И концертът на ANATHEMA в София е отменен

10 апр 2010, 09:02 ч. 1032 / 9 79
пред./следв.
Отново, без никаква изненада, се отменя концерт "организиран" от "Нова Музикална Агенция". На официалния сайт на групата ANATHEMA, която трябваше да гостува в столицата ни на 6 май тази година, четем:

   КОНЦЕРТЪТ В БЪЛГАРИЯ Е ОТМЕНЕН
   Здравейте, всички.
   С огромно съжаление трябва да ви съобщим, че концертът на ANATHEMA, който трябваше да се състои в зала "Христо Ботев" в София, България, на 6 май се отменя. Промоутърът не изпълнява договора си и е невъзможно шоуто да се състои. Някои от вас вероятно са запознати с положението, тъй като това не е първия случай, в който този промоутър разочарова хората.
   Както винаги в подобни случаи решението е извън възможностите на ANATHEMA. Те очакваха с нетърпение първия си концерт в България. Групата се извинява на своите български фенове, а Vincent би желал да се обърне към тях:
   "Това е огромно разочарование за нас. Чакахме дълги години за възможността най-накрая да свирим в България. Имах страхотно усещане за този концерт! Исках да споделя с вас едно ново и уникално преживяване, но за съжаление това няма да се случи този път. Ние се надяваме, че ще бъде възможно концерта в България да се пренасочи за европейското ни турне през есента".


   Коментарите оставяме на вас.


Коментари   (79)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Aelita 2.05.2010 20:48:33 отговори + 0 0
Добре че не си купих билет! Отидох в едно бюро, където продаваха билети, и хората много се учудиха, че този концерт се рекламира чрез Фейсбук и не са им предоставили билети и на тях. Предупредиха ме да не си купувам билет и да изчакам до деня на концерта. Правилно направих, че ги послушах! Да са живи и здрави! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рибката 21.04.2010 16:53:30 отговори + 0 0
Масоните прецакаха концерта и това е Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.04.2010 12:46:08 отговори + 0 0
Концертът на Anathema няма да се сътои, закупените предварително билети
могат да бъдат върнати на мястото от което са закупени от 19.04.2010
Закупилите електронни билети ще получат сумата директно в своя PayPal акаунт
Закупилите билети с наложен платеж ще получат сумата с пощенски запис след като изпратят email на events@newmusic.bg
Извиняваме се за причиненото неудобство.
hahahaha
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Жоро 15.04.2010 11:27:40 отговори + 0 0
Някой ще напише ли ако е ходил да връща билети какво е станало? Уж от днес вече връщат, по инфо от сайта им... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

4alga pi4 12.04.2010 23:24:48 отговори + 0 0
Бих желал младия проспериращ екип на НМА да организира концерт на изгряващата ъндърграунд звезда Юлиян Бичето за да може да почерпят от неговия професионализъм, както и да се запознаят отблизо с селската баня. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


НМА фак оф 12.04.2010 19:09:53 отговори + 0 0
оо ,изхарчили са парите за мастичка май,а? пак старите номера.добре ,че си взех парите от тия боклуци Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

въпрос? 12.04.2010 16:28:02 отговори + 0 0
ще се организираме ли да им изравним измисления офис със земята на тия? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 12.04.2010 14:19:08 отговори + 0 0
Според сайта на НМА билетите ще се връщат след 15.04. Това се отнася вече и за Katatonia. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 12.04.2010 13:08:53 отговори + 0 0
hhh - 2010-04-12 10:51:15
...просто нма преди не правиха метъл и всичко беше ок. от нколко години положението стана 'ще има или няма да има концерт'. за всеки случай промотъра е загубл пари, поне някакви за плакати, който видях. поне едно 2 бона, естествено ако нма върне всички кинти за закупените билети...

Някой по-надолу го е написал: "Все още си пазя един чисто нов билет за концерт на Motorhead, който щеше да бъде през декември 1999 г."

Как мислиш, дали практиката им е скорошна? Просто имаше един период, в който НМА не правеха метъл концерти и всички бяхме доволни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

az 12.04.2010 11:49:18 отговори + 0 0
hhh - 2010-04-12 09:44:22
така. да отговоря на питащите.
нмям нищо общо с нма. и концертчетата (даже единия беше концерт - ундъруорлд на академик), които съм визирал, че са бли готини не са били в жанра на въпросните канселирани банди
----
Пич, я си спомни концерта на Underworld с колко часа закъснение започна??? Това е концерта, на който най-дълго съм чакала. Трябваше да започне в 18ч ?!?, а започна след 22ч. И колко време висяхме отвън!!! Случайно не си бил само ти на тоя концерт.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


none 12.04.2010 11:14:14 отговори + 0 0
Е, до 6-ти има доста време.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 12.04.2010 11:09:38 отговори + 0 0
А след като концертът е отменен, не е ли редно НМА да напишат на сайта си за това? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hhh 12.04.2010 10:51:15 отговори + 0 0
да бе ман, ясно е. аз съм имал билети за отлагани концерти в UK и то два на брой и за единния блет ми трябваше около 6 месеца за да си върна парите(от see tckets), другия ги взех след 3-4 седмици(ticketmster). концертите трябваше да бъдат на Алис ин Чейнс и Томахоук.
просто нма преди не правиха метъл и всичко беше ок. от нколко години положението стана 'ще има или няма да има концерт'. за всеки случай промотъра е загубл пари, поне някакви за плакати, който видях. поне едно 2 бона, естествено ако нма върне всички кинти за закупените билети.
както и да е.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 12.04.2010 10:04:28 отговори + 0 0
ясно, не си навътре в жанра. отлагания и закъснения се случват по целия свят, само че съм бил на концерти на SME, Most Of Evil, Balkan Entertainment Company, Tangra, NMA и др. дали се сещаш и сам чии концерти ТРАДИЦИОННО закъсняват с часове? и какъв процент от концертите на другите промоутъри не се сбъдват по вина на...промоутър? да не мислиш, че ни е приятно да пишем за тези неща и да ходим да се занимаване с възстановяване на пари, вместо да се кефим на бандите? мисли малко преди да пишеш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hhh 12.04.2010 09:44:22 отговори + 0 0
така. да отговоря на питащите.
нмям нищо общо с нма. и концертчетата (даже единия беше концерт - ундъруорлд на академик), които съм визирал, че са бли готини не са били в жанра на въпросните канселирани банди(аз не слушам и не гледам'праведна музика'и не ме вълнуваа дали даден концерт ще се състои или не)
онзи ден, когато се обяви отлагането на кататония минавах по оборище и разни хора лепяха огромни плакати за събитието. тоест, промотъра е инвестирал в поне плакати и реклмни материали така да ги наречем и е нелогично да е искал да канселира концерта. канселирането спорд мен е станало заради букърите и както обясних по рано. ако такива банди искат да свирят в бг нека да си организират сами концерти знам, че ще се справят дори и по-добре.
и според мен никой не е прецакан; закъснения и отлагане на концерти става по цял свят поради различни причини.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 12.04.2010 08:08:59 отговори + 0 0
Само в България може да стане .. Ние се тотално прецаканата нация Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 12.04.2010 01:38:25 отговори + 0 0
p.s. за мен малшанс е, когато от 15-20 event-а не ти се случат както трябва 1-2, а не когато само 1-2 се случат. искаш ли да броим заедно? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 12.04.2010 01:36:08 отговори + 0 0
hhh - 2010-04-11 22:50:22

няма край рекламата, а? нищо, де, на теб Нова Музикална Полюция поне ти плащат, за разлика на всички останали, с които са в договорни отношения. ще се радвам да продължиш да пишеш по темата, искрено се забавлявам с клоуни като теб, дето на черното бяло ще кажат за пари
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rock Thrashler 12.04.2010 01:08:46 отговори + 0 0
ха хааа хааааааааааааааааааах хах ха! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.04.2010 23:41:56 отговори + 0 0
по какво ги оцени тея "готини" концерта? колко от тях не са почнали с 150 часа закъснение?
а закъснението е винаги и пак по вина на НМА
защото техниците ги знаят че са измамници и не им подреждат сцената докато не им се плати
и т. н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


hhh 11.04.2010 22:50:22 отговори + 0 0
НМА все пак са правили доста концерти, и може би е малшанс или няква липса на спонсори или незнам кво е, че през последните няколко години има канселирани техни обявени мероприятия. Ходил съм на няколко готини концертчета организирани от НМА.
Обаче като чета пресрелийза ми се струва, че става дума за неплатени пари (предварително) и ако е така е много жалко. След като беге бандите 'свирят на вход', и рискуват собствени средства да отидат до мястото на събитието, защо тогава банди като Кататония и Анатема не се опитат даа всирят на вход?
Мноо селско изпълнение, уж им пука за феновете ама си искат кинтата предварително. абе да се оправат. като са такива тарикати да доидат сами да си организират, както правят повечето бг банди.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Надя 11.04.2010 15:49:13 отговори + 0 0
Определено, не ми се вярва имат лиценз... имах неблагоразумието да попитам дали мога да заплатя билетите с карта - както всички цивилизовани и легални места за продажба на билети за културни мероприятия, естествено такава възможност няма и как би могло да я предложат, офисът им е кафе в блок с няколко маси, джаги и билярд...предлагам на господата да си продават жетоните и да не се занимават с организирането на подобни мащабни събития.
Определено смятам да подам жалба и в общината, за да проверят каква дейност са регистрирали. Смятам, че българската публика е единна и ттрябва да се погрижим, такива измамници да си получат заслуженото, а ние да се наслаждаваме на концертите, както и групите на нас!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

петър младенов 11.04.2010 15:02:55 отговори + 0 0
Гадове са НМА,поне ми остава утехата,че ще гледам Haggard с филхармонията в Пловдив Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The_Riddler 11.04.2010 13:16:08 отговори + 0 0
Да можеше някой да "отмени" и съществуването на НМА, като прокуратура или някви други правораздавателни органи за крупна измама, никак нямаше да е зле. За пореден път прецакани фенове, излъгани групи и тем подобни. Тия сигурно са роднини на небеизвестния "Юзбаши", дет съсипа толкова много концерти. Жалко че няма да видим Кататония нито Анатема. Време е вече някой да потърси отговорност или да се направи лицензионен режим за подобни агенции. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.04.2010 12:08:06 отговори + 0 0
Напълно очаквано наистина. Още като прочетох новината за първи път се съмнявах тоя концерт да види бял свят, изобщо от сега нататък пълен игнор на всичко свързано с НМА, да лапат вурста и тва е! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 11.04.2010 12:07:11 отговори + 0 0
Все още си пазя един чисто нов билет за концерт на Motorhead, който щеше да бъде през декември 1999 г. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Amaya 11.04.2010 04:20:12 отговори + 0 0
Aйде сега... И преди тоталните излагации на нма никой не се наемаше да покани групи като Анатема,Кататония,Перъдайс.
Дразня се... Не е като да са супер неизвестни и нечувани. Ако тея концерти бяха организирани от друг и все пак се състояха, сигурна съм че щяха да съберат доста стабилно количество хора.
А и както виждаме от това което казва Винсънт, Анатема, примерно, биха дошли тук за концерт. Остава само да има някакво желание от наша страна ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.04.2010 00:02:33 отговори + 0 0
MA - 2010-04-10 22:35:26
Абе Пичове , защо само плюете.Намира се офиса и се прави на трески.Това е


Аз имам по-романтично предложение от треските - Napalm In The Moooooorning!!!! m/o_om/ m/o_om/ m/o_om/
Все пак тряа да има малко лъч, топлинка, светлинка... ей така да му се сгрее душичката на човак...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 22:38:54 отговори + 0 0
Amaya - 2010-04-10 18:19:20
има ли смисъл от коментар? напълно очаквано...
чудя се само кога свестните агенции ще се сетят да поканят групи от този род...

Как, като България вече е опорочена в очите на тези групи? Всеки, който се нагърби с повторен концерт сигурно ще се сблъска с допълнителни клаузи в договора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MA 10.04.2010 22:35:26 отговори + 0 0
Абе Пичове , защо само плюете.Намира се офиса и се прави на трески.Това е Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


S. 10.04.2010 22:31:15 отговори + 0 0
Нямат ли срам тия вече?!Направо да вземат и да си отменят концертите за 10 години напред!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 22:10:07 отговори + 0 0
пичове както те така и вие знаете че ще се ръсат само празни приказки и в крайна сметка ще го отърват както всеки път, не случайно гърците ни казаха колко сме зле и за нищо не се борим и само ни цакат и с пари и с какво ли не... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 21:59:09 отговори + 0 0
готови са ,не им берете грижата ..ще се занимаят с тия боклуци хората който тва им е работата ... ще бъдат навряни в араеста скоро време -измети Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Val 10.04.2010 21:55:55 отговори + 0 0
Чудесна идея, хайде да им драснем клечката ! ^^ Едва ли само на мен ми е омръзнало от измамници, тарикати и всякакви такива шмекери и гадове. Особено като става дума за музикална агенция ... Жалко, че в България такива под път и над път и никой никого не санкционира. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Атанас Ялъмов 10.04.2010 18:39:22 отговори + 0 0
Аз на тия групи не сам фен ама такова педераско поведение ме дразни много.И да сам в София и да ги намеря тия така ше го навра кожения змей ,че и в Пирогов немогат да ги спасят.Що не им запалите офиса на тия педерунгели.Една туба бензин и са готови. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.04.2010 18:23:22 отговори + 0 0
Варненец - 2010-04-10 11:26:45
Този "промоутър " е същия като Светлю от Клеймор-Русе,който обеща да докара във Варна испанците "Катарзис" и след неуспешен негов концерт във Варна , на който не бе продаден нито един билет реши еднолично ,че и те нямат да свирят във Варна!С това си пишлигарско поведение той лиши феновете на групата от концерта и провали цялата организация по осигуряване на подгряваща банда, нощувки, кетъринг и т.н....Пази боже от такива измислени "промоутъри" ..със жълто на устата!
Жалка картинка..

г-н Варненски изживей си детството първо...хората ти казаха,че си голяма работа.Писането на коментари под различни имена граничи с шизофрения !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Amaya 10.04.2010 18:19:20 отговори + 0 0
има ли смисъл от коментар? напълно очаквано...
чудя се само кога свестните агенции ще се сетят да поканят групи от този род ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Еуглената 10.04.2010 18:10:46 отговори + 0 0
ей, НМА ли сте ,Wonder music ли сте, както и да се наричате-да Умрете, а после ще ви седнем на лицата!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НМА фак оф 10.04.2010 17:56:28 отговори + 0 0
за какъв лиценз говориш? хахах.билетите им бяха 2 или 3-та употреба прегънати на 100 места.явно от др отпаднали концерти.няма касови бележки значи нямат и касов апарат.всичко е фейк.аз съм се обадил в НАП и съм им дал информация.дано нещо се случи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stunner 10.04.2010 17:38:12 отговори + 0 0
Трябва да им се отнеме лицензът. За целта трябва някой да се сети да ги съди. Докато не стане това те ще си вършат мизериите безнаказано... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


hetfield4o 10.04.2010 17:36:41 отговори + 0 0
На такива буклуци като "Нова Музикална Агенция" просто трябва да им ЗАБРАНЯТ да "организират" концерти за да не разочароват феновете на музиката и да не петнят повече името на милата ни родина пред света! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 15:57:32 отговори + 0 0
Bloody Bastards!!! Толкова се бях наточила за тоя концерт дяволите да ги вземат!!! една работа не могат да свършат като хората!!! Дано поне да ни върнат парите за билетите!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 10.04.2010 15:18:51 отговори + 0 0
Не бях прочел. Сори. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Станислав 10.04.2010 15:13:49 отговори + 0 0
Ходихме някъде между 15:15 и 15:30. Но нали ти казва, беше заключено и единият от гардовете излизаше, иначе нямаше да ни върнат парите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 10.04.2010 14:38:16 отговори + 0 0
Не прочете ли какво сме написали в края на новината за Katatonia?
А официалната новина, че се отменя поредното им "събитие" как да не я отразим? :-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Тигър 10.04.2010 14:24:25 отговори + 0 0
Бтв, Катехизис, ще ви посъветвам да спрете да отразявате новини, свързани с концерти, "организирани" от тази агенция. Сериозно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 14:21:47 отговори + 0 0
ми, то се знаеше от 8-и
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 10.04.2010 13:30:14 отговори + 0 0
НМА? Кои са тея? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 10.04.2010 13:21:13 отговори + 0 0
Ебахти тъпотата, НМА престанета да се занимавате с така наречен проумоутърски бизнес. НЕ МОЖЕТЕ!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 10.04.2010 13:19:37 отговори + 0 0
Очаквано... нещастници... предлагам да се следи внимателно за новопоявили се "промоутъри" да не стои тая гад зад някое подставено лице, щото като НМА едва ли вече ще може да излъже някой...
Иначе аз като си купувах билета за Парадйс Лост (концерт, на който не отидох) ходих в събота около обяд... А сега може да се покрили мишоците, знаеш ли...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 10.04.2010 13:17:06 отговори + 0 0
нищо, че аз си взех билета в събота Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 10.04.2010 13:06:15 отговори + 0 0
най сайта им пише от понеделник до петък. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Iliya 10.04.2010 13:04:35 отговори + 0 0
@ Станислав: Абе по кое време ходите до оная дупка да си върнете парите? Аз два дена отивам до там в 20h вечерта, защото преди това съм на работа и все е затворено и няма никой... при положение, че когато си купих билет беше по същото време и бачкаше! Някой ако може да каже от колко до колко работят, защото тва работно време в сайта им 15-21h явно вече не го спазват! В събота и неделя дали ще бачкат? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 13:02:51 отговори + 0 0
Варненец - 2010-04-10 11:26:45
Този "промоутър " е същия като Светлю от Клеймор-Русе,който обеща да докара във Варна испанците "Катарзис" и след неуспешен негов концерт във Варна , на който не бе продаден нито един билет реши еднолично ,че и те нямат да свирят във Варна!С това си пишлигарско поведение той лиши феновете на групата от концерта и провали цялата организация по осигуряване на подгряваща банда, нощувки, кетъринг и т.н....Пази боже от такива измислени "промоутъри" ..със жълто на устата!
Жалка картинка..


На този палячо Светльо някой трябва да му тегли един голям х****й,няма по-голям палячо от него!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

makeyourownbones 10.04.2010 12:54:03 отговори + 0 0
Едва ли някой е учуден Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Станислав 10.04.2010 12:08:35 отговори + 0 0
Тия са много настрани, отиваме да връщаме билети за Кататония и на вратата стой един гард и не пуска никого навътре, само отвън си подава носа и връща пари. Вчера го попитахме "Какво става с Анатема" и той:"Следете сайта". А шибанякът е знаел, че концерт няма да има. Апелирам всички да си вземат парите обратно, за да може тоя шибаняк да е на загуба, да му се подпали най-милото, да изгори дано Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Язе! 10.04.2010 12:06:29 отговори + 0 0
Варненец - 2010-04-10 11:26:45
...обеща да докара във Варна испанците "Катарзис" и след неуспешен негов концерт във Варна, на който не бе продаден нито един билет реши еднолично, че и те няма да свирят във Варна!

Чудесно! Значи имаш група, подгряваща група, нощувки, кетъринг, свободна дата и място където да ги събереш заедно. Очевидно си печен организатор - разбираш ги нещата... Действай, какво чакаш? Давай да те видим и теб, колко ги умееш нещата
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 11:53:07 отговори + 0 0
хаххаха сериозно ли?! да не повярва човек... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ani_stara zagora 10.04.2010 11:49:22 отговори + 0 0
Пълен бойкот на НМА!!!Не копувайте техни билети!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варненец 10.04.2010 11:26:45 отговори + 0 0
Този "промоутър " е същия като Светлю от Клеймор-Русе,който обеща да докара във Варна испанците "Катарзис" и след неуспешен негов концерт във Варна , на който не бе продаден нито един билет реши еднолично ,че и те нямат да свирят във Варна!С това си пишлигарско поведение той лиши феновете на групата от концерта и провали цялата организация по осигуряване на подгряваща банда, нощувки, кетъринг и т.н....Пази боже от такива измислени "промоутъри" ..със жълто на устата!
Жалка картинка...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


catamenets 10.04.2010 11:26:38 отговори + 0 0
оляха се ... секи маже ,лъже и С**Е кадето му падне;Искат баси входа за тея групи с условия на криза ,после звука е мазало,след което видиш ли те бавят с началото на преварително обявения час; и накрая стана неква носост требва да си супер щаслив ако доиде бандата за която си се надявал с месеци ,4е ще дойде;РЕСПЕК кам българсия метал ФЕН ;ПИСНА МИ ОТ ПЕЧАЛБАРИ И ТЕРИКАТИ ; Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

МРАЗЯ НМА 10.04.2010 11:22:26 отговори + 0 0
СМЪРТ ЗА НМА, ЩЕ ВИ ИЗКОРМИМ ЕЙ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Frances 10.04.2010 11:07:50 отговори + 0 0
Гошо Чеп-А - 2010-04-10 10:53:37
Не,аз никога не съм бил прецакван от тия `промоутъри`,но вече и мен ме дразнят изключително много.Не може по такъв начин да се подбива реномето на българските организатори на концерти.Крайно време е държавата да ги провери.

Съгласна съм...И мен не са ме прецакали,но следя серията от гафовете им...Не мисля,че бих си взела билет за концерт,организиран от тях,защото е ясно какво ще се случи...Спрете да си купувате билети и да видим няма ли да фалират и сами да се разкарат! Гадове!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

pif 10.04.2010 11:03:54 отговори + 0 0
абе трябва да се подаде жалба или нещо такова ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гошо Чеп-А 10.04.2010 10:53:37 отговори + 0 0
Не,аз никога не съм бил прецакван от тия `промоутъри`,но вече и мен ме дразнят изключително много.Не може по такъв начин да се подбива реномето на българските организатори на концерти.Крайно време е държавата да ги провери. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Фуфи 10.04.2010 10:52:53 отговори + 0 0
Оф, не може ли да направим нещо да ги разкараме тия бе? Ебаси лайнарите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

cthulhu 10.04.2010 10:46:23 отговори + 0 0
аре да ходим да ги взривим тези гейчета.. а за концерта - така е по-добре, ще ги покани истинска агенция и ще стане яко шоу. не като на последния paradise lost в празна зала... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

creech 10.04.2010 10:36:50 отговори + 0 0
Не че вече ме изненадва, това са НМА все пак.
Долу НМА
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cribcaged 10.04.2010 10:35:20 отговори + 0 0
Не мога да повярвам... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 10.04.2010 09:58:02 отговори + 0 0
всяко зло за добро-докато ги покани някой,току виж построили "адекватна" зала.а иначе най-искрено желая на всеки техен бг фен да успее да присъства на концерт на anathema в близко време Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


николай кърпачев 10.04.2010 09:51:02 отговори + 0 0
ОЩЕ НЕ Е ВЪРНАЛ ПАРИТЕ ЗА MOTORHEAD! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MORTY 10.04.2010 09:49:24 отговори + 0 0
А,не е ли крайно време,тази агенция да бъде закрита или примерно санкционирана подобаващо!Интересно какво чака прокуратурата,то е ясно че това е перачница за пари и според мен,става въпрос за сериозни суми!Жалко,че в Западна Европа,хората остават с погрешна информация за България и то благодарение на такива "хора"!Лично аз се чудя,как все още има хора да купуват билети за мероприятия "организирани" от НМА!!!
ЖАЛКИ СТЕ АГЕНЦИЯТА!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 10.04.2010 09:25:03 отговори + 0 0
То се очакваше... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bloody_beauty 10.04.2010 09:24:06 отговори + 0 0
Не че не се знаеше, за съжаление. Тия НМА да им е** п****** майчина и копелетата смотани. Шибаняци долни. Ще им взривя лайняната зелена хралупа. Ше им е** майката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MESHUGGAH 10.04.2010 09:23:54 отговори + 0 0
НЕЩАСТНИЦИ! ПЪЛНИ НЕЩАСТНИЦИ са тия от НМА! БОКЛУЦИ С БОКЛУЦИТЕ! Русанов, костенурко миризлива, знай, че с агенцийката ти е свършено! Повече надали ще се намери някой "глупак", който да ти купи евтините и лъжливи билетчета! Чу ли бе, педераст! Да върнеш сега парите на хората за концерта и да си заминаваш на село, че нещо си се объркал с тая работа, дето си се захванал! Ние и без теб ще гледаме KATATONIA и ANATHEMA някой ден, не сме умрели за твоите концертчета! Който и да е - ще ги покани, готини промоутъри в БГ колкото щеш. Жалко, че заради лайна като тебе се срамуваме цялата държава! Мамицата ти нещастна! (finger) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 10.04.2010 09:21:03 отговори + 0 0
...очаквам от НМА да кажат , че АНАТЕМА са много неизвестна група и , че феновете са виновни ... ОТНОВО!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yanni 10.04.2010 09:18:51 отговори + 0 0
Представете си, че тук изписвам една ужасно дълга и цветуща псувня...^^$@_(@@^$#!@!+) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 10.04.2010 09:17:29 отговори + 0 0
Тея са толко жалка фирма , че чак НЕ заслужават и да ги коментирам... и отново първо групата обявява на сайта си, а НМА до последно мълчат !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Motorbreath 10.04.2010 09:06:27 отговори + 0 0
Тия трябва със закон да ги забранят пфффф .. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".