Sully Erna (GODSMACK): "България е главният ми приоритет за 2017-а"

19 окт 2016, 20:30 ч. 7058 / 15 18
пред./следв.

   След като миналата година GODSMACK направиха паметен концерт в Бургас, сега вокалистът на американската банда се завръща у нас, за да представи втория си солов албум. "Hometown Life" (наследникът на "Avalon" от 2010-а) излезе на музикалния пазар на 30 септември, а първите зрители, които ще имат удоволствието да чуят композиции от него на живо в световен мащаб, са българските фенове на Sully Erna.

   Концертите ще са два и ще бъдат в един ден (на 20 октомври, в Зала 1 на НДК, от 17 и 20 часа), като билетите за тях бяха буквално разграбени за няколко дена. Освен за да представи соловото си творчество, Sully Erna е в България и за да се снима във филма "Бензин" - режисьорски дебют на Асен Блатечки.

   Важно е да споменем и още нещо: с двата си концерта вокалистът на GODSMACK и около седем-осем хиляди негови почитатели ще отпразнуват десетия рожден ден на един от стожерите на рок музиката в България - радио "Z-Rock". Пожелаваме на нашите колеги и приятели радиото да продължи да бъде най-слушаната рок станция у нас още много пъти по десет години и разбира се, да са живи и здрави. Наздраве!

 

sully erna

 

WeRock.bg: Здравей, Sully, и добре дошъл в България! Как си? Кога пристигна?
Sully Erna: Благодаря, добре съм. Пристигнах вчера. Всъщност... Не е така. Кога пристигнах? А, да, в неделя, късно вечерта.

Разбрахме, че в момента снимаш филм у нас. Би ли ни разказал нещо повече за този проект?
Да, разбира се. Направихме снимките вчера във Варна. Заглавието на филма е "Gasoline". Мисля, че на български думата е "бензенин", така ли е?

Бензин.
Да, точно така, бензин. В него участва Асен. Предполагам, че знаеш за кого говоря, нали?

Разбира се, става въпрос за Асен Блатечки.
Това е неговият режисьорски дебют. И трябва да ти кажа, че се справя много добре. Преди няколко месеца получих предложение да участвам в този филм по мейла. Бяха ми го пратили Асен и един мой приятел, който се казва Мартин. Те ме поканиха да участвам с малка роля в този проект, който ще има и свое продължение. Реално погледнато, моето участие в първата част е съвсем кратко. Героят ми се появява в края на филма. Предполагам, че въпросният герой ще е едно от главните действащи лица в продължението. В "Бензин" ще видите много екшън, сбивания, състезания с бързи коли, готини мацки и престъпления. Ако трябва да го опиша с две думи, това е екшън-драма. Но в основата си, филмът е любовен.

Как се работи с артист и режисьор като Асен Блатечки?
Всичко мина перфектно. Целият екип на Асен се отнасяше с мен много добре. Личеше им, че се радват за участието ми във филма. За мен пък беше привилегия да бъда част от това начинание. Още от самото начало бях изключително развълнуван, че ще работя с Асен. Е, трябва да призная, че ми беше малко студено, ха-ха-ха! Снимките бяха в пет часа сутринта и вятърът беше доста вледеняващ. Но като изключим това, смятам, че филмът ще се получи наистина добре. Асен е страхотен актьор, а и отстрани се вижда, че той знае какво прави докато режисира. С нетърпение очаквам да видя крайния резултат.

Всъщност това не е първото ти участие в киното. Какво може да накара един професионален музикант да се насочи към актьорската професия?
При мен нещата се получиха случайно. Всичко започна през 2003-а, когато с GODSMACK записахме песента "I Stand Alone", след което се наложи да направим клип, който включваше кадри от филма "Кралят на скорпионите" (песента е част от саундтрака на въпросния филм, в който главен актьор е Дуейн Джонсън, по-известен като Скалата - бел. ред.) В този клип аз трябваше да участвам и като актьор, заедно с Дуейн и Кели Хю (американска актриса и бивш модел - бел. ред.) Именно това ме запали по актьорската професия и дори ме накара да взимам уроци по актьорско майсторство в Ню Йорк. От там нататък нещата дойдоха от самосебе си. Аз приемах колкото се може повече роли. Е, всичко това не е никак лесно за правене, когато трябва почти непрекъснато да записваш музика и да правиш турнета с GODSMACK, но ако имах избор, бих участвал в много повече филми, отколкото това се случва в момента. Забавлявам се искрено, докато го правя.

Освен че се снимаш в игрален филм, ти ще направиш и два концерта у нас. Разпродаде седем хиляди билета само за няколко дена. Очаквал ли си, че подобно нещо може да ти се случи в държава като България?
Това, което достигна до мен като информация, е че са се продали около осем хиляди и двеста билета за около 48 часа, ха-ха-ха! Ако трябва да съм честен, представа си нямах, че такова нещо може да ми се случи в България. Същото беше и преди година и половина, когато бях тук с GODSMACK. Идея си нямахме какво да очакваме. Концертът беше в Бургас. Свирихме пред близо десет хиляди човека на стадион. Малко по-късно чух, че първият ми солов албум е много харесван от феновете в страната ви. С мен се свързаха и няколко промоутъра, които ми казаха, че много биха се радвали, ако организират мой концерт в България и че хората тук наистина харесват музиката ми. Като цяло обаче предвижданията за подобни неща са трудна работа. Ние нямахме никаква идея колко продажби бихме направили в България. Независимо дали става въпрос за албуми или билети. Моите надежди бяха, че мога да продам няколко хиляди билета. И бях изключително изненадан, когато разбрах, че първият концерт се е разпродал буквално за няколко часа. Тогава ме помолиха да направя и втори концерт. Заради предварително поетите от мен ангажименти и необходимостта да се върна обратно в САЩ, както и поради факта, че всички зали в София бяха вече заети в този период, се наложи да организираме нещата така, че и двата концерта да са в един ден. Беше странно, но си казах: "Нека опитаме". Второто шоу също се разпродаде бързо. Пак казвам, бях искрено изненадан от всичко това. Но пък сега очаквам концертите с огромно нетърпение, защото виждам, че България отново иска да ме види и чуе. И можете да бъдете сигурни, че ще ви се отблагодаря с едно страхотно шоу. Всъщност, с две, ха-ха-ха!

sully erna


Ако информацията ми е вярна, концертите ти в София са първите ти солови изяви, в цялата ти кариера на музикант, извън САЩ и Канада. Вярно ли е това?
Абсолютно вярно. Солови концерти съм изнасял единствено в САЩ и Канада. Това се случи през 2010-а.

Първата ти солова изява извън САЩ и Канада можеше да бъде на всяко друго място по света. Но е тук. Защо точно София?
Защото хората, които ме поканиха, бяха много настоятелни. Непрекъснато се свързваха с мен и ме убеждаваха, че трябва да направя концерт в България. Смятаха, че едно такова нещо ще се приеме много добре от феновете тук. И очевидно са били напълно прави. Щом залата се разпродаде толкова бързо два пъти, значи хората наистина искат да чуят моята музика. Много важно е и да благодаря и на Асен Блатечки за всичко това, защото, ако не бях ангажиран за снимките на филма, нещата едва ли щяха да се случат. Причината е, че когато се свързаха с мен и поискаха да направя концерт в София, парите, които ми бяха предложени, не бяха достатъчно, за да покрият всички разходи. Изобщо не съм искал да правя някакви огромни печалби от това нещо. Единственото, което ме интересуваше, беше да направя едно добро шоу. Но нямаше как срещу тези пари да докарам тук цялата си група. Разбираш ме, нали? Това са самолетни билети, хотели и всякакви други разходи за много хора. А и когато първоначално ми беше предложен хонорар, дори и самите организатори нямаха представа колко билета могат да продадат. Това е и причината толкова години различни промоутъри да ме канят в България и аз, с целия си екип, наистина да искаме да дойдем и да направим запомнящ се концерт, но това нещо така и да не се случи. Всеки път, когато смятахме бюджета за едно такова начинание, разбирахме, че това няма как да стане. Тогава се появи Асен, който плати хонорара ми за участието във филма, както и разходите на мен и екипа ми да дойдем до тук и едно никак не малко перо от бюджета за концертите беше елиминирано. Изведнъж, всичко стана възможно. Благодарен съм му, защото, ако не беше той, всичко това едва ли щеше стане реалност. И пак казвам - представа си нямахме, че можем да продадем осем хиляди билета в София. Защото, ако предварително знаехме, че това ще се случи, можехме много отдавна да направим концерт тук.

Българската публика първа в света ще чуе на живо песни от втория ти солов албум "Hometown Life", който излезе преди по-малко от месец. Как би описал с няколко думи този албум на феновете, които все още не са го чули?
Бих им казал, че "Hometown Life" е доста различен от първия ми солов албум "Avalon", който беше по-земен от една страна и по-мистичен от друга. Новият запис е доста по-чист, ако мога да се изразя по този начин. До известна степен прилича на музиката на Adele. Ориентиран е повече към пиано и оркестрации. Базира се основно на начина, по който са писани песните. Затова и се радвам, че ще мога да представя композициите от него акустично. Със сигурност ще се получат страхотно. Е, не се сравнявам с Adele, ако разбираш какво искам да ти кажа, ха-ха-ха! Но бих казал, че начинът, по който композирах песните, е подобен на този, по който тя създава своята музика.

Има ли някаква конкретна история зад песента "Forever Infinity"?
Зад всяка от песните, които съм писал, има конкретна история. "Forever Infinity" е правена по времето, когато завършвах работата си по "Avalon". Това вероятно е най-старото създадено от мен парче, което намери място в "Hometown Life". Помня, че дори имаше идеи то да влезе в "Avalon", но поради една или друга причина това не се случи. Песента е романтична и в нея се разказва за това, че понякога може да си влюбен в някой, с когото не можеш да имаш връзка. Както и че може да имаш чувства към определен човек, който не може да бъде непрекъснато до теб.


Бих искал да ти задам същия въпрос и за "Broken Road" от "Avalon". Каква е историята зад тази песен?
Това е най-личната, ако мога да използвам този израз, песен, написана за този албум. Базирана е на моя връзка в миналото, която не вървеше както трябва. Става въпрос за моменти, в които се усещаш безпомощен. Чувстваш, че няма изход от ситуацията и че постепенно се превръщаш в някой, който никога не си си и помислял, че можеш да бъдеш. Имах такъв момент в живота си и никак не ми беше леко. Предполагам, че точното определение е, че се чувствах ненужен.

Лесно ли успя да убедиш баща си да участва в записите на "Turn It Up!"?
О, да, беше много лесно, ха-ха-ха! А и той беше много развълнуван, от участието си в песента. Поначало, баща ми много се гордее с мен. Това е човекът, който ме е насочил към музиката още от ранните ми детски години. Тогава бях едва на три и половина. Той е страхотен тромпетист. Е, сега вече е възрастен - на 73 е и не свири толкова често, колкото преди. Трябва да призная, че в началото на записите беше леко изнервен и притеснен. Не знаеше дали ще се справи. Това е и първият случай, в който двамата записваме заедно. И сега ще си имаме този спомен докато сме живи. Песента ще съществува много, много години, след като времето, което ни е отредено на тази земя, свърши.

Защо и "Hometown Life", и предишния ти солов албум "Avalon", се различават в музикално отношение толкова много от творчеството на GODSMACK? Има ли нещо конкретно, което искаш да кажеш на публиката със соловите си албуми, което не искаш или не можеш да кажеш като фронтмен на GODSMACK?
Истината е, че това са две различни неща. Причината не е, че не искам или не мога да разкажа дадена история, когато съм с GODSMACK. Когато съм с тази група аз също пиша за нещата, които се случват в живота ми. Различни моменти, които са ме докоснали емоционално. Представянето им обаче е по различен начин. При GODSMACK има повече агресия. По-ранните неща на бандата са писани, когато бях доста по-млад и това също оказва влияние. Тогава, както всеки млад човек, бях ядосан на света и не разбирах защо нещата понякога не се случват както трябва. Преминах и през няколко връзки, които не вървяха добре. Общо взето пишех за такива неща. При соловите ми песни всичко е някак си по плавно, по-кротко, по-улегнало, по-уязвимо. Докато музиката на GODSMACK изразява вътрешното аз на хлапето, което скача, крещи, бунтува се, оплаква се от различни неща, ядосва се. Поне по-ранните ни композиции със сигурност показват точно това. С годините музиката и текстовете на GODSMACK съвсем естествено се измениха. В известен смисъл мога да кажа, че вече няма толкова ярост. Да, музиката продължава да си е хард-рок и да е агресивна, но текстовете вече са доста по интелигентни и улегнали. Трябва също така да отбележа, че с GODSMACK също сме имали песни, които наподобяват соловите ми неща. "Voodoo", "Serenity" и "Spiral" са добър пример за това. Или пък акустичния ни албум "The Other Side". Самите ми колеги бяха много изненадани, когато започнах да пиша подобни композиции за GODSMACK. Стигнахме на места, на които преди това не сме си и представяли, че ще бъдем. Ако трябва да обобщя - имам нужда и от двата вида музика, защото те някак си ме балансират. Аз сякаш съм съставен от двама души. Понякога единият, по-агресивният, взима връх. Друг път по-уязвимият, този, който го е грижа за другите хора и техните чувства, е водещият. Музика сама избира в коя посока да ме води.

Два концерта в един ден. Не е ли малко множко? Как ще се отрази това на гласа ти? Има ли от какво да се притесняват зрителите, които са закупили билети за концерта ти от 20:00 ч.?
Не, няма за какво да се безпокоят. Пеенето при този вид музика според мен е доста по-контролирано и балансирано. Бих казал, че такива песни се пеят по-лесно, отколкото композициите на GODSMACK, за които се иска много сила и мощ, за да бъдат изпети както трябва. Просто стилът е такъв. Също както при METALLICA - иска се много агресия в пеенето. Затова и ми е доста по-трудно да пея когато съм с GODSMACK, особено когато става въпрос за по-дълги концерти, отколкото когато изпълнявам соловите си неща. Освен това аз полагам много грижи за гласа си и винаги го поддържам в добра форма. Точно в момента ми се струва, че пея наистина много добре. Здрав съм, щастлив съм. Всичко това ми позволява да пея по-дълго време. Всеки от двата концерта ще е с продължителност между 90 и 120 минути. Няма да имам проблеми да го направя. Случвало се е да пея и повече. Всичко ще бъде ОК.

sully erna


Въпрос, който не мога да не ти задам - какво да очаква българската публика от твоите концерти? Какви композиции ще чуем?
За да разберете отговора на този въпрос, ще трябва да дойдете на концертите, ха-ха-ха! Няма да издавам имената на песните, които ще изпълня. Само ще кажа, че ще има от всичко по малко. Композиции от "Avalon" и "Hometown Life", няколко кавър версии, а може дори да се опитам да направя и няколко акустични варианта на песни от дискографията на GODSMACK. Сигурен съм, че публиката ще хареса подбора и ще си изкара добре. Идеята е да направим от тези концерти едно много интимно музикално преживяване. Затова и смятам, че тази зала е по-подходяща за случая. В голяма арена подобно нещо не може да стане както трябва. Моето желание е зрителите да се чувстват така, сякаш седят в собствения си хол и аз съм там, заедно с тях, за да им представя хубава музика и интересни истории.

След концерта в София започва соловото ти турне в САЩ. Имаш ли намерение следващата година да направиш и европейско турне, на което да представиш песните от "Hometown Life"? И ако да, има ли шанс тогава да дойдеш отново у нас?
Да, планирам подобно нещо. Този и следващия месец ще направя, както сам отбеляза, концерти в САЩ. Това е и първата част от обиколката ми там и тя включва изяви по Източното крайбрежие, както и няколко шоута в Средния запад. След това са Коледните празници - време за почивка. В началото на следващата година ми предстои обиколка по Западното крайбрежие на САЩ. След това смятам, че ще дойде перфектният момент за европейско турне. Желанието ми не е да се върна само в България. Очевидно е, че вашата страна е локация номер едно, в която искам да направя концерт през следващата година, идвайки с цялата си група. Евентуален концерт тук обаче, би ми дал възможност да направя обиколка и в съседните страни, както и в региона. Говоря за Русия, Румъния, Полша и други близки до вас държави. Така че, ще бъде много хубаво не само да се върна тук, но и да обиколя региона. Затова и България е мой главен приоритет за 2017-а, а покрай нея целта ми е да направя кратко източноевропейско турне. Има вероятност и за няколко концерта в Западна Европа - Париж, Лондон и евентуално някъде в Германия. Всички тези неща предстоят да се договорят и доуточнят в момента, в който се върна в САЩ. Тоест, в края на тази и в началото на следващата седмица. Но мога да ви обещая, че ако догодина дойдем в Европа, България ще е най-важната дестинация в моите планове.

А кога да очакваме някакви новини относно нов албум или турне от GODSMACK?
Едва ли ще мога да ти отговоря на въпроса точно сега. Просто не съм сигурен в отговора. По принцип, планът е да започнем нови записи към края на следващата година. И евентуално, в началото на 2018-а да издадем нов албум. Тогава се навършват 20 години от издаването на дебютния ни запис. Именно затова идеята е следващият ни албум да е базиран на темите, които са засегнати в "Godsmack". След което, разбира се, ще тръгнем на световно турне. В общи линии това са плановете към момента, но нищо още не е ясно и сигурно.

Sully, тук с мен е моята дъщеря. Тя е на 14 години, голям твой фен е и изяви желание да зададе последния въпрос от интервюто. Имаш ли нещо против?
Разбира се, че не. Давай!

Здравей, Sully!
Здравей!

Ти свириш на барабани, пиано, китара, вокалист си, имаш влечение към актьорската професия, чувала съм, че си и доста успешен играч на покер. Има ли още нещо, с което много би искал да се занимаваш, но до този момент по една или друга причина не си успял да го направиш?
Чудесен въпрос, благодаря ти! Забрави за хармониката. И на нея мога да свиря, ха-ха-ха! Знаеш ли, не съм много сигурен какво друго бих искал да правя. Онова, което в момента ме влече най-много, е актьорската професия. Защото в нея има много неща, които все още не съм направил. Бих искал да участвам в по-големи филми и да имам по-важни и главни роли. Именно това искам да правя. Занимавал съм се с музика много, много време. При това доста успешно. Напълно удовлетворен съм от музикалната си кариера. Ако по някаква причина тя приключи днес или утре, няма да имам за какво да съжалявам. При актьорската работа не е така. Там искам да докарам нещата до едно друго, по-високо ниво. Наистина, не съм сигурен освен това, какво би ми се искало да правя. И все пак има едно нещо - да прекарвам повече време със семейството си и с приятелите си. В момента не го правя толкова често, колкото би ми се искало. С графика, който имам, съм непрекъснато зает. Ето към това се стремя - да успея да направя така, че да бъда повече време със семейството ми. Знам, че това може и да ти се струва лековат или прост отговор, но такава е истината. Прекалено много време съм отделял на други неща и сега искам просто да съм по-често вкъщи, с дъщеря си. Затова бих те посъветвал да се наслаждаваш на времето, което прекарваш заедно с баща си, защото ние няма да сме тук вечно.

Sully, благодаря ти за това интервю и за отделеното време. Ще се видим на концертите в София.
И аз ти благодаря. Очаквам двата концерта с нетърпение. Чао и се пазете.

 

Текст: Ози
Снимки: Герасим трифонов





Коментари   (18)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Guci 20.10.2016 21:54:16 отговори + 9 12
Събития, които са спонсорирани от "Америка за България" трябва да бъдат бойкотирани... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 20.10.2016 17:56:37 отговори + 8 14
"Ако по някаква причина тя (музикалната ми кариера) приключи днес или утре, няма да имам за какво да съжалявам" Ха ха, аз също Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Еlling 20.10.2016 12:58:57 отговори + 7 4
Приятно изживяване на тези, които ще присъстват.
Но е интересно какво казва самият музикант за това, което свири: " До известна степен прилича на музиката на Адел. Базира се основно на начина, по който са писани песните.... начинът, по който композирах песните, е подобен на този, по който тя създава своята музика". Нека да го прочетат тези, дето ме изкарваха елек или не знам какво си, когато им казах, че пичът е по-скоро за сравнение с Адел, а не с метъл музиката. Самият Съли си го казва. ))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 20.10.2016 14:09:42 + 3 1
Също някъде в интервюто Съли споменава, че Godsmack са ХАРД РОК група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-елек 20.10.2016 15:42:11 + 0 5
Еми хард-рок е последния албум,най-слабия за мен.Преди това си бяха алтърнатив метъл и нео-метъл(първите 2-3 албума).Той си го каза,като си млад си гневен на всичко.Сега си по-улегнал.Затова псоледния е хард-рок.И е скучен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 20.10.2016 15:54:42 + 2 3
Аз нещо се обърках. В Енциклопедия Металум са включени групи, които имат дори и един единствен трю метъл албум, ако ще и останалите им да са емо.
Годсмак имат 5-6 или колкото там метъл албума и един хард рок. И хоп - стават хард рок група. Такава "логика" само в чугунената тиква на терлика може да има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 20.10.2016 16:54:35 + 3 1
Вас ако ви пита човек, групи като Бийтълс и Аце/Деце също са метъли, понеже са записвали по-твърди песни ("Helter Skelter") през кариерите си и/или използват електрически китари... Лед Цепелин са по-твърди от половината днешни банди и са допринесли за развитието на метъла толкова, колкото и Сабат, но въпреки това си остават хард рок група. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

панцер 20.10.2016 17:03:33 + 0 1
Пак извърташ нещата. Кой ти говори за по-твърди песни? Говорим за АЛБУМИ. Бийтълс и AC/DC имат ли метъл АЛБУМИ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 20.10.2016 17:35:10 + 3 0
Не, нямат метъл албуми. Макар че Аце/Деце записват твърда музика, която понякога граничи с метъл. Гънс също свирят хард рок, но първия им албум граничи с метъла. А и голяма част от останалите им албуми също граничат с метъл. Музиката на Алис Купър граничи с метъл, но като цяло не е. Годсмак имат по-твърди песни, но за мен винаги са били в категорията на ХАРД РОК като цяло... Нека не забравяме Лед Цепелин, които са по-метъл и от най-метъл групите, но са под козирката на хард рока! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

БЕЕЕЕЕЕЕЕ 20.10.2016 11:23:19 отговори + 5 10
Овци Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хюлия Мурадова 20.10.2016 11:21:35 отговори + 2 17
Айдеее, днес с един билет на два концерта! Даже едно аверче от НДК ме светна къде точно да се скрия в паузата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Gapstar[13] 20.10.2016 12:04:49 + 12 0
Скрий се в дупката, от която си изпълзяла! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tyr 20.10.2016 12:54:39 + 15 0
И аз се сещам къде да се скриеш, но за целта и майка ти трябва да е съгласна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

................. 20.10.2016 09:49:10 отговори + 10 4
Газ към София! Ще се получи добър концерт! Няма съмнение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nikki Sixx 20.10.2016 09:48:13 отговори + 8 19
Кой е тоя? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

София 21.10.2016 02:23:46 + 4 4
Пиколото и чистача на Ники Сикс, Кой друг? :Д Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CRainbow 19.10.2016 23:06:20 отговори + 23 2
Страхотно интервю!!!! Благодаря, Ози!
:-))))))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-терлик 19.10.2016 20:54:16 отговори + 24 7
Страхотно интервю Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".