Китаристът на ЕПИЗОД ще гостува в "Шоуто на Слави"

6 май 2011, 15:15 ч. 853 / 14 46
пред./следв.
Васил Бележков , който вече има зад гърба си две години, един студиен албум и над 130 концерта с ЕПИЗОД, ще бъде гост в "Шоуто на Слави" по "bTV", заедно с други млади български китаристи. Поводът е 24 май – Денят на славянската писменост и култура, а предаването ще бъде посветено на Цветан Недялков – китарист на "Ку-ку бенд" и преподавател по китара в "Поп и джаз" отдела на Националната Музикална Академия "Проф. Панчо Владигеров". Той ще представи някои от своите студенти в НМА, сред които е и Васил Бележков. Цветан Недялков е и главен "виновник" за това Васил да стане китарист на ЕПИЗОД. В предаването младият виртуоз ще се покаже в по-различна светлина от тази, в която го знаят почитателите на групата и ще представи две свои авторски пиеси за първи път пред публика, едната от които е вдъхновена от любовта му към българския фолклор и акустичния звук. Записът на предаването е на 10 май (вторник) от 17:30 ч. в студиото на "bTV" ("малкото НДК"), а тези, които нямат възможност да присъстват на живо, могат да гледат излъчването му на 24 май от 20:00 ч.


Коментари   (46)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


metalistvr123 9.05.2011 20:27:41 отговори + 0 0
Интересна логика значи трябва да си непременно роднина или приятел на някой член на дадена група за да я защитаваш и уважаваш,браво за "гениалното" ви "умотворение".Аз пък да ви питам драги хейтърчета отговорете ми защото ми е много интересно момчетата от Епизод какво са ви направили та толкова ги плюете,да не са посегнали на девствеността на гаджетата ви,или на вашата може би??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 9.05.2011 17:14:51 отговори + 0 0
Не съм нито роднина на никой от групата,както не съм роднина на никой от МЕЙДЪН ама не означава че няма да ги защитавам!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joensuu 9.05.2011 05:13:32 отговори + 0 0
Прави впечатление, че хората тук, независимо дали одобрявам мнението им или не, масово пишат неграмотно (90% от случаите). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.05.2011 21:29:07 отговори + 0 0
@Тигър: изненадващо, но явно има човек, който харесва Епизод без да е малоумен... разширяващо, крагозора откритие, за което благодаря

иначе аз продължавам да си ги ненавиждам...

metalistvr, ти да не си някой от групата или близък приятел на някой от групата?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 7.05.2011 20:20:40 отговори + 0 0
Васил Бележков е много добър китарист, бтв. Цветан Недялков също. Слави Трифонов е кретен, затова и се чудя дали да гледам предаването.

@metalistvr
Харесвам Епизод. Предпочитам да не го крия, макар че понякога имам чувството, че ако кажа, че Конкурент* са ми любима група, ще се изложа по-малко. Конкретно клипът, който си линкнал, е просто слабоумен и ако тогава бях в залата, просто щях да изляза. Нищо, че харесвам групата. Малко са нещата, които мразя повече от измисления патриотизъм. А албумът "Българският бог" предизвиква точно това. Прекрасен албум, страхотна интерпретация на класическите текстове, но именно заради това, което е, купища патриотарски отрепки решиха, че е за тях. Това ме дразни. Знаеш ли колко е неприятно музика, която всъщност харесваш, да ти лази по нервите, понеже я асоциираш с нещо, което не можеш да понасяш? Когато чух албума за първи път, се влюбих в него... Сега като го слушам, обикновено си представям скинари с тениски "България над всичко". Затова не съм го пускал от месеци.

Да не говорим, че "Ако умра ил` загина" винаги ми е била в категорията на "Градил Илия килия". Съжалявам, никога не бих я запял трезвен. Дори пиян надали бих го направил.

Да не говорим и за плейбека. Позор е за една рок-група да използва плейбек, независимо от причината. Позор! Особено ако е толкова очевидно.



---
*Те не са, макар и да не споделям модерните възгледи на четящите този сайт и да не ги мразя.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


чичо Гошо 7.05.2011 19:30:24 отговори + 0 0
Аз пък не си пускам ни едно от двете ;-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joensuu 7.05.2011 19:19:10 отговори + 0 0
Мисълта ми беше следната:

- пускам си ODD CREW - кефи ме;
- не си пускам Епизод, щото знам, че не ме кфи;
- факти вадете, колкото си искате, горното няма да се промени
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 7.05.2011 19:10:55 отговори + 0 0
чичо Гошо - 2011-05-07 18:41:00
Абе вокала на Odd Crew се опитва да копира Фил Анселмо, т'ва е явно на всички. Въпросът е първо, доколко се справя и второ, не е ли по-добре да имаш собствен стил на пеене, вместо да копираш.


Честно казано и аз това си го помислих,но да ти кажа не само той всички тия скриймота,емокорове и т.н. правят жалки опити да имитират великия Фил Анселмо но той ще си остане единствения велик едновременно екстремен и чист вокал,заради което и един от най-великите вокали за всички времена.Иначе ме съмнява някога тоя да си намери стила,колко оня шийпърс от примал фиър се научи да не имитира Роб Халфорд толкова и тоя ще спре да имитира Фил!!!!!!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.05.2011 19:09:01 отговори + 0 0
стига бе хора, как може да сравнявате ODD CREW с Епизод... Епизод са тотално безидейни. Добре, че гаделичкат елемтарния български комплекс за малоценност на безличните безмозъчни, слушащи само морално остаряла музика псевдо-метълисти и псевдо-рокери. Крютата (чиито фен определено не съм) пак не са кой знае колко идейни и наистина повтарят пантера с метълкор мотиви, но са на светлинни години пред Епизод във всяко едно отношение - и кото инструменталисти, и като хора, и като идеи и като музика и като изпълнение и като актуалност ако щете... а наиситна е смешно някой да подкрепя Епизод и да говори за вокали, защото това не е въпрос на виждане само. Вокалиста на Епизод декламира в обхват голяма терца с някаква далечна надежда за тонове и е бъчонка-чичак, от когаото направо ми се гади. А вокалиста на Крютата освен, че пее доста по-добре (говоря за пеене, не само за дране) все пак може и да се дере при това съвсем не като повечето български викачи... и въпреки, че каскадьорчетата също не ме кефят бих предпочел да си платя за техен концерт, пред това да ми плащат да слушам Епизод. Епизод просто не стават и не мога да не си правя лоши изводи за всеки, който ги харесва... има само два варианта - или глух или тъп... най-много да са двете заедно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 7.05.2011 18:54:52 отговори + 0 0
Еми въпрос на виждане, явно.
За мен добрият творец е този, който твори за да изразява себе си, а не за да забавлява публиката.
Ако имаш какво да кажеш и знаеш как да го кажеш, винаги ще се получи нещо добро.
Родните музиканти масово ги е страх да търсят "истината" в себе си, те обикновено се "кланят" на някой западен "идол" и се опитват да крачат в стъпките му.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Joensuu 7.05.2011 18:50:14 отговори + 0 0
Мен пък ме кефи, че не се пънат да оригиналничат, а просто да се забавляват и да правят качествена музика... а и, честно казано, много са малко хората, които могат да измислят нещо кой знае колко ново.

Радват ме неща, които просто си звучат добре.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 7.05.2011 18:48:33 отговори + 0 0
В някои моменти звучи добре, в други трябва още да работи.
Както и да е Odd Crew звука го докарват на всички инструменти, креативност и оригиналност са нещата, които им липсват.
Колкото до Епизод, те за мен отдавна се изчерпаха и спряха да се развиват, може би след първия си "патриотичен" албум.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joensuu 7.05.2011 18:46:20 отговори + 0 0
Да, ама звучи добре и кефи, млад е и ще си намери стила - кой не се е учил от другите в началото?

Щот' пък има някои, дето от зор да са оригинални, се изпускат и стават за смях.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 7.05.2011 18:41:00 отговори + 0 0
Абе вокала на Odd Crew се опитва да копира Фил Анселмо, т'ва е явно на всички. Въпросът е първо, доколко се справя и второ, не е ли по-добре да имаш собствен стил на пеене, вместо да копираш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 7.05.2011 18:32:01 отговори + 0 0
Към анонимника по-надолу знам го този стил "скрийм" информиран съм за неговото съществуване и ми е много дебилен,както всички металкур,ниумйетал,емоскриймо и всякакви подобни изгъзици гаврещи се с понятието МЕТЪЛ и честно казано предпочитам крясъците в блек,траш и хеви метъла те не звучат като ранени лосове а създават настроение а иначе всякакви "модерни" неща със времето избледняват защото не струват!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Сики Никс 7.05.2011 17:52:32 отговори + 0 0
АХАХАА, абе бучни едно кабелче в китарата, то хубаво позираш ама се излагаш,бхахах. но като за Епизод е супер.
"Цветан Недялков е и главен "виновник" за това Васил да стане китарист на ЕПИЗОД." - това си е баси набутката, тоя трябва да псува Недялков където го види )))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joensuu 7.05.2011 17:34:35 отговори + 0 0
Аз се гордея, че съм Българин и за целта не ми е нужен стимул.

Епизод отдавна не са това, което бяха, а патриотизмът им, кой каквото ще да ми говори, си е една доста доходоносна ниша, която те се усетиха да окупират навреме - иначе досега да са умрели от глад. Всеки да си вади хляба, както си иска, но метъл група да забавлява рокерите целогодишно за пари... това си е излагация. При все че болшинството от рокерите нямат нищо общо с метъла, а със селящината и простотията.

Линкът, който си качил, е от онова DVD, изцяло записано на плейбек - знам, че го направиха с цел по-добър звук, но все пак Епизод са метъл група, а метъл групите спряха да се излагат с плейбек още преди 30 години.

ODD CREW са група, която си върши работата много професионално - виж, те наистина засилват гордостта ми от това, че съм Българин и без да ме карат да играя хоро.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.05.2011 17:18:08 отговори + 0 0
Вие май не четете добре, или просто ви мързи да четете. Предаването е посветено на Цветан Недялков - преподавател по поп и джаз китара в НМА.
За ваше сведение (понеже почнахте да спорите за това) китаристът на Од Кру също учи поп и джаз китара в НМА, само че не при друг преподавател. Новината не е за Слави Трифонов, който кани Епизод на гости,моля ви се!!!
А до най-големият "разбирач" metalistvr123 - ти явно си доста органичен и не си чувал, че съществува модерно "пеене" в по-тежкия метъл, наречено "скрийм" (или както ти го наричаш "като ранен лос"). За твое сведение, вокалът на Од Кру е завършил поп и джаз пеене, така че не обяснявай, че е без грам певчески талант.
Предаването ще е интересно, не харесвам Епизод (а и предаването няма да е за тях), но харесвам Цветан Недялков и със сигурност и учениците му имат какво да покажат, затова ще го гледам.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 7.05.2011 15:18:40 отговори + 0 0
http://www.vbox7.com/play:04fef9be
когато од кру то или която и да било друга група в България направят така че метъли да играят хоро,да се гордеят че са Българи и да развяват Български знамена ей тогава ще ги призная,дотогава ги плюйте в опити да изпъкнете като големи специалисти,вие се излагате.И по-добре да използват готови текстове и да им дават нов живот като ги обличат в мелодии отколкото да пишат тъпи и клиширани текстове тип "Two Steps to Hell"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз 7.05.2011 11:15:14 отговори + 0 0
Samael,тва със Скуайера беше много тъпо.В крайна сметка не е важен инструмента,а музиканта.Айде изправи Бъкедхед на скуайер срещу комшията от 6я етаж на Les Paul Gibson,пък ще видим кой ще бие.

ПП.Иначе доста ме съмняват музикалните качества на въпросния китаряга.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Rock Thrashler 7.05.2011 08:14:56 отговори + 0 0
Слави мрази рок-музиката и е навел целия си оркестър.Много е вероятно леко да се подиграе с Васил.А той и без това не се е научил как да седи на сцена.

damageplan, трябва ли да ти се обяснява, че Епизод са с 10 /десет/ авторски албума, а Од Крю с 4 и все откраднати от някой!?! В София почти не остана група без собствено студио. И ако не слушаш друго, освен тях поне си мълчи!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 7.05.2011 00:51:55 отговори + 0 0
damageplan МОЖЕ ВОКАЛА НА ЕПИЗОД ДА НЕ Е КОЙ ЗНАЕ КАКЪВ ПЕВЕЦ АМА НЕ РЕВЕ КАТО РАНЕН ЛОС!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.05.2011 00:18:45 отговори + 0 0
За продукция сравнявате млада и стара група. Чендов би 120 кила. Ами да изчакаме и младежите да станат на по 50 години пък тогава да ги качим на кантара. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.05.2011 00:15:06 отговори + 0 0
damageplan - 2011-05-06 23:49:07
@чичо Гошо дай примери?
за по добро свирне и по добър продукт,кой са за тебе твойте фаворити от бг сцената

Ето малко примери:
За свирене:
Symbolic, Wartime, Pantommind,Yuvigi,Embrace By Dark,Fat White Chiefs,Hades,Mindfold Express,Project Arcadia,Hyperborea
За продукт:
Wartime, Vrani Volosa,Smallman,Jerihon,Hades,Bastardolomey,Coprostasis, Pantommind.

Като цяло обаче това е безпредметен спор. Всяка група прави това което им позволяват възможностите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 7.05.2011 00:09:49 отговори + 0 0
Oт изброените само Smallman не са метъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


damageplan 7.05.2011 00:07:58 отговори + 0 0
@чичо Гошо съгласен съм за Bastardolomey ама не забравяй кой имена са в тази групатам са музинати с по 20г стаж на сцена.говора ти за млади групи , нема по добри от тех.другите групи не са изобщо метал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 6.05.2011 23:55:13 отговори + 0 0
Pantommind са на най-високо ниво, въпреки че изобщо не им харесвам стила.
Smallman, Vrani Volosa, Wartime и Аngercure изкараха силни албуми миналата година, но не съм ги гледал как са на живо.
Bastardolomey също изкараха добър албум, представиха се и доста прилично лайв на Sonisphere миналата година.
Балканджи вече ги споменах, ама те нещо са се покрили в последно време.
Стигат ли толкоз?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

damageplan 6.05.2011 23:49:07 отговори + 0 0
@чичо Гошо дай примери?
за по добро свирне и по добър продукт,кой са за тебе твойте фаворити от бг сцената.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 6.05.2011 23:44:49 отговори + 0 0
damageplan к'во ще рече друга група като тях?
Като ниво на свирене има и по-добри.
Като създаден продукт (албуми) пак има и по-добри.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

damageplan 6.05.2011 23:01:38 отговори + 0 0
чичо Гошо пак не си прав,има хляб в момчетата,кажи ми моля те има ли друга група като тях в Бг.Евала че умело крадат занашта от Кръпката,научл ги е как се свири.
@berserker аман от такива ивман националисти,Боли ги Епизод оножа каде е с 3 букви за Бг исторята,намериха ниша с стиховете на Вазов та лелкити и чичкоците от ВМРО и техни блиски и познати да си купят албумите им и измежду тях некой неориентиран тинейджър и той да купи некой диск, тия за 10 и повече години не направиха това каде ODD CREW направиха за 2-3 години.ОСвем че Емо (нали така секазваше вокала на Епизод или се бъркам)и другите пишман членове не група станаха по 100 кила друг прогрес няма при тях.нито имат някви забележими композоций или запмнящи се текстовенито нищо,Лесно е да гепиш гоож текст и жърху него да зглобиш някаква мелодия ,а съвсем друго е да си измислив всияко,музика текст аранжимент.Епизод отдавна вървят по пътя на ЧАЛГАТА (готов текст+елемнтарна мелодия=повече продадени копия на албумите си
)нали ги видех кви са метали на един берксток феновете са им заклети пияници ходещи с анцунзи, и как само се беха стрили пред сцената и позиращи с знамената.Вокала не ми го фалете грам че имал талант нищо не става от него.А забравих не ми давайте за пример и старите им албуми, те са по жалки от новите.Епизод отдавна нямат нищо общо с Метала ама грам нищо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


berserker 6.05.2011 22:24:30 отговори + 0 0
лично мое мнение е не обременявам никого но реклама чрез шоуто на слави особено за китарист в рока е все едно да се надупиш на педал и да очакваш да ти се размине не съм фен на ЕПИЗОД и те са ми меко казано лицемерни но не се сещам за друга група която да се мъчи да направи нещо за популяризирането на БЪЛГАРСКАТА ИСТОРИЯ което между другото е задължение на всеки един от нас ако искаме да се наречем родолюбци а не само да се бием в гърдите и да говорим колко сме велики на масата а на дела да сме мишки
ЩОТО Е СРАМОТА НА КАВАРНА РОК ФЕСТ 2010 ДА ИМА ДВЕ РУМЪНСКИ ЗНАМЕНА А САМО ЕДНО НАШЕ И АКО ЩЕТЕ МЕ ПСУВАЙТЕ АМА АЗ ОСВЕН ТОВА ДЕТО ГО РАЗВЯВАХ ДРУГО НЕ ВИДЯХ ................ ПАТРИОТИ
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чичо Гошо 6.05.2011 21:55:33 отговори + 0 0
damageplan тук не съм съгласен, не е важно колко труд влагаш, а какво постигаш. Съгласен съм, че отношението им е правилно, но не ме впечатляват с нищо в музиката си, а принципно съм фен на стила, в който свирят.

Иначе със собствено звукозаписно студио разполагат Балканджи, примерно, така на прима виста се сещам.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

damageplan 6.05.2011 20:51:55 отговори + 0 0
@metalistvr123 ТО ПА ВОКАЛА НА ЕИПОЗД Е ЕДИН ТАЛАНТ ТА МАНИ....ТОЯ НА КИЛА Е ДОБЪР ЗА НОВОГОДИШЕН БАНКЕТ.
@чичо Гошо не си прав за ODD CREW,какжо като барабанистае син на Васко кръпката,пичове са , не ги познавам лично но ми кажи моля те колко други бг банди полагат толко труд, колко от тях разполагат с собствено звукозаписно студио, колко от тях си пестат хонорарите от концертите и ги реинвестират в групата,аз знам отговора на този въпрос,но ми е интересно твойто мнение?.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stavrogin 6.05.2011 20:25:24 отговори + 0 0
Mисля, че Шоуто е твърде елитарно за група като Епизод! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 6.05.2011 20:13:44 отговори + 0 0
Интересно досега само мрънкачи мърморят тука колко им е крив света и затова обвиняват Епизод защото са "псевдопатриоти".Интересно как стигнахте всички до този извод,а може би просто се всички нихилисти и безродници и не понасяте да има групи които да са горди патриоти,защото това ви е трън в очите нали???????Хаха од кру ли чух хахаха днеска ги видях колко струват да си свирят метълкуреца и да си врещят на енглиш това се харесва много на анархокомунясти и на фенове на вокали без грам певчески талант! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


olala 6.05.2011 19:52:48 отговори + 0 0
Тоя иначе яко се размазва с изключена китара ;D Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Funi 6.05.2011 19:42:57 отговори + 0 0
Закривай! (и Слави и Епизод) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.05.2011 19:37:02 отговори + 0 0
за мен Слави и Епизод са си лика прилика, което не е комплимент за никого Епизод за мен с тия псевдо-патриотични глупости не са много далеч от чалгата и те... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кавгасимус 6.05.2011 19:13:28 отговори + 0 0
Samael
Докога ще хейтваш всяка втора новина?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.05.2011 18:53:12 отговори + 0 0
Samael
Докога и ти напомняш за твоето, дребна душицо
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Шийпърз 6.05.2011 18:28:37 отговори + 0 0
Чалгата я има, защото й се обръща прекалено много (медийно) внимание.
Ще гледам предаването иначе
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Samael 6.05.2011 18:28:23 отговори + 0 0
1.Слави отдавна трябваше да го махнат от екран, но той стои именно заради чалгарите да ги рекламира.Да сте забелязали скоро да е идвал чуждестранен гост, звезда, политик? Само безмислени формати прави които да запълват телевизионното време.

2.Слави или не разбира от рок музика или промоутърите не искат да му плащат за да покани някоя гостуваща група.

3.Тоя пич може и да свири ама не е сериозно да позира с тоя Squier.

4.Докога Епизод ще ми напомнят за своето съществуване?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WIL 6.05.2011 18:02:16 отговори + 0 0
Ами да! Крайно време е чалгарите да се задраскат от редица предавания, защото чалгата не е стил музика. Judas Priest, Whitesnake, Iron Maiden, Cinderella... и български рок групи трябва да бъдат гости на Слави. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalistvr123 6.05.2011 17:06:55 отговори + 0 0
Нека "капацитетите" да започнат да осмислят живота си като плюят сега!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

olala 6.05.2011 16:31:26 отговори + 0 0
Искаше да пропуснеш 'други' lol Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 6.05.2011 16:25:40 отговори + 0 0
Стига с тия фолк певици в шоуто - време е дошло да се покажат и други музиканти! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".