METALLICA имат 15 песни за новия си албум

21 май 2006, 10:48 ч. 271 / 5 66
пред./следв.
В скорошно интервю китаристът на METALLICA Kirk Hammett е съобщил, че групата има около 15 песни, написани за новия си албум, продължение на "St. Anger" от 2003-а, който се очаква в началото на следващата година. METALLICA ще продължат с писането на нов материал, докато не получат "най-добрата дузина от парчета", с които да влязат в студиото.

още за:

Свързани новини

Няма свързани новини.



Коментари   (66)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Opushead 15.01.2007 09:49:13 отговори + 0 0
Абе хора по-желика Група от Металика няма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Damage justice 16.06.2006 00:39:19 отговори + 0 0
Sorry 4e nqmam kirilica.Ne znam dali ste gledali rock am ring ama opredeleno ima promqna v tqx.Glasa na Hetfield napomnq leko za po-starite vremena,ne peqt NI6TO ot St.Anger.Razberete,4e prosto sa xora koito vinagi eksperimentirat,novatori otvsqkade.Az li4no sled `88 ne gi xaresvam tolkova(osobeno viziqta).NO NE GI PLUITE.METALLICA FOREVER! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MegaheaD 11.06.2006 12:41:03 отговори + 0 0
Дано са измислили нещо по-стойностно от последната боза.Не мога да забравя как един тъп чалгар от училище се опитваше да ме обеди че St.Anger бил истински метъл, защото "метъла бил дъндания"!Заради такива "хора" този албум е бил на първо място в повече от 30 страни по целия свят.Почти съм сигурен че ще ни разочароват но нека почакаме малко.Все още имам надежда че ще стъпят здраво на земята и че ще издадат добър албум. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dennis 4.06.2006 19:38:27 отговори + 0 0
emi kato ne haresvate Metallica v poslednite 15 godini-slu6aite si starite albumi.Ama ne se nadiavaite da trugnat nazad i da praviat pak takava muzika.Ne znam za6to ne ste razbrali za tolkova mnogo godini,4e te prosto nikoga niama da napraviat tova.Za6toto vseki tehen album e razli4en,kra4ka vstrani ot predi6nia. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ivan ot Varna 1.06.2006 14:10:34 отговори + 0 0
Tipichna bilgarska rabota - da pluesh niakogo , s kogoto ne mojesh da se sravnish ... Stiga hora , muzikata ( i v tova chislo na Metallica) e za raztovarvane , zarejdane , duhoven trans...A te sa ot maltzinata ,koito mogat da go napraviat istinski ! Samo METALLICA , dolu falsha ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.05.2006 23:53:34 отговори + 0 0
то и вие металикофобите повтаряте едно и също май Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.05.2006 17:09:11 отговори + 0 0
аз па няма да съм там, ако не дават дги замерям с гнили домати
аман да повтаряте едно и също металикофилите, изтъркано като стара гума на самосвал
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CLIFF 25.05.2006 17:03:11 отговори + 0 0
Бе тъй както всички ги плюем ако се излъжат да дойдат пак всички ще сме там да слушаме "бозите" и пак ще съберат най много тълпа. Щото лайфа си е лайф.Не ти е МР3. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey Tempest 25.05.2006 10:05:03 отговори + 0 0
Грешка- Лайнария да се чете Бълтария Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey Tempest 25.05.2006 10:04:26 отговори + 0 0
Само че ако дойдат пак в Лайнария, тези които плюят най-много, първи ще си купят билети, сигурен съм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 25.05.2006 09:49:36 отговори + 0 0
поне пиши на кирилица бе ******* ****** Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2006 23:13:31 отговори + 0 0
MRAZIA METALLICA I VSICHKI SELIANI KOITO GI SLUSHAT. KAKTO SYM KAZVAL I PREDI, MISLIA 4E PRO-ROCK NE E SPISANIE ZA 4ALGA /vqrno 4e bih pre4ukal povinata metal "kritici" koito se izkazvat vinagi NE NAMIASTO po povod porednia nov album/... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.05.2006 00:01:45 отговори + 0 0
не им пука, ама от техните пари идват благинките, дето им позволяват така да говорят. лицемерни, алчни, комерсиални копеленца! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.05.2006 23:51:37 отговори + 0 0
Heavy,на МЕТАЛИКА наистина не им пука за феновете,те самите са го казвали тва.И така трябва да бъде.В крайна сметка ква ше е тая група дето прави музика за феновете си?Металика не са Manowar или Megadeth,разберете го това.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Virgil 23.05.2006 15:03:19 отговори + 0 0
С Металика поне така стана. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 23.05.2006 14:05:15 отговори + 0 0
sled kato si vzeh 'the world need a hero' stanah fen na metallica ,hahaha Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Donati 23.05.2006 12:05:52 отговори + 0 0
Парите водят и променят човека! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

HEAVY 23.05.2006 11:12:18 отговори + 0 0
Маи MEGADETH са по-стойносната група от двете.На METALLICA не им пука эа феновете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

HEAVY 23.05.2006 11:01:47 отговори + 0 0
След като си вэех St.Anger станах фен на MEGADETH. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тарибо 22.05.2006 22:35:04 отговори + 0 0
Абе еееей малееее те вече чалгарите(дизелите)слушат
''METALURGIATA''са па чак и нов албум, еми да си
го очакват дизелите не и аз.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Maiden 22.05.2006 21:59:54 отговори + 0 0
Бре, бре, бре
Глупаво е да чакате някаква коренна промяна от Металлица.
Самия бате Джеймс беше казал, че вече не са на по 20 години и нямат намерение да правят музика като едно време.
Това, че са сменили продуцента нищо не значи.
Металлика вече правят всичко за собствен кеф, разберете го, правят това което им се прави
И си имат достатъчно мангизи за да се съобразяват с някой. Който не го кефи, да не ги слуша!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 22.05.2006 21:36:56 отговори + 0 0
Про-Рок пуска тема за Metallica и ни гледа сеира.
Пичове, що си губите времето, бре? Слушайте Tool и не се занимавайте с глупости.
Радвам се, че метълът е жив и тези отнесени спорове кой е най-велик го доказват.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Suicide 22.05.2006 20:05:17 отговори + 0 0
Starite Fenove ta starite Fenove aman veche s tova..
Metallica otdavna sa razlichni no sa si vse taka na varha , prosto Open Mind For A Different View bratq
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2006 18:18:58 отговори + 0 0
samo taka brat Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AXE 22.05.2006 17:37:55 отговори + 0 0
Metallica ги болят хуйовете кво мислят група ограничени (музикално) метъли
Никоя група не е длъжна да прави това, което искат старите й фенове от нея. Станали са фараони и ше си праят квото си искат Ако някой го кефи - супер, ако не - здраве да е, вече са станали известни, имат си кинти и могат да си го позволят.
Всеки има право да изрази личното си мнение, но никой не е в позиция да им казва кво трябвало да направят
А ако новите албуми не се харесваха на никой, Металика отдавна да са залезли - ама не са. Тва че вас не ви кефят, не значи че никой не го кефят
Аз от известно време също не харесвам новите им албуми (преди бях голям фен на Load & Reload), ама не мрънкам. Тва им е кефнало - тва са направили. Има хора, които това ги кефи - живи и здрави да са. Мен кат не ме кефи - ше си пусна нещо дето ме кефи
Тъй че по-спокойно - пийте бира и слушайте хубава музика
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


CLIFF 22.05.2006 15:32:34 отговори + 0 0
Къв Mustaine кви 5 лева.Той кво общо има изобщо с Metallica ,че го спрягате въобще. Писал 5 песни преди 50 години.Истината е , че Metallica са до черния албум 91(включително). После е няква дива боза и пълен карашик от стилове и кво ли не. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

atom heart mother su 22.05.2006 14:24:10 отговори + 0 0
v nai dobriq metal album izob6to "master of puppets"
mustaine nqma ni6to ob6to s nego,a megadeth naistina si ostanaha istinska metal grupa ot 80-te,a sega sme 2006,nqma promqna nito v muzikata,nito v stila ,v ni6to,te se strahuvat da se promenqt da ne zagubqt tova koeto imat,strahlivci,inace imat hubavi pesni..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ravn 22.05.2006 13:16:26 отговори + 0 0
Pedallica opa popa Metallica sa nai-otvratitelnata grupa(sled 1988 stanaha takiva)!4e te teq otdaaavna stanaha suuuper komersialni otvratitelni kuntri izpulniteli(dori i prili4at na takiva)!!!Megadeath si ostanaha istinska metal grupa,a Metallica se prodadoha!Nov album?Ne im trqbva,ve4e ne mogat da izkarat ni6to interesno(i metalsko)!Nai mnogo da napravqt duet s Doli Partun!
Only OLD-SCHOOL Black Metal!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2006 13:14:27 отговори + 0 0
Virgil,чак сеа ли го разбираш тва,фенчетата на мегадет живеят в некъв си собствен свят където Мъстейн е написал половината песни от първите 3 албума на Металика и според които Металика не са изкарвали нищо хуваво за последните 18 години Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vempire 22.05.2006 12:36:09 отговори + 0 0
ti pak ot kade znae6 4e nqma promqna,albuma o6te ne e izlqzal Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Virgil 22.05.2006 12:08:29 отговори + 0 0
Май нищо не разбират тия дето само плюят и нищо интересно не говорят! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

lost paradise 22.05.2006 12:07:03 отговори + 0 0
prodaljenie na St. Anger na tova govno , na tova rexavo new metal album4e. metallica sa se pobarkali te otdavna izgubixa tova koeto ti trqbva za istinskiq metal. a analozite s MEGADETH sa napravo sme6ni. kakvo zna4enie koi kolko e prodal. kolkoto po golqmo laino izsere6 tolkova pove4e go kupuvat. kak ina4e se prodava 6ibanata 4algiq nai-mnogo v 6ibanata ni rodina. da ne bi da e ne6to xubavo!!!
iskreno se nadqvax sled kato 4ux 4e sa razkarali Bob Rock 6te ima promqna no uvi. METALLICA is dead!!
KAVALLICA is alive!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

re - angry again 22.05.2006 11:36:11 отговори + 0 0
vinagi e iskal,.....za da gi vkara v pravia pat! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

angry again 22.05.2006 11:32:31 отговори + 0 0
abe megadeth prostaci,kade e u4astval Mustaine,samo 4-5 pesni,i toi e U4ASTVAL ne gi e izmislil SAM,a pak megadeth e takova neveroqtno kopie 4e napravo sme6no stava, a va6ia 4ovek ve4e si prizna 4e vinagi e iskal da bade 4ast ot metallica{"some kind of monster"-the movie} Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.05.2006 10:48:13 отговори + 0 0
абе вие нищо не разбирате от музика,олигофрени,тва са крайно тъпи изказвания,нищо в тях не е вярно,казах ви...не разбирате ама мноо говорите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


destructor 22.05.2006 10:23:52 отговори + 0 0
Аз пък не съм съгласен. Да омажат и класиките ли искате? Тия повече и една нота не могат да изкарат. Най-добре да вземат и да се разпаднат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Virgil 22.05.2006 10:05:34 отговори + 0 0
Абсолютно съм съм съгласен с CLIFF, това ще ги избута малко по-нагоре от калта, в която са затънали до сега. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CLIFF 22.05.2006 09:16:56 отговори + 0 0
Понеже наистина повече от 10 години METALLICA не са сътворили нищо велико, най-добре ще е ако направят remaster на KILL`EM ALL - направо ще пребият света ви казвам. Старите парчета на нов глас. Тия шедьоври заслужават ново звучене. А ??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Polaris 22.05.2006 07:50:12 отговори + 0 0
Това, че металика имат "милиони"(или милиарди, хихи)фенове, значи ли, че са качествена група? Музика за масите, така да се каже Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

true fan 2 22.05.2006 02:23:27 отговори + 0 0
*************, металика винаги е била музика за балъчета, а мегадет - за истински ценители и разбирачи на метъл философията като начин на живот ... освен че свири по-добре от хетфийлд и хамет, дейв мъстейн е доста по-интелигентен, което личи от текстовете, доста по-симпатичен и ****************** Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bla bla 22.05.2006 00:39:57 отговори + 0 0
а бе може и да излезне нещо, все пак като се сетя reload беше доста по-добър от load. ама предполагам че ще е пак някво зверско усиране, както "големите " metllica само го могата, от 15 години нищо добро не са издавали, да не кажа и повече Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

********* 22.05.2006 00:27:28 отговори + 0 0
абе Анонимен, а ти ако си толкова умен няма начин да не проумееш, че дял в големия успех на Металица има и Мъстейн - най-големите им хитове в първите албуми са писани и от него! но едва ли това го знаеш.....
и определението "посрествения..." когато става дума за Мега, говори много за твойто мозъче....! аре със здраве!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2006 23:24:30 отговори + 0 0
ми той system has failed е по-слаб и от St.Anger бе момче,тоя албум сигурно и 200 000 бройки не е продал,що па не го сравниш St.Anger с Cryptic Writings и Risk като си мноо умен,изобщо мегадет са една много надценявана група.И на кой му дреме кво са казали Roadrunner бе,мноо ясно че ше си хвалят стоката.Ние МИЛИОНИТЕ фенове на металика си чакаме албума и тва е.А вие мегадет феновете къде се слагате не моа разбера,аре слушайте си там посрествения метъл/хард рок/алтърнатив/поп-рок на мегадет и не пишете глупости за неща дето не мое да ги проумее малкото ви мозъче.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

true-fan 21.05.2006 22:28:44 отговори + 0 0
...айде да почакаме и да чуем и двата албума - на Металица и на Мегадет... дано да излязат и по едно и също време - със сигурност място за сравнение няма да има! Справка: сравнете St.Anger VS. The System Has Failed....
А и те хората от Roadrunner вече го казаха:
“Горди сме да работим с един от главните архитекти на съвременната хард рок и метъл сцена - Дейв Мъстейн." Какво повече!?!? Айде да оставим Металица да си живеят в техния измислен свят, където са си намбър ван!))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

true-fan 21.05.2006 22:24:07 отговори + 0 0
Стига сте се заблуждавали!
Metallica отдавна не е метъл!

Dave Mustaine RULEZZZZZZZZZZZZZZZZ!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Polaris 21.05.2006 22:20:46 отговори + 0 0
Явно доста време ще им отнеме, щом ще чакат да получат "най-добрата дузина от парчета", хаха. Да кажем...до следващият им живот Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DURGE 21.05.2006 21:35:41 отговори + 0 0
Тия няма ли да си обръснат и гъзовете и да спрат да бълват помия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

lightning-rider 21.05.2006 20:54:10 отговори + 0 0
да, Ст. Енгър е наистина доста слаб албум Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Izrod 21.05.2006 20:41:13 отговори + 0 0
Smurt za govedata,vrag na planetata!!!xaxaxa Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kojoder 21.05.2006 20:14:18 отговори + 0 0
izvinqvai mn ama tiq 200.000 du6i /ako sa tolko/ hi4 ne sa oti6li da slu6at St.Anger.nali taka?metallica se krepqt na stari larvi aide da ne se zablujdavame ve4e.....aaaa i sam ot CSKA..ako nqkoi e ot gre6niq otbor az ne sym))))))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


fucking hostile 21.05.2006 18:35:23 отговори + 0 0
male,male,palno s ograni4eni metali,"nikoi ne slu6al metallica",abe hora metallica sabira na koncerti dori sled ST.ANGER pove4e ot 200 000 du6i,tozi album stana na 1 mqsto v po4ti vsi4ki zapadnoevropeiski strani,kvi sa tiq sme6ni izkazvania Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 21.05.2006 17:47:21 отговори + 0 0
mnogo se izpisa za metallica.aide ostavete gi na mira veche.priemete metallica v muzikata taka kakto priemate i stoichkov vuv futbola da rechem.i dori da ne sme ot CSKA nikoga nebiva da zabravqme kakvo toi e dal na bulgariq i na bulgarskiq fen.po sushtiq nachin nebiva da zabravqme kakvo e dala na fenovete i metallica.dano me razbirate. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kojoder 21.05.2006 16:30:22 отговори + 0 0
ei..tiq mom4eta ne se otkazvat we...tz tz tz....daje o6te par4eta 6teli da pi6at XAXAXAX ami to kato sa se iz4erpali i 10000 da napi6at vse taq si e)))))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2006 15:54:11 отговори + 0 0
Danney Carey,за мен пък единственото разочарование е St.Anger.По дяволите,не разбрахте ли че Load и Reload са адски добри албуми бе да му е*а майката

и къъв е тоя анонимния,песни като Fixxxer и Bleeding Me струват много повече от цялото "творчество" на...dark angel примерно.А незнам ти май нещо не си в час,
що слагаш Металика и изброените от тебе групета в един кюп.Металика нямат абсолютно нищо общо с тях...не става дума за сега,става дума за 80-те години,дори и тогава металика бяха супер различни от всички други.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

space 21.05.2006 14:04:35 отговори + 0 0
ама те 06те ли правят метал та са в тия новини. "St. Anger" - хахахаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


:)) 21.05.2006 13:40:37 отговори + 0 0
"най-добрата дузина от парчета" тва наистина требва да е кавички сигурен съм и на Енгъра от преди 3 годинки пак са изпрали "най-добрата дузина от парчета" на къде са тръгнали... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 21.05.2006 13:28:28 отговори + 0 0
Аз съм един от тези, които израснаха с Metallica и лично мое мнение е, че тази славна група достигна епогея си през 1988 г. След това - само разочарование за мен, но пък с различната си музика са намерили нови почитатели, най-вероятно.
Един off-topic: От 3 дни слушам новия 10 000 Days на Tool. Просто не е истина, титанична музика.
Ето това е 16 години да държиш нивото и да развиваш идеите си.
Титаничен албум
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2006 12:18:50 отговори + 0 0
Ne Virgil, Ako si otrasnal s kill em all & ride the lightning, v smisul da si gi slushal 83 & 84, edva li shte si dovolen ot load, reload, cherni - merni.
Togava imashe thrash: metallica, exodus, testament, overkill, exumer, viking, dark angel, detente, artillery .... . Sega ima lajna: varosani black metal gejove, travestiti, majmunopodobni nu metali. Abe MTV shits.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destructor 21.05.2006 12:05:47 отговори + 0 0
Така. Ето че на Metallica не им е достатъчно, че в резултат на 10годишни усилия успяха да прогонят къде що има техен фен и да отвратят всички ни със своята нова музикална насока, ами сега имат и нахалството да записват нов албум, вероятно надявайки се че някой все пак ще се прежали и ще си купи. Единственият съвет, който мога дад дам на Хетфийлд и компания е най-сетне да вземат да си сменят името и да спрат да петнят името на онази славна Metallica от 80те и началото на 90те, издавайки отвратителни бълвочи подобни на St.Anger. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2006 11:59:39 отговори + 0 0
samo metallica Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Virgil 21.05.2006 11:50:51 отговори + 0 0
"Load" и "Reload" са доста добри албуми, в новото им направление!Това,че смениха посоката не означава, че правят слаби тави. Мисля, че трябва да се престане с това..."Metallica до "Черния"'91". Това са глупости! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.05.2006 11:41:25 отговори + 0 0
Абе хора, пишете си статиите както трябва.По-точно новините. Металика ясно заявиха преди известно време че новия им албум няма да е Нео Метъл. Работят с продуцента на Слейър.Е каква ще е приликата с St.Anger при положение че са с нов продуцент? Логично е че ще има промяна. Защо се опитвате да се правите на капацитети.Напоследък съм доста разочарован от Про Рок...и затова поспрях да си го купувам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ESP KH-2 21.05.2006 11:10:42 отговори + 0 0
Думата "продължение" навява мисли за близко или подобно звучене с предния албум. "Load" & "Reload" все още будят неприятни спомени, съгласете се ;-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

тед 21.05.2006 11:08:58 отговори + 0 0
щом е продължение на този албум....не изгарям от желание да си го купувам!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 21.05.2006 11:03:39 отговори + 0 0
"продължение на албума Х от година Y" е стандартен израз за указване кой е бил предният албум на дадена банда. Използваме го приблизително във всяка пета новина. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ESP KH-2 21.05.2006 10:58:53 отговори + 0 0
Какво, дявол да го вземе, трябва да значи това - "продължение на "St. Anger" от 2003-а"!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".