Концертът на CANNIBAL CORPSE ще бъде в зала "Христо Ботев"

31 яну 2007, 13:29 ч. 257 / 6 37
пред./следв.
Организаторите "Most of Evil Music" разпространиха официална информация за предстоящия концерт на CANNIBAL CORPSE в София. Той ще се състои на 5 март в з. "Христо Ботев", началото е от 19:00 ч., билетите ще струват 25 лв. на предварителна продажба и 30 лв. на място. Те ще се продават в магазин "О.Ч.З." в София и чрез мрежата на Eventim.bg. Съпорт банди на шоуто ще са DISAVOWED (Холандия) и URKRAFT (Дания).
   Очаквайте скоро и стартирането на специален сайт за концерта на "Канибалите", реализиран от 'Про-Рок', по подобие на Evergrey.Pro-Rock.net.

   Във връзка с много запитвания на фенове - билетите за неосъществения концерт на VADER в София ще важат само за следващо гостуване на поляците, за което се водят преговори, но не и за шоуто на CANNIBAL CORPSE.

още за:

Свързани новини

Няма свързани новини.



Коментари   (37)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


На сметка само за 25 2.02.2007 13:27:44 отговори + 0 0
Абе горе доло т'ва 20 или 26$(долара) това сега колко ще рече по нашият тука в BG курс/долар-лев.Значи там отвът големият гьол C.CORPSE свирят за окло 36 или 38 кинта наши пари.Незнам ама аз така го изчилявам мое и да греша нещо ?!? Значи тук в България си е много по-евтино и на сметка да гледа човек някоя по-извесна група отколкото в Еропа или в Щатите.Това само за 20/25 кинта (наши пари) не е никак лошо на далавера си е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.02.2007 13:14:04 отговори + 0 0
И пак за промоутърите: ясно е, че всички като "метали" искате да се обедините, да се подкрепяте, да подкрепяте сцената и да казвата - ами да те не са виновни, то групата - то добре че ги има. Ако това става в читалището в Долно Уйно както и да е - ама тук е по-сериозно. Билета си е билет, задължението си е задължение, дадената дума си е такава. Не може да кажеш - ехее ща важаат за Cannibal, за да отървеш боя и после - аааеее айде не, духате с по 20лв, трябва да си търсим тъпите права и пари, иначе ще се навъдят (както става) 50 агенции и всичките като ни преебат по един концерт какво ще стане? Не става така. И аз съм ЗА концерти и всичко, и гледам да ходя на всички и ги подкрепям и тн, но някои неща са принципни.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.02.2007 11:01:51 отговори + 0 0
Хубаво е че група като Кенъбъл Корпс ще свири във София за да покаже как от тежкият метъл могат да се правят пари и то много вместо да се хленчи че пазара бил малък или били неразбрани. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Corpse 2.02.2007 08:44:18 отговори + 0 0
Билета за Cannibal в Щатите беше 20$ ама тва беше 2001ва Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MasqueradeBall 2.02.2007 01:27:35 отговори + 0 0
HSF, гледах ги в Канада преди два месеца, билета беше 26$. Но мен ако питате колкото и да вложите в тази МАШИНА ще си струва до всяка стотинка! Cannibal Corpse са велики и желая на всеки от вас да ги види и усети на живо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Leper_Messiah 1.02.2007 23:58:03 отговори + 0 0
Ха наричаш Кинг малко събитие .... лошо пич ... лошо .... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

лошо 1.02.2007 22:43:22 отговори + 0 0
към анонимния:'Това на Cannibal Corpse не е ли втори концерт за MOST OF EVIL?"
Не приятелю за съжаление не си прав.Преди това направиха ANCIENT,VADER,CATAMENIA,KING DIAMOND и други по-малки събития;-))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.02.2007 22:15:48 отговори + 0 0
Това да не е билет за трамвай, че да има фиксирана цена :-D Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

HSF 1.02.2007 21:21:33 отговори + 0 0
Само от любопитство-колко струва билет за Cannibal в Щатите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Felly 1.02.2007 18:41:48 отговори + 0 0
@ CORPSE: Как какво от това!? Само потвърждаваш това,което казвам, а именно, че концертите на подобни групи в България са мнооого успеши,пред повече публика отколкото обикновено събират тези групи, съответно е нормално да ги лапат разни промоутъри, а пък как ще се наричат няма значение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 1.02.2007 17:39:23 отговори + 0 0
Това на Cannibal Corpse не е ли втори концерт за MOST OF EVIL? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.02.2007 17:36:57 отговори + 0 0
На 5 март ще е касапница !!!!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boodoom children 1.02.2007 16:59:46 отговори + 0 1
Не търсете под вола теле, а се кефете , че Cannibal ще дойдат бе хора.Все пак евала на MOST OF EVIL , че правят такива концерти въпреки всички трудности но мнозина не могат да разберат това.И аз изгорях с 40 лв за Vader но ще хода на Cannibal и стига толкова хленчене и Vader ще дойдат спокойно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

сульо 1.02.2007 14:36:24 отговори + 0 0
"От мен да знаете- щом няма дискове и тениски на входа- групата не е дошла "

И от мен да знаете - ако барабаниста не пикае на изхода - значи са свирили зомбита-двойници!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.02.2007 14:27:43 отговори + 0 0
На Napalm Death нямаше дискове и тениски на входа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 1.02.2007 14:12:17 отговори + 0 0
Тук въпросът е че пич от MOST OF EVIL излезе пред всички (на проваления концерт на VADER )и заяви
"Пазете билетите за CANNIBAL CORPSE- те ще важат"

Felly каза:
Внимавайте с тях, купете си билети на входа, майната им на 5-те лв. разлика.

Е точно от входа купих за VADER- никой не спомена че са на километри от границата
От мен да знаете- щом няма дискове и тениски на входа- групата не е дошла

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Corpse 1.02.2007 12:24:40 отговори + 0 0
еи Felly кво като си ги гледал в Лондон бе? аз съм ги гледал в Щатите в зала по-малка от Средец и кво от тва? кви са тия глупости а? важното е че ще дойдат да свирят в Bulfuckingaria!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Leper_Messiah 1.02.2007 12:17:32 отговори + 0 0
Така , нека сега го направим заедно . забравете сички глупости за които мислите в момента и бройте от 10 назад .. 9... 8 ...7... така сега го кажете на глас .. 5 март - Cannibal Corpse в България ... а вие все още ми ревете за скапаните Вейдър !!! Нищо против пичовете ама неможе да се споменава името им пред това на една от емблемите на един цял стил ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Felly 1.02.2007 10:58:50 отговори + 0 0
Абе пичове, не ме разбирайте погрешно! Наясно съм, че Most of Evil не са пряко виновни за проваления концерт на Vader, но някой от анонимните по-долу беше прав-плащаш за нещо и не го получаваш! Ние, феновете не се и не бива да се интересуваме за разни проблеми, засягащи отношенията между промоутъри и банди. Дадохте по 20лв. или колкото е там и получихте ли Вейдър-НЕЕЕЕ! Ами тогава!? Билетът е договор между вас и промоутъра, не между вас и групата. Вие сте длъжни да му дадете еди-колко си лева, той е длъжен да ви даде "културната проява", изписана на билетчето. Колко логично!
А за FF, точно това каза лелята-първите 2-3 дни имало пари да връщат, после онзи мощенник се скрил и не вдигал телефони. Оплака се, че и на тяхната фирма дължал хиляди за самолетни билети! И какво?! Прокуратурата няма да се самосезира! И какво ако ги няма ost of Evil!? Ще има други...и то ги има! Не виждате ли, че тези групи САМИ искат да свирят тук- в "скапаната ни държава". Бизнесът си е бизнес. А да не говорим, че и Napalm Death и Cannibal съм ги гледал в Лондон в зали с капацитет 5-600 души. Говорим за ъндърграунд сцена все пак...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

blaa 1.02.2007 08:09:47 отговори + 0 0
Малко тъпо щото веидър като не дойдоха се говореха едни неща сааа преговори се водят.Аз нямам нищо против стига наистина и вейдър да дойдат щото е тъпо да те пържат така!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Anonyme 1.02.2007 00:43:51 отговори + 0 0
Може и черен хайвер да сте яли, но парите са дадени за Вейдър. Концерт на Вейдър нямаше. Не казвай че е имало да не ти се смеят. А когато разходите са за сметка на феновете, губят всички. Организаторите да върнат парите! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.02.2007 00:08:34 отговори + 0 0
що си мислите, че парите си стоят непокътнати? Вейдър не дойдоха, но нали концерт имаше. наета зала, охрана, техника, плакати и т. н. - това са разходи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Anonyme 31.01.2007 23:53:14 отговори + 0 0
Много нагло. Как може да не връщат парите, да си ги задържат и с тях да правят друг концерт? Това е много неприятно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.01.2007 23:25:22 отговори + 0 0
Абе хуу Vader са виновни обаче аз съм си купил билет за нещо и то не се състои.Еми следователно аз си искам парите пък кой е виновен не ме вълнува особеноКато си купиш сирене в магазина и ти земат парите пък не ти го дадат и ти кажат че доставчика не го докарал какво няма ли да си недоволен Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ZYKLON 31.01.2007 22:44:39 отговори + 0 0
Парите за билетите за Fear Factory вече ги връщаха.Аз,и поне още няколко познати си взехме парите още на обявената дата.А за това,къде ще бъде концерта на CANNIBAL е все едно.Наистина ще е по-добре в зала но важното е да дойдат,в което не се съмнявам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Necropedophile 31.01.2007 21:52:03 отговори + 0 0
Що не кажете кога ще пуснат билетите в продажба ????? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бубето 31.01.2007 21:47:16 отговори + 0 0
НЕ мога да разбера защо плюете органиаторите??Имаха ли вина за това,което стана на Vader не нали???И за Cannibal СЕ радвам,че ще е в зала Христо Ботев!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.01.2007 21:20:29 отговори + 0 0
Ей Corpse забравяш че Cannibal все още не са дошли тука,а до датата на концерта има време,така че не говори все едно този концерт се е състоял,ако се чудиш какво точно имам предвид,то това е следното ти изречение " ако ги нямаше Most Of Evil не знам кога щяха да дойдат Cannibal в умрялата ни държавица". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Corpse 31.01.2007 20:54:33 отговори + 0 0
Ей *** кво плюеш промоутърите, верно че има и боклуци, ама ако ги нямаше Most Of Evil не знам кога щяха да дойдат Cannibal в умрялата ни държавица. И кво са виновни промоутърите че Vader са си забравили паспортите на Гръцката граница и е трябвало да се връщат да ги взимат. ебати глупаците Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Felly 31.01.2007 18:48:34 отговори + 0 0
ХА!!! Кво стана с големите пичове-промоутъри!?! Билетите за Вейдър си ги ламинирайте и чакайте поляците пак да дойдат! Ама кога, как, защо...Що не връщат парите тогава??? Поредните лъжци! Внимавайте с тях, купете си билети на входа, майната им на 5-те лв. разлика. Да мрът такива промоутърчета-измамници! Аз лично няма да ходя на концерта, Cannibal съм ги гледал вече, но се сещам какво им е на прецаканите, защото и на мен ми виси едно билетче за Fear Factory на стената-човекът се криел, каза лелята в офиса, от който трябваше да си получа парите обратно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


coroner 31.01.2007 18:03:54 отговори + 0 0
Дано всичко е нормално и концерта да се състои, а в по-голяма зала винаги е по-добре Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.01.2007 17:49:05 отговори + 0 0
толкова го чакаш че посещаването му завии от тва къде е хахаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darkane 31.01.2007 16:38:07 отговори + 0 0
е сега вече съм сигурен че ще ходя, щото не ми се рискуваше живота в някое читалище при положение че ще има страшно много хора сега само се моля пак да не стане някой гаф - от толкова време го чакам тоз концерт)))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.01.2007 14:48:13 отговори + 0 0
а нас кво ни интересува дали тебе те интересува!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SatanicWarmaster 31.01.2007 13:59:15 отговори + 0 0
не ме интересува къде 6те е за6тото няма да ходя Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Corpse 31.01.2007 13:51:54 отговори + 0 0
Еваларката, че ще е в Хр. Ботев. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

KILL 31.01.2007 13:42:41 отговори + 0 0
SUPEERR Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".