Стартира нов телевизионен канал за българска музика - "BG Music Channel"
На 1 юни, точно в 00.00 часa, най-младата музикална телевизия стартира с емблематичната песен на Емил Димитров "Моя страна, моя България". Целта на "BG Music Channel" е "да се превърне в лицето на българската музика, да подкрепя и мотивира създаването й и да задоволява потребностите на широката аудитория".
Новата медия ще "събере на едно място, под един покрив, всички талантливи български творци, създавайки една достойна платформа за популяризиране на българската музика".
1349
13.07.2013 08:05:02
отговори
+ 0 – 0
Чудесно,много добре,похвално,само едно не ми е ясно,защо след като е насочена към българската музика тази телевизия е с лого на латиница а не на кирилица?
Деян Неделчев - The Ikeba
12.07.2013 21:13:04
отговори
+ 0 – 0
И да ме въртите повече, че от невъртене ме болят дървесата!
W
12.07.2013 19:53:04
отговори
+ 0 – 0
Заповядай:
Arnold, Denis (1983). "Consecutive Intervals", in The New Oxford Companion to Music, Volume 1: A-J. Oxford University Press. ISBN 0-19-311316-3.
Arnett, Jeffrey Jensen (1996). Metalheads: Heavy Metal Music and Adolescent Alienation. Westview Press. ISBN 0-8133-2813-6.
Berelian, Essi (2005). Rough Guide to Heavy Metal. Rough Guides. Foreword by Bruce Dickinson of Iron Maiden. ISBN 1-84353-415-0.
Berry, Mick and Jason Gianni (2003). The Drummer's Bible: How to Play Every Drum Style from Afro-Cuban to Zydeco. See Sharp Press. ISBN 1-884365-32-9.
Blake, Andrew (1997). The Land Without Music: Music, Culture and Society in Twentieth-century Britain. Manchester University Press. ISBN 0-7190-4299-2.
Buckley, Peter (2003). The Rough Guide to Rock. Rough Guides. ISBN 1-84353-105-4.
Braunstein, P. and Doyle, M. W., Imagine Nation: the American Counterculture of the 1960s and '70s (London: Routledge, 2002), ISBN 0-415-93040-5.
Bukszpan, D. (2003), The Encyclopedia of Heavy Metal. Barnes & Noble. ISBN 0-7607-4218-9.
Carson, Annette (2001). Jeff Beck: Crazy Fingers. Backbeat Books. ISBN 0-87930-632-7.
Charlton, Katherine (2003). Rock Music Styles: A History. McGraw Hill. ISBN 0-07-249555-3.
Christe, Ian (2003). Sound of the Beast: The Complete Headbanging History of Heavy Metal. HarperCollins. ISBN 0-380-81127-8.
Christgau, Robert (1981). "Master of Reality (1971) [review]", in Christgau's Record Guide. Ticknor & Fields. ISBN 0-89919-026-X.
Cook, Nicholas, and Nicola Dibben (2001). "Musicological Approaches to Emotion", in Music and Emotion. Oxford University Press. ISBN 0-19-263188-8.
Du Noyer, Paul (ed.) (2003). The Illustrated Encyclopedia of Music. Flame Tree. ISBN 1-904041-70-1
Ewing, Charles Patrick, and Joseph T. McCann (2006). Minds on Trial: Great Cases in Law and Psychology. Oxford University Press. ISBN 0-19-518176-X.
Fast, Susan (2001). In the Houses of the Holy: Led Zeppelin and the Power of Rock Music. Oxford University Press. ISBN 0-19-511756-5.
Fast, Susan (2005). "Led Zeppelin and the Construction of Masculinity", in Music Cultures in the United States, ed. Ellen Koskoff. Routledge. ISBN 0-415-96588-8.
Guibert, Gérôme, and Fabien Hein (ed.) (2007), "Les Scènes Metal. Sciences sociales et pratiques culturelles radicales", Volume! La revue des musiques populaires, n°5-2, Bordeaux: Éditions Mélanie Seteun. ISBN 978-2-913169-24-1.
Hatch, David, and Stephen Millward (1989). From Blues to Rock: An Analytical History of Pop Music. Manchester University Press. ISBN 0-7190-2349-1.
Kahn-Harris, Keith and Fabien Hein (2007), "Metal studies: a bibliography", Volume! La revue des musiques populaires, n°5-2, Bordeaux: Éditions Mélanie Seteun. ISBN 978-2-913169-24-1. Downloadable here.
Kennedy, Michael (1985). The Oxford Dictionary of Music. Oxford University Press. ISBN 0-19-311333-3.
Leguay, Stéphane (2006). "Metal Gothique", in Carnets Noirs, éditions E-dite, 3rd edition, ISBN 2-84608-176-X.
McCleary, John Bassett (2004). The Hippie Dictionary: A Cultural Encyclopedia of the 1960s and 1970s. Ten Speed Press. ISBN 1-58008-547-4.
McMichael, Joe (2004). The Who Concert File. Omnibus Press. ISBN 1-84449-009-2.
Moynihan, Michael, and Dirik Søderlind (1998). Lords of Chaos (2nd ed.). Feral House. ISBN 0-922915-94-6.
O'Neil, Robert M. (2001). The First Amendment and Civil Liability. Indiana University Press. ISBN 0-253-34033-0.
Pareles, Jon, and Patricia Romanowski (eds.) (1983). The Rolling Stone Encyclopedia of Rock & Roll. Rolling Stone Press/Summit Books. ISBN 0-671-44071-3.
Pillsbury, Glenn T. (2006). Damage Incorporated: Metallica and the Production of Musical Identity. Routledge.
Sadie, Stanley (1980). "Consecutive Fifth, Consecutive Octaves", in The New Grove Dictionary of Music and Musicians (1st ed.). MacMillan. ISBN 0-333-23111-2.
Schonbrun, Marc (2006). The Everything Guitar Chords Book. Adams Media. ISBN 1-59337-529-8.
Sharpe-Young, Garry (2007). Metal: The Definitive Guide. Jawbone Press. ISBN 978-1-906002-01-5.
Strong, Martin C. (2004). The Great Rock Discography. Canongate. ISBN 1-84195-615-5.
Thompson, Graham (2007). American Culture in the 1980s. Edinburgh University Press. ISBN 0-7486-1910-0.
Van Zoonen, Liesbet (2005). Entertaining the Citizen: When Politics and Popular Culture Converge. Rowan & Littlefield. ISBN 0-7425-2906-1.
Wagner, Jeff (2010). Mean Deviation: Four Decades of Progressive Heavy Metal. Bazillion Points. ISBN 978-0-9796163-3-4.
Walser, Robert (1993). Running with the Devil: Power, Gender, and Madness in Heavy Metal Music. Wesleyan University Press. ISBN 0-8195-6260-2.
Waksman, Steve (2009). This Ain't The Summer of Love: Conflict and Crossover in Heavy Metal and Punk. University of California Press. ISBN 0-520-25310-8.
Weinstein, Deena (1991). Heavy Metal: A Cultural Sociology. Lexington. ISBN 0-669-21837-5. Revised edition: (2000). Heavy Metal: The Music and its Culture. Da Capo. ISBN 0-306-80970-2.
Wilkerson, Mark Ian (2006). Amazing Journey: The Life of Pete Townshend. Bad News Press. ISBN 1-4116-7700-5.
Анонимен
12.07.2013 17:58:57
отговори
+ 0 – 0
Страхува те, че няма да викнат точно твоята бандичка ли?
st.anger
12.07.2013 16:54:20
отговори
+ 0 – 0
" Новата медия ще "събере на едно място, под един покрив, всички талантливи български творци, създавайки една достойна платформа за популяризиране на българската музика"."
Колко лицемерно! Ха-Ха!
Анонимен
12.07.2013 11:49:55
отговори
+ 0 – 0
Предвид вълненията (които споделям до някъде) ... замислете се какво означава добре подбрана музика. Фенове на различните жанрове си има и според всеки най-добрата комбинация ще бъде различна. Но върви ли да пуснат 100 кила и след тях да се въртят Odd Crew например? Според мен би било хубаво ако имат отделни предавания / часови диапазони / каквото и да е / където да наблягат на различните стилове, за да може всички да са доволни, а и наистина да се даде шанс на млади и начинаещи групи. Защото в крайна сметка има много млади метъл банди, които заслужават.
ПС: Според научната литература метъла се заражде след рока, произлизайки от него, като изпълнителите започват да добавят / променят звученето и да експериментират.
Анонимен
11.07.2013 13:28:26
отговори
+ 0 – 0
Метъла си е вид рок, но обикновенно такива телевизии под рок разбират Д2, Мастило и други подобни банди който пък ние смятаме че са поп.
100 кила мега анти фен
11.07.2013 13:26:38
отговори
+ 0 – 0
Килата е номер 1(00) бхрат....нищо, че не може да говохр, ама ще го въхртят
Анонимен
11.07.2013 12:26:29
отговори
+ 0 – 0
дано да има метъл предаване за млади банди!че да си сформирам една
Анонимен
11.07.2013 12:02:05
отговори
+ 0 – 0
то е ясно кой ще промотира главно поп и рап,но пак се радвам за тях дано пуснат и още такива канали да издухат чалгата.
WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.
Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.
WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.
ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".