори няма да ги коментирам...никоя от смешните холандски имитаторски групи никога няма да може да достигне успеха на NW че тези епика правят концерт в София пред 900 зрители ХАХАХАХАХАХАХХАХААХАХАХАХА! за кво си говорим? основния критерий е колко копия са подадени, колко "глухи" хора са купили билет за техен концерт и как ги приема публиката, а не некомпетентното и необосновано мнение на 10 анонимни бг интернет трола... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 17:46:52 отговори + 0 0
Ужасна песен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ponko 9.11.2011 17:23:09 отговори + 0 0
@Анонимен - 2011-11-09 15:37:58
АХАХАХАХАХАХАХАХАХ пич, не говори наизуст, ако обичаш. Туомас си го каза през март в едно токшоу - "Korkojen Kera" - идеята му е била да направят клип към всяка песен, а Stobe Harju, режисьорът на "The Islander" му е предложил идеята за филма, така че това далеч не е "идиотия" на Туомас.
А хейътчетата 1во да се научат да пишат ноти и тогава да отварят голямата уста, ок? Който си харесва Таря да си си слуша нейните песнички. Показателен е фактът в какви зали си прави тя концертите и в какви NW, дори и с "лелката"..sad, but true! отделно, вижте цялата концепция и трак листа на "Imaginaerum"! "Storytime" e 2рата песен (1варата "Taikatalvi" ще е интро, съдейки по дължината), така че е съвсем нормален избор за сингъл, предвид цялата идея, залегнала в албума. Така че STFU и си пускайте азо, пайнерските диви, лейди гЪгЪ или канадския ескимос.
За мен най - важното е, магията от "Angels Fall First" я има и в "Storytime"...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Фенът 9.11.2011 17:23:04 отговори + 0 0
Тази група отива от лошо към по-зле.
Песента е супер наивна и елементарна. Лично аз имам чуството, че това е детска песничка към анимационен филм (то всъщност май е точно така).
Анете е невероятно зле, не защото не може да пее, а защото диапазонът и е такъв, че става само за детски песнички и песнички към реклами. Няма как да стане за метъл група. И за да не предизвиквам хард-феновете, няма да я сравнявам с Таря, а с Лив Кристине, Доро, Лита Форд, дори Шарън ден Аден - жената просто не си е на мястото в такава компания.
Композицията също е зле, класическите инструменти и хорът са като закърпени, не е ясно какво искат да кажат.
Мъка! Дано това е най-слабата песен в албума!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 9.11.2011 16:59:05 отговори + 0 0
Дерони - изкуството да правиш лютеница! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 16:52:51 отговори + 0 0
Инструменталът ми харесва, типичен найтуишски стил. Обаче, мамка му, да 'земат да си намерят по-свясна певица! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 16:16:06 отговори + 0 0
Има нещо вярно в долния коментар. Туомас може и да е гениален, обаче не може да се отрече, че вятър го вее на бял кон Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 15:37:58 отговори + 0 0
@ Гергана

Тука не си права - основната причина за видиотяването на групата е Т. Холопайнен - той им пише музиката (която в момента звучи като за детската градина - дали това му е била идеята, или пък липсата на идея не се знае), той се занимава с клиповете, той е зад идиотията с филма. "Лелята" просто пее, каквото и както й кажат да пее (както си беше и при Таря).
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ro 9.11.2011 14:13:02 отговори + 0 0
Винаги си умирам от смях с неадекватните танци на Анет... така си размахваха полите учителките ми от детската градина, но как да е. Иначе песничката е хубава, "catchy", ама толкова помпозност ми идва повече. Освен това лелята може да пее, просто гласът й е дразнещ и ми се вижда супер неадекватна за метъл група... особено пък за Nightwish. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 14:01:05 отговори + 0 0
Абе вие луди ли сте, бе?! Как Анет да не може да пее?! Може си момичето, има страхотен глас - много чист и много драматичен като усещане. Просто не е оперна певица. Аре по тая логика да кажете, че Марая Кери не може да пее, щото не пее опера! Ми не стоят така нещата... Даже си стана много добре със тая смяна на вокалистката - хем Таря има желаната възможност да твори и да се развива, хем звученето на Найтуиш се освежи страхотно.
А за песента мога да кажа, че е симпатична, особено след няколко чувания, но очаквам повече от останалите парчета.
П.С. Клипчето кърти - всичко в Тим Бъртън стил кърти
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гергана 9.11.2011 13:17:03 отговори + 0 0
Жалко, че Марко го няма да помогне поне малко на Анет...Когато и той се включи песните биват спасени. Миналият им албум беше добър, имаше стабилни парчета. За този не мога да си правя заключения само от тази наивна песничка. Ще трябва дa си го сваля и да го чуя целия. Но така или иначе съм съгласна с по-долните мнения, които са срещу Анет. И на мен не ми допада. Групата започва да се видиотява Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bate Sly 9.11.2011 12:47:56 отговори + 0 0
Анет се вписва много по добре в бандата отколкото виещата Таря.Парчето е уникален хит ... да се радваме,че метъл банда всеки момент ще превземе Европейските класации с любимата ни музика ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 9.11.2011 12:22:48 отговори + 0 0
Анет откъм техника по нищо не отстъпва на Таря, само дето за разлика от нея не се прави на оперна певица, поради което доста хора твърдят, че е некадърна. Не е. Изобщо.
Песента не ми допада много, де, обаче за това причината си е в мен. А клипа направо да го бяха поверили на Тим Бъртън, щом тъй и тъй ще е в негов стил
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Fobos 9.11.2011 12:05:46 отговори + 0 0
ГолЕми критици има тук! Винаги съм казвал - като не ти харесва нещо просто си кажи, но не го оплювай и омаловажавай, защото харесването е абстракция и за другиго то е хубаво. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Върл почитател на Та 9.11.2011 12:05:23 отговори + 0 0
Преди бях голям фен на NW, но с изгонването на Таря нещата се промениха и то към много лошо. Туомас продължава да твори изключителна музика, и сингълът Сторитайм е поредното доказателство за гениалността на Туомас. В същото време обаче не мога да скрия досадата си от некъдарността на шведската лелка Анет. Тази жена няма глас и просто не подхожда на NW. Жалко е, че толкова хубава музика се разваля по такъв безобразен начин от Анет. Така че желанието на Туомас NW да се завърнат с гръм и трясък на метъл сцената е обречено на провал именно заради Анет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

nikol 9.11.2011 11:52:54 отговори + 0 0
За 5 години това е първото нещо което излиза.И на мен не ми харесва кой знае колко но все пак... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Aнонимен 9.11.2011 11:13:51 отговори + 0 0
ОТВРАТИТЕЛНО !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vik 9.11.2011 11:13:20 отговори + 0 0
Night... ъъъ...Stein - хибрид,хилав Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 9.11.2011 10:54:40 отговори + 0 0
хаха, т'ва по- долното сравнение кефи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

teodoros 9.11.2011 10:24:59 отговори + 0 0
ПОМИЯ - много се извинявам ама е време да си сменят името поне!!!.... все едно гледам и слушам музика от ДИСНИ Ченъл :Х Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BloodyRose 9.11.2011 10:18:08 отговори + 0 0
Жестоко ^_^ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blood Of Roses 9.11.2011 09:55:08 отговори + 0 0
Адски добра Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.11.2011 09:43:52 отговори + 0 0
ТОАЛНО РАЗБИВАНЕ!> Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".