Bruce Dickinson: "Фестивалът "Glastonbury" е за средната класа, не бихме свирили там"

31 май 2014, 16:13 ч. 732 / 8 36
пред./следв.

   Фронтменът на IRON MAIDEN Bruce Dickinson коментира евентуално участие на групата на фестивала "Glastonbury", хедлайнъри на който това лято са METALLICA, определяйки събитието като насочено към средната класа и заявявайки, че "Девиците" нямат никакъв интерес да свирят там. Dickinson не пести епитети, заклеймявайки "Glastonbury" като "най-буржоазния" фестивал на планетата и че MAIDEN ще оставят средната класа да го посети, а те ще очакват своите истински фенове на "Sonisphere" в Небуърт.

   Интересно е, че METALLICA ще свирят и на "Sonisphere", а по стечение на обстоятелствата барабанистът на американската четворка отговаря задочно на Dickinson за сравненията между двете групи. Lars Ulrich доброволно дава първенството на британците в теоретичния спор коя от двете банди - IRON MAIDEN или METALLICA е по-велика. Коментирайки така твърдението на Dickinson, че MAIDEN са по-големи от METALLICA: "Никога не бих оспорил това. Винаги ще подкрепям Bruce Dickinson, каквито и безсмислици да говори. Това е част от забавлението. Така че - Напред, IRON MAIDEN! Всичко е наред".

   След малко повече от две седмици (на 16 юни) предстои третото гостуване на IRON MAIDEN в България, на което отново ще можем да направим и оценка на живо на качествата на бандата.

 



Коментари   (36)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Аспарух 20.06.2014 13:22:50 отговори + 0 0
Това беше грубо за средната класа феновете си са фенове не можеш да ги подбираш много се самнявам да го е казал пак някои си търси сензация а що се отнася до това коя група е по велика Metallica има малко повече фенове но на върхъ на хранителната верига са IRON MAIDEN Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Светлана Дичева 4.06.2014 15:19:42 отговори + 1 2
Брус може и да има талант ама е адски прост.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Брус 2.06.2014 12:39:14 отговори + 1 2
...нормален британски дришльо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гошо 2.06.2014 09:44:42 отговори + 0 2
Брус,а ти какъв беше когато нямаше нищо?.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

талпа 1.06.2014 18:55:58 отговори + 0 0
Само да вметна, по повод числата и продажбите и слушаемостта - колкото по-известна стане една група, толкова по-известна продължава да става с течение на времето, точно като една лавина.
Представете си, че последните няколко албума на Металика бяха издадени от някаква нова, неизвестна група. Без никакви стари лаври, на които да се носи. И докъде ще стигне? До някой подлез може би.
И за да не каже сега някой, че подкрепям Мейдън - работите там едва ли биха били много по-различни. Това, което е направило всяка от двете групи толкова големи, е бил факта, че са били сред първите, и че са имали късмет.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Плюс минус 1.06.2014 13:29:29 отговори + 0 0
А ти да си чувал за нещо като представителна извадка? Не си нали? Щото не ти изнася. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the hellion 1.06.2014 12:41:52 отговори + 0 0
Плюс минус,
дали всеки, който слуша една група има ФБ? А дали всеки, който има ФБ, има душ?

Престани да връзваш факти, които не могат да бъдат вързани.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellrider 1.06.2014 12:07:46 отговори + 0 0
Чисто от към рок/метъл фенове Мейдън и Металика имат напълно поравно фенове,както и че колкото и хейтъри да имат,няма хора,които поне малко от малко да не ги слушат!А голямата разлика в хората слушащи Металика (казвам просто слушащи,а не фенове),всички знаем от къде идва,хора слушащи всякаква музика,като се въртят тези 4-5 песни до безкрай дори и по дискотеките!А иначе не се карайте,разбира се,че е въпрос на вкус,кой с коя група е израснал и тачи повече,но и двете групи са толкова велики,че спокойно можем да им благодарим за това,че ги има и вероятно за това,че сигурно повече и от половината хора тук са прослушали тази музика благодарение на една от двете банди,или и двете даже! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal_forever 1.06.2014 11:59:09 отговори + 0 0
Слушам и двете групи, но не съм запален фен на нито една от тях. Те правят различна по стил музика и е неуместно да бъдат сравнявани.
Що се отнася до изказването на Dickinson - не му прави чест! Некоректно е, и непрофесионално! По същата логика, може да се каже, че публиката на Bon Jovi, например, е по - интелигентна.....!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Iron one 1.06.2014 11:58:50 отговори + 1 0
Ама разбира се,че статията не е преведена правилно! И как може да обиждате 2 от най-великите групи??!!! Аз съм болен фен на MAIDEN,Metallica не са ми в топ листата,но ги уважавам безкрайно много и даже не мога да си представя как е възможно хора слушащи Metal музика да плюят банди като тези двете-едната най-великата в класическия хеви метъл,а другата в траша до определен период,а после и в по-комерсиалния рок... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Плюс минус 1.06.2014 11:37:45 отговори + 0 0
Иска ти се, ама нъц.
Важното е колко хора песни на коя група си пеят сутрин под душа. Това никой няма как да знае. Но и децата в основното училище могат да предположат, че е пропорционално на броя на хората, които си купуват албумите и ходят на концертите на съответната група. Или на броя лайкове във ФБ. Със сигурност група която има 100 000 лайкове си я тананикат под душа повече хора отколкото такава, която има 100 лайка.

Ей това е моята логика. Извинявай, че тя е твърде сложна за тебе
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the hellion 1.06.2014 11:28:47 отговори + 0 0
Плюс минус, благодаря ти, че сам обясни несъстоятелността на собствената ти логика. Именно това се опитвах да ти кажа - че с числа не можеш да обясниш всичко, когато става въпрос за музика.

В края на краищата важното е какво си пееш сутрин под душа!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Washed 1.06.2014 10:12:21 отговори + 0 0
Когато фактите говорят и Боговете мълчат.
Гроздето е кисело.
Кучето си лае, керванът си върви.
...и други народни мъдрости.
Апропо, дърти милионери с огромни имения, частни самолети, бизнес машина, която даже вари биричка и последен хит, в който става въпрос за тъмното от преди 22 години...Не! Те не са буржоа. Много са трю даже. И 100% райдер листът им е три реда - душ да има, малко пиене и хамбургер. Ама няма по-скромна група, сигурен съм. Толкова народни, толкова земни, толкова скромни, толкова свежи.
Гинко билоба и чай от мечо грозде му е майката за дядовците, да не се излагат пред младежта.
И още нещо: Как пък веднъж "отвратителната" Металика, която даже (все пак!) свири траш метъл, не се изказа гадно за някои колеги. И това при всичкия хейт към тях.
И да ме извинявате драги елечета, но какъв по-добър суперлатив, да кажеш за една група, че всички започват да слушат метъл точно с нея?! Наистина, ако съм на някой от четиримата, всеки ден ще пускам сълзичка от умиление заради този факт. 4-5 000 деца отиват всяка седмица и си купуват (за даунлоада не знам) Черния албум. Над 16 000 000 само в САЩ!
Когато фактите говорят и девиците мълчат!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Плюс минус 1.06.2014 10:01:29 отговори + 0 0
Вие сте м*лоумници.
Като се сравняват 2 групи по числови показатели - единственото значимо са техните показатели. Това че някой страничен на стила имал по-високи показатели абсолютно нищо не значи.
Ако се мерим аз и ти кой е по-висок и се окаже, че съм аз - кво - ще ми кажеш, че не съм щото Денис Родман е по-висок от мен ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лачирейс Кучев 1.06.2014 02:52:38 отговори + 0 0
Плюс минусе, това че на Криско и Мария Илиева (или Каратистко и Мераклия Махмурлиева) новото парче за 10 дни има над 1 милион гледания в Тубата, колко точно те възбужда? Вкарваш числа и после казваш, че еди кое си нямало общо. Напротив, да се вкарват числа в схемата е страшно клише и винаги ще се появи някой, който да се заяде с тебе, цитирайки числата я на Бийбър, я на Бритнито. Стига простотии бе, тате, както се казваше в "Опасен чар". Ясно е, че няма и няма да има критерий за това дали Мейдън са по-велики от Металика или обратното, или не знам си какво. Що се занимавате с глупости... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Плюс минус 1.06.2014 00:46:29 отговори + 0 0
100 хил си ги сънувал. Все едно де Лепа ти Брена и 1 млн да е събрала - тва няма нищо общо.
Пък до мен на Мейдън инаше хора, които изобщо не мръднаха. И?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the hellion 1.06.2014 00:23:33 отговори + 0 0
До Плюс минус
Понеже Лепа Брена е събрала навремето 100 000 на ст. "В. Левски" нея къде да я сложим?

През 2008 на концерта на Металика до мен имаше хора, които живнаха само на баладите. През останалото време се прозяваха.

Числата са важни, но не са всички!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Вики 1.06.2014 00:05:04 отговори + 0 0
И заглавието е:

Iron Maiden say NO to Glastonbury

HEAVY metallers Iron Maiden have vowed never to follow pals Metallica’s lead by headlining Glastonbury Festival.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хеймс Джетфийлд 31.05.2014 23:35:50 отговори + 0 0
"Personally I have no interest in going to Glastonbury. In the days when Glasto was an alternative festival it was quite interesting. "Now it's the most bourgeois thing on the planet. Anywhere Gwyneth Paltrow goes and you can live in an air-conditioned yurt is not for me... I'll leave the middle classes to do Glastonbury and the rest of the great unwashed will decamp to Knebworth (for the Sonisphere festival) and drink lots of beer and have fun."

Ето това са точните думи на Брус, казва, че когато е бил фестивал за алтернативен рок е бил интересен и не говори само за феновете на Мейдън, а за всички, които не харесват такава музика, могат да идат на Sonisphere!!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хеймс Джетфийлд 31.05.2014 23:23:12 отговори + 0 0
Изказването на Брус е тъпо, или поне това, което е "преведено" тук, просто не подхожда на човек на неговото интелектуално ниво, това е истината, но и че тук са се юрнали доста "интелигентни" писачи и това е факт. Истината е, че истинските ценители на метъл музиката (не говоря за "тру"-та и "елеци", най-добре си избийте тези думи от речника) харесват и Мейдън и Металика, повечето млади слушатели (тук се включвам и аз самият)започват да слушат тази музика в 90% от случаите с тях, това, че Металика се слушат от по-широка публика извън рок/метъл аудиторията и, че са по-масови като цяло е съвсем отделен въпрос! Истината е, че и без двете банди хеви метълът нямаше да оцелее в този вид, в който е днес! И двете банди са повлияли на хиляди банди, и на десетки течения, като Мейдън, като по-стара банда, са повлияли на самите Металика, самият Ларс, любим обект на оплюване от страна на "хейтърите", вслучая се е изказал мъдро, и то като фен на Мейдън, поставя тях пред Металика, в случая всякакви чешания на езиците, как някоя от бандите не струвала, или коя била по-велика са напълно излишни и комплексарски! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Protamine 31.05.2014 22:33:52 отговори + 0 0
Бирата му не струва на тоя рицар... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ломбардо 31.05.2014 22:11:42 отговори + 0 0
умрял е тоя мозък отдолу!имам чувството,че е коментирал николай бареков Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фЕърчо 31.05.2014 21:58:04 отговори + 0 0
Глупаци...как можете да сравнявате двете групи?! Поне да бяха в близък стил или поне на на едни години. Мисля,че всяко новоизлюпено пе***че започва с Meталика и това обяснява "големите" им продажби. Всеки себеуважаващ себе си дърт метълист знае точно кога умря Металика и точно колко струват от 10 години насам. Мейдън са за малко по-интелигентна публика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Плюс минус 31.05.2014 21:31:02 отговори + 0 1
И по какъв показател е това?

The New York Times reporting in 2010 that they have sold over 85 million records worldwide

Metallica ranks as one of the most commercially successful bands of all time, having sold over 120 million records worldwide

Във ФБ

Iron Maiden
12,684,438 likes · 157,032 talking about this

Metallica
37MTotal Page Likes · 459.3KPeople Talking About This


2007 г. Мейдън не напълниха стадион Локомотив
2008 г. Металика напълниха Васил Левски
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ломбардо 31.05.2014 21:29:26 отговори + 0 1
тоя пресипнал койот брус да си кара самолета и да не дъвче металика,които са светлинни години пред мейдън Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


asdfg 31.05.2014 20:57:33 отговори + 1 0
Много ясно, че мейдън са на светлинни години от ПЕДАЛИКА даже няма място за сравнение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

aaaaa 31.05.2014 20:42:55 отговори + 0 0
Наистина статията не е интерпретирана правилно, и предизвиква съвсем други реакции публикувана така Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Фуфи 31.05.2014 19:06:29 отговори + 0 0
По- зле интерпретирана статия не бях чела. Прочетете оригинала, на английски, ако искате да разберете какво казва той всъщност. Това тук е под всякаква критика... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фЕърчо 31.05.2014 18:41:52 отговори + 0 0
Да ви пръдна на постовете. Аз пък с нетърпение си чакам Мейдън. А ония бухали force и Мунчо...те да си слушат Nothing Else Matters и Преславка. Айде в канала при другите фекалии... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Bowie му майката 31.05.2014 18:27:07 отговори + 0 1
Аз дали може да помоля да докарат Glastonbury тук, пък Мейдън да си свирят в UK? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 31.05.2014 18:13:19 отговори + 0 0
Пука му на Хетфийлд кой е по-по-най.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мунчо 31.05.2014 18:12:47 отговори + 0 1
На тоя пък кога му порасна работата толкова? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пелвис Ресли 31.05.2014 17:54:28 отговори + 0 0
Знаех си!
Никой от средната класа не ходи в Армеец... за това и концерта ще е там! Тъй като на средната класа никъде не и се ходи тази година... за това няма да има и METALLICA!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

force 31.05.2014 17:54:08 отговори + 0 1
а музиката им не става и за под средната класа! прехвалени бездарни девци! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

666 31.05.2014 16:42:04 отговори + 0 0
Късно за кого? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Брусчо 31.05.2014 16:36:51 отговори + 0 1
След 10 години ще се бутат да свирят за "средната класа", ама ще е късно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".