Мартин Стоянов ("Loud Concerts"): "За нас феновете винаги са били на първо място"

11 май 2010, 09:28 ч. 623 / 5 30
пред./следв.
След като през месец март ви срещнахме с Петър Петров ("Balkan Entertainment Company") за едно изключително пространно интервю, ред е и на Мартин Стоянов ("Loud Concerts") да разкрие пред читателите на "Metal Katehizis", в един не по-малко дълъг разговор, интересни подробности за тазгодишното издание и историята на най-стария към момента рок фестивал у нас - "Kavarna Rock Fest". Стъпи ли вече Каварна на световната рок карта, защо името на фестивала е променено, какво наложи промяната на формата (над 10 групи от приблизително еднаква величина, вместо всяка вечер да има по един изявен хедлайнър), какви са трудностите при организирането на събитие от подобен мащаб, с коя от групите преговорите са протекли най-лесно и с коя най-трудно, как дойде идеята да има "женска вечер" на фестивала, какво да очакват феновете като забавления в и около стадиона в град Каварна, ще бъдат ли обявени още групи за петото издание на "Kavarna Rock Fest", ще има ли шесто издание на фестивала през 2011-а година, както и какво да очакваме от тук нататък от "Loud Concerts" - всичко това, както и още много интересни неща ще можете да научите в нашата секция "Интервюта".


Коментари   (30)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


jonny62 27.08.2010 00:11:55 отговори + 0 0
Чета тук, и виждам, че dementor е написал нещо като глупост, а именно че групите на Каварна Рок Фест го кефят повече от SONISPHERE FESTIVAL, недоумявам...
Абе, пич, ти забрави ли, че SLAYER!!! участват на SONISPHERE, не пиши глупости тук, а си напиши домашните, че ще ти се карат вкъщи...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dementor 14.05.2010 11:00:51 отговори + 0 0
Абе тази година ще е най-якия фест в Каварна,групите ме кефат повече и от Сонисфиъра даже.Дано докара и Destruction,че да гледаме немската 3ка на траша!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 19:19:19 отговори + 0 0
metal camp го прави Гюнтер... хаха имаш да учиш ти... и много групи си плащат да свирят там... аре въз Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Петър Александров 11.05.2010 19:18:01 отговори + 0 0
Яки банди,як фест,добро интервю-взехме си билети и си запазихме чвече лместа в квартирите.Никога не имало толо як метъл фест в БГ до сега Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asparuh 11.05.2010 19:15:32 отговори + 0 0
Интересно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 11.05.2010 18:57:56 отговори + 0 0
нали правите разлика между пожелания и реалност в момента?
Мартин си казва на кой чужд фестивал би искал да заприлича КРФ вбъдеще за което е явно, че има още да се работи много
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 18:29:41 отговори + 0 0
Абе най-малкото което е че дори и до Metal Camp не се приближават досега,освен че поканиха повече групи/което не е малко разбира се/.Има толкова много неща да учат от словенците че повече няма накъде.Там може би е най-добре организирания фестивал от този мащаб!Сега ще правят 7-мо издание а те са на светлинни години от нас.Мартинчо казва че не искал да се меси извън стадиона и за кампа,е това е най-тъпото,кой друг да го направи тогава!?Не може да искаш да дойдат колкото се може повече хора и само вътре в стадиона да им създаваш удобство и атмосфера,а в случая звучи по-скоро панаирджийско!По-скоро трябва да каже че не им се дават пари за достатъчно тоалетни и бани щото да може да лапнат повече,и после метълите били пропадняци и некултурни щото опикали и осрали навсякъде,ами къде да пикаят бе аджеба!?И най-ми е интересно дали за 3 дена ще ги почистят тези тоалетни поне един път,щото и това струва пари!Първо да стигнем Metal Camp а Wacken да оставим на други по цивилизовани държави да го достигнат! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 18:25:34 отговори + 0 0
Че то фест се прави с традиции - да не мислите, че първия Wacken е бил като последния? 500 души и нищо известно. Иначе разбирачи много... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 16:54:05 отговори + 0 0
що не сложите и български групи като преди... има доста кадърни... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

soregashi 11.05.2010 16:28:49 отговори + 0 0
Извенете, но МАЛЪК Wacken. Нещо като Wacken за Българската реалност. Нали не си правите илюзията, че в следващите 10-ина години може да има нещо, което дори да наподобява Wacken на Балканите, камо ли в България. Но пък нещо подобно на MoR или Metal Camp е възможно да стане. Естествено трябва време за целта. Не знам какво мрънкате при все, че за 5 години този фестивал стана от сбирщина в един истински фестивал, макар и в родни мащаби.
Не ви харесват групите? ОК, има концерти на всякакви групи тази година. Почва се с ДиСи още в петък. Имате избор... тъпо е да се мрънка.
Къмпинга е кофти, факт. Особено това, че баните са адски мръсни и почти никога няма топла вода. За тоалетните да не говорим. Затова нямат особено оправдание, но пък поне не ни искат пари и кемпа е пред стадиона (справка Сферата).
А и да не мислите, че Wacken през всичките си 20 години е бил това, което е днес? Разгледайте историята му и ще видите, че и Wacken е тръгнал от копторно фестче с местни банди и чак на 7-мата година започва да става наистина голям фестивал.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Slacoth 11.05.2010 15:40:52 отговори + 0 0
Това не е най-стария фестивал!!!
Най-стар е Бургас Summer Breeze, също разбира се и Беркрок/сток.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 14:34:45 отговори + 0 0
ЦЪРВУЛАКЕН Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Змей 11.05.2010 13:54:01 отговори + 0 0
Пичове, няма как да правите сравнения с Вакен. Просто е безумно. Някак си със Вакен свирят над 70-80 групи, от които поне 15 от имената са от световна величина. Какви са тия глупости бе? Мартине стегни се, и вземи поне веднъж да направиш допитване до феновете, какво харесват и какво искат да видят, вместо да плащате на килограм за всякакви групи и групички. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 11.05.2010 13:31:31 отговори + 0 0
Дреме ми колко голям бил фестивала, къде се провеждал, каква била организацията в минали години, как ще протече сега, кака се казва циганина постройл най високото виенско колело в близост до стадиона.
Ходя на концерти заради групите свирещи там. В този няма нито една която да ме вълнува и билет няма да си купя. Възможно е да го посетя, но като посетител на околието, не и на събитието. Важни са групите, не селенията или буржуазията на съответния недоволен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 13:21:36 отговори + 0 0
Бахти хората, като не ви харсва стойте си в Суетския сектор. Тичай в Каварната, там сигорно имат хралупа спешъл за тебе.

Много е интересно, как някой си изказва негативното мнение по повод грозно орагнизиран фестивал, който се блъска в гръдта за величие, а от горе друг му прилага омразата си към определена прислойка от българския народ. Да, интересно кой ли е по-прав в случая.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Messi 11.05.2010 13:19:28 отговори + 0 0
Еееее,аман от недоволни!!!Или групите не били както трябва,или къмпинга пред стадиона,или не било фестивал,или...Вакен бил истински фестивал,защото имал 20-годишна история!Добре,ама традициите се създават и КРФ вече има 5-годишна история!!!Ами първия концерт на по-известна група беше през 1991 на Содом!!!Е как да имаме фестивал с 20-годишна история,като нямаме още такъв концерт!!!Аз мисля,че тази година в Каварна ще е още по-яко от миналата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 11.05.2010 13:15:54 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-11 13:05:37
За какво да завиждам по-точно...

Анонимен - 2010-05-11 13:07:14
Боли ме шмайзера за тъпия Вакен, още не съм стигнал до там да съм недоволен от групите идващи в България, че да ходя някъде си и да се хваля насам-натам. Гледах Боргир на 40 км. от вкъщи, гледах още групи като Напалм Дет, Дарк Фюнеръл, Сепултура, Слейър, Ин Флеймс и др., има още какво да се иска, но просто при такива групи няма място за оплакване.
Вакен го оставям на другите...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 13:07:14 отговори + 0 0
@borknagar: Не, драги, просто ще идем на Вакен - истински фестивал, с 20-и-кусур-годишни традиции, а не селска вечеринка с виенско колело и чибабчита... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 13:05:37 отговори + 0 0
Завиждаш нещо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 11.05.2010 12:37:24 отговори + 0 0
Бахти хората, като не ви харесва стойте си в Шопия или от къде сте или ходете в Бургас. Никой нищо не ви е карал да гледате или да си купувате билети, и не се знае след някоя друга година и малък Вакен може да се превърне, ама като постоянно скимтите, мрънкате и/или оплаквате, това ще стане точно никога. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Depositus Cordis 11.05.2010 12:08:44 отговори + 0 0
"Също и Korpiklaani. Към тази група в момента има някакъв безумен интерес. Мога да ви кажа, че ги искат навсякъде."

Искат ги защото точно за фестивали са много подходяща група. Хубаво е, че и ние ще имаме възможност да ги видим в България!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 11:48:54 отговори + 0 0
въобще не разбирам този мартин защо си мисли, че каварна може да има нещо общо с MetalCamp?!? 4 години под ред за мен това не е фестивал, а няколко поредни концерта... на MetalCamp има няколко сцени и на ден минават по много повече от 1-2 групи(както до сега) или 4-5 (както е предвиден новия). Това, което се случва в Каварна е хубаво, но си е селска история в сравнение с MetalCamp... за това и каварна никога няма да достигне същия имидж! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lamb of God 11.05.2010 11:43:42 отговори + 0 0
Хаха, Каварна Рок Фест да станел един малък Wacken.... Хахахаха! Айде, моля ви се! Ще ме уморите от смях! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 11:41:51 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-05-11 10:36:15
Всичко е много хубаво, обаче не мога да разбера защо организаторите пренебрегват къмпинга и не поработят малко върху "импрувмънта" му... Всеки уважаващ себе си фестивал си има и подобаващ къмпинг, а не копторчето, което се заформя на полянката пред стадиона, без каквито и да било елементарни хигиенни условия. Не мисля, че това е редно.

Напълно съм съгласен с теб,това е едно много важно нещо но тук в Бг остава явно на последно място!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 10:44:27 отговори + 0 0
Аз ли съм сляп и неграмотен или все се говори за 12 групи, след като официално са обявени 12 и се очакват още 2 което прави 14 ?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 11.05.2010 10:43:13 отговори + 0 0
Кога Аксепт ще обявят официално концерта си в България? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 11.05.2010 10:36:15 отговори + 0 0
Всичко е много хубаво, обаче не мога да разбера защо организаторите пренебрегват къмпинга и не поработят малко върху "импрувмънта" му... Всеки уважаващ себе си фестивал си има и подобаващ къмпинг, а не копторчето, което се заформя на полянката пред стадиона, без каквито и да било елементарни хигиенни условия. Не мисля, че това е редно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 11.05.2010 10:26:18 отговори + 0 0
Изедин път ми отрязаха надеждите за AMON AMARTH, IMMORTAL (изключително ми паднаха в очите за исканията си) и BEHEMOTH. Еми и аз чакам да обявят другите две групи и купувам за втория ден билет. Малиии как щях да се разбия на immortal и behemoth, ама на, късмет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MESHUGGAH 11.05.2010 09:55:15 отговори + 0 0
Интервюто е много яко, браво! А какво е щяло да бъде - майкоооо... AMON AMARTH, IMMORTAL, BEHEMOTH... Нищо, и така, както е сега - пак е добре! Днес отивам за билети! m/ .. m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 11.05.2010 09:49:54 отговори + 0 0
Страхотно интервю се е получило. Очаквам само с нетърпение потвърждението за последните две групи, които ще свирят през втория ден. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".