Lars Ulrich не намира много нови банди за особено вдъхновяващи

19 яну 2017, 06:42 ч. 2182 / 10 31
пред./следв.

   В скорошно интервю за "Noisey" барабанистът на METALLICA Lars Ulrich отговаря на въпроса дали за него е все още вдъхновяващо да свири в групата. Ето какво отговаря той:

10 години по-рано или преди 30 години беше различно. Например: "Боже Господи, GUNS N' ROSES! Боже Господи, кои са тези NIRVANA! OASIS! Чуваш за тях и искаш да ги срещнеш. В днешно време няма никакви нови банди, които да ми въздействат по този начин. Последният път, в който възкликнах "По дяволите! Това наистина ме вдъхновява", беше заради групата THE SWORD от Остин, Тексас. Стоунър рок, нещо като модерните BLACK SABBATH. Много яки. Те се появиха преди седем или осем години и аз просто трябваше да ги взема на турне*. Има и норвежка банда, наречена KVELERTAK. Такива групи са наистина малко в наши дни. Това не е еднозначно изказване. Сега аз знам повече за киното, тъй като го следя повече от музиката. Което не значи, че ако нещо страхотно се появи и ме удари в лицето, няма да го забележа. Просто това се случва все по-рядко и по-рядко.


   * Американската банда THE SWORD имаше турне с METALLICA през 2008 г. Тогава те гостуваха и в София, като с тях се изявиха и DOWN на Phil Anselmo и Kirk Windstein.

още за:

Lars UlrichMetallica


Коментари   (31)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Rado 3.02.2017 18:41:07 отговори + 0 0
Невероятно е как за едно мнение на човек, може да се изпишат толкова глупости.
Аман от разбирачи, музиканти...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рептил 20.01.2017 00:27:09 отговори + 1 2
Ми всички като се мъчат да бъдат богати като Металика и да са ''роби'' на лейбълите е така. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rado 3.02.2017 18:42:20 + 0 0
Metallica имат собствен лейбъл от години Blackend Records.
Кви роби те мъчат?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funeral prog 19.01.2017 16:49:46 отговори + 0 1
Еми, лек, значи чувствата са взаимни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванко от Монтана 19.01.2017 16:12:59 отговори + 5 4
Антин терлика е абсолютно прав MTV се изсра Редко върху културата и човешкия прогрес Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванко от Монтана 19.01.2017 16:10:53 отговори + 2 3
Панцере ти от Чипровци ли си ???.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


панцер 19.01.2017 16:23:52 + 3 1
Не. За разлика от тебе съм грамотен. Не че това е задължително свързано с местообитанието. Ти щеше да си глупав и неграмотен където и да си се родил и живял. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

drunker 19.01.2017 15:09:05 отговори + 7 10
Ларс пък цял живот не се научи да тропа на тия барабани.Свирнята му е на ниво шестокласник,и става все по зле.Колкото за великите групи,времето им отдавна отмина.Други няма да се появят.Метъла е на доизживяване,и до десетина годинки ще умре за съжаление.Всички класически групи се отказват една по една,а отдолу няма нищо.Новите групи вече не се създават,а се произвеждат.Затова и не стават за нищо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Max 19.01.2017 12:12:50 отговори + 6 6
В последния албум се вижда съвсем ясно, че вдъхновение няма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaoc 19.01.2017 11:28:39 отговори + 4 5
Хахахаха, той пък защото е самото вдъхновение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maxXx 19.01.2017 11:09:46 отговори + 8 5
Писнал му е метъла сигурно. Случва се!

С добри групи е пълно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 19.01.2017 11:33:50 + 9 3
Да, добри нови групи колкото искаш. Но не и велики и вдъхновяващи, които всеки да знае и да пълнят стадиони навсякъде по света. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 19.01.2017 14:01:12 + 3 2
Те и родните чалгаджии пълнят стадиони, ама тва не ги прави велики и вдъхновяващи за интелигентния човек . Много хора бъркат количеството с качеството . Продажбите и популярността не са показател за качество, не го ли разбра ти ,"панцер" , и другите като тебе ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 19.01.2017 14:37:59 + 3 2
Не казвам, че всяка група, певец или квото там пълни стадиони е велик. Казвам, че липсва нова велика група от ранга на Металика, Гънс, Нирвана, Оазис, които да са познатя по цял свят и да пълнят стадионите където и да отидат. Този, който не разбира в случая си ти Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 19.01.2017 14:57:17 + 1 1
Напротив, чудесно разбирам какво се опитваш да кажеш . Но пак ти казвам - това , че една група пълни стадиони, не я прави велика , а широко приета . Питай някое рапърче дали Oasis е велика група . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 19.01.2017 15:07:20 + 0 0
Продължаваш да не ме разбираш. Да се сведем до простата логика и операторите И и ИЛИ. Аз казвам, че няма нова група, която да е И велика И да пълни стадиони. А не едното да следва от другото. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зъ! 19.01.2017 16:02:10 + 3 1
Корн велика група ли е ? Според почитателите им - да . Т.е хем са велики, хем пълнят стадиони . Но ако попиташ някого , който няма афинитет към тази група, ще ти каже , че са пълен боклук . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 19.01.2017 16:08:27 + 3 1
Вдъхновяваща може да е група, на която не е лепнат етикет "велика".
Тук обаче никой не се опитва да проследи хронологията и логиката на събитията. В момента има ниша между т.нар. велики групи, от поколенията преди 1990 г. и средно известни, ъндърграунда пък си върви съвсем отделно. Към тази ниша, която можем да наречем "много известни" са се устремили няколко групи. До няколко години е възможно отказването на някои от великите и тогава там ще се освободи ниша. Ще видим какво ще се получи - кой ще се намести със скок и кой с упорито катерене.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 19.01.2017 16:47:15 + 1 1
Дали е велика някоя група не определят почитателите й. Един от критериите е общия им брой. Но величието се определя от историята, критиците и влиянието й върху други групи. За това последното говори Ларс и това разбира под "вдъхновяваща".
А първият - ПЪРВИЯТ концерта на Корн в БГ и то преди повече от 10 години, когато нямаше толкова много концерти съвсем не беше на стадион. Беше във Фестивална. Т.е. Корн не пълнят стадиони.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 19.01.2017 17:14:00 + 6 2
Не е истина колко великани си заминаха за последните няколко години. Само миналата година изгубихме някои от най-големите имена в музиката. В същото време именно масмедии като MTV и Fuse диктуват на масите какво да харесват/слушат и какво не. Та днес е по-важно да имаш готин видео клип, отколкото добра песен. В измисления свят на MTV и Грамитата е по-важно да имаш песен еднодневка, отколкото такава, която ще се помни с поколения. Кажете, ми колко хора ще си припяват песничките на Уан Дайрекшън или Лил Уейн след 10-20 години? А колко все още се връщат към музиката на Стоунс или Дорс? Музиката на Аеросмит? Куин? Боуи? Нирвана? Луис Армстронг? Боб Дилън? Боб Марли? Тупак? Майкъл Джаксън...? Нима след 50 години някой ще си спомня кои са били Джъстин Бийбър, Ники Минаж, Кеша или Питбул?

Дори тези, които в действителност имат талант, в повечето случаи са просто продуктите на една телевизия. Риана и Бийонсе например, макар да не ги понасям, имат страхотни гласове. И какво от това, след като им дърпат конците и им диктуват какво да говорят и какво да пеят. Американска чалга! Коли, пари, жени, чичковци, всичко си е на мястото. Та дори постовете в Туитър и Фейсбук са писани от ПР, а не от самите "артисти". Цялата музикална индустрия се е превърнала в един голям фалш.

Според мен ако така наречените фенове просто подкрепяха изпълнителите и ПЛАЩАХА за музиката, която слушат, вместо да я теглят под формата на mp3-ки, и всъщност се интересуваха от самите албуми, а не само синглите, може би повече музиканти щяха да творят - вместо да се чудят как да се издържат. Днес хората са останали с погрешното схващане, че музиката е Божи дар и като такъв трябва да е безплатна... После се чудим защо сме заляти с изпражненията на медии като MTV - изборът какво да се слуша отдавна е в техни ръце.

Добре, че са скандинавските страни!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 19.01.2017 20:12:40 + 4 1
Терлик, ти или си много млад или много заблуден или и двете. Поп музиката винаги е разчитала на сингли и отделни хитове. Винаги е имало някакъв еквивалент на мтв, дали ще е радиостанция, дали някаква друга телевизия, която лансира предимно хитове. Това е било отпреди и по време на създаването на т.нар. велики метъл групи. Не виждам с какво е попречило музикантите от някои от тях да имат добро състояние - нима Металика, Мейдън, Джудас и т.н. да са бедни. Какво си заокайвал тоя или оня, в момента нещата са по-различни, но в новите условия също има групи, които се пласират добре, печелят добре и не са от анатемосваните от теб мтв звезди. Пък най-смешното е да си мислиш, че скандинавските групи работят без пари - да, ама не. Ако им предложат участие в мтв едва ли ще избягат, някои даже имат.
Чудиш се какви щуротии да измислиш - ту мтв ти виновни, ту че не се купува музика, ту не знам какво. На крив *** космите му пречат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 19.01.2017 10:57:26 отговори + 17 5
MTV уби качествената музика и всичко, което я правеше такава. Изгаври се с Истинския метъл по такъв начин, че няколко поколения все още имат грешни схващания за него, та до ден днешен. Развъди стотици посредствени "изпълнители" и "групи" от всички жанрове, които иначе никой нямаше да знае днес, 95% от които бездарни. Новите Бийтълс тънат в мизерия в някое кътче на света, докато Ники Минаж си вади милионите. Съвременният Елвис живее с майка си, докато Джъстин Бийбър и Кание Уест имат имения за милиони. Следващите Мейдън свирят в някоя пропаднала кръчма с публика от 5 човека, след като сами са платили за участието си, докато емота като Аскинг Алекандрия и зализаните им братя (сестри?) от 'Хорайзън ходят по световни турнета, препълват зали и позират като "метъли".

Да живее MTV!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MalmSuite 19.01.2017 11:20:47 + 15 0
Абе не е мтв виновна. Който търси намира хубавата музика. Просто тази музика не е за масовия слушател. И слава богу. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 19.01.2017 11:29:00 + 6 7
На Терлика за всичко му е MTV виновна. И емотата.
А всъщност - виновни са гените му. Или доктора, който му е направил лоботомия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 19.01.2017 13:03:57 + 6 1
Терлик, стика с тези мантри за мтв и "емотата".
Хубава музика има, пък и вкусове разни. Като е Ларс Улрих, вкусът му да не е задължителен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Куку Руку Вафла Чудна 19.01.2017 13:04:02 + 6 4
Човекът страда от сериозно зацикляне и дори и да осъзнава, че е мега досаден, едва ли ще престане да си пише простотиите. Въпросът е сам да си вярва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 19.01.2017 10:32:16 отговори + 8 2
Ами трябва да слушаш повече музика. Например има доста стонъри, които не отстъпват на The Sword, че и някои, които ги превъзхождат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hellraze 19.01.2017 08:33:27 отговори + 14 2
Още ли живее в Щатите? Нали щеше да се връща в Дания? Не че му пука, ама поредният, който плещи глупости, без да мисли. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сокол 19.01.2017 08:20:07 отговори + 5 12
Avenged Sevenfold са по-впечатляваща група напоследък, но и те хич не са нова банда. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 19.01.2017 08:01:27 отговори + 9 5
Десетки музиканти го казват това, даже някой отиват по-далеч и казват, че е така от средата на 80-те, но нали не са Ларс Улрих, не им се търси махна, не им се прави философски анализ на всяка нота от '88 насам...Не казвам, че е прав, музика нова хубава бол, но не е там проблема. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ломоносов 19.01.2017 07:10:53 отговори + 22 7
Така е. От 25 години насам аз не намирам и новите неща на Металика за особено вдъхновяващи. Даже никак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".