Случи се! Най-сетне THERION на българска сцена!

18 ное 2010, 20:06 ч. 984 / 10 136
пред./следв.
Първият концерт на THERION в България вече е факт. След като приключи двучасовото изпълнение на бандата, някои фенове вече имат една мечта по-малко. Други може би имат и няколко килограма по-малко, след сауна-ефектът, който ни предложи зала "Юбилейна" на ВТУ "Т. Каблешков". Тя предложи обаче и нещо много по-важно - страхотен, изненадващо добър звук. Толкова изненадващ, че още не мога да повярвам.

   След като стана ясно, че мястото на провеждане на концерта се променя от зала "Христо Ботев" (която според мнозина трябва да бъде изравнена със земята, въпреки че последният концерт там доказа обратното) на "Юбилейна", започнаха притеснения какво ще представлява тази никому неизвестна зала. Все пак, за група, свиреща симфоничен метъл, звукът е от изключително голямо значение. Но още с появата на първите подгряващи, притесненията отстъпиха място на изумление - не само, че всичко се чуваше, но се и чуваше много добре!

   Шведите LOCH VOSTOK и норвежците LEPROUS доказаха, че не винаги погряващите са досадна добавка, по време на която залата се пълни, пие се бира и се пуфти да се махат, че да почват хедлайнърите. Двете групи творят в областта на прогресив метъла и са поканени от THERION за цялото им турне - нещо, за което LEPROUS няколкократно благодариха от сцената.

   LOCH VOSTOK забиха здрав прогресив дет, който беше приет много радушно от публиката. LEPROUS бяха по-леки и мелодични, странна смесица от стилове и ритми, на които, както отбеляза един познат, "може да куфее само някой с музикално образование" - неравноделните тактове пообъркват сметката, да. Те също получиха достатъчно одобрение, та дори изглеждаха искрено развълнувани на прощаване, когато твърдяха, че сме най-добрата публика. Не че не си го знаем...

   Малко преди 21:30 ч. под звуците на интродукцията от "Sitra Arha" един по един заемаха местата си на сцената членовете на THERION. Пръв излезе Christofer Johnsson, изтупан с редингот, цилиндър, закопчана до горе риза и шалче-вратовръзка. Дамите Lori Lewis и Katarina Lilja отметнаха дълги черни воали и разкриха официални вечерни тоалети, в същата стилистка бяха и одеждите на вокалистите Thomas Vikstrom и Snowy Shaw.

   Откриващото парче беше първото от новия албум, едноименното "Sitra Arha". Докато то звучеше, станаха ясни няколко неща. Звукът е страхотен. Казах ли го? Още не мога да повярвам, та си го повтарям от време на време. Вентилацията не я бива - започваше да става доста задушно. THERION са в страхотна форма. И не на последно място - на сцената ще се играе спектакъл. Не с пищни декори и сложен сюжет, но с интересни костюми, осветление, хореография. Общата идея - маскарад, илюзия, театър - онази атмосфера на рафиниран мистицизъм от началото на миналия век, която навяваха облеклата. Разположен по средата полукръг даваше възможност на вокалистите да бъдат горе или долу, отпред или отзад, раздвижвайки пространството.

   До тук със сценичната част. Останалото, по-голямата, много по-голямата част, беше музиката. Два часа и 19 парчета, плюс 2 за бис - не е зле като за първи концерт на българска земя. Сетлистът включваше общо 4 песни от новия албум, разпръснати между другите и естествено вписващи се в общата тъкан на концерта. На това турне THERION правят малка разходка назад във времето чак до невероятния "Theli" (1996), от който чухме разкошната "The Siren of the Woods". Опитът да изброя най-отличаващите се парчета ще доведе до преписване на почти целия сетлист, но не може да не споменем "Ginnungagap", шедьовър от "Secret of the Runes" (2001), "Enter Vril-Ya", "The Blood of Kingu", "Lemuria" - съответно от "Deggial" (2000), "Sirius B" и "Lemuria" (2004).

   Към средата на концерта басистът Waldemar Sorychta вече е гол до кръста, малко по-късно ще го последва и Snowy, задухът в залата се понася все по-трудно и е удивително как Christofer Johnsson продължава да свири със закопчана до горе риза, шалче и елече... Lori Lewis обявява, че ще изпълнят част от "Реквием" на Моцарт. Време е за "Dies Irae" - прословутия химн за Деня на страшния съд, украсен с две шеметни китарни сола.

   До последната песен "Unguentum Sabbati", един от бисерите на актуалния им албум, THERION са железни. Перфектно изпълнение. На живо звучат толкова изумително, че няма как да не поискаш да преживееш този концерт отново. Има надежда - Christofer със задоволство отбелязва, че след като тук публиката е такава, явно ще трябва да дойдат пак. Много ясно!

   Кратка пауза, докато сцената е безлюдна, а залата се тресе от всенародната любов. Следва завръщане за бис с два масивни къса , които да отнесат главите на оцелелите - "The Rise of Sodom and Gomorrah" и финал с, както каза Christofer, само три думи: "To Mega Therion". Активно участие на публиката в пеенето (куфеенето не е спирало), пълно раздаване от всички страни. Накрая никой няма сили за повече - звярът THERION се прибира в бърлогата си, а феновете се прибираме да ближем рани и да чакаме следващия път - какъвто просто не може да няма.

Nousha


   Тук може да разгледате над 40 снимки от спектакъла на THERION, ето и сетлист:

   THERION live in Sofia
   18.11.2010
01. Sitra Ahra
02. Wine of Aluqah
03. Typhon
04. The Perennial Sophia
05. Hellequin
06. Nifelheim
07. The Siren of the Woods
08. Voyage of Gurdjieff (The Fourth Way)
09. Ljusalfheim
10. Dies Irae (Mozart cover)
11. Ginnungagap
12. Kali Yuga, Part 3
13. Call of Dagon
14. Clavicula Nox
15. Enter Vril-Ya
16. The Blood of Kingu
17. Lemuria
18. Abraxas
19. Unguentum Sabbati
Бис:
20. The Rise of Sodom and Gomorrah
21. To Mega Therion












Коментари   (136)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


gandolfo 6.12.2010 22:07:21 отговори + 0 0
Уникален концерт и уникална група. В залата спор няма беше много задушно, но важното е че звука беше перфектен и че Therion за пореден път доказаха колко са велики. Раздадоха се на 100% и пяха почти без никаква пауза 2 ч. и 5 минути.
П.С. А онези които обичат музика с еднообразен ритъм и фалшиво деряща се певачка, да пишат в друг сайт, напр. за чалга.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Katehizis.com 26.11.2010 11:03:11 отговори + 0 0
По-нататъши коментари на "ех" ще бъдат изтривани! Такова нещо не беше се случвало, откакто има коментари на сайта! Един човек, неприсъствал на някое събитие, да отговаря като грамофонна плоча и по пет пъти на ден (минимум), на всеки, който изкаже противоположно мнение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рижавелката Мъстейн 26.11.2010 10:55:12 отговори + 0 0
Ето толкова щастливи бяха http://www.youtube.com/watch?v=HvSNDsz9b_w&feature=related

А ти "ех" сигурно си много грозна,с шини на зъбите или без зъби,и те е срам да се покажеш на вън,та за това и на концерта не беше
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 26.11.2010 10:52:04 отговори + 0 0
"злобно да отговаря на всяко позитивно мнение за концерта", "ако не си е изял задника от яд" и "просто мрази организаторите"
Това просто не е вярно. Редовно посещавам ваши концерти. Досега не сте ме разочаровали!
Но ме отказахте с избора на тази "зала". И доста мнения ме убедиха, че не сбърках. Пожелавам ви повече доволни фенове!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Angela Most of Evil 26.11.2010 10:28:59 отговори + 0 0
Не мога да разбера как някой може да постне 20 хейтърски мнения под новина за събитие, на което не е присъствал, и злобно да отговаря на всяко позитивно мнение за концерта, освен ако не си е изял задника от яд, че не е бил там или просто мрази организаторите Ок, съгласихме се, че концертът е бил гаден, а организаторите не стават за нищо, но и 200 мнения да напишеш, хората в залата си бяха щастливи, а ти миличка просто не беше там, за да видиш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ех 26.11.2010 09:49:40 отговори + 0 0
Няма да се хвана да организирам концерти, защото не ми е работа. Но мога да си стоя у нас, когато нещо в организацията не ме кефи, както и направих. Не мога да разбера как някой може да се засегне от това, освен ако не е Анонимен организатор и губи от това, че някои фенове решават да си останат вкъщи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.11.2010 03:50:23 отговори + 0 0
ей, хленчещите като вдовици за _ _ _ като сте толкава претенциозни си стойте у вас или организирайте вие концерти... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 25.11.2010 21:50:25 отговори + 0 0
Къде го това щастие, че почти не го видях - сред всичките сто и кусур мнения преобладаваха отрицателните и това даже и децата го разбраха. Няма нужда да се признава нещо, което е очевидно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaoc 25.11.2010 10:34:56 отговори + 0 0
Моля ви хора, ПРИЗНАЙТЕ, че звукът е бил гаден, концертът - ужасен, групата - некадърна, а организаторите - прошляци, за да може българчетата Никой и Ех, да се успокоят и да спрат да генерират негативна енергия от щастието на другите, както и безсмислени кликове на тази новина. Фактът, че се връщат отново и отново тук е повече от красноречив, дайте да им дадем малко душевно спокойствие. КОНЦЕРТЪТ БЕШЕ ГАДЕН, СПЕТЕ СПОКОЙНО БЪЛГАРИ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 24.11.2010 20:37:09 отговори + 0 0
Към всички, които смятат, че "звукът е бил перфектен":
Най вероятно не сте слушали по-качествен звук от mp3, но твърдите това, само защото организаторите бяха казали, че "акустиката" на този ФИЗКУЛТУРЕН САЛОН била страхотна. Ниещо подобно. Концерта си беше подигравка с феновете и ценителите на хубавия метъл. Приемете този факт. Истината е по-важна от всичко.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Metal is forever! 24.11.2010 15:09:53 отговори + 0 0
Брей, досега не бях фен на групата.
Но с 2 певци и 2 оперни певици, бая по добре от старите им записи е това, което чух сега.
Звука беше супер. Само хлапета, които досега не са били на концерт, може да приказват глупости в обратна посока.
Готина банда, ще ги гледам пак.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ан 24.11.2010 03:25:34 отговори + 0 0
И аз като Sisa: „Четох,четох и ме заболя главата от глупави изказвания.”
Защо след всеки концерт типично по нашенски всички сме „големи тежкари” пишейки анонимно?
Някой искал да извие нечий врат – ами извий го, кой ти пречи; друг не харесал звука, че слушай си у дома оригиналните CD-та, но се съмнявам, че имаш такива; трети не искал да се пуши – тогава помоли другарчето до теб да не пуши, но мисля че не ти стиска, нали? Един не знаел къде е залата, на друг пък София му била далече и така мърморене до безкрай.
Мили хленчещи дечица, когато нещо не ви харесва, изразете възмущението си пред този, на когото се гневите и си разрешете проблема извивайки врата му, искайки парите си, напускайки демонстративно залата, или по някакъв друг начин…
ДА, и аз искам прекрасен звук, но концертите се правят в спортни зали, а не в Софийската или друга опера. Да, и аз искам сцената да е достатъчно висока, че да виждам и кабелите по нея, но съм висока само 1.70 и независимо от височината на сцената винаги ще има по-високи от мен. Да, и аз искам да не се пуши, но за да се сбъдне желанието ми ще трябва да каня групите у дома. Имам още много други искания, като например всеки да се изкъпе преди да излезе навън, но най-много от всичко искам, когато с право вдигна скандал (например на организаторите) пред входа на някоя зала (както се случи на концерта на HAGGARD в клуб "Blue Box"), хората около мен да не мълчат виновно, че са допуснали тази лудата (т.е. мен) сред тях, а ако наистина им е писнало, да ме подкрепят…
Предполагам сте чували, че сама птичка пролет не прави, но явно в България останаха само курешките от отлетелите на юг птици.
П.П. Надявам се, че ако занапред посетите недостоен за вниманието ви концерт, ще изразите гнева си първо там и пред когото трябва, а после пишейки!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.11.2010 01:57:40 отговори + 0 0
на който не му харесва, да не ходи следващия път, тъкмо ще има повече място за нас останалите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 23.11.2010 14:48:56 отговори + 0 0
Към Queen: Що злобееш бе пич? Кфиш се като те прекарват ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Queen 23.11.2010 10:00:55 отговори + 0 0
Абе тук некви келещи,като "никой" и "zoro" се опитват да мислят,с малките си мозъчета..изглежда момчета вие по концерти не ходите много често и се излагате здраво като пишете глупости тук.По тъпи коментари от вашите,с такава желязна логика като на пингвин верно човек трудно може да срещне.
И zoro,що не им изви вратовете на организаторите,те си бяха там,не са се крили?!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MichaelLeRoi 22.11.2010 22:47:51 отговори + 0 0
Никой, ти си Никой и няма по-просто обяснение за теб понеже ти сам си се определил като Никой, често да ти кажа много глупаво мислиш (ако можеш да мислиш). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

zoro 22.11.2010 16:02:49 отговори + 0 0
Организаторите ако бяха там щях да им извия вратовете..
Ако бях на мястото на групата, честно, директно си тръгвах - тоя бункер с 2 илюминатора си е жива гавра и с групта, и с публиката.

Набутах се отпред до колоните, за да виждам добре, а когато при тръгване погледнах отзад - ами баси - половината зала не е виждала нищо читаво...

На всякаква жега съм бил, ама за пръв път ми капе пот от ушите...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 22.11.2010 00:48:23 отговори + 0 0
Официалната версия за преместването на залата е, че зала Христо Ботев не ставала за концерти. В същото време става ясно, че концерта на САБАТОН е прреместен точно в тази НЕСТАВАЩА зала.
Истината е, че са продали твърде малко билети за да покрият наема на Христо Ботев. А са продали малко билети защото албума се появи в нета и се видя, че е слаб. ПАК НИ ПРЕКАРАХА. И не толкова организаторите...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sisa 21.11.2010 17:16:03 отговори + 0 0
Четох,четох и ме заболя главата от глупави изказвания.Не намерили залатаКъде сте тръгнали тогава?Аз пътувах цял ден от Варна (ест. предварително подготвена къде отивам)Таксито ми от гарата до залата беше 6 лева(за 4 души).Каво ревете,че нямало транспорт?
Организаторите били криви..Аз пък искам да им благодаря!Благодаря,че успяха да ''докарат'' някой от най-любимите ми групи.Благодаря,че през февруари на Хипокриси ни посрещнаха лично и ни настаниха на балкона,тъй като бяхме с 11 годишния си син(за да не го смаже тълпата ,а и да се наслади на любимците си -виждайки).Когато тръгваш на подобно събитие с дете ,се подготвяш предварително.Благодаря Ви Therion!Благодаря Ви Most Of Evil!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Никой 21.11.2010 17:03:23 отговори + 0 0
На всички "доволни" от концерта на Therion искам да кажа следното: Therion са голама група и защото публиката на запад не ги е приемала така безкритично като всеядната българска публика. Те са голяма гпрупа и нямат нужда от вашето слагачество за да са такива. Вместо това е редно да им се каже, че този им албум е слаб - една единствена песен, която що годе може да се слуша. Определено е отстъпление от завоювани позиции. И защо са дошли едва ли не само половината - защото може би не очакват някой тук да ги критикува. Имам и много други ядни думи за този разочароващ концерт, подигравка с ентусиастите, които обичат метъла. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 21.11.2010 10:22:40 отговори + 0 0
Мима това че няма как да се преберете не е проблем. Аз след концерта на Mayhem ми се наложи от студентски град да вървя до Black loge и ми отне 2 часа и нещо но не ми пукаше понеже съм си изкарал доста добре. И понеже не сам от София и никога не съм си намирал място където са преспа след концертите ми се е случвало да заспа по скамейки, по жп гари но не ми пука понеже си е заслужавало. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 21.11.2010 08:18:28 отговори + 0 0
Мима, не е необходимо да ходиш в чалга клуб, просто трябваше да прочетеш внимателно новината и коментарите под нея по повод преместването на концерта. Едно отменено пътуване е по-добре от много разочарования накуп, а можеше и да продадете билетите... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дънди 20.11.2010 23:29:18 отговори + 0 0
Мима другият път ходи в някой чалга клуб, там има таксита! Същото го предлагам и на пушачите.
Аз се размазах на концерта! Единствената забележка е жегата, но ние сме Метъли(Рокаджии)така че за 18 години по концерти бил съм и на по- гадни места!
Therion благодаря ви!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 20.11.2010 17:50:52 отговори + 0 0
Мима, аз съм на 140 км от София, взех назаем една навигация, запалаих колата и я намерих залата, прибрах се в 2 часа след полунощ и не съжалявам за нищо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

мима 20.11.2010 15:37:52 отговори + 0 0
Купихме билети и потеглихме за София, потърсихме "зала" Юбилейна -никой не знаеше къде е тя /просто трябваше да съобщят, че това е физкултурния салон на ВТУ/ как да е намерихме я но.... как ще се приберем като последния автобус е в 11 часа и то не е сигурно а таксита почти няма там.
След като видяхме физкултурния салон си тръгнахме без да гледаме любимата ни група.
Остана само това, че сме подпомогнали финансово "организаторите".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


потен 20.11.2010 09:59:28 отговори + 0 0
Автора на статията да се научи да разпознава музикалните инструменти.Басиста Waldemar Sorychta не се е събличал гол до кръста.
------------
Па било му е топло и на журналята - недовидел е нещо...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.11.2010 05:33:01 отговори + 0 0
@haihan - "Аз съм човек, който живее за да ходи по концерти, но смятам да започна бойкот на извращенията в София!"

Приятелю, стой си по родното място, или живей за Каварненската селтащина. След като ще те направи щастлив, можеш спокойно да ни освободиш от присъствието си, тъкмо ще спомогнеш за каузата, за която сам пищиш. И за двете страни ще е по-добре. Човек ще рече, че все едно някой ви е завлякъл за яките на тия концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 20.11.2010 04:30:21 отговори + 0 0
Крайно време е "мъжагите", които няма какво смислено да кажат, да спрат да плюят тези, които имат и ако сами не се усещат, някой да им помогне. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 20.11.2010 01:35:42 отговори + 0 0
В ада трябва да има едно много специално място да всички, които пушеха на този концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

haihan 20.11.2010 00:36:53 отговори + 0 0
Групата беше перфектна!
Организацията, както вече стана навик за концертите в София... просто отвратителна!
Аз съм човек, който живее за да ходи по концерти, но смятам да започна бойкот на извращенията в София!
Скъпи организатори сигурно си мислите,че сме ви вързани в кърпа, обаче не е така! Дори и на нас хеви типовете ни писва да плащаме ,а после да се гаврите с нас и най-вече, с групите които обичаме! Ясно, че неща като Вакен са ви в космоса, но погледнете поне сърбите или за по-късогледите Каварна, която остава единственото място в нашата мила Родина,където по отношение на организациятя всякя година има нещо положително!
Понабръчкайте си мозъчната гънка,защото ни писна да ни мачкате!
На всички фенове пожелавам да видят любимите си групи много... много пъти, където си поискат по света!



Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Чуденка 19.11.2010 23:15:20 отговори + 0 0
... бях на концерта... но откъде да започна?
Залата... кошмар. Пушач съм и то много сериозен, но снощи не си и помислих да запаля цигара вътре. Щях да колабирам в един момент и така и не догледах групата докрай - излязох пред входа, за да дишам и слушах. Отделно от това - прекалено ниска сцена. Не съм от ниските, но от моят ред вече беше трудно да обхвана с поглед сцената през гората от ръце...
Звукът... хм... бях някъде на ниво - редовете срещу вратата, докато бях в залата - женските вокали поне аз не чувах добре.
Гадното е, че точно двете песни от биса исках да чуя и да видя на живо... а все едно за пореден път ги слушах на запис, без да видя групата през това време... защото не посмях да се върна отново вътре, макар и за 10-20 мин.
Поне се радвам, че след това Bblack Lodge имах шанса да видя всичките членове на групата (т.е. - тези, които дойдоха там, щот мацките отсъстваха, поради здравословни причини, както каза Christofer Johnsson). Жалко, че нямаше много хора в заведението, но това ми позволи да изкарам още няколко часа, без да ми се налага да притичвам по витите стълби за глътка въздух.
Радвам се, че имах възможността да видя групата на живо, но начинът, по който се случи... разваля хубавият спомен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

nutcase 19.11.2010 23:13:40 отговори + 0 0
Размазах се! Много добро беше, вярно цялата бях в пот, но това не ми попречи да се изкъртя максимално Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 22:42:52 отговори + 0 0
ex,конче да ти го сложи,каспичанска МАГАРИЦЕ!
Много недоклатена се извъди.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 19.11.2010 22:20:06 отговори + 0 0
Хич не ми хареса! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 22:01:17 отговори + 0 0
Автора на статията да се научи да разпознава музикалните инструменти.Басиста Waldemar Sorychta не се е събличал гол до кръста.
Нелепо е "музикален" журналист да пише статия, без да знае кой кой е на сцената.
Leprous разкъртиха.
Therion бяха себе си - макар и с остриган шеф.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ерр 19.11.2010 19:05:45 отговори + 0 0
Аз съм от пушачите и ... в такава жега е неприятно да се пуши (доста хора излизаха навън и за това). А въздуха беше зле още от началото, влязох в края на Loch Vostok. Ако си проверите дрехите, най-вероятно ще забележите, че миришат по-малко на цигари в сравнение с други концерти. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

consolen_mishok 19.11.2010 17:50:10 отговори + 0 0
Групата беше култ, звукът беше безапелационен. Не съм от най-големите фенове на Therion, дойдох по-скоро от уважение към групата и да чуя 4-5 любими песни. И въпреки спряганата за "кофти" обстановка, се заредих с положително настроение за месеци напред, а към групата - с много, много дълбок респект.
И други горещи концерти сме виждали, този беше малко екстремен (дори аз се наложи да поизляза за две песни по средата да глътна малко въздух преди да скоча обратно), обаче това е без значение, концертът беше умопомрачаващ.
Сега искам, всички мили пушачи, които прекрасно виждахте какво става със въздуха, да излезнете на една черна дъска и да напишете 10 пъти колко много ви е срам. Искаше се от вас да озаптите наркоманския си нагон за 0.0229% от годината. Ако имах властта, щяхте да сте вече разстреляни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 17:09:30 отговори + 0 0
Могат да предвидят хората с билети от дет феста, нали именно те са им ги продали, логично е да се предположи, че който не си е върнал билета, ще дойде.
Съгласявам се напълно с ех. Не считам, че музиката на която и да било свръхвелика група е толкова велика, че да си заслужава човек да застрашава физическото си здраве. Освен разбира се ако да се върнеш с "пукнати ребра от некви гимназиални рок-прояви" не е личен избор. Уважавам това. Само че има огромен процент хора, които предпочитат да не го правят- техният личен избор кой ще го уважи?! Същото за пейките на летищата и океаните. Обаче не мисля, че снощи някой беше отишъл с ясното съзнание за какви условия ще става въпрос - или със сигурност, ако е имало такива, са били много малко.
Поздравявам ех, че е единственият човек дотук, който отбеляза пушачите - в залата имаше знак "пушенето забранено" - нито охраната, нито никой не се погрижи тази забрана да бъде спазена.
Да, и аз не мисля, че беше подходящо за деца- обаче това никъде не беше указано, хората не са длъжни да знаят.
Аз бях на концерта, за протокола. Мога да спомена и още неща, които не бяха наред, но ми е ясно, че многознайковците веднага ще ги заклеймят като неоправдани капризи и претенции. Тъй да е. Само за "страхотния" звук ще кажа, че аз бях на около 4ти-5ти ред пред сцената - кънтене имаше, освен това женските вокали изобщо не се чуваха добре. Със сигурност голяма част от концертите имат много по-лошо озвучаване, но и това според мен беше далеч от перфектно.
Пък "ганьовци" е много по-подходящо определение за хората, дето се примиряват и натякват как щял да остане добрият спомен и условията щели да се забравят. Точно благодарение на такива изказвания организаторите остават с впечатлението, че ние трябва да сме им дълбоко благодарни, дето са довели тоя и оня изпълнител, независимо от обстоятелствата. Именно тези организатори ще се погрижат съвсем ясно да ни припомнят неприятните усещания от снощи на следващия концерт и на следващия, и на следващия...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 16:34:57 отговори + 0 0
Желязна логика, Тигър.
И ти си мъж.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.11.2010 16:32:39 отговори + 0 0
Без да съм бил на концерта и без да имам какъвто и да е интерес към Therion, само да споделя, че фактът, че най-недоволстващият от събитието е човек, който НЕ ГО Е ПОСЕТИЛ, говори, че всъщност е било доста качествено. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BeerMe 19.11.2010 16:14:50 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-11-19 15:54:50
Аз само искам да попитам, ако се бях обадил, където трябва, да направят една проверка на залата дали става за толкова говеда, вчера дали щеше да има концерт изобщо?!?
------------------------------------------------------
Няма да се изненадам и това да се случи в скоро време. На доста хора почна да им писва.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 15:54:50 отговори + 0 0
Аз само искам да попитам, ако се бях обадил, където трябва, да направят една проверка на залата дали става за толкова говеда, вчера дали щеше да има концерт изобщо?!?
Защото концертът беше добър (заради групата), ама това въобще не значи, че всичко останало трябва да е през просото. Дори и в България...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

до ех 19.11.2010 15:54:09 отговори + 0 0
а не можеш ли да изкоментираш веднъж и да млъкнеш?
явно те сърби да не казвам къде нещо...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 15:50:40 отговори + 0 0
Kalandor, живееш в епохата на "мога да кажа какво да правиш" и това също не е признак на възпитание и култура. Написах, че се радвам, че не съм отишла на този концерт, защото със сигурност знам, че бих се чувствала като другите момичета, писали преди мен. Не ми е за първи път, повярвай. Но ако искаш да раздаваш правосъдие - давай, забавно е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 19.11.2010 15:43:46 отговори + 0 0
@Гери - на котарака Леополд му е лесно да го каже
Аз не се карам с никого. Просто се опитах да дам обяснение, че нито е възпитано, нито е културно да плюеш по неща, за които просто чуваш от други хора и нямаш и идея дали ти самият, в тази ситуация ще се чувстваш по същия начин. Нещо да съм казал относно коментарите на хората там ? Не съм, защото съм съгласен с повечето от тях, но защото съм бил там, а не защото просто съм слушал, че така е било. За съжаление култура и възпитание скоро ще останат само архаични думи в речника. Живеем в епохата на "Аз моа праа квот си сакам. Ти нема ми казваш на мене бе, ей !"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Nightice 19.11.2010 15:32:19 отговори + 0 0
Само за недоволните: Радвам се ,че сте по-малко от доволните. Но без вас ,неможе!!!

И още нещо,как никой ама абсолютно никой не се сети да каже дори едно мъничко благодаря към хората направили възможното този концерт да се случи. Ей,неблагодарни сме си като цяло и това е.
Винаги е по-лесно да оплюеш и разкостиш от критики някого, но радостното във всичко изписано в коментарите до тук поне е градивноста на "идеите".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.11.2010 15:06:09 отговори + 0 0
защото е лесно да се тупнеш два метра мъж на метър от сцената и който е зад (недай Боже, около или под) теб - дгд, да се оправя, да си стои вкъщи и т.н
---
Казваш, че ако човек е над метър и осемдесет, няма право да застане пред сцената ли?
Странно...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TesseracT 19.11.2010 15:04:59 отговори + 0 0
Ама не са изсвирили Kali Yuga, Part 2... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Авитохол 19.11.2010 14:58:02 отговори + 0 0
Концертът бе превъзходен, наистина възхитителен!!! От самото начало с великолепните подгряващи групи, до финалът на Мега Териън!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НИКО ВАСЕВ 19.11.2010 14:57:16 отговори + 0 0
Ето Ви една снимка от мен )
http://img219.imageshack.us/img219/5913/dsc05556h.jpg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Гери 19.11.2010 14:55:52 отговори + 0 0
Ей, не се карайте! Факта, че сте запознати със случая означава, че сте от една черга! Това не е ли достатъчен повод за радост? И без това не сме много... Ребята, давайте жить дружно! ( по- зреличките ще се сетят за репликата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

TesseracT 19.11.2010 14:50:51 отговори + 0 0
Докато не направите един progressive-djent концерт, няма да отида на нито един! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 14:48:24 отговори + 0 0
@Kalandor
Въобще не ми пука за твоите изводи. Много субиктивни мнения правят обективната преценка и като гледам всички се обединяват около това, че залата е била неподходяща за толкова хора. Добре, че Therion са проявили истински професионализъм и не са съкратили сета при тези условия. Радвам се, че ти е харесал, въпреки всичко. Със здраве!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НИКО ВАСЕВ 19.11.2010 14:29:35 отговори + 0 0
THERION бяха уникални тази вечер, всичко друго е без значение!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 19.11.2010 14:05:49 отговори + 0 0
Мога да се опитам в този контекст да предскажа какви ще са отзивите в неделя сутринта за концерта на Анатема, ако вземат че наистина оставят хората по седящите места в зала България. "Каква е тая организация ? Как може да се седи на такъв концерт ? Хората които стояли прави пречели на другите.". Ще ми се да не е така, ама да видим. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 19.11.2010 13:49:51 отговори + 0 0
Катехизис, кога ще сложите редакция на мненията, да си оправи човек грешките по писанията ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 19.11.2010 13:48:52 отговори + 0 0
@ех - субективният коментар на нещо, което вече е минало през субективната призма на някой друг, е много далеч от обективен. Съответно не мисля че хората имат нужда от него. Иначе се получава широко распространеният синдром ЕЖК (Една Жена Каза), на базата на който много обичаме да плюем, без да сме сигурни как точно стоят нещата. Което пък от своя страна е признак на слабо възпитание. Така че, моля заповядай, коментирай. Аз изводите си ги направих вече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 13:34:28 отговори + 0 0
@Kalandor
Значи който не е бил, няма право да коментира това, което са споделили другите и с което е съгласен на 100%? Мисля, че не си ти този, който ще ми каже дали да се обаждам. Ако има такова правило, щеше да е написано някъде, не мислиш ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kk 19.11.2010 13:30:41 отговори + 0 0
http://www.youtube.com/watch?v=CsN7_y9fOyU Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 19.11.2010 13:26:54 отговори + 0 0
Спор няма, че беше задушно доста. Не се случва за пръв път, няма и за последен да е. Не е особено лесно да предвидиш точната бройка хора за зала. Отпред имаше много хора, които бяха дошли да си купят билет на място. Имаше и такива, купили билети след като беше обявена тази зала. Имаше и дошли с билети от проваления бургаски фестивал. Тях няма как да ги предвидиш, освен ако не си ясновидец.
Ако трябва да сме честни, ако концерта беше останал в Христо Ботев, щеше да има мрънканици за рехавата публика и отвратителния звук. Може да е имало и други причини за избора на зала. Някой от тук знае ли ги ? Съмнявам се.

@ех - наистина ако не си била недей да се обаждаш. Аз съм гледал Therion два пъти, но този въпреки всичко беше най-хубавият с най-дълъг, и най-добре подбран сетлист. Аз пък изобщо, ама грам не съжалявам, че отидох. Изпотих се като прасе, факт, но пък кефа беше толкова голям, че изобщо не забелязах. Което не мога да кажа за много други концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


distortion 19.11.2010 13:12:11 отговори + 0 0
ex, а и не само тя, за съжаление е права. за егоистичните натури, които гледат само собствения си кеф (и задник), винаги е лесно да навикват другите колко били мрънкащи, защото е лесно да се тупнеш два метра мъж на метър от сцената и който е зад (недай Боже, около или под) теб - дгд, да се оправя, да си стои вкъщи и т.н., после муча колко е било яко и перфектно. на мен обаче ми е леко неудобно да се вихря на макс, като знам, че скачам на някого на краката/главата или най-малкото, че му преча да види любимата си група. МОЕ просто изкараха адски късмет, че никой не пострада сериозно снощи. не смятам, че перфектният звук може да компенсира всичко останало в организацията.

след "To Mega Therion" ми се стори, че можехме да викнем групата на втори бис, но просто повечето публика нямаше грам желание да стои смачкана и без въздух.

накрая, искам специално да благодаря на пушачите, които допринесоха за незабравимата атмосфера. личният кеф над всичко/и!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hetfield4o 19.11.2010 13:08:56 отговори + 0 0
Поклон пред THERION, няма думи да се опише концерта! А организаторите могат да си заврат тая зала там дето не ги огрява слънцето! Под "Чудесна вентилация" , какво разбират - 4 прозорчета отворени и тва е???!!! След средата на концерта навън имаше към 100-на човека дишащи и слушащи концерта от ливадата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 13:08:29 отговори + 0 0
@Маркони
Още утре отивам да се "мъча" на един друг концерт, дано това те успокои.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 13:07:30 отговори + 0 0
Съгласен на макс - "От 15години ходя на такива коцерти и ви казвам,че по-добре озвучен кнцерт в България никога не е имало. Имах приятели във всички краища на залата и мнението но всички за звука е еднакво УБИЙСТВЕН. На тези на които не им е харесал,на следващия концерт да вземат да си изчистят ушната кал.Относно залата....да малка е за такава група,да задушно беше,да смърдеше,да и мене ме заболяха краката,да и аз не виждах всичко, ама ако днес пак свирят в същота зала,аз пак ще съм там и ще се наслаждавам на великите Therion до припадък. А вие мрънкащи ганьовци крайно време е да спрете да бъдете прости българи ибъдете верни фенове.......но малко се съмявам" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маркони 19.11.2010 13:06:10 отговори + 0 0
@ех Не мога да повярвам! От сутринта се оплакваш колко е било зле и даваш акъл хората да си искат парите обратно, а изобщу НЕ СИ БИЛА ТАМ?!? Колегата Анономен смомена "Новите метъли", ама и "Новите мрънкачи" не са шега работа. Що да ходиш да се мъчиш по концерти когато можеш да си вайкаш и така, дежурно и по принцип... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 13:00:18 отговори + 0 0
Супер репортаж! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 19.11.2010 12:59:35 отговори + 0 0
Нали се сещате, че ако причината за преместването е финансова, то зала България не е опция, щото това си е зала с класа все пак и наема там кой знае колко е... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:53:07 отговори + 0 0
Аз едно време се прибирах с пъкнати ребра от некви гимназиални рок-прояви,на тех жега им било...
Да живеят "Новите метъли"!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 12:51:00 отговори + 0 0
ако никой не мрънка, това ще продължи вечно.
Вярно е, че българите търпим много, но всяко нещо си има граници.
НЕ отидох и НЕ съжалявам. Ще гледам Therion другаде.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:44:13 отговори + 0 0
ех,ти нали немаше да ходиш...кво мрънкаш?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ех 19.11.2010 12:39:38 отговори + 0 0
@Анонимен - 2010-11-19 12:25:02
.......абе няма ли да спреш да мънкаш бегай на концерта на Йорданка Христова
Не, аз обичам да ме третират като животно, да припадам и да плувам в собствената си пот. Какъв фен съм иначе?!?
Пак добре, че не се е изнесла цялата зала, че тогава излагацията щеше да е пълна. И това става пред очите на музикантите, нямам дума...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

марияна атанасова78 19.11.2010 12:33:17 отговори + 0 0
Тази зала е за доста по-малко публика,но и тогава ще е зле-няма вентилация!Тавана е нисък и става сауна!Може би наистина трябваше да го преместят в зала България,но явно са стиснати организаторите и ни караха да търпим ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

viollator 19.11.2010 12:29:08 отговори + 0 0
Аз бях с по-малкия ми братовчед и след няколко песни на Teриън се изнесохме,за огромно съжаление-егати тъпканицата и невероятна сауна!И все пак братчед ми е само на 14,а дори не ми искаха декларацията за непълнолетни,нито ме питаха на колко е детето,нито ми дадоха декларация.Организацията беше слаба,защо не го направиха в зала България,където ще се премести Анатема?!Звукът беше добър,но си спомням ,че в скапаната Христо Ботев също имаше прекрасен звук на Парадайз Лост и на първия концерт на Крематъри,както и на миналогодишният концерт на У.О.С.П.,а чувам,че на Сабатон бил също много добър саунда там-значи може! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:25:02 отговори + 0 0
ех - 2010-11-19 12:20:38
Докато има "верни фенове", които търпят да гледат любимците си, ако ще и в миша дупка със сълзотворен газ, ще има организатори, които да им доставят това "удоволствие". Но балъците с времето прогресивно намаляват и скоро няма да съберат и публика за една класна стая. .......абе няма ли да спреш да мънкаш бегай на концерта на Йорданка Христова
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гери 19.11.2010 12:24:17 отговори + 0 0
Пич - не е въпроса колко сме верни, а колко сме издръжливи; за съжаление не всички сме корави стабиляги. И какво сега; дай кекавите да сме наказани? Някак не е честно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 12:21:39 отговори + 0 0
иио...верно,първия soulfly....в сравнение с него,вчера комфорта си беше направо пен звезди ))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 12:20:38 отговори + 0 0
Докато има "верни фенове", които търпят да гледат любимците си, ако ще и в миша дупка със сълзотворен газ, ще има организатори, които да им доставят това "удоволствие". Но балъците с времето прогресивно намаляват и скоро няма да съберат и публика за една класна стая. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 19.11.2010 12:17:27 отговори + 0 0
Стига сте дуднали за жегата и задуха! Вярно е,че в залата имаше прекалено много хора,ама вие за първи път ли ходите на концерт? Много бързо забравихте първия SOULFLY , W.A.S.P и т.н.
Получи се прекрасен концерт,и публиката верно беха доста културни хора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:14:48 отговори + 0 0
кво го лющите толкова...
явно тва са опциите в София-жега,бутаница и прфектен звук,или рехаво,хладко и мазня
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:12:04 отговори + 0 0
От 15години ходя на такива коцерти и ви казвам,че по-добре озвучен кнцерт в България никога не е имало. Имах приятели във всички краища на залата и мнението но всички за звука е еднакво УБИЙСТВЕН. На тези на които не им е харесал,на следващия концерт да вземат да си изчистят ушната кал.Относно залата....да малка е за такава група,да задушно беше,да смърдеше,да и мене ме заболяха краката,да и аз не виждах всичко, ама ако днес пак свирят в същота зала,аз пак ще съм там и ще се наслаждавам на великите Therion до припадък. А вие мрънкащи ганьовци крайно време е да спрете да бъдете прости българи ибъдете верни фенове.......но малко се съмявам Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


dragomir_popow 19.11.2010 12:11:51 отговори + 0 0
Готин звук,добро изпълнение на групите,но скапана,задушна зала и супер зле организация-едвам издържах до половината сет на великите THERION и отидох на входа,за да не пукна от задушаване...абе тъпня! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 12:00:51 отговори + 0 0
Ай стига ревахте, бе, глезльовци.
Организаторът със сигурност е на загуба или в най-добрия случай на някаква супер мизерна печалба.
Сигурно не е приятно, но сега като не работи Блу Бокс, такива са вариантите. Другият вариант беше да не гледате Терион изобщо, при което същите тука пак щяхте да пищите колко бил скапан организатора.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маркони 19.11.2010 12:00:10 отговори + 0 0
Не вярвах че ще пиша нещо подобно в годината на AC/DC и Sonisphere, а и след Sabaton в вторник, но това беше концертът на годината за мен. Therion бяха неописуеми, суперлативите просто не стигат. Звукът беше мечта. Не помня такъв кристално чист звук от Gary Moore в НДК. Щом се чуваше и всяка нота изсвирена на флейта... Беше уникално, с една дума.
Leprous - много приятна изненада, страхотно изпълнение, адски интересни парчета.
Залата - не знам по-назад ли беше толкова страшно както описват някой. Аз бях на 2 метра от сцената, беше топло и наблъскано, но поне за мен далеч под горната граница на търпимото, и това при положение че далеч не съм първа младост. Все пак - ебати метъл концерт от които не си тръгнеш изпотен и с болки в врата и останалата анатомия. Но съм съгласен че залата никак не е подходяща от гледна точна на сигурността. Ако стане нещо, няма как да евакуираш 1000 душа през една врата широка 2 метра. Ще стане много по-зле от Индиго...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 11:55:32 отговори + 0 0
Според мен хората, стояли по принуда до входа, са в пълното си право да си искат парите обратно, заедно с лихвите за нанесени вреди. Не си купили билет за концентрационен лагер, в който те затварят на място, където не можеш да дишаш, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 11:47:56 отговори + 0 0
Искам само да попитам организаторите-не ви ли е срам поне малко?! Или печалбата заглушава съвестта? Имате ли представа какво можеше да се случи в тази задушна зала?
Да принудят толкова хора да слушат концерт от входа, това просто не е истина...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


usurper 19.11.2010 11:35:16 отговори + 0 0
Супер концерт откъм звук, евала на групата за шоуто... и мерси на организаторите за сауната, олекнах с около две кила; обикновено не купувам мърч, ама вчера ми трябаше една суха тениска - уви, женицата зад щанда нямаше как да се справи с пълчищата и се отказах... бил съм и на по-лоши условия, така че толкова това не ми пречи, но все пак различните хора имат различна поносимост, да не говорим, че някои са решили да покажат нещо толкова величествено качествено като Therion на децата си... както казаха някои по-долу, организаторите са късметлии, че нямаше инциденти...
А що имаше вчера толко малко човека в Lodge-a бре? Чак се изненадах, От една страна се снимах и взех автографи от всички, които ме интересуваха, ама все пак... жалко, че мацките не дойдоха... следвашия път
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

дъртия 19.11.2010 11:31:25 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-11-19 08:44:22
Много интересна група бяха LEPROUS, за пръв път ги чувам и съм очарован - висококачествен и оригинален прогресив!

ами Ihsahn не случайно свири с тях еинар солберг - пича в центъра (синт и вокали) дето се пробва да бутне микрофона куфеейки е забивал с Емперър през 2006-07.

много точен материал за концерта. Топъл прием им устроихме - буквално. не знам дали отпред са изнесли пиян, но отзад до мен припадна абсолютно трезвен пич и го изнасяха навън да се свестява. според мен МОЕ немаха никаква идея колко хора ще дойдат и заради билетите за пропадналия бургаския фест от август, които важаха и за снощи. и се омазаха страхотно

звук и представяне на музикантите - нямам думи, великолепие. мечтата обаче си остава: все още искам да мога да ги гледам и слушам в нормална ситуация (и не ме репликирайте, че искам да ми свирят в хола).

един риторичен въпрос: защо има лицензиране на производители, които продават продукти "без соя",а няма лицензиране на промотъри? нима соята е по- опасна за вашето здраве от влизане през тясна вратичка или пребиваване в претъпката зала без вентилация? питах същото и след концерта на скорпионс: трябва ли да разчитаме само на това, че на такива места и на такъв тип банди идват преимуществено културни, възпитани, готини и търпеливи хора?...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 11:26:06 отговори + 0 0
Да гледаш как дами на високи токчета се опитват да се държат на краката си в тълпата е много забавно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 19.11.2010 11:24:00 отговори + 0 0
veronica, ако може без тия съвети за високите токчета, че представи си всичко вътре да е на високи токчета... ко праим? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лейди М 19.11.2010 11:16:22 отговори + 0 0
Незабравима вечер. Невероятен концерт. Маестро Кристофър Йохансон и компания направиха запомнящо се шоу за което от сърце им благодаря ! Поздравявам организаторите и всичко беше на ниво. Все пак това е България и трябва да сме доволни за всичко положително което се случва на екстремната сцена в нашата скъпа родина. To Mega Therion. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


veronica 19.11.2010 11:13:21 отговори + 0 0
За концерта на Therion мога само да кажа, че въпреки ужасните условия , на които публиката беше подложена- липса на вентилация, невероятна горещина и прекалено наблъскани един до друг хора, изживяването беше уникално. Групата успя да докара до абсолютен екстаз публиката. Направиха представление, което задължително трябва да се види.
Относно звука не бих , казала че беше перфектен. Когато влязох първата група беше започнала да свири и звука не ставаше за нищо, но за щастие на всички ни, когато Therion бяха на сцената звука беше на ниво.
Искам да кажа на двете дами , относно това, че не са могли да видят нищо проблема едва ли е точно в залата. Аз също не съм висока и на повечето концерти трудно виждам. За това бих ви посъветвала да носите високи токчета- изключително полезни за такива събития.
Много съжалявам, че сина на В.Стоянова не могъл да види нищо. Аз лично приветствам родители, които разкриват красотата на тази музика на децата си, но смятам че деца на такава възраст мястото не им е на такива събития.Около мен имаше доста родители с деца под 13 години и в един момент част от тези деца спяха на пода в краката ми.
Не искам никого да обидя, но когато се ходи на концерти едно от нещата, които са ясни на всички, е че ще има ръганица докато влезеш, по- ниските няма да виждат добре, ще чакаш дълго за тоалетната и т.н.
Единственото за което до сега не бях виждала е ужасния задух в залата
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Slania 19.11.2010 11:13:06 отговори + 0 0
Страшен концерт! Като изключим неудобствата на залата, всичко друго беше чудесно! Leprous много ми харесаха, ще дадете ли и техения сетлист? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Count Curunir von Du 19.11.2010 10:38:41 отговори + 0 0
THERION !!! Благодаря ви!!! Това бе един от 2 та най-велики за мен концерти в живота ми!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Elderane 19.11.2010 10:37:50 отговори + 0 0
Концерта беше страхотен, Therion са невероятни професионалисти. Озвучението беше на ниво. Обаче ВЕНТИЛАЦИЯ - НИКАКВА. Не спряхме да се потиме и добре че поне бирата беше на ниво. Аз лично намерих място, където не се бутахме един в друг с останалите посетители, но на повечето места беше трагедия. Организаторите се подиграха с групата и с феновете. Отворили две прозорчета за 1000+ човека? Не ги ли е срам? Добре че не стана някой инцидент или поне не знам за такъв. Дано Therion дойдат отново и то скоро, но с друг организатор който има някаква представа от подобни събития. Това което ни причиниха ми прилича на допълнителна печалба от зала. Поне не са продали достатъчно билети за голяма зала в последния момент ни набутаха в тази зала вероятно заради по-малкия наем. Българска работа... ей заради такива неща ще сме "Кенефа на Европа" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 10:37:29 отговори + 0 0
На Haggard в Blue Box сцената беше на нормална височина, всички виждаха и публиката беше под хиляда души със сигурност. Двата концерта са с различни мащаби. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BeerMe 19.11.2010 10:31:46 отговори + 0 0
Гери, ако пича беше един доста едричък и с къдрава, дълга коса, то той беше пиян като свиня още преди да отворят вратите на залата. Изобщо даже не разбирам как са го пуснали вътре, е вярно накрая си го изнесоха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 19.11.2010 10:27:01 отговори + 0 0
Преди година и на Haggard се мачкахме, потяхме и чакахме ама сме го забравили и остава само добрия спомен (някои го имат по две О_o). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гери 19.11.2010 10:19:44 отговори + 0 0
Много точно го е казала В. Стоянова - сега мечтата ми е по-голяма. Снощното преживяване за мен беше като да си на ръба на каца с мед - можеш да си близнеш лекичко, но не и да се насладиш на макс. Седях на изхода, ДИШАХ и се тресях от яд, че освен на дишането, на друго не мога да се радвам - перфектен звук, нечовешка музика - а аз в тъча.
До анонимен - да, хората прелитат океани и спят по пейки, но това се издържа. Когато физически не понасяш някакви условия, особено след 12 часов работен ден - е просто се налага да оцелееш, нали? Не си тръгнах , но и не бях там. Видях как охраната изнесе някакъв пич - не мисля че беше пиян... Дано да има друг път и да не са се отказали след снощния абсурд... It,s f...ing hot!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 19.11.2010 10:05:43 отговори + 0 0
Страхотен концерт. Изкъртващ двучасов сет. 15 години чакам да чуя To Mega Therion на живо (предните два пъти, когато ги гледах не я свириха), и просто се смачках. Залата.. хм.. вентилацията наистина беше под всякаква критика, но за сметка на това се бяха постарали за звука. Някоя умна глава се беше сетила да опне едни дебели "черги" на една рея на задната стена за да не кънти, за което поздравления. Продаваше се вода, безалкохолни напитки, бира и твърд алкохол, за което също поздравления. Аз бира не пия, и по концертите на АБВ съм трезв като краставичка, а малко веселяшки градус никога не е излишен. Залата е читава ако се прави концерт за 500-600 души. За количество като снощи трябва да има нормална вентилация. За концерта давам петица по шестобалната само заради многото жега, която брахме. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Алекс 19.11.2010 10:05:15 отговори + 0 0
Концерта беше убийствен :Х:Х:Х Направо ни размазаха... Залата не беше тоолко зле. Очаквах нещо много по-зле. Поне тавана на Юбилейна си беше относително здрав в сравнение с другите наши зали. Колкото до задуха беше ужасно. Не разбирам металистите дошли, ЗА ДА ПУШАТ ИЛИ ДА СЕ НАКЕФЯТ НА ГРУПАТА?! По едно време навсякъде имаше дим и направо.. :Х:Х Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 09:47:35 отговори + 0 0
Озвучаването беше перфектно, но сцената е ниска и залата - за не повече от 500 души. Въпреки това този уникален концерт ще остане незабравим! Дано дойдат пак, мисля, че останаха очаровани от публиката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dominici 19.11.2010 09:38:09 отговори + 0 0
В сръвнение с другите зали, тази е с най-добро проветрение Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 19.11.2010 09:34:17 отговори + 0 0
Сауната мина и замина, остава само добрия спомен затова ако обичате не приказвайте, подобни приказки като по-долните. Лично на мен изкефе един възрастен фен с оредяла коса и повче брада (може би над 60-те) куфеещ в ляво на пулта. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 19.11.2010 09:26:23 отговори + 0 0
Добре, че не отидох на концерта с включена сауна снощи. Щяха да ме изнесат преди да видя това, заради което съм отишла. Сега май всички знаят защо в тази зала няма достатъчно условия за такъв концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 09:21:45 отговори + 0 0
НЕ СА ДОВЕЧЕРА СНОЩИ БЯХА
виж датата там
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 09:08:53 отговори + 0 0
довечера са в http://www.blacklodge.bg/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

az 19.11.2010 09:04:28 отговори + 0 0
Интересно ми е каква е оценката? Колко хора имаше вчера според Katehizis? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

В. Стоянова 19.11.2010 08:50:33 отговори + 0 0
След този концерт чувствам някаква празнота - за това, че THERION бяха велики, а условията, на които бяхме подложени, бяха под всякаква критика. И когато при първите акорди на лицето на 9-годишния ми син се стекоха сълзи от това, че толкова чакаше този концерт, а не можеше нищичко да зърне, ми идваше да крещя. Аз също нищо не видях, а този спектакъл трябваше да се види. Но слушах и преживявах. И ме беше още повече яд. Тези велики музиканти и тази невероятна публика не заслужават такава организация - бяхме наблъскани като копърки в консервна кутия, без въздух с две отворени малки прозорчета. Как издържаха два часа тези великани на сцената! Не ми се мисли какво можеше да се случи с тези тесни врати и изходи! Не, не съм съгласна, че сега имам една мечта по-малко. Мечтата сега ми е още по-силна - THERION отново скоро да се върнат в България! Но този път не при такива условия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 08:44:22 отговори + 0 0
Много интересна група бяха LEPROUS, за пръв път ги чувам и съм очарован - висококачествен и оригинален прогресив! За THERION няма какво да добавя - перфектни и на живо ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 08:34:55 отговори + 0 0
страхотен концерт!!! Therion бяха перфектни!!! много добро озвучаване, може би заслугата не е на организаторите. качествена бира! залата беше малка за продадените билети, лоша вентилация, сауна, но концерта беше толкова хубав, накефихме се яко !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


DirtyDream 19.11.2010 08:29:43 отговори + 0 0
21. To Mega Therion (CELTIC FROST cover)
:O
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Iris 19.11.2010 08:21:38 отговори + 0 0
Наистина страхотен концерт! Звукът и другите работи бяха супер! Реално групата все едно си беше сред публиката с тази ниска сцена!Много съм доволна!
Единственото, НО определено съществено нещо беше, че залата беше мъничка с много народ и направо си беше сауна! Но, пък имаше гардероб и най-вече добър звук, което си е съществено за група с класическо пеене!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Posh Spice 19.11.2010 08:14:00 отговори + 0 0
Пошла работа! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 05:26:54 отговори + 0 0
Ако имате снимки и клипове дайте линк Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 19.11.2010 05:03:33 отговори + 0 0
СТРАХОТНИ THERION!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 04:29:26 отговори + 0 0
а точно 2 отворени джама както казва колегата по-доле... как не им стигнА ума да отворят и останалите прозорци, щом чакат хиляда човека на концерта?

А Терион - страхотен концерт направиха, догодина дано пак, на някой фейст примерно да минат
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

showtime 19.11.2010 02:27:30 отговори + 0 0
Уникален концерт, уникален звук, уникален Терион. Дано дойдете Богове отново!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

акано 19.11.2010 02:23:17 отговори + 0 0
пуф - как бе! залата е с капацитет 1500 човека - ОПТИМАЛНО! и с добра вентилация (демек 2та отворени джама?!). Добре че не се случи нищо трагично, защото тогава този от Моста, който си е заложил задника относно сигурността на този концерт, щеше да го чака голям масивен пенис. А шанс за нещо такова имаше...
Залата е "перфектна" ако бяхме с 20%-30% по-малко, за 1500 и дума не може да става. Звука - на ниво.
Знам че няма никакво значение, но за мен един от най-големите плюсове беше че продаваха нормална бира и друг вид алкохол (законно или не). Омръзна тая наливна бълвоч дето продават масово по подобни събития...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 19.11.2010 02:01:54 отговори + 0 0
Ся се прибирам след близо 2 часа шофиране... аз лично съм доволен от концерта макар залата да ми се видя малка за хората,но пълсе чучваше добре и яко се изпотихме, както казах на мен ми хареса. Когато дойдоха за сефте Crematory си пижелах Therion и Tiamat, е останаха само Tiamat. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Луд Гидия 19.11.2010 01:42:10 отговори + 0 0
Страхотен лайф,но трябваше да се случи в зала Универсиада-да речем!Тук -саунд перфектен,но жегата...,а и блъсканица-направо си станахме рода... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 01:39:31 отговори + 0 0
Случи се! Най-сетне THERION на българска сцена!
Това звучи сякаш кой-знае кой е дошъл...човек ще реши,че Ролинг Стоунс са били тук или нещо такова...
Дано поне концертът да е бил добър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 01:20:20 отговори + 0 0
Чудесни Therion, чудесен сетлист, чудесен звук!!! Благодаря! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kilgor Traut 19.11.2010 01:04:26 отговори + 0 0
Страхотно беше! И връзката музиканти - публика се получи много добре. Пък казват, че нямало много ценители на симфонично-оперните жанрове . Залата: като площ: бива, като звук - супер, въздух и вентилация - отврат, бира - бива. Дано дойдат пак ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 00:59:01 отговори + 0 0
ква перфектна зала бе баце? гаджето за малко да припадне Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Almighty 19.11.2010 00:51:02 отговори + 0 0
Therion Просто ме размазаха отвсякъде, перфектен звук, страхотни гласове, страхотна класа на цялото шоу.
На всички мрънкачи отдолу ще кажа, че залата и всичко беше перфектно, стана доста горещо към края на концерта,но се търпеше.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Creech 19.11.2010 00:45:37 отговори + 0 0
Звука беше просто идеален, за разлика от комфорта, но какво да очакваш след като това помещение изобщо не е мислено за такива събития.
Иначе Терион разкъртиха !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

баси дебилите са тия 19.11.2010 00:36:22 отговори + 0 0
Тия нечовеци от Мост просто се подиграха с феновете. С най-голямо удоволствие бих ги напсувал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.11.2010 00:29:21 отговори + 0 0
Звука беше супер, групите свириха много добре и още с първите си ноти Therion показаха класата си. Дори и прожекторите не светеха така гадно в очите, както по време на подгряващите групи. Единствения минус беше че залата нямаше реално никаква вентилация и понеже беше претъпкана просто нямаше въздух за всички. Аз последните 2 песни ги слушах отвън, защото ако бях останал вътре щях да припадна от пот и СО2. За мое съжаление сред тях беше и любимата ми - To Mega Therion. Въпреки това концерта беше супер, много съм доволен.

---------------

Не си сам, точно тези песни изпуснах и аз по същата причина,но при мен се наложи да ме изнасят.....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 19.11.2010 00:24:24 отговори + 0 0
Страхотен концерт.
Перфектен звук и на трите банди. Подгряващите много сериозно ме накараха да им обърна внимание и да им проследя задълбочено творчеството.
Забележката ми е само към тромавия пропускателен режим и "мексиканския" климатик в залата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gad 19.11.2010 00:23:12 отговори + 0 0
Звука беше супер, групите свириха много добре и още с първите си ноти Therion показаха класата си. Дори и прожекторите не светеха така гадно в очите, както по време на подгряващите групи. Единствения минус беше че залата нямаше реално никаква вентилация и понеже беше претъпкана просто нямаше въздух за всички. Аз последните 2 песни ги слушах отвън, защото ако бях останал вътре щях да припадна от пот и СО2. За мое съжаление сред тях беше и любимата ми - To Mega Therion. Въпреки това концерта беше супер, много съм доволен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.11.2010 00:21:16 отговори + 0 0
Смятай, щом зала може да ги накара да си тръгнат по-рано. Ебати феновете, честно.... Хората океани прелитат и спят по пейки, само и само да си видят любимата група още един път. То все бива капризи, ама чак пък толкоз...

(не съм фен на групата, не съм и бил на конкретния концерт, ако наистина има критики, сигурно са основателни, ама как пък няма да си тръгна на любимата ми група от концерта.....)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.11.2010 23:44:00 отговори + 0 0
на много концерти съм бил, ама досега не беше се случвало супескапаната зала да ме накара да си тръгна преди края на концерта! отврат! невероятен задух! озвучаването не беше толкова зле, поне нямаше мазаница, ама това май беше постигнато със намаляване на звука като сила! дано Терион да дойдат пак, ама в по-прилична зала! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фен 18.11.2010 23:21:33 отговори + 0 0
Залата е пълна трагедия,сигурно бивш физкултурен салон...абсолютна подигравка с великата група.Озвучаването беше зле,организаторите съсипаха така дългоочаквания концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 18.11.2010 22:54:35 отговори + 0 0
Интересно какви са тия музиканти пред чието междукрачие могат да се съберат 1000 фена. Те да не са Гъливеровци в страната на великаните? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ех 18.11.2010 22:02:06 отговори + 0 0
интересно как се чувстват феновете с лице пред междукрачието на музикантите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


soregashi 18.11.2010 21:11:28 отговори + 0 0
Интересно ми е как е залата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".