Списание "Про-Рок" търси нов член на екипа си

24 сеп 2007, 10:46 ч. 277 / 6 51
пред./следв.
Списание 'Про-Рок' търси ново попълнение на екипа си. Нуждаем се от човек със задълбочени познания за модерния метъл (MACHINE HEAD, LAMB OF GOD, CHIMAIRA) и метълкор (AS I LAY DYING, TRIVIUM, SHADOWS FALL, BULLET FOR MY VALENTINE). Освен това е препоръчително да притежава обща култура за хеви/траш метъла през 80-те и 90-те години на миналия век и да има ясна представа за последните тенденции в световната екстремна сцена.
   Интернет вкъщи и английският са задължителни. Да си малко луд - ако не задължително, поне е препоръчително. Ако някой има интерес, нека изпрати няколко думи за себе си и три ревюта (на скоро излезли албуми на сравнително известни банди в посочените стилови граници) на адрес pro-rock@pro-rock.net.

още за:

Pro-Rock


Коментари   (51)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


metal fan 3.10.2007 13:16:50 отговори + 0 0
Знаеш ли, имаш право. Познавам много малко жени, които разбират от музика и пишат интересно. Направо мога да кажа, че не познавам такива. Но пък няма нищо лошо в разнообразието,нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

James 2.10.2007 13:28:13 отговори + 0 0
е не давай такива идеи .. (: мъж да е (: или който пише най-добре де.Но ако е жена няма да съм аз със сигурност хаха (: пък и то няма значение щото само интернет трябва.Няма да се виждат Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal fan 2.10.2007 13:18:42 отговори + 0 0
Абе хора, какви са тия "за" и "против" определени личности? Никъде в обявата не е написано, че някой ще напуска. Просто от списанието са решили, че им трябва нов човек. Относно Стифф - това е най-любимият ми автор. Винаги чета материалите му с кеф, а ревютата му са направо убийствени. И не забравяйте, че той все пак е музикант, а не журналист и не можем да бъдем крайно взискателни по отношение на стила му.
По въпроса за стиловете и тяхната наличност/липса в списанието - хората се стараят да задоволят желанията на всички (което е невъзможно). Който не му харесва, да не си купува списанието. Има и Интернет, вестници, в които съм сигурен, че не всичко се харесва на всички.

П.П. Мисля, че е редно в редакцията да си вземат пак жена, че нещо станаха коч компания само ))))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ani към ken hensley 30.09.2007 00:47:42 отговори + 0 0
"аз например съм фен на прогресива и хард рока, но не рева 4е е малко"
А трябва!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

исус 29.09.2007 15:37:14 отговори + 0 0
ми тогава предлагам за всичко вече да обвиняваме циганите и така да се постигне мир Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


anonimen 29.09.2007 12:47:13 отговори + 0 0
ми нз,то тука винаги трябва да се напада някой опредлен човек или някоя банда.Май няма смисъл да се оставят мнения и да останат само новините. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

James 28.09.2007 16:43:25 отговори + 0 0
дано пък ме изберат... а някой знае ли докога ще е обявата? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

исус 27.09.2007 20:51:34 отговори + 0 0
абе тоя стиф много е известен тука,само за него плямпате,да не е открикл метала,че чак се разделихте на два лагера, Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lady in Black 27.09.2007 10:32:44 отговори + 0 0
Стига, бе, хора, какво сте го нападнали Стифф?! Много добре си пише човека, няма за какво да се критикува. Относно Мейдън - всеки си има вкусове - и аз не харесвам много тази група, но не съм тръгнала да убивам феновете й, нали? Относно ревютата - на Стифф са добри, но тези на Барс направо ме убиват - със сълзи съм се смяла.... Iilnd също не отстъпва, особено с пътеписа в "До Каварна и назад" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ken hensley 27.09.2007 08:27:18 отговори + 0 0
извинявам се за правописните си гре6ки, но това е от бързането и вълнението; да не каже някой после 4е съм неграмотен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ken hensley 27.09.2007 08:25:05 отговори + 0 0
май никой не е наясно 4е никъде не се казва 4е стифф го няма; второ - при тези обстоятелства не виждам смисъл той да бъде нападан;трето - без стифф списанието няма да е съ6тото, жъпреки 4е и аз съм склонен да критикужам пристрастието му към мейдън;не ме разбираите погре6но- мейдън са религия, но не са само те;и не на последно място- хумора на стифф, тожа е не6тото което жмъкжа сжетлинка ж ина4е"тъмните страници" на списанието;а относно тези глупажи спорове за кой стил какво и кой си мисля 4е има за всеки по не6то;аз например съм фен на прогресива и хард рока, но не рева 4е е малко, да не забравяме 4е не вси4ко което излиза днес е стойностно, а и тежката музика е на дневен ред;трябва да разберем 4е про-рок е единстженото списание за тази музика и трябва да го подкрепяме, а не да го затриване; не ме разбирайте погре6но - и те заслужават критики, но не такижа долни нападки;
LET IT BE STIFF!!!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

пак съм аз 27.09.2007 08:08:54 отговори + 0 0
все пак трябва да има нов член в екипа, първо така са решили от самия екип и второ нямам нищо против да се обръща внимание на новата вълна. 4-5 допълнителни страници на никой няма да попречат. като има разбирачи от блек и дуум и квот надолу сте изброили идете да питате да ви вземат, че да пишете за любимите си банди и после да си го четете аз както казах от това не разбирам обаче като купувам списанието не късам странцити с блек и стифф и не ги хвърлям в кофата... ей сега си взех например списанието с целта да чета само за AILD i ETID. тва е! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

FIRE&WATER 27.09.2007 07:54:07 отговори + 0 0
Хо-хо-хо )) Ама си и вярваш ))))))
Браво, браво, Анонимен А и за ревюто си напълно прав - удари в десетката хахаха )) По-добре не кандидатствай, нема смисъл ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.09.2007 22:34:29 отговори + 0 0
Не виждам да си вързал три изречения. Изречението започва с главна буква. Адаш, много си неграмотен, това е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 26.09.2007 22:13:14 отговори + 0 0
fire&water,
чети внимателно и не бързай! идеята ми е следната: ти казваш ако не ме кефи начина на писане на стиф да не му чета писанията. я кажи, ако той пише за нещо, което ме интересува да го пропускам заради стила му ли?! едно е да си изразяваш мнението, друго е да го налагаш... май вързах 3 изречения, а
p.s. ревю беше за такива като тебе с модните дрехи по подиумите, нали
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.09.2007 21:36:22 отговори + 0 0
Предлагам да се обърне сериозно внимание на RocknRollNigger, който може и да се дърпа, но вие го притиснете. )
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Содом и Гомор 26.09.2007 21:00:20 отговори + 0 0
Аз няма да кандидатсвам! Кълна се, че тези групи не съм ги и чувал Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

FIRE&WATER 26.09.2007 20:56:48 отговори + 0 0
Ха-ха, ми естествено ве Анонимен, а ти искаш всички да мислят и пишат така както ти виждаш нещата ли? хехе Разби ме, човече Ми кат си толкоз отворен, я да ти видим писанията? Сигурно и три изречения в текст не можеш да вържеш, ма кусури можеш да намираш)) Ето, сега имаш идеалната възможност да се пласираш - кандидатствай, па да те видим )) Ревю знаеш кво е, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 26.09.2007 20:26:12 отговори + 0 0
ми аз слушам shadows fall от 2000(силно се съмнявам стиф тогава ги е слушал,много добре помня какво правеше тогава),а chimaira и mastodon са ми едни от най-любимите,а почти всички групи от NWOAHM,но не трабя навсякъде,че съм спец по modern metal/core Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trivium 26.09.2007 20:08:25 отговори + 0 0
Явно повечето "разбирачи" изказа ли се тук не правят разлика между неометъл и модерен метъл/метълкор. Вероятно даже не са чели материалите в списанието. Да не говорим да са слушали групите... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.09.2007 15:38:50 отговори + 0 0
fire&water, пишеш глупости. ако има статия за любима банда как ще я пропуснеш, ве.. как да четеш избирателно ?! явно се налага да четеш това, което е написал СЪОТВЕТНИЯ автор на текста, сещаш ли се.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaxa 26.09.2007 13:54:45 отговори + 0 0
зящо ли повечето хора автоматично казват :"заместник"??
ами МОЖЕ БИ защото има достатъчно, МОЖЕ БИ дори ПРЕКАЛЕНО неометъл и хората си викат :"НЕ МОЖЕ да турят още един такъф, дето да пише пак за тея!!!"

Дано не турят ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 26.09.2007 11:50:37 отговори + 0 0
никой не е решил.просто така-да е щастлив Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Murder doll 26.09.2007 09:09:34 отговори + 0 0
А защо решихте че Стифф ще се маха ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 25.09.2007 19:57:33 отговори + 0 0
Аре стига глупости бе!Ако Стифф напусне списанието губи много,плюс това аз лично го чета и като гледам колко е екипа се чудя как смогват за един месец,просто им трябва нов човек.Но това си е мое мнение,ше видим... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Sorgenskammer 25.09.2007 18:46:11 отговори + 0 0
Стига де,няма да се маха Стифф-а.
Без него ще стане много скучно,няма да има кой да ме нервира от екипа.
Абе що за животно е това "модерният метъл"?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

RINGWORM 25.09.2007 15:03:32 отговори + 0 0
той затва все в яки групи беше. и на мен не ми допадна много като човек когато беше време и се скивахме по-често, ама все случваше на хора.. като Чаво и Роман например. така че надолу определено му правите положителна реклама Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Noriel 25.09.2007 14:44:54 отговори + 0 0
Щото са смешници. А личноста на Стиф явно е толкова интересна, че мразена или обичана- всички имат мнение за нея
Поздрави!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

FIRE&WATER 25.09.2007 10:29:42 отговори + 0 0
Някой би ли ми обяснил защо изобщо се коментира напускането на Stiff? Пише ли го някъде това? Или може би аз не мога да чета??? Списанието търси нов член на екипа си, а не заместник на стар! Кво сте седнали да коментирате Stiff? Бил такъв, бил онакъв, на един му харесвал, на друг не. Ми много важно пък ще ви кажа аз! Кат не ви харесва ми не го четете ве! Има лесно. Някой да ви е карал на сила да му четете писанията? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.09.2007 10:12:26 отговори + 0 0
съгласен със Стенли. Но не разбрах защо се обсъжда напускането на Стиф въобще? В обявата пише че се търси човек. Ще ми е интересно кой ще бъде новия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


STANLEY 25.09.2007 10:08:05 отговори + 0 0
Ako Stiff се махне списанието ще изгуби половината от чара си. Някакъв дебил пише, че Стиф не бил фен на Мейдън, е ако той не е фен, незнам на кого казвате фен. Надали има по-голям изследовател изобщо на явлението NWOBHM при това в крак и с всички модерни тенденции в метъла като цяло. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

aviff 25.09.2007 09:15:54 отговори + 0 0
а защо не пишете за torture метъл?? а за twilight метъл? а за massacre метъл?? егати списанието повърхностно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 25.09.2007 07:46:38 отговори + 0 0
ние мрааазззззим Стиффф,мррррразим го!Нали,Безценни!?Мразим голямото му его,чессссането на самолюбието му е повече от информацията в сссстатиите му.Няяяяма модерен метъл!Сссслепци!Ще го ффффана за гръцмуля-и няма модерен метъл!!!НАВЕКИ!!!
Държим да отбележим,че Стиффф не е фен на МЕЙДЪН,а на възможноста да занимава всички с повтарящите техни винили в колекцията си,да изпише цяла страница за срещата си с Фил Кембъл,но да не пропусне да завърши с това че му казал че бил пич;да прави същото отразявайки срещата с АРИЯ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Genovef 24.09.2007 23:06:13 отговори + 0 0
няма кой да пише за Аспарух Лешников, това е крут пропуск, обезателно намерете човек, Ари рулира тру дъ итърнити! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.09.2007 23:03:57 отговори + 0 0
наистина аман от метъл кор и модерен метъл, отвратителни са, и скоро ще се провалят, както се правали и нюметъла! наистина, едва ли трябва нов журналист специално з атях! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


RINGWORM 24.09.2007 22:00:39 отговори + 0 0
тоя стил не е модерен вече, къф е смисъла Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ilith 24.09.2007 21:49:48 отговори + 0 0
Айде стига, бе!
Щяло да бъде чудесно ако се махне Стифф.. вие не сте с всичкия си, заклевам се.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.09.2007 21:28:10 отговори + 0 0
стиф ако се махне ще бъде чудесно аман от "оригиналните" му изпростявания

подкрепям с двете ръце
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 24.09.2007 20:31:55 отговори + 0 0
макар,че винаги съм за блека,това е истина дуум и индъстриъл много здраво отсъстват,пък материалите за модерните групи особено метълкора са винаги здраво застъпени във всеки брой Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.09.2007 19:59:27 отговори + 0 0
Ай стига с тоя модерен метъл и метълкор .Имало прекалено много блек и дет?!Абе вие луди ли сте, що сте?Статиите, особено за блек са малко.А да не говорим пък че за дуум почти изобщо не пишат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


WeltherrschafT 24.09.2007 18:49:48 отговори + 0 0
Индъстриълът обаче е на нула...на кой ли му дреме обаче, като са се навъдили нови групи що да не пишем само за тях?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anonimen 24.09.2007 18:47:01 отговори + 0 0
И аз мисля,че има доста.И то повечето нямат никава фенска маса,с малки узключения естествено.Ама никъде не се казва кой ще се маха.Инче мен Stiff винаги ме е кефел,не съм обърнал вниомание за фенщоната му към Мейдън.Като го погледне човек кво свири в неговите банди и как изглежда,последното,което би си помислил е,4е Стиф е фен на подобни "тежки" и "брутални" банди,като Аиряна! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

agent orange 24.09.2007 14:49:10 отговори + 0 0
Да, трябва още един човек за новите яки и тежки банди. Иначе има достатъчно блек, дет в списанието. Дагже прекалено много смятам аз. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

пак съм аз 24.09.2007 14:21:13 отговори + 0 0
според мен пък на новата вълна трябва да се обръща сериозно внимание и кво лошо в това да има няколко допълнителни статийки за метълкора и вълната
къде пише пък че стиф напуска?? пича си върши според мен много добре работата, а за блека не разбирам, там не знам дали трябва нов журналист...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.09.2007 13:28:39 отговори + 0 0
стиф ако се махне ще бъде чудесно аман от "оригиналните" му изпростявания
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Trivium 24.09.2007 11:36:33 отговори + 0 0
Уфф сега и тук ще се напълни с хейтъри. На мен Стифф ми е любимия автор в списанието. На който не му харесва да не чете неговите неща в списанието и толкова. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Agent Orange 24.09.2007 11:32:24 отговори + 0 0
Жалко ако Стиф напусне. Любим автор. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trivium 24.09.2007 11:31:16 отговори + 0 0
Наистина ще е лошо без Стифф.
Ама сцената е голяма и за това си мисля, че трябва още един човек...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 24.09.2007 11:30:37 отговори + 0 0
Дано да напуска. Стифф ми е адски неприятен като стил на писане, а отвратителната му фенщина към Мейдън и пристрастните му коментари край нямат... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fanatik Priest 24.09.2007 11:08:11 отговори + 0 0
И на мене това ми дойде на акъла... Ще е лошо без него. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 24.09.2007 10:52:10 отговори + 0 0
Да не би Stiff да напуска? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".