Вижте изпълнението на Ian Gillan на "Razzle Dazzle"
Вокалистът на британските легенди DEEP PURPLE Ian Gillan издаде сборен албум със самстоятелни лайв изпълнения. Дискът, озаглавен "Contractual Obligation", излезе на 26 юли чрез "earMUSIC".
Материалът е записан на обиколка на певеца в Източна Европа, част от която бе и България през 2016-а. Тогава Ian Gillan изнесе концерт със Софийската филхармония в в Зала 1 на НДК с групата на клавириста на PURPLE - DON AIREY BAND.
По-долу може да гледате онлайн концертното видео към едно от изпълненията в изданието. То е на песента "Razzle Dazzle" и е записано на концерт в Москва, Русия.
destroy_and_sick
30.08.2019 13:37:22
отговори
+ 3 – 7
На концерта в НДК през 2016-та публиката пропусна /или по-скоро масово проспа/ по-новите парчета, защото са толкова безлични, че направо се чудя как може да има защитници на сегашното състояние на бандата?! Пърпъл е група, чийто творчески пик е през 70-те, въпреки че се опитаха да се вдъхновят и през 80-те, дори "Пърфект Стрейнджърс", който сам по себе си не е хич лош албум, е значително под нивото на "Машин хед" и "Бърн", да не говорим за "Ин Рок"! А десетилетията със Стийв Морс са кошмарен срам за марката Дийп Пърпъл! Всъщност 70% от групата е Блекмор, останилте 30 % Джон Лорд /RIP/, а другите членове са едни добри музиканти, на които съдбата е отредила да акомпанират един гений + половин гений. Тези господа, които продължават да изнасят концерти под името Дийп Пърпъл всеки ден трябва да благодарят на Блекмор за великите композиции и за парите, които ТОЙ изкарва на настоящите групари! Трудно се слиза от славата и сцената, но поне да престанат да записват безобразия, а те вече са 6 на брой! And the Battle Rages On...
Мастъра
30.08.2019 14:48:35
+ 5 – 1
Между другото твоя коментар ме подсети за нещичко любопитно, което винаги съм си мислел когато слушам тяхна музика. Интересното при тях е, че след безспорно класическия им и силен период в началото на 70-те (дал ни и албумите, които споменаваш и ти, плюс бих добавил аз и "Fireball") има период, за който феновете са разделени на две (както е видно и от коментарите ни тук ). За някои 80-тарските неща са слаби, за други пък тогава са създали едни от най-силните си албуми (аз мисля, че "Пърфект стрйнджърс" е сред най-силните им)...
Та мисълта ми е, че нещо подобно се наблюдава и при другата Блекморова група- Рейнбоу. И там началната "трилогия" записана с Дио е върха на този Блекморов проект (например "Райзинг" ми е в личната класация на топ-албумите, а супер-гига-мега-великите и гениални "Stargazer" и "A Light in the Black' мисля, всеки фен на праведната музика ще ги признае за шедьоври). След това следват поредица от по-слаби албуми (поне според мен са по-слаби) за да се завърне и "изригне" Блекмор в целия си блясък и с цялото си майсторство в "Stranger in Us All" (друг мой топ-албум в личната ми колекция и в който също като по подобие на " Тhe Battle..." няма слаба песен )... Та, просто това е паралела, който се опитах да направя между творчество на Пърпъл и Рейнбоу. А, че Блекмор е 100 процентов гений и всичко, до което се докосне се превръща в музикално злато никой не може да отрече. Огромен фен съм му и това включва и ренесансовия му проект с кака Кендис ...
П.П. Между другото и при Блекморс Найт наблюдавам същата "закономерност" като при Пърпъл и Рейнбоу. Много силни първи няколко албума и след това спад (само, че с тая разлика, че при Блекморс Найт още не се е появило голямото и бляскаво завръщане от типа на The Battle Rages On..." или "Stranger in Us All" ...
destroy_and_sick
30.08.2019 15:53:15
+ 2 – 0
За мен лично, "Файърбол" е най-слабият албум на така наречения "класически Пърпъл" И не защото Ричи го потвърждава, не се сещам точните му думи, ала бяха нещо от рода на: "Опитахме се да създадем комета, а то се получи кьорфишек". С изключение на самото парче "Файърбол", останалото е слабичко. Слабичко в сравнение с предишния и със следващия им албум, иначе не дразни ухото, слушаемо е.
"Пърфект Стрейнджърс" е в духа на 80-те. Липсват разнообразието и импровизациите от 70-те. Същото се отнася и за "Къщата...". И двете тави ги слушам с удоволствие, макар и рядко.
Рейнбоу е друга бира. Много е смело да се твърди, че "Райзинг" е връх в творчеството им. "Лонг лив Рок & Рол" е бижу от начало до край, а "Гейстс ъф Бабилон" не отстъпва на "Старгейзър". И двата албума са ми адски любими! След това настъпва нов период за Ричи. Някак любовчийството го подтиква към АОР звучене. С чиста съвест мога да отлича "Даун ту Ърт" и "Бент аут ъф Шейп", ала е тъй субективно...друг ще каже, че греша, че "Дификълт ту Кюър" заслужава да води парада, трети ще добави и "Стрейт битуин ди Айс". Сложно е.
Но идва ден, в който красотата свършва. За мен този ден е "Дъ Батъл Рейджис Он.." И какво падение е само човек да изписва имената на албумите и групите на кирилица! ))) На кирилица или на латиница, след "Батла..." завесата драматично падна!
Andi
30.08.2019 12:54:29
отговори
+ 5 – 0
Да живее БАЩИЦАТА ! ВЕЛИКАН ! Съгласен съм и аз , че би било прекрасно да поразнообразят сет листа, но това едва ли ще се случи точно на прощалния концерт през декември.....
..........
30.08.2019 10:58:08
отговори
+ 4 – 0
Баси, толкова искам точно тези по-късни песни да пеят на концертите си....
Мастъра
30.08.2019 11:18:07
+ 6 – 0
Съгласен съм с теб. Пърпъл са ми сред любимите групи, обаче и на мен ми се иска на концерти да наблягат малко повече на по-непопулярни техни неща. Сега, естествено няма как тяхно шоу да мине без "Black Night", "Fireball" и... (да, да, няма начин да пропусна да добавя и "Смоука" в тоя списък ). Не виждам защо обаче, например подминават лично за мен един от най-силните им (и незнайно също защо толкова подценяван от фенове и от самата група) албум като "The Battle Rages Оn...". Много силен албум, наистина (не само заради това, че вътре няма слаба песен, ами и заради факта, че доволни или не, това си остана последния албум записан с великия Блекмор)... Та, така- да се надяваме, че на прощалния концерт след няколко месеца Гилън и компания ще поразчупят малко клишетата ( и сет-листа) и като за последно ще ни изненадат приятно с някои неочаквани песни ...
..........
30.08.2019 11:24:30
+ 6 – 0
Не знам, човек... Аз ако чуя на живо Solitaire и сигурно ще се тръшна и ще пукна от кеф. Това са песни, които предпочитам да чуя, 70-ките са добри, но от 80те нататък за мен са най-добрите им парчета.
Мастъра
30.08.2019 11:37:46
+ 4 – 0
Абсолютно! Точно докато пишех първия си коментар и точно "Solitaire" ми се въртеше в главата (честно го казвам това ) и даже си я тананиках... Иначе- "Ramshackle Man", ами "Аnya"(една от най-епичните им песни в цялата им кариера според мен), ами заглавната "The Battle..." с размазващия си риф... Мамка му, ей сега шъ си го пусна тоя албум (без да ми пука, че съм на работа ) и подгрявам за предстоящото шоу!
П.П. Ееее, просто не мога да се стърпя да не линкна ей тая благинка ... https://youtu.be/HPWKyQpAaDg
WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.
Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.
WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.
ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".