Юбилейният "20 Years Nuclear Blast Festival" избухна с пълна сила и в България

4 ное 2007, 00:06 ч. 679 / 7 91
пред./следв.
Над 3000 души бяха свидетели на юбилея на "Nuclear Blast Records" в Зимния дворец. Околностите на семейните блокове и пазара пред блок 60 в студентски град бяха окупирани от хората с черни дрехи още от обяд. Влизането беше безпроблемно, а бирата вътре – на народната цена от 1 левче. OVERDAWN успяха да загреят скромната публика, която нарасна чувствително повече при изпълнението на THE REVENGE PROJECT. Навярно очакванията на организаторите са били разнородните като стил групи да привлекат повече публика, но хората, събрали се в Зимния дворец, не бяха повече 3500. Когато AGATHODAIMON излязоха на сцена, неизвестно защо се оказа, че звукът е в пъти по-лош от този на българските групи. Това обаче не попречи на немците от Майнц да зарадват феновете си, които въртяха коси току пред оградата. Двата екрана вляво и вдясно на сцената показваха сцената отблизо и така по-пасивните посетители на фестивалния концерт имаха възможността да се настанят удобно на седалките и да гледат спокойно и пълноценно изпълненията на групите. BENEDICTION забиха здраво за радост на своите привърженици, макар че хората като че ли се тълпяха повече на опашки за бира отколкото пред сцената. EDGUY внесоха свежест с типичния си шеговит стил и темпераментно сценично поведение (особено вокалистът Tobi Sammet), а на шега дори започнаха "The Trooper" на IRON MAIDEN. Феновете скандираха и пяха заедно с шантавите "супергерои", а фронтменът не престана да хвали така наречената от него възхитителна българската публика. AMORPHIS започнаха безкомпромисно с чудовищно дълбоко грухтене и тежки китарни рифове, което беше показателно и за целия им сетлист. Новият вокалист Tommi Joutsen показа, че неслучайно е в тази група и изпя всички песни, както трябва – не му се опряха нито чистите вокали, нито грухтенето.
    Така посетилите концерта се насладиха на повече от седем часа музика и гледаха групи-имена, които за пръв път посещават България.

 Очаквайте в следващия брой на 'Про-Рок' по-подробен репортаж, а тук може да видите над 70 снимки от събитието.

   Ето и сетлистовете на AMORPHIS и EDGUY.
AMORPHIS:
01. Leaves Scar
02. A Servant
03. The Smoke
04. Against Widows
05. Into Hiding
06. Weaving the Incantation
07. On Reach and Poor
08. Silent Waters
09. Sign from the North Side
10. My Kantele
11. Alone
12. The Castaway
Бис:
13. Towards and Against
14. House of Sleep
15. Black Winter Day

EDGUY:
01. Intro
02. Catch of the Century
03. Sacrifice
04. Babylon
05. Lavatory Love Machine
06. Tears of a Mandrake
07. Vain Glory Opera
08. Drum Solo
09. Superheroes
10. Save Me
11. Mysteria
Бис:
12. Avantasia
13. King of Fools


AGATHODAIMON

BENEDICTION

EDGUY

AMORPHIS


Коментари   (91)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Милен(Проказа) 29.11.2007 12:00:40 отговори + 0 0
Това беше най-якия концерт в живота ми напрао се изкефих на макс!Най-голямите очаквания ми бяха за Бенедикшън много любима банда,но не очаквах толкова як плей лист от Аморфис,все едно аз съм го писал))Евала на бургазлиите Ривендж,но Едгай макар и да са ми любима банда нещо не ме изкефиха особено,но Бенедикшън и Аморфис...Само да беше по-як звука на бенедикшън всичко щеше да е ОК. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Azathot 23.11.2007 17:12:34 отговори + 0 0
Концерта беше много добър... Само EDGUY нещо не ми се вързаха, ама лошо няма... И бирата беше на старите цени, какво повече му трябва на човек. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.11.2007 00:31:04 отговори + 0 0
Максим беше само гост изпълнител, за да са по трю на БГ земя. Мен лично Агатодеймон най ме накефиха, после Бенедикшън, а Аморфис си беше изключително лично изживяване... Едгей и мен ми развалиха настроението, смятах с радост да им изгледам концерта, мн харесвам някои пауър групи, но като започнаха с тези майтапи не издържах и отидох да пикая... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 6.11.2007 16:51:03 отговори + 0 0
Kalandor: фестивал, от 3 съм на крак, та дори аз, който непрестанно си дивя на тях, бях изморен, а аз през цялото време ги чаках! смисал, бях дошал заради тях и другите просто ги гледах от редовете! но времето си казва думата, и на мен ми се доспа, та накрая ме болеше и главва, за това и не ходех по кръчми а се прибрах да спя! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 6.11.2007 15:00:31 отговори + 0 0
Pusciferian - надъхващо е, факт. Но също така е факт, че явно това не успя да надъха по-голямата част от публиката която беше пред сцената. Има две възможности.. Или Аморфис бяха толкова гениални, че публиката си беше глътнала езиците, или същата тази публика не беше достатъчно надъхана. От 4-тия ред хора назад почти никой не проявяваше признаци като да е толкова нахъсан. Забележи, че не казвам нищо за самото им изпълнение. В музикално отношение финландците се справиха страхотно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Хитлерина 6.11.2007 14:51:48 отговори + 0 0
Не видях някой да е коментирал следното - Максим Стависки откога свири на бас с Agathodaimon, нямаше ли да го съдят? Или бандата става по-култова по този начин, като имат поне един член, който е убивал човек? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 6.11.2007 13:43:33 отговори + 0 0
"пище" - колко си прав! Про-Рок трябва да трие тези мения! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

akne_and_komedons 6.11.2007 13:34:49 отговори + 0 0
aбе про-рок пуснете една новина- "младите българи-не знаят какво е правопис" като почета малко новини имам чувството че съм забравил как се пище на български еби му мамата ...верно че стачкуваха даскалите ама "убещания", "полувинчато" и надолу некви думи дето ги няма...ква е тая работа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 6.11.2007 09:51:55 отговори + 0 0
Scorpio, да не обещават, че всичко ще е на световно ниво тогава! аз отидох за Аморфис, но ми беше интересно след многото убещания и уговорки, дали ще ги има нещата, който бяха казани! за съжаление, както е винаги в България, нещата или не се правят, или се правят полувинчато! но четете правелно, не случайно казвам че това ми е номер 1 в кконцертите, каде заради любимите Аморфис, каде заради другите групи! все пак и бенедикшан и едгай са световни банди!
а сценичното поведение на Аморфис ли? определено не в това да говорят за задните си части! много е надъхващо да гледаш как човек с раста до няма и каде, куфее пред теб!
Scorpio: и да, спокоен бъди, хеви метъл от подобен род спирам да посещавам. Trash Till Death rules, до година и Боргир и Мейхем, Имортал, абе има какво да се желае още, има и то много!
Ае(nема) с пиис!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hades 6.11.2007 09:49:57 отговори + 0 0
Отидох заради Аморфис, стоях прав 10 часа, ушите ми даваха заето 2 дни, и бях тотално прегракнал, с две думи Невероятен концерт. Единствено ме издразни озвучението на Аморфис - вокала не изпъкваше над китарите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ZYKLON 6.11.2007 07:38:33 отговори + 0 0
Цър-Цър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 6.11.2007 02:59:23 отговори + 0 0
Анонимния по-долу, ще ме извиняваш, ама въпреки страхотното свирене, сценичното поведение на Аморфис го нямаше никакво. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 6.11.2007 02:52:03 отговори + 0 0
Amorphis направиха добро представяне, макар и не толкова добро, колкото преди няколко месеца на Wacken. Само не ми става ясно с какво изпълнението на Benediction е непосилно. Поубликата се кефеше много да, но това е факт по-скоро на фенщината и присъствието на име като Benediction на сцената, отколкото резултат от самото изпълнение. Хелоуин съм ги гледал 3 пъти вече, също толкова и Gamma-та, и включително и веднъж при съвместно изпълнение, и много добре имам представа за какво става въпрос. А Присъствието на Едгай на тази сцена беше с цел да се осигури "за всеки по нещо", тъй като Nuclear Blast издават всякакви стилове метъл. Концерта целеше да покаже широкия спектър на компанията, и тъй като другия вариант за известна хеви група беще Blind Guardian, които вече идваха, логичния избор бяха Едгай, което е и причината да присъстват на сцената. Купили сте си билет за 20 Years Nuclear Blast Festival, а не за Thrash 'Till Death. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.11.2007 02:49:19 отговори + 0 0
ZYKLON, мишко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ZYKLON 5.11.2007 23:09:06 отговори + 0 0
Трябва да си тотално вманиачен за да харесаш испълнението на едгай.Много хора ви го казаха това,което направиха Аморфис и Бенедикшън,е непосилно за много от групетата минавали през нашата китна родина. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.11.2007 22:58:56 отговори + 0 0
Чай малку. Или са сериозни и тогава не цепят смешки за т'ва, че имали коса на гъзъ, или са смешници и тогава няма какво да апелират към хората за разбиране. В общи линии бяха поносими, но накрая се изцепиха с това "Кой ще е след нас?" тогава, вече си заслужиха освиркванията.

Недей реди за сценично поведение. Аморфис (да не кажа и Ривендж) се справиха много по-добре от тях и най-вече 'щото направиха т'ва, за което повечето хора бяха отишли - свирене, пеене и куфеене. Ако пък са търсели контакт с публиката да бяха взели пример от Бенедикшън. Не знам как го направиха, ама запалиха хора да дивеят, които изобщо не ги бяха чували преди това. Да не говорим за басягата дет' излезна да навъхва хората да викат за бис.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Scorpio 5.11.2007 21:55:02 отговори + 0 0
ZYKLON, това, което за едни е смешно, за други се възприема по съвсем различен начин и няма лощо в това да не си толкова повърхностен, за да го оцениш. А ако, макар да не ти харисва, не можеш да оцениш желанието, енергията, сценичното присъствие и качеството на изпълнение на EDGUY... еми само жалко за теб мога да кажа. Аз се радвам изключително много, че този уникален фест стана реалност и съм благодарен много на Tangra Mega Rock и Nuclear Blast, че доведоха както една от любимите ми групи, очевидно и още 2-3 изключително качествени такива на една сцена! На феновете честито, на мрънкачите - много здраве! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Scorpio 5.11.2007 21:48:34 отговори + 0 0
Pusciferian, такива неблагодарници като теб трябва да получат забрана да посещават или най-малкото коментират такива събития. Това криво, онова криво. Първо половин час забавяне си е съвсем в реда на нещата, особено за такъв голям фест, второ организацията беше пъти, ама ПЪТИ по-добра от много от досегашните изяви на родни промоутъри. Да не говорим, че ако имаш малко по-добре развито съзнание ще оцениш достойнствата на всяка една група от феста, защото такива не липсваха ! Но за някои е по-добре да ограничат вижданията си до своите и да не зачитат другите около тях, да не се опит да погледнат от чужда гледна точка. Е, ако искаш да бъдеш от тези "псевдо хора" (изразите с тази дума май стана модерни ) - твой проблем, само че, както една голяма българска група завършва една от песните си - "Тъй, който другите осъжда бързежката, животът пък със него изтрива си краката!" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ZYKLON 5.11.2007 21:42:43 отговори + 0 0
Абе вие всички май мръднахте.Kalandor,научи се да изчиташ мненията до край и тогава се изказвай.Първо,никога не съм казвал нещо против хеви феновете,напротив групи,като ACCEPT,MOTORHEAD и MAIDEN,са ми тотални любимци.Второ просто изказах мнение,че Едгай не бяха за този фест.Просто изгледай шоуто на хелолийн и гама рей след няколко дни и тогава коментирай.Тази група е една най-смешните в метъла и го доказаха с пълна сила на 03.11 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 5.11.2007 21:22:03 отговори + 0 0
Pusciferian, значи, на концерта не бях, понеже от всичките групи ми харесват само Edguy, а другите едва ли щях да ги изтърпя. Но да намираш контакта с публиката за пошлотия е глупаво. Ако опира само до музиката, по-добре е да си я слушаш вкъщи и изобщо да не ходиш по концерти. Гарантирам, че ще чуеш песните много по-добре. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Дара 5.11.2007 20:04:57 отговори + 0 0
Хехе, а къде оставяш батетата канибали Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сатанимира 5.11.2007 18:30:06 отговори + 0 0
ООООО това беше ебаси концерта втори като Бенедикшън нямаааааа Главно заради тях отидах и яката се разцепих...... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 5.11.2007 17:48:40 отговори + 0 0
Не сблъсак, на представата за шоу. Едгай просто са известни точно с това което правят и те го направиха както само те си могат. Примерно на концерт на In Flames, няма да очаквам това поведение и в същото време групата да направи шоу. Но въпросната дефиниция за "шоу" не е някакъв стереотип. "Шоу" се получава когато групата успее да надъха публиката, нещо което определено се случи по време на изпълнението на немските веселяци. Далеч не съм очаквал феновете на Benediction, да скачат и те в тълпата. Не съм техен фен, както и не обичам да съм в месомелачката, това за мен е странно разбиране за готино изкарване на концерта, но просто такова ми е виждането за приятното прекарване на концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 17:08:07 отговори + 0 0
мислех си, че ако Едгай идват в Каварна и правят безплатен концерт ще отида, но неееееее, никога повече няма да ходя на такива прояви!
имам предвид хеви метал от това поприще! не съм фен, това се видя и на Гама Рей... хаиде, със здраве... като дойде нещо по незанимаващо се с мен, а повече занимаващо се със свиренето си, ще се видим там!
явно тук ства зблъсак на ниво представа за шоу! при мен то се определя от любимците ми, самовглабени в музиката си! аз това харесвам... не ми понася да ме карат да викам "оооооо иеееааааа" и тралалала дам, тва е зблъсак на това, кой какъв вид шоу харесва!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 17:02:10 отговори + 0 0
дам... човек може да се извини за грешка, но другите немогат да не се метнат в погуто! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Бенедикшън фен 5.11.2007 16:34:47 отговори + 0 0
Pusciferian, хайде да не си мерим ***-те за това кой колко ходи по концерти и още повече кой "колко разбира от тях". Всеки отива, за да изпита удоволствие от хубавата музика и живото изпълнение и всеки има право на мнение и вкус. А твоите постове(че и някои други по-долу) само се опитват да иронизират чуждото задоволство от доброто шоу, което както и да го погледнем не ти прави чест. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.11.2007 16:32:07 отговори + 0 0
Pusciferian, не знам кое ти се е видяло смешно, но...зад гърба си имам значителен брой концерти и не смятам, че съм се исказала смешно. Всеки с мнението си, но нека не го налагаме постоянно.
New Age Messiah, с две ръце подкрепям мнението!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 16:26:37 отговори + 0 0
Хайде, прав си! извинявам се... просто се изтарвах! не съм спал от концерта и сутринта се прибрах та веднага на работа... може би... няма значение! Искам и Бенедикшан и Аморфис на самостоятелни концерти, по такива фестивали човек неможе да се отпусне както трябва! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

New Age Messiah 5.11.2007 16:08:04 отговори + 0 0
Pusciferian,айде не подхващай темата за това кой колко разбита,защото малко ме съмнява да си излизал пред няколко хиляди души,да си ги държал в настроение повече от час,да се представиш перфектно във всяко едно отношение.Също така едва ли осъзнаваш калко е трудно.Харесвай си групите,които харесваш,лошо няма,но не се опитвай да си налагаш мнението и да обиждаш хората с различни от твоите предпочитания. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Венелин - Scorpio 5.11.2007 15:49:35 отговори + 0 0
Айде от мене една солидна галерия:
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=189077

Качил съм и няколко клипчета на Edguy тук:
http://store4.data.bg/cadamarteri/Clips/

Бях дошъл заради EDGUY, но макар да не съм почитател на този стил музика и Benediction ми направиха много добро впечатление както с поведение, така и с изпълнение. Amorphis си бяха класа наистина, макар и тях да не бих си ги пуснал вкъщи. И аз също искам да изтъкна перфектната организация на фестивала - другите промоутъри да взимат пример от Цонко, SME и Tangra Mega Rock !!! За EDGUY нямам думи, сбъдна се една голяма моя мечта... Един от най-приятните концерти, на които съм бил, а те не са малко Чакаме ви пак, момчета и разчитаме, че ще си изпълните обещанието възможно най-скоро!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Pusciferian 5.11.2007 15:44:43 отговори + 0 0
тук няколко менени бяха толкова смешни, че си пролича кой ходи по концерти, кой колко разбира от тях! клолнското поведение на едгай не е концерт а игра с публиката, нещо много под нивото на Аморфис! с дребни трикчета да си правиш име!
точно това очаквах от най-добрите на тизи фест! Аморфис и Бенедикшан!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.11.2007 15:22:27 отговори + 0 0
снимки скоро, че апарата се бъгна и ако са изчезнали...ще ги съдя тия от Nikon!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.11.2007 14:22:35 отговори + 0 0
Edguy разбиха всичките ми очаквания! Направиха перфектно изпълнение. Ходих на Iron Maiden, на Manowar ... обаче Edguy ги сложиха в малкия си джоб. Просто така се прави концерт - групата трябва да има постоянен контакт с публиката - все пак затова е лайф - за да можеш да видиш групата си на живо.

Benediction - никога не ги бях слушал, но адски много ме зарибиха и също дивях на техните песни.

Amorphis ... бляк - ужас. Не съм предполагал, че изпълнителите на Alone могат толкова сериозно да грачат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.11.2007 14:15:25 отговори + 0 0
EDGUY просто ме разбиха! Толкова дъгло ги чаках и не ме разочароваха изобщо. Не съм спряла да пея, викам, скачам, куфея...ааааа.....беше велико. Най-добрата група според мен на феста! Перфектни са просто, грешка нямат! Тобиас толкова ме радваше с неговата си радост и ....усмивката му..не слезе от лицето ...Хората умеят да правят шоу, да дарят феновете с любимите им парчета и да ни оставят без глас! На второ място класирам BENEDICTION! Размазаха просто!АMORPHIS са на трето място в класацията. Някак не ме грабнаха особено.Може би и бяхме вече доста изморени, но..някак дойдоха-изпяха си парчетата и си тръгнаха. Не ме впечатлиха особено, но не мога да кажа, че беше и зле.
За самия фест не мога да се оплача изобщо - влязох от пътрвите, паузите между групите бяха поносими. Само ме издразни охраната, че си подбираше по други критерий на кой да раздаде падналите перца и др. от групите.
Феста - за всекиго по нещо както се казва!
С риск да си нявлека гнева на много от вас, но... на EDGUY, купона и публиката беше най-яка!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.11.2007 14:13:15 отговори + 0 0
ей, хората с апаратите, дайте снимки Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Геди 5.11.2007 12:32:30 отговори + 0 0
...всъщност аз съм в грешка-Йан ми разписва диска, ама не видях добре на снимката, а там на място бях прекалено развълнуван за да помня... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Геди 5.11.2007 12:30:44 отговори + 0 0
Spirit - 2007-11-05 08:20:15
В грешка си - това съм аз. Двамата зад мен са мои приятели.

Жоро, не се прави бе! :-)))
Знаеш кой съм аз...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 12:15:24 отговори + 0 0
разбира се... живота е хубаво нещо :Д
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 5.11.2007 11:59:10 отговори + 0 0
Puciferian, все пак не може всичко да е мрак, кървища и депресия, нали ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дара 5.11.2007 11:50:49 отговори + 0 0
Много съм доволна. Единствено OVERDOWN не ми се връзваха в обстановката. THE REVENGE PROJECT показаха класа, достойна за международно представяне, AGATHODAIMON ми напомниха защо ги слушах преди време, а новия вокал ще им увеличи популярността. BENEDICTION ме изненадаха с външен вид и разбиха с наситен звук. Такава симбиоза между фенове и група отдавна не бях виждала, мометата ни се радваха почти толкова, колкото ние на тях. Стиснах им ръка при взимане на автографите, класата си е класа, а българското знаме отдясно до името на групата ми загря сърцето. Респект! EDGUY изнесоха страхотно шоу, Тоби си е Тоби и на сто години да стане, шоумен до мозъка на костите си. AMORPHIS забиха в типичния си стил, но дали защото бях премръзнала и изморена от седемчасовото чакане и скачане, не можаха да ми докарат екстаза от тазгодишния Вакен. Чудесен фестивал, сесиите за автографи трябва да станат задължителни за всички групи и мърчъндайзинга да покрива всички групи в достатъчни количества. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Pusciferian 5.11.2007 11:46:38 отговори + 0 0
ми... не че го подкрепям... не съм фен на хевито, но изключително много го уважавам... и все пак... едгай са... абе аде, бъдете си им фенове и със здраве... до година ТууЛ да видим, друго не ме вълнува особенно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 5.11.2007 11:40:33 отговори + 0 0
ZYKLON-e. Ей зарад такива като теб са слабо посещавани концертите. Щото вместо да се радват че има метъл, постоянно опяват.. тея са смотани, онея са псевдо, трети са ненам си к'ви. Хора които вместо да оценяват разрастването на метъл-сцената у нас (не визирам конкретно тоя фестивал) все нещо недоволстват. Ама що тая група, а не оная ? Аман заман. През оная работа ми е дали някой ме смята за "смотано хеви" или за каквото и да било. Мнението ти за мен ще ти го поискам като ми потрябва да си избърша задника с нещо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 09:50:17 отговори + 0 0
мразя фестивалите, човек не може да се наслади както трябва на групите! не е ли то да доидат, да свирят два часа, да се размажеш и да не можеш да си кажеш името отчетливо... не, тук трябваше да издаржа до последно, на всичкото отгоре и тея Едгей... да, яко ме напсуваите... псевдо група си остава псевдо група! и още нещо... видя се, че немски блек метал не струва! да бяха докарали нещо истинско - норвежко!
а преди това имаше и много обещания от организаторите който не бяха спазени! а любимото ми стана това: всичко ще е по план, спрете да мислите, че щом е в България, ще се закаснее с нещо! да-да, ама-не... отваряха вратите в 3, така ли? защо ни пуснаха в три и половина, ако не и малко по-късно?
няма значение, бандите и Аморфис си струваха... даже и евтиния билет си беше нещо... а най ми е вайно това ракостискане със всеки по отделно от Аморфис, това никога няма да го забравя!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pusciferian 5.11.2007 09:39:47 отговори + 0 0
Аз за Едгей няма да говоря нищо освен, че незнам какво правеха на тази сцена!


Бенедикшан! оле... по едно време незнам на кого ракоплясках повече, на групата или на публиката отпред! и двете бяха просто перфектни! не съм почитател на този жанр в музиката - метъл, но публиката беше безупречна! респект на всички доло!


Аморфис... не само ми надхвърлиха очакванията, но и ме распектираха завинаги! номер едно изпалнение си остава за мен, измести ми от първото място концертите на сепултура, корн и апокалиптика (каварна) за винаги! голям репект към пича с растата... аморфис си намериха човека, само това мога да кажа за него! голям респект, това да куфееф нонстоп и да ме изпалваш с чувството кадето не искаш да спреш да скачаш и да вартиш глава е невероятно!
респект!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

New Age Messiah 5.11.2007 09:25:09 отговори + 0 0
ZYKLON,извинявай,ама да наричаш Едгай псевдо група си е жива простотия.Концепцията на живото свирене /сега да ти обесня малко/ се изразява в това групата да излезе,да покажа какво може,хората да се изкефят на музиката,да стане шоу.Кое от изброените по-горе не се случи по време на изпълнението на 'псевдо групата'?Имаш късмет,че Бенедикшън бяха сравнително трезви по време на участието,защото иначе щеше да видиш как от сцената хвърчат бутилки от Джак Даниелс по публиката и разбитата глава на момиче от публиката,както се случи в Украйна.Ама нема проблем,кефи се,яка група са... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Spirit 5.11.2007 08:20:15 отговори + 0 0
Геди - 2007-11-05 00:10:43
Я...мен ме имало на втората снимка - малко от мен се вижда зад камерата вляво, a Томи (китариста) ми разписва диска...кеф

В грешка си - това съм аз. Двамата зад мен са мои приятели.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

blood_anarki 5.11.2007 00:25:02 отговори + 0 0
Изкътрих се на тоя концерт...Edguy тотално ме помляха..очаквах много силно изпълнение от клиповете, които гледах, но Тобиас Замет направо ми скри шайбата...хората около мен полудяха, тва беше на около 4 ред...направо съжалявах, че толкова крещях, половината изпълнение на Amorphis го изгледах с бира на една от седлаките, а те също забиха много мощно... ) въобще шоуто беше най-доброто за тая година, а публиката направо се раздаде на макс...

П.С. Не бях чувал нито една песен на Benediction, но сета им беш толкова як, че си счупих главата
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 5.11.2007 00:21:20 отговори + 0 0
Maedhros, евала! Много ми хареса коментарът ти! А и никът ти е готин, аз самият се пишех така на някои места едно време Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Геди 5.11.2007 00:10:43 отговори + 0 0
Я...мен ме имало на втората снимка - малко от мен се вижда зад камерата вляво, a Томи (китариста) ми разписва диска...кеф Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Khnoth 5.11.2007 00:08:19 отговори + 0 0
Айде пък догодина дано да видим на родна земя и великите и безмъртни IMMORTAL !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.11.2007 00:06:24 отговори + 0 0
Бай Марине, ако е онуз същото дет' са мааше в погото, идно таквоз малку с мешка, ако намериш инфо дай насам. Намислил съм да и говоръ.

За концерту ко да кажем. Овърдаун не ги хванах много, ама май има хляб в тях. Ривендж си изкъртиха. Бенедикшън размазаха. Аморфис си бяха Аморфис. Само Едпичовете нещо не хванаха ухото и окото, малко издразни типчето вокал да се праи на комик, ама нейсе. Отзадека имаше един типажи дет' разцепиха с танци на техните
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Геди 5.11.2007 00:00:26 отговори + 0 0
Аморфис са велики и на живо!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Maedhros 4.11.2007 23:56:10 отговори + 0 0
Концертът беше уникален, такъв каквото може да бъде за годишнина на Nuclear Blast, като лейбъла включи разнородни формации, така както се полага на истински фестивал. Тези, които са коментирали по долу че Eduy са развалили шоуто, се изказват абсолютно неподготвени . Навсякъде по белия свят се комбинират разнообразни стилове, без значение дали е летен или зимен фестивал, и хората си отиват за тяхната банда, а през останалото време си пият бирата и си правят каквото им харесва. Както обясниха Едгай, всички сме метъл, всички сме от една порода. Аз харесвам и 4те банди, плюс Revenge, така че не ми пречеше да се израдвам изцяло на шоуто. Имаше хеви, дет, дуум-прогресив (или както там водят Аморфис), имаше здрави родни банди, евтина бира, евтин билет.
Звукът на моменти беше наистина кофти, но благодарете за това на залата. Това е спортен комплекс, а не зала за изнасяне на концерти. Всеки който разбира малко повече от озвучаване, ще ви каже че да докараш кристален звук в такъв тип зала е невъзможно. Хората които подготвяха шоуто сме ги виждали на фестове в германия, плюс това тук бяха и Joker Media, така че проблемът определено не е бил апаратура и екип. Ревюто на "Про-рок" не искам да го коментирам, особено заяждането по отношение на публиката - да, ТЯ НАИСТИНА беше на ниво и това го казвам със самочувствието на човек който е гледал Аморфис 3 пъти за 14 месеца и мога да направя сравнение. Това е от мене. Очакваме Хелуин и Гама Рей!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 4.11.2007 22:35:56 отговори + 0 0
Анонимен - 2007-11-04 20:54:14
който се оплаква от звука,явно не ходи често на концерти - с времето се свиква . . .

Точно обратното е - колкото повече ходиш на концерти, толкова повече ти прави впечатление. Аз още помня първия си концерт - 1995 г. Iron Maiden, зала Христо Ботев. Тогава издивях тотално, но днес, като се замисля, няма как звукът тогава да е бил добър . . .
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Veso Varna 4.11.2007 22:20:18 отговори + 0 0
Размазващо!Уникално!Благодарности на организаторите на този велик концерт!Аз лично се кефя на всички банди от списъка и не останах разочарован.Оувърдаун не ги бях слушал,но ми харесаха.Revenge Project затвърдиха добрите ми впечатления и явно имат бъдеще.Agathodaimon и Benediction бяха ощетени от към звук,но доказаха,че са големи.Edguy показаха потенциала си,но сякаш не бяха за там.На тях им трябва самостоятелен концерт пред heavy фенове/мое мнение/.И накрая за AMORPHIS - Велика група!!!Вокала доказа,че има невероятен глас и вече напълно се е вписал в групата.
Други коментари са излишни - който е бил там чу и видя.Такова нещо не се забравя!!!А на останалите - изтървахте много!Дано занапред има повече такива фестивали!METAL FOREVER!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 4.11.2007 20:54:14 отговори + 0 0
Benediction показаха нагледно какво значи олд скуул дет и отношение към публиката - най-добрата група на феста според мен

другите също бяха много добре,даже Оувърдаун ме изкефиха

феста беше перфектен,от толкова групи и стилове не вярвам да има някой,който да е останал недоволен

който се оплаква от звука,явно не ходи често на концерти - с времето се свиква,не прави впечатление и ти звучи все едно си си в хола и си си пуснал уредбата

вечен респект за Бенедикшън
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

FUCKING_YEAH 4.11.2007 20:22:58 отговори + 0 0
панталона на тоби беше като на paul stanley от kiss Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xaxa 4.11.2007 19:40:22 отговори + 0 0
@Kalandor - поне за едно си прав - трее се заяждаме с вас !!!! па кой къф метал е не знам

на едгай феновете честито
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2007 19:31:41 отговори + 0 0
Доста хора действително бяха дошли само за Едгай(и аз с такива нагласи тръгнах), но които са си тръгнали след тяхното изпълнение могат само да съжаляват, Аморфис просто бяха страшна класа, нищо чудно да си увеличат феновете в България след снощи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

LoVe_GuN 4.11.2007 19:28:55 отговори + 0 0
Звука по време на изпълнението на Едгай беше просто отвратителен , пичовете направо се бореха да изкарат някакво по-сносно звучене, нищо чудно че на втората песен ни разпяваше 10 минути Тобиас. Добре че за Аморфис настроиха нещата както трябва, тяхното изпълнение беше размазващо от край до край, много добре си бяха подбрали нещата, имах резерви към новия вокал, но в грухтенето е просто страхотен ,а и с чистото пеене се справи добре. Човека с който бях на концерта се издразни че не са изпълнили повече неща от по-прогресарскирте си албуми, но честно казано като чух Алоун не съжалявам че пропуснаха тази част от творчеството си, просто на този вокал не му е тва силата. За другите групи нямам какво да кажа, влезох по средата на Бенедикшън и честно казано не можах да различа кога свършва една песен и кога почва друга, но и никога не съм разбирал от по-екстремните стилове метъл, така че ако е имало хора които са се кефили на тая група - евала, да правят по-често такива фестове- за всеки по нещо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Варна 4.11.2007 19:22:49 отговори + 0 0
Страхотен концерт-много големи AMORPHIS!!!
Публиката не беше повече от 2000 души-срам за БГ-то!!!
Отвратителен звук на БГ-групите и BENEDICTION!
Който не е дошъл само може да съжалява!
We rock! You rock))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ZYKLON 4.11.2007 18:27:04 отговори + 0 0
Kalandor нещо да съм казал за блек метал?Ама наистина сте смотани. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sorgenskammer 4.11.2007 18:23:14 отговори + 0 0
Абе аз сериозно ще ставам фен на Аморфис... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

HELL_HORSE 4.11.2007 17:53:45 отговори + 0 0
като цяло концерта беше супер

недостатъците бяха в звука на бандите мн гадни бяха басовете на benediction
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boodoom children 4.11.2007 17:35:14 отговори + 0 0
Перфектен концерт. Колкото за тоалетните от вън имаше химически безплатни тоалетни, но повечето хора не ги видяха и се редяха за по 50 стотинки.Групите до една бяха страхотни, а организацията беше супер яка.Благодаря на организаторите за това,че домъкнаха тези страшни банди. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


acid_burn 4.11.2007 16:49:14 отговори + 0 0
А забраих да спомена че тва с кенефите беше яко тъпо.. избиха си бирата от по левче хората, кво да правим.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мъхчето 4.11.2007 14:57:07 отговори + 0 0
BLACK WINTER DAY in Winter Palace-друго няма...ааа има....русенците не бяха за там,няма какво да се лъжем Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stormcrow 4.11.2007 14:35:14 отговори + 0 0
Лично аз съм много доволен. Забавлявах се на макс ! Какво да кажа - Overdawn не ги бях слушал, харесаха ми. За втори път гледам TRP и осново съм възхитен(имат нов басист май...).
Agathodaimon, според мен, бяха най-прецаканата група от всичките шест - звукът беше отвратителен, микрофонът на Sathonys си беше направо спрян, което най-здраво се отрази в изпълнението на Serpent's Embrace.. Иначе новият вокалист си го бива - стабилен е и очаквам силен нов албум
Benediction ... лично аз не очаквах това, което показаха. Изключителен саунд, перфектни резачки, макчащ ритъм и безупречни вокали! Дори самите те очевидно също много се накефиха на феновете си тук, щом и снимка си направиха чак...
Edguy бяха групата, заради която бях в Зимния дворец и просто...дълбол поклон пред петимата. Какъв страхотен фронтмен е само този Hellfire Tobi..шеги с Felix, шеги с Iron Maiden, шеги със самият себе си дори...и как пя само, а? Аз лично съм много съм доволен - искрено се забавлявах, виках с пълно гърло(на Mysteria дори почти загубих гласа си..)и не усетих кога изпълниха 12-13 песни. Бих ги гледал пак с най-голямо удоволствие, честно! Страхотна група !
Amorphis също много ми харесаха, само дето на любимата ми House of Sleep звукът адски се прецака и не можах да и се израдвам в максимална степен...но все пак, заслужават адмирации, защото показаха, че на живо са страхотни. Поне толкова, колкото и в студиото, че дори и повече.
Благодарности към организаторите, които доведоха тези прекрасни групи в тази студена есенна вечер . Евала !

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 4.11.2007 14:34:23 отговори + 0 0
ZYKLON - можеше да си спестиш коментара за Edguy - имаше предостатъчно хора отишли на този концерт заради тях, ама не, ние сме зли блек-метъли и требе да се заяждаме със "смотаните хевита". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 4.11.2007 14:32:29 отговори + 0 0
Като цяло съм доволен, макар че можеше да се иска повече. Платените тоалетни си бяха живо престъпление, обаче. До колкото знам нямат право да искат вход, ако се продава бира.
За групите - взех си автографи от Бенедикшън и Аморфис, макар че не съм фен на британците, но така се случи, че се озовахме на едно и също място по едно и също време, та си казах "Що пък не?" Попитах ги защо няма нищо тяхно, което може да се купи, а те обещаха, че ще има догодина. А от Аморфис си взех поименен автограф! Това беше групата, заради която отидох.
Едгай ги гледам за втори път и за втори път не ме впечатлиха, но откровено се изкефих на Имперския марш. Ако някой го има, моля нека го пусне.
Agathodaimon (I-got-a-demon) са една от малкото блек групи, които може да се каже, че харесвам. Хубаво беше, че ги видях. Още повече, че според сайта им не са имали много концерти в историята си, така че си беше ценно.
За българските групи - за съжаление не мога да кажа нищо за тях, тъй като ми бяха непознати, но останах приятно впечатлен от тях. Още повече когато един приятел си взе СД на Revenge Project.
Като прибавим към това и някои лични мои изживявания мога да кажа, че този ден ще го помня винаги.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 4.11.2007 13:24:15 отговори + 0 0
Две грешки в сетлиста на Amorphis: преди Sign from the North Side е изпуснато краткото интро Karelia от същия албум (The Karelian Isthmus, дебютния), а Her Alone изобщо я нямаше - тогава се свиреше Alone от Am Universum.

Иначе мероприятието беше размазващо, стига да ги нямаше проблемите с организацията. Amorphis изкъртиха, Benediction и те, а на Edguy поне бяха забавни (особено гаврата с Имперския марш). Agathodaimon ми бяха непознати, но много ме израдваха, а Revenge Project си бяха на ниво както винаги. За сметка на това първите Overdawn бяха напълно излищни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бай Марин 4.11.2007 13:08:41 отговори + 1 0
Аз пък се чудя - до един от входовете в залата през целия концерт някакъв отчаян младеж се опитваше да омилостиви едно дребно чернокосо девойче - то не бяха стойки, падане на колене, същинска драма!
Някой знае ли как се развиха нещата, понеже почнаха Аморфис и не дочакахме развръзката.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 4.11.2007 12:53:04 отговори + 0 0
Беше страхотно! Оувърдаун са много готини момчета, Ревендж-а няма кво да говорим Другите не са ми много по вкуса, но просто Едгай.....още не мога да се съвзема, ПО ДЯВОЛИТЕ...!!!!!! m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

New AAge Messiah 4.11.2007 12:29:48 отговори + 0 0
Edguy напрао ми отнесоха главата.Много приятно ме изненадаха от към изпълнение.Тоби извади супер як глас.За съжаления бях на рожден ден и не изчаках Аморфис,но от това,което видях мога да кажа,че това беше един невероятно добре изпълнен и организиран концерт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Саруман 4.11.2007 11:47:02 отговори + 0 0
Беше просто невероятен ,уникален ,размазващ концерт.Такъв скоро на дали ще видим.Невероятно съм доволен че видях и едни от лобимците си AGATHODAIMON и най-вече че се запознах лично с вокала им!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ivanski 4.11.2007 11:31:00 отговори + 0 0
Нямам думи първо Benediction размазаха положението,после Amorphis довършиха започнатото m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metalhead 4.11.2007 11:29:08 отговори + 0 0
жестоко Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stanislav 4.11.2007 11:12:37 отговори + 0 0
щастлив съм!on rich and poor в Македония не я свиреха и страшно много я исках,ама всъщност какъвто и плейлист да бяха изпраскали,пак щеше да е велико!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 4.11.2007 10:35:34 отговори + 0 0
Бенедикшън и Едгай ,просто размазаха ,ама Аморфис нещо не ми харесаха,не знам защо!Иначе феста си беше супер,впечетление ми направи пропусквателния режим,и организацията, беше наистина приятно изживяване! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дю 4.11.2007 10:24:00 отговори + 0 0
Изключително позитивни впечатления от всички групи н феста и особено от онези техни представители, който удържаха с нас до изгрев слънце! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Bloodymirova 4.11.2007 10:12:30 отговори + 0 0
В интерес на истината влязохме в залата чак за Benediction. Била съм на такива маратони и преди и исках да си пестя силите за Amorphis, щото за тях отидох предимно. Изобщо не ме разочароваха; изпяха доста от любимите ми парчета - хората дет трябваше да дойдат пък в последния момент изклинчиха, много трябва да ви е яд (вие си знаете кои сте ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.11.2007 02:37:46 отговори + 0 0
живи да ги оплачеш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Garo - WWizard®©™ 4.11.2007 01:58:21 отговори + 0 0
Дори не са им позволили да окачат трансперанта си! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Garo - WWizard®©™ 4.11.2007 01:48:54 отговори + 0 0
Е, ако The Revenge Project разполагаха със звука, светлините и времето на Amorphis щеше да е още по-яко. Но за наш'те банди винаги се натиска бутона "демо", когато са в позиция на съпорт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ГАрван4ето 4.11.2007 01:39:12 отговори + 0 0
Велико беше!!! Определено ще се помни дълго!!! Впе4атление ми направиха The revenge project и то много,МНОГО добро,бяха размазващи!!! Benediction разтърсиха цялата зала с убийствен саунд и разкъртиха с пого. НА Edguy просто бях в унес от кеф,но за съжаление на Amorphis много се бях уморила (въпреки,4е са едни от любимците ми) !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


X_NRG 4.11.2007 01:25:39 отговори + 0 0
Адреналиновия поток докато не спре, само това ще ми е коментара. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

LinkRage 4.11.2007 01:10:54 отговори + 0 0
Беше велико, просто не мога да говоря в момента направо (освен че попрегракнах )!!!!!

The Revenge Project...
Тия хора им гледах треснята преди точно една година...днес специялно влезнах в залата да разбера каква е тая яка музика - оказа се че това са T.R.P.!!!
Направо не можах да повярвам как са се промeнили за 1 година като звучене и идеи, и всичко!!!
Почвам и на техни концерти да ходя вече !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

aviff 4.11.2007 01:10:40 отговори + 0 0
не е лесно да си ***, Зиклоне. оди да копаш на село, кат не ти разбира акъла! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ZYKLON 4.11.2007 00:58:26 отговори + 0 0
отидох на фестивала най-вече заради BENEDICTION,но това,което направиха AMORPHIS няма аналог в концертите в България.само една упрека към организаторите.Знаем,че мотото беше,За всекико по нещо.И че точно EDGUY са имали възможност,точно на този ден и дата да са в СОФИЯ,но тази псевдо група развали цялата вечер.Не искам да коментирам повече испълненията на разни позьори в прованса,но това,което направиха AMORPHIS тази вечер е наистина уникално. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Garo - WWizard®©™ 4.11.2007 00:42:52 отговори + 0 0
Съвсем сурови снимки и клипове на The Revenge Project и Agathodaimon тук: http://mp3bg.eu/gmn/pics/live/071103nb/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


cavanagh 4.11.2007 00:41:00 отговори + 0 0
Страхотен концерт. Много добри впечатления, особено от Бенедикшън и най-вече от Аморфис! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".