Отворено писмо от рок група ЕПИЗОД до българските медии

27 фев 2009, 16:51 ч. 1099 / 6 67
пред./следв.
Преди малко получихме следното съобщение от група ЕПИЗОД:

   Отворено писмо от рок група Епизод до българските медии

   Бяхме свалени от договорено участие за 3 март по БНТ. По особено болезнен и безотговорен начин.

   Преди около месец получихме покана и устно дадохме съгласие за участие в концерт по случай 3 март. Поканата беше от името на Димитър Цонев и от негово име се договорихме сжурналистката от БНР Хелия Чавдарова. Преди два дни, на 25 февруари, получихме покана от партия "Атака" за концерт на техния митинг по същото време пред храм "А. Невски". Разговаряхме с Хелия Чавдарова и тя потвърди нашия ангажимент към концерта. Отказахме на партия "Атака" участието си и те ни увериха, че уважават нашето решение, при положение че имаме макар и устен договор с българска медия. За митинга ние щяхме да получим хонорари. За предаването на Димитър Цонев по БНТ бяхме договорени безплатно. На 26 февруари Х. Чавдарова поиска от нас да дадем двете песни, с които ще участваме. Оставихме в 18 часа в БНР за нея песните "Батак" и "О, Шипка". В 18:30 ч. Хелия Чавдарова в телефонен разговор с Драгомир Драганов от Епизод е обяснила, че нашето участие пада.
   Ако знаете само колко ни боли!
   След толкова години успешно творчество в полза на Българската култура най-сетне бяхме поканени от Държавна институция за участие в концерт във връзка с националния празник. За да се уверим вече окончателно в недобронамерено отношение. И това се случва с нас не за първи път. Надяваме се ръководството на БНТ да провери този случай и да предпази за в бъдеще български творци от подобни морални удари. Споделяме своето огорчение с българските медии и чрез тях искаме да помолим хората, които вярват в нас да превключат с презрение своите телевизори на 3 март в 12 ч. на друга програма в знак на съпричастие с нас.

   София.27.02.2009 г.
За Епизод – Симеон Христов, Драгомир Драганов, Емил Чендов

още за:

Епизод


Коментари   (67)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Satyr 1.03.2009 12:21:24 отговори + 0 0
Красота! Да можеха да прочетат по-долните излияния вазовци, славейковци, ботевци и т. н. .... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

димо имортъла 1.03.2009 11:18:49 отговори + 0 0
Да, прав си, по-скоро съм трол, пиша разни глупости а дечицата се хващат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 1.03.2009 10:53:56 отговори + 0 0
За димо имортъла съществуват две възможности:
1. Той е чисто и просто откачен
2. Троли, за да му отговаряме и да не гледа сеира
Само дето ако беше второто, нямаше да е написал най-много постове тук. Между другото, димо имортъла, да знаеш, че Трифонов е горе-долу толкова патриот, колкото Бил Гейтс милее за крайния потребител. Съжалявам. Да твърдиш, че той е най-големият родолюбец означава да си тотално сляп и глух за простотиите, които се говореха в шоуто му допреди няколко месеца - поне докато оконцателно спрях да го гледам.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

димо имортъла 1.03.2009 10:43:50 отговори + 0 0
Анонимен, аз не искам да трепя турци, но ако депесарите останат на власт след дестина години ще се стигне до гражданска война. Повярвай ми.

Хейтъре, така е, остави ги Епизод и Manowar. Не съм съгласен по точка 3, стига мазохизъм. И много се ядосвам от ей такива изказвания "СЛАВИ ТРИФОНОВ, КОЙТО НАПРАВИ МИЛИОНИ, СПЕКУЛИРАЙКИ С ИСТОРИЯТА И ФОЛКЛОРА НИ" Абе то има ли успял човек в България който да е направил парите си по честен начин въобще? Не усещате ли колко смешни ставате. Милиони не знам дали има но парите които има ги е направил с многогодишен труд. Шоуто му се гледа вече 10 години, един от малкото истински родолюбци които между другото не парадират с това.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.03.2009 09:59:36 отговори + 0 0
Учителката му не е виновна, че е такъв ретард, Димо Имортъла. Той просто толкова си може. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 1.03.2009 09:33:30 отговори + 0 0
Димо Имортъла, обади се на учителката ти по български език и литература от началното и я посъветвай незабавно да си направи харакири. Ако не може-да ползва услугите на най-близката железопътна линия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.03.2009 08:47:30 отговори + 0 0
Димо, ходи си на село, вземи си дървения меч и оди да трепеш турци. По пътя и някоя вятърна мелница можеш да закачиш. Междувременно помисли върху това - абсурдно е ти, който си тотално неграмотен, да говориш на други да ходят да се образоват. Абсурдно е да изписваш "балгария" и да казваш, че ще си го пишеш как си искаш, и да се правиш на патриотче. Пишман-патриот-ретард. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хейтъра 1.03.2009 06:45:31 отговори + 0 0
Тук не е важно колко са добри Епизод, колко са велики Manowar и колко е турска държавната национална телевизия.
Става дуна за други няколко понятия или определения, или както искайте ги наричайте.
1.Когато някой излъже или се подиграе с хора, които са обвързани с някакво творчество е доста подло.
2.Когато се подиграят с теб - ако ти си от тези хора значи си постъпил глупаво(никоя медия в България не е над закона - договор).Тук е момента да вметна, че точно по тази причина всеки, който се занимава сериозно с музика и концертна дейност в нормалните държави си има мениджър, но нали сме в БГ и гледаме някой случайно да не изкара пари на наш гръб
И последно:
3. Когато започнеш да правиш жалки опити да си отмъстиш за това, че са те метнали и да цивриш като малолетна циганка за 20 стотинки - тогава вече е жалко.
Заключение:
В България каквото и да направим добре, винаги ще гледаме да го насерем още по-добре.

p.s.Харесвам това което са направили Епизод за България и ще бъде по-добре да продължат, отколкото да се омотават в някакви интриги.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Raingod 1.03.2009 00:11:23 отговори + 0 0
@ димо имортъла

Абе, пич, ти нацяло си изперкал.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

димо имортъла 28.02.2009 23:57:15 отговори + 0 0
Да, аз сам истинския патриот тука защото знам какво става в родопите и цяла южна балгария, а и в разград и шумен! а вие си нямате на най-малка представа как върви живота по тези места! знаете ли че по такива места взимат само турци на работа а ако си "гяур" ти бият шута, да не забравяме и тоталното поругаване на български гробища и паметници и най-вече постоянно никнещите навсякъде джамии от където по няколко пъти на ден се леят фанатични крясъци в прослава на някав си там алах! и това е резултат от многогодишната и абсолютно насочена и масова турцизация на балгария! хвала на такиви българи като епизод, слави трифонов и мен, всички други са измекяри и врагове на великия български народ! 1300 години история не могат да бъдат изтрити току така, аз и злокобните защитници на българщината няма да го позволим! всеки който говори против мен е турцизиран наркоман! и ще си пиша балгария с квато си буква поискам, това е моята родина! и тоя последния кви глупости говори, за кво ми е да изпъквам в некъв сайт дето го посещават има няма 100 човека или изобщо в некъв друг сайт? вие днешните деца наркомански зомбита само седите пред компютъра и мислите че там е живота деба, мислете като говорите, бате аз съм толко изпъкнал колкото ти няма да бъдеш за 3 живота занапред бре мой човеко...иди в колеж образовай се и остави българия в ръцете на способни хора а не на такива като теб които дадоха властта на един турчин фанатик и руски агент! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Димо Мортъла 28.02.2009 21:14:08 отговори + 0 0
Смея се на тъпи и още по-тъпи изказвания. За чий се сравняват групи тук като става дума за друго (под ме някой го е написал, ама май никой не го е прочел). Проблема е друг ама сте толкова заблудени в стремежа си да изпъкнете с нещо за да го разберете. А имортъла да не се отваря много, че ще стане мортъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.02.2009 20:50:34 отговори + 0 0
Много ме кефи димо имортала (най-епичния метъл на целото черноморие) как надава патриотични възгласи като "балгария и епизод над всичко! долу мезаркабул!", а дори не може да напише правилно името на родината си. Да не говорим, че е и с малка буква и то във всичките му постове тук. Ето от такива пишман-патриотчета-ретарди бъка в България, за съжаление. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Евала на Катехизис! 28.02.2009 18:17:45 отговори + 0 0
Евала, пичове, че публикувахте обръщението на Епизод! За злобарчетата, писали по-долу: ето така докато се псуват рок групи и като цяло, некомерсиални творци, ще си тънем в чалга, социализъм и кретения! Преди да псувате против която и да е крупа, правеща "праведна" музика, си помислете дали енергията и злобата ви не може да бъде насочена към ПРОИЗВОЛНА поп или фолк формация. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

New Age Messiah 28.02.2009 17:07:36 отговори + 0 0
Лелеее, толкова безумни коментари на едно място скоро не се бяха събирали. Нека първо да кажа, че не съм превърженик нито на Атака, нито на Епизод, нито на Канал1.
Много сте ми интересни. Всички плюете БНТ и обеснявате, как никога не са били телевизия, но съм сигурен, че ако Епизод бяха свирили там, всички щяхте да сте единодушни, че това е една от малкото истински и патриотични телевизии. Някои говорят за действия срещу затъпяването на народа, а в същото време в поста им се среща думичката 'балгария'. Други казват, че Епизод са по-добри от Manowar и в следващото изречение - двете групи нямали нищо общо и не могат да бъдат сравнявани. Искрено се забалявах с коментарите от рода 'те свирят на загуба, едва си избиват разходите' .. хахаха , щом казвате, така да бъде. Предполагам сте им лични счетоводители или вие сте им плащали по участията ? Едва ли.
Относно отвореното им писмо, забелязвате ли колко тактично е заобиколен коментара за причините за отказа на БНТ Моят съвет е да не приемате всичко за чиста монета и да не мислите толкова еднопосочно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.02.2009 17:06:09 отговори + 0 0
Абе пича,дето и той е страдал,коя по-точно е "вашата група"?????Всичките сополивци само плачете колко са лоши с вас - кои да фак сте вие????!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Amorphine 28.02.2009 16:46:22 отговори + 0 0
ЕПИЗОД никога не са излизали като звезди, никога не са свирили като звезди, никога не са се държали като такива. Не мога да разбера злобата изливаща се тук върху тях, нашата група също си е патила от БНТ.
Трябва да си много комплексиран , за да си правиш дори и труда да пишеш 'хейтърски' коментар в тази тема...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

someone 28.02.2009 16:35:53 отговори + 0 0
Факт е, че Епизод са зле, но това не пречи постъпката на БНТ да е тъпа.
Те и Меноуар са зле (5 часа... ужас), но Епизод са по-зле факт.
Но БНТ са най-зле.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 28.02.2009 15:43:37 отговори + 0 0
Епизод не са ли четирима? Излиза, че не са единодушни по този повод, защото писмото е подписано само от тримата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

димо имортъла 28.02.2009 14:59:39 отговори + 0 0
Епизод са 23 пъти по добри от мейновар мога да ви кажа! и стига сте правили сравнения между двете групи та те няма т нищо общо, епизод свирят потресаващо епичен хеви метъл и то на моменти доста злокобен а мейновар свирят хард рок! значи турски новини мое пускате в 5 часа а спирате истинските патриоти на балгария, така ли??? смърт на бнт 1! балгария и епизод над всичко! долу мезаркабул! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

digimor†al 28.02.2009 14:47:23 отговори + 0 0
ЕПИЗОД въвлечени в латино сериал. ОХХХХХ, ще се разплача Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


556 28.02.2009 14:30:15 отговори + 0 0
Дай сега да си счупим телевизорите на 3-ти Март в знак на съпричастност с лигльовците,дето не им се отворил парашута.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.02.2009 14:28:25 отговори + 0 0
"трябва да си олигофрен, за да не го забелязваш."

Пич,треа си олигофрен да харесваш такава "музика",а сравнението с Manowar е направо патетично.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 28.02.2009 14:21:28 отговори + 0 0
Епизод явно наистина са българските Manowar... Просто друго обяснение за всичката помия, която куп хора са изповръщали в долните коментари. Абе, вие мислите ли бе? Или не, дай да плюем. *****!!! Каквото и да си говорим, постъпката на БНТ е малоумна, грозна и некоректна. Три в едно, един вид, и трябва да си олигофрен, за да не го забелязваш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вийон Франсето 28.02.2009 14:02:39 отговори + 0 0
Кой не взима пари бе,тия ли???Ако не зимаха пари щеха още да пеят за "завистливи езици и пот от похотливи ц*ци".Ама се набутаха в "патриотизма",щото ги гушат разни пишман-фюрерчета.А че Еп. са смешници,то се вижда и без бинокъл,за музика изобщо не може да се говори при тях-нивото им е "училиюна група от 6-ти В клас". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 28.02.2009 13:31:55 отговори + 0 0
Май го обърнахме на обсъждане на Епизод вместо да коментираме новината, ама карай. За мен Епизод винаги ще са групата, която свързвам с текстовете на Вийон. От патриотичните албуми може да се каже че само Българският Бог ми харесва. Ситуцията е ненормална, но не забравяйте че и държавата не е много нормална. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 28.02.2009 13:06:03 отговори + 0 0
Знаете ли какво?
Много ви здраве!
Епизод са една от малкото български групи, които не свирят само за пари и това че са отказали хонорари за да свирят на 3 март само го доказва.
Били смешници.Да бе - поне се опитват да направят нещо различно от чалга и цигански песни.На българина все чуждото му е най-хубаво.Тъпаци.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники 28.02.2009 13:00:13 отговори + 0 0
Дали някога българксите групи някога ще се усетят колко смешни и жалки са и ще престанат да се жалват за глупости и да оправдават бездарността си...не ми се вярва...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Snake 28.02.2009 12:56:50 отговори + 0 0
Има само една дума за такова отношение-ПОЗОР.На някой ще му се стори малко,но е така всеки нека си слуша какъвто стил и каквато група иска но никой творец не заслужава подобно отношение оше повече за ангажимент по случай националния ни празник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 28.02.2009 12:44:39 отговори + 0 0
епизод не са епизод от мнгого време,смешни са ми,позират много и се гаврят с хубави бг произведения като се опитват д аги изпеят с жалкия си "хави мятал".много са надути и се мислят за богове.а тва обръщение си е жива емо-кор изповед!нека плачат на воля.наи-много да ги вземат в предаването на волен свиндеров кьдето да надухват 8(8)годишните нацисти за война Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

димо имортъла 28.02.2009 11:36:54 отговори + 0 0
съгласен съм с Иво! атака са смотани тапаци и боклуци! тия са толкова излишни колкото и про-турската партия дпс! в деня на изборите излезте всички и дайте гласа си за българска партия!!! тия боклуци турцизираха държавата ни, децата ни са умствено осакатени, само се ебат и пият и пушат треви!!! цигански терор! турците пикаят върху гробовете на сънародниците ни! долу ДПС! спрете турцизацията на балгария и изпроставянето на народа ни! дпс ако останата във властта че отида ги трепя мама им! добре че има яки хора като епизод и слави трифонов да пазят българщината! смърт на сем, канал1 дпс и сабатон! аз сам димо имортъла от бургас и сам най-злокобния метал по черноморието! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 28.02.2009 10:57:18 отговори + 0 0
А аз ще си плюна и върху дистанционното. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hahahaha 28.02.2009 10:55:35 отговори + 0 0
Ако знаете само колко ни боли!
епизод вие сте най-големите смешнити и преди и сега!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kooti 28.02.2009 10:24:32 отговори + 0 0
в знак на съпричастност ще си изключа телевизора от контакта!И тва ми било национална телевизия ,позор! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

murderer 28.02.2009 08:22:49 отговори + 0 0
Браво ,момчетата от Епизод доказват,че са истински и показаха гнусната политика на червено-турскосинята телевизия-отходен канал на вредителите от тройната коалиция!
Атака за България!България над всичко!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 28.02.2009 02:20:29 отговори + 0 0
(г)атака - смешници, смотани тъпаци
(к)анал 1 - смотаняци, мизерни, прости
епизод = слави трифонов wannabes
grow up
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Авитохол 28.02.2009 00:59:35 отговори + 0 0
Призивите за презрение не могат да имат положителен заряд, не това е пътят и още по-малко това са думите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

М 28.02.2009 00:47:30 отговори + 0 0
всичко хубаво, много ги харесвам момчетата от Епизод и разбирам болката им, ама защо реват за атака.. аз лично не бих дори плюл на предложение от тея Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Долу комерса! 28.02.2009 00:08:00 отговори + 0 0
Който псува по Епизод, Васко Кръпката, Буги, Милена и т.н. - все хора, които са такива, каквито винаги са били и не са се продали и изчалгарили (за разлика от Сигнал, БТР, Ахат, с огромно прискърбие - Щурците и много други), е или незапознат или неадекватен! Тия хора, всеки по своя начин, олицетворяват по няколко ценности, които като ги съберем в един кюп, формират един идеал, един мироглед, към който всеки от нас трябва да се стреми. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

До всички заблудени 28.02.2009 00:06:43 отговори + 0 0
От личен опит знам,че Епизод са абсолютни екскременти.Не пради това ,че нямат повече от 1-2 написани текста,а поради това че си вярват прекалнено много без да са направили нещо наистина стойностно.Да-може би са патриоти,но пък може би понеже не могат да покажат нещо запомнящо се в музикална насока използват българската история за да се изявят.Също така ако не искаха да им бъде обръщано внимание нямаше да се жалват като деца,на които са им откраднали играчките,но понеже не могат да направят нещо друго че да се изявят правят това.А да...май прекалено много се вживяват и се взимат на сериозно
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Свирят една песен с 27.02.2009 23:54:09 отговори + 0 0
За разлика от AC/DC и Manowar... *баси аргумента! Това е група, която свири за идея, различна от самото свирене. Коя друга българска рок/метал група (с ръка на сърцето ми посочете една) пълни всяка зала, в която свири, независимо колко голяма е тя и коя българска група разплаква 150 килограмови мъжаги (ооо, да, групата го прави, не текстовете) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


До хейтърите 27.02.2009 23:42:36 отговори + 0 0
1. Епизод не претендират и никога не са претендирали, че са велики музиканти - музиката им е проста и такава трябва да бъде.
2. Епизод са много по-искрени патриоти от който и да е от нас. Патриоти, а не националисти! Атака са смешни, обаче ярките личности от миналото и настоящето на България, които Емо, Мони и Драго възпяват са достойни да бъдат почитани от всички!
3. Епизод не са комерсиална група! Пичовете възпяват красивата (за жалост трагична) страна на нашата история, А НЕ ВЪЗПЯВАТ СЕБЕ СИ за разлика от много уважавани групи.
4. Преди да издадат песен по текст на Вазов или Ботев, пичовете минават през 1-2ма признати поети (за невежите, съючът на литераторите решава дали дадена интерпретация на класическа творба е плагиятство или не)
КАК ПЪК ТАКА НИКОЙ НЕ КАЗА НИЩО ПРОТИВ СЛАВИ ТРИФОНОВ, КОЙТО НАПРАВИ МИЛИОНИ, СПЕКУЛИРАЙКИ С ИСТОРИЯТА И ФОЛКЛОРА НИ, А ЕПИЗОД СТАНАХА НАЙ-ПЕИВАНАТА ФОРМАЦИЯ КАТО ПЕЧЕЛЯТ ОТ КОНЦЕРТИТЕ СИ САМО КОЛКОТО ДА СИ ИЗБИЯТ РАЗХОДИТЕ, ЩОТО НЯМАТ СЪРЦЕ ДА ПУСКАТ СКЪПИ БИЛЕТИ??!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 23:40:35 отговори + 0 0
Абе, тия вЕрват ли си? Е*аси епизод от сапунен сериал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хм! 27.02.2009 23:12:47 отговори + 0 0
тука има пръст ДПС, там има пръст ДПС.......
...
Мдааа, цял един отдел от 3500 човека на щат към ДПС работят ден и нощ, за да попречат на набиращия сила патриотичен рок, че видиш ли ше земе да ги бутне от властта и да направи преврат.

Мойте уважения към музикантите. Мойте уважения към пратийните пристрастия на всеки...
Ама чак такива конспирации ги мислеше само Мел Гибсън като таксиджия в един друг филм.

п.с. Ако толкоз ги мразите ДПС, като дойдат избори недейте слушайте ЕПИЗОД цял ден ми се дигнете и отидете да гласувате. Като не отиваш да гласуваш ти един против ДПС се едно са отишли двама да гласуват за ДПС...
п.с.2 Устни договорки са се правили като не е била измислена хартията... В днешно време се сключват договори, баси... Се едно падат от Марс тия.
п.с.3 Най-висша форма на патриотизъм явно е да мразиш ДПС и да пееш метълска версия на химна на митинг на Атака. Големи Българи... ако можехте и едно право хоро дето ви е националния танц да изиграете направо евала... Ама не можете щото не го знаете. И повече от 5 хана не можете да ми изброите и предполагам и азбуката ни незнаете коя година е писана... Ама сте големи българи за пред новините на турски...... Ганьовци!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 22:36:00 отговори + 0 0
Ореваха орталъка за някакви миризливи кинти от не кой да е, а от малоунмика Болен Сидеров... Колко мъка има по този свят. Да вземат да се скрият тия, и без тва свирят едно и също парче, но с различен текст... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

латино епизод 27.02.2009 22:31:40 отговори + 0 0
много ви боли.......за колко кинти стаа въпрос...СМЕШНИЦИ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


asparuh 27.02.2009 22:16:16 отговори + 0 0
Канала е клозетна клоака на "другарите" и резаните доганови слуги...!
Епизод са една от най-добрите бг банди и са достойни българи-дано да свират на 3 март на митинга
Атака са пичове!Рок без комунизъм!
България над всичко!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 22:13:26 отговори + 0 0
Браво на Епизод!
БНТ не с аобществена,а с акомунистическо-олигархи
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

doom 27.02.2009 22:09:30 отговори + 0 0
леле...последният пост предизвика истински смях в мен.престанете с тези глупости вече.Атака са глупаци,Канал 1 е скапана телевизия, Епизод са смешни с тоя национализъм.Хау,аз казах Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

папа_Eж_и_Пий III 27.02.2009 21:13:17 отговори + 0 0
облечете си доспехите и венчайте българия с лаврови венци, като сринете тоз езически храм зовящ се Канал 1! на оружие, братя! нека димайо ви бъде пътеводна светлина. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

morkgaist 27.02.2009 21:01:42 отговори + 0 0
така ли е ве mrazek?Я си ходи в азърбаижан. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Соломон Хюцлер 27.02.2009 20:59:56 отговори + 0 0
Даааааааааа.Фашисти и плиткоумници сме,но слушаме Епизод.Понеже е плиткоумно и плоско.Дано да свирят на 3-ти.Дълбокомислените интернационалисти да гледат ТВ!Която искат!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mutant 27.02.2009 20:12:29 отговори + 0 0
Който гледа телевизия по принцип е малоумен а който гледа турската Канал 1 е оше по малоумен така че не сте загубили нищо пичове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 27.02.2009 19:50:59 отговори + 0 0
АНАЛ 1:-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boninem 27.02.2009 19:33:34 отговори + 0 0
Абе хора вие що се оплаквате.Хем сте се парили.Неразбрахтели,че за тази вече опорочена дума България трябва да се работи,сфири,и тн..без пари,то май е трябвало те да ви поискат пари и тогава пак трябва да се замислите дали като си платите те няма да ви откраднат кинтите и пак да пропуснете сфирнята с оправданието по някоя клауза от хвърчащия договор или там незнам кво си.Добре дошли на Луната Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fobos 27.02.2009 19:10:40 отговори + 0 0
Момчета, трябвало е да откажете на "Атака" и без да сте имали устна уговорка с БНТ. Онези фашисти и псевдополитици не заслужават никакво внимание, а жалките им привърженици Всевишно опрощение за това, че вярват в думите на един плиткоумник.

БНТ за пореден път проявяват непрофесионализъм и рекламата около 50-тата им годишнина се превръща в рекламация.

Епизод са прекрасни музиканти и не виждам смисъл да се терзаят толкова заради нескопосан ПиАр на националната медия. Момчета, отървали сте се вероятно от зле скалъпена продукция. За справка българското издание за определяне на финалист за Евровизия.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


:)) 27.02.2009 19:05:13 отговори + 0 0
странно зашото Цонев предендира с рокерската си идентичност... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

АТАКА(ХА-ХА) 27.02.2009 19:01:18 отговори + 0 0
Абе , Мразек, нещо на лична (етническа) осноВа го приемаме, а? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mrazek 27.02.2009 18:52:01 отговори + 0 0
Колко ни боли, че на Волен Сидеров не взехме от мръсните пари... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 18:42:13 отговори + 0 0
Абе дане се притесняват толкова, то БНТ и без това почти никой не я гледа, друго е ако ги бяха отрязали от ПЛАНЕТА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Arcturus 27.02.2009 18:38:41 отговори + 0 0
спокойно момчета...аз от години не гледам тази телевизия също Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 27.02.2009 18:19:00 отговори + 0 0
"Споделяме своето огорчение с българските медии и чрез тях искаме да помолим хората да превключат с презрение своите телевизори на 3 март в 12 ч. на друга програма в знак на съпричастие с нас"

"рок фене"на мен ми прилича точно на молба за съпричастност.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mago De Oz 27.02.2009 18:17:16 отговори + 0 0
Тук ако няма пръст ДПС, няма какво друго да е ! Мамка им гаджалска , навсякъде се пъхат ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 18:11:48 отговори + 0 0
Супер смешници са ми като група (лично мнение), но пък са си прави за това. Много подло са ги преебали.

И не, направо Вулгаристан сме си... :/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рок фен 27.02.2009 18:05:23 отговори + 0 0
Ако ти, ******, някога си се интересувал от българските рок групи може би щеше да знаеш, че Епизод са свирили повече пъти на загуба, отколкото на печалба! Това не е молба за съпричастност, а призив към заемане на гражданска позиция. Долу комерса, да подкрепим творчеството и патриотизма! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 27.02.2009 17:41:12 отговори + 0 0
*********... "да знаете само колко ни боли, че не си зехме кинтите от "Атака"..."
а БНТ никой не гледа така че няма нужда от молби за съпричастност.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


mdenchev 27.02.2009 17:40:31 отговори + 0 0
Тия от БНТ още ли са живи? Аз няма да мога да превключа на друг канал, защото от години на гледам ТВ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 27.02.2009 17:36:38 отговори + 0 0
(не)нормално - все пак живеем в Булгаристан. Може би ще ги замести верен на управляващите изпълнител като Дийп зоните или човека-вълк. И така докато рейтингът на БНР, ако вече не го е постигнал, не спадне до 0. Едно съм сигурен - на 3-ти март вкъщи ще звучи "О Шипка" и "Батак", а на балкона ще се вее българското знаме!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".