Слух: IRON MAIDEN, JUDAS PRIEST и ANTHRAX с концерт в София на 16.06.2018 г

24 юли 2017, 11:21 ч. 9157 / 10 76
пред./следв.

   Испанският сайт Hellpress.com публикува непотвърдена официално информация за голямо стадионно турне на IRON MAIDEN през 2018 г., на което специални гости ще бъдат JUDAS PRIEST и ANTHRAX, плюс GHOST на някои от датите.

   Иберийците се вълнуват основно от евентуалното гостуване в Барселона на стадион "Камп Ноу". Сред концертите от т. нар. "Legacy of the Beast Tour 2018" присъства и такъв в София - на 16 юни, а на 17-и - гостуване в Белград, Сърбия. Hellpress.com прилагат и изображение, което обаче не е трудно всеки с основни познания по "Фотошоп" да сглоби и сам.

   При всички случи подобно събитие е логично да бъде обявено много по-рано от 18 юни 2018-а, така че скоро ще разберем, ако слухът е истина.

 



Коментари   (76)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Графа 26.07.2017 19:25:11 отговори + 5 7
Стига пърхут и айрян. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Картоф 25.07.2017 21:21:35 отговори + 1 1
Някой знае ли нещо ново по слуха и, ако знаете споделете .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 22:57:51 + 6 2
Май не, ама глей къв сейр става в коментарите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 26.07.2017 11:28:11 + 3 0
сеир Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пепеляшка 25.07.2017 13:34:03 отговори + 10 5
Когато чета коментарите на някои от пишещите по темата и оставам с впечатлението, че в метъл музиката няма друга група освен Мейдън. То не са хвалебствия, възхвали и т.н. Живи и здрави де, но има и други групи(специално в хеви метъла) освен горепосочената. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sixxx 25.07.2017 14:58:03 + 4 6
Естествено! Up The Irons Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tyr 25.07.2017 09:57:23 отговори + 4 0
Супер слух /новина/! Всичко под 100лв . за билет ще е подигравка и компромис с феновете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 04:32:02 отговори + 8 11
Металика, Мегадет, Слеър и Антракс на една сцена (и то в България) сигурно също е звучало смехотворно едно време... както и Сабатон и Аксепт... и Прийст и Хелоуйн... и фестивалите в Каварна... и Аце-Деце... и Пърпъл, когато са гостували за пръв път...

Та. защо тогава Мейдън, Прийст и Антракс да не свирят на една сцена в София?! До една година ще се разбере дали е просто слух или факт

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


1234 25.07.2017 00:07:05 отговори + 7 0
А дано....ще се спретне купон . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Някой 24.07.2017 21:18:23 отговори + 6 13
За съжаление това най-вероятно е фалшива новина. На стадион "Локомотив" не може да има концерт. Олимпийският стадион в Лондон и Камп Ноу в Барселона са далеч от възможностите дори на толкова големи групи като Iron Maiden и Judas Priest - не е трудно да се провери по колко публика са събрали на последните си концерти в тази 2 града. Дори да съберем хората от тях (все едно са съвсем различни хора, а не поне наполовина едни и същи), ще трябва да добавим още толкова за да бъде финансово обосновано.

Е, дано греша, но според мен подобно турне изобщо няма да има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

никой 25.07.2017 18:37:12 + 5 3
Някой = глава, пълна с неграмотност Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 19:06:32 + 4 9
никой = глава, пълна с кюфтета

Една дума не е написал по темата, но както винаги е тук да се заяжда.

Спойлер: следват есета по (дървена) философия, епитети, селяния и тролене на килограм от страна на голфаджията/ездачът на магаренца.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

никой 25.07.2017 19:15:05 + 5 7
анти-терлик = празна глава.
На когото крави, овце и кокошки пречат да чуе една обикновена гласна и не различава О от Ъ. Въпреки че уж му е любима групата. Не може и не може да проумее как се произнася.

И пак ще те попитам - ти какъв си тук, че да държиш сметка кой пише или не пише "по темата". Някъде да виждаш надпис "тема"? Някога на мен от сайта да са ми правили забележка? А на теб са правили, на теб се подиграват много други хора тук. И по мнение на много други хора тук - ти си най-големият трол. Но с празната си глава и това не можеш да проумееш. Защото празните глави НИЩО не могат да проумеят
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 19:37:03 + 5 5
А ти кой си да държиш сметка на другите, че били празноглави, неграмотни, че живеят в друг век и прочие? И отново ти казвам, че произнасям Manowar правилно, упорит селянино.

Не знам дали си забелязал, но всички тук си коментират темата. А ти единствено се заяждаш всеки път. В случая темата е концерт на Мейдън, Прийст, Антракс и Гоуст, ако правилно произнасям имената им, че не знам как са английско-пернишки. Ти го обърна на конкурс за правопис

Ти не си просто трол. Ти не си просто селянин. Ти си единствения по рода си селски трол в България, сигурно и в света!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeRock.bg 26.07.2017 08:41:34 + 3 2
Предупреждаваме и анти-терлик, и никой да спрат с безсмислените дрязги помежду си!
Ако продължат - първите им подобни коментари ще бъдат изтривани, а след това ще вземем и по-строги мерки!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крум Зарков 24.07.2017 18:20:29 отговори + 1 38
Ще пропусна. Разни съсухрени старчоци. Не, мерси. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 24.07.2017 17:35:39 отговори + 15 30
Maiden могат само да носят куфарите на великите Priest. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 24.07.2017 18:45:08 + 11 4
Колко души събраха великите Прийст на първото си идване и колко събраха Мейдън на първото си идване с Брус? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 24.07.2017 18:59:32 + 6 11
Говориш за жалкото им представяне на стадион Локомотив ли?50% от тези със сигурност не са повторили на техен самостоятелен концерт,в това число и моя милост.Е,ако и великите Priest дойдат,ще отида само заради тях. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 24.07.2017 19:29:06 + 7 3
Не. Говоря за великото им представяне на Обратната страна на Луната.
Питам те кой колко души събра. Можеш ли да отговориш или можеш само да бягаш по тъч линията?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 24.07.2017 19:33:57 + 6 10
Да не съм стоял на входа да ги броя бе?А колко събра Азис на Националния стадион?Кво значение има кой колко събрал!?Ти като знаеш,кажи.Само не знам какво ще докажеш с това? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Псевдоним без име 24.07.2017 19:37:44 + 5 4
Целувки! Добре че има и някои мислещи "метълхедс". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 24.07.2017 20:37:38 + 6 1
Ти да видиш. Аз сигурно съм стоял на входа... ъъъъ стадионите по един вход ли имат? Аз съм виждал повече. Та... не съм стоял на... входовете да ги броя. Но това не ми пречи като съм вътре да видя, че на Мейдън бяха много повече.
Има точно същото значение като това кой колко продава. Джудас vs. Мейдън.
И сега не ми вкарвай пак лафа за Азис или за Бритни Спиърс щото те не само се изтъркаха, ами и нямат нищо общо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 24.07.2017 21:49:48 + 9 5
И двете групи са велики , но да говориш че Мейдън само могат да носят куфарите на Джудас трябва да си тотален мало*мник
Те са двете най-велики групи които все още правят качествен класически хеви метъл - със велики кариери и песни , така че коментарът ти е меко казано смешен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 24.07.2017 23:50:47 + 8 12
Имало значение кой колко продава...мдаа.Ама не!За кой има значение?За мен няма.Ня-ма.За мен има значение музиката.Priest правят по- качествена музика и са по добри.Maiden са изчерпани отдавна.Лично мнение,обаче за мен то е най-важно.Така че,виждаш че няма значение кой колко продава.Знам цифрите.Но това не ме интересува,защото като си сложа диск на Maiden,не си казвам-уау,тия са продали 100 млн.албума,а Judas 40-50,затова ще слушам тях.Казвам си-тоя албум не струва,затова повече няма да го слушам.Хич не ми дреме колко са продали,или колко са събрали,щото ги видях кво представляват.ОК?Priest са милиарди пъти по добри от тях,ако ще да са продали и 2 плочи на кръст.Мейдън спряха преди 30г. и си лежат на стара слава.Това е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 24.07.2017 23:59:19 + 4 8
Кала,тебе няма да те коментирам,защото си абсолютен комик.Извинявай,че те забравих.Спомням си само,че недоволстваше,дето сайта не отразявал турнето им в Америка ахаха.Голям си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сталкер 25.07.2017 10:16:32 + 7 1
Има значение. Когато Мейдън и Джудас тръгнат заедно на турне - има голямо значение. Така се определя кой е хедлайнер и кой ще подгрява. Не според личното мнение на Име без псевдоним.
По този начин Аксепт подгряваха Сабатон и мн. др. такива примери има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Midian 25.07.2017 11:07:43 + 6 1
Браво, сподели личния си вкус - голям си. Ето ти и план на действие - влизаш след Антракс, гледаш си Джудас, и си тръгваш преди Мейдън. Толкова ли е трудно? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 25.07.2017 11:33:51 + 3 9
Няма филм,според който Priest ще подгряват циркова трупа.Ако има нещо вярно в това,двете група ще са ко-хедлайнъри,помни ми думата.Тука има история,имидж,а не само някакво голо сравняване на цифри.Мейдън отдавна са като занаятчии,а Стив Харис-добър бизнесмен.От 30г. си свирят ганкиното само за пари.Забравиха как с Бейли свиреха по залички и клубове,а сега пак са големата работа.Judas винаги са държали на феновете и на качеството на музиката си.Мейдън са като конфекция-отвън изглежда лъскаво,но като го вземеш,разбираш че си прецакан.Не си струва парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Midian 25.07.2017 12:10:37 + 11 1
Първият път, когато гледах Мейдън беше със "специални гости" Моторхед и Дио. Е, това направило ли ги е по-малки групи?
Изобщо не мога да разбера какъв толкова ти е проблемът, че потенциално Джудас можело да свирят преди Мейдън. За теб Мейдън може и да свирят "ганкиното", обаче с последните няколко албума, и особено последния, те са една от най-скъпите групи в момента и са задължителен хедлайнер, където и да свирят - това са реалностите. Сега, не очаквам от човек, който говори за "циркови групи" и "стара слава" да е в крак. Но това не променя фактите. :-)
Впрочем, обърни внимание, че никой от отговорилите ти не е казал и дума срещу Джудас. Ти продължавай да бълваш жлъч и да се възмущаваш, не мисля, че реално на някого му пука. ;-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 12:13:46 + 7 4
Име без псевдоним, ти си циркова трупа, барабар с шебека, от който не щеш да си произлязъл.
Не съм отчаян фен ни на Мейдън, ни на Джудас, но и двете групи са все ще яки на живо и правят прилични албуми. Може да не са шедьоври, но не са и резил, имат си дух, личи че не са направени от немай къде, отделни песни пък им се получават идеално. Последният албум на Джудас ми хареса повече от мейдънския, но пак не всички песни, имаше си и пълнежи.
Ако някоя от големите класически метъл групи се дъни и прави смотани неща, това е Металика.
Относно подгряването, някои си скубаха косите как може Аксепт да подгряват Сабатон - ама, на, може и на никой нищо не му се случи от това, напротив - стана си много яко, две в едно. Та по тая логика и Джудас може да подгрява Мейдън и обратното. Все някой трябва да свири последен, пък друг преди него. На някои концерти може да се менкат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 25.07.2017 12:25:51 + 2 7
Нека свирят в един ден на една сцена с Ди Си или Металика,да ги видим дали ще са хедлайнър!?Впрочем Мейдън са нещо като кръстниците на чалгата в метъла,процес, който започна в края на 80те, и продължава до ден-днешен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 13:07:05 + 5 0
Нека свирят с тоя, нека свирят с оня, те пък теб ще питат с кого да свирят и как да се подреждат.
Твоите предпочитания са си само твои предпочитания и нищо повече.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 25.07.2017 13:07:44 + 5 2
До Име без псевдоним -> Не аз а ти със своите коментари си комичен.
Сигурен съм че дори не си и чул и една песен на Мейдън от новите им албуми , ама иначе казваш че са се изчерпали от 30г.

Продажбите на албумите не ме интересуват особено, но е факт че Мейдън имат повече продажби от Джудас !

Искам само да ти вметна нещо - Мейдън са една от малките групи които продължават да се развиват след толкова години музика, а аз лично не бих искал във всеки албум да има песен набодобяваща Трупър например - това ще е скучно. Джудас също продължават и те да се развиват , но по-малко от Мейдън.

И само не казвай че Мейдън лежат на стари лаври , защото ако си забелязъл не свирят само хитовите си песни на турнетата - пример е последното турне на което свириха 6 песни от новият им албум , а и след това правят турнета със хитовите за определен период от историята им
Така че не се опитвай да ми ги изкараш като Кис , че свирят само класиките.
А Джудас си свирят хитовите вместо от новите албуми които последните им два сас със 23 и 13 песни , а те свириха от единият 2 , а от другият 3 на турнетата за албумите им
Така че помисли малко преди да говориш.

А и както казах вече и двете групи са велики , но не виждам защо да не направят заедно концерт Мейдън са подгрявали Джудас през '82 , защо сега да не е обратното , а и двете групи са приятели , особено Брус и Роб !

Но за мен лично Мейдън винаги са били по-добри във всяко отношение не само музикално и творческо от Джудас
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 25.07.2017 14:50:25 + 3 7
Разбира се,че съм ги чул.Последния е като всички преди него-еднообразен и неслушаем.Може би с една идея по-добър от недоразумението Final Frontier,но това е като да сравняваш Трабант със Запорожец-едната е малко по-добра,ама и двете не стават като цяло.
Redeemer... няма слаба песен от 18те.Сравненията са излишни.Пак казвам,няма как учителите да подгряват учениците.Съвместно турне с ко-хедлайнъри двете групи,да.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 25.07.2017 16:09:49 + 3 1
Book of Souls е един страхотен албум , няма слаба песен в него
Кажи ми в какво се изразява еднообразието в албумите откакто се върнаха Брус и Адриан Смит , защото мисля че говориш за албумите от Brave New World насам ?

А за Redeemer ако искаш ще ти кажа кои са хубавите песни във албума , не са много. Аз обаче го броя албума със 13 песни , защото онези другите 5 са бонус , но там има една много добра песен със як риф която е трябвало да е в албума - Tears of Blood мисля че беше
А Nostradamus е един излишно дълъг и скучен албум със песни , е чак песни по скоро инструмнталчета които са напълно излишни според мен ! (лично мнение)
Все пак всеки е със предпочетанията си , за мен реюниън албумите на Мейдън сас много добри

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 17:28:33 + 1 5
Има една картичка в една голяма книжарница. Едни дядовци (най-вероятно в старчески дом) си карат и се бият от и валидните колички и от креслата си.

Едните крещят "БИЙТЪЛС", а другите крещят "СТОУНС". Един от феновете на Бийълс нищо чудно да строши старата си китара в главата на другия.

И вие така с тоя спор

https://www.thecardcompany.nl/wp-content/uploads/2014/08/inkognito

Аз лично не взимам страна. Последният албум на Мейдън е един от любимите ми техни. Джудас също издават страхотни албуми. Както казва Простия българин, за жалост много групи разчитат на стара слава, когато музата си отиде. Мейдън и Прийст пък продължават да доказват, че са все още значими и че все още могат да бъдат оригинални - напук на MTV и враговете на метъла.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 17:30:05 + 5 1
Име без псевдоним, стига с това не може, всичко може за пари, което не може - може за повече пари.

И стига с тия превземки на заслепени фенове (отнася за за всички, да не ги изреждам), коя група била по-велика, това са глупости.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 17:32:20 + 0 5
(поправен линк)

https://www.thecardcompany.nl/wp-content/uploads/2014/08/inkognito-Decadence-The-Card-Company-1.jpg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 25.07.2017 18:08:26 + 1 8
Три китари в Мейдън са абсолютно излишни.Приютиха стар приятел да не стои гладен.Ако вместо него вземат тромпетист или един сакс,музиката им би станала много по разнообразна,вместо скучните безкрайни сола и отегчителни парчета от по 15-20 мин. от които ти се доспива...
Нострадамус беше експериментален албум със свои достойнства,концептуален,затова не се хареса особено на феновете.Но Priest се върнаха на верния път с Redeemer...,а сега очаквам с новия да затвърдят за пореден път господството си в хеви метъла.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 19:17:04 + 6 1
Анти-терлик, може ли да напишеш нещо без простотиите за МТВ и "враговете на метъла", каквото и да значи това. Нима мислиш, че някой прави музика напук на някакви измислени противници и нима мислиш, че т.нар. "тру метъл банди" смятат МТВ или който и да е изпълнител от друг жанр за враг. Ако пък смяташ МТВ за някакъв личен враг - вече е диагноза. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 25.07.2017 19:48:51 + 3 1
Точно заради трите китари песните на Мейдън станаха по сложни и по-дълги като времетраене ! Но това не ме изнендва , те винаги във албумите си имат епични песни от 7-13 мин. които на Джудас не могат да измислят никога !
Примери: Rime of the Ancient Marienr,Dance of Death,Paschendale,Powerslave ... стига толко да не се засегнеш

За скучните сола мога само да кажа:
Мелодиите на Мейдън в песните са ненадминати и всяка една тяхна дълга песен си заслужава

И не се оправдавай за Nostradamus че е бил концептуален , защото такъв или не песните са слаби. Няма значение тематиката , а качеството на песните .
Виж Seventh Son of A Seventh Son също концептуален , но магически албум , неповторим .

А и както вече съм казвал само песента Phantom of the Opera бие всички песни от всички те ранни албуми на Джудас по качество,композиция,мелодия,хармония ....

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 25.07.2017 20:38:05 + 4 3
MTV не е просто враг на метъла, а и на музиката като цяло. Ако някога са пускали качествени групи и изпълнители, то днес въртят едни и същи бездарници с техните еднодневки до дупка.

MTV е име на някогашна музикална телевизия, която много отдавна няма нищо общо с музиката, но до голяма степен го използвам като метафора и за другите подобни телевизии, които диктуват на масите какво да и какво да не слушат.

Мислиш, че някой ще помни новия сингъл на Джъстин Бийбър седмица след като излезе?

Мислиш, че на някой ще му пука за албума на Кейти Пери, когато след някой и друг месец един от клонингите й издаде своя албум?

Мислиш, че на някой ще му пука за Герито-Николчето след няколко години?

MTV и себеподобните й превърнаха музиката в едно голямо комерсиално г***о. Поп и рап музиката, която въртят, по нищо не се различават от родната чалга откъм визия и текст. Въпросните изпълнители в повечето случаи дори не си пишат сами музиката, а разчитат на други да го направят.

Поп музиката е бледо подобни и е на себе си, благодарение на MTV.

Рап музиката отдавна умря, поне в комерсиален план, благодарение на MTV.

MTV металът никакъв метъл не е. Нито пънк. Нито рок. Нито за каквото там претендира да е. Всичко започва с глем метъл вълната, след това ню-метъл вълната, след това метълкор еулната и днес деткор. Общото е, че това бяха единствено "моди" в метъла с цел унищожението му.

Ето - останаха единствено шепа глем и нео метъл групи. Бездарните групи, свирещи само за пари и мода, каквито са били повечето, отдавна ги няма. Или са се ориентирали към други стилове и "моди". Същото ще се случи и с онези зализаните, дето "свирят" -кор в момента. И на тях ще им отмине времето, когато косичките опадат.

Ако някога АРТИСТИТЕ са записвали музика, защото са имали какво да кажат, то днес повечето "изпълнители" го правят за парите и славата. Пиша го в кавички, защото в много от случаите не слушаш хора, а роботи и плейбек. Без autotune повечето са просто изгубени...

Естествено има изключения, но не са многою когато опира до мейнстрийм. На улицата съм чувал по-талантливи хора от марионетките на MTV. В Ютуб е пълно с таланти, но няма кой да ги открие. Много ъндърграунд и не толкова попилярни групи записват качествен материал, който за жалост се слуша от малцина.

Но така е, когато медията диктува на мнозинството какво е "куул". Ама те и Ким Кардашиян й Николета Лозанова са "куул" и пример за подражание. То и да си смениш пола вече е "куул" и даже модерно.

В заключение ще кажа, че Истинския метъл и Истинската музика са безсмъртни и никога няма да умрат. И след 100 години, ако не сме унищожили света, хората все още слушат групи като Мейдън по същия начин, по който днес слушаме Вагнер. От Аскинг Александрия няма да има и помен

А в крайна сметка хората днес са с по-промити мозъци отвсякога и биха направили, и биха повярвали всичко, което медията медията обяви за "куул" - и не го казвам само заради музикални предпочитания или войната с MTV.

Малко се унесох, затова спирам дотук. Поздрав с Manowar - Blow Your Speakers
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име без псевдоним 25.07.2017 20:50:53 + 6 5
Охохо,тука вече сгафи яко,явно не си слушал 70-ските албуми на Прийст.Или поне само с едното ухо.Можеш да чуеш Run of the Mill-8,3мин. опус,или 76,абсолютен шедьовър открай-докрай,нещо,до което Мейдън дори не могат да се доближат.И повечето песни,които изброяваш са от 80те,за които не мога да кажа лоша дума,до 86-7 макс.След това изчерпването е очевидно,освен това самия стил им е еднообразен,песни в едно и също темпо,абсолютно незапомнящи се.По 1-2 читави на албум,другите за пълнеж.Докато Прийст всеки албум е различен,от велики балади,супербързи разцепващи резачки,до тежки като валяк парчета.Не на последно място метъл химни като Breaking...,Living After...You've Got...,Hell Bent...,които всеки метъл фен знае.Мейдън нямат нито една такава.Всичко им е в един стил.Напълно изчерпани са. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 25.07.2017 22:14:01 + 3 8
Слушал съм ги албумите и са пълни бози - имат само 1-3 хубави песни ????
Аз които и песни да ти посоча на Мейдън , не само от 80-те , без значение дълги или къси Джудас не могат да напишат никога такива песни ????

А този от '76 албум е толкова прехвален че няма накъде !
Ще има да чакаш да измислят Джудас песен като Dance of Death ????

Всяка група си има своите хитови песни както и Джудас - изброил си ги , знаят ги всички , но май забравяш че и Мейдън са пълни със такива , ето само няколко да не се засегнеш ???? -> Trooper,Number,Run To The Hills,Fear,Hallowed Be Thy Name(най-великата песен във хеви метъла и изобщо измисляна някога) ????????????

Всички албуми на Мейдън от 80-те са опуси !!!
На Джудас първият им свестен албум е British Steel , преди него много зле !
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Стасо 9.08.2017 17:16:42 + 1 0
Ей стига сте се карали и спорили бе.Iron Maiden и Judas Priest са две от трите най-велики хеви метъл групи на всички времена.А вие сте тръгнали да спорите тук кой бил по-велик.Това е музика по дяволите.ИЗКУСТВО.Вместо да се радвате ,че ще гостуват(евентуално) в България,вие спорите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 24.07.2017 17:15:43 отговори + 9 12
Боговете ме чуха

Винаги съм казвал, че такива концерти са за стадион или поне на открито. Последния път, ккогато Мейдън и Прийст гостуваха в България, бяха забутани в "Армеец" - и двете групи се чуваха ужасно тогава, включително специалните гости.

Миналата година гледах Мейдън на живо пред парламента в Букурещ. Отидох там специално за концерта и в същия ден си заминах. За пръв път бях в Румъния и бях доволен от всичко - добър звук, добра атмосфера, добра охрана, хората си чакаха на опашка пред тоалетните, вместо да се бутат, почти никаква кочина след събитието - всичко се изхвърляше в кошчетата. Имаше немалко скандинавци, руснаци, англичани, та дори и азиатци. Да не говорим колко по-културни ми се видяха румънците от българите.

Готино място е Букурещ. Само на центъра имаше два рокерски бара буквално един до друг. От единия звучеше рок до дупка, а от другия - метъл до дупка. Трудно се чуваше навън, но не се оплаквам. Както и да е.

Тогава се говореше, че това бъде последния концерт, който ще се състои пред парламента в Букурещ. Сигурно е така, щом и Брус го спомена след това. Беше славна вечер. Нека да направят концерт пред българския парламент - гарантирам, че на мръсните гадове ще им се взривят главите от яд. Не може само чалга изпълнители да спират движението

Дано новината не е просто слух. Мейдън и Прийст като нищо биха препълнили стадион "Левски". Единствено бих заменил Призраците с Аксепт. Остана и Меноуор да наминат
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


анти-терлик 24.07.2017 17:19:55 + 8 10
Пропуснах да спомена за явната липса на пияници и пушачи, макар че концерта беше на открито. Там хората си пушеха далеч от тълпите. Де да беше и при нас така... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 24.07.2017 21:00:37 + 6 1
И какво те чуха - някакъв непотвърден слух.
Поне изчакай да се потвърди или отхвърли, пък после разправяй кой те чува или не.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 24.07.2017 21:45:02 + 5 3
Аз лично бих предпочел Manowar пред Anthrax , не си падам по траша, но пък това не е изненада Мейдън виниги си взимат Anthrax със тях на турнетата - приятелски групи , както и със Джудас разбира се Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Умен турчин 25.07.2017 15:01:46 + 4 0
Боговете много лесно се хващат на бъзици Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

frost 24.07.2017 16:46:15 отговори + 5 0
Започвам да храня надежди. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Картоф 24.07.2017 16:00:32 отговори + 2 3
Според мен е вярно, но щом не е обявено има и малко съмнение. Мисля, че този концерт ще напълни и националния стадион и в Сърбия вече обявяват ивент във фейсбук за концерта.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

asfas 24.07.2017 16:45:36 + 4 3
Да, от две странички с по 60 лайка + според теб е вярно, seems legit. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

siXXX 24.07.2017 15:20:38 отговори + 5 0
Честно казано не ми се вярва. Пък и да има специални гости надали ще са на всичките дати и още по-малко в България. Иначе не бих отказал концерт на Iron Maiden, много ясно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gusto maena 24.07.2017 14:43:12 отговори + 5 10
Ще е чудесно да чуем Ghost. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

razor 24.07.2017 14:04:29 отговори + 8 8
Не вярвам. Няма как Judas Priest са се съгласят да са "подгряваща" група. И то пък на Iron Maiden, които са се учили от тях. Това би било унизително за групата, създала истинския Хеви метъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Каун 24.07.2017 14:07:08 + 5 2
Пише "специални гости" , не подгряваща група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хахо 24.07.2017 14:08:28 + 7 4
Че не бяха ли на Уайтснейк? Редуваха се, но през дата бяха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

siXXX 24.07.2017 15:16:26 + 14 1
Сумати примери има. То и The Beatles са се учили от хора като Chuck Berry, Eddie Cochran и т.н., но ако тогава е имало подобен фестивал, със сигурност 90% от публиката би дошла за тях. Принципно най-вече зависи от популярността на дадените групи на даденото място. Judas Priest са от най-големите имена, безспорно. Но и в България и в по-голямата част на света, Iron Maiden са по-именити, със сигурност. От т.нар. метъл групи само Metallica са по-популярни от тях. Не искам да коментирам качества, всеки с вкуса си. Всичките са големи. Аз лично харесвам Мейдън повече, но това съм аз. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MalmSuite 24.07.2017 16:37:34 + 10 2
E как пък реши, че са по-големи в България? На база на продажби на дискове ли, как? В това нещо няма по-голям и по-малък. Дядката Халфорд като го видя на сцената кви чудеса прави...даже и Бруса би замълчал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 24.07.2017 21:41:20 + 2 7
MalmSuite, единствено мога да се изсмея на коментара ти Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 24.07.2017 23:30:02 + 4 4
Две думи.
Accept. Sabaton.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 00:24:20 + 4 0
Тъй, тъй, Мейдън и Джудас да изхвърлят "болестите" и "духовете", вместо тях Вълчо и "танкистите" и на В. Левски, не на съборетината Локомотив. В Армеец също си е ок, нищо, че някои врякат все за открито, но май залата ще бъде тясна за подобна комбинация.
Но най-вероятно всичко са слухове.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

...... 25.07.2017 08:10:21 + 1 0
Айде само да не изхвърлят "болестите", за " духовете" веднага се съгласявам Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 10:13:12 + 0 1
Аз пък "духовете" по ще ги изтрая, "болестите" - хич.
Нали "болестите" идваха миналата година - баси скуката са.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

...... 25.07.2017 10:30:37 + 1 0
Аз съм им голям фен, скука са ми именно Ghost. Ама нали знаеш, мнението е като гъза... Всеки го има. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прост българин 25.07.2017 10:52:39 + 2 0
То пък някой ще ни пита кой да идва и кой не. Първо да видим колко ще се окаже верен слухът, пък после кой точно ще идва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the hellion 24.07.2017 13:33:53 отговори + 14 2
И ако Роб и Брус излязат заедно за The one you love to hate, ще получа оргазъм! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крум Зарков 24.07.2017 18:17:56 + 2 4
Писах ти минус, защото не искам да съм на едно място с мъж, изпразващ се мъж! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kalata 24.07.2017 13:10:11 отговори + 8 1
Дано да е вярно , Мейдън и Джудас на една сцена - това ще е нещо велико , което трябва задължително да се посети
Също така на този плакат за турнето даже пише че сетлиста на Мейдън ще е само от класики на групата , като някои от тях ще се изпълняват за последно на живо -> дано да има и изненада и най-накрая да изпълнят Alexander the Great .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 24.07.2017 13:09:21 отговори + 4 2
стадион Локомотив не е ли затворен за всякакви концерти, мачове и т.н, или поне беше? Някой да има инфо ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

!!! 24.07.2017 13:08:20 отговори + 2 0
Звучи невероватно, но пък кой знае.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ванката 24.07.2017 12:21:23 отговори + 11 0
Дано се окаже вярно и билета не е 200 лева Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


...... 24.07.2017 12:11:51 отговори + 11 0
То няма да има такова разцепване. А дано се окаже вярно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вац 24.07.2017 11:50:42 отговори + 12 0
Дай боже! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".