MANOWAR ще свирят отново в Каварна догодина

1 дек 2007, 20:27 ч. 514 / 4 73
пред./следв.
След фалстарта на играта по радио "Z-Rock", на която около 500 души в крайна сметка все пак се сдобиха с покани за промоцията на DVD-то на MANOWAR "Live in Bulgaria - Kaliakra Rock Fest", дойде време и за самото събитие на 1 декември в клуб "Black Box" в София. Преди да го опишем - най-интересното от пресконференцията на Joey DeMaio и Eric Adams, дадена преди това: MANOWAR ще свирят отново в Каварна другото лято в рамките на "Kaliakra Rock Fest" (5-7 юли 2008 г.), като билетите за фестивала ще тръгнат в продажба преди края на тази година. Този път ще има и един билет за трите дни на феста на цена от 90 лв., а първите 500, които закупят ценните хартийки, ще получат подарък самото DVD, презентирано тази вечер. То ще излезе на пазара в близките дни на цена от 20 лв.

   И така - насроченото за 20:00 ч. шоу, типично за българската дейтствителност, закъсня и на практика малко след този час публиката започна да влиза в клуба. Събраното множество пред входа се поизнерви, а влизането през единствения тесен вход на "Black Box" не ставаше много бързо. Все пак, към 20:30 ч., когато на сцената се появиха Joey DeMaio, Eric Adams, кметът на Каварна Цонко Цонев и Мартин Стоянов от "Joker Media", долното помещение на клуба бе пълно (балконът така и не бе отворен за публика). В характерен стил двамата основни членове на "Металните крале" възхвалиха родните фенове и представиха DVD-то, на което някои от почитателите им могат да се видят увековечени за идните поколения.
   Скоро след това последваха откъси от предстоящото издание, прожектирани върху големи екрани в двата края на залата. Анонсиращите кадри бяха същите като тези, разпространени преди време чрез "YouTube", които ви показахме тук. След тях бяха излъчени няколко цели песни от DVD-то, включително уникалното изпълнение на българския химн, при които стана ясно, че звукът на предстоящия диск ще бъде доста добър и така присъствалите на 30 юни 2007-а в Каварна, които го гледат, ще могат отново да преживеят чудесните си спомени.
   Както бе анонсирано - краят на вечера се състоеше от кратък, около половинчасов сет на руснаците SIXTH SENSE, познати ни като подгряваща банда на MANOWAR от Каварна. За немалко от зрителите това сякаш бе знак за разотиване, но и в залата останаха доста хора и така "братушките" успяха да заснемат планирания концертен клип.
   Снимки от събитието може да видите тук.


Коментари   (73)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Corpse_Slasher 7.12.2007 08:43:34 отговори + 0 0
Към всички хейтъри - По жалки сте и от чалгарите , те така плюят по метъла както вие по Manowar , като не ви харесва групата не спамете тука с малоумните си коментари , само един бавноразвиващ се човек би тръгнал да спами сайта с хейтърските си коментари и критики , ако всеки един метъл фен започне да спами темите за групите които не харесва какво ще стане с този сайт ви питам аз , просто нямам думи , жалки сте..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 5.12.2007 21:08:47 отговори + 0 0
ТОВА Е ЗА ВАС ХЕЙТЪРИ! ГОРЕТЕ СЕГА:
http://www.vbox7.com/play:b1433e0a
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hulky 5.12.2007 06:37:00 отговори + 0 0
Ай са... да не влизат. Как ще се търка клавиатурата иначе?
Наистина е гадно да не можеш да виждаш постоянно в топ новините по сайтовете как любимецът ти Норфалд Гьорфаллстон заклал котка при изпълнението на "Хамблгъхртърргрюф" (едно наистина невероятно парче), но пък за сметка на това моеш си флеймиш колкото искаш. Така се индентифицираш със своя герой и се чустваш духовно възвисен...плюс това вашите ясно са ти заявили, че още веднъж ако посегнеш на домашния питомец няма да видиш никакви мекици сутрин до края на живота си. ... еми разбираемо е

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 4.12.2007 20:45:58 отговори + 0 0
И аз като си вляза в пощенската кутия, ме заливат новини за фенския сайт на Риана, но не съм го посетила нито веднъж. И аз виждам новини за Kreator например, но не ги чета, защото групата не ме интересува. Ако ти е трудно да устоиш(което показва все пак интерес към групата), Каландор е прав-просто не влизай. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 4.12.2007 17:06:29 отговори + 0 0
1860, явно не ти е по силите да ми отговориш в едно изречение. И това, което твърдиш, просто не е вярно. Да, наистина, в последно време новините за Manowar са доста. Но как няма да е така - все пак те издават първото концертно DVD на чуждестранна група, заснето изцяло в България. Помисли малко... Ако можеш. По принцип на комплексари като теб не е много хубаво да се обръща внимание, обаче ти освен комплекси имаш и самочувствие да небесата. Недей така. Тъй като от комплексите не можеш да се откажеш, захвърли самочувствието някъде. Може и да прогледнеш тогава. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Дойно Дойнов 4.12.2007 16:29:02 отговори + 0 0
Вярно е! Даже Джой се е състезавал с една оперна певица през 1987 и нея я изнесли, защото припаднала - не била чувала такъв глас! Чувал съм, че като малък е преживял неприятен инцидент и са му отстранили тестисите, след което гласът му се е развил неимовено. Разбира се, всеки истински фен знае, че липсата на тестиси не е пречка пред истинската мъжественост, както и липсата на мозък. А липсата на действащ мозък е общото, което събира НАС, ИСТИНСКИТЕ ФЕНОВЕ НА MENOWAR! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Radislav_Debian 4.12.2007 16:03:13 отговори + 0 0
Ти луд ли си бе! Доказано е, че Джой ди Майо е най-добрия и бърз басист на света, Ерик Адамс има диапазон на гласа 6 октави, как ще са некадърни ве! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.12.2007 15:58:21 отговори + 0 0
Любимата ми група! Много обичам свински пръжки и мазното месо въобще. Обаче не е здравословно. За това си слушам Manowar - такава мазня ме залива, сякаш плувам в нея! Много ме кефи! Хората са яко некадърни, обаче са си намерили публика. Евалла. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

69 4.12.2007 12:35:34 отговори + 0 0
към tnt.това е добре защото няма да дойдат чалгари както беше на мейдън.също така годишния рокерски събор в америка е в дакота на два три дни пътуване с мотор. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 4.12.2007 12:27:46 отговори + 0 0
1860 - имаш елементарно разрешение на проблема. Не влизай в сайта и няма да си залят от новини за Manowar. Ходи в някой блек-метъл новинарски сайт. Там няма да се говори за това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MichaelLeRoi 4.12.2007 12:25:34 отговори + 0 0
1860, ся разбрахме, че си коплексарче... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1860 4.12.2007 11:30:18 отговори + 0 0
Към blaciel.Най-великите ZYKLON Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1860 4.12.2007 11:29:09 отговори + 0 0
Ами,защото,когато и да влезнеш в сайта,си залят от новини за тази група.То не беше,еди кой си кога бил еди къде си.То не беше,кога им излиза поредното тъпо двд и т.н. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 4.12.2007 09:10:53 отговори + 0 0
1860, причини да ги плюеш бол, съгласен. За всяка глупа, за която се сещам в момента, могат да се намерят десетки. Това обаче не обяснява факта, че ти влизаш тук и пишеш без ясна цел. Може би си решил, че съм нещо разгневен, когато писах предишния коментар. Не, бях напълно спокоен. Написах го така, за да видите ти и останалите жалки хейтърчета, че пишете глупости. Понеже от нормална човешка дума явно не разбирате. Фактът, че намираш един изпълнител за клоун, циркаджия, смешник или нещо подобно, изобщо не обяснява факта, че влизаш тук. Ама хич. Отново питам: След като Manowar не ти харесват, защо изобщо се интересуваш от тях? Ако е по силите на интелектуалните ти възможности, отговори ми в едно изречение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.12.2007 08:53:44 отговори + 0 0
Вижте ся, Manowar са си класика... Музиката им си е ОК, концертът им беше...хм...впечатляващ, но че са си и клоуни и че преиграват малко също си е истина. Иначе евала за отношението към феновете, вбесяват ме разни надувки. Макар че се съмнявам да се водят единствено и само от човеколюбие. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


TNT 4.12.2007 08:39:32 отговори + 0 0
Абе, моного далече тая Каврна бре Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 3.12.2007 22:25:44 отговори + 0 0
Харесвам Maiden например много повече, но воините ми направиха много по-добре впечатление откъм човещина и отношение! (Те това последното никога не съм вярвала, че дори ще ми мине през главата!) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 3.12.2007 22:20:45 отговори + 0 0
Хейтъри, наистина сте смешни. И аз до вчера не бях фен на групата-да, харесвам част от песните им и отидох да ги видя на живо, нищо повече, но...Срещнах Joey и Eric съвсем случайно като са си тръгвали явно към летището, еми последният седя да си говори с мен половин час, такова внимание и от двамата, без въобще да се надуват(което не го очаквах) и си личеше, че освен за парите(това, което движи всяка велика група), правят музиката си и защото вярват в нея. Не им бях фен, но евалата! Догодина съм пак на техен концерт! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 3.12.2007 21:15:28 отговори + 0 0
пет пари недавам! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MANOWAR 3.12.2007 18:27:44 отговори + 0 0
ГОРД СЪМ ЧЕ СЪМ ОТ КАВАРНА И НИКОГА НЕ СЪМ СИ МИСЛИЛ ЧЕ ЩЕ ВИДЯ НА ЖИВО ЛЕГЕНДИТЕ НА РОКА /ВСИЧКИТЕ ДО СЕГА/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MANOWAR 3.12.2007 18:23:58 отговори + 0 0
ЗАЩО ЗАВИЖДАТЕ БЕ АЗ ЖИВЕЯ В БЛОКА ИЗРИСУВАН С ДЖОЙ ДЕ МАЙО И СЪМ МНОГО ГОРД Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

@ 3.12.2007 17:50:21 отговори + 0 0
доход, приход , разход
сме6ници
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 3.12.2007 17:04:40 отговори + 0 0
1860 кажи едно НЕклоунско поведение тогава, кажи една група, която е НЕклоунска, обаче внимателно помисли преди да отговориш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vancheto_flower 3.12.2007 17:01:49 отговори + 0 0
Добре де. Не може ли просто да напишете, че не ги харесвате например и толкова. Аз като не харесвам някоя група просто не я коментирам... А вие само се обиждате един друг. Защооооо??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1860 3.12.2007 16:57:46 отговори + 0 0
За кого са се раздавали бе?
А причини за оплюване към тези,колкото искаш.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


vancheto_flower 3.12.2007 16:54:38 отговори + 0 0
Тигър, губиш си времето с тези обяснения, пояснения, примерите, които си дал и пр. Иначе съм напълно съгласна с това, което си написал! Явно тези "хейтърчета" /както не малко хора тук ги наричат/ си нямат друга работа и по цял ден се чудят кой да оплюят със или без причина. По-добре не им се връзвай на писаниците и точка. Много е лесно да сипеш обиди срещу известните, а какво са направили тези хора никой не знае, за разлика от MANOWAR, които винаги са се раздавали на феновете си и са правили страхотна музика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 3.12.2007 15:02:26 отговори + 0 0
1860, първо, не съм "въпросния", второ, написах си псевдонима с главна буква, трето, наистина ми е чудно като намирате групата за клоуни, какво, дяволите да ви вземат, търсите в тези новини. Знаете ли какво? Ти и останалите не-клоуни? Не, не знаете. Или може би имаш отговор? Знаеш ли колко ми се вярва? Никак, така да се каже, въобще, хич, изобщо. И т.н. Просто вие, жалки хейтърчета, влизате в едно явно по-посещавано място само и само... Може би ще е добре да прочетеш една приказка за Хитър Петър - в която става дума за цар Соломон, който събрал всички животни по земята, за да чуе мъдростта им. Дошло време магарето да се изкаже и то ревнало с пълна сила. "Защо така бе, магаре?", попитал го царят. "Ами аз", започнало магарето, "ако на такова голямо място не си покажа магарията, къде ще го направя?"

Та и вие така. И ако Manowar са циркаджии, то поне са и музиканти. И то добри. Само с цирк двайсет и седем години не се остава на сцената, трябва да ти е пределно ясно. И само с цирк никой не може да накара никого да пропътува половината свят. Нека са клоуни. Нека. Пък това, че заради техните концерти хората изминават десетки хиляди километри, не е важно. Това, че събират десетки хиляди хора на стадионите, не е важно. Това, че всеки път дават на публиката си нещо ново и различно, няма значение. Те са клоуни. Ех, де и аз да бях такъв клоун...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tumnasianka 3.12.2007 14:15:30 отговори + 0 0
Kalandor - напълно съгласна!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 3.12.2007 14:06:36 отговори + 0 0
1860 - цирк за който с удоволствие бих си купил билет. Виж за гримираните норвежки клоуни дето само червените носове им липсват няма да си взема. Не можеш да си представиш как изглежда Abbath, от Immortal, намацан с юбер-култ-некро-грим, гол до кръста и шкембе, което се тресе докато прави опити да мята коса. Думи нямам просто. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1860 3.12.2007 11:50:16 отговори + 0 0
Към въпросния тигър.жалки сте вие и тази група.такова клоунско поведение,като на групата и нейните фенове няма.Очаква се поредния цирк. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Jim_MorrisoNN 3.12.2007 08:47:03 отговори + 0 0
Да верно нагледахме се на хеви метал , да земат да викнат Металика или Рамщайн или AC/DC , ма за тези групи требват големи стадиони за 30 хил. поне Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Jim_MorrisoNN 3.12.2007 08:38:08 отговори + 0 0
Е този път може да отида на Маноуор , требва да кажат кои ще са другите групи освен тях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 3.12.2007 07:42:10 отговори + 0 0
Pusciferian защо си мисля, че си ************** заинтересован единствено за собственото удоволствие. Ако Линкин Парк съберат 5000 човека зъба на колал да ми стане. Човече, чети какво са писали хората преди теб и не сери където ти дойде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 2.12.2007 23:14:32 отговори + 0 0
@Pusciferian - Защо бях останал с впечатлението, че си се гръмнал? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 2.12.2007 22:32:00 отговори + 0 0
ами и Линкин Парк да додат и те ще съберат, ку не и повече публика, това незначи, че ще ги харесвам повече и че ще отида на концерта им! само защо трябва пак да запълват един ден от феста, вече ги гледахте, какво, сега ще изпеят - излел е делю хайдутин - ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Blackiel 2.12.2007 20:45:45 отговори + 0 0
Хейтърчета не ви ли омръзна беее. Направиха концерта на годината издухаха всякаква конкуренция, ама вие пак се правите на разбирачи. Пак хвърляте попара. Като сте големи критици вие събирайте по 20 000 души. До тогава вървете знаете къде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

OH! 2.12.2007 20:30:00 отговори + 0 0
Всичко много хубаво, само да бяха написали правилно Каварна, не Карварна хе-хе-хе Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

бошулеца 2.12.2007 20:15:06 отговори + 0 0
кьорава цаца няма да остане в черно море.MANOWAR пак ще избият рибата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DICKINSON_ 2.12.2007 20:04:54 отговори + 0 0
На Каварна стадиона е малък. По-добре в София. Току-виж чалгарите се навият да го дадат за Manowar. Все пак тамън беше направен и го дадоха на Азис и Десислава, защо не и за "истинските метъл крале"?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 2.12.2007 20:04:19 отговори + 0 0
Винаги ми е било интересно защо във всяка новина, посветена на някой хеви-метълски състав, особено в тези за Manowar, ще се появят малоумници, които да се изкажат колко смешна била групата. Хора, ЖАЛКИ СТЕ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Paul Di`Anno 2.12.2007 18:49:15 отговори + 0 0
Дано поне другите групи да са стойности както каза Pusciferian защото и аз не понасям тези смешници. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 2.12.2007 17:33:14 отговори + 0 0
@Blackiel - Концертите отдавна вече не се издържат само от билетите. Има спонсори и т. н. Да не говорим, че не само хонорарът на групата е разход. Разходи са наема на стадиона, ток, охрана . . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stargazer 2.12.2007 16:47:01 отговори + 0 0
Живот и здраве, пак ще съм там. В най-предните редици, както винаги... m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 2.12.2007 16:43:53 отговори + 0 0
за мен тук новината беше 90-те лева, който ми искат за тридневния фест, но как да ги дам като непонасям Menowar?! ох, дано в другите 2 дена има нещо свястно което ще свири! поне да знам, за какво ще си дам парите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EMPEROR 2.12.2007 16:33:28 отговори + 0 0
УЖАС!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Corpse_Slasher 2.12.2007 16:16:02 отговори + 0 0
@anonimen - Значи Helloween могат да идват в България по 100 пъти за техни концерти а че Manowar щели да дойдат 2-ри път голям проблем го направи.....

Като не ти харесват просто не ходи и толкова , аз лично ше бъда там 100% и ще се разбия както на предният им концерт !

Hail And Kill !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

U.D.O. 2.12.2007 14:54:37 отговори + 0 0
Blackiel,аз точно заради това написах тази цифра.За да разберат хората,че организирането на концерт на Manowar е 100% печелившо !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gosho Sexa 2.12.2007 14:50:11 отговори + 0 0
Не е баш толкова просто, колкото си го представяш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 2.12.2007 13:51:37 отговори + 0 0
@U.D.O. - 2007-12-02 13:41:53
Доколкото знам Manowar струват 150 000 евро.

И тук правим най-простата сметка: 15 000(минимум) човека публика по 30 (минимум) лв. билети - прави минимален доход 450 000 лв. за Жокер медиа, като извадим 300 000 платени преди това на групата прави МИНИМАЛНА печалба 150 000 лв. Много хора обаче са си купили и от 40 и 50 кинта билети, което усилва печалбата още. После как да не канят Manowar пак...и може би пак
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

U.D.O. 2.12.2007 13:41:53 отговори + 0 0
Доколкото знам Manowar струват 150 000 евро. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Hulky 2.12.2007 13:40:30 отговори + 0 0
@анонимката: бтв, ти беше ли там? Питам защото аз бях на трибуните и имах доста добра видимост към целия стадион. Когато всичко пред теб е черно и прожекторите осветяват само сцената, а в един момент блеснат към публиката... знаеш ли колко хора виждаш? 10 - 15 - 20 - 100 хиляди? Виждаш много .. това е... бройката не е важна - важен е духът на хората, да видиш как един стадион хора се кефи на макс... това е
.... а после излизат статистиците
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 2.12.2007 12:28:15 отговори + 0 0
anonimen бяхме 20 000. Кой каквото ще да говори. И за какво да канят някои пишлемета които я съберат я не 1000 човека а хонорара им да е примерно 50 000$? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 2.12.2007 10:43:47 отговори + 0 0
@ lady: Тридневния билет е улеснение за хората, които искат да присъстват на целия фестивал. Навсякъде по света се прави така, така че изобщо не е простотия.
За тези, които искат да присъстват само един или два от дните има еднодневни билети.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

lady 2.12.2007 10:39:27 отговори + 0 0
Това с тридневния билет е голяма простотия. Аз пък може да не искам да гледам феста и трите дни.Мanowar ги гледах вече и не искам пак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hulky 2.12.2007 09:57:35 отговори + 0 0
Щом е само тиквата - може Виж както не гледах като снимах, ако бях снимал само теб, сега щеше да ме е яд ))

http://video.google.com/videoplay?docid=4612118106211602735
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Дю 2.12.2007 02:01:29 отговори + 0 0
http://youtube.com/watch?v=mlYiqj17LMg

Hulky, моята тиква я има на половината ти снимки ))

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 2.12.2007 01:33:44 отговори + 0 0
ами то толкова си обявиха изначално, че е имало ... аз цифра 30 не съм чувал до ся ( а и да съм 0 явно съм забравил, ама мисля че щеше да ми направи впечетление), за всеки случай - стадиона си беше мнооого пълен на концерта, може би едон от най, ако не и най-пълният който съм виждал в БГ
keep rockin'
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anonimen 2.12.2007 01:19:23 отговори + 0 0
А и между другото един от организаторите на Калиакра рок фест или квото е там,каза във Фрактура по ММ,че всъщност на Меноуар не е имало 30 000,като се тръбеше,а само 14-15 хиляди.Ся да няма пак другата година,че имало 80 000,а то да има 10 000. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anonimen 2.12.2007 01:12:56 отговори + 0 0
Да докарат някоя по-здрава и нова банда няма,ама хеви метъл чичковците всяка година в България,баси тъпнята Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Corpse_Slasher 2.12.2007 00:57:14 отговори + 0 0
Страхотно , пак ще се ходи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Hulky 2.12.2007 00:28:47 отговори + 0 0
Малко снимки
http://picasaweb.google.bg/hulkybg/DVDPromotionManowarBlackBoxClubSofia
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дю 1.12.2007 23:38:26 отговори + 0 0
А спирането на музиката след руснаците беше мега простотия. Защо искаха в 9 и половина да изгонят хората?!?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дю 1.12.2007 23:22:31 отговори + 0 0
Поне на първите два-три реда се опитахме да имитираме някакво въодушевление по време на втората песен, да не седи грозно на клипа. Но се изискваха актьорски заложби, не съм убедена, че се справихме ;-)) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

X_NRG 1.12.2007 23:18:50 отговори + 0 0
В Каварна не ги слушах, за да разбера колко са зле, щото си говорих с тия до мене, ама сега нямаше как... Ужасно - поне в началото си напълних душата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StreetSoldier 1.12.2007 23:13:24 отговори + 0 0
Тва го разбрахме още на 1вия концерт...кажете нещо ново Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


X_NRG 1.12.2007 22:55:05 отговори + 0 0
Сичко ОК даже перфектно беше, обаче руснаците бяха тооолкова зле, че дори на първия ред до сцената нямаше активност на публиката... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Makfera 1.12.2007 22:52:33 отговори + 0 0
Пак ли бе............. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tumnasianka 1.12.2007 22:25:26 отговори + 0 0
ще ме прощавате за правописа, но още съм в еуфория Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tumnasianka 1.12.2007 22:24:45 отговори + 0 0
Беше невероятнооооо! Ерик и Джой на една ръка разтояние заедно с цонка, а аз до сцената...лелелеле....DVD0-то 100% ще го взема....толкова спомени ми върна..лелелелел..Сякаш отново бях там -в Каварна до левия бас.
Догодина пак. hail and kil!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hEaVy 1.12.2007 22:19:35 отговори + 0 0
Определено ще бъда там! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Мaverick 1.12.2007 22:16:28 отговори + 0 0
Този Път няма да пропусна за нищо на света Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 1.12.2007 20:43:17 отговори + 0 0
YEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! HAIL TO THE KINGS OF METAL!!! FUCK THE HATERS!!! HAIL AND FUCKING KILLLLL!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Каварналия 1.12.2007 20:28:09 отговори + 0 0
Че къде другаде да свирят в България? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".