Прочетете репортаж-пътепис от концерта на THE POLICE в Белград на 24 юни

29 юни 2008, 12:47 ч. 324 / 7 17
пред./следв.
Кога ще ги стигнем... сърбите? Защо, ако си от София, е по-удобно и пълноценно да ходиш на концерти в Белград, отколкото в Каварна и най-важното - какво е чувството да посетиш шоу от последното реюниън турне на THE POLICE - всичко това, а и доста други интересни неща ще научите от репортажа-пътепис на нашия концерт-майстор Ozzy, който отпътува за сръбската столица в деня, веднага след гостуването на KANSAS в София (24 юни).
   И не на последно място - след като ви разходихме до Виена за концерт на DEADSOUL TRIBE, до Букурещ за MOONSPELL и до Солун за Nick Cave & THE BAD SEEDS, време беше да отдадем полагащото се място и на Западната ни съседка. Страната, която преди 9 години бе срината от тежки бомбардировки и от която постепенно се отделят късове територия, но въпреки това по отношение на концертния си живот в последно време е по-напред от България.
   Материалът "THE POLICE покориха Белград. За пръв и последен път..." може да прочетете в секция "Статии" на KATEHIZIS.COM, като за максимално удоволствие ви препоръчваме да даунлоуднете (и евентуално да си разпечатате) PDF-варианта на публикацията.


Коментари   (17)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


borknagar 30.06.2008 20:02:01 отговори + 0 0
wiktory виж сега това мое отношение е породено от концертите които съм ходил в софия и държанието на тези толкова изтрадали граждани,но май ти само това си прочел от цялата работа,пък и никой в каварна не съм виждал да гледа лошо,защото си от софия,ако се правиш на голям може,аз лично отивам на концерт,избухвам си и това е Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wiktory 30.06.2008 15:09:49 отговори + 0 0
Ozzy - 2008-06-30 14:43:30
"dani - 2008-06-30 13:50:27
ОК, но тезата ти като цяло е, че не излиза чак толкова по-скъпо..."

Да. С ИЗКЛЮЧЕНИЕ на цената на билета за концерта. В репортажа ясно съм го написал

дори в сравнение с това, което ми предложи единственият свободен хотел към момента в Каварна - Отдих,т.е. 130 лв. едната нощувка за феста, ами да ти кажа си направо без пари ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 30.06.2008 14:43:30 отговори + 0 0
"dani - 2008-06-30 13:50:27
ОК, но тезата ти като цяло е, че не излиза чак толкова по-скъпо..."

Да. С ИЗКЛЮЧЕНИЕ на цената на билета за концерта. В репортажа ясно съм го написал
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.06.2008 13:54:15 отговори + 0 0
че нали като идваха Слеър на същия ден бяха и Дрийм Тиатър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 30.06.2008 13:50:27 отговори + 0 0
ОК, но тезата ти като цяло е, че не излиза чак толкова по-скъпо... Затова питам. А и не съм съгласен, че цената е пречка. По-скоро може би са били раздвоени между този концерт и Slayer? А и ако цената на билетите е пречка не мисля, че нормални промоутъри биха организирали в един и същ град по едно и също време два много сериозни концерта. Това ако стане в БГ ще има вой до небесата. Представяте ли си THE POLICE на Васил Левски, Slayer на Локомотив? Кое ще посетите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ozzy 30.06.2008 13:01:40 отговори + 0 0
"dani - 2008-06-30 12:32:04
има огромно пространство и 25 000 души публика? Поради каква причина е имало толкова малко публика?"

Цената на билетите. А тя не беше никак малка за този концерт. Сърбите не са много напред с парите. Да речем, че получават горе-долу колкото нас заплати. При цена на билета около 35-40 Евро правостоящ и 62 Евро правостоящ пред сцената, направи сметка малко ли са или не 25 000 човека. При такава цена на билетите у нас я се събереше половината публика на този концерт, я не

"защо правиш това толкова директно сравнение с Каварна?"
Защото погледнато от София /респективно цяла Западна България/ много неща си приличат - разстоянието е горе-долу същото, цената на пътуването, спането... С какво да сравнявам пътуване за концерт до Белград? С пътуване за концерт до Лондон? То няма база за сравнение...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 30.06.2008 12:32:04 отговори + 0 0
Ами хубава е статията, но някои неща не ми се връзват. Първото, което ме втрещи е, че има огромно пространство и 25 000 души публика? Поради каква причина е имало толкова малко публика? Второ защо правиш това толкова директно сравнение с Каварна? То е ясно, че на нас от София ни е по-близко. Аз поради разстоянието до Каварна съм ходил само веднъж там - на Scorpions. За съжаление не съм ходил в Белград, мисля да пробвам Iron Maiden в Румъния. Но имам леки опасения относно това, защото все пак си на чуждо място. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wiktory 30.06.2008 10:49:03 отговори + 0 0
@ borknagar -"еми то е така то за шопите друго освен софия няма или е нещо там просто и недостойно за тях..."

много мерси, че ми каза.
да знам защо, когато пътувам из Балканите, Европа и тн., наместо в Каварна, ме гледат кофти хората.
и са прави, като ти чета какви ги пишеш.
ако си помислят, че изобщо мога да разсъждавам като теб - чудя се даже как още не съм си изяла боя някъде като кажа, че съм от онея, многУ специалните от София.
точно заради хора, на които им хрумва идиотската идея да се изразяват по този начин градът ни се слави с лошо име


@Димо - тоест - ти намираш вина и с финна ирония порицаваш тук написалият впечатленията си автор. в написаното от тебе прочетох това.
а самата статия чете ли?




Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 30.06.2008 10:35:01 отговори + 0 0
"Варна - 2008-06-30 10:25:40
Само за Сърбия трябват визи, кофти......."

Никакви визи не ти трябват за Сърбия. Единственото, което ти трябва е задграничен паспорт.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 30.06.2008 10:25:40 отговори + 0 0
Вече няма граници, така че който как намери се спасява! Аз например отивам на 11 юли в Букурещ за Judas Priest, Primal Fear & Thunderstorm!
Само за Сърбия трябват визи, кофти.......
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ozzy 30.06.2008 09:23:44 отговори + 0 0
"hendy - 2008-06-29 15:10:32
Браво за пътеписа, Ози!
Концертът беше страхотен и наистина пътят София - Белград не е кой знае какво, особено като се пътува с климатизиран автобус но Каварна си има собствен чар."

Благодаря, радвам се, че ти е харесал.
Никъде в репортажа не съм казвал, че Каварна няма своя чар. Нито пък съм казал, че е кофти място или, че е лошо да се ходи там по концерти. Самият аз последните 3 години съм ходил 8 пъти в Каварна. С тази година ще станат сигурно над 10. Не е малко, нали? Просто правя сравнение между двете места. Нека живеещите в Източна България да не се впрягат толкова
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zZz 29.06.2008 23:05:49 отговори + 0 0
"borknagar - 2008-06-29 20:45:39
то на мен букурещ ми е много по-близко отколкото софия,ама не се оплаквам."

Кой се оплаква? Че нещо не разбрах... Като ти е по-близко Букурещ от София - ходи в Букурещ. Някой нещо да ти е казал?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 29.06.2008 20:45:39 отговори + 0 0
еми то е така то за шопите друго освен софия няма или е нещо там просто и недостойно за тях,то на мен букурещ ми е много по-близко отколкото софия,ама не се оплаквам. Искам metallica да дойдат България,няма значение дали в софия или другаде там ще бъда,ама не за всяка група е така,все пак сме граждани на България и трябва да се радваме,че идват групи,защото май малцина си спомнят 2001 година каква "навалица" на концерти имаше в сравнение със сега,така че подобни изказвания като това в новината са глупави и необмислени Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

smithy 29.06.2008 15:10:55 отговори + 0 0
еми да,ние пък от северозападна България ще ходим на Мастърс оф Рок в 4ехия,мамка му - Каварна ни е на 600 км,а 4ехия ни е на някякви си 1000,а и билета е 72 лева за 4 дни за 50 банди!!! Ако има съмишленици smithyrock@abv.bg Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hendy 29.06.2008 15:10:32 отговори + 0 0
Браво за пътеписа, Ози!
Концертът беше страхотен и наистина пътят София - Белград не е кой знае какво, особено като се пътува с климатизиран автобус но Каварна си има собствен чар.
В крайна сметка радиус 5-600 километра си е напълно приемлив за пътуване и само може да ни радва, че повече качествени групи тепърва ще идват в региона.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.06.2008 15:04:39 отговори + 0 0
да ама
http://www.katehizis.com/polls/pollres.php?id=93&act=r
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Димо 29.06.2008 14:02:19 отговори + 0 0
Даа, а на хората от североизточна България ни е по-удобно и пълноценно да ходим на концерти в Букурещ, отколкото в София... На тези от югоизточна - в Инстанбул! Браво за прозрението!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".