Турнето "Metal Allstars" започна обиколката си от София

24 мар 2014, 11:58 ч. 2017 / 22 153
пред./следв.
"Metal AllStars" е вече история. Тепърва коментарите ще се развихрят коментарите дали е бил успешен, или не. Мнозина сигурно са недоволни - все пак основни звезди (Phil Anselmo, Nick Menza, Cronos) отпаднаха в последния момент. За други - и без тях форматът си струваше. На отсъстващия барабанист бе намерен и заместник в лицето на Kenny "Rhino" Earl (екс-MANOWAR/HOLYHELL). Колкото до останалите музиканти - за почти всички от тях е вече изписано много - професионалисти, които знаят как да вдигнат публиката, пък било то и за 15-20 минути. Горе-долу толкова имаха основните вокалисти на сцената.

   Часът - точно 18, "Арена Армеец", пълна наполовина и ODD CREW на сцената. Васко, Бонзи, Васко и Марто не оставиха и капчица съмнение, че мястото им е точно там, точно преди днешните икони на метъла. "Бутилка" - подарък за публиката. Много раздаване и адреналин. Похвалите от ODD CREW в края бяха за всички, които не си спестиха началото заради някоя и друга цигара или бира и бяха в залата, за да подкрепят родните момчета. Които след стегнат 30-минутен сет събраха инструментите и бързо се изнесоха, за да освободят сцената за втората съпорт група, чийто китарист щеше след това да играе основна роля в звездното шоу. DEATH DEALER може би не говорят нищо на средностатистическия фен, но зад името се крият все стари кучета - ще споменем само двама: Sean Peck - високооктановия вокалист на пауър метъл дружината CAGE и Босът Ross the Boss. Малко не им стигна времето, за да изкарат целия си дебют от 2013-а "War Master". Заради напомпания звук и полупразната зала групата не успя да докара студийната енергия. Кънтежът беше унищожителен и над него се открояваха писъците на Sean Peck. Но и това, на което стана свидетел публиката, се оказа достатъчно, за да могат DEATH DEALER да си тръгнат от България с още някой фен в сметката. "Curse of the Heretic", "Hammer Down", "Death Dealer", може би една от най-здравите и мелодични композиции от албума "The Devils Mile"… и накрая за десерт и непоследно сбогом от Ross the Boss - "Hail and Kill" на MANOWAR. Между другото, ако JUDAS решат отново да сменят вокалиста, Sean Peck ще е доста добър избор ;-)


   Същинското "Metal Allstars" шоу започна с Kobra Paige от KOBRA AND THE LOTUS. Присъствието й определено разкрасява цялата картинка, но от музикална гледна точка е доста спорно. Русокосата фурия (логично) изпълнява само една песен на собствената си група, а останалите няколко парчета, които са й отредени, са извечни метъл класики. Не е прецедент да чуваме химни като "Kings of Metal" и "Fear of the Dark" в дамско изпълнение. Но с малки изключения, подобно нещо се възприема винаги противоречиво. Същото важи и за изпетите от Kobra Paige парчета в заключителната част. Все пак, включването на певицата придава свежа нотка на целия "Олстар" и бе нещо ново и невиждано за българската публика.

   След може би най-кратката пауза за този концерт, който ще запомним повече с разстоянията и чековете между кратките сетове на всяка звезда, на сцената изскочи жизнерадостният Brian Fair от SHADOWS FALL.

   Под мощната ударна атака на Aaron Rossi (MINISTRY, PRONG) той подкарва "The Light that Blinds" от отредената му тройка и в типичния си енергичен стил започва да се раздава по цялата сцена. Двуметровият гръмогласен тип от Масачузетс вдига доста настроението и помита с впечатляващо пораслите си расти, със сигурност по-дълги от Udo ;-), и сцената, и публиката. След "What Drives the Weak" Brian Fair любезно се интересува дали случайно знаем какво представлява така нареченият "съркълпит" и продължава със смазващото "Thoughts Without Words".

   Не бяхме виждали хер Dickschneider по нашите земи от месец и 12 дена и ето го и него отново на софийска сцена. Гиздав, както никога досега! С лъскавата си рокерия, отрупана с безброй пирамидки, всяка от които ярко блестеше под светлината на прожекторите, Udo леко напомняше на Peter Gabriel, облечен с онзи негов обсипан с електрически крушки костюм, от турнето "Growing Up". Да, знаем, че сравнението между тези двама изпълнители е неуместно, но не това е най-важното. По-важното в случая е, че Udo бе първият вокалист за вечерта, който успя да вдигне залата на крака и да разпее цялата публика. Всенародният любимец започна изпълнението си с песен на собствената си група U.D.O. ("Animal House"), а веднага след нея изпя заедно с над осем хиляди гърла класиката на ACCEPT "Metal Heart". За всеки присъстващ бе ясно, че на този концерт ще се пеят само хитове, така че не бе трудно да се досетим кои ще са следващите песни. Задължителната "Balls to the Wall" очаквано разтресе "Арена Армеец", а сетът на Udo приключи с "Fast as a Shark", в средата на която чухме и страховито разминаване между двамата китаристи при изпълнението на едно от най-емблематичните метъл сола. Именно това беше и главният проблем на целия концерт (след липсата на Phil Anselmo и Cronos, разбира се). Като цяло, музикантите не бяха стиковани едни с други и през по-голямата част от вечерта ясно си личеше, че времето за репетиции е било прекалено малко. Вероятно след още два-три концерта този проблем ще изчезне, но българската публика имаше малшанса да стане свидетел на едва първия концерт от турнето на "Metal Allstars".

   След поредната няколкоминутна пауза дойде време и Max Cavalera да представи няколко от парчетата, които направиха от бразилеца една от най-важните фигури в екстремната музика през последните две-три десетилетия. Към него се присъедини и Rob "Blasko" Nicholson - басист в групата на Ozzy Osbourne от 2003 година насам и бивш член на бандата на Rob Zombie. За жалост обаче, още с началните акорди на "Refuse / Resist" (SEPULTURA) стана ясно, че звукът по време на изпълнението на Cavalera няма да е никак добър. Меко казано. Имаше някакъв сериозен проблем с озвучаването на гласа му и той почти не се чуваше. А Макс трябва да се чува! Така или иначе, той направи каквото бе по силите му, изпълнявайки две от най-известните песни на SOULFLY ("Back to the Primitive" и "Eye for an Eye") и слезе от сцената, за да отстъпи място на следващия изпълнител. В този момент зрителите съвсем основателно се чудеха как е възможно да не чуят поне още една песен на титаните SEPULTURA. В крайна сметка и това се случи, но нека да не изпреварваме събитията.

   Пети от звездните имена на сцената се качи Joey Belladona от ANTHRAX. Преди всичко обаче трябва да отдадем заслуженото на музикантите, които изкараха на плещите си целия концерт и бяха представени поименно само по време на сетовете на Max Cavalera и донякъде на Joey Belladona. А те, доколкото им позволи краткото време, с което разполагаха, се справиха със задачата за два дни да научат и да изсвирят всички композиции. Имаше гафове, имаше разминаване, но като за първи път се получи сравнително добре. Към недостатъците, както вече споменахме, могат да бъдат посочени паузите между отделните главни действащи лица. Защото за три композиции - тъкмо публиката е полудяла и й се налага след 15-тина минути отново да изпуска парата… В сметката на Joey Belladona влязоха "Madhouse" и "Medusa" от детските години на ANTHRAX и два кавъра, които не оставиха никого равнодушен - T.N.T. на AC/DC и "Man on the Silver Mountain" на RAINBOW. Joey, който живее втори живот зад микрофона на "Сините пъпки", отново демонстрира гласовите си възможности, сновейки по сцената с класическата скъсена стойка на микрофон, която легендарния лидер на QUEEN Freddie Mercury въведе в употреба преди толкова много години.

   Още с излизането си на сцената Zakk Wylde започна изпълнението си с дълго китарно соло, което постепенно "преля" в сабатската "Into the Void". Като изключим барабаниста, по време на представянето на Wylde на сцената имаше само още един музикант - "Blasko". Двамата със Zakk си знаят и кътните зъби, както се казва, покрай участието им в групата на Ozzy Osbourne. Те бяха част и от проекта "Ozzy & Friends", заменил турнето на BLACK SABBATH през 2012 година след заболяване на китариста Tony Iommi. С други думи, Zakk и Rob знаеха как да си свършат работата, разминавания между тях нямаше, а и звукът в техния сет беше като че ли най-добрият за целия концерт. Wylde наблегна на сабатски класики, като във всяка от песните демонстрира уменията си с дълги и на моменти идващи малко в повече китарни сола. Така или иначе в около трийсетте минути, за които беше на сцената, Zakk показа класа и самочувствие, получавайки от публиката заслужени аплодисменти между песните. Прозвучаха "Fairies Wear Boots" и "N.I.B.", а за финал на изпълнението си Wylde все пак представи и авторско парче - "Stillborn" на BLACK LABEL SOCIETY.

   Оттук до края на концерта отделните вокалисти представиха по още едно парче. Max Cavalera все пак изпя чаканата от всички "Roots Bloody Roots" (тук вече и гласът му се чуваше сравнително добре), а след него дойде ред на няколко излишни и слабо изпълнени кавъра. "Man on the Silver Mountain" (Joey Belladonna - много далеч от класата на Dio), "Bark at the Moon" (Brian Fair - лошо озвучаване), "Kill With Power" (Kobra Paige - подобни песни просто не бива да се изпълняват от жени) и "Symphony of Destruction" (Kobra Paige - кошмарно изпълнение!) съвсем спокойно можеха да бъдат спестени на зрителите. Концертът все пак завърши с добро попадение - Zakk Wylde представи "War Pigs" (с поредното безкрайно соло по средата) и въпреки че след тази песен зрителите дълго чакаха общо изпълнение на всички музиканти, такова в крайна сметка нямаше.

   Да заредиш с достатъчно количество бира едно масово събитие изглежда от лесна по-лесна задача, особено за пивовари, които са отдавна в бизнеса и са осигурили разхлаждането на стотици масови събития, макар и с поразредени течности. Снощи, напълно изненадващо, в един момент бирата свърши и от персонала разбрахме, че няма да бъде докарана още. И това било пазарна икономика ;-)

   С финала на този концерт пролетният метъл маратон не приключва. Този четвъртък в столичната зала "Универсиада" ни чака вечер на пауър метъла с участието на GAMMA RAY и RHAPSODY OF FIRE, а ето и пълен сетлист от представянето на "Metal Allstars" в зала "Арена Армеец", състояло се на 23 март, 2014 г.:
I. Kobra Paige:
01. Kings оf Metal (MANOWAR)
02. Fear of the Dark (IRON MAIDEN)
03. Fifty Shades of Evil (KOBRA AND THE LOTUS)

II. Brian Fair:
04. The Light That Blinds (SHADOWS FALL)
05. What Drives the Weak (SHADOWS FALL)
06. Thoughts Without Words (SHADOWS FALL)

III. Udo Dirkschneider:
07. Animal House (U.D.O.)
08. Metal Heart (ACCEPT)
09. Balls to the Wall (ACCEPT)
10. Fast as a Shark (ACCEPT)

IV. Max Cavalera:
11. Refuse / Resist (SEPULTURA)
12. Back to the Primitive (SOULFLY)
13. Eye for an Eye (SOULFLY)

V. Joey Belladonna:
14. Madhouse (ANTHRAX)
15. Medusa (ANTHRAX)
16. T.N.T. (AC/DC)

VI. Zakk Wylde:
17. Guitar solo
18. Into the Void (BLACK SABBATH)
19. Fairies Wear Boots (BLACK SABBATH)
20. N.I.B. (BLACK SABBATH)
21. Guitar solo / Stillborn (BLACK LABEL SOCIETY)

VII. Max Cavalera:
22. Roots Bloody Roots (SEPULTURA)

VIII. Joey Belladona:
23. Man on the Silver Mountain (RAINBOW)

IX. Brian Fair:
24. Bark at the Moon (Ozzy Osbourne)

X. Kobra Paige:
25. Kill With Power (MANOWAR)
26. Symphony of Destruction (MEGADETH)

XI. Zakk Wylde:
27. Wаr Pigs (BLACK SABBATH)

Екип на WeRock.bg


   В галериите ни може да разгледате стотина снимки от шоуто.

 







Коментари   (153)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Крокодил с ориз 15.04.2014 15:53:56 отговори + 0 0
По-добре прост, ама умен, отколкото сложен, ама тъп. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hyper 13.04.2014 21:20:52 отговори + 0 0
Крокодил с ориз - ама много си бил прост, бе. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Андро 29.03.2014 16:21:50 отговори + 0 0
Lori е абсолютно прав/а.
Навсякъде имаше учтива молба да НЕ се пуши в залата.
Но на българския селтак няма кой да му определя правила, той ще си пуши и в трамвая и на село при овцете. Камо ли на събитие с много присъстващи, там няма да го хванат да го глОбят.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крокодил с ориз 29.03.2014 12:13:54 отговори + 0 0
Доволен неприсъствал:
Заради заядливи цербери не мога да упражнявам правото си по конституция да си пуша дори на открито.
---
Глупости.


Доволен неприсъствал:
Като ви пречи дима стойте си дома! Ако не организаторите да си гледат работата.
---
Идиотщини.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

D 29.03.2014 00:11:26 отговори + 0 0
Бахти за 35 лева как се размазахме на GammaRay и Rhapsody, беше уникално! А заради баламите дето се вързаха на Allstars-а, залата на истинският концерт не се напълни... Жалко. Но публиката беше само закоравели фенове и бандите се изкефиха. 4 часа мазало, незабравим концерт! А имаше и бирица Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ванко от Монтана 28.03.2014 19:25:06 отговори + 0 0
Lori - 2014-03-28 16:24:43

много си зла....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Доволен :) 28.03.2014 16:29:39 отговори + 0 0
@Vance не го слушай @Доволнен неприсъствал, стана ми ясно че хал хабер си няма от направата на залата. Той е лаик, мрънкач. Залата е специално проектирана и за концерти.Но такива като него не ми и трябват там да ми тровят и въздуха с цигарен дим. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lori 28.03.2014 16:24:43 отговори + 0 0
За пушачите в залата трябваше да има глоба от 200 до 500лв. или забрана да посещават залата.Половината хора отишли на концерта са пушачи ама хорицата не палеха цигари вътре за разлика от няколко отрепки.Само вие ли сте тарикатите бе убитаци всички ще търпим вас 2-3 утрепки. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 28.03.2014 14:11:03 отговори + 0 0
Е, щом и такива тестове е имало... ясна работата. Полезна информация, благодаря! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Доволен неприсъствал 28.03.2014 13:34:13 отговори + 0 0
В средата и накрая, когато тествахме озвучителната система. Тогава лъсна и лошата акустика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Vance 28.03.2014 12:51:47 отговори + 0 0
"Доволен неприсъствал" в кой точно етап от изграждането на залата разбра, че тя няма да става за концерти?...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Доволен неприсъствал 28.03.2014 11:21:13 отговори + 0 1
Колко се радвам че не присъствах. Още от първия афиш лъхаше измамна работа. А и ако това са звездите на метъла...О Мъ Гъ. А и хора, не разбрахте ли вече че концерти в спортните ни зали не струват? Особено в Армеец. Работих по време на изграждането й. Това е зала за спорт, не за концерти. Иначе не за първи път се излагат някои организатори и за бирата, и за звука и за всичко останало. А на заядливите коментари на непушачите- боли ме к**а за вас! Заради заядливи цербери не мога да упражнявам правото си по конституция да си пуша дори на открито. Като ви пречи дима стойте си дома! Ако не организаторите да си гледат работата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 27.03.2014 16:55:59 отговори + 0 0
Ами искахме качество, нищо повече! Това, което показаха, го има в пъти по-добро по нашите си клубове, от нашите си групи. И да - ще ходя да си ги слушам, и то не за 70 лв
Пак отбелязвам - почти всички музиканти в онази вечер направиха каквото можаха при тези условия... другите дори не си знаеха песните...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vaskoto 27.03.2014 16:19:20 отговори + 0 0
Мен пък ми харесаха и не съжелявам въобще, за 60 кинта толкова. Удо, Макс, Беладоната, Заки. Жицата беше яка. Ухото ми беше загоряло за такава музика. Авие какво искате незнам мрънкачи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 27.03.2014 10:28:24 отговори + 0 0
Дей В. Лом Бардо, прав си, така си е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Vance 27.03.2014 10:26:30 отговори + 0 0
Изядохте човека, бе! "Патейтоу-патата"... Станало недоразумение, обяснете му го. Ама не! "Хейт" да има! Тц, тц, тц... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дей В. Лом Бардо 27.03.2014 01:33:51 отговори + 0 0
Пичаги, знам, че всичките сте корави метали и хейтвате останалото, ама си е доста неуместно, дори и в подигравателен тон, да правите асоциации на някаква бездарна Ковра с Шакира. При второспоменатата има реални певчески възможности и професионализъм. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кирил Станоев 26.03.2014 19:58:42 отговори + 0 0
Не посетих концерта,защото бях неприятно изненадан още от афиша преди няколко месеца - имената на групите бяха написани с по-голям шрифт от имената на изпълнителите и се създаваше вчепатление (според мен умишилено),че ще присъстват пълните състави,а не само отделни членове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BeerMe 26.03.2014 17:13:29 отговори + 0 0
Илиан - 2014-03-26 11:25:31
P.S. Arch Enemy пак те го правят
--------------------------------------
Arch Enemy го правят Live & Loud, прави малко разлика. Нямат нищо общо с Loud Concerts.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пил 26.03.2014 16:37:07 отговори + 0 0
! - 2014-03-26 10:27:27
Мълвата се разнася бързо - в Букурещ публиката е била в пъти по-малко от българската, а по-нататък не знам дали ще остане въобще. Такива измами не трябва да се толерират!

А в Турция директно се отменя, като се набутва в някакъв клуб под формата на някакво "ВИП шоу".
С тази разлика, че им връщат парите за билетите. Тоест, само ние и румънците изядохме ***
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


тц тц 26.03.2014 16:36:06 отговори + 0 0
Баси излагацията... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метал фейлстарс 26.03.2014 13:58:26 отговори + 0 0
За който е изпуснал концерта:
https://www.youtube.com/watch?v=kMIlgaj6rbk
https://www.youtube.com/watch?v=tXsJpyNlmG8
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lucious 26.03.2014 11:40:47 отговори + 0 0
@Илиан
Aйде провери преди да пишеш глупости
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Илиан 26.03.2014 11:25:31 отговори + 0 0
Този организатор съм му на събрал от концерта на Iced Earth дето го набутаха в mixtape 5, epic fail беше организацията им толкова недоволни и намръщени групи не бях виждал досега.

P.S. Arch Enemy пак те го правят.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

! 26.03.2014 10:27:27 отговори + 0 0
Мълвата се разнася бързо - в Букурещ публиката е била в пъти по-малко от българската, а по-нататък не знам дали ще остане въобще. Такива измами не трябва да се толерират! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ванко От Монтана 26.03.2014 09:31:14 отговори + 0 0
Vance - 2014-03-26 08:31:47
Моя билет си е при мен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 26.03.2014 08:31:47 отговори + 0 0
Там е работата, че едва днес се светнах защо ни събираха билетите на входа!
Сега нито иск, нито нищо не можем да предявим. Нямаме как да докажем, че сме били там!
Добре са го намислили... чак набрах наново... гадна, долна измама...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Филанс Елмо 26.03.2014 00:49:20 отговори + 0 0
ахахаха абе чуйте само как влиза барабаниста в началото на Fear Of The Dark.... ебати FAIL-a... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

А 25.03.2014 23:28:44 отговори + 0 0
дайте да направим някаква анкета - кой занапред би дал и лев на този промоутър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EntombeD 25.03.2014 22:40:54 отговори + 0 0
един пушач- Поста не беше за теб а за Венко от Монтана, защото той би ме разбрал. разбирам объркването ти и защо не разбираш северозападният диалект...батенце ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


lady 25.03.2014 22:31:59 отговори + 0 0
Лауд наистина ли ще предявяват изксания за обезщетение, защото ние след това трябва да искаме от тях, а не да печелят двойно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

един пушач 25.03.2014 22:15:26 отговори + 0 0
EntombeD, то никой не е длъжен и да чете неграмотни писания, ама се случва - явно неграмотността е неизбежна, както и пушачите на концерт.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НЕпушач 25.03.2014 21:30:52 отговори + 0 0
На мен бате ми е ебати кефа да си горя автомобилни гуми - ей така! голем ми е кеф! Искам да ми свирят Black Label Социате в Армеец, и да си горя гуми във фен зоната! Хем романтично - девойките припадат, аз се кефя! и закон дори нема! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крокодил с ориз 25.03.2014 20:42:56 отговори + 2 0
хайде да си малко по културен , а на теб някой трябва ли да е длъжен да ти пази чисти белите ти дробове?
---
Много ясно, че нямаш право да тровиш хората около себе си. По твоята логика ако на мен ми дойде желанието да претрепя от бой някого и ти си ми наблизо, няма проблем да те направя на кюфте. Примерно. Или ако ми се пристреля, няма проблем да хвана пушката и да подкарам хората по улиците. Пак примерно. Разликата е единствено в степента на поражението.

И хайде стига придавахте романтичен ореол на една наркомания, може ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EntombeD 25.03.2014 20:27:12 отговори + 0 0
ами никой не е длъжен да диша пушилката на няколко наркомани.като ти се пуши- бегай дом и си пущи Зак там. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ванко от Монтана 25.03.2014 20:20:08 отговори + 0 1
Ох, вие неоправданите пиш - 2014-03-25 20:11:04

хайде да си малко по културен , а на теб някой трябва ли да е длъжен да ти пази чисти белите ти дробове?Аз не съм от запалените пушачи ама вие не пушачите убихте всичко,цялата романтика,Не може да се пуши на открито,убихте романтика да се пътува с влак,по концерти не може,а кво може бе???
Дайте всички да живеем здравословно и да спортуваме и когато умрем поне червийте да са доволони че ядът екологично чист Био продук...
Нема по убаво до като ти свири Зак да си запалиш една цигарка....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EntombeD 25.03.2014 20:11:04 отговори + 1 0
никой не ви е длъжен да ви усигорява място за пушене. даже не трябва да има такива въобше! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

един пушач 25.03.2014 19:36:11 отговори + 0 1
Колкото до цигарите - хората умряха от скука и затова пушеха във фоайетата, а и вътре. Място за пушене беше обособено на централния вход на залата, което значеше, че трябва да обиколиш цялата зала, за да излезеш! При положение, че има странични входове/изходи, които можеха да бъдат отворени и там имаше охрана (!!!), не виждам смисъл те да не бяха отворени! Така или иначе хората от фен зоната бяха с гривни и нямаше да има злоупотреби! Убеден съм, че всички от фен зоната щяха да направят 5 крачки, за да пушат на страничния изход. Не е логично да обикаляш цяла зала 5-10 мин, за да излезеш да пушиш. Надявам се да разберете пушачите по този параграф поне. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

steeler 25.03.2014 18:51:54 отговори + 0 1
Спрял съм да посещавам концерти в София от 2 години, като групите които идват по нашите географски ширини гледам основно в Букурещ и съм много по-доволен - и от организация, и от звук, и от зали и клубове, където се провеждат концертите !!!
Инъче, недопустимо е да няма бира или да свърши на метъл концерт !!! В Австрия и Германия например на концерт си има всякаква бира на разнородни цени започващи от 3 до 8 евро, като си депозираш 1 евро за чашката - прийом, при който току така няма да я захвърлиш на земята и след концерта да зейне море от намачкани пвц-та !!!
Звукът на 90 % от големите концерти в София е ужасен !!! Причините са много, но най-вече е до лошата акустика на залите !!!
Със сигурност организатора е знаел за отсъствието на Фил Анселмо и Кронос и тихичко се е скатал да сподели тази информация с цел да подхлъзне колкото се може повече баламурници, да си продаде билетчетата и да гушне някое и друго евраче в повече...и докато за Кронос се носеха слухове че няма да пристигне въобще от доста време, то за Анселмо изненадата беше шокираща !!!
И относно цигарите - в Австрия ако те видят да запалиш цигара в залата биваш директно изведен и концерта за теб приключва !!!
Много ама много сме далече във всяко едно отношение !!!! Жалко, защото българската метъл публика е една от най-темпераментните и раздаващи се в Европа и заслужава много, много повече, а не да се гаврят с нея !!!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

МНОГО СЪРДИТ ВИКИНГ 25.03.2014 17:38:22 отговори + 0 0
Найстина ни забиха нож в гърба с Фил Анселмо. Обаче аз няма да мрънкам като останалите нали влязох безплатно. Старата поговорка гласи: ``На харизън кон, зъбите не се гледат.`` Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


A 25.03.2014 17:33:05 отговори + 0 0
Затова концертът ще се премести на стадион. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ss 25.03.2014 16:59:12 отговори + 0 0
Vance - 2014-03-25 16:48:47
Може би за Maiden, но за там ще чакам... до последно!

Чакай чакай, залата ще се разпродаде още през април...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 25.03.2014 16:48:47 отговори + 0 0
Не говорим за "хейт". Става дума за реален поглед на нещата!
Всеки петък за 5 лв вход гледам концерти на различни местни групи с по-добър звук и качество на изпълненията. От 2010 не бях ходил в София на концерт, май скоро няма да повторя. Може би за Maiden, но за там ще чакам... до последно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бате Гошо 25.03.2014 16:40:02 отговори + 0 0
Да ви кажа за бирата наистина беше кофти че свърши, въпреки че съм бил на концерт на Бон Джови в Истамбул и там се продаваше само кола и вода. Относно пушенето наистина си е до възпитание на публиката но стюарди нямаше. Звука беше малко по силен от този у дома. За неидването на Анселмо няма какво да каж атакива са си звездите а организатора няма право да го съобщи преди това такива са договорите, но наистина имаше много какво да се желае във всички аспекти за съжаление. Хубаво е да приемаме нещата с малко повече разбиране хейта не би помогнал на никой все пак си беше първият концерт с праведна музика за сезона. Дай боже повече такива и дано искараме парички за да си го позволим Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EntombeD 25.03.2014 16:38:07 отговори + 0 0
Аз предлагам интервю с Мартин Стоянов и то много скоро. Няма ли нещо да кажат? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


xaoc 25.03.2014 16:23:46 отговори + 0 0
Да, моля!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Митко 25.03.2014 16:11:12 отговори + 0 0
...но идеята е добра - WeRock, можете ли да направите още едно интервю с Фил Анселмо и да го питате какво се случи? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванко от Монтана 25.03.2014 16:09:52 отговори + 0 0
никой няма да бъде търсен защото ще спре рекламата и сайта ще трябва да разчита на пари от уср*вци като ТОма и ще трябва да им рекламира даже задниците когато си ги бършат.Айде с здраве.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Митко 25.03.2014 16:08:35 отговори + 0 0
Какви права, какви 5 лева, бе Proval?!...
Това нещо от километри си личеше, че ще е гърбаво. Как ще събереш 10-12-15 големи музиканти и ще ги накараш да излизат без паузи между песните им? Овреме стана ясно и какъв е сет-листа - видя се, че всеки ще изпълни 3-4 песни от своите. Всеизвестно е, че голяма част от известните музиканти не са склонни да свирят чужда музика.
Това по начало си личеше, че ще е рядка бозица. Като добавиш и естествената склонност на повечето ни промоутъри да пестят от разходи, плюс тоталното оспамване, което направиха...само от кенефа не се показваше metal all stars, но пък си му личеше, че ще е кенефна историята.

На мен друго ми прави впечатление: УДО беше в София преди месец и половина. Два часа самостоятелен концерт. ...и бяхме срамно малко хора.

ПП: Верно заприличахме на чалгаджиите, които най-се радват да видят една камара певачки накуп, всяка от които да им изфръцкат по 1-2 от летните си хитове.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Proval 25.03.2014 14:25:11 отговори + 0 0
Werock.bg - защо не потърсите Анселмо/Кронос със запитване кога /на каква дата/се е/са се отказал/и от въпросното турне ? Това ще отговори на много въпроси, като дали са ни измамили от Лауд И ще си потърсим правата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Пил 25.03.2014 14:23:24 отговори + 0 0
Абе, не може да наречеш желанието на хората да видят любимците си глупащина, балъщина и че си го заслужавали!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vektron 25.03.2014 13:40:26 отговори + 0 0
А аз силно се съмнявам, че не са знаели за Анселмо и прочие, но дори и да е така, всичко останало ги дискредитира като **************!! За съжаление аз съм бил на събитие от лауд и се явявам балъка, който се върза пак, яд ме е и няма да се повтори...очаквах, че тия са си взели поука, нещо, но явно са тъпи, вдлъбнати нещастници и скоро ще потънат като титаник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 25.03.2014 13:13:55 отговори + 0 0
"синко"?
Не ми е тъп въпроса, ти не си го разбрал, или не си поискал.
Да концертът беше класичеси фарс, но не се подигравай на желанието на хората да видят нещо интересно. Пак казвам, че за първи път присъствам на събитие на LOUD Concerts, тук няма глупаци и балъци, а само излъгани фенове.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ultra 25.03.2014 12:51:49 отговори + 0 0
Просто ти е тъп въпроса, синко. Едни и същи хора, ходите на едни и същи концерти, организирани от едни и същи глупаци и всеки път ревете от едни и същи проблеми. Този "концерт" е една пародия от километри, но по-мъдрите хора са казали: "Балъци дали - хитри яли." Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 25.03.2014 10:41:00 отговори + 0 0
ultra, ти анадолски фен ли си, пиренейски ли, тайландски ли? Или не си фен? Просто питам.
За първи път се опарвам така от лош концерт. Силно се надявам в бъдеще да съм по-внимателен...

ПП
Силно се съмнявам, че и LOUD са предполагали, че Фил ще си бие шута и за какъв фарс иде реч...
Но, битият - бит, другото не е приятно...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Master 25.03.2014 10:13:45 отговори + 0 0
Накратко - LOUD = амбреажи...
Повече на техен концерт много, ама МНОГО бих се замислил, преди да отида!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ultra 25.03.2014 09:56:46 отговори + 0 0
Не мога да ви разбера - винаги ви преебават и вие ВИНАГИ се връщате за още. Според мен такъв тип "концерт" си пасва идеално на "фенове" като българските. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 25.03.2014 09:10:41 отговори + 0 0
Тъпото е, че сега се оплакваме. Излъгаха ни, използваха ни. Ама си прибраха парите от билетите, писаха го в графа "успешни" и въобще не им дреме!

ПП
Поздравления за статията, в много сдържан тон е добро отражение на действителния концерт, а не е превъзбудена Ода от платените статии. Това е начинът "мениджъри" и "промоутъри" да разберат, че така не може - думата на критиците и музикалните журналисти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милко Калайджиев 25.03.2014 09:06:17 отговори + 0 0
Новина!!! ЛАУД Концертс са се обединили с Пайнер. Е крайно време беше :-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Twisted Brother 25.03.2014 08:29:19 отговори + 0 0
Dee Snider rulz ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


А 25.03.2014 00:45:09 отговори + 0 0
@Владо - за 50-70 лева се гледа световна звезда с перфектен звук в "Ройъл Албърт хол", а проблемът със селф-хейта си е Ваш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Владо 25.03.2014 00:42:26 отговори + 0 0
В общи линии, този който е очаквал нещо извънземно, на този концерт, явно не е наясно с много неща!! За 50 лв толкова!! Това си е една симпатична халтура, която в Букурещ, ще е на доста по добро ниво,...да не говоря за следващите спирки!! Не случайно се започва от София!! Хората отдавна са анализирали и са наясно с нивото тук!! Пука им че им дреме от коментарите!! Тук си направиха един чек или една репетиция с оглед на следващите концерти!! Защо му е на Фил да идва като все ще го оплюят!! Тоя загубен народ не заслужава нищо!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

А 24.03.2014 23:47:07 отговори + 0 0
Минусите очевидно са неизброими. Цигари, каращи ме да се чувствам като боклук; несъобщаване на ред на изпълнителите; ужасен звук..... Никога повече няма да посетя събития на този промоутър. Работил съм здраво за шейсетте си лева и можеше да ги дам на близките си. Резил. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

КК 24.03.2014 22:55:40 отговори + 0 0
На моменти звукът беше зле, паузите между изпълнителите бяха досадни, някои от музикантите правеха грешки, но ако проблемите на концерта се свеждаха до това, можеше дори да не ми направят впечатление.
Когато си купувах билет, го направих, за да видя Фил Анселмо, Зак Уайлд, Марти Фрийдман и Ник Менза (в този ред по степен на желание). След като в деня на концерта разбрах, че ще видя само един от четиримата, беше нормално почти напълно да ми се убие ентусиазмът. Отделно на Кронос и Венъм не съм фен, но определено щеше да е приятна добавка за разнообразие.
Докато Z-Rock раздаваха билети на хора измежду посочилите името на любимия си изпълнител от Metal Allstars като коментар във facebook, Анселмо беше най-често споменаваният – днес от любопитство се хванах и преброих 40 от 120 под един пост. Съдейки и по тениските в залата, определено поне 1/3 от публиката беше там най-вече заради Анселмо. Независимо чия е вината, беше нормално хората да бъдат толкова разочаровани.
Това с бирата си беше чиста гавра. Как може три часа преди края на метъл концерт да свърши бирата, това е просто абсурдно. Изключително несериозно е да очакваш, че ако няма бира, метълите ще почнат да се наливат с „Джак Даниелс” или „Финландия”. Определено това беше един от сериозните фактори за цялостното лошо впечатление. Между другото, имах желанието да я карам на „Финландия”, но ме отказаха още след първото наливане. Работил съм в бар и знам как изглежда голяма водка в различни по форма чаши. В моята я имаше, я нямаше 60 грама. За 10 лева определено не си заслужаваше. А, да, докато се редих 30-40 минути за бира в кафенето извън сградата, изпуснах цялото изпълнение на Удо и въобще не го видях. Ако фен питът беше зареден с бира, както би било нормално да бъде, това нямаше да се случи.
По едно време от буферната зона между фен пита и терена един от стюардите ни потупа и ни помоли да кажем на един човек на два метра пред нас да си загаси цигарата. Ок, казахме му, загаси я. Ами тези, които бяха по-напред и си пафкаха здраво през цялото време и на които нямаше кой да се пресегне, за да им каже да си изгасят цигарите? Това е и до културата на публиката, но и организаторите можеха да се постараят повече в това отношение, защото към края на концерта определено вече беше доста задимено.
Всички чакаха накрая общ jam, а на практика всеки излезе и изпя поотделно по още една песен. Музикантите, които се постараха, определено не заслужаваха гробовната тишина след края на War Pigs, но разочароващите фактори вече бяха наистина твърде много.
Ако не друго, то поне билетът въобще не беше скъп, а Зак Уайлд разцепи, така че все едно съм платил 70 лева за негов концерт :-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vance 24.03.2014 22:33:04 отговори + 0 0
Купуваме си билети два месеца по-рано, четяхме с насмешка коментарите на хейтърите, взимаш си ден отпуска, стягаме колата за път, пристигаме развълнувани, пренареждаме багаж, вещи и пари и се нареждаме сред първите на входа! И... В този момент излиза новината, че изпълнителят, заради когото беше цялата тази олелия няма да дойде... Някой доста евтино и долно ни измами... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


A 24.03.2014 21:43:59 отговори + 0 0
Ами не, звукът беше шит. Но явно за някои това няма никакво значение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Човек който не си е копув 24.03.2014 20:49:10 отговори + 0 0
Доколкото разбрах на всички дето не им е харесал концерта основният им довод беше че е свършила бирата. Ако толкова ви се е пиело бира отидете в магазина и си купете не мисля че за концерт трябва да се съди потова какви напитки продават. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сава 24.03.2014 20:12:15 отговори + 0 0
Пълна излагация Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

кзл 24.03.2014 19:48:18 отговори + 0 0
трябва да си пълен малоумник да се вържеш на подобна идея за микс от метъл олл старс ....не е виновен тоя дето яде баницата , а тоя дето му я дава ...тъжна систория
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Жик-так! 24.03.2014 19:46:52 отговори + 0 0
Бобо - 2014-03-24 19:09:51
Искрен обра автографите и се снима с Виктор ....

Факт! Ей, не се спират тия двамата, голяма комедия са. Накрая сигурно ще се оженят
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Stars snacks 24.03.2014 19:42:31 отговори + 0 0
Самото определяне на тези хора като "звезди" ме отвращава, тази музика не би трябвало да е звездоманска...затова и аз си обичам по-ъндърграунд концертите и вместо това си пестя парите за банди, които го заслужават и като миналия Amorphis или предстоящия Dog Eat Dog Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Best Ripper 24.03.2014 19:35:22 отговори + 0 0
На такива "компилации" повече няма да стъпя... Поредният гаден звук, некви незнайни "звездички"... Кой дошъл, кой пак се надрусал или напил... Бира няма, храна няма... Общо взето Метъл Ол Сбирщайн... и Зак Уайлд, ама той като засвири и се забравя... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бобо 24.03.2014 19:09:51 отговори + 0 0
Искрен обра автографите и се снима с Виктор .... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Искрен 24.03.2014 19:05:17 отговори + 0 0
Хахахаа, май някой друг е прост, ама не го съзнава! Много добре знам какво е формат...обстоятелствата и случките правят един формат добър!! Формата си струва, колкото ти си мислиш че си умен К! Хах, и точно този формат е просто един обикновен фест с различни музиканти, които излизат един след друг и по два пъти, свирят си и тва е! Нищо уникално не видях в този ФОРМАТ! Значи 10 пъти по-уникално шоу прави една група като Manowar, например, с излизането на всичките си членове през годините, свирейки с три барабаниста едновременно, два, три баса, две, три китари и звук дето те разбива!! Или шоу като на Слипнот в Лондон или Рамщайн...да не продължавам, така че не ми казвай как използвам думичките К, прекалено си тъп за това! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Digger 24.03.2014 19:03:49 отговори + 0 0
Никой - 2014-03-24 18:50:14
Съгласен за Зак - е*а майката на квато атмосфера имаше с тия бургии...

Да,ама свири с китара зад главата и после със зъби, нали?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гиби 24.03.2014 19:00:52 отговори + 0 0
Зак, заедно с Удо, са причината, този концерт да не е пълен провал. Това е истината за нещата. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 24.03.2014 18:50:14 отговори + 0 0
Съгласен за Зак - е*а майката на квато атмосфера имаше с тия бургии... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пил 24.03.2014 18:41:18 отговори + 0 0
алкохолог - 2014-03-24 18:39:16
Страшна излагация, а какво ми хвалите тоя Зак, половин час - тиро-риро-тиро-риро, ееее направо заспах...

Хахаха, направо ме уби! ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

алкохолог 24.03.2014 18:39:16 отговори + 0 0
Страшна излагация, а какво ми хвалите тоя Зак, половин час - тиро-риро-тиро-риро, ееее направо заспах, както и всички останали, добре че бяха Удо и Макс!!!!!! Не съм бил на по-ГАДЕН концерт до сега!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

йоан 24.03.2014 18:29:56 отговори + 0 0
На мен репортажа ми харесва, но не ми хареса цялата организация на концерт, дори и Фил да беше там нямаше с нищо да е по различно, защото предимно се чакаше, а и от този примерен сетлист, който беше пуснат поне в частта със Зак Уайд никакъв го нямаше, само една песен от него присъстваше..А иначе много исках да го чуя на живо, защото е от китаристите, които имат свой стил, обаче заради гадния звук и досадата от чакането не можах да се насладя на нищо. А иначе Удо много ми хареса и Беладона също, не съм фен на Макс Кавалера, никак даже, обаче хората много му се кефеха и направи шоу. Brian Fair, въпреки че никак не ми беше симпатичен като го проучвах също пя доста добре, Кобрата също, но за жалост никой не може да се зарадва на тези класики, които изпя, защото го нямаше човека, който повечето чакахме и си личеше, че са просто пълнеж. Така че това беше най-лошия концерт , на който съм бил и първото ми разочарование. Някой ще сподели ли в тази зала попринцип ли е такъв звука, или на терен е такъв, защото беше много зле и ако на Мейдън е такъв, то по-добре да не се ходи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


anonimnik 24.03.2014 18:21:38 отговори + 0 0
Абе гъзове, идеята е гениално - мини фестивал е т'ва. Като Вакен или Рок ам ринг, или Донингтън, но в доста умален вариант.

За съжаление беше кошмарно изпълнено.
Само Макс, Удо и разбира се Зак спасиха положението! Иначе беше трагично! Озвучението - кошмар. Фалшиво пеене. Бирата свърши. Храна - йок.
Абе - трагедия...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

К 24.03.2014 18:08:50 отговори + 0 0
Искренчо, отпадането на музиканти, звука и всичко не са формат бе, леле колко си прост. Формат е събирането на няква бройка звезди в общо олстар турне. Другото са обстоятелства и случки около това турне. Ама ти си си *******. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име 24.03.2014 18:05:49 отговори + 0 0
Стига сте ревали, ми другия път мислете. Аз не отидох, защото идеята за такъв концерт ми се видя изначално съмнителна. Не знам какво точно, но просто нещо не ми се вярваше да си струва. Отделно, че тук беше първият концерт и рискът беше прекалено голям - човек няма никаква реална представа какво да очаква. И като добавим, че видях, че цялото турне е всъщност от девет концерта в "черни" държави, съмненията станаха доста големи. Един куп звезди едва ли щяха да си дадат кой знае какъв зор за тия девет концерт. И явно така е станало. Много от звездите просто са осъзнали, че не си струва дори да са от "по-добрата" страна на сцената в този случай. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Искрен 24.03.2014 18:04:36 отговори + 0 0
Ами в началото например от "обективната статия" като "за други - и без тях форматът си струваше"!!! Хахахахахах...верно ли бе, точно този формат ли с отпадането на музиканти, звука и всичко?! Струваше ли си бее...значи да кажем айде 90% от присъстващите са на моето мнение, останалите десет след една водка и две уискита им е все тая на концерт ли са, не са лии...аз предлагам всички да сме на водица следващия път, на всички събития, абе направо само вода да се продава вече и това ее...кво е това разделното, едно има, друго няма! Който иска всичко в Германия, тука имаме бистра лечебна водица, да ви е сладко.
А приказката си я просят, докато не я намерят безвъзвратно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

newsted 24.03.2014 17:49:56 отговори + 0 0
знам че сте пристрастни и за това репортажа е така смекчен, но от коментарите хората си казаха мнението - ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Baron Zmat 24.03.2014 17:34:08 отговори + 0 0
Сега забравяме тоя резил, след което някой компетентен организатор кани Black Label и Down на кохедлайнерски концерт през лятото. Ако някой такъв чете това, моля да го обмисли. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

бай Пешо 24.03.2014 17:25:59 отговори + 0 0
Ето го поредния разбирач! И къде прочете, че някой очаква някакви добри коментари? Много ги обичам такива, дето само се намират на приказка Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ss 24.03.2014 17:25:05 отговори + 0 0
Haters gonna hate, potatoes gonna potate. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Искрен 24.03.2014 17:20:54 отговори + 0 0
Някой от werock да не очаква случайно добър коментар за тази пародия лауд фестивал и метал ол старс...лауд са тръгнали по пътя на нова музикална агенция и още малко да я карат така и ще приключим и с тях! Явно са много нагли и тъпи....за нищо си дадох парите, ама толкова беше..фестивал на лауд вече като ми изядат кубинката в главата!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

гуру... 24.03.2014 17:14:56 отговори + 0 0
METAL ALL FARS!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Пил 24.03.2014 16:53:06 отговори + 0 0
Gecko - 2014-03-24 16:26:21
Не знам защо някои хора са си давали парите за това

Ех, ама като почнете така, че мъка ми припада!
Ами никой не си дава парите, ако знае, че ще му е гадно, е*ати! Просто по нашенските "фестивали" стана традиция да плащаш за едно, пък да получаваш друго.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Device 24.03.2014 16:26:22 отговори + 0 0
OK Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gecko 24.03.2014 16:26:21 отговори + 0 0
Не знам защо някои хора са си давали парите за това Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аз 24.03.2014 16:21:24 отговори + 0 0
Филанс Елмо - 2014-03-24 15:46:16
Werock, опитите ви за безпристрастност в репортажа са смешни!

Ти пък какво искаш - репортаж с извадки от каруцарския речник, ли? Репортажът си има достатъчно критика.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ози 24.03.2014 16:16:57 отговори + 0 0
Разбрах те и съм съгласен с теб. Надявам се, че и ти си ме разбрал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Device 24.03.2014 16:11:07 отговори + 0 0
Ози, аз не казвам, че сте знаели. Имам предвид начина, по който е поднесена новината. Според мен не е коректно да завоалира (който и да е бил) същността на новината. Ако ми кажеш, че все пак пише надолу за какво иде реч, онези реклами за които споменах също са "легални", но хората си имат едно наум, като видят реклама с малки букви отдолу. По този начин рискувате хората да имат едно наум, като четат ваши новини. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Грах 24.03.2014 16:06:14 отговори + 0 0
Изводите от вчера:
1. Армеец да се забрани за концерти, по-добре да ги правят в мазето на някой блок - звукът ще е по-добър
2. Loud Concert да се заемат с някакъв друг бизнес - например спортно ориентиране. Та да разберат къде се намират.
3. Да свърши бирата по средата на рок концерт, за да могат Джак Даниълс да си пробутат бърбъна.. хора, те това е несериозно. Позорно даже. Ако така ще се пласирате, по-добре да няма нужда.
4. Ако искате да убиете един концерт - пуснете му Зак Уайлд.
5. Ако искате да направите едни концерт -пуснете му Макс Кавалера.
6. Джой Беладона може да пее всичко - от ДиСи до Дио без да му мигне окото.
7. За мен приятната изненада бе BRIAN FAIR от Shadows Fall. Ще бъдат прослушани.
8. А концерта де факто беше изнесен на крехките плещи на една симпатична девойчица, която никой не познава ... поне да й отдадем дължимото.
Изобщо като цяло... пълен та*ак.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Булгар&Stan 24.03.2014 16:06:12 отговори + 0 0
Като я слушам тази "Ковра" - то ние с моята банда сме свирили по-добри кавъри на Fear of The Dark - поне знаем какво се свири в песента.

Пълна трагедия, добре че не отидох.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

бай Пешо 24.03.2014 16:01:15 отговори + 0 0
Баси хората! Когато репортажът е пристрастен - защо е пристрастен. Когато не е - защо не е. Някои съвсем изтрещяха! Екстра си е репортажът - описани са и лошите, и хубавите страни на концерта. И така трябва да бъде. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ози 24.03.2014 15:52:43 отговори + 0 0
@ Device - 2014-03-24 15:39:33

Въпросът ти не е за към мен, защото не аз съм пуснал въпросната новина. Не знам дори как е пратена от организаторите към нас - с такова заглавие или не с такова заглавие. Но съм длъжен още веднъж да те уверя, че нито аз, нито някой от колегите ми е знаел, че изпълнителите няма да дойдат до момента, в който тази новина не е разпратена до всички медии. Съвсем друг е въпросът, дали ми вярваш или не. Аз така или иначе съм длъжен, когато някой обвинява мен или колегите ми в някакъв вид измама, да реагирам. От там нататък всеки си има мнение по въпроса. Уважавам твоето и правото ти да го изказваш, независимо дали съм съгласен с него или не.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гугле 24.03.2014 15:50:15 отговори + 0 0
Е ти пристрастен репортаж ли искаш? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Филанс Елмо 24.03.2014 15:46:16 отговори + 0 0
Werock, опитите ви за безпристрастност в репортажа са смешни! Концерта беше EPIC FAIL!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анон 24.03.2014 15:41:25 отговори + 0 0
Device е прав за заглавието, много некоректно от ваша страна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 24.03.2014 15:39:34 отговори + 0 0
Само принципно, Райно е изключително техничен барабанист, обаче като няма време за свястна репетиция е съвсем нормално нещо да се обърка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Device 24.03.2014 15:39:33 отговори + 0 0
Добре Ози, а вие от WeRock.bg защо не сложихте заглавие, че Anselmo и Cronos няма да идват (което е същността на новината). По начина, както го направихте, ако човек не прочете всичко надолу, ще остане подведен, защото тези, които "са готови да взривят сцената", не са същите, които са заявени.
Това което казвам, спекулация ли е? Не приличате ли на онези реклами за кредити, телефони и т.н., в които с малки букви отдолу върви най-важното?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


AllInDrummer 24.03.2014 15:31:48 отговори + 0 0
Много тъпо изпълнение от страна на Лауд Фестивал...
със сигурност са знаели че Анселмо няма да участва от по - рано, но естествено, това бе обявено в деня на концерта...

и за това аз си продадох билета и не отидох, а впоследствие разбрах че нищо не сме изпуснали ...

сола на Зак Уайлд и някакъв Шакира клонинг?
слагат "барабаниста" на Меноуор да замества Ник Менца!?!?!

Я стига...

Прегътнахме кочината на летището, само заради невероятните банди и яките изпълнения, но този път,

НЕ! .i. за организаторите



Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

satanic [sycho 666 24.03.2014 15:26:51 отговори + 0 0
Живи и здрави да сте тия, дето са дали "не". Да, Кронос не дойде, Фил Анселмо не дойде,тая ***** ни осра, Но на мен лично това не ми попречи да се размажа под звуците на всички останали. За мен беше супер, дивях жестоко, пих жестоко-на подгряващите групи бях пиян, после на Удо изтрезнях. Беше супер, като изключим тия гафове! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

}:-( 24.03.2014 15:16:15 отговори + 0 0
Не са ви харесали значи звездите на пайнер?
А интересно вие какво очаквахте?
Цялата идея за подобно нещо е дебилна!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 24.03.2014 15:14:00 отговори + 0 0
@We Rock... С цялото ми уважение, но Удо се пише Dirkschneider, а не Dickshcneider.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

а 24.03.2014 15:01:54 отговори + 0 0
Тия Loud Concerts продължават да се насират. Мартин и Гани да се взимат под ръчичка и да се мятат от некъде! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


loud mangal 24.03.2014 15:00:18 отговори + 0 0
За това кой дошел/недошел - дреме ми - едва ли има изненадан, че ако поканиш 20 човека, се някой няма да дойде - и по големите фестивали отпадат групи понякога, въпреки че са с договор и ала бала.
ОБАЧЕ
нещата които зависеха от организатора и не бяха направени:
* мое ли да си толко залюхан и да не работи нито 1 гардероб в залата!
* мое ли да си толко смотан - да дадеш на 1000 човека да пушат отвън и да си отворил вратите - цялата зала на входа - осмърдена на цигари!
* мое ли да няма двама от охраната да гледат за пушещи ВЪТРЕ В ШИБАНАТА ЗАЛА - пълно беше!!!
* Мое ли да ти свърши бирата ве! на метал ол старс да свръши бирата! ДВА ПЪТИ ВЕ!!
ЕЙ тея неща ме дразнят - които зависят от тях - това дали Фил ще дойде или не не зависи от тях!
А концерта беше уникално тъп и с нищо отличаващ се!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ози 24.03.2014 14:59:37 отговори + 0 0
"lost paradise - 2014-03-24 14:04:09
Че прецакаха хората заради това , че не ги уведомиха и не само организаторите и всички медии списания сайтове защото те няма как да не са знаели. Просто няма как."

Ако искаш да кажеш, че някой от WeRock.bg е знаел предварително, че Anselmo и Cronos няма да дойдат и сме си замълчали умишлено - кажи го в прав текст, а не ми разтегляй някакви локуми.
Няма да приема някой да обвинява мен и колегите ми в нещо, с което нямаме нищо общо. Аз лично научих тази "прекрасна" новина в момента, в който организаторите на концерта ни изпратиха тъй наречения пресрилийз и той бе публикуван на сайта, в който се казваше, че тримата музиканти няма да дойдат за концерта. Десетина дена преди самия концерт направих интервю с Anselmo, по време на което той беше убеден на триста процента, че идва в София за да участва в шоуто. Какво е станало през тези десет дена не знам, но моля всички пишещи тук, които също като мен не знаят, да не сипят неверни обвинения към хора и медии, които нямат нищо общо с проблема.
С това, надявам се, този въпрос е изяснен и повече спекулации по него няма да има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rhino 24.03.2014 14:47:08 отговори + 0 1
аз , Райно - Майно, ex-Manowar drummer, не знам как се свири Kill with power, губя си паметта и тотално не знам къде се намирам, бъркам отделните части и се налага Боса да идва да ми кима с глава, та да се усетя кво свириме! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaoc 24.03.2014 14:42:21 отговори + 0 0
Metal Old Farts! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EntombeD 24.03.2014 14:38:34 отговори + 0 0
някой хора трябва да разберат , че ебаваш ли се с феновете- ебаваш си бизнеса...явно не си взеха урок от фиаското в Банкя

а по некадърни кавъри на Мейдън и Мегадет не бях чувал..и не само вокалите. особено на Мейдън имах чувството , че китаристите не знаеха къде се намират, разминаваха се, свириха фалшиво на моменти и цели пазажи от слолото изтърваха...трагедия
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


lost paradise 24.03.2014 14:04:09 отговори + 0 0
За първи път съм на концерт в тази зала, евала, климатизация уредено, но хубавото свърши до тук.Да и бирата и тя. )) Нещо се обърка да,какво е** ли м****у. Знаят си организатори и музиканти. Трябва по внимателно да се подбират хората при такива формати. Жалко за Беладона. Много харесвам антракс и тяхното новаторство и той е готин вокал , но успа публиката с парчетата които подбра. Някак си не върви да слушаш Roots.... и после да скочиш на madhous примерно. Така си мисля. Че прецакаха хората заради това , че не ги уведомиха и не само организаторите и всички медии списания сайтове защото те няма как да не са знаели. Просто няма как. Но и те си замълчаха тактично не за друго, а заради това да не спрат промоутърите да рекламират и да не си прецакат и те паричките. И то какво излиза да преебем фена всички, а после да пишем и драскаме колко жалко било , че го нямало този и онзи. За Анселмо жалко бях се наточил да куфея на Пантера. Кронос пък по добре да го канят разни блек групички дето му се кланят. Не, че творчеството на Венъм 80-те години не изиграва голяма роля и много групи сочът Венъм като вдъхновение, но там има идея, но няма развитие. Все тая. Искам да кажа БЪЛГАРСКА МУ РАБОТА и с метъла почнаха да се ебават. Мислех, че поне метъл концертите са някак чисти не омерзени от цялата тая простотия тук. Но няма отърване, щом става въпрос за кинти, лайнарията вече е на всякъде. Не бях гледал Зак на живо изкърти ме. Макар, че знаех какво ще видя тоя човек е от космоса! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 24.03.2014 14:03:34 отговори + 0 0
https://www.youtube.com/watch?v=oMKIDmeI2T4

Това беше първоначалния вариант :
Phil Anselmo -- Pantera
Tom Araya - Slayer
Rob Halford - Judas Priest
Joey Belladonna - Anthrax
Cronos - Venom
Udo - Accept & Udo
Max Cavalera - Sepultura
Ross the Boss - Manowar
Marty Friedman - Megadeth
Nick Menza - Megadeth
Brian Fair - Shadows Fall
Jon Daniels - Anthrax
Jasin Todd - Shinedown
Aaron Rossi - Ministry
Matt Banchard - Shadows Fall
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vazelin 24.03.2014 14:02:44 отговори + 0 0
Много лошо поведение на организаторите към публиката, имам предвид скритата информация, че Фил Анселмо няма да участва. Дори по Зи Рок 3-4 дена преди концерта повториха за пореден път интервюто от преди месец и половина.
Аз лично бях на трибуните срещу сцената, звукът не беше лош, поне от моето място се чуваше прилично, лошото беше, че разни хлапетии дърпаха цигари непрестанно, което доста ме подразни, както психиката ми, така и белите ми дробове.
Удо беше на ниво, но мина метър само с 4 парчета. Кобра също я харесах. Мацката е добър вокал. За другите съм със смесени чувства, като определено ме подразниха дългите остри сола на Зак. Не бяха необходими.
И...много хаотично излизане на сцена на музикантите. Да не говорим, че така наречения джем не го видяхме.
Разбира се, основната ми критика е на първо място, ала пак да подчертая, че поне една трета от хората отидохме на този концерт за Анселмо. Нямаше да си купя билет, ако знаех, че господин Пантера ще отсъства. Макар че още при новината за липсата на Кронос се зачудих, обаче в метълското ми сърце преобладаваше желанието ми за една незабравима вечер, която не се оказа чак толкова незабравима...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Grosskopf 24.03.2014 14:01:34 отговори + 0 0
Proval:
Можеш и да прочетеш коментарите под FB-поста. Съжалявам ако така ни се искаше, но не сме ние единствените преебани в света или в историята на световната музика. И не, нито съм от Лауд, нито исках да ходя на този концерт. Просто питах чичко гугъл и той ми отговори за секунди
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Proval! 24.03.2014 13:56:15 отговори + 0 0
Абе пич, ти не правиш ли разлика между официална новина и организационна кореспонденция? anyway .. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Grosskopf 24.03.2014 13:54:05 отговори + 0 0
А ето го и съобщението на официалната им FB-страница. Вижте дата и час: https://www.facebook.com/metalallstarsofficial/posts/303932076422607?stream_ref=10 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Proval 24.03.2014 13:51:03 отговори + 0 0
Grosskopf сигурно в последната минута са научили за Анселмо и Кронос, нали? Халал да са ви парите дето смъкнахте от неведението на хората! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jasta 24.03.2014 13:50:17 отговори + 0 0
Значи добре,че не отидох,щом Фил не е дошъл.Макса съм го гледах няколко пъти,не че Down не ги видях 2008-ма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хах 24.03.2014 13:48:35 отговори + 0 0
Тва ли ви е метъл старса бе хаха.Къв е тоя смешен фиър ъф дъ дарк за начинаещи??!! СРАМ и ПОЗОР!! За прецакването да не говорим.Смешен организатор! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

йоан 24.03.2014 13:47:00 отговори + 0 0
Половината от времето се свиреше, половината се чакаше. Изобщо не го бяха измислили като хората. Резила с отпадането на Фил Анселмо е пълен при положение, че 80% от хората там бяха отишли заради него..Щеше да е с пъти по-добре, ако Зак и Рос бяха китаристите през цялото време, а вокалистите да се сменят в движение, а не да чакаме по 15 мин за 3 песни. Все пак Беладона най-ми хареса като глас и добре, че бяха Удо и Зак за да закърпят донякъде положението. Но като цяло първият ми концерт, на който си тръгвам разочарован.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Grosskopf 24.03.2014 13:44:39 отговори + 0 0
Не съм бил снощи и не мога дам оценка. Но едно мога да твърдя със сигурност: Loud не са виновни за отпадналите изпълнители, те са изцяло по вина на продуцентите на целия тоя цирк (Gabe Reed Productions). Както може да се види и от нещото им като официална страница: http://www.metalallstars.com/
Обаче определено Loud имат вина, че до тоя момент не са реагирали официално!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ratamahatta 24.03.2014 13:42:35 отговори + 0 0
Това беше най-лошия концерт, на който съм присъствал. Отидох заради Анселмо, купих си билет 2 часа преди концерта и пак греда. Тези от лауд трябва да ги линчуват. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

МУХАХОХОХОООАААААА 24.03.2014 13:37:32 отговори + 0 0
Нема такова разминаване като тоя барабанист!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

що така бе 24.03.2014 13:35:15 отговори + 0 0
Въх тая кобра много опасна бе!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

що така бе 24.03.2014 13:32:07 отговори + 0 0
Зле беше работата, като почнеш от озвучение и като свършиш с липсата на Кронос, Менца и Анселмо.Аз за кво бих път, само за Макс Кавалера.А и бирата свърши 2 часа след началото на концерта. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Messi 24.03.2014 13:21:47 отговори + 0 0
Изгърмях си "патроните" за концерта вчера и сега Гама Рей и Рапсоди през крив макарон Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

К 24.03.2014 13:18:49 отговори + 0 0
Най-хубавото на концерта беше Кобрата, но не музикално Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Brat 24.03.2014 13:13:09 отговори + 0 0
Венъм от Кронос - 2014-03-24 12:34:26

хахах брат, тая Ковра се казва Kobra Paige, fo reals

неам думи! страшна мацка, но не толкова добра вокалистка. Откритие е на Джийн Симънс. Като знам по какви бърдаци се завира тоя човек, няма да се учудя ако е някоя стриптизьорка/компаньонка бивша.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 24.03.2014 13:12:00 отговори + 0 0
НЕЩО КАТО НИЩО..... Концертът на Blaze Bayley предната вечер беше 10000000х ПО-ДОБЪР \\m// Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бай Ставри 24.03.2014 13:01:08 отговори + 0 0
Тоз контифьор дет е трабвало да е накрая нещо май го спестиха ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Пловдив 24.03.2014 12:45:49 отговори + 0 0
Не беше лош концерта, ама нещо не с разбраха накрая...Верно, че липсваха звезди, ами квото е...сега просто никога повече няма да ходя на концерт, който се организира от тези хора. Нищо повече...за 50 лева толкова. Кво толкова е станало...то в нашата държавица на всеки ъгъл ни цакат, така че и тук не останаха по - назад. Само не можах да разбера защо не пуснаха само Удо, Зак, Кавалера и Бласко с някой бастит и барабанист да изкарат целия концерт, ами пуснаха тея трагици Беладона, Русата и още някакви хорица, които бяха много смешни Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ЛП 24.03.2014 12:38:50 отговори + 0 0
Не беше добре, трябва да си вземат забележка.Много личеше запълването на "дупки".Не бива да е за сметка на публиката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Венъм от Кронос 24.03.2014 12:34:26 отговори + 0 0
Ама каете чесно, на Ковра Шакира не бихте ли и направили един як годишен технически със замах Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

странник 24.03.2014 12:30:29 отговори + 0 0
имайки предвид колко много концерти предстоят тази година, бях решил, че MAS го пропускам, освен ако по случайност не спечеля билет от някоя томбола. Имайки предвид, че Анселмо и Кронос (две от петте причини да искам да присъствам) отпаднаха часове преди началото, и че 6 от 26-те песни от предвидения ей така са си отпаднали...грам не ме е яд Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

D 24.03.2014 12:30:18 отговори + 0 0
Това е абсолютна измама. Всичкия тия звезди са обвързани с договори и дължат неустойки ако не се появят. Това да не е все едно да са поканени на рожден ден и да кажат в последния момент "ако имат време ще наминат". Със сигурност организаторите са знаели много от преди кой ще идва и кой не, ама нарочно са си траели да измамят колкото се може повече хора. Не ви прави чест и на вас от werock.bg, че им съдействате с измамите. Засрамете се, хората на вас разчитат за истината. Организаторите мамят, а вие им хвалите събитията. Добре, че не се набутах с последните си пари в посления момент. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ronnie 24.03.2014 12:30:07 отговори + 0 0
гуру... - 2014-03-24 12:13:48
"Сигурен съм,че вече хората няма да се лъжат и да си купуват по-рано билетите."

То и това не помага, те като крият до последно, когато някой отпада...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Кеф ми е! 24.03.2014 12:30:00 отговори + 0 0
Ходих на Удо преди месец в Универсиада и се изкефих!
В четвъртък отивам на Гама Рей и Рапсъди и ще се кефя! Ще ходя и на още 4 концерта!

Най-много се кефя обаче, че този път не позволих на Лауд да ми се "изкефят"!!! Никакви концерти и "фестивали" дори и с най-големите звезди за по 5 лева да ми правят, лъжци и обирджии!!!!

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванко От Монтана 24.03.2014 12:27:23 отговори + 0 0
гуру... - 2014-03-24 12:13:48
а аз като го взех в последния момент кво ..пак се минах..не съжалявам баш на 100% Все пак ЗАК БЕШЕ В СОФИЯ.Ама друго щеше да е и ФИЛ да беше.
А междо другото формацията METAL MASTER по ми хареса разцъкайте в youtube.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

К 24.03.2014 12:26:05 отговори + 0 0
ScardDust свириха ги, но не заедно. А от сетлиста се вижда, че е трябвало да бъде олстар джем. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 24.03.2014 12:22:31 отговори + 0 0
PS: Който е искал да види Max Cavalera на живо - да е бил на Soulfly - 100 пъти идваха ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ScardDust 24.03.2014 12:21:31 отговори + 0 0
Не е липсвало, изсвириха си целия сет-лист Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 24.03.2014 12:18:41 отговори + 0 0
Еми хората пък трябваше да се досетят, че нещо не е наред - прекалено много звезди, прекалено много музиканти - все нещо щеше да се обърка. Да не говорим, че цялата тая работа с Allstars-a си беше голяма манджа с грозде, даже и всичко да беше наред с организацията.

Който иска да види Cronos на живо - да е бил на Venom
Който е искал да види Belladonna на живо - да е бил на The Big 4
Който е искал да гледа Удо ( между другото някой беше написал снощи, че само той е ставал ) - да е бил на концерт на U.D.O.
и т.н., и т.н. ...

Тия грандомански изпълнения са прекалено претенциозни, и ако снощната халтура доказва нещо, то е, че човек трябва да е по-скромен в изискванията и очакванията си...А организаторите не им прави чест, че криеха до последно, че някои звезди няма да дойдат...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

waterjess 24.03.2014 12:16:19 отговори + 0 0
Че тогава въобще кой се е появил???
А в началото смятах и билети да взимам. Добре, че не взех.
Надявам се, че поне Удо и Макс са се появили, че иначе...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Венъм от Кронос 24.03.2014 12:15:18 отговори + 0 0
Марти, колко парички спести от хонорарчета на Анселмето, Мензо и фирмата за ядки, аааа? Нещо черпня на поляната? Кебапчета за плебеите и фрий пърцуца. Да не се покриеш само като бита гювендия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

гуру... 24.03.2014 12:13:48 отговори + 0 0
ОООСССТТТАААВВВКККААА!!! Аз малко се изкарах късметлия и си продадох билетите преди месец за да си взема за друг концерт. Мнооооооого жалко за присъстващите! Организаторите изпуснаха едно голямо ЛАЙНО върху имиджа си,но това е техен проблем. Сигурен съм,че вече хората няма да се лъжат и да си купуват по-рано билетите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Милен 24.03.2014 12:09:05 отговори + 0 0
Много, много слабо... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!!! 24.03.2014 12:07:34 отговори + 0 0
Измамници! Половината звезди и то най-важните не дойдоха! Измамници! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванко от Монтана 24.03.2014 12:00:57 отговори + 0 0
Абсолютно съм разочарован.По добре да си бях дал парите за AMON AMARTH .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".