SATYRICON дадоха последно причастие на SLAYER в България

12 юли 2019, 09:37 ч. 7036 / 11 139
пред./следв.

   На един хвърлей място от стадион "Академик", където SLAYER гостуваха за първи път у нас, 17 години по-късно се състоя и последният концерт на Tom Araya и компания в България. Кой можеше да предположи през юли 2002-ра, че в наши дни траш метъл титаните ще обикалят света с прощално турне, при това без починалия през 2013-а Jeff Hanneman? Никой, разбира се.

   Всяко прощално турне е наистина прощално до доказване на противното. Броени дни преди гостуването в София SLAYER анонсираха и последната част от финалната си обиколка в САЩ. Тя ще бъде от 2 до 30 ноември с участието още на PRIMUS, MINISTRY и PHILIP H. ANSELMO & THE ILLEGALS.

   И така - към момента, в който пишем тези редове, Tom Araya, Kerry King и компания са в края на кариерата си. Кариера, каквато малко групи имат. Особено банди, в чиято дискография не е записана нито една балада. Защото през 90-те години на миналия век, когато METALLICA, MEGADETH, ANNIHILATOR и др. траш метъл флагмани смечкаваха стила си и правеха радиофонични хитове, SLAYER продължаваха да отстояват себе си. Направиха го с "Divine Intervention", кавър-сборника "Undisputed Attitude" и "Diabolus in Musica", а в началото на новото хилядолетие удариха с "God Hates Us All". Последваха славни реюниъни, безславни раздели, още няколко албума, стигна се и до кончината на Jeff Hanneman... Две награди "Грами" и... непредизвестения край.

   В последните години съставът на SLAYER се допълва от свирилия неведнъж преди с групата барабанист Paul Bostaph и струнника на EXODUS Gary Holt. Така се избира нов китарист в състава на легендарна банда. Вариантът с никому неизвестен младок от трибют-банда от Латинска Америка винаги е възможен, но не винаги е удачен.

   За последния си концерт в България SLAYER доведоха норвежките блек метъл легенди SATYRICON, които досега не бяха стъпвали на наша земя. Няколко дни по-рано събитието бе преместено от парка до летище "София" в реновираната зала "Фестивална", понастоящем носеща името "Асикс Арена". В късния следобед и вечерта на 11 юли около залата съвсем не всичко бе спокойно. Отрано се стичаха фенове на двете групи, които завземаха околните заведения и още преди 19 ч. бяха окупирали и почти всички места за паркиране в радиус няколкостотин метра.

   Времето бе типично за сезона, а валежи нямаше. Пропускателният режим бе малко тромав, но позволи на феновете да запълнят големи части от залата около 20 ч. Притежателите на билети за зоната пред сцената имаха възможност да влязат половин час преди официалното отваряне на вратите, което определено бе удобство за тях, а и донякъде облекчи влизането на останалите зрители.

   Точно в 20:15 ч., както бе по графика, обявен от организаторите "EventEase", на сцената излязоха Sigurd Wongraven и Kjetil-Vidar Haraldstad, познати като Satyr и Frost, плюс придружаващите ги на турнето сесийни музиканти. След кратко интро SATYRICON забиха "Black Crow on a Tombstone" от албума от 2008 г. "The Age of Nero". Нямаше съмнение, че дългите години, в които норвежците постоянно заобикаляха страната ни, са били голям пропуск, който трябва да бъде компенсиран. SATYRICON определено заслужават и хедлайнинг изява в България, но за такава ще трябва да почакаме още. Все пак, гигът им снощи не бе никак кратък и позволи на феновете на бандата да ѝ се насладят подобаващо на живо.

   За фон на изпълнението си скандинавците бяха избрали картината на Йеронимус Бош "Чудовище яде хора", която, в съчетание със светлинните ефекти, добавяше мистична диаболичност на представлението им. Въпреки че съставът на SATYRICON на концерти е доста непостоянен, на сцената на "Асикс Арена" личеше отлично сработване между музикантите и не само сух професионализъм, но и удоволствие, с което шесторката върши работата си. За отредените им час и 15 минути SATYRICON изсвириха 13 песни. Много от тях почитателите на групата бяха чакали дълго да чуят на концерт.

   Веднага след откриващото парче звучаха "Nocturnal Flare", "Now, Diabolical" и "Die by My Hand". Самият Satyr каза от сцената, че няма представа защо на групата му е отнело толкова много време да гостува в България. И ние не знаем, но бихме обвинили липсата на късмет.

   Не можеше да се мине и без заглавната композиция от актуалния албум "Deep Calleth Upon Deep" (2017), а след още няколко песни дойде и кулминацията - "Mother North", за чиято хорова част Satyr влезе в ролята на диригент на публиката. След това фронтменът грабна китара и на "The Pentagram Burns" и "Fuel for Hatred" станахме свидетели на истинска вихрушка от електрически струни. Времето напредваше и SATYRICON приключиха първата си изява в България с резачката от 2006 г. "K.I.N.G."

   В 21:30 ч. шестимата музиканти от SATYRICON се поклониха на феновете и отстъпиха място за задокеанските легенди SLAYER.

Сетлист на SATYRICON:
01. Black Crow on a Tombstone
02. Nocturnal Flare
03. Now, Diabolical
04. Die by My Hand
05. Deep Calleth Upon Deep
06. To Your Brethren in the Dark
07. Havoc Vulture
08. Filthgrinder
09. Supersonic Journey
10. Mother North
11. The Pentagram Burns
12. Fuel for Hatred
13. K.I.N.G.




   Сцената бе закрита от черна завеса, зад която се извършваха приготовленията и пренареждането за американския квартет. Секунди след 22:00 ч. върху тъмната пелена "изгряха" четири обърнати кръста, а след тях и логото на SLAYER, под звуците на интрото "Delusions of Saviour". Започна шестото и последно гостуване на групата в България. Получихме 20 удара с камшик, които обаче не бяха наказание, а награда и удоволствие за сетивата.

   Бурното началото бе дадено с "Repentless" - заглавно парче от последния албум на SLAYER от 2015-а. След това бяхме върнати далеч назад с класиката "Evil Has No Boundaries" от дебюта от 1983 г. "Show No Mercy". За следваща песен бе избрана по-нова композиция - "World Painted Blood", веднага допълнена от химн от 80-те години на миналия век - "Postmortem" (1986).

   На прощално турне, или не, SLAYER изнесоха типично свое шоу - без излишни приказки, без кой знае какви сценични ефекти, освен често използваните пиро-огньове, които нажежаваха атмосферата в залата и пряко, и косвено. Музикалната агресия в песните им е в идеален синхрон с поведението на музикантите пред публика. Траш метълът е най-качествен точно по този начин - поднесен в чист вид и със сериозното отношение на палач, който екзекутира всички присъстващи с електрически музикални инструменти.

   Редуването ново-старо продължи с "Hate Worldwide" и вечния слейърски химн "War Ensemble". В началото му Tom Araya попита публиката иска ли да се забавлява, след което я накара да изкрещи недвусмисленото "W-a-a-a-a-a-a-ar!". Време беше да отдъхнем с не толкова войнствени песни - "Gemini" и "Disciple", а депресивно-маниакалната "Mandatory Suicide" ни подготви за следващата битка - "Chemical Warfare". Поне в музиката химическите оръжия не са нито забранени, нито нехуманни. Ако приемем, че песните на SLAYER са все пак човешки. При поражение от химическо оръжие първа помощ се оказва с вода. Налагаше охраната, и дори персонала на щандовете за напитки в зоната пред сцената, да охлаждат феновете, поливайки ги със студена вода, а към края - даже и с бучки лед. Вентилация в залата може би имаше, но на практика тя не се усещаше. Озвучаването бе на ниво. И при SATYRICON, и при SLAYER отделните песни и инструменти се различаваха добре. В някои части на "Асикс Арена" се чуваше по-лошо, в други - по-качествено. Между 5-6000 души дойдоха за първа среща с норвежците и, за съжаление, последна с ветераните от САЩ.

   Американците обаче не показваха нито умора, нито милост. Защото "Payback is a bitch", както каза Tom Araya преди да изстреля парчето от 2001 г., разказващо за разплата. Kerry King, единственият друг оригинален член освен фронтмена, както винаги бе като добре програмирана машина, която има поставена една единствена задача - да произвежда режещ звук от електричество и метал. На ударните беше старият познайник Paul Bostaph, а втори китарист - Gary Holt от EXODUS, който гледахме със SLAYER на последните им две гостувания - през 2012 и 2016-а.

   Няколко пъти по време на изпълнението паната в задната част на сцената се сменяха с тематичен артуърк на бандата и това бе всичко откъм декорация. Бяхме вкарани в изкушение ("Temptation"), за да създадем живот от огъня ("Born of Fire"). А после бяхме запокитени в Бездната - "Seasons in the Abyss". Концертът бе вече във втората си половина, а след "Сезоните" нямаше как да не звучат само още класики. "Hell Awaits", "South of Heaven" и "Raining Blood" подействаха като три атомни бомби, но това не беше всичко. Лека "почивка" с "Black Magic" и "Dead Skin Mask" и... грандиозен финал с "Angel of Death".

   SLAYER не правят бисове. Не направиха и тази вечер. Нямаше и нужда. Към 23:45 ч. равносметката беше 20 песни, 20 удара с камшик, и последно "сбогом". Имаше нещо изключително и уникално в начина, по който Tom Araya се сбогува с българската публика. Той постоя няколко минути в двата края на сцената и мълчешком събираше овации. Които не стихваха. После останалите музиканти хвърляха в публиката перца за китара, а Bostaph подари палките си на родните фенове. Tom застана зад микрофона и каза "Благодаря ви много! Ще ми липсвате. Довиждане!" И това беше всичко.

   Ще завършим репортажа си с последните изречения на Tom Araya. Защото, когато една група говори почти само с музиката си от сцената, няма нужда описанието на концерта ѝ да бъде натруфено с излишни словоизлияния. SLAYER дойдоха, видяхме ги, победиха, и казаха "Сбогом". Сбогом, и вие ще ни липсвате!

   Сетлист на SLAYER от последния им концерт в България на 11 юли 2019 г., з. "Асикс Арена", София:

--- Delusions of Saviour (intro)
01. Repentless
02. Evil Has No Boundaries
03. World Painted Blood
04. Postmortem
05. Hate Worldwide
06. War Ensemble
07. Gemini
08. Disciple
09. Mandatory Suicide
10. Chemical Warfare
11. Payback
12. Temptation
13. Born of Fire
14. Seasons in the Abyss
15. Hell Awaits
16. South of Heaven
17. Raining Blood
18. Black Magic
19. Dead Skin Mask
20. Angel of Death


Текст: Satyr
Снимки: Ивайло Хранов
Благодарности на: "The Other Side Webzine"


  В галериите ни може да разгледате снимки на SATYRICON и снимки на SLAYER от концерта им в София.

 



Коментари   (139)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


AC/DC 23.07.2019 01:56:20 отговори + 5 3
Само Левски!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мастъра 23.07.2019 11:26:06 + 2 2
.......................до безкрая на времето..................... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

бичмето 14.07.2019 14:28:34 отговори + 14 1
Gemini (особено), Temptation, Born of fire, Payback - топ изненади бяха това. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Елек-Мафия 14.07.2019 04:56:33 отговори + 4 47
Уау! Пропуснах последния концерт на Слейър в Булгаристан. Адски щях да се изкефя на... хм... "задушевната" екзотика на мероприятието. Сега дори се чудя какво да правя с тея "излишни" 70 лв. Дали да не ги използвам за концерт на някоя дори още по-банална банда?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Възмутен 14.07.2019 06:54:12 + 16 3
Дори и в 3-ти клас не си бил най-остроумния. А сега си толкова далече от остроумието колкото си бил тогава от баскетболния кош. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Елек-Мафия 14.07.2019 09:40:12 + 4 19
Не се старая да остроумнича. По-скоро и на мен ми е Възмутено. Но какво да се прави: българинът би се задоволил и с най-мизерното - само и само да е на концерт на Слейър.... Иронично, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 14.07.2019 10:55:57 + 10 3
Поредната интернет мишка, която не е била на концерта, даже не знае цената на билетите, обаче църцори нещо в нета. Въобще не им се ядосвам, могат да предизвикат единствено съжаление. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 14.07.2019 12:43:12 + 11 2
Ти ако наистина слушаше Слейър, нямаше да ги наричш банлнаа банда и сега може би щеше да бъдеш човек, а не мйнуна. Пусни си нещо по-малко банално - Миле Китич например! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мастъра 14.07.2019 16:25:53 + 3 2
Не. Вместо Миле Китич предлагам да си пусна Коцето Калки, някак по ми е на сърце, с тез извивки. А Slayer ще ги видим пак в BG, в някой друг живот, не и в този! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

cmonster 13.07.2019 22:01:09 отговори + 24 1
Концертът беше уникален. Шапка им свалям на Slayer за професионализма. До мен се заформи някакво щуро пого. По едно време от него изпълзя някакъв пич видимо на прага на смъртта. Целия потен, с мътен блуждаещ поглед, залитащ във всички посоки. Не мисля, че беше пиян, просто си личеше, че му е лошо. До мен един като го видя, му подаде водата си (от 3 лeва). Оня изпи няколко глъдки с останалата се поля. След което замръзна в положение "пълен ступор" с гръб към сцената и поглед вперен в някаква точка на тавана. Така стоя около минута, две. В това време аз се мъчех да изровя от паметта си жалките си познания за оказване на първа помощ при слънчев удар. В това време пича се поосвести и очаквах да се отправи към изхода. Вместо това за моя изненада и за изненада на благодетеля с водата, пича се обърна и се шмугна обратно в погото. Цирк страшен. Помислих си, че за тоя това турне може наистина да се окаже финално. Според мен атмосферата в залата идеално подхождаше на бруталната музика на Slayer. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дедо метъл 13.07.2019 18:55:38 отговори + 8 5
Абре ора, вие на концер ли ходите , или на събор...голяма работа че бирата ила скъпа, непременно ли трябва да се ****** като сте фенове, дай да се блъскаме като прасето в тясна кочина, то беше такъв задух, че не ми се мисли за тези които са се наливаха с бира и друг алкохол-.....идностевно пресъпление беше адски скъпите бургери и най- вече водата. Който е решил да се ****** по времена концерт много му здраве............ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гари Холт 13.07.2019 15:11:11 отговори + 5 1
Е свирил в Slayer още при основаването на групата....така че изборът е логичен... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 13.07.2019 13:30:29 отговори + 11 13
е, нормални реакции, на българина ако щеше под всяка седалка шише безплатно 50 годишно уиски му сложи и една как да върти куку-руку, пак ще намери за какво да мрънка...

Тук сме шампиони мо мрънкане и даване на акъл, ще кажеш, че са се събрали на кв, км най-много специалисти по политика, футбол, промоутъри на концерти и каквото там се сетиш...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НЕ! 13.07.2019 12:22:54 отговори + 8 13
Винаги съм си мислил, че феновете на SLAYER са badass, както казват в тяхната родина. А то кво, оказаха се пет хиляди обикновени примадони. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 14.07.2019 09:30:25 + 5 8
Това ви е проблема на всичките траш/хеви фенове.Че се имате за много страшни и корави типове,а сте някакви клошове и примадони. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 14.07.2019 10:51:29 + 8 3
анти-елече, а на теб проблемът ти е, че си най-обикновен надрусан лешпер Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 14.07.2019 10:52:07 + 5 3
Тия дето мрънкат в нета или не са били на концерта и никога не са имали намерениее да ходят като тоя с тъпия ник и дискофен на маньовър, а имаше и някакъв почитател на едни дърти рапъри.........Сега са много смели, щото е безопасно, що не дойдоха преди концерта да ни дават интервюта........ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 14.07.2019 15:28:14 + 8 5
Елече, върви да слушаш царевиците и онези креслоьвци със зализаните косички. Продължавай да си мислиш, че си метълист! Ти само да чуеш Слейър и ще ти се пръсне главата, камо ли ако посетиш истински МЕТЪЛ концерт! Марш у яслата, където ги плашат с Мерилин Менсън и им пускат ню-метъл за лека нощ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 13.07.2019 10:51:34 отговори + 27 2
Slayer и Satyricon ни махнаха главите! И двете групи са велики и преживяването си струваше напълно. Slayer винаги с успявали да ми спрат дъха и така пълната липса на кислород не ме уби, защото съм свикнала с това на техни концерти.
Организаторите са ************ и аз лично спирам да си купувам предварително билети за концерти в България, докато не съм сигурна, че ще мога да дишам на мястото на събитието и никой няма да ме спира да го напускам, ако пожелая.
Чета коментарите и искрено се чудя как е възможно за някои хора да е напълно нормално да се примиряват с поведението на родните "промоутъри" и да оправдават всяка тяхна издънка... Нивото никога няма да бъде вдигнато, докато масата се примирява да се вре в разни задушни дупки, от които й е забранено за излиза и да плаща безобразно надути цени.
Вече не живеем в изолирана среда и доста хора имат достатъчно възможности да пътуват за концерти и фестивали по света, за да имат изисквания да получават качествени услуги.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 13.07.2019 11:41:45 + 10 4
Съгласен х 1000!!!!!!!
Оправдаващите са всъщност самите организатори!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Възмутен 13.07.2019 10:41:31 отговори + 15 13
Помислете, че е възможно това да беше последния концерт на Слейър в България.
И за какво се обяснявате тук?
За жега, минерална вода, бири и кой какъв проблем имал с промоутъра.
Жалки сте!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Fen 14.07.2019 11:09:00 + 5 3
Последният и колкото и да не ни се вярва.Групата, която никога не излиза на бис, не чака аплодисменти, а директно продължава безмилостната сеч и накрая за пръв и последен път сбогуването на Том Арая.......няма как да не е било истинско. Шест пъти им бяхме на концерти и питаме за още, Но това наистина е краят на живо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Longi 12.07.2019 23:32:01 отговори + 7 4
Slayer година храни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

13. 12.07.2019 22:43:47 отговори + 9 16
Защо стояхте до края...защо?...като не ви харесава...Ходете си!!!...************* Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Карлос 12.07.2019 22:13:46 отговори + 10 3
Бихме път от Варна до София и не съжалявам за всеки кинт който дадох. Всички наоколо се кефиха. А най хубавото е че 10 годишният ми син се кефише максимално !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 22:26:35 + 9 3
И ние така от София в Каварна- бяха тогава с Ханеман и Ломбардо..... и с няколко бебета бяхме в компанията, нищо не ни спря и свободните стаи в Каварна бяха свършили месеци преди концерти и какво от това, кой е предполагал, че ще ги видим заедно за предпоследен път....ееееех. Вчера част от порасналите бебета бяха отново на бойна нога с нас за последно като за последно и съжаляват, че не е вчера по това време. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 21:41:53 отговори + 20 10
Някой от феновете на концертите в румъния, който е предпочел да отиде там, щото бирата и водата били по- евтини, би ли споделил дали румънската публика трогна до сълзи Том Арая, така както се случи вчера в Бг? Велики великани, нямат нужда от апологетика. Край! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Голиат 12.07.2019 21:15:45 отговори + 6 1
Баба Яга - видя ли как новината за преместването мина по коментари Manowar? Гледай сега как и тази я минава Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Баба Яга 13.07.2019 01:08:17 + 10 3
Щото има повече повод за хейт. Има ли хейт, има сеир и коментарите се множат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

13. 12.07.2019 21:12:47 отговори + 16 15
6 лв бира, жега, тясно било,....какво ви пука бе нещасници КОГА ще ги видите пак, КОГА сте виждали Том със сълзи на очите....уникално...за всички фенчета пишещи пумията тук е третия пръст...защо не си тръгнахте след второто парче? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

кацамуцин 13.07.2019 07:32:43 + 5 11
Да ве, умирам си да гледам голям човек да реве като малко момиченце. Такива селски номера като "последен концерт, повече няма да има" не ми минават. След 4-5 години пак ще плъзнат и ще ви вземат паричките! И ще се вържете, защото цял живот сте така - лапнишарани! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 20:44:23 отговори + 8 7
Откакто има концерти в Бг, оттогава има реване и оплакване, даже яха и по- оригинални да не кажа какви напъни. Дори след третия или четвъртия концерт на SLAYER, имаше някакъв кретен, който понеже нямаше какво да измисли се изцепи "Пък Том Марая какъв е грозник". Досега никой не го е бил по "оригиналност". Така, чухме че било топло, бургерите му били скъпи и бирата /някой е сбъркал адреса на макдоналдс/, нещо друго няма ли да измислите. А, да и на някакъв пък не бил доволен от размер на билетите. Мъкаааааааааа!!!!!!!!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eвито 12.07.2019 20:34:15 отговори + 10 1
Концерта много ми хареса....Проверяващите на входа бяха грубияни...Моля провеждайте им инструктаж!!! ...Работят с хора--по- любезно отношение ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гълтащия пържоли добре опе 12.07.2019 19:52:53 отговори + 30 6
Аз що си не сидях в къщи?
Ами поарчих 95лв за билет, 13лв за бургер, 6лв за бира дето я сипваха от кенче в пластмасова чаша, и три лева за шише вода.
Да правилно прочетохте три лева за шише вода.

За всичкото това получих:
Една артия формат А4 , туй билета за концерта беше.
Бургера беше убав, ставаше за ядене.
Озвучаване - към 15 пъти се местих, белким фана неакво место дето да не кънти. Сатирикон свириха при около 1.5 пъти по силен звук от Слеър.
В залата не се пушеше, но по едно време щях да набия близко сидящия идиот дето си навири джойнта и щеше да ме отрови. Махна се преди да го убия ритуално.
За климатизацията на залата се грижеше една сервизна врата на другия край на залата, полуотворена, гледах да съм наоколо за да има какво да дишам.
По едно време някакви зомбита я отвориха и се домъкна линейка. Съживяваха някакъв.
Добре, че оставиха вратата отворена, та оживяхме.
Слеър са си Слеър, те и във водопроводна тръба да свирят пак ще са си Слеър, но къде ви беше дъжда светкавиците, гръмотевиците, падащите жаби от небето и ниско прилитащия късен полет на визейр? За чий ви трябваше да проваляте концерта да го набутвате в тази строителна площадка?
Да залата не беше довършена.
Накрая Tom Araya, стоеше на сцената безмълвно няколко минути докато хората скандираха Слеееееъъъъър... Усещах го как му беше на устата да каже, да ви е** м*****а и тъпи организатори, но както човек на неговото ниво, той не си го позволи, просто каза само "Ще ми липсвате... Много! Довиждане!" и си тръгна. Бях готов да се разплача, вероятно и той...

Накрая един въпрос кви бяха тия галфони с едни раници закачени отпред и светещи гривнички по тях? Цяла вечер обикаляха като цветарки из навалицата.

Оттук насетне повече концерт в БГ НЕ!!!
Има достатъчно фестивали в Румъния, Полша, Чехия и къде ли не из европа. Мога да си го позволя финансово. Мога и в България да ви купувам прескъпите билети, но дайте ми поне 40-50% от това което получавам в чужбина като концерти за да имам стимул да ви плащам двойните и по някога и тройни цени за билети.
Три лева половинка вода.... Единственото място където съм пил по скъпа вода беше хижата под връх Монблан. Около 6 евро литъра.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 12.07.2019 20:36:29 + 12 7
Въпреки залата, това беше един от най-мощните концерти, на които съм бил. Концерт, който в Европа може да се случи само в България. Може би трябваше да се оставиш да те "отровят" с джойнта вместо да ядеш от бургера Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 13.07.2019 00:23:23 + 1 3
Убийствено тъпи публика на SLAYER в зала /зала, о, ужасТ!/ съм гледала на запис в Лондон, при това от годините на апогея на тази музика. През цялото време стоят като пънове и не помръдват и като свърши парчета изръкопляскат.........Жалка картинка!.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Slayer 12.07.2019 18:14:11 отговори + 24 6
Слушам Slayer да не казвам откога.Сигурно голяма част от пишещите тук не са били родени,или още са ходили прави под масата.Бях им на първите 4 концерта в БГ.И 4те на открито,с евтина и студена биричка,хапване квото си щеш на сносни цени,добра атмосфера и размазване колкото ти дУша сака.
Последните 2 ги пропуснах заради подозрения,че ще бъдат яко оцапани откъм звук,място на провеждане(гаден задушен кънтилник насред лято или руина от времето на априлския пленум) ,бира, храна и вода на нечовешки цени,липса на кислород,нереални цени на билети и т.н.Радвам се,че не отидох да си разваля спомените от най голямата група с ганьовските изцепки на разни смешни промоутърчета,решили да ударят кьоравото като за последно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


redordead 12.07.2019 17:37:15 отговори + 17 4
Залата беше в пъти по-добре от предишни концерти в нея.

Относно бирата - предпочитам кенче бърно 500 мл. за 6 лева, отколкото наливен туборг с вкус на веро, чашка 400 мл и сипани 350 - за 4 лева - горе-долу цените в милилитри са сходни.

Относно това, че залата била далеч от цивилизацията - 10 мин. пеша от Плиска, 20 от СУ...не знам какво точно искате...

За мен концерта беше страхотен и като негативи бих отчел задуха и пушенето в залата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fuck_Of 12.07.2019 15:02:19 отговори + 30 3
Снощи б,х на концерта и се изкефих максимално и на двете групи, но до тук. Първо искам да кажа, че организаторите са направо за съд, защото от липсата на кислород в залата, и това можеше да доведе до опасни последици. Второ за всички дето са true фенове и за тях било най-важното да се кефят на Слеър искам да кажа, че докато защитавате организаторите от критика, цял живот ще бъдете тъпкани в тясни зали и отношението към истинския фен ще е напълно безхаберно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

тоя 12.07.2019 17:04:04 + 5 7
Кислорода в залата си беше ОК, явно не си бил на предишния концерт на зимната пързалка....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Frost 12.07.2019 14:55:41 отговори + 14 4
Объркали сте ни сетлиста. Включили сте песни, които не изсвирихме. Вероятно за да компенсирате не сте включили песен, която свирихме. Setlist.fm е ваш приятел само и единствено когато сте запознати с песните на дадена група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боб с надница 12.07.2019 15:12:57 + 2 8
Сетлиста е точен. Като не разбираш не се обаждай неподготвен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Frost 12.07.2019 15:43:20 + 9 3
Яж си боба с наденица и не коментирай метъл групи, които си чул за пръв път преди седмица или две. По-надолу си се излагал повече от достатъчно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хечко 12.07.2019 14:25:27 отговори + 17 1
SLAYER, поклон! SATYRICON - големи! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 14:06:44 отговори + 16 11
Накрая кво стана, всички, които са били на концерта са доволни, а тези които не са били си измислят оправдания. След всеки концерт на Слейър се пише едно и също: лош звук, някой пуши, няма въздух, скъпа бира, нямаше ли друга зала и т.н. И пак бяхме повече от 2016 в Зимния дворец.
Нека има все такива лоши концерти и занапред! Наздраве.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Fen 12.07.2019 14:43:07 + 8 7
Абсолютно, могат да си направят ритуално, групово харакири за това, че го изпуснаха или да отидат на безплатен концерт на Славчо. Първото е за предпочитане. Велико беше, единственото, което съвсем малко ми липсваше беше единството на публиката докато викахме, просто носталгия по предишни концерти, а вероятно всички искахме да попием максимално всеки миг от вероятно наистина последния концерт титаните. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 12.07.2019 14:03:16 отговори + 20 5
концерта беше тотална сеч, както винаги на Слеър. Мрънкалниците никога няма да са доволни . Нито жегата , скъпата бира и леки пропуски в организацията могат да разочароват при положение, че свирят най-култовите музиканти в метала . Звука беше очудващо добър, поне според мен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

наденица с боб 12.07.2019 14:57:56 + 15 0
Аз бях в "не фен зоната" и пообиколих доста - от най-отзад до най-отпред. Единственото място на което звука ставаше (очаквано) беше пред пулта и в мошпита/около мошпита. За трибуните нищо не мога да кажа.
Изненада ме (и не само мен) че на Сатирикон звука беше добър навсякъде в залата -доста по-добре отколкото на Слеър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 13:40:39 отговори + 32 6
Никаква жега не може да ме сломи щом доживях да видя чичко Том дискретно да бърше сълзи с гръб към публиката. Как на тия 60- годишни ЧУДОВИЩА не им беше жега при огньовете и касапницата, която сътвориха, както винаги идея си нямам, ама това са мъжаги, не меки киткии като ревльовците. Убийствен концерт, уникално изживяване, жалко, че не е вчера. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Doom 12.07.2019 13:34:56 отговори + 14 2
Ако адът съществуваше, две неща щяха да са сигурни в него - жегата и Слеър. Снощи имаше и от двете по-много, доволен съм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

До Fen 12.07.2019 21:12:38 + 6 2
Като теб мислех в края на деветдесете, тогава бях младо метълче, аха-аха прослушващо.... Палячо, това ми беше шестият концерт на Слейър в България и организацията беше потресаваща, точно като миналата година дето Фънкарят се изложи в Пловдив - феновете на метъла не са животни да ги дъжиш натясно. Да н говорим, че плащам за концерт на открито (и то много отдавна) и го сменят със зала, от която имам ужасни спомени (УАСП). За щастие, звукът беше приличен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 12.07.2019 13:32:19 отговори + 38 10
Вчера писах коментар под една друга новина как организаторите показаха тотална липса на уважение както към Слейър, така и към метъл феновете, още преди концерта да се е провел. Не е нормално, не е и човешко, да ти искат между 95 и 120 лв, да ти обещаят нещо, а после в последния момент да те натикат като добитък в някаква съборетена... зала... склад... дупка... каквото се води това съоръжение, на километри от цивилизацията. Чета коментари - не е нормално за половин литър вода да ти искат 3 лв, бира в кенче от 6 лв, бургери от 13 лв. Не е нормално в задушна зала хората да пушат свободно и никой да ги спре. Та и трева палили! Не е нормално човек, болен от диабет /баща ми имаше диабет/ да се налага да ОБЯСНЯВА на проверяващите за състоянието си, а те накрая ПАК да му вземат и изхвърлят десертчетата! Минимална вентилация - явно и припаднали хора е имало! Нима това е изнежаване наистина?! Не - това е цената да бъдеш метъл фен в страната на кюфтетата, кебапчетата, Митко Пайнера и Криско!

За какво трябваше да преместите концерта в последния момент в някаква миша хралупа? За кинтите - ето за какво! За да могат хората да се издушат и когато са пред припадък да отидат до барчето и да си купят вода и бира на нечовешки цени (които надали щяха при по-човешки условия да вземат)!

Аз също исках да посетя този концерт, но искрено се радвам, че не си взех билет/лист предварително! Май ще си чакам прощалното DVD да излезе след някоя друга година, та да мога и аз да видя концерта... Пак ще е по-добре от родните условия и отношение! А дано пък турнето да не е прощално наистина и догодина Слейър да дойдат я в Пловдив, я във Варна на някой фестивал!

Организаторите, питам Ви директно и съвсем сериозно, ако четете това - Вие нормални ли сте?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 13:55:15 + 12 27
Бандата е за ценители, не е за всеки. Вместо безкрайни драсканици оползотвори си времето и изкарай някой лев или инвестирай в образованието си, вместо някой друг да ти е виновен, докато блееш в нета. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gg 12.07.2019 16:18:42 + 29 2
За ценители била... тва е траш, да не е Бах, че да е "само за ценители". Значи всички, които искат нормални условия, не са ценители така ли? Докато оправдавате организаторите за липсва на най-елементарни условия, така ще е винаги. Като отида на концерт искам да се изкефя на групата, а не да мисля за оцеляването си, защото нито мога да дишам, нито да изляза на въздух. И на кенибъл беше същото, и на сайпръс хил, и сега на слеър. Като припадна там и ме изнасят, кел файда, че съм фен. Що за мислене, бе хора? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 16:25:18 + 3 16
Ясно, сайпръс хил......Нямам какво да обяснявам на всеядни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gg 12.07.2019 18:32:02 + 12 3
Не виждам нищо яко и фенско да си забил в едим стил музика. Големио фен тука седнал да обяснява кой има право да се кефи и кой не. БаДка, това че слушаш само един стил и наричаш нормалните хора “всеядни” и че си готов да преглътнеш жалкарщините на организаторите, не те прави фен, прави те позьор и смешник. Казва ти го човек, който ходи по концерти и фестивали от 15+ години на всякакви места. Скрий се. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 12.07.2019 21:07:13 + 7 0
Ако Фестивална е на километри от цивилизацията, калната поляна пред летището къде е, да не е по-близо до цивилизацията? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Том 12.07.2019 13:30:21 отговори + 9 3
Slayer си забиха много добре ,но звука беше отврат. Бех най-отпред до Disciple за повече просто немах "пауър" (и кислород)..същинска сауна ((. Цените си беха приемливи за такъв концерт. Миналата година бех и на концерта им в Лондон ,мисля че тук забиха по-добре..просто звука тук беше под секва критика..Тва е.
Satyricon не ги коментирам ,защоъо всъщност ги слушах за първи път ))) Мисляче техния звук беше по-добре ,което беше странно за мен..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Язе 12.07.2019 13:26:14 отговори + 15 1
Slayer са си великани, но Satyricon доста повече ми отнесоха главата, основно заради звука. Няма да откажа самостоятелен концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Dr.Gore 12.07.2019 12:31:52 отговори + 16 35
Явно "демокрацията" води само и единствено до разглезване и изнежване на хората. Залата била задушна. Ами ако онова от Гърция беше преминало и през България и съответно се случи с някого нещо, кой щеше да е виновен? Пак организатора. Добре направиха, че си вързаха гащите, а и така концерта беше гарантиран, защото на open air има хиляди рискове от токови удари, бури и какво ли още не. За концерта - според мен Satyricon бяха групата, която знаеше за какво е дошла, а и саунд инженера им беше класи на този на Slayer. За цената на бирата, водата, тн. Някой от тук пишещите има ли си на идея колко струва една подобна продукция и че някой (без значение как) плаща предварително и някак трябва поне да занули разходите. Да не говорим, че има едни вампири, наречени "Мюзик Аутор", които лапат 10% от оборота + фирмата, която продава билети също взима % от стойността на всяка хартийка. Така, че нещата на този етап и при липса на спонсори са напълно закономерни. Или в Румъния на скапан звук :-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 12:53:42 + 5 18
Колега, разби ги! Евала. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gg 12.07.2019 13:43:19 + 17 3
Откога да можеш да дишаш е глезотия? Заеби всичко друго, но според мен за климатизация поне трябва да са събрали някакъв бюджет, все пак нямаше 10 човека на концерта, малко повече бяхме... все са взели някой лев ми се струва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 12.07.2019 16:48:25 + 13 1
Докторе, ПАДНА МИ В ОЧИТЕ! При прогноза за добро време обявиха, че местят заради лошото време и за теб това е нормално? Излъгаха най-нахално всички, дори медиите, и това е нормално за теб?
Другите организатори сигурно нямат разходи за това билетите им са по-евтини?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gg 12.07.2019 18:37:06 + 2 3
Ми нямат ами, само в България все не са останали пари, все нещо не работи, все някок трябва да оправдаваме по всички други страни се самоорганизират концертите сигурно, кли ги правят про боно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

just a fan 12.07.2019 12:08:39 отговори + 5 4
Като прочетох заглавието и си помислих, че това е репортажът само за Сатирикон, а за Слейър ще има отделно Ама за тях щеше да е много кратко и ясно и явно затова са на едно място. Абе подвеждащо си беше Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 12.07.2019 12:08:03 отговори + 16 2
По време на Satyricon се почувствах като на Dimmu Borgir в Каварна - вълшебно! Срещу сцената с билет втора класа в задната кошара, като сирийски бежанец в български бус на магистрала в Унгария т.е., ни жив ни умрял се чуваше отлично, носваше да бъде по-силен звука.Очарован съм от звученето на Fuel For Hatred . Satyr с китара в ръце - супер.Трябва по-вече вокали да се "прежалят" и да изсвирят песен, две. Сесийните китаристи се раздадоха.Не изсвириха Repined Bastard Nation. Frost - машина. Жалко че другата машина Dave Lombardo го нямаше. За изпълнението на Slayer каквото и да се каже е малко, Най ми е мъчно за Tom Araya ,на който след концерта си личеше тъга, може би защото не е от страната на неограничените възможности. Организатор не нула ами 00.На всичкото отгоре навръщане по т.нар. автомагистрала "Хемус" имаше тапа и си чакахме 1 час ,защото поставяли някаква тол система. Хайде до другия път в бг. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 12.07.2019 13:04:41 + 8 8
Четейки коментарите, обстановката в залата май наистина е била "двете нули". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

.......... 12.07.2019 13:47:40 + 10 4
Да, не че си бил в залата, ама нали... Трябва да се "изкажеш", да споделим "мнение". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 12.07.2019 16:23:47 + 4 2
Не че ти си бил в залата... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

.......... 12.07.2019 17:04:42 + 2 3
Естествено, че бях, мадурко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

АзАз 12.07.2019 11:57:23 отговори + 11 0
И на мен ми е интересно дали Сатирикон са отишли в Грайнда,защото ми стана малко странно при обявяването на такъв евент за афтер парти буквално в последния момент.Ще е гот да са се появили и да са зарадвали хората,някой да сподели Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Компир S 12.07.2019 12:10:07 + 0 6
Да отишли са, обаче аз не ги дочаках. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blitz 12.07.2019 12:58:40 + 6 0
Появиха се лайф музикантите, Сатир и Фрост ги нямаше, поне до към 3:30, когато си тръгнах аз Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Окомер 12.07.2019 13:13:12 + 5 4
@Blitz Пак батко ви Окомер трябва да ви мери.
Лайв се пише - толкова ли е трудно? Сигурно сте учили само руски, но в английския лайф и лайв са различни думи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blitz 12.07.2019 18:42:01 + 0 8
@Окомер

Браво, браво, господине. Страхотен и неотразим в невероятната си безгрешност. Чувстваш ли се велик, че нищо смислено не изфъфли, но за сметка на това изхАби множество електрони, за да го изфъфлиш насред интернеДа?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Макс КЕЙДИ 12.07.2019 11:44:47 отговори + 9 10
На живо щеше да върха! Нужно ли беше да местят концерта? Истинските фенове щяха да са там и на дъжд и на ... абе Welcome To Bulgaria Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 12.07.2019 12:23:05 + 19 3
В залата не е ли на живо? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 20:46:59 + 4 3
А уби ме, не било на живо в зала....... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

h0l0 12.07.2019 11:31:34 отговори + 24 2
Жестоки Сатирикон, Слеър - класици както винаги. Звука беше на ниво за Сатирикон, за Слеър малко като че ли беше по-слабо. Организаторите на клада. Относно цените за бирата - ако искаш да си купиш апартамент в София , пускаш бирата на 6 кинта. Те т'фа е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maxXx 12.07.2019 11:15:06 отговори + 20 4
Цялата ми емоция и енергия отиде при изпълнението на Сатирикон. От 2005г, откакто ги слушам, ги и чакам в България! Не ме разочароваха - жестоко изпълнение! Появиха ли се в Грайнда, защото аз около 1 часа си тръгнах оттам, а още ги нямаше?

Слеър, както винаги разцепват, аз за 4ти път ги гледам. А огневото шоу също беше върхът. Дано да ги видя пак и в бъдеще!

Относно организаторът, само една забележка. Да Ви го ******, че ни затворихте на това хубаво време в залата. Предишния път, когато Слеър бяха на летището също имаше и дъжд и кал и си изкарахме страхотно! Мисля, че същият организатор ни затвори в склад на концерта на Stone Sour миналата година.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 12.07.2019 11:35:17 + 19 1
"Мисля, че същият организатор ни затвори в склад на концерта на Stone Sour миналата година." Той е! Това му е номера! Обявява на добри места и после мести в по-малки! Това са на Гани наследниците! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Док 12.07.2019 11:43:35 + 13 1
И от мен едно ...... на организатора, за това ,че ни затвори в зала - от тънки ганювски сметки. Българските метъли като "част от тоз народ" са доста търпеливи, но до време ще е.... Но Слеъъъъъъъъъъъъъър си е Слеър! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 11:08:22 отговори + 21 24
Не`кво обощение: всички познати, които са отишли да куфеят в погото са доволни и не мрънкат. От друга страна всички отишли да гледат като на театър им е било тъпо и се чудят кой да изкарат виновен - залата, цените, звука, топлината, Гари Холт не бил като Джеф, Бостаф не бил Ломбардо. Хора, след една определена възраст всичко губи смисъл и не носи удоволствие както преди, но от всеки зависи кога ще дойде тази възраст. Радвам се за всички, които са се изкефили и съжалявам мрънкалниците. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

наденица с боб 12.07.2019 11:16:38 + 47 5
пич, вервай ми - аз се изкефих на макс, обаче покрай мене припадаха некви хора и ги изнасяха. Имам зад гърба си над 1000 метъл коценерта, включително по разни забутани и задушни дупки и за първи път ми се случва да съм на ръба да припадна от липса на кислород! може и да е от възръстта вече балиго, но знам че може и да е по-добре организирано, щото съм го виждал - не е нужно да се пести от вентилация и да гледаш на метъл феновете като на дойна крава и да бичиш неистови цени. Тъжно ми е, че феновете са поставен в ситуации да претеглят лоялността си към дадена група и това да ги шибат некадърни организатори. Колкото и да съм див и щастлив след такива концерти, няма как да не изразя критика към високите цени и слабата организация. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 11:31:34 + 7 6
Бобе, беше топло, аз свалих 2-3 кг., но от всеки зависи какво ще запомни. За цените нямам мнение, защото вчера писах един коментар за цените през 2002, 2012 и 2019 и винаги са около 7-9% от средната заплата за София. Имам приятел работещ за около 600 лв. и не дойде заради цената, но пък иначе се хвали че не се е продал на Матрицата. И те така, кой разбрал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Wargasm 12.07.2019 11:34:30 + 31 1
Пич, има хора, които каквото и да гледат/слушат ще се изкефят стига да има пого и куфеене. Няма лошо. Има и такива, за които има значение какво гледат и как им се поднася, защото човек трябва да има някакъв критерий и самоуважение. Концертът лично за мен беше много на ниво. Звукът в залата беше изненадващо ок, но за доста хора, в зависимост къде са били, не е бил такъв случаят. Задухът и неработещата вентилация в комбинация с пушещите мозъчните донори, всички го усетихме, нали?
Всичко тези фактори по организацията влияят на цялостното изживяване. Дори няма да коментирам безумното местене на концерта във Фестивална, за което три дни беснях. Това че сме се изкефили на концерта ВЪПРЕКИ всички други фактори, не значи, че тряба да се правим, че ги е нямало. И още по-малко да обвиняваме хората в мрънкачи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 12.07.2019 11:46:02 + 3 3
Вентилацията работеше, до към средата на Слеър, после май огньовете и дойдоха в повече мои познати бяха застанали точно под едно червено нещо, което си духаше стабилно ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 11:54:15 + 14 6
Wargasm, вече много рядко ходя на концерти и може затова да се кефя толкова, но ако има още 10 концерта на Слейър във Фестивална при същите условия ще отида и на 10-те. За цените - една семейна вечеря в ресторант е над 100 лв. и на сутринта всичко отива знаеш къде, а след 10 дни вече и не я помниш. Това е прощално турне на Слейър и е ясно, че ще ни клатят. С пушачите незнам как да се оправят те са си свинье. Ако има само вариант пропадане на концерта или зала Фестивална, колко човека ще изберат да няма концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Boris 12.07.2019 12:00:11 + 14 3
На Слейер никой не ходи на театър! Ако си яко поркан, където и да куфееш, на каквото и да куфееш, все тая. Повечето от погото, дали от погото по-напред, или от погото по-назад, не бяха адекватни. Ако им бяха пуснали Лепа Брена, и на нея щяха да изкуфеят!
Концертът не беше нещо извънземно, но си струваше!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Wargasm 12.07.2019 12:14:55 + 8 2
Борис, по отношение на "Ако има само вариант пропадане на концерта или зала Фестивална, колко човека ще изберат да няма концерт. " - абсолютно съм съгласен, макар че сиурно е имало и хора, които не са дошли именно заради промяната на мястото. Доста хора си продаваха билетите в последните дни. Относно Фестивална - ами, да, по-добре е от преди години, но ако концертът беше обявен още от самото начало там, най-вероятно щях да потърся вариант да гледам Слейър извън България. Това му е хубавото на днешното време - човек има възможност да избира и то сравнително достъпно. С меко казано съмнителната промяна в последния момент, изборът беше ограничен до концерт или без концерт.
..., Относно вентилацията - супер е, че сте намерили място където е работела. Там където бях аз още на Сатирикон не се дишаше.
При всички положения, и въпреки всичко странично, аз оставам едиствено с позитивното от вчера.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 12.07.2019 12:58:36 + 13 7
Не знам какво, но нещо ме кара да си мисля, че Борис има нещо общо с организаторите, та така да защитава престъпленията им срещу метъла. Вчера в един мой коментар посочих липсата на каквато и да е организация към феновете и групата. Четейки коментарите на моменти ми иде да заплача я за Слейър, я за феновете, я за това, че все още не съм напуснал страната! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 12.07.2019 12:59:32 + 7 3
Моя грешка: липсата на каквото и да е уважение* Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 13:04:34 + 8 3
Лека-полека ще стигнем до истината, а тя е винаги по средата. За адаша Boris - при нас в погото имаше само един пиян, другите се веселихме, то и тоя си се веселеше, ама някак по бавно. Със сигурност има пресищане от концерти и затова гледаме дребните детайли. Едно време в Универсиада имаше фестивал "Средношколски рок" - песните не се чуваха, нямаше бира или вода, нямаше вентилация, но имаше веселба и след концертите ги обсъждахме по седмица. Вярно че бяхме на 16-17-18, ако помните знаете за какво става дума. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 13:12:30 + 4 2
Анти терлик, нямам общо с никой, даже до вчера само четях коментарите и псувах наум какви сме станали. Сега съм активен, но явно битието определя съзнанието.
Една семейна вечеря струва ли 100 лв.? - да
Една бира в нощен бар струва ли 6-7 лв.? - да
Топло ли беше в залата? - да
Ако всички сме кални щяхме ли да изцаме половин София? - да
Иска ли някой да пропадне концерта на Слейър, защото на 100-150 човека им се въргаля в калта? - сам си отговори
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destroy_and_sick 12.07.2019 13:23:08 + 7 2
А през 1952 Сталин е бил още на власт, пък през Ресенанса улични музиканти са свирили на мандолина или лютня! Стига с това връщане на времето, то се движи напред, а не назад, като в настоящия материален свят техническият напредък върви с висока скорост и плащаш за всичко. Удоволствието да гледаме Satyricon и Slayer ни струва скъпо, затова трябва да отбележим както хубавите, така и лошите страни. Мисля, че вече е сторено и няма смисъл да се повтаряме. Емоционално, радвам се, че не пропуснах шоуто! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Wargasm 12.07.2019 13:31:50 + 2 3
Борис, по отношение на "Ако има само вариант пропадане на концерта или зала Фестивална, колко човека ще изберат да няма концерт. " - абсолютно съм съгласен, макар че сиурно е имало и хора, които не са дошли именно заради промяната на мястото. Доста хора си продаваха билетите в последните дни. Относно Фестивална - ами, да, по-добре е от преди години, но ако концертът беше обявен още от самото начало там, най-вероятно щях да потърся вариант да гледам Слейър извън България. Това му е хубавото на днешното време - човек има възможност да избира и то сравнително достъпно. С меко казано съмнителната промяна в последния момент, изборът беше ограничен до концерт или без концерт.
..., Относно вентилацията - супер е, че сте намерили място където е работела. Там където бях аз още на Сатирикон не се дишаше.
При всички положения, и въпреки всичко странично, аз оставам едиствено с позитивното от вчера.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 13:39:45 + 4 2
destroy, времето върви и това си има цена. Според теб колко трябва да струва билета за последното шоу на Слейър или бирата при положение, че баровете плащат наем на организатора и ако позволиш на хората да вкарват бира и вода отвън, то кой ще си купи от бара. За задуха - по случайност бях под един тръбопровод /или както се казва/ и нямаше проблеми за никой около мен. За звука - кажи ми един концерт на Слейър с хубав звук /без Сонисфиър-а, защото там шоуто се предаваше в реално време в 800 кина, а съм сигурен, че и Металика не биха оставили нещата на самотек/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destroy_and_sick 12.07.2019 14:01:56 + 8 1
За озвучаването не се оплаквам. Можеше да е по-добро, но да не навлизаме в подробности. Много, много ми липсваше Ханеман, който всъщност е композитор на почти всички парчета, които свирят на концертите си, като това вече не е подробност, а необратимо минало.
За тази цена на билета, според мен, трябваше в залата да се поддържа температура от 24-25 градуса, чрез новата климатична система, а не да отворят входа откъм рампата, че да става течение. Считам, че съм си платил за подобна "услуга". Както и считам за неуместни съпоставките между цените в луксозен бар в центъра на София и цените на "бара", тоест щанда на концерта на американците /и норвежците/. Да не би мацка по монокини да ми сервира водата в кристална чаша и да си потапя гърдите с аромат на лимон в нея?! Шегувам се, но не е шега, а е гавра малка бутилка вода, на около 35-40 стотинки в супера, да е с 10 пъти увеличение! Ако питаш мен, при тези скъпи билети...трябваше да ни дадат по талон за 10-12 лева консумация!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 14:15:39 + 3 4
destroy_and_sick, как да отвоюваме ниски цени, ако всеки си купува бира и вода на тези нива? По-долу казах, че трябва да се направи един бойкот на баровете, но в БГ всеки чака друг да свърши работата. Много много съжалявам, че издребняваме за 1-2 лв. на Слейър. За вентилацията кво да ти кажа, не съм специалист, но ако това е капицитета на залата, какво има да си говорим. Никога няма да разберем. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.07.2019 14:57:58 + 3 1
По-долу казах, че трябва да се направи един бойкот на баровете, но в БГ всеки чака друг да свърши работата.
---
И как точно ще направиш пълен бойкот на баровете, при положение, че на такова събитие *трябва* от време на време да пиеш поне по няколко глътки вода, за да не припаднеш от жега или жажда, и нямаш избор, освен да си я купиш от същите барове?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 15:06:41 + 8 8
Припадали са пияници, които не знаят за какво са отишли, от типа на "много готин концерт, нищо не помня".Що не припаднаха двете ми деца12, 9 г., голямото куфя през цялото време и питаше за още като свърши концерта, до нас имаше още по- малко момиченце, нищо му нямаше. Смешковци Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeHaveADeal 12.07.2019 10:57:39 отговори + 17 1
Навън валя ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


анти-терлик 12.07.2019 12:51:53 + 13 5
По центъра на софия валяха кучета, а в Люлин - котки! Един приятел вика, че в Кумарица пък са падали цели китове от небесата. Мъдро постъпиха организаторите, като преместиха концерта на закрито! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 12.07.2019 10:56:54 отговори + 32 5
Мнението ми е напълно искрено. Първо «Сатирикон» доказаха, че проблема не е в залата. Чудесен звук, чудесно представяне. Балансиран звук….., което значи, че се чуват всички инструменти и вокала, а и значи, че не е засилен звука. Един час пълно шоу- звук, сцена, а и светлини. После Слеър……………. Тотален провал на тонрежисоьора. Един дебел мъж, който вместо да коригира баланса на инструментите и да си следи пулта, са преструваше, че снима групата с …………. мобилен телефон. Суперзасилен звук на баса, а и некачествен звук на микрофона. Аз лично ритъм китара не чух, а солата бяха погълнати от баса и от микрофона на барабаните. Пак повтарям, че ако не бяха Сатирикон/ те имаха тонинженер жена/ бих помислим, че това е заради залата. Нищо подобно. Сатирикон бяха супер, а Слеър трагедия. Не, че има значение. Гледам , че феновете на Слеър са станали като тия на Мейдън- или суперлативи или нищо. Много съм разочарован от Слеър. Съкратих си почивката с два дни и пътувах от Гърция. …… Сам съм си виновен. Том Арая дори когато говореше между песните нищо не се чуваше…. Някакво мрънкане. Помня Слеър от Стадион « Васил Левски». Страхотно изпълнение, страхотен звук………… невероятно беше. Това не беше добре Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Компир S 12.07.2019 10:56:33 отговори + 5 2
Някой ходи ли на афтър партито и видя ли Сатирикон? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ккк 12.07.2019 10:55:15 отговори + 16 3
Отива си една епоха в музиката. За съжаление Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 10:43:42 отговори + 13 17
Хора, едно нещо струва толкова, колкото си готов да платиш за него. Барчетата плащат някаква цена за наем на организаторите и после се опитват да изкарат нещо отгоре. Не ги защитавам, но никой никого не кара на сила да пие бира или вода. Да не казвам, че бирата струва 6 лв. в почти всички нощни заведения в София и на морето. Даже в Гърция хората се хвалят, че бирата е само 3 EUR за 330 мл. Ако на няколко концерта никой не купува нищо от тези барчета е логично цените да паднат. Преди 30 г. нямаше бири на концертите, пък сме оживели. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 12.07.2019 11:06:57 + 18 4
*************, правиш ли разлика между "свободно движещи се хора на улицата" и концерт в задушна зала без право да излезеш??? Баси тъпите размисли!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 11:09:47 + 5 25
Мизернико, пий вода от тоалетните, като всичко ти скъпо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.07.2019 13:28:05 + 9 2
но никой никого не кара на сила да пие бира или вода.
---
Да бе, ти отиди на метъл концерт, където е сгъчкано и задушно, особено пък лятото, и пробвай да не пиеш нищо три-четири часа. И при положение, че на никого не позволяват да си внесе вода отвън, това за некарането насила е меко - меееееко - казано некоректно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 13:48:51 + 3 9
Феникс, ако правиш бизнес ще разбереш, ако не, няма. Как да ти набия в главата 20-30 учебника с един пост. Ако пиеш 2 литра бира за 1,54, то е ясно че 6 лв. ще са ти много. Няколко пъти го написах, че във всеки нощен бар бирата е над 5 лв. за 1 /една/ бутилка. Жалко е след последния концерт на Слейър в България да има хора, мрънкащи за 1-2 лв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.07.2019 13:54:53 + 15 3
Концертът на Slayer не е нощен бар, обаче. В смисъл, сравняваш ми ябълки с крави. Спри се. И ако ще си избиваш разходите по концерта с петстотин процента надценка на минералната вода, за какво изобщо се хабиш? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 14:22:32 + 2 7
Феникс, парите от пиенето отиват за баровете, а не за организаторите. Организаторите трябва да гарантират на баровете, че ще могат да си избият наема, който са платили. Е как да стане? Ако можеш да си внесеш бира за 2 лв. ще си купиш ли бира от 6 лв. - ясно, нали? Тогава остава да забранят внасянето отвън. Пазарна икономика. За това дали концерта е нощен бар - я ми кажи в кой бар Слейър ти свирят на ушенце, за да ходя всяка вечер? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.07.2019 14:52:45 + 11 0
Внасянето на течности в бутилки на такива мероприятия се забранява от съображения за сигурност, а не за да си направят оборота продавачите на пиене. Мисли малко. Самата забрана е напълно ОК, между другото. Не е ОК последвалото "Ден година храни", след като хората са оставени без избор. И, честно да си призная, не виждам защо някого изобщо трябва да го интересува кой как си върти бизнеса и на кого плаща наем, нито при кого отиват парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 15:49:00 + 4 7
Феникс, защо си мислите, че организаторите ще спечелят много от продажба билети. Не знам колко е хонорара на Слейър, но да предположим че е около 150 000 щ.д /защото на Металика 2008 г. беше 1 600 000 щ.д/. Вчера бяхме около 5 000 човека х 90 лв. е равно на 450 000 лв. с ДДС или без ДДС е 375 000 лв. Реклами, наем, заплати, осигуровки, монтаж на сцената, и още квото се сетиш и организаторите отиват на неква мижава печалба с голям риск и от загуба. Затова искат наем от разни преносими барчета и този наем не е 1000 лв. Ако дадеш 15 000-20 000 за наем за всичките барчета, колко бири трябва да продадеш за да го избиеш, при положение, че хората са ти колкото билетите, а и много пият вода. И ще искаш някаква сигурност че ще изкараш тия пари. Е кой бизнесмен ще избяга от парите - ще ни клатят докато могат. Щом искаме екстри ще си плащаме. Вчера имаше едни момчета с раници директно ти носеха бирата в погото. Ама 6 лв. е ако беше 5 лв, пак някой щеше да каже, че е скъпо. Затова на всеки е сложена по една глава на раменете и си прави сметка. Приятен ден на всички! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 12.07.2019 16:27:05 + 7 2
Феникс, защо си мислите, че организаторите ще спечелят много от продажба билети.
---
Не знам защо си мислиш, че ми пука колко ще спечелят те.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Борис 12.07.2019 16:43:47 + 2 5
Казах: приятен ден! Наздраве, петък е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Окомер 12.07.2019 10:42:34 отговори + 16 10
Това беше последния концерт на Slayer по дяволите.
Това ли ще разправяте един ден на деца и внуци? Бирата беше по 6 лева, минералната вода по 3 лева.......
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


наденица с боб 12.07.2019 10:47:38 + 26 4
Ще им разправям че съм гледал Slayer 10+ пъти - този last tour специално 3 пъти и мога да им разкажа, че че тука беше най-зле. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 16:13:48 + 5 2
Ние заведохме децата за по- сигурно, не да им разкажем, а покажем. Уникални професионалисти, няма такава група, която да звучи и студийно, и на концерти с такава мощ и прецизност. Не даваха време дори да ги аплодираме, както винаги. Тъжно, но достойно сбогуване от страна на групата- не се съмнявах, но и от публиката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

наденица с боб 12.07.2019 10:39:55 отговори + 19 3
Слеър е ясно че цепят мрака и шоуто беше върха както всеки път.
Организаторите са от тея, които ама грам не им пука за феновете!
вода - 3лв, бира кенче старобрно - 6лв! вентилация - off; пушещи в залата - fak yes;
Едно нещо мога да кажа - не си купувайте билети от тези ********** - те сами ще си тръгнат, нещастниците!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeHaveADeal 12.07.2019 10:56:01 + 7 14
Ама, ако дойдат отново и ги наврат в въсщата зала, пак ще платиш, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

наденица с боб 12.07.2019 11:08:34 + 12 4
ами не, всъщност няма да платя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destroy_and_sick 12.07.2019 10:27:28 отговори + 73 0
Много моля организаторите на концерти, всички организатори, но в случая EventEase, да спазват правилата, които са заложени в договора между нас /публиката/ и тях! Нашият договор е закупеният входен билет! Нито един пушещ не беше изгонен от концерта, както и нито един мъртво пиян! Всъщност пиша по-горните думи, защото имам и съвсем конкретна критика /може би предложение/, върху която да помислите и имате предвид за всяко бъдещо шоу! В моята малка компания си купихме билети ден преди концерта, по 89 лева всеки. Един от приятелите е диабетик от дълги години, с диабет тип 1 е. Носеше в страничния джоб на бермудите си два съвсем малки десерта, в случай че внезапно му падне захарта, той да ги изяде бързо, за да регулира нивата на глюкозата в кръвта. За него е животоспасяващо. Опипващият на входа пазвнатин го накара да ги изхвърли, при положение, че му беше обяснено кратко, но подробно...за какво става въпрос! Е, изхвърли ги! Във фоайето на залата продаваха само пуканки, нито вафли, нито от десертите с концентрирана карамелизирана захар /каквито моят човек си беше взел/. Та, когато водите инструктажа на вашите охранители, коментирайте въпросите за хората с хронични болести и различни увреждания, а не от позицията на силата полуграмотно момче да поставя нечий живот под заплаха!!!! Сред 5000 души, ще да е имало поне 50-60 с проблем, който изисква по-отговорно отношение! Лично аз препоръчах на приятеля си да напише най-малкото мейл до организатора, но едва ли ще се случи. Надявам се този пост да се прочете от съответните лица, които да извадят правилните заключения!
Иначе, като изключих задуха, пушещите, мъртво пияните и безобразната цена от 3 лева за малка бутилка минерална вода /от най-евтината в супермаркетите/, самият концерт надмина очакванията ми! И все пак, на открито щеше да е по-приятно
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 15:56:37 + 3 8
И от летището щяхте да си ходите пеша, щото и вчера от Плиска, прелитаха свободни таксита и от изв. фирма ни казаха, че могат след половин час, представям си пък от летището какво щеше да е и кой бакшиш щеше да спре на омазаните в кал металяги.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Боб с надница 12.07.2019 10:17:40 отговори + 35 10
Представянето на Satyricon и Slayer няма нужда от дискутиране. Беше ударно и много яко! Звука на Satyricon даже беше хубав, а на Slayer, ако не го бяха набучили толкова много сигурно и той можеше да мине за такъв. Не разбирам защо е нужно да е болезнено шумно. Ще коментирам обаче, че част от феновете на Slayer са яко нечистоплътни и зверски грубияни. От друга страна в залата се пушеше, което е противозаконно, но на организатора му беше през оная работа. Иначе е много яко да се псува колко зле е залата, която всъщност е хубава след ремонта, но да пазим ... никога в България! Феновете на Slayer не си заслужават групата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

наденица с боб 12.07.2019 10:30:16 + 9 31
Бобе, ако искаш културка, ходи на театро - ко праиш на траш концерти? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 16:07:24 + 4 3
Е точно за феновете на SLAYER замълчи, щото в залата беше бесовица, на излизане културно и спокойно, с изключение на няколко всеядни изрезки, които се оригваха, някакви грейвдигъри вероятно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 12.07.2019 21:10:00 + 10 0
Бобе, не може тру трашъри да са къпани и възпитани, те трябва да смърдят и да се бутат като говеда, дори да няма с кого. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mukarlama 12.07.2019 10:05:27 отговори + 21 2
Организаторите трябва да се мерят до край с камъни за геноцид срещу старите български метъли, само дето не ни пуснаха газ на ANGEL OF DEATH в тази гнусна малка заличка! Иначе SLAYERRRRRRRRR късът мъденца! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Окомер 12.07.2019 10:13:38 + 12 4
Мери ги. Ама защо с камъни? Аз бих ги мерил с рулетка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 12.07.2019 09:55:10 отговори + 37 3
Супер Концерт направиха групите! Представете си ако беше на открито!!!
Организаторите ни взеха пълното удоволствие за което си бяхме платили! Цял живот ще помня как ни излъгаха със скъпи билети и ни навряха в задушната зала! Навсякъде се пушеше, а охраната дремеше и все едно я нямаше! Баровете с това преливане от кенове в чаши няма да коментирам! Слаби организатори!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Blake 12.07.2019 10:17:10 + 22 0
Мда, и бира от кенче по 6 лева - тва вече не е човешко! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Newsted 12.07.2019 09:53:34 отговори + 24 2
Том Арая накрая видимо му беше гадно и се разплака Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 12.07.2019 09:58:06 + 22 2
Тази хубава публика и концерт заслужаваха по-добри условия. На мен също още ми се плаче Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 12.07.2019 10:58:36 + 8 17
Мъчно му стана за село Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Окомер 12.07.2019 11:06:05 + 12 7
Иванушка Глупака - сигурно твоето село имаш предвид. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fen 12.07.2019 15:27:14 + 5 3
Ревльовците не разбират от ирония, Newsted Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".