Възстановяване на суми за билети за "Loop Elevation", закупени от "Ticketstream"

1 юли 2011, 09:47 ч. 391 / 6 11
пред./следв.
"Metal Katehizis" получи следното съобщение:

   Както организаторите на фестивала Elevation 2011 вече съобщиха, възсановяването на сумите от закупените билети ще се извършва от 04.07.2011г до 31.07.2011г. на следния принцип:

   Двудневни - 24 и 25 юни: сумите за закупените двудневни билети се възстановяват на 50 процента срещу представен билет и касова бележка или платежно нареждане.

   Еднодневни за 24 юни: сумите за еднодневните билети, закупени за 24 юни, които не са използвани ще бъдат възстановявани на 100 процента срещу билет и касова бележка или платежно нареждане.

   Еднодневни за 25 юни: сумите за еднодневните билети за 25 юни ще бъдат възстановени на 100 процента срещу билет и касова бележка или платежно нареждане.

   Билетите закупени от мрежата на Ticketstream ще се връщат също от 04.07.2011г до 31.07.2011г. Ето и как ще бъдат връщани билетите:

   - Билети, закупени от Мтел ще се връщат в офисите на Офис 1 в цялата страна.
   - Закупени билети от магазините на Офис 1 ще се приемат от същите магазини.
   - Билети закупени от магазините на На Тъмно, ще се приемат в съответните магазини.
   - Билети, закупени от магазините на Ориндж Център, ще се връщат в централния офис на Ticketstream.
   - Билети, закупени от магазините на TBI Credit, ще се връщат в централния офис на Ticketstream.
   - Закупилите и заплатили билети онлайн, ще бъдат известени по имейл за начина на възстановяване на сумите. След което сумите ще бъдат преведени по банков път.
   - Билети, закупени от магазините на Техномаркет, ще се връщат в централния офис на Ticketstream.
   - Билети, закупени от магазините на Мюзик Център Пловдив, ще се приемат в съответните магазини.
   - Билети, закупени от магазините на Rush BG, ЕТ "Радослав Радоев", Офис Тicketstream ще се връщат в централния офис на Ticketstream.

   Eто и какво гласи Законът за защита на потребителите по повод връщането на билети с касова бележка:

   Чл. 125.
   Точка 4: При подаване на рекламация потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:
   Алинея 1. касова бележка или фактура;

   Централният офис на Ticketstream се намира на ул. Николай Хайтов 2, вх. А, ет.7.
   Телефон за връзка + 359 2 989 71 91
   e-mail: info@ticketstream.bg


Коментари   (11)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


gen4o89 1.07.2011 22:35:18 отговори + 0 0
злета , лакоми за кинти, некадърни организатори, прецакаха хората с касовите бележки, взимайки ги на входа а на 'елевовете" н еми ддаоха въобще касова белешка-@@@@@ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

мафия 1.07.2011 17:04:57 отговори + 0 0
Едно е сам да изхвърлиш касовия си бон, без да знаеш, че ще ти е необходим. Тогава сам си си виновен.
Съвсем друго е представител на организатора да ти го скъса на входа и да си го прибере с ясната мисъл, че така те лишава от правото да си вземеш парите обратно! Това не трябва да бъде оставено без последици!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 1.07.2011 16:01:49 отговори + 0 0
С цитирането на закона определено искат да покажат желание да върнат парите на хората и да продължат с организаторската си дейност... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

пешо 1.07.2011 15:03:26 отговори + 0 0
банско и разлог трябва да се заличат от лицето на земята
и никой повече да не стъпва на такива псевдо рекламни мероприятия там
време е вместо пари да почнат да лапт и едни други неща
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.07.2011 13:45:22 отговори + 0 0
Тия щом почнаха да цитират и закона е ясна работата,искат да прееб@т хората.В случая за ква рекламация става въпрос бре бастуни недни!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


j 1.07.2011 13:12:28 отговори + 0 0
Мен ми е мн интересно след като ти скъсат билета и не ти го върнат обратно, а ти дадат гривна за двата дни какво правим? Аз лично ще ги обеся с тая гривна!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

пешо 1.07.2011 11:54:50 отговори + 0 0
време е някой да пусне сигнал в КЗП
това няма да е първия прее@н концерт, нека да се вземат мерки и за в бъдеще
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.07.2011 11:05:37 отговори + 0 0
МОШЕННИЦИ !!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.07.2011 10:42:37 отговори + 0 0
аз не съм убеден че връщането на билет за не състояло се събитие е рекламация! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Eddie 1.07.2011 10:25:12 отговори + 0 0
Демек, който няма касова бележка - до колкото разбрах от коментарите последните са били късани на входа, духа супата? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


anti antifa 1.07.2011 09:55:13 отговори + 0 0
шииит организатори...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".