BRAZEN ABBOT: Бис в повече за София, въпреки, че не заслужаваше

18 сеп 2010, 21:45 ч. 2018 / 21 73
пред./следв.
Във вечерта на 18 септември в столичната зала "Христо Ботев" се състоя последният концерт от мини-турнето на BRAZEN ABBOT у нас. Събитието бе посетено от едва около 500 зрители, но това не попречи на присъствалите да прекарат една чудесна вечер в компанията на Joe Lynn Turner, Нелко Коларов (клавир), Wayne Banks (бас), Dave Knight (барабани) и разбира се - Николо Коцев.

   Всичко започна в 19:50 ч., когато под звуците на клавира музикантите се качиха един по един на сцената и започнаха разходката си из творчеството на BRAZEN ABBOT. В продължение на близо три часа публиката чу композиции от всички албуми на групата. Началото бе дадено с "Beggars Lane", която премина във вихъра на "My Resurrection". След нейния край Joe Lynn Turner поздрави зрителите, а Dave Knight даде началото на първата от многото любими на българската публика песни, които прозвучаха тази вечер - "Death Alley Driver". Съвсем естествено композициите на RAINBOW и DEEP PURPLE се приемаха с възторг от феновете, но пък в авторските парчета на BRAZEN ABBOT си пролича какви са истинските възможности на всеки от музикантите. Ако човек слуша свиренето на Нелко Коларов със затворени очи, съвсем спокойно може на моменти да се обърка, че на сцената е не той, а великият Jon Lord. Неговите импровизации, които преливаха в солата на Николо показаха истинска класа, а "дуелите" между двамата са нещото, заради което този концерт си заслужаваше да се види.

   Освен китарен виртуоз, Николо Коцев владее доста добре и един друг инструмент. В това зрителите се убедиха на няколко пъти тази вечер. Соло на цигулка прозвуча в "Bad Religion", а след бурната "Highway Star", която вдигна на крака и малкото седящи зрители в залата, дойде време и за нещо по-спокойно. В баладата "Live and Learn" отново чухме втората любов на Николо. А защо не и първата - именно цигулката е инструментът, на който най-успелия ни рок музикант е започнал да свири преди да се насочи към китарата.

   Емблематичната за творчеството на Joe Lynn Turner "Can't Let You Go" накара публиката да заглуши именития певец. Тя бе изпята от няколко стотин зрители, които звучаха като няколко хиляди, а тук е моментът да кажем, че Turner бе в чудесна форма и изпълнението му и на трите концерта нямаше нищо общо с участието на OVER THE RAINBOW през миналата година в Каварна, когато той пя далеч под възможностите си. В своеобразен връх на вечерта се превърна "Guilty as Sin" - една от най-добрите композиции на BRAZEN ABBOT. Личното ми мнение е, че ако тя беше част от дискографията на DEEP PURPLE щеше да е сред най-известните им песни. Втората разточителна и инструментална част на парчето премина в десетминутна китка от подбрани мелодии, които ще чуем в предстоящата да излезе рок-опера "Draconia". Тук Николо и Нелко отново демонстрираха завиден синхрон и класа, а едва опомнили се от това изпълнение, зрителите бяха връхлетяни от "I Surrender".

   Основната част на концерта приключи със "Spotlight Kid", в която феновете чуха и най-доброто соло на Николо за тази вечер. Това, разбира се, не беше краят. Задължителният бис започна с PURPLE-класиката "Lazy". Във втората и част Turner даде всичко, на което е способен, а песента завърши с мотиви от "Лека нощ деца". Така Николо напомни на публиката, че всяко хубаво нещо си има край и е време за раздяла. Зрителите обаче не бяха на това мнение и ясно показаха, че нямат намерение да пуснат музикантите от сцената. С "Kill the King" групата и феновете почетоха паметта на безсмъртния Ronnie James Dio, а логичният завършек на вечерта дойде с "Burn". BRAZEN ABBOT имаха все пак още една изненада. Вторият, непланиран бис, бе предизвикан от пеенето на публиката. Музикантите поеха мелодията и така зрителите чуха една от най-любимите си песни - "Black Night".

   Нека да кажем и няколко думи за публиката. Или по-скоро за онези, които не дойдоха на концерта. Да, няколкостотин човека пяха сякаш са няколко хиляди. Но защо софиянци решиха да пренебрегнат този концерт? Къде бяха снощи феновете на RAINBOW и DEEP PURPLE? Вероятната причина за отсъствието им е чисто финансова. Защо обаче във Варна и в Пловдив, където като цяло хората взимат далеч по-малки заплати от столицата концертите бяха добре посетени? Над 1000 зрители във Варна уважиха събитиета, а "Античния театър" в града под тепетата беше почти пълен. Дали пък отговорът на този въпрос не се крие в разглезеността на софийската публика, която в последните няколко години свикна на голямо концертно пренасищане? Еднозначен отговор едва ли има, но е факт, че този път феновете във Варна и Пловдив удариха в земята софиянци. И като численост, и като поведение.

   По информация на организаторите, бекстейдж гост на концерта в София е бил басистът и лидер на MANOWAR Joey DeMaio.
01. Intro
02. Beggars Lane
03. My Resurrection
04. Death Alley Driver (RAINBOW cover)
05. Bad Religion
06. Twist Of Fate
07. Highway Star (DEEP PURPLE cover)
08. Live & Learn
09. The Road To Hell
10. Stormbringer (DEEP PURPLE cover)
11. Mr. Earthman
12. Can't Let You Go (RAINBOW cover)
13. Guilty As Sin / "Draconica" motives
14. I Surrender (RAINBOW cover)
15. One Life To Live
16. Spotlight Kid (RAINBOW cover)
Бис 1:
17. Lazy (DEEP PURPLE cover)
18. Kill the King (RAINBOW cover)
19. Burn (DEEP PURPLE cover)
Бис 2:
20. Black Night (DEEP PURPLE cover) / Long Live Rock 'n' Roll (RAINBOW cover) - част

Ozzy


Фотогалерия с 40 снимки от събитието може да разгледате тук.








Коментари   (73)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


soregashi 27.09.2010 02:55:11 отговори + 0 0
Много не обичам хора, за които историята на рок музиката приключва с Rainbow, Purple и Sabbath. С тях започва историята. Уважаваме ги затова, но 40 години по-късно не са интересни на хората, които нямат спомени с тези групи. В същото време в София има около 1000 пъти повече рок събития (концерти, клубни прояви, партита), на които да се отиде, което е причина за софиянци да не е фатално да изпуснат концерт. Докато в Пловдив има 2 рок клуба с кофти програма. Във Варна също положението е трагично. Тъжен факт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CR 22.09.2010 19:35:07 отговори + 0 0
@ yapo - 2010-09-21 15:21:10
Малкото ентусиасти на концерта определено бяхме там, за да чуем....
@ Божо - 2010-09-21 16:51:34
@yapo , много повече от 2-3-ма се кефеха на творчеството на Брейзън Абът...
По принцип не посягам да коментирам коментарите, но вие двамата ме изкефихте яко! Особено "уаро", свалям ти шапка за поста! Право в 10-ката m/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.09.2010 18:33:17 отговори + 0 0
аз ги гледах във варна и беше тъпканица. супер концерт!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zZz 21.09.2010 21:13:11 отговори + 0 0
"софията и провинцият - 2010-09-21 17:48:24
отиват ама на стоп с мойта кола айде млък"

Много е хубаво, че ти качваш на стоп всички плевенчани, търновци, пловдивчани, бургазлии, загорци и т.н. на стоп. Ти и останалите софиянци, които отиват в Каварна, по пътя си взимате на стоп всички от провинцията, тръгнали за феста. Голяма работа сте! Сигурно всите софиянци карате Боинг-и!!! Еваларката.
Дек е дЕда ти сега да те види... Какъв големец си! Същия тоя дЕдо, дет ора на нивата със Сивушка и Белчо.
"Пази Боже сляпо да прогледа" ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

софията и провинцият 21.09.2010 17:48:24 отговори + 0 0
отиват ама на стоп с мойта кола айде млък Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


zZz 21.09.2010 17:28:45 отговори + 0 0
"софията и провинцият - 2010-09-21 17:03:16
а не ми обяснявай, че на мен едно само отиване в годината до каварна за три денонощия ми изяжда колкото на 5 плевенчанина за 5 концерта в софия."

Айде сега към 5-те плевенчанина, които отиват на 5 концерта в София им прибави и тридневно отиване до Каварна. И ще видиш, че въпреки, че си глезльо и ревльо, те са по-зле от теб. Сладур.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

софията и провинцият 21.09.2010 17:03:16 отговори + 0 0
zZz - 2010-09-19 19:38:24
"едно идване на един варненец, бургазлия, русенец или плевенчанин на концерт в София се равнява на 4-5 концерта на един софиянец."

а не ми обяснявай, че на мен едно само отиване в годината до каварна за три денонощия ми изяжда колкото на 5 плевенчанина за 5 концерта в софия.
а и на всичкото отгоре в това село така се и не научиха, че могат 3 денонощия в годината да работят и през нощта. ако не е пияната свиня - няма откъде една бира или едни цигари да си вземеш. камо ли да хапнеш нещо различно от кебапчета
айде бегом....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Божо 21.09.2010 16:51:34 отговори + 0 0
@yapo , много повече от 2-3-ма се кефеха на творчеството на Брейзън Абът. Включително и много млади момчета и момичета, въпреки че някои, с които говорех си казаха, че идват заради Търнър и не познават песните на групата. Това не им попречи да лудеят и на техните песни.

Колкото до тези, които мърморят за кавърите, ами то хората от 300 години свирят "парчета" на Моцарт да речем. И на Битълс (малко по от скоро )

Класиката за това е класика, защото вечно се изпълнява
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

yapo 21.09.2010 15:21:10 отговори + 0 0
Малкото ентусиасти на концерта определено бяхме там, за да чуем изпълненията на Рейнбоу от Лин Търнър и с Лин Търнър, както и няколкото емблематични парчета на Пърпъл. По време на цялото шоу видях само 2-3-ма души, от лявата ми страна, по средата на терена долу, които покуфяха на творчеството на Брейзън Абът. Спонтанните изригвания дойдоха с Highway star, Stormbringer, Can't let you go, I surrender...Аз лично отдавна съм минал възрастта на пъпчасалите онанисти, обаче съм и почитател на различни и разнородни групи от новия век /Slipknot, In Flames, Disturbed.../,ала четейки някои постове, яд ме хваща на младежите, които не могат да оценят гения на бандите от 70-те. Виртуозни композитори и виртуозни музиканти! Ненадминат Ричи Блекмор /или Блякмор - както казва англо-пловдичанинът Тома Спространов/. Доста от настоящите групари единствено могат да лъскат червените му ботушки и жалката мелничарска шапка, с която се унижава понастоящем този бивш рок титан! За съжаление... К_ _ глава затрива! Крехки хедбенгъри, направете си труда да минете през творчеството на Дийп Пърпъл и Рейнбоу, заслужава си!
Що се отнася до Cem Koksal и Lynn Turner, концертният албум от 2007 не е записан в Турция, както и никога не е имало 30 000 души на техен концерт в Турция, това са спекулации. Cem Koksal е фантастичен китарист,голям фен е на Ричи /също като Николо/, половината парчета в албума на живо са на Пърпъл и Рейнбоу. Между другото в соловата тава на Джо от 2007-ма, част от песните са от отпадналите от баталния албум на Пръпъл 1993-та. Записани с изричното разрешение на Ричи...Където и да пее Лин Търнър, който и да свири на китара и орган, хората са там, за да чуят Рейнбоу и Пърпъл. Предстои концерт в Япония, съвместен, на Лин Търнър, Греъм Бонет, Дъги Уайт. И какво ще изпълняват? РЕЙНБОУ! Отнесох се с писането...обаче някои неща са вечни. След като не можем да ги чуем съвсем в оригинал, поне да им се радваме в изпълнение на оригинален член и качествени музиканти, така се случва в БГ, така е и по света!
Да,България е прекрасна държава, но са съжаление населена с българи. И българи от всички краища има в столицата - неприятен град като цяло. Плюсът е големината, предлага разнообразие. Радвам се, че не ми се наложи да пътувам до Каварна, за да се накефя на KISS, AC/DC, Голямата четворка, Rammstein...Страхотни преживявания!


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Божо 21.09.2010 13:29:10 отговори + 0 0
Джоуи е осигурил транспорта на техниката на BRAZEN ABBOT, дали самият той е бил тук, не знам.
Аз се пъхнах нелегално зад сцената, не го видях,ама може и да е бил някъде.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Конощип 21.09.2010 12:00:21 отговори + 0 0
Джой Димайо у нас прави същото каквото прави навсякъде - ПРОСТОТИИ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

haini 21.09.2010 11:15:27 отговори + 0 0
Някой да знае какво е правил Joey De Maio в София? Да не се задава някоя Manowar тресня у нас? Може би е дошъл да зашише "Зайченцето бяло..." в power версия (зайчето избива всички изроди и накрая геройски загива)? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Колчо Слепеца 21.09.2010 09:37:34 отговори + 0 0
стига ОФФтопик Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кол Найденов 21.09.2010 01:31:19 отговори + 0 0
Ней тъй дет виками у Търновску! Ше ва застрелям с идно тържествину антрефиле! Тук единият ми син нещо, докато другий - друго нещо. Мда-а-ам... За кво идиши реч в туй антрефиле забрайх веч. Ама поне получилос с римы! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 21.09.2010 00:09:16 отговори + 0 0
от два дена се чудя на кой ми прилича Николо Коцев...
А то - на който е кръстен - Николо Паганини :О
И не непременнно зарад цигулката
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ШАЙЕНА 20.09.2010 23:04:57 отговори + 0 0
ВЪВ ВАРНА КОНЦЕРТАТ БЕШЕ СТРАХОТЕН ПИЧОВЕТЕ СВИРИХА С МНОГО ХЪС А ЗВУКА КЪРТЕШЕ А ГЛАСЪТ НА ТЪРНЪР ТОЗИ ПЪТ БЕШЕ КАКТО ТРЯБВА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 20.09.2010 20:58:52 отговори + 0 0
Tangra Mega ШОК също отразяват само срещу пари, в случая - никак. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Н.Колчев 20.09.2010 20:04:07 отговори + 0 0
Ний в про-ФАН не отразихме, по тому що Николо Коцев пе пожела да си плати за реклама. А от край време ни е такова правилото - не плащаш реклама - не получаваш или получаваш минималное отразявание 8-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.09.2010 19:56:11 отговори + 0 0
Интересно как някой други медии с претенции за "РОК" в заглавието си не отразиха изобщо турнето на Брейзън.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GlamFan 20.09.2010 15:41:47 отговори + 0 0
Като чуя пърпъл и рейнбоу и повръщам. Няма нещо друго дето да ми е втръснало толкова. Всеки 4 от 5 банди свирят поне по 66 песни на пърпъл. Странно, че е имало малко хора в София. За съжаление ние сме най-пърпълистичната държава в света... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


olala 20.09.2010 15:09:45 отговори + 0 0
Доста неуместно заглавие.. отначало си помислих, че публиката е съгрешила нещо.. не е като да са давали бис на тези дето не са отишли. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 20.09.2010 14:25:51 отговори + 0 0
@100личанинът,
ама моля ви се, вие във всичко сте по-по-най, понеже живеете в столицата Направо сте друга раса... Да ви имах самочувствието.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Yanni 20.09.2010 14:18:36 отговори + 0 0
А може би на софийската публика й е писнало от кавъри на Пърпъл и РейнбоЛ...?

Интересно ми е, защо правят кавъри на песни, с които JLT няма никаква връзка, като Lazy и Burn примерно...?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

100личанинът 20.09.2010 14:14:58 отговори + 0 0
Не че сме по-разглезени, просто сме по-широко скроени от провинциалистите и подбираме културните събития които да посещаваме. Не кълвем на секо мекере, решило да експлоатира Пърпъл идеята по не особено коректен (и оригинален) начин. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 20.09.2010 13:47:58 отговори + 0 0
@Йонас, кавър банда ли е тази, в която пее оригиналният вокалист на повечето парчета? Интересно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Minstrel in the Gall 20.09.2010 13:22:43 отговори + 0 0
Лично на мен концерта ми хареса! Не като звук, а като емоция, като желание на музикантите да ни зарадват и малкото зрители, които бяхме в залата. Стори ми се, че мернах Ози, поне така ми се стори, с една групичка симпатични хора в публиката вляво от сцената, но вроденото ми притеснение ми "забрани" да потърся контакт с групичката и да покуфеем заедно!
Но за групата на Николо Коцев и Ко. - страхотни бяха и страхотно им се изкефих!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Йонас 20.09.2010 12:16:43 отговори + 0 0
Ъмм... Нямах намерение да отида на този концерт, а сега като гледам сет листа... Мъка! Кавър до кавъра. Това не го ли правят и поне 50 чисто български клубни банди? Какво като Търнър пее? Кавър бандите са си кавър банди, второ качество тоест. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.09.2010 09:45:31 отговори + 0 0
Аз пък съм от София, но ги гледах в Пловдив - заради мечтата рок концерт в Античния. И не знам как е било в София, но там като присъствие публиката беше далеч от адекватна... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 20.09.2010 09:27:18 отговори + 0 0
1914, ще видим колко публика ще съберат ненафталиновите групи другия месец. Те сигурно и затова са в клубове... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1914 20.09.2010 08:56:41 отговори + 0 0
Защо в София имало толкова малко публика ?
Ами тук явно,все по-малко хора се радват на нафталинови групи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bobideco 20.09.2010 01:49:27 отговори + 0 0
Аз вече дадох 39 лева за Korpiklaani, нямам за още концерти... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CR 20.09.2010 01:01:14 отговори + 1 0
Благодарности на Ози за написаното ревю, и на артистите за прекрасния концерт, който с приятели посетихме в Пловдив, макар че сме от София.
Причина да се насочим натам е магията на Античния театър и атмосферата на града, отколкото тук в зала Хр.Ботев-най-слабото място за концерт в зала!
Може би мнозина са се отказали изобщо от концерта заради по-слабото представяне на Joe Lynn Turner с Over the Rаinbow в Каварна 2009, и са предположили същото и за тази изява.
Групата на Николо Коцев заслужава адмирации! Респект!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.09.2010 00:32:08 отговори + 0 0
Аз съм ходил чак до Берковица да ги гледам и не намерих причина да ходя на техен концерт втори път. Сори, ама така се получи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Punisher 19.09.2010 23:49:00 отговори + 0 0
Вчера присъствах на концерта и съм много разочарован от "софийската" публика - 500 човека !!!!!!!!!!!!!!
Излагация!
Иначе концерта беше супер макар и да имаше малки проблеми със звукът!

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mutant 19.09.2010 23:15:57 отговори + 0 0
София - 1 500 000 жители истамбул 13 000 000.
got the point ?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Stiv 19.09.2010 22:35:31 отговори + 0 0
Доста се чудих дали да оставям коментар, прочетох всички мнения и реших да споделя и моето. Гледам за четвърти път Joe Lynn Turner и с удоволствие ще го гледам пак. Просто защото ми харесва! Постингите с мнение, че някой вече е идвал и затова не са ходили ми изглеждат странно, най-малкото можем да направим един паралел - аз съм от "Левски". Е, като съм ги гледал с "Миньор" Перник /примерно/, повече да не ходя ли да ги гледам?! Жалкото обаче е нещо друго - хората поставили пост тук, имат едно или друго мнение и това е нормално. Разговорите ми с хора, които не отидоха на концерта и най-вече причините, са по-неприятните, но за съжаление показват типично нашенска, българска нагласа! Чух всякакви неща от рода на: "Не мога да го издържа с Brazen Abbot" (миналата година "не можеше с Over The RAinbow), "Пак ли с Джо? Не искам с него, искам с ... Хюз /примерно/", или "Искам Ричи, този само го копира" /ама като дойде Ричи, иска да слуша и гледа Гилан, ама през 1972-а, може и Ковърдейл, ама да изпее "Child In Time" /нищо, че никога не я е пял/ и т.н. и т.н. Виждате ли - ходил съм на концерти из Европа, а предполагам и някои от вас също, там не чух подобно нещо - хората отиваха да слушат Purple през 2006г или Metallica през 1993г. Няма оплакване, няма мрънкане, няма оправдания - ходят да се забавляват! Още по-лошо е сравнението с наличието на местен музикант, забъркан по някакъв начин около някоя звезда - при нас се чува "Не става", "Случайно е", "Звездата е в края на кариерата си, та затова...", "Тези ли да гледам?", "35 лева?!" и т.н. Е понеже говорим за група с участието на Joe Lynn Turner и Николо Коцев, ще дам и такъв пример: Cem Koksal и Joe Lynn Turner! Държавата е Турция, Cem Koksal вероятно има някои албуми, но поне за мен Brazen Abbot и Baltimore са много по-добре познати и с международни издания и известност. И пред колко човека свирят - пред около 30-35.... хиляди.
Май имаме спешна нужда от известна доза национализъм, нужда от изоставяне на причините защо нещо не може да стане, а да погледнем как може!
Пък може и да се окажем повече следващия път! Който, между другото, няма да е лошо да не е в София. Факт е, че аристократичните и културни центрове са други градове. София винаги ще може да организира събитията на "силните на деня", просто защото са модерни и града е голям. Арт-а и изкуството засега я заобикалят, така че приветствам повече концерти в други градове.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gorefest 19.09.2010 22:33:01 отговори + 0 0
Моите уважения към Николо Коцев, но е нормално да няма много хора на концерта при цена от 40 лева. Все пак за 50 лева можеха да се гледат Металика, Антракс, Мегадет и Слейър, които са на светлинни години пред Брейзън Абът. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 19.09.2010 20:11:26 отговори + 0 0
Концерта беше страхотен! Да, хората не бяха много, ама пък качествени. Но толкова по-зле за тези, които не дойдоха - наистина изпуснаха да видят двама велики български рок-музиканти - Николо Коцев и Нелко Коларов, в съчетание с един от най големите гласове в рок-музиката, доказал се от толкова години и в толкова големи групи - Джо Лийн Търнър! Аз искам да използвам сайта и да им благодаря за прекрасното шоу! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Digger 19.09.2010 20:08:13 отговори + 0 0
Към онзи анонимния дето рядко пишел мнения:
що не си вземеш мнението и баира, а???
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 19.09.2010 19:43:53 отговори + 0 0
Къде са били феновете на Пърпъл и Рейнбоу ли? В концертна пенсия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


zZz 19.09.2010 19:38:24 отговори + 0 0
Чета, чета, чета и виждам само....... оправдания, оправдания и пак оправдания. Залата, многото концерти, кавър групата и не знам си още какво. А истината е толкова проста: във Варна и Пловдив хората отидоха на концерт, а в София - не. Защо? Защото софиянци са презадоволени глезльовци
Някой по-долу спомена нещо от сорта на това, че хората в провинцията не ходели на толкова концерти. На тези, които говорят подобни титанични глупости ще кажа следното - едно идване на един варненец, бургазлия, русенец или плевенчанин на концерт в София се равнява на 4-5 концерта на един софиянец. Защото въпросният човек плаща път, храна и спане. Неща, които са далечни и непонятни за глезльовците от столицата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The Fifth Horseman 19.09.2010 19:29:32 отговори + 0 0
DON CORLEONE - 2010-09-19 15:51:30
Крайно време е да се разбере,че тази зала не става и за селска вечеринка,а ние вкарваме там такива велики музиканти.Обидно наистина и за тях,и за феновете.

X2
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сеч 19.09.2010 18:45:45 отговори + 0 0
"Анонимен - 2010-09-19 17:47:07
Ми да много ясно ,че ще има пъти повече народ на Терион и Корпиклани .... "

Дали? )) Викам да поизчакаш, да видиш и чак тогава да пускаш такива гръмки твърдения, а?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2010 18:07:03 отговори + 0 0
@Анонимен - 2010-09-19 16:29:09
Естествено че ще е малко публиката. На другите концерти в София 60 -70% от публиката идва от провинцията, Софиянци си ходят в чалга клубовете На мен София ми е много по-близко, но ходих в Пловдив и не съжалявам. В "Хр.Ботев" вече не стъпвам.

Анонимния долу с хипарската музика - не бе джазова музика 8D



+1
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2010 17:47:07 отговори + 0 0
Рядко пиша мнения тук,но горенаписаната поръчкова сълзива резензия не мога да подмина..Кой ще ги слуша тия кавъри на Рейнбоу и ДП ?? ами нормален човек и фен не би отишъл на концерт на неква сбирщина правеща кавъри на овехтели групи чийто титуляри безброй пъти свириха и отегчавха тук всички ..Ставате смешни с поръчковите си писания и криворазбрана фенщина и патриотизъм...Ми да много ясно ,че ще има пъти повече народ на Терион и Корпиклани .... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


yapo 19.09.2010 17:17:42 отговори + 0 0
След якото рамо, което българските медии удариха на Николо /поне от месец редовно се пише за БГ турнето, интервюта, коментари.../, след страхотните отзиви на фенове от Варна и Пловдив, в София публиката наистина беше жалко малко. Вярно е, че родината се понасити на концерти, ала все пак, за размерите на столицата, 500 души е трагедия. Все едно земетресението преди дни беше от 8, а не от 3 степен по Рихтер. Що се отнася до качеството на звука, имайки предвид залата, ясно беше, че няма да е перфектно, но можеше да е по-добре, доста по-добре. Бил съм на различни концерти в "Хр. Ботев", този беше провал откъм звук. Лошото е друго, че дори и да стане скоро голямата зала на 4-ти километър, там ще свирят Мейдън, Джудас, Рамщайн, останалите ще дънят стените из малките зали за по 2-3 хиляди души... Истината за Брейзън Абът е, че атмосферата спаси положението, както и професионализмът на музикантите. Дали трябва да критикуваме? Тези, които го правим, не оплюваме музикантите, просто не виждаме всичко в черно или бяло. Между тези два цвята има цяла една ДЪГА от цветове!!! А и явно от долните постове се разбира, че почти всички сме били там, за да чуем Рейнбоу и Пърпъл. Предварително видях сет листа от Варна и чак тогава си купих билет.
Благодаря на групата, че дадоха всичко от себе си и въпреки проблемите...изкарахме една страхотна нощ!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

McVicar 19.09.2010 16:57:18 отговори + 0 0
А относно предходния коментар - ти кво изобщо правиш тук? А не си седиш в къщи? И що не вземеш да се гръмнеш? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

McVicar 19.09.2010 16:50:09 отговори + 0 0
А що никой не споменава рекламната кампания за концерта, аз вчера се чух с мои приятели преди концерта и те ми казват - ми от тебе чуваме за него...А относно самия концерт - не знам къде ги видяхте тия 500 души, според мен нямаше повече от 250, звукът наистина беше ужасен, но пичовете са професионалисти и се раздадоха максимално, за което им благодаря... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 19.09.2010 16:35:48 отговори + 0 0
Къде била публиката, бахти тъпият въпрос. Бях си вкъщи.
Мога ли да гледам на живо група, дето бичи кавъри на парчета отпреди 30 - 40 години и фронтменът и е набор на мумията на Ленин?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2010 16:29:09 отговори + 0 0
Естествено че ще е малко публиката. На другите концерти в София 60 -70% от публиката идва от провинцията, Софиянци си ходят в чалга клубовете На мен София ми е много по-близко, но ходих в Пловдив и не съжалявам. В "Хр.Ботев" вече не стъпвам.

Анонимния долу с хипарската музика - не бе джазова музика 8D
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ozzyyes 19.09.2010 16:17:06 отговори + 0 0
Стига с това колко хора били, какъв бил звука... Който иска перфектно качество – да гледа ДВД-та и да си седи вкъщи. На такива концерти е важно да почустваш атмосферата и да вдигнеш адреналина. Това се получава и с 50 човека. Аз бях там, видях Джо на два метра от мен, пях с него Can”t Let You Go. Другото не ме интересува! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DON CORLEONE 19.09.2010 15:51:30 отговори + 0 0
Крайно време е да се разбере,че тази зала не става и за селска вечеринка,а ние вкарваме там такива велики музиканти.Обидно наистина и за тях,и за феновете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Norum 19.09.2010 15:44:02 отговори + 0 0
Къде бяха снощи феновете на RAINBOW и DEEP PURPLE? Този въпрос според мен е меко казано неуместен! Това, че Brazen Abbot правят половин сет с кавъри на Rainbow и Purple, по никакъв начин не прави концерта задължителен за феновете на двете групи. Освен това не можеш да отидеш на всички възможни концерти. В тази връзка подкрепям мненията на emperor и Ivan Apostolov. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

алкатраззззззз 19.09.2010 14:59:03 отговори + 0 0
аман от коментатори... къде била публиката??? където си иска! това да не е стадион??? 150 човека са много на тази зала!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 19.09.2010 14:27:10 отговори + 0 0
противно на ... ,мисля че 50% от публиката на повечето рок събития е еднаква,независимо от стиловата насоченост(почти)- на "малките" събития (под 1000 души)всяка 2ра физиономия ми е позната,а на по-големите 1а на всеки 5-6ти Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


emperor 19.09.2010 13:55:36 отговори + 0 0
..... и започна да се случва най-нормалното нещо на света. Старите фенове видяха любимите си групи, че даже и по няколко пъти. Къде у нас, къде в чужбина, къде и у нас и в чужбина, това е факт и се случи. Нищо, че допреди само 5-6 години това беше почти немислимо. С други думи понаситахме се от музика и концерти. В днешните условия за сравнително нова група е почти невъзможно да стигне колосалните успехи на групи като Мейдън, Металика, ДиСи и още не много други. Причините са много, като най-важната от многото е, че в момента да си набавиш музика и информация е 100 пъти по-лесно и по-безплатно, отколкото е било преди 15 години примерно. Рзчита се не толкова на продажби на дискове, колкото на правенето на концерти и продажбата на мърчъндайз ..... и започва да се случва най-нормалното нещо на света т.е. повече концерти, по-малко публика. Навсякъде по света е така и мисля, че не трябва да считаме за "малка" публика от 500-1500 души, дали си парите за рок и метъл концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SAW 19.09.2010 13:29:45 отговори + 0 0
Аз лично бях там за сметка на Скорпиънс... При тези цени, дори в София сме принудени да избираме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SAW 19.09.2010 13:28:56 отговори + 0 0
Това, че има скупчване на концерти си е логична причина да няма публика и да се пренебрегне този концерт, за сметка на Скорпиънс, УАСП, Джон Лорд, Пол Гилбърт и други... Аз лично б Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 19.09.2010 13:12:37 отговори + 0 0
Не мисля, че публиката на Рейнбоу и Пърпъл има много обшо с тази на другите групи, които предстои да свирят в София, с изключение на Скорпионс и Джон Лорд може би, които са другия месец. Но те са обявени преди доста време. А това, че хората в Пловдив и Варна не ходели на други концерти, искрено ме разсмя ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.09.2010 12:51:53 отговори + 0 0
... Защото във Пловдив и Варна хората не ходят по други концерти, защото не могат да си позволят да дадат пари за шоуто, пътя и спането. За това и са могли да отделят 40 лева за този концерт. Но за София, където в следващите месеци концертната ни програма е пълна с известни групи, чийто билет също струва 40 лева, е нормално посещаемостта да е такава. Пък и мисля, че въпросната цена за концерта е доста надута. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


dominici 19.09.2010 12:24:59 отговори + 0 0
Колкото съм съгласен, толкова и не съм с автора. Софийксата публика е разглезена - да, но това в никакъв случай не означава, че не заслужава (и аз в частност) да чуе Black Night в повече. Викахме за 1000 и жертвахме слуха си в най-ужасната зала на в София, а може би и на света.

Предстоят концерти на WASP, Scorpions, Jon Lord, Korpiklaani, Sabaton и всеки иска 40/50лв и нагоре. Въпрос на приоритетност.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 19.09.2010 12:14:18 отговори + 0 0
Представям си как Търнър се прибира и споделя с Глен Хюз (например): бяхме на турне в България и от трите най-големи града събрахме най-малко публика в столицата. Абсурдно и нелепо. Но ако стане практика и други групи да обикалят страната, едва ли ще е единичен случай... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 19.09.2010 11:40:05 отговори + 0 0
Ужасно малко хора имаше (300-400 max), не знам защо не са го преместили в Blue Box например... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metallo 19.09.2010 11:06:40 отговори + 0 0
Велики! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maggie 19.09.2010 11:05:17 отговори + 0 0
Джо си е Джо, независимо дали пее пред 50 000 или 500 .. и въпреки това малкият брой зрители определено беше разочароващ.Но пък не съжалявам ни най-малко, страхотен концерт се получи, видях стария си любимец на живо и му се порадвах ) бтв, барабаниста къртеше с пънкарския гребен ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.09.2010 11:02:23 отговори + 0 0
Големият шлем е 4 титли :Р Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mdenchev 19.09.2010 10:47:49 отговори + 0 0
След Can't Let You Go и I Surrender сега и Street of Dreams от Каварна миналата година, мога смело да заявя, че съм направим Голям шлем с най-великите песни в изпълнение на Joe Lynn Turner. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 19.09.2010 10:29:23 отговори + 0 0
само не казвайте, че е имало по-малко публика от Варна и Пловдив... поне хиляда имаше ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

yapo 19.09.2010 10:03:27 отговори + 0 0
През 2003-та имаше три-четири пъти повече хора, пак в същата зала, пак с Лин Търнър! Тогава концертът беше доста по-добър в музикален план! Сега, освен обидно малкото публика, звукът беше с кенефно качество, но пичовете се раздадоха. Получи се готина атмосфера. Заслужаваше си заради емоцията! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.09.2010 23:50:41 отговори + 0 0
хипарска музика...пфу Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


carpe_diem 18.09.2010 23:40:37 отговори + 0 0
Много малко хора нещо и беше леко неудобно... Ама як концерт се получи... Щеше май повече да ме изкефи Jorn Lande да беше пял (не, че Джо се изложи, просто по-малко ме кефи)...

"Аз съм сънчо" изкърти много ))
И чакам с нетърпение Drakonia - това, което изсвириха - просто нямам думи!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 18.09.2010 23:30:14 отговори + 0 0
Къде? В Христо Ботев? Не думай!

Ако Риче Блекмор е баща на китарата, то Николо е негов извън брачен син! Много добър!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gogo 18.09.2010 23:22:06 отговори + 0 0
супер пя, но озвучаването беше много зле. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".