Marco Hietala се оттегля от NIGHTWISH и публичния живот

12 яну 2021, 10:25 ч. 5238 / 13 68
пред./следв.

   Финландският композитор, басист и вокалист Marco Hietala съобщи, че се оттегля от участието си в симфометъл величията NIGHTWISH, както и от публичния живот като цяло.

   Музикантът споделя, че в последните няколко години се чувства използван от музикалните компании, сайтовете за стрийминг услуги, сравнявайки ситуацията с "банановата република на музикалната индустрия". Големите промоутъри удържат проценти от приходите дори от мърчандайза на групите.

   През последнана година Hietala е можел да си почине и да помисли. И се е почувствал измамен. Той има нужда от ново вдъхновение, за да композира, свири и пее отново. Marco споделя и че страда от хронична депресия, което е опасно както за него, така и за хората около него, ако не вземе мерки. Все пак, той успокоява феновете, че се чувства добре, заобиколен от жена си и двамата си сина.

   "Конспирация" е думата на деня, казва музикантът. На 14 януари е 55-ият му рожден ден и това ще е поводът за оттеглянето му. Hietala призовава феновете да не обвиняват лидера на NIGHTWISH Tuomas Holopainen за раздялата. Това би било обида и за двамата. Marco има уговорка да довърши някои начинания през 2021-ва. Но той моли медиите, другите музиканти, банди и проекти да не искат нищо от него и да не го питат нищо през тази година. Вероятно Marco Hietala ще разкрие повече информация през 2022-ра.

 

marko hietala



Коментари   (68)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


300iq 15.01.2021 16:34:42 отговори + 8 3
Може да върнат Sami V?nsk?. Той преди няколко години се качи на сцената с тях за една песен, доколкото си спомням. Но без значение кого вземат за басист, по-големият проблем пред тях е чисто творчески, съдейки по последните два албума, които за мен са много под нивото на албумите с Anette Olzon. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

иса иса конго 14.01.2021 19:43:11 отговори + 4 9
Анет беше душичката на тази разпаднала се след магариите на Таря група. С нея са и двата най-добри албума изобщо. След нейното заминаване, един по един се изнизват. Първо Юка, сега Марко... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Санд 14.01.2021 22:06:06 + 6 0
In July 2019, Nevalainen released a statement that he was not going to return to Nightwish and that he would continue working with the band behind the scenes, and that Hahto would become the band's new permanent drummer.

Преди гледах и едно интервю с Туомас, в което той определеи Юка като CEO-то на групата, който движи всички фирмени дела.

Не е нужен толкова негативизъм
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 15.01.2021 07:50:33 + 6 1
Найтуиш никога не са се разпадали. А "душичката" не само я изгониха, но и през сълзи обясняваше как изобщо не са я приемали като пълноправен член. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Low 13.01.2021 09:18:04 отговори + 13 18
Най-добре. Когато последната ти стойностна композиция е от преди 20+ години е разумно решение потъването в блатото на посредствеността да бъде прекратено. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 13.01.2021 10:04:23 + 11 8
Че Марко е от точнно толкова в групата, бе "умник". Я пробвай пак да кажеш нещо "остроумно". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 13.01.2021 14:05:49 + 11 1
Направо утре ако Трухильо се махне от Металика Low ще каже, че е щото от 20 години нямат нищо стойностно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Санд 12.01.2021 22:31:11 отговори + 22 4
Кофти, тоя пич супер ме кефи, дано се оправи, това е най-важното...
От друга страна се надявам това да изведе групата в нова положителна посока. С идването на Флор групата качи доста - тази жена пее на живо зверски добре, макар да останах недоволен от представянето им тук, а с Марко са страшен тандем... За мен гледайки развитието на групата при смяната на вокалистките от позицията на времето считам, че е било за добро всеки път. Дано и сега е така, тъй като музиката им като цяло е доста стойностна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sladuk_Kelesh 12.01.2021 21:58:44 отговори + 5 15
П.П. --> Неочаквана развръзка --> Марко започва работа при Таря... Хм??? :-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хаха 13.01.2021 06:14:12 + 11 1
Ами да видим. То при Таря има ли някой постоянно работещ? Май са все наемници и все временни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sladuk_Kelesh 12.01.2021 21:54:31 отговори + 12 4
"...да не обвиняват лидерът на NIGHTWISH за раздялата" --> абе, колегиално изказване, ама.......... Видно е, че шапкарят пооплеска нещата последните 2 албума... Едва ли Марко би напуснал ако албумите разбиваха "бокс офиса"... Някак, да разхождаш Флоор с намордник из музикалните си фантазии не върши работа. Както вече наколко чевека писаха --> Анет беше недолюбвана, обаче албумите с нея бяха нещо епично. Флоор е вокално чудо --> ФАКТ --> ама албумите с нея... Как да има пари??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 13.01.2021 05:48:36 + 8 12
Не да не обвиняват лидерЪТ, а да не обвиняват лидерА. Кого да обвиняват? Него.
Виждаш как е написано горе, повтаряш го и правиш грешка. Браво!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 12.01.2021 19:01:48 отговори + 19 6
Не е лесно да си музикант, а и въобще творец. Разбирам Марко и му пожелавам успех.
От друга страна, очаквах с идването на Флоор, Найтуиш да извадят наистина яки албуми, но съвършено изненадващо за мен, затънаха в някаква поп-рок посредственост.
Двата албума с Анет са абсолютният връх в кариерата на групата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destroy_and_sick 12.01.2021 17:28:34 отговори + 19 2
Имам усещането, че бандата виси на тънко конче... Може би се поизчерпаха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellrider 12.01.2021 16:02:21 отговори + 18 5
Аз пък съм на мнение,че само последния албум си беше разочароващ на Найтуиш, абсолютно нищо интересно нямаше в него.Първия на Флоор беше средна работа,но имаше добри неща,но двата с Анет,особено Dark Passion Play e еталонът на групата,изключителен албум!Кофти е,че Марко се оттегля,певици наистина можеш да си вземеш добри,но такава фигура,не.Като цяло много големи промени в историята на групата и това може би им попречи да се задържат на върха през цялото време. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 12.01.2021 15:29:27 отговори + 13 15
В крайна сметка този край на Найтуиш идва съвсем резонно , над 10 години вече нямат нито една стойностна и зпомняща се песен, камо ли албум, лежат на стари лаври, втръснаха до неузнаваемост само с 3-4 хита, логично и сърцето и душата на бандата не намира повече смисъл и мотивация, няма смисъл да копаят дъното....този случай много ми напомня и за края на ХИМ, но те поне спраха навреме.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kveben 12.01.2021 13:53:33 отговори + 15 0
Жалко. Дано в един момент да започне да прави отново музика, личният му албум ми хареса. Естествено, най-важното е да започне отново да се чувства добре, така че желая му успех. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 12.01.2021 13:14:51 отговори + 22 7
Винаги съм се изненадвал от хората, които казват, че Найтуиш не стават за нищо последните години. Всъщност през този период имат две вокалистки, не по-лоши от оригиналната, и напълно нормални, слушаеми албуми, които може и да не са откровения, но поне лично аз ги харесвам повече от първите, е, това си е мое мнение. Винаги има смисъл в съществуването на толкова добра група, няма вариант в който повечето музика е лошо нещо.

Що се отнася от решението на Марко - респект, има това право.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dr Freeman 12.01.2021 13:41:06 + 16 4
Повечето хора имат погрешна представа за Найтуиш. Силата им не е в студийните албуми, а в концертите на живо. Една от малкото групи, които реално звучат по-добре на сцена. Аз лично много рядко си пускам някоя албумна версия на тяхна песен, ако вече съществува концертна версия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГъзтаГора 12.01.2021 13:43:04 + 12 3
И все пак преди имаха много по-изразен почерк. С последните две вокалистки, било то и добри (особено сегашната), аз лично намирам за трудно да ги отлича от която и да е друга банда с женски вокали. А и присъствието на думата beautiful, е вече твърде много над допустимото за един метъл албум Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Изрода.... 12.01.2021 12:46:49 отговори + 2 43
Тоз нестава за нищо откакто си отвори устата да мечи и провали бандата ..Сетиса да си бие шута сам,но късное либе за китка...

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кондьо 12.01.2021 12:21:33 отговори + 18 1
2020 беше изключително трудна година за всички музиканти. Малко са артистите, които могат да живеят само от дигитални продажби и Спотифай. Всички останали разчитат само на турнета. Най-вероятно и продуцентските къщи просто са им казали "оправяйте се сами - не ни търсете", защото те си прибират лъвски пай от всички продажби без много да правят. 2021 няма да бъде много по-добра също. Като се възобнови концерната дейност Марко ще се върне. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Любо 12.01.2021 12:03:40 отговори + 11 29
Га яди кифтетата ни рива... Разбирам го, ама първо, дори с всички удръжки, хората в тея групи взимат луди пари, и второ - да дойде да работи примерно санитар в Пирогов, тогава да говори за бананови републики, депресии и отвращаване... Иначе жалко, емблематична фигура за Найтуиш, дори за мен най-емблематичната. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Сокол 12.01.2021 11:56:22 отговори + 24 1
Депресията е много гадна болест. Дано се възстанови от нея и ще има сили за нов живот пак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 12.01.2021 13:31:15 + 7 1
Депресията е състояние на психиката. Някои лекарства също водят до депресия. Антидепресанти- също. Ако сам не можеш да излезеш от състояние на депресия- нищо не помага. Необходимо е да се намери средство, което действа на принципа клин- клин избива- т.е. да ти е приятно да го правиш и то да ангажира твоите мисли- . В случая той е направил точно това- отдавайки се на съвсем други занимания. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

илиан 12.01.2021 11:42:57 отговори + 28 0
Напълно го подкрепям! В един момент човек трябва да помисли и за себе си, още повече когато е постигнал немалко в живота си. Когато си на 55 г. разсъждаваш по много по-различен начин, отколкото на 25 или 35 примерно. Сигурен съм, че той ще продължи да се занимава с музика на по-късен етап, но ще се стреми да избягва "светлината на прожекторите". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боян Магесник 12.01.2021 11:42:12 отговори + 31 0
Човекът има право сам да определя приоритетите си. Чест му прави, че го съобщава публично и открито, за да няма спекулации. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dr Freeman 12.01.2021 11:26:59 отговори + 18 8
Честно, отвратен съм от всички коментари тук. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 12.01.2021 11:24:01 отговори + 12 23
Найтуиш не стават вече, песните им са неслушаеми. Защо му е на Марко да цикли в тая група.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


.................. 12.01.2021 11:22:11 отговори + 14 24
Крайно време беше. Тази банда вече не струва пукната пара. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 12.01.2021 11:21:29 отговори + 9 11
Това, стува ми се ...е и краят на Найтуиш ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sign 12.01.2021 10:59:08 отговори + 22 0
Струва си да се коментират мотивите за оттеглянето. Мотивите за оттеглянето са два: компаниите лишават музикантите от полагаемите им според Марко парични суми и вторият - липса на вдъхновение от групата и музиката, която свири... Ако групата не върви, сменяш хората, но ако не си шефа и нямаш думата за това, се оттегляш ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ddd 12.01.2021 10:58:25 отговори + 4 16
нормално...разбрал е ,че повече кинта няма да изкара ...никога вече няма да има струпване на огромно количество хора...бандите могат да окачват китарите и да си харчат парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dr Freeman 12.01.2021 10:44:57 отговори + 18 3
Дотук с надеждите за по-добра 2021... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Георги 12.01.2021 10:31:55 отговори + 13 52
Нв е загуба - тая бандичка копае под дъното в момента. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 10:36:20 + 27 6
А ти в новата година се надпреварваш със себе си в кой ден ще кажеш по-голяма глупост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 11:00:46 + 13 24
Разбира се, хората, които казват истината са малоумници (и производните) а коментарите им - глупост. Само да ми припомните какво интересно тия издадоха през последните 10 години, че аз не се сещам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 11:11:04 + 18 10
Разбира се, хората които говорят глупости и пълни диводити винаги имат това "оправдание". Като тея, които Бил Гейтс ще ги чипира с ваксина за ковид Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 11:15:04 + 11 20
Не е оправдание. Въпросът с чипирането го оставям в твои ръце, аз предпочитам да карам по темата - какво е интересното при Найтуиш в последните 10 години? Крайно време беще пичовете да намерят нещо интересно да правят вместо да стагнират в тая бандичка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 11:32:11 + 17 6
Ей това. Тази песен три дни я въртях след като излезе. Пък вие си плямпайте наизуст.

https://www.youtube.com/watch?v=rwz7-h9LCDU
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 11:42:16 + 8 27
Уникална е, брат. Връщам си думите назад - Найтуиш са най-иновативната банда през последното десетилетие. Тотално нов, смел и свеж подход виждаме във всеки албум и няма друг изпълнител, който да е толкова оригинален колкото тях. Адмирации. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 12:14:23 + 19 6
Така ли? Я покажи група, която с всеки албум да вади нещо иновативно, оригинално, новаторско и т.н. Ама с всеки албум повече от 20 години. Покажи ЕДНА такава група. И като се окаже, че няма какво излиза? Всички банди по света са тъпи, умрели и безинтересни. Но преди тях такъв си ти Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 12:30:30 + 6 17
Под една друга секция в този сайт се унизявах да говоря за общата си култура, не бих го направил пак. "Ти щото си много красив" не е аргумент. Не всички банди са тъпи, умрели и безинтересни, но възможността да станат такива е голяма - всеки изпълнител си има пик след който пада и се превръща в сянка на себе си. При Найтуиш това се случи доста бързо. Преглътнете го. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 13:11:23 + 15 8
А така. Верно си се унизил. Не ти говориш за общата си култура, а тя за теб. Правиш ли го, значи я нямаш.
А така-а-а, така, така, така. Така.
Можеше да отговориш с 1 дума. Да посочиш група. Но не посочваш, а продължаваш с третокласническите си "разсъждения".
Какво да преглътна бе, смешко? Мнението ти тежи колкото десния заден крак на бълха в Открития Космос.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 13:25:22 + 11 16
Затова споменах, че се унизих.

Личните нападки ги харесвам, защото означавят само едно - този, който ги отправя няма какво смислено да каже. Какво имам и какво нямам не е тема за този разговор. А и не си този, който определя кога човек има и няма каквото и да било, вкл. и култура. Свръхоригиналното сравнение с бълха в космоса не работи в твоя полза. Емоционалният ти изблик пък съвсем.

Да се върнем в началото - Найтуиш са слаба банда и нямат какво повече да добавят в дискографията си. Явно и един от основните члвнове на бандата го мисли, та чак напуска. На никого няма да липсват, отдавна са изтъкани и копаят дъното, май го споменах. Преглътни го.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 12.01.2021 13:59:15 + 13 2
А Георги идва ли ти наум, че може просто си ги надраснал? Замислих се че и аз спрях да се вълнувам за новите албуми след като Флоор се закачи, но от друга страна не съм си пускал и старите от долу горе същото време. Че някой копае дъното е силно изказване, точно за Nightwish ми звучи леко пресилено, да ти е минало времето не значи че копаеш дъното. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.01.2021 14:17:49 + 21 2
Гошко, когато излезеш от тийнейджърската възраст, може и да осъзнаеш, че празният цинизъм не те прави нито умен, нито готин. В случая - може и да имаш някаква обща култура, обаче не я демонстрираш изобщо. Личното ти мнение не е обща култура, дори да беше прав, а ти не си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 14:38:58 + 15 4
Не съм аз и човекът, който определя дали ще вали сняг. Поглеждам навън, виждам и казвам, че вали сняг. Същото и с твоята обща култура, дето я нямаш. Не ти я определям. Констатирам
Проумей разликата между тези 2 неща и може да положиш наченките на нещо като обща култура.
Изказва се като последна инстанция какво било и какво можело и не можело, пък после се сърди на лични обиди. То понеже и смешник е голямата обида.

Да се върнем в началото. Георги е един смешко, който вчера завършил училище и понеже пред слабаците там като каже повече от 3 свързани изречения изглеждал много умен, си мисли и че навсякъде ще е така.

Я да видим. Тука има поне 4 човека, които са на точно противополжното на твоето мнение. Кво праим ся?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 15:07:22 + 8 17
Далеч съм от циник. Казах, че бандата прави скучна музика от много годино насам. Най-смисленото за Марко е да я напусне - каквото и да прави оттук нататък, все ще е по-интересно от Найтуиш.

Не ви бива да приемате коментари, които не съответстват на убежденията ви. Започнахме оттам, че напускането на член на бандата, както и евентуалния й бъдещ разпад не е кой знае колко тежка новина - те няма да направят нещо интересно оттук нататък в случай че се задържат, а се стигна до десния крак на бълха в космоса. То не беше тръшкане, неадекватни нападки и хленчене.

Съжалявям, че за втори път днес повдигнах темата за култура - не целях тя да се превърне в основна, с нещо съвсем различно. Правя си извода, че има хора тук, които биха отишли в "Открития Космос" вместо да приемат коментар от нета - някои решиха да я дъвчат тая едвя спомената култура вместо да пуснат някой смислен коментар. Стискат все едно е спасителен пояс.

А по въпроса какво ще правя - спирам да се занимавам с хора, които предпочитат лични нападки пред това да приемат мнения от Интернет.

Колкото до Найтуиш - не си струват вече, нито са популярни както преди години, нито някой имаше високи очаквания към тях. И все пак кефете им се като са ви на сърце - всеки има право на лош вкус.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.01.2021 15:26:03 + 14 4
Хлапе, културният човек осъзнава, че неподкрепеното му с нищо лично мнение не е факт. Ти очевидно не си такъв. Дано се поосъзнаеш, когато пораснеш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 15:26:54 + 7 15
А Георги е съвсем прав, между другото. В последните години албумите на Найтуиш са меко казано неслушаеми. В последните им три албума трудно може да се намери мелодична песен, която да запомниш веднага. То не бяха оркестри, хорове и не знам си какви още дивотии. А смисъла в тяхната музика изчезна съвсем. Откъм продукция и помпозност го докарват, но като цяло последните им опити са тотален фейл за фенове като мен, които помнят каква беше тази група още от самото й начало. Тук голяма вина носи и звукозаписната им компания. Nuclear Blast повлияха отрицателно на доста други известни банди от техните артисти. Но основната вина за неслушаемостта на последния албум трябва да носи Туомас. Тотално безличен и измъчен албум. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 12.01.2021 15:28:44 + 11 4
написа и че копаят дъното, което обективно е грешно, субективно все тая, Motorhead умряха на сцената, но до последно правиха едно и също и някакви хора им се радваха, едно такова твое мнение е абсолютно безполезно, освен да алиенираш свестни хора от себе си друго няма да постигнеш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги 12.01.2021 15:39:12 + 3 10
Eraser, не се занимавай, че ще захленчат пак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 15:42:12 + 12 7
Погледни себе си. Хленчиш ти. На всеки мой пост отговаряш с по-дълъг. Не спираш да се обясняваш като ученичка, която е изгубила девствеността си. Голям проблем ти станаха бълхата и Открития Космос. Айде сега напиши поредното есе за оформяне на срочна оценка в 6-ти клас. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 15:53:01 + 7 12
А, нека си хленчат. Всеки има право да искаже мнение. А това че ще се "алиенират" срещу мнения различни от техните, съвсем не ме притеснява. То тук можеш да прочетеш такива отчайващи неща, написани от хора които претендират че много разбират. С такива хора избягвам да правя опити да водя дискусия, защото знам че това не е въэможно. Не само под тази новина, а по принцип. Нивото е доста ниско, за съжаление. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 15:55:42 + 11 8
Чак си извика другарчето от съседния чин Eraser на помощ. Смешен и жалък Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kuzman 12.01.2021 16:08:16 + 14 12
Съгласен съм с Георги и Eraser за съжаление. Нямам какви повече аргументи от тях да добавя. Последните албуми наистина се неслушаеми, не са мелодични, не са зопамнящи се и не са вълнуващи по никакъв начин. Туомас вече не композира симфоник-метъл, а се изживява като композитор на симфоничен оркестър. Няма лошо и той иска да се развива в по-високо класни жанрове, както Таря искаше да пее чиста опера, а не метъл с оперни вокали, ама не стана. И това няма да стане. Фен съм на групата от самото й създаване, но поне от 10 години не са ми интересни. Марко е прав да вземе това решение. Групата е изчерпана и няма смисъл и той да се изчерпва с нея. За това натиснах палец нагоре - заради мъдрото му решение, а не че искам Найтуиш да се разпадне. Може би имат все още какво да дадат..., като албуми не очаквам нещо смислено, но като концерти и то при уславие, че изпъняват и стари неща..., бих отишъл като за последно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 16:10:48 + 6 12
За какво другарче, и за какъв чин пишете? Вие видимо сте все още в ученическа възраст (личните нападки ме карат да си мисля точно това). Не се учудвам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 16:55:16 + 12 7
То се вижда. Аз не се занимавам цял ден да се обяснявам колко зле е някоя група. Заниимавам се, ако съм фен. Групите, които не харесвам, изобщо не ме вълнуват. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.01.2021 16:57:34 + 13 5
>>С такива хора избягвам да правя опити да водя дискусия, защото знам че това не е въэможно.
---
"Не искам да си говоря с тия (презрително плюване в тяхната посока). Дай сега да им кажа колко много не искам да си говоря с тях, след като вече съм натъртил колко за нищо не стават и те, и вкусовете им, и после да се чудя защо са ме направили на салата в коментарите."
Точно така звучиш, прочее. Като не искаш да дискутираш, защо изобщо подклаждаш дискусията, детенце? Толкова ли държиш последната дума да е твоя? Толкова ли си незрял?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 17:26:15 + 3 15
Напротив, и ти и оня препечения феникс непрекъснато висите тук, и тролите в новините. Това е факт, който е всеизвестен. То поне да разбирахте за какво става въпрос, поне нещо умно да бяхте написали. Перманентно ръсите глупости. Така е като нищо не разбирате от тази материя! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.01.2021 17:37:28 + 11 5
>>Перманентно ръсите глупости.
---
И после детето се оплаква от лични нападки. Иначе да, разтоварвам се в коментарите тук, обаче гледам да не се заяждам напразно с феновете на разни групи. Невинаги ми се получава де...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 17:44:10 + 12 6
Покажи ми, смешко, статия където съм написал 12 коментара като теб и възлюбената ти Георги за група, която не харесвам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 17:46:03 + 4 13
Да ти кажа, ако не знаеш, хич не си оригинален. Много ми дреме на мен лично каква поредна глупост ще изръсиш. Явно само на това си способен, това ти се получава, спор няма. За да напишеш нещо стойностно, ще ти трябва сиво вещество, което при теб не се намира в особено големи количества. Трол от средна ръка, ха-ха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 17:47:36 + 3 11
Същото се отнася и за другия трол, дето сам си е написал че нищо не знае, горкия. Жив да го ожалиш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 17:54:12 + 14 8
Казах на първия смешко да посочи група, която 20 години прави само иновативни албуми. Той изписа още 100 тона глупости, но не показа.
Казах на втория смешко да посочи статия, където аз съм написал толкова коментари за група, която не харесвам. Той започва да изписва още 100 тона глупости, но не посочва.
Когато през 2022 година Марко се върне към обществен живот ще му кажем, че напускането му е помогнало на 2-ма БГ смешковци-любовници от Трета сменна да си избиват комплексите цял един ден
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eraser 12.01.2021 17:59:27 + 6 13
Браво бе, умник! "Пращиш" от акъл. Дай да те цунем по "умната" кратуна. Пу де..а ма..му не съм знаел че си толкоз гоуем. Продължавай в същия дух, ти това го можеш! Аз отивам да коментирам дедо Удо! Ае! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 12.01.2021 18:04:11 + 12 7
А твоята глава е празна като войнишко канче след сутрешна закуска. И си задръстен като за световно. Замалко щях да направя пак сравнение с Открития Космос, но тогава ти щеше да напишеш оше 10 коментара по този повод (като любовницата си). Не че сега няма. Та къде казваш е статията, в която се обяснявам цял ден колко е зле някоя група? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".