От 14.10 в клуб "Mixtape 5" ще се влиза само с ваксинационен сертификат или отрицателен тест

13 окт 2021, 19:22 ч. 2496 / 14 93
пред./следв.

   От столичния клуб "Mixtape 5" публикуваха информация, че от утре, 14 октомври, там ще се допускат само зрители със сертификат за ваксина срещу COVID-19, за преболедуване или официален отрицателен тест за коронавируса, направен в последните 72 часа за PCR и 48 часа за антигенните тестове.

   Именно за утре в "Mixtape 5" е насрочен концертът на THE RUMJACKS в столицата. Как ще се отразят на събитието новите условия предстои да разберем. Ето и пълното съобщение на клуба:

Важно!️ Важно! Важно!

На вниманието на всички наши клиенти‼️

От 14.10.2021 г. club "Mixtape 5" ще работи на 100% от капацитета си при спазване на всички противоепидемични мерки като допуска гости на територията на клуба само, ако:

1 – Предоставят сертификат за ваксина.

2 – Предоставят сертификат за преболедуван COVID-19 през последните 6 месеца.

3 – Имат PCR сертификат в рамките на 72 часа или сертификат за бърз антигенен тест издаден до 48 часа преди събитието.

Собственоръчно направени тестове от аптеката не се приемат.

Нека отбележим, че всеки, който иска, може да си направи PCR или бърз антигенен тест в пункта, който ще работи всеки петък и събота между 19:00 ч. и 00:00 ч. под „Моста на Влюбените” пред клуб „Сода”.

Персоналът на клуба покрива 100% същите изисквания!

Благодарим ви за разбирането! Бъдете здрави!

 

mixtape 5

още за:

Mixtape 5Covid-19


Коментари   (93)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Феникс на грил 20.10.2021 02:02:32 отговори + 6 5
И сега като навсякъде на закрито ще трябва я ваксинационен сертификат, я някакво друго удостоверение за изкаран ковид или отрицателен тест, какво правим? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Опърпан 20.10.2021 04:51:13 + 5 2
Тъй като не е задължително, аз насила ще се ваксинирам доброволно. Ако наистина с "Джонсън" става с една доза няма проблем - удрям си по един Джонсън всяка година и да даде Господ години... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 20.10.2021 10:49:00 + 9 9
На някого да не стана ясно , че не става дума за здраве, а за нещо съвсем друго... Ако въпросът опираше до истинско здравеопазване- това не е начинът. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

азаз 16.10.2021 09:04:57 отговори + 0 5
Искам да попитам величества Микстейп дали са осигурили подобна иницатива за влизане при тях в караваната на НДК-то?Баровете го осигуряват,пък като имат претенции за влизане дали могат да си ги покрият?!?

https://nova.bg/news/view/2021/10/15/343082/%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%88%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%B1%D1%8A%D1%80%D0%B7%D0%B8-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4-%D0%B7%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F-%D0%B2-%D1%81%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F-%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D0%B5%D0%BE/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 18.10.2021 10:37:35 + 6 4
Искам да попитам величеството азаз, което толкова се е разпенило да пише тука - може ли да чете?

"Нека отбележим, че всеки, който иска, може да си направи PCR или бърз антигенен тест в пункта, който ще работи всеки петък и събота между 19:00 ч. и 00:00 ч. под „Моста на Влюбените” пред клуб „Сода”."
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

азаз 20.10.2021 12:45:57 + 2 3
а на величеството "не знам" очевидно доста му пречи всичко,нали така Успех Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

не знам 21.10.2021 11:21:15 + 0 1
Пак си се объркал.
На мен не ми пречеха първите локдауни. Не съм ходил "да си поливам градината" на село.
Не ми пречеха мерките - винаги съм с маска на закрити публични места и в гр. транспорт.
Не ми пречи изискването за зелен сертификат - имам си.
Е? На кой сега всичко му пречи? На мене или на тебе?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Да : 14.10.2021 18:35:43 отговори + 10 17
ДА на задължителното ваксиниране. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 19:19:29 + 9 9
I Сложи си абокат . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз бе 14.10.2021 15:58:39 отговори + 7 11
Свобода или смърт Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

азаз 14.10.2021 15:50:15 отговори + 6 9
Тази ситуация ми напомня малко абсурдната смешка 2013,когато тези на входа искаха лични карти за концерта на HYPOCRISY-беше тотална абсурдна глупост-тази същата
И резултата е следния негласно казан-вАксанирайта са,щот така ша работим на уж 100%
А дали групите ще дойдат е един друг въпрос
За ваксинираните-не се знае тече в организма,след като не ви върши работа да не се заразявате,щото негласно антитела образуват само преболедували,не и вие
До неваксинираните-за всеки концерт на който искате да отидете ще се бъркате освен за билет но и за PCR
Така че не се карайте,всички сме капо,освен управляващата ни система
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


vlady 14.10.2021 17:00:48 + 5 1
Не е същото - на концерт винаги се е изисквал придружител за непълнолетните и охраната има пълно право да проверява дали лицето е пълнолетно и ако не е, дали има пълнолетен придружител с декларация. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

азаз 14.10.2021 19:05:13 + 1 4
Който не е бил тогава може да расъждава за непълнолетните-те са ясни,но тогава искаха и на пълнолетните лични карти,така че си поопреснете паметта Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 15.10.2021 15:01:00 + 1 1
Бях на HYPOCRISY 2013, но не ми поискаха лична карта явно не изглеждам непълнолетен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

корнфлейк 15.10.2021 17:26:49 + 1 2
На мен ми искат лична карта всеки път. Възрастта ми ме предразполага да го приемам като комплимент Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 14.10.2021 15:34:11 отговори + 4 4
Изкарах варицела в 9-ти клас без никакви последствия освен една седмица пропуснати занятия в училище. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 14.10.2021 15:29:12 отговори + 7 4
За варицела има нормална атенюирана жива ваксина с отслабен щам, съдържаща цял вирус за разлика от недодяланите псевдоваксини. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 14.10.2021 16:04:12 + 6 0
Не си ваксиниран за варицела, а за вариола (едра шарка). Варицелата я карат почни всички деца, има и ваксина, но тази шарка не е опасна. Вариолата (едрата шарка) е много страшна болест с висока смъртност, точно за нея е живата ваксина, първоначално от крава и т.н. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 14.10.2021 17:16:27 + 2 2
Ваксината за варицела съществува, но не е въведена официално в България. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

БлекМетълХипстър 14.10.2021 15:25:36 отговори + 3 6
"Абе кой го е грижа за тебе бе. цървул?!" - Фънки Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

оппааа 14.10.2021 13:57:16 отговори + 7 12
Tака се убива концертната дейсност ...идиотия ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 14:00:43 + 13 3
Концертна дейност? Каква концертна дейност? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 14:35:27 + 3 4
А задаващите се цени ни правят железни... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 14.10.2021 15:27:14 + 9 2
Така се убива, че баш по този начин в Европа, а и в Щатите си има концерти, турнета и фестивали със завидна честота. А тук - мрак.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kuzman 14.10.2021 11:19:06 отговори + 40 24
Като гледам всеки тук си държи на своето и никой, никого в нищо няма да убеди колкото и да спорим. Аз лично съм ваксиниран, доброволно, вече повече от 6 месеца. Не съм пукнал и нищо не ми е станало - ям си, пия си, спя си, ходя си спокойно по почивки, по кръчми и по хотели, пътувам навсякъде без проблеми. Някой тук пита: "Ами ти като си ваксиниран, как ти пречим ние неваксинираните?" Ами пречите ми, защото заради такива като вас има по 2000 случая на ден, отменят се масово концерти, докато на запад вече си се провеждат спокойно и концерти и по-големи фестивали, щот хората се ваксинираха и забравиха. И не е настанал масов мор нито в Германия нито в Холандия, нито в Дания, където между другото отмениха абсолютно всички мерки вече месец стана. А тука ще си се влачим без концерти, без кръчми, без събития като в средата на развития соц и ще въздишаме по отминалото време. Щото сме най-умните в Европа, най-големите тарикати, най-знаещите и най-големите хитреци. "Гледейте сега как всички западняци ще измрат от ваксината, а само българското племе ще остане и ще наследи света". Да, ама не стана така. Хората си живеят вече нормално и нито са се затрили, нито смятат да го правят. Ний обаче, от целия свят сме по-хитри и знаем повече, дори от израелците-евреи, които по презумпция са си най-хитри. Е, айде сега, замислете се! Никого не убеждавам да се ваксинира на сила. И съм против задължителната ваксинация. Защото съм метъл! Защото съм бунтар! Защото в един момент ще стане задължителна и за мен, периодично, всяка година, а аз не искам това. Просто обяснявам как неваксинираните пречите на ваксинираните, които искаме да си живеем живота нормално както преди, а вие ни бавите за неизвестно колко време още. Ами той живота си върви, не чака! P.S. И между другото от ганьовски тарикатлъци, като фалшивата ваксинация например /да си купиш зелен сертификат без да си ваксиниран/, въпрос на време е в Европа да обявят българските зелени сертификати за невалидни и тогава нито ваксинираните, нито неваксинираните ще можем до отидем на който и да е европейски фестивал, освен с платено тестче от 20-30-40 евро на отиване и на връщане. А тук пак подчертавам събитя няма. И скоро няма да има. И ко прайм? Показваме на света колко сме изостанали и как ще си седим още години наред в дупката, но иначе сме големи тарикати и "няма да ми казват те на мене ко да прая". Ами ОК. Хубаво. Жалко, че ми се падна да живея в такива прости времена с толкова прости хора! Добре поне, че през 90-те се наживях както си трябва и не съжалявам за нищо... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


даскал 14.10.2021 11:34:03 + 20 13
Нямам какво да добавя. Всички "умници" тук да прочетат този коментар и спрат да говорят глупости. Бих му дал 100+. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 14.10.2021 11:50:55 + 14 7
Подробно и добре развито мнение. Само за едно бъркаш - няма да обявят бг сертификатите за невалидни - в Нидерландия ВЕЧЕ СА. Ако си ваксиниран в България и отидеш в Холандия, нито можеш да идеш на ресторант, нито на бар, нито в музей, нито на концерт. Само да се шляеш по улиците и да висиш в хотела. Един от най-близките ми приятели е холандец, който живее тук от 4 години и се ваксинира тук през пролетта. И искаше другия месец да отскочи до Нидерландия, за да види племенника и сестра си. И тя го предупреди, че или трябва да се ваксинира и там, или да си прави тестове всеки ден, защото в Нидерландия вече не признават българските документи за ваксинация за валидни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 14.10.2021 13:45:20 + 13 4
Подписвам се под всяка дума! Респект за този пост! Когато не съм бил съгласен с накои твои изказвания за групи, съм слагал минуса, но тук споделям мнението напълно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 14.10.2021 13:45:52 + 12 10
За човек без хронични заболявания до 40 години винаги е по-добре да преболедува за да получи пълноценен естествен имунитет от срещата с целия вирус при минимален риск дори по-малък от този при ваксиниране. Недодяланите псевдоваксини не могат да осигурят пълноценен имунитет, тъй като не съдържат цялата обвивка на вируса съответно имунната система не реагира съвсем адекватно. Крайно време е да предложат нормална ваксина от цял вирус независимо дали атенюиран или убит, която да изгражда пълноценен имунитет. Докато няма такава е съвсем нормално хората да избягват ваксинация и да купуват сертификати за да избегнат ненужни рискове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 13:59:33 + 11 2
Кузман, респект. Съгласен съм, че няма какво да се добави към това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 15:16:40 + 8 8
>>За човек без хронични заболявания до 40 години винаги е по-добре да преболедува за да получи пълноценен естествен имунитет от срещата с целия вирус при минимален риск дори по-малък от този при ваксиниране.
---

Това ИЗОБЩО не е вярно. Разбирам, че ви е страх да не ви чипират с ваксините, обаче недейте така.

Прочее, изкарах варицела като дете - преди повече от двайсет години. Едно, че не беше лесно, друго, че още си нося белезите от болестта. Добре че не са ми по лицето. Пък кой каквито ще изводи да си вади от това.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 14.10.2021 16:06:01 + 4 0
Феникс, по-горе писах за разликата между варицела и вариола. Варицела карат почти всички деца, може да протече по-тежко и да останат белези, но от нея не се умира. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 14.10.2021 17:02:53 + 8 6
Само че възрастен човек разболее ли се от варицела - кара много по-тежко. Дори и с опасност за живота. А дори да си я карал като дете, в 1% от случаите повтаря.
Хайде антиваксърчетата да оплюят Майката Природа. Боледуваш, получаваш истински естествен имунитет, а в 1% от случаите повтаря. На какво прилича това? НА КАКВО?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

джезве с кокаляк 14.10.2021 23:11:31 + 5 10
Леле, Kuzman-не, нали не притежаваш оръжие? Няма да се учудя ако почнеш да гърмиш по улиците хората, които не са вапцани... В крайна сметка омразата между вапцани и невапцани (както и между българи и българи) е доста удобна за някои (и е търсена цел), но това са само теории на конспирацията, нали така, в които теории вярваме само българите - "най-умните в Европа, най-големите тарикати, най-знаещите и най-големите хитреци". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 15.10.2021 10:15:11 + 5 3
Браво, джезве, браво, кокаляк!
След най-разумния коментар тук ти написа и най-голямата глупост. Успя да надминеш хедбенгъра, Ариел и анти-терлик, взети заедно
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 15.10.2021 10:50:51 + 2 4
Незнайко, вече си голям. Ще ти мине с екзорсист. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 15.10.2021 11:04:16 + 5 3
Traviata, а на теб няма да ти мине никога. Акъл не може да се прелее Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 15.10.2021 11:43:27 + 4 5
Какъв акъл ще преливаш ти? При теб е в минимални количества и затова се лепиш към коментиращите и бълваш змии, гущери и жаби. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 15.10.2021 14:23:04 + 2 2
Ето пак показваш невежество и глупост като за Световно.
По твоята "логика" - който прелива кръв (или каквото и да е), трябва първо да го източи от себе си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 14.10.2021 10:27:50 отговори + 22 10
Баба ви се е ваксинирала, пък вие си дрънкайте за чипиране и си седете в къщи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 10:30:21 + 17 2
Бабо, аз в тебе никога не съм се съмнявал. Ти си модерна баба в крак с времето. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 10:03:38 отговори + 22 7
Хора, абе вие добре ли сте, пак изписахте тон глупости. Никой никого не кара насила да се ваксинира. Хората са си написали, ваксина или тест. Коронавирусът е високозаразна болест, някои хора умират, мнозина я карат много тежко, нормално е някой да иска в клуба му да не влизат болни хора, а и всеки нормален човек също би се погрижил да не разнася зараза сред други хора. Какво ви пречи, ако има концерт на любима група, да си направите един тест? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 10:18:48 + 3 8
Тестът за наличието на антитела не е гаранция, че си защитен или опазваш околните. Съществува и клетъчен имунитет- има тестове и за него. Никой не може да е сигурен въпреки всичко,че е защитен. Ако имаше начин или достатъчно сигурна защита този вирус щеше да е унищожен. А не е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 10:21:29 + 2 5
Оценявам коментара ти с плюс. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 10:23:04 + 8 0
Ариел, нямам намерение да водя безсмислени спорове тук. Никой не може да е сигурен в нищо. Обаче може да се направи поне това, което е по силите ни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 14.10.2021 10:23:13 + 11 3
Никой не е казал че това е 100% сейф решение, просто е best we've got, и е много по-сейф от без сертификати Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 10:39:36 + 1 5
Подкрепям и този коментар- по- добре е да се направи тест и да се носи маска. Но ако тестването е често и се носят по две маски една върху друга- това вече не е добре. Най- много са пострадалите от собственото си или чуждото невежество. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Zyklon 14.10.2021 09:16:04 отговори + 9 13
А..и още нещо.....Я ми кажете ще изисквате ли същото от групата и нейният екип и как ще ми го докажете?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 14.10.2021 10:27:06 + 12 5
Групата идва от място много по-напред с материала, спокойно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 10:42:02 + 10 2
Групата най-малкото спазва доста добра дистанция през цялото време. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 14.10.2021 11:39:21 + 13 1
Музикантите няма как да минават през няколко граници на различни държави, с различни мерки, без да са ваксинирани или без да представят тестове. Така че те със сигурност са окей. Виж, че и когато банди отменят концерти, а вече са на турне, често е защото член на екипа им, е дал положителен тест. Това означава, че се тестват редовно. И че когато някой е с компрометирано здраве, турнето пада. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

корнфлейк 14.10.2021 09:15:07 отговори + 21 8
Ако ваксините бяха читави, нито щеше да се налага да подписвам "информирано съгласие", нито ваксинираните щяха да се притесняват от неваксинираните.

Нямам нищо против ваксините като цяло. Просто тези и противогрипните изглежда не работят много-много. Първо като се ваксинираме трябваше да не се разболяваме, после да не заразяваме, после да го караме по-леко, сега уж да има по-малък шанс да умрем. Но болниците (не само тук) са пълни с ваксинирани. Може да са малко по-малко, но тия ваксини са крайно неефикасни. Така че не приемам някой ме задължава да се включвам в експеримента. Като ги изтестват както трябва и могат да ми дадат пълнатат информация, мога да реша да дам информирано съгласие. Сега не го давам, защото няма как да е истински информирано.

Другото, което не чаткам, е защо никъде тестовете за антитела не ги барат за нищо. Нали това е целта и на ваксинирането, и на това да си го прекарал? Нали това те прави безопасен? Ако съм ваксиниран, но нямам антитела съм също толкова рисков колкото ако не съм ваксиниран. А тестове за антитела никой не прави и никой не признава.

Както надолу е казано по-лаконично - поредната недомислица...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 14.10.2021 11:36:11 + 11 6
Няма такова нещо като ваксинираните се притесняват от неваксинираните. Виссокият процент ваксинация в населението изгражда щит срещу разпространението на вируса и намалява обема хора, постъпили в болница с усложнения. Защото медицинските лица и болничният капацитет не са се покачили с избухването на пандемията и колкото повече болни се нуждаят от болнично лечение, толкова повече здравната система се задъхва и повече болни (вече не само от COVID-19) не могат да стигат до медицинска помощ.
На второто ти твърдение - напълно невярно е - неваксинираните в болница не са "малко повече" - неваксинираните, които постъпват в болница на дневен отчет са около 90%. Дневно. Същото е и при смъртните случаи. 90% от починалите в следствие на усложнения от COVID-19, по официална статистика, са неваксинирани.
Трето - тестовете за антитела не са реално отражение. Прекарах COVID-19 през ноември миналата година. Направих си тест за атнтитела през януари. Стойностите бяха незначителни. И през юни завърших ваксинационния си цикъл.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 11:52:07 + 10 3
*Но болниците (не само тук) са пълни с ваксинирани.
---
Не са.

Що се отнася до другото - информирано съгласие даваш за толкова много неща, че точно това да те притеснява е просто безумно. Като се регистрираш в Замунда, даваш информирано съгласие да ти използват личните данни, егати. Информирано съгласие даваш за абсолютно *всичко*, което лекар ти прави, когато си в съзнание и достатъчно добро умствено здраве, за да вземаш решения. Специално за ваксината - един пример. Информират те, че след като се ваксинираш, поне едно денонощие не трябва да пиеш алкохол, понеже можело да има еди-какви-си последствия. (Не помня вече какви, ако трябва да съм честен, но аз и алкохол почти не пия, та...) Това е едно от многото неща, за които подписваш информирано съгласие - че ако се натаралянкаш, след като те ваксинират, и получиш неприятните последствия, вината си е твоя. Още един пример - информират те, че е възможно да развиеш грипни симптоми за ден-два, за да не ти щукне да ги съдиш, че са те разболели. Още един пример - информират те, че поставянето на ваксината може да е болезнено. И още един - информират те, че в следващите ден-два може да ти стане зле, затова ще е добре да не ходиш на работа през това време. Има и още такива. Иди и питай лекарите за информация, за да можеш да дадеш информирано съгласие. Аз съм, все пак, съм феникс на грил, не съм лекар.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kveben 14.10.2021 09:15:04 отговори + 11 0
Да разбирам ли, че тази вечер вече ще се прилага? Ако да, ще се пуснат ли билети като за пълен капацитет? Каква беше причината тази мярка да се обяви един ден преди голям (за мащабите на този клуб) концерт? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kveben 14.10.2021 11:17:46 + 9 0
Току-що получих имейл от bilet.bg. Концертът щял да бъде с 30% капацитет и без изисквания за тест/ваксинация. Не знам каква е координацията между тях и Mixtape, дано да няма много скандали довечера. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Zyklon 14.10.2021 09:12:52 отговори + 16 11
Нещастнициииии...ами ако има 2-3 концерта в месеца и за всеки тестче? Па аз за тия пари на Вакен ще ида пак или на друг европейски фестивал...Празен да ви е клуба и персонала да ви изпие пиенето щото нема да има кой друг да го направи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kuzman 14.10.2021 10:47:58 + 12 1
То па все едно на Вакен и на другите европейски фестивали ще те пуснат без ваксина и без тест. В Германия между другото тестовете вече не са безплатни от 1-ви октомври... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Знайко 14.10.2021 11:27:43 + 9 7
А ваксината е напълно безплатна и ти отваря врати за концерти тук и за пътувания за концерти извън тук. Иначе, като си ербап, плащай за тестове или гледай концерти в тубата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 11:28:43 + 12 7
Циклон, като са ти скъпи тестовете, иди се ваксинирай - ваксинирането е безплатно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 14.10.2021 08:17:26 отговори + 14 16
Всеки може сам да реши дали му е по-важно да отиде на концерт или да не бъде чипиран. И се надявам, че посещаемостта на Микстейп няма да спадне фатално. Обратното само би потвърдило къде точно по скалата на тъпотията се намира обществото ни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

крис 14.10.2021 07:39:32 отговори + 18 11
Епа неа да им стъпя. Щом искат да си стоят празни, тяхна си работа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

slipknot 14.10.2021 02:16:15 отговори + 11 8
И без това в слезващите 6 месеца, освен Paradise lost, Vader и Tormentor друго събитие не видях по-така значимо. Интересно ми е как ще напълнят клуба, освен на тези концерти, които пак не се знае дали ще се състоят Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.10.2021 01:34:27 отговори + 26 9
Откога чакам да спрат да пускат клошари в Микстейп! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Морски 13.10.2021 23:27:38 отговори + 18 13
Доброволно НЕ СЕ ДОПУСКАМ до този клуб! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 13.10.2021 23:42:50 + 18 16
И без това няма да те пуснат. Това твоето е все едно просяк да декларира, че няма да си вземе стая в петзвезден хотел.

(И да, прочее, в случая просто ми се злорадства. Сори.)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Опърпан 13.10.2021 22:29:36 отговори + 8 8
Аз не съм от тука, но ви благодаря за информацията! И Вие бъдете здрави! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellrider 13.10.2021 22:25:48 отговори + 20 6
Започна се... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rewyryu 13.10.2021 22:06:05 отговори + 14 9
успех! дано напълните клуба на 100%... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MrUncleslayer 13.10.2021 21:12:38 отговори + 24 13
Поредното недомислие! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MetalHeadbanger 13.10.2021 21:01:29 отговори + 17 6
Тука възниква и въпроса как ще приемат това изискване и самите организатори наемащи клуба за своите събития...При положение и,че преди ковид само няколко концерта успяваха да напълнят Mixtape 5 в пълният му капацитет...Ще видим в течение на времето. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 13.10.2021 21:18:45 + 21 19
Как точно ще го приемат, като заради ситуацията в България в момента се провалят концерти? Справха - този концерт, който трябваше да бъде проведен в Микстейпа, но днес беше отменен:
https://www.werock.bg/novini/kontzertat-na-fleshgod-apocalypse-i-ex-deo-se-otlaga-za-21-oktomvri-2022-g?id=52750

Това поне е някаква мярка, която може и да свърши работа. Дано и другите повлекат крак, защото явно да разчитаме на държавата да скръцне със зъби и да направи ваксинирането задължително няма смисъл.

Иначе какво искаш? Организаторите дали ще са по-щастливи, ако групите ни заобикалят издалеко, защото не може да им се осигури безопасност?

Който иска да концертясва, да ходи да се боцне. Боли малко, ама се преживява. Толкова е лесно, да. И нито ще ти сложат чип в кръвчицата, нито ще ти излекуват мозъка.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MetalHeadbanger 13.10.2021 22:00:45 + 25 16
Задължителна ТРЯБВА да казармата,не ваксинирането срещу ковид!Защото с отбиването на военната служба поне имаше малък шанс голяма част от днешните лигльовци да ги няма.Нито като държание,нито като манталитет... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 13.10.2021 23:21:00 + 19 17
Извърнедни новини! Четирийсетинагодишна фашага настоява за казарма.

Хубаво де. Ти отивай в казарма и не се ваксинирай. Аз, понеже съм ваксиниран, ще ходя по концерти. Даже е по-добре създания като теб да не се ваксинират, всъщност - за да не ми тровят атмосферата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

slipknot 14.10.2021 02:08:47 + 17 1
Групата отмени цялото си турне за догодина. ДОРИ за страни които вече са боцнати поне 70%. Няма кой да чете Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

крис 14.10.2021 07:42:47 + 18 8
Феникс-меникс, ти като си ваксиниран, нали си защитен? Какво ти пречат неваксинираните? Ох, извинявай, все забравям, че тия имунизация, не е точно като истинската имунизация... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 08:07:16 + 14 9
Докато се изисква информирано съгласие не може ваксинирането да е задължително. Изисква се такова защото никой не иска да носи отговорност за последствията от ваксинирането- също както при експерименталните лекарства. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стронций84 14.10.2021 08:13:46 + 13 5
Ariel - информираното съгласие не освобождава от пълна отговорност. Ако те инжектират с отрова (както твърдят антиваксърите) - никакво съгласие няма да спаси производителите и лекарите.
Информираното съгласие е за риск в рамките на допустимото. Да ти вадят зъб и да свършиш със скалпел забит в сърцето не е допустимо. Допустимо например е да ти вадят зъб и ти да го глътнеш и това да ти докара проблеми със стомаха.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 08:28:37 + 9 6
Стронций84, аз пиша за задължаването за ваксинация, че не е възможно, ти пишеш за отговорността. Това да две различни теми. Не е възможно и затова се използват други начини. Все пак ваксините не са като виното- ако отлежават да стават по- хубави.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стронций84 14.10.2021 09:01:05 + 7 7
Ariel ти написа, че докато има информирано съгласие не може ваксината да е задължителна, защото никой не искал да носи отговорност.
Виж какво си написала.
Пък после се чудиш защо говоря за отговорността.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 09:28:41 + 7 7
Да. Това написах и ще спра до тук. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 14.10.2021 11:22:58 + 8 9
Стронций84, не знаеш с какво си имаш работа...
Може би изгубеното звено в еволюцията, доказващо естествения произход на човека. Живяло някъде между неандерталците и кроманьонците...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 11:40:08 + 6 4
O-oo, незнайко доприпкал... под чужд никнейм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 14.10.2021 11:41:52 + 6 7
А сега чакаме и traviata да ти/си каже/ш колко си права. Но глупостите ти си стоят тук черно на бяло. Пардон - бяло на черно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 12:35:41 + 5 4
Щом са тук - значи не са глупости. Твоите не са продължения на Шекспировите творби- нали... Или? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 13:47:34 + 6 2
Ариел, в друг коментар споменах за какво даваш информирано съгласие. В случая е необходимо, първо, защото мускулната инжекция е болезнена, макар и малко, и, второ, защото в дните след ваксинирането не трябва да пиеш алкохол и е твърде възможно да не си в оптимална форма да работиш. Самите лекари те информират за това, преди да те боцнат. Има определени противопоказания, за които също те информират.
Информираното съгласие обаче не освобождава никого от отговорност. Ако ти инжектират сярна киселина, а ти си дала информирано съгласие за ваксина против коронка, лекарите си носят отговорността. Ако се напиеш половин час, след като те ваксинират, и получиш неприятна реакция, отговорността си е твоя. Ако вследствие на ваксинирането ти се случи нещо, за което не са те информирали, информираното съгласие не покрива това. И т. н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 14:13:32 + 4 5
Разбирам те Феникс, но това не е пълна информация . Информация е ако те информират какви са страничните действия на ваксината , взаимодействието и с определени лекарства и как действа при определени заболявания. Дори едно обикновено лекарство действа по различен начин на различните хора. А ние всички сме различни- няма как тези субстанции да действат еднакво. От там и усложненията и спиране на ваксинирането с някои ваксини. Това е информацията. А съгласието е въпрос на личен избор. Затова не може да е задължително. Пише го и в Конституцията. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 14:28:37 + 9 2
Е, те информират за какво ли не, да не говорим, че можеш и да прочетеш формуляра за съгласие, като го попълваш. Бая длъжък е, ако го помня правилно. Споменах някаква част от нещата, които съм запомнил за ваксинирането. Питат и за лекарства, и за всичкото там. Поне мен ме питаха - и това в мобилен пункт в мол, нали... Подобно е и като ти слагат упойка в зъболекарски кабинет - разпитват те за проблеми, които може да интерферират с това, за лекарства, които пиеш, за това, за онова...

Честно, не е толкова страшно. Аз може би и преди съм го споменавал. Ваксинирах се не от страх от болестта (която съм почти на сто процента сигурен, че изкарах пролетта), а заради ситуации като тази, под която си хортуваме. От бая време е ясно, че за неваксинираните предстоят ограничения.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.10.2021 14:56:35 + 9 3
Прекарах го два пъти. Първия път ме закова яко и започнах да се сбогувам... Но мина. Втория път беше със същите симптоми , но по- поносими и за 3-4 дни. Предпочитам естествените процеси - преболедувалите имат клетъчен имунитет- т. е. ако се заразиш пак/ това е рядко/ този вирус не може да нанесе големи поражения на системите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 14.10.2021 15:02:56 + 8 4
Е, ти като си го прекарала, нали имаш удостоверение за това? Какъв ти е проблемът тогава? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

........... 13.10.2021 20:17:09 отговори + 24 5
Споко, временно ще е Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MetalHeadbanger 13.10.2021 20:08:34 отговори + 33 17
Поредната глупост! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dr Freeman 13.10.2021 20:03:30 отговори + 32 19
Закривай Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".