Петте елемента на "Summer Chaos Festival 2016"
Събота, 13 август, Бургас, морето и фестивала "Summer Chaos" с THE EXPLOITED, HOUSE OF PAIN, CLAWFINGER, BULLET FOR MY VALENTINE и THE PRODIGY - комбинация, която обещава идеално прекарване на деня и вечерта за всеки почитател на поне два от представените музикални стилове.
Времето е чудесно като за такова събитие - облачно, топло, но не горещо, без особена опасност от дъжд. Бирата е прилична и студена, настроението е на висота, пред стадиона срещаш познати, лафът върви. Малко преди три часа на линия са верните фенове на THE EXPLOITED и хората, които искат да се насладят на преживяването изцяло. Часът е сравнително ранен, но обективно погледнато при пет групи няма как първата да започне по тъмно и после добрите женици от околните блокове да не се организират светкавично в групи за линчуване на ония, дето им пречат да спят.
След отпадането на "Spirit of Burgas" от календара с летни музикални събития на морския град, "Summer Chaos" и "Sea of Black Festival" концентрират всички надежди на нашего брата за стойностно музикално събитие лятото "на юг". И докато вторият фестивал се е доказал с времето, то настоящият вдигна високо летвата миналата година и сега предстои да се утвърждава.
В 15:15 ч., когато за четвъртото си гостуване в България трябваше да излязат THE EXPLOITED, тепърва се отварят вратите на стадиона. Ясно е, че ще има някакво забавяне. Публиката все още е малобройна, но когато шотландските пънкари излизат към 16 ч., пред сцената има достатъчно хора за едно ударно начало с елементи на разбиване. "Let's Start a War (Said Maggie One Day)" от едноименния трети албум на бандата, излязъл през далечната 1983 г., дава началото на сет от почти един час, събрал парчета още от култовия "Punks Not Dead" (1981) до не по-малко култовия последен "Fuck the System" (2002).
Четиримата, предвождани от старото куче вокалиста Wattie Buchan, обещават да зарадват феновете с нов албум - дали това ще стане, не се знае, но за концертните им представяния съмнение няма. Една след друга се редят песни, които не те оставят да си поемеш дъх, нахъсани, озъбени и агресивни парчета хардкор пънк. Wattie пуска по някоя реплика в кратките паузи, когато не крещи в микрофона, Wullie Buchan налага безмилостно барабаните, Irish Rob мята расти над баса, а Robby "Steedo" Davidson млати китарата. Звукът, който се носи към феновете, изпълващи бавно стадиона, е колеблив в качеството си, възникват и бързо се отстраняват дребни технически проблеми, и докато пънкарията на THE EXPLOITED може да го понесе донякъде, очакванията са за следващите банди положението да се поправи.
След агресивен финал с "Fuck the System", "Fuck the USA" и "Sex & Violence" групата слиза от сцената, оставила куп доволни, пораздвижени от погото фенове, да релаксират на тревата.
Сетлист на THE EXPLOITED:
01. Let's Start a War (Said Maggie One Day)
02. Fightbаck
03. Dogs of War
04. UK 82
05. Chaos Is My Lifе
06. Dead Cities
07. Alternative
08. Never Sell Out
09. Troops of Tomorrow (THE VIBRАTORS cover)
10. I Believe in Anarchy
11. Holiday in thе Sun
12. Cop Cars
13. Beat the Bastards
14. Fuck the System
15. Pornо Slut
16. Fuck the USA
17. Sex & Violence
След шотландските пънк ветерани, дойде ред на едно от по-специалните музикални събития у нас тази година. От доста време насам HOUSE OF PAIN са отново "в играта", но подбират участията си и не са прекалено често на сцената. Дали заради солидната фен маса на Everlast в България (три напълно разпродадени концерта в рамките на около осем месеца) или заради нещо друго, но хип-хоп легендите от L.A. бяха избрали именно Бургас за една от спирките си за 2016 г. Стадионът лека-полека се запълваше и около 4000 се бяха събрали пред сцената, за да видят HOUSE OF PAIN. Очевидно в добро настроение, DJ Lethal (който е гостувал вече у нас с другата си група LIMP BIZKIT) застана зад пулта си още по време на саундчека и започна да пуска и миксира популярни метъл и хип-хоп песни. Но истинският сет на американците започна едва когато към него се присъединиха старите му дружки Danny Boy и емблематичният Everlast. Традиционно HOUSE OF PAIN започнаха със "Salutations". Групата заложи почти изцяло на песни от дебютния им и най-обичан от феновете едноименен албум. Бандата изглеждаше супер и очевидно купонът беше както пред, така и на сцената. След закачливата "Danny Boy, Danny Boy" HOUSE OF PAIN подхванаха класиката на Dr. Dre и Snoop Dogg "The Next Episode", само за да прелее в тяхната такава "Shamrocks and Shenanigans". Ефектът беше поразителен: не всеки ден може да се видят хиляди хора с метъл тениски и дълги коси да се поклащат и подскачат под звуците на рап музика. Последваха още няколко убийствени изпълнения, като дори публиката се намеси по време на "Put on Your Shit Kickers" и "Who's The Man?". Разбира се, дойде моментът, в който Everlast посегна към акустичната си китара и представи следващата песен като "the first gangsta song ever written" и засвири "Folsom Prison Blues" на безсмъртния Johnny Cash. Тук обаче започнаха и техническите неприятности, които за съжаление се пренесоха и в следващите песни. Everlast очевидно имаше проблем с мониторите пред себе си, тъй като в края на песента имаше разговор с инженера на сцената на доста висок тон. Последва хитът "What It's Like", по време на който, освен споменатите мониторни драми, цялата дясна част от озвучаването на стадиона изчезваше за дълги периоди от време. Дори и професионалисти като HOUSE OF PAIN не успяха да сдържат нервите и разочарованието си – в края на песента Everlast замери техниците с чаша вода. За щастие за последната – най-големият им хит "Jump Around", нещата поне видимо се наредиха и концертът завърши с много танци и скачане.
Сетлист на HOUSE OF PAIN:
01. Sаlutations
02. Back From The Dead
03. Danny Boy, Danny Boy
04. Shamrocks & Shenanigans (The Next Episode Remix)
05. Put on Your Shit Kickers
06. Who's The Man?
07. Same as It Ever Was
08. Put Your Head Out
09. Folsom Prison Blues (Johnny Cash cover)
10. What It's Like (Everlast)
11. Jump Around
Малко след 19:00 ч. дойде време за шведските рап-метъл пионери CLAWFINGER, за които това беше второ гостуване в Бургас и общо трето у нас. Явно предишните концерти си бяха изпълнили задачата и сега музикантите се радваха на страхотна подкрепа от публиката, която не спря да куфее по време на целия сет. А ето как се разви и той самият. Като за начало, звукът беше на добро ниво и явно техническите проблеми от шоуто на HOUSE OF PAIN бяха отстранени. В последните години CLAWFINGER откриват концертите си с "Prisones" от излезлия през 2007 г. "Life Will Kill You" и в Бургас не изневериха на тази традиция. Последва един от хитовете им от по-електронния им период "Nothing Going On". Харизматичният Zak Tell сякаш е напълно неповлиян от времето, защото последните 10-ина – 15 години сякаш не са оставили почти никакво отражение върху него. Фронтменът държеше нещата под контрол и умело пренасяше енергията на групата към феновете. Хитове от ранната им кариера като "Nigger", "Two Sides" и "Biggest and The Best" бяха смесени с по-нови като жестоката "None The Wiser" и енергичната "The Price We Pay". Групата не се прибра за бис, очевидно притиснати от движещия се със закъснение график на феста, а направо представи "The Truth", за радост на хилядите фенове на стадиона, по време на която клавиристът Jocke грабна един микрофон и партнираше на Zak като втори вокалист. След това изпълнение басистът Andre се качи върху озвучителните колони, очевидно с намерението да скочи в публиката. Височината не беше никак малка и на Andre му отне известно време да събере кураж да го стори, като през това време стана обект на доста шеги от страна на Zak Tell и от публиката. В крайна сметка шведът направи своя номер и полетя над публиката, която му осигури сравнително меко приземяване. Веднага след това той изтича обратно на сцената, за да ни довършат с чудовищно изпълнение на "Do What I Say".
Сетлист на CLAWFINGER:
01. Prisоners
02. Nothing Going On
03. Rosegrove
04. Nigger
05. None The Wiser
06. Zeros & Heroes
07. Two Sides
08. Recipe For Hate
09. Biggest and The Best
10. Price We Pay
11. The Truth
12. Do What I Say
Слънцето, което беше решило да се покаже точно за CLAWFINGER, вече е залязло и на хоризонта избледняват последните оттенъци на червеното и оранжевото, когато подготовката на сцената наближава своя край преди появата на BULLET FOR MY VALENTINE. Уелските метъли, предвождани от Matt Tuck, са най-младата от петте банди на фестивала, но все пак са сформирани преди достатъчно много време и имат зад гърба си достатъчно сериозна биография, която им гарантира солидно фенско ядро. Както и в София през 2013 г., така и в Бургас почитателите им са дошли специално да чуят и видят тях, всичко останало е бонус. За съжаление точно по това време невъзможността, веднъж влязъл на концерта, да излезеш и да се върнеш пак, започва много да тежи, а забавянето в графика не облекчава положението. Определено има варианти такъв проблем да бъде елиминиран в бъдеще - ще е от полза за всички.
Недоволство създават и хората, които успяват с по-евтини билети да влязат в зони за по-скъпи, както и огромните опашки пред местата за храна. Задължително е на тези моменти да се обърне внимание, за да се оптимизира фестивалното преживяване.
"No Way Out" от най-новия албум ("Venom", 2015) е парчето, с което BFMV атакуват сцената, под ярката светлина на прожекторите, пред очакващото ги множество. Свирят стегнато, агресивно, отдадено. За много хора, които са на стадиона най-вече заради THE PRODIGY, сетът на уелсците трябва да бъде в най-лошия случай изтърпян, а в най-добрия - фонова музика, колкото да минава времето. Но пък на такива събития с еклектичен лайнъп това му е хубавото, както си седиш и чакаш любимата си група, можеш да откриеш нещо ново и добро. За съжаление работата по звука не е на висота, а няма как по време на цялото изпълнение да стоиш със запушени уши, за да обереш високите и да установиш, че всъщност BFMV се представят на много добро ниво, както може и да се очаква. Никакви забележки към професионализма на групата, която изстрелва и "Your Betrayal", преди Matt да се поразговори с публиката и да продължи с разнообразния сетлист, включил песни от всички албуми на бандата, с изключение на предпоследния "Temper, Temper" (2013).
След гръмовно соло на барабани, поднесено от временния ударник на групата Jason Bowld, и "Scream and Fire" от едноименния албум, загърмява "Venom" и след тътнещия ѝ финал публиката пред сцената е едно развълнувано море, окъпано в светлини, емоции и на гребена на вълната от енергия. Скоро идва време за "онзи хит", който са чували всички - "Tears Don't Fall", последван от заключителната "Walking the Demon" с приличен съркълпит и пълно изцеждане на силиците.
Някои въздъхнаха с облекчение, че са преминали всички препятствия и остава само нетърпението до излизането на последната група за вечерта, други въздъхнаха със задоволство, видели любимата си група, и с ориентирането към опашки за бира, храна и тоалетна, започна последния етап от маратона "Summer Chaos" - очакването на THE PRODIGY.
Сетлист на BULLET FOR MY VALENTINE:
01. No Way Out
02. Skin
03. Your Betrayal
04. 4 Words (To Choke Upon)
05. You Want a Battle? (Here's a War)
06. The Poison
07. Drum Solo
08. Scream Aim Fire
09. Venom
10. Alone
11. Worthless
12. Tears Don't Fall
13. Waking the Demon
14. Hand of Blood
THE PRODIGY изскочиха на сцената на стадион "Лазур" много след първоначално обявения час. Като цяло фестивалът започна с около час закъснение, което обаче до излизането на PRODIGY се увеличи до два часа и половина. Официалната информация от организаторите, която бе потвърдена от източник на WeRock.bg от летище "Бургас", беше, че самолетът на групата закъснява и това налага забавянето. Както и при предните групи, така и при хедлайнъра това неминуемо оказа влияние. Сетовете бяха съкратени с по една-две песни, а паузи между песните почти нямаше, чувството за спешност с всяка следваща група беше по-осезаемо. Самите PRODIGY извършиха истински подвиг, като успяха да вместят цели 15 песни в рамките на час и 15 минути, при това излизайки на сцената почти моментално след кацането им на родна земя.
Дотук обаче с техническите подробности, нека поговорим за самия концерт на британските рейв легенди THE PRODIGY. За групата това беше трето гостуване в Бургас само в рамките на 7 години, а имат и едно в София в далечната 1999 г. Без излишни интродукции Liam, Keith и Maxim започнаха ударно с големия им хит "Breathe", последван от "Nasty" и "Omen" като на един дъх. Стадионът се тресеше от зверските ритми и от подскоците на събралите се около 6-7000 души. Всеки, който е гледал групата по време на някое от участията им на "Spirit of Burgas", добре знае какво да очаква от откачената шайка на Liam Howlett, а самите PRODIGY не изневериха на себе си и представиха точно това, заради което всеки техен фен беше на стадиона. А именно: много стегнат сет, включващ големите им хитове от 90-те, както и песни от изключително успешните им последни два албума, безкомпромисно звуково и светлинно шоу, както и спиращо дъха сценично поведение. Е, получихме всичко това, а като бонус, музикантите бяха променили аранжиментите и миксовете на някои от песните си, за разнообразие на феновете, а на моменти това имаше и положителен изненадващ ефект. Вече не чак толкова новите попълнения в състава на групата Leo (ударни) и Rob (китара) също бяха много атрактивни за наблюдение в компанията на чудовища като Maxim и Keith. Както обикновено, интелектуалният двигател на бандата Liam Howlett бе по-пасивен като сценично поведение от останалите си колеги, но и в крайна сметка, естеството на неговите задачи на сцената изискват по-висока степен на концентрация.
Песните преливаха една в друга, като между тях Liam надъхваше публиката с емблематичните си възгласи. Хитове като "Firestarter", "Voodoo People" и "Smack My Bitch Up" създадоха сериозни вълни в зрителите въпреки късния час. Последната от споменатите песни беше и "краят" на концерта. PRODIGY, като хедлайнъри, си позволиха да изиграят театъра с биса, докато за останалите групи такова време просто нямаше. След като се завърнаха на сцената, чухме "Their Law", "No Good" и супер интересен микс между "Take Me To The Hospital" и "Out of Space". След това музикантите си взеха довиждане с публиката и това сложи края на "Summer Chaos 2016".
В обобщение ще кажем, че настоящото издание на феста беше доста по-слабо посетено от миналогодишното. Може би дебютът на GODSMACK на родна земя се оказа по-сериозен дразнител за феновете на твърдата музика. За отбелязване е също фактът, че за втора поредна година опашките пред химическите тоалетни, както и пред трите щанда за храна, бяха отчайващо дълги. За сметка на това групите ни зарадваха с изключително изживяване. Пожелаваме на "M.E. Music", а и на себе си като фенове, по-успешно и безпроблемно издание на "Summer Chaos Festival 2017"!
Сетлист на THE PRODIGY:01. Brеathe
02. Nasty
03. Omen
04. Wild Frontier
05. Firestarter
06. Roadblox
07. The Day Is My Enemy
08. Voodoo People
09. Get Your Fight On
10. Run With The Wolves
11. Invaders Must Die
12. Smack My Bitch Up
Бис:
13. Their Law
14. No Good (Start The Dance)
15. Take Me To The Hospital / Out of Space mix)
Текст: Yanni, Гергана Стойчева - Нуша
Снимки: Герасим Трифонов
Фотогалерии от "Summer Chaos Festival 2016" може да разгледате от връзките по-долу:
THE EXPLOITED
HOUSE OF PAIN
CLAWFINGER
BULLET FOR MY VALENTINE
THE PRODIGY
анти-елек
15.08.2016 22:26:26
отговори
+ 9 – 8
Като изключим проблемите с Everlast и закъснението на Prodigy,стана много яко.Clawfinger какт винаги са мега надъхващи,Андре като скочи се бях притеснил,че ще се шибне в оградата,но успя.Попях част от The Truth,понеже Зак ми даде микрофона,запознавал съм с него на Спирита 2009-а.Голям пич,както си личеше и на сцената.DJ Lethal-другия култов,не могат да го свалят от сцената,яко запука Korn,Rage Against the machine,Pantera,SLipknot,първия известен с който съм имал честта на се запозня и пия по бира преди 9 години,много голям също.Продигъ какво винаги извънземни.
Bullet For My Valentine -
15.08.2016 17:14:59
отговори
+ 6 – 5
Оправете сетлиста на Булет, хора!
Това е той:
V
1. No Way Out
2. Skin
3. Your Betrayal
4. 4 Words (To Choke Upon)
5. You Want a Battle? (Here's a War)
6. The Poison
7. Drum Solo
8. Scream Aim Fire
9. Venom
10. Alone
11. Worthless
12. Tears Don't Fall
Encore:
13. Waking the Demon
14.Hand of Blood
странник
15.08.2016 15:46:22
отговори
+ 27 – 0
Като цяло, типичен български фестивал. Много слаба организация, на територията на стадиона имаше почти нулев контрол на каквото и да е. Относно бандите, обаче, дори надмина очакванията ми – много яко си изкарах, макар и спънките в организацията. Всички музиканти се раздаваха и забавляваха, като изключим може би фала с озвучаването на House of Pain, което изнерви музикантите и според мен заради него съкратиха и сета си.
Още по време на сета на The Exploited стана страшен купон пред сцената, честно казано не очаквах и приятно се изненадах, че толкова топло бяха посрещнати. Самата банда очевидно се чувстваше добре на сцената и се радваше на публиката, която не беше чак толкова многобройна (дори на The Prodigy нямаше много хора – не повече от 6 хиляди души, според мен – Front Stage и Терен 1 изглеждаха пълни, трибуните и Терен 2 бяха празни). По-късно през деня Уати не спря да обикаля стадиона и да се снима с фенове, което беше доста готино от негова страна.
На Clawfinger и Bullet пита пред сцената беше много приличен, а за последните 3 песни на Bullet си беше точно както си му е редът – половината фронт стейдж беше един голям съркъл.
Чакането за Продиджи, обаче, заедно с пре*баването на звука по време на House of Pain, ме изнервиха страшно много, очевидно и бая хора от публиката. Забелязах, докато чаках The Prodigy, че поне стотина души на групички по няколко човека просто си тръгнаха от стадиона след като повече от час хедлайнърите не излязоха и в един момент сякаш всички започнаха да се чудят дали изобщо ще излязат.
От хора, които са били с пропуски, разбрах, че организацията е била много зле, и поради проблеми с пропуските се е забавило и самото пропускане на хората с билетите – също много хаотична организация.
Относно храната и огромните опашки за нея – аз лично успях да оживея без кебапчета за половин ден, ядох преди да вляза, може би това ме спаси. Ама не е сериозно за няколко хиляди души да има 2 будки с храна и опашките за тях да са дълги общо над 300 метра и да вървят почти с никаква скорост. За вода и бира, обаче, се минаваше бързо. За тоалетните също не се чакаше повече от 4-5 минути, което е поносимо, а можеше да се ходи и в тоалетните на самия стадион.
Направи ми впечатление огромният брой селяндури, които прескачаха оградите като невидели, само и само да влязат в по-скъп от техния сектор, и още по-лошо впечатление ми направи, че само по време на сета на Екплойтед връщаха част от тях – при по-дребничките отиваха двама-трима чичаци и им казваха да се връщат обратно. Но имаше и такива, които бяха с по няколко глави над охранителите и беше нужен само един тегав поглед от тяхна страна, за да се обърне охраната на другата страна и да се направи, че нищо не е станало. Типично по нашенски.
Но, макар закъсненията на всичко, макар огромните опашки за храна и липсата на контрол за каквото и да било вътре в рамките на стадиона, си изкарах добре по време на всяка една банда. Съмнявам се, че Ганьо ще си вземе поука – след толкова много години и толкова много провали във все едни и същи параграфи, не мисля, че точно сега ще е преломен момент. Като цяло, взимайки предвид концертната суша в последната година и половина, и липсата на по-стабилни фестивали това лято, мнението ми е все пак по-скоро позитивно, макар че ако имаше нещо малко по-грандиозно това лято, камо ли щях да бия път до Бургас за този фестивал. Доволен съм все пак. И Бургас е готин град.
Tabloto
15.08.2016 17:36:56
+ 5 – 4
Ако всичко беше по график, нямаше да има толкова мрънкащи. Четох коментари доста и излиза, че Ганьо не лъже за причината да се забавят Продиджи, проблем със самолета. И аз като теб ядох и като цяло никога не съм си купувал храна на концерт, затова не ми е проблем. Все пак кофти за еднообразието-кебапчета. За мен основния проблем освен закъснението беше контролът.... Ганьо беше спестил пари очевидно, не може да трябва да те пуснат 14:30, а 15:15 да излезе един човек и да каже "билети priority да влизат, само билети priority", тия хора дали ще си купят пак такива билети. Вътре човекът с лентите беше 1 за категория и ги раздаваше като флаери. Тук и във фб се дадоха конкретни примери. Вътре вместо да има хора на самите огради, трима чичаци на вход. НА булет като стана тъмно и контролът стана нулев. Обида за феновете, за изпълнителите и организаторите.
Аз гледах първите три групи, но много се изкефих. Само озвучаването при Хаус ъф пейн беше отвратително, през цялото имаше пронизващ ушите бас, а това, че в един момент звукът изчезна беше облекчение за мен. Направо щяха да ми се пръснат тъпанчетата, не ми се стори нормално. За Експлойтед и Клоуфингър лошо не мога да кажа. Аз благодаря на Гани, че докара тези групи на едно място в един ден. Догодина ако има фест, да малко се променят нещата, поне контрол да има или поне да може да се влиза и излиза.
Таблото
15.08.2016 17:54:29
+ 2 – 4
Забравих нещо, много хора се оплакаха, че Хаус ъф пейн има ли кратък сет, еми не стандартен беше http://www.setlist.fm/setlist/house-of-pain/2016/london-music-hall-london-on-canada-6bff6e8a.html
А имаше и коментари, защо имало пого- ами wtf????
Инсайдер
16.08.2016 09:09:19
+ 11 – 1
Към казаното от мен по-горе ще добавя, че е супер жалко от страна на Ганьовата компания изявлението във фейсбук страницата на феста, не е нормално да изредят до един всеки недостатък и после да измислят оправдание, пак за всеки недостатък, изкарвайки се невинни за абсолютно всичко.
В коментарите обаче доста добре ги подредиха Че даже и кусури, които аз лично не видях лъснаха - по трибуните хората още със самото си влизане са видяли ква е мизерия - люпени семки и вестници по земята, с любезното съдействие на местните чичаци, гледали последния мач на Нафтата на стадиона.
Знайко
15.08.2016 12:39:26
отговори
+ 12 – 4
Един хедлайнър, който би напълнил Фестивална, една група с фенове колкото за големия Mixtape 5, една група, която официално не съществува, а последният й албум е преди 9 години, една пънк банда, която е идвала няколко пъти вече, а последният й албум е преди 14 години и една банда с 2-3 хип-хоп хита и последен албум преди 20 години. Голям фест и страшна актуалност на групите. И отново проблемът, който съм имал и на Spirit of Burgas - за човек, който не яде месо няма никаква алтернатива и кисне 10+ часа без храна, защото и не може да си внесе.
Пасатор
15.08.2016 13:37:25
+ 21 – 1
Приятелю, Извинявай! ... че не беше отговорено подобаващо на маркетигновите очаквания. Но нека все пак отчетем, че има хора, за които нито актуалността на групите е от значение, нито откога им е последния албум. В събота вечер видях банди, които буквално се върнаха от мъртвите за да зарадват феновете си и честно казано, въпреки максимално противната организация ...това ми беше достатъчно. Това сенки от моето детство, които оживяха за няколко часа и колкото и да беше зле звука и всичко покрай него...те ме накараха да се усмихна. За всичко останало съм съгласен с теб. Не съм вегитарианец, но е обидно да предложиш парче хляб на всички, които не ядат месо... Още по-обиден беше факта, че когато попитах единия от охранителите : "А какво правим ако съм диабетик и ми падне кръвната захар? " той вдигна рамене. Така не се прави.
Някой си там.
15.08.2016 11:18:00
отговори
+ 2 – 3
Оправете си сетлиста на BFMV. Между No Way Out и Your Betrayal свириха Skin, а концерта си завършиха с Hand of Blood.
баткатасаудиту
15.08.2016 10:56:27
отговори
+ 3 – 6
Еми опитах се! Стигнах нейде до Чирпан, аудиту изпърдя и ме остави на средата на пътя. Трябваше да викам бърза помощ, за да ме спаси от инфаркта, който щях да получа ... смотана кола бееее, само пари наливам в нея, а тя само се чупи. Сега чакам да ми се обадят от сервиза какво й има този път.
Роско
14.08.2016 22:45:46
отговори
+ 7 – 6
Гани и Чонко ЧонеФ са моите най-любими промоутъри. Да се готви Ловеч!
Скитник
14.08.2016 21:29:10
отговори
+ 17 – 11
Фенове, както винаги истината е някъде там. Определено имаше проблеми с опашките за храна и тоалетна, но поне за разлика от миналата година не се чакаше за бира. Най-голямата ми забележка е относно звука. На House of Pain, човек можеше да оглушее на предните редове. Като фен на Exploited ми трябваха едни 20 - 30 секудни да позная коя песен коя е. На Prodigy нещата бяха най-добре, но пак на моменти се губеха инструменти. Организаторът има грехове за изкупление от миналото това е ясно. Все пак трябваше да се отбележи, че имаше един либерален режим и доста от феновете можеше да идат и да се снимат с групите както и да си поговорят с тях. Видях доста весели лица в следствие на този факт.
За коя група е трябвало да се иде всеки може да определи сам. Макар и разнороден, подборът за мен беше повече от добър единствено не ми се вписаха BFMV. Едни Deftones, които зазвучаха по време на паузата между групите щяха да се впишат много по-добре в деветарската вълна (макар и Exploited да са по-скоро към 80-те).
За самите фенове и публиката мога да кажа само добри думи. По време на Exploited имаше непрестанно пого, на House of Pain целия стадион заподскача на Jump Around, на Crawfinger всеки припяваше "...When everybody has to do what I say. " Откачения stage dive въобще няма да коментирам със сигурност вече всеки може да го види в Youtube. За Prodigy е излишно да се пише. Както едно момиче беше казало - за секс не трябва да се говори, а да се прави. Та такъв е случая и с Prodigy. Ходя на доста концерти, но такава енергия скоро не бях усещал. Всеки около мен танцуваше и скачаше и изливаше енергията си и я предаваше на околните. За по-старите фенове като мен това си беше една своебразна машина на времето и много съжалявам, че дискотеките се превърнаха в чалготеки, че изчезнаха канали като ММ, че старите пънкари поизчезнаха...но нека да не ставам като пенсионерите Със сигурност след време ще разправям по същия начин с носталгия и за това издание на Summer Chaos.
Като заключение - надявам се, че фестът ще продължи да съществува. Феновете на по-алтернативните стилове залужават един такъв фест редом до култовата Каварна.
Еваларка
14.08.2016 17:43:39
отговори
+ 15 – 0
Тук става страшно:
https://www.facebook.com/events/223271664704851/permalink/291470467884970/
Организаторите се опитват да изкарат всички останали виновни, а хората им опонират с факти! Дори започнаха да трият коментари!
Лонг лив Куршумски
14.08.2016 18:34:49
+ 14 – 2
Н а Ганьо Куршумски от как се изживява като "промоутър", винаги всички са му виновни за всичко- групи, изпълнители, мениджъри, спонсори, кредитори, фенове. А той е на-чистото и свято творение божие. Те така-вече повече от 10г. Да не припомням пак историите, още лесно се намира информация за изпълненията му. Но за това все още да го има и да се подвизава наистина не е толкова виновен той, а тези, които му дават парите си.
Doo
14.08.2016 15:54:19
отговори
+ 4 – 12
Чета отразяването на събитието и само мога да съжалявам, че пропуснах House of pain... Явно е било страхотно!
sixx
14.08.2016 15:54:12
отговори
+ 12 – 17
Концертния живот в България запада стабилно с всяка година. Спирит ъф Бургас беше на светлинни години. И можеше да поканят някоя банда, която не е идвала в България и е поне малко актуална, нито една такава няма тук. Продиджи - идвали са 3000 пъти вече, отдавна не са и актуални (щом идват толкова пъти в България то е ясно че вече никакви ги няма), Булет се оказаха типичната банда еднодневка, Клоуфингър никой не ги слуша и не стават за нищо.
Хаус ъф пейн си заслужават, със сигурност. Освен тях и Експлоитед са подходящи, но може би за самостоятелен концерт, тук със сигурност е имало доста изтървани кифли и пациенти и не е станал добър мармалад на тях.
Еваларка
14.08.2016 15:14:14
отговори
+ 18 – 3
Браво на WeRock за забележките, въпреки, че и доста сте спестили! За пореден път стана ясно, че Гани е най-ГОЛЕМИЯТ тарикат-садист измежду организаторите! Пак си изигра играта, а народа пак мрънка Искахте имена - получихте ги! Искахте да са на открито и през лятото - веднага получавате! Искахте да е евтинко - готово! Ама лоша била организацията...ееее, тя пари струва и се прави с опит и желание!
Да ни е честит новият летен фестивал!
какво?!
14.08.2016 20:07:09
+ 15 – 1
За тези имена е евтинко 100-на лева, така ли? Не мисля. Да не говорим колко евтинко ни излезе да ни вдигнат колата пред хотела, където бяхме отседнали, на метри от стадиона. Паяците в Бургас не спяли по цяла нощ. Да висим часове в задръствания и да изгорим една туба бензин също не ни излезе евтинко. Да не говорим, че за храната и напитките на стадиона за 9-часовия фест дадохме още половината от цената на билета, което ни струваше пропускане на 1-2 групи за час и нещо чакане на опашка. Не, мерси, вече няма да повторим.
EMFD
14.08.2016 14:38:15
отговори
+ 19 – 4
На Ганчо и препоръки да му се дават, и нагледно да му покажеш едно по едно кое как се прави - СЕ ТАЯ!!! Ама, след като за толкова години не се научихте какво представлява този елемент, мрънкотете си след това.
БФМВ
14.08.2016 14:04:42
отговори
+ 4 – 2
Забравяте Hand of Blood на BFMV. Тя беше последна
БФМВ
14.08.2016 14:07:52
+ 5 – 2
Да не говорим, че Moose не е с групата на това турне и има заместник... На един и същ концерт ли сме били?!
WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.
Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.
WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.
ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".