Концертът на FIREWIND се мести в з. "Юбилейна" на ВТУ - София

29 ное 2010, 21:45 ч. 370 / 6 59
пред./следв.
Предстоящият на 18 декември концерт на гърците FIREWIND няма да се състои във вече явно негодния за лайв-събития клуб "Blue Box", а, както и неотдавнашното шоу на THERION, в зала "Юбилейна" на ВТУ "Тодор Каблешков" в столицата. Това е съобщил преди малко шефът на организаторите от "ABV Pro" Стоян Атанасов в ефира на радио "Варна" в предаването "От другата страна". Заедно с групата на Gus G. идват и сънародниците им от PSYCHO CHOKE, чийто стил се описва като най-близък до метълкор.
   ВАЖНО УТОЧНЕНИЕ: Организаторът е подчертал, че броят на публиката в залата ще бъде ограничен до 700 души максимум. Това със сигурност ще донесе необходимия за подобни мероприятия комфорт на зрителите.

още за:

FirewindAbv Pro


Коментари   (59)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


MichaelLeRoi 30.11.2010 19:35:49 отговори + 0 0
Между другото зала Христо Ботев ще я запомня с пикането в мивките и че женките се редиха с мъжете за за МЪЖКАТА тоалетна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 30.11.2010 19:13:32 отговори + 0 0
Ако след месец ми кажат, че идват TIAMAT в тази зала ще ида, лично аз съм доволен oт преживяното по време на концерта на THERION и не ми дреме толквова за залата. Изтънчените "дами" да ходят по моловете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.11.2010 16:27:00 отговори + 0 0
на терион имаше над 1000 умнико Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мнителен 30.11.2010 16:22:02 отговори + 0 0
Да не би на THERION да е имало повече от 700 души? значи и 500 да бъдат - пак ще бъде задушно. Тази зала няма НИКАКВА вентилация! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Elderane 30.11.2010 16:09:56 отговори + 0 0
Това е добра и в същото време лоша новина. За акустиката това е положително, но като си припомня "вентилацията" от Therion ме навяват лоши спомени и сътветно помисли за предстоящото събитие. Единствено обещанието за максимум 700 посетителни вдъхва някаква надежда. Жалко, че отново се налага да се надяваме и да стискаме палци обещаното да се случи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


usurper 30.11.2010 15:55:12 отговори + 0 0
Е, ако имаш повече информация или си наясно - сподели. Аз, признавам, не съм наясно и подхождам от позицията на фен. На мен лично тази зала ми харесваше, дори и във вида, в който беше; с добър звук и достатъчно голяма за повечето концерти. Голяма част от любимите ми групи свириха там и ми оставиха супер спомен. Пък и мисля залата се одобряваше от повечето. Как да коментирам защо никой не желае да инвестира в нещо носещо пари на организатора и одобряващо се от пубиката без да се приеме като крънкане? Не че има значение... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.11.2010 15:26:10 отговори + 0 0
@usurper - прав си, брато - най-лесно е да експлоатираме квото е останало от соца - включително и затвърдената способност за вечно мрънкане и това да разбираш от работата на другите и да даваш акъл без да си наясно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 30.11.2010 15:06:28 отговори + 0 0
Ако се обединят промоутърите (и не действат като българи), могат да организират ремонта, разходът за който ще бъде за сметка на бъдещите наеми за залата. Хем ще има ремонтирана зала, хем ще има къде да се провеждат концерти, хем феновете ще са доволни... някои неща не са особено трудни ако има желание, ама не, по-лесно е да вземем по-скъпи билети и да експлоатираме квото е останал от соца, докато се разпадне... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.11.2010 14:58:05 отговори + 0 0
usurper - 2010-11-30 09:26:17
Абе в тази връзка, някой знае ли кво става с Блу бокс-а и изобщо ще го бъде ли скоро или вече няма да има концерти там?!

ако някой се наеме да ремонтира тази дупка, може и да има концерти .... но както се сещаш НИКОЙ няма да даде пари за такова нещо ... т.е. отговори си сам на въпроса ((
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.11.2010 11:47:54 отговори + 0 0
бе кога ще има 700 на фиреверк... аре ся... :Д
Да подгряват Контрол = да я пръснем тая зала :Д
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.11.2010 11:30:08 отговори + 0 0
Залата в интерес на истината е много прилична и там може да се направи много приличен звук... супер е че ще има само 700 човека.. хем ще се диша , хем няма да се тъпчем. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ScarDust 30.11.2010 11:17:39 отговори + 0 0
Стига мрънкали ве, така е 100 пъти по-добре.
За разлика от Христо Ботев, поне ще чуете музиката на хората, а не само басове, каси и трещене.

Хората са си написали точно и ясно - 700 човека.
Напълно достатъчно за да не се случи ефекта на Терион.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

steff 30.11.2010 11:07:25 отговори + 0 0
пълна трагедия! малко да си починат смешните организатори и да си намерят първо зала ...иначе няма парички за гани, мани и т.н. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vlady 30.11.2010 10:55:46 отговори + 0 0
Честито. Nile вероятно също ше бъдат в сауна Юбилейна, все пак добре че не местят концертите в кънтилник Христо Ботев, поне ще се чува нормално. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

distortion 30.11.2010 10:41:44 отговори + 0 0
хм, което преместване вероятно значи, че и Nile+Melechesh ги чака местене. няма вече Синя кутия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


hristaki mustaki 30.11.2010 10:18:14 отговори + 0 0
ДОбре де, в зала Христо БОтев е много по-добре Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 30.11.2010 09:26:17 отговори + 0 0
Абе в тази връзка, някой знае ли кво става с Блу бокс-а и изобщо ще го бъде ли скоро или вече няма да има концерти там?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hihi 30.11.2010 09:00:34 отговори + 0 0
xaxaaaaaaaaaa....) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

967 30.11.2010 08:55:54 отговори + 0 0
влади като слезнеш от влака от единствената спирка на рейсовете на центрлна гара хващаш 404 и след по малко от 30 минути си там. рейса спира точно пред ВТУ а залата е в двора. на терион бях на решетката, не съм ходил за бира и изобщо не ми пука дали се е продавала такава(не затова ходя на концерти) не съм ходил и да пикая нито съм припадал от жега и съм много доволен от сцената и звука Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tormentor 30.11.2010 08:25:28 отговори + 0 0
grrr, не мерси ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


30.11.2010 00:51:52 отговори + 0 0
Айдее , Юби-бокс ни зове отново... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

@Влади 30.11.2010 00:22:06 отговори + 0 0
Автобус 404 от Лъвов мост, от страната по-близо до центъра. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баси... 30.11.2010 00:15:31 отговори + 0 0
Че тя и Юбилейна е негодна... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 30.11.2010 00:14:39 отговори + 0 0
Хайде сега само някой да ми обясни като слезна от влака на гарата как да стигна до тази зала,какъв атобус да хвана и на коя спирка да слезна.Там не съм ходил на концерти,но Firewind ако ще и в някое мазе да свирят аз ще съм там на пурвия ред!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ламята Спаска 30.11.2010 00:14:35 отговори + 0 0
Както казах "Какво ви пука, нали сте метъли?
Сега предложете в кое мазе ще се съберем на бира и шпеков салам, ще поканим и Firewind да ни посвирят!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Марияна Ж. 30.11.2010 00:05:20 отговори + 0 0
Да - яд ме е точно това което писах - че няма съпорт от страна ДОРИ и на феновете тук. Всеки иска зали, но нека погледнем малко от страна точно и на тези, които правят всичко възможно. Независимо кой промоутър е, аз не ги познавам дори лично. Аз изказах свое мнение. А твоето просто доказва по-горната ми висъл - даже е феновете могат да се избият помежду си. Ама за БЕЛИ кахъри. Само не ми казвай че не са. Защото и такива концерти можеха даже и ХИЧ да де стават все още.. няма смисъл да продължавам. А и да се ядосвам Ще се видим там - който отиде де. Аз ще бъда. Не мога да не поздравя продуцента ми от бандата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

florimel 30.11.2010 00:03:21 отговори + 0 0
Ходете, ако щете. Въпрос на личен избор. Аз съм там.
Бихте ли предложили алтернатива на зала с подобен капацитет? Много е лесно да се критикува. Ако ви бяха отменили концерта поради липса на адекватно място за провеждане, пак щеше да има гюрултия до бога. Няма угодия!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.11.2010 00:02:14 отговори + 0 0
тя не събира повече от 300 души дето ако се натъпкат толкова там пак ше се оплакват, че са се задушавали.
а и се сети откога не е имало концерт там - вече не я дават
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ламята Спаска 30.11.2010 00:00:11 отговори + 0 0
Всъщност, защо ABV Pro да нямат друг избор?
Залата в читалище "Средец" е много по-добър избор!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ламята Спаска 29.11.2010 23:46:07 отговори + 0 0
На както те е много яд, Марияна Ж.??
На мен не ми е все едно как ще се случи един концерт на група, която харесвам. Или ти си на принципа "Какво ти пука, нали си хеви метъл!"
Аз предпочитам да има не толкова много, но качествени концерти! И тези които се БОРЯТ, за да има концерти, трябва да решат кое е по-важно за тях - качеството или посредствеността! Защото се губи смисъла да има концерти изобщо, нали така? Тук някой друг да има нужда от посредственост???
Ние лесно ще решим това, като спрем да ходим! Защото на мен пък ми омръзна от посредствени работи, затова има и толкова чалга в държавата.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.11.2010 23:40:22 отговори + 0 0
аз съм сигурен че при 700 души тая зала си е ок Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 23:24:01 отговори + 0 0
ХАхахахахахах! Защо ли не се изненадвам?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Марияна Ж. 29.11.2010 23:22:07 отговори + 0 0
Значи - цитирам точно това, което написах и във Фейс-а по случай тази новина. А именно "там където бяха и Therion.. Поне знам къде се намира вече. :-) .На "Юбилейна" нищо и няма. Аз не мога да разбера това тук - хем се искат концерти, хем обаче и някои хора реват, че не им харесват залите. Абе пак кажете една добра дума и за тези които се БОРЯТ да има действие в тази България, изпита от пошлост и простотийска чалга бе ей! Стига сте ревали!! Ма много ме е яд така" Това е. МНОГО МЕ Е ЯД ! Нямаме оправяне ей! Няма подкрепа била даже и от така наречените фенове! ..Тъжно много тъжно!! :// Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 23:06:24 отговори + 0 0
какво обшо има това дали за да можеш да ходиш да трябва да имаш крака? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SlabakBG 29.11.2010 22:59:23 отговори + 0 0
Какво общо има посещаемостта със това дали публиката пуши или не? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.11.2010 22:57:11 отговори + 0 0
Вие не разбрахте ли,че не става дума за прищявки на тоя или оня промоутър,а за липса на избор? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sa6oWASP 29.11.2010 22:55:21 отговори + 0 0
Ее,ужас!!!Ако остане там няма да си купувам билет... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:54:26 отговори + 0 0
вий, вий сте.... това дето ви го е казал Хр. Ботев
на Файъруинд НЯМА ДА ИМА ТОЛКОВА ХОРА
и залата ЩЕ ПАСНЕ идеално
особено ако поне половината мрънкала тука не пушат!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:53:28 отговори + 0 0
На Therion и звукът си беше супер и всичко. Ако декември ви е жега, елате по потници бре. Стига сте учили едни от най-стабилните промоутъри, как да си вършат работата! Който не му изнася да си седи в тях. И без това бройката билети е ограничена. Аз се радвам, че след закриването на BB, няма да гледаме концерта в Ботев. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

violla 29.11.2010 22:53:19 отговори + 0 0
На вниманието на организаторите от "ABV Pro"

Уважаеми Г-н Атанасов,

Като верен почитател на тежката музика съм длъжен да изразя
несъгласието си с преместването на концерта на Firewind в зала
"Юбилейна" на ВТУ. Присъствайки на концерта на Therion в същата тази
зала този месец, мога да изразя мнението си, че тя е напълно
неподходяща за провеждане на такъв вид мероприятия. Умолявам Ви да
преосмислите решението си и да намерите друга, по-подходяща зала, за
концерта. Ако това е невъзможно, бих желал да разбера къде и в какъв
срок мога да върна билета си за събитието.

С уважение,violla!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


SlabakBG 29.11.2010 22:49:49 отговори + 0 0
Прилагам примерно писмо към ABV Pro, за да помогна на хората, които се чудят как по-малко вбесено да им пишат:
"
Уважаеми Г-н/Г-жа,

Като верен почитател на тежката музика съм длъжен да изразя
несъгласието си с преместването на концерта на Firewind в зала
"Юбилейна" на ВТУ. Присъствайки на концерта на Therion в същата тази
зала този месец, мога да изразя мнението си, че тя е напълно
неподходяща за провеждане на такъв вид мероприятия. Умолявам Ви да
преосмислите решението си и да намерите друга, по-подходяща зала, за
концерта. Ако това е невъзможно, бих желал да разбера къде и в какъв
срок мога да върна билета си за събитието.

С уважение,
"

Мисля, че ще има ефект, ако повече хора пишат на организаторите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен Анонимен 29.11.2010 22:47:52 отговори + 0 0
По принцип мразя мрънкалата в този сайт, НО този път се присъединявам.
ДА ЖИВЕЕ ЗАЛА ЮБИЛЕЙНА
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:43:27 отговори + 0 0
Айде стига сте ревали!На Therion имаше много повече хора, отолкото залата може нормално да побере. На Firewind със сигурност няма да има толкова народ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ламята Спаска 29.11.2010 22:40:45 отговори + 0 0
Не,не,не-е-е-е-е!!!!
Това не е истина и не може да е нормално!
Защо и пичовете от АВV Pro са си помислили, че тая зала става за концерти на нормални групи?
Само като се сетя за концерта на THERION...въпреки, че бях най-отпред, на една ръка разстояние от тях, беше гадно да гледам как се прескачат на тази "дядова ръкавичка", наречена "сцена". И ако отзад се чува добре, отпред е твърде силно и по някое време нищо не се чува. И този път ли ще има припаднали и задушаващи се хора, или сами ще си изкъртим още няколко дупки в стените, за да дишаме?!?!
Всъщност, залата е ведомствена, железничарска зала, където хората си правят служебни купони и събрания. И като такава, си е много добра.
Но защо, по дяволите, промоутъри, които определено не са начинаещи, смятат, че там може да стават концерти??
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Fanatik_Priest 29.11.2010 22:40:29 отговори + 0 0
Да, беше жега, ама пък звукът беше повече от добър, което за мен е по-важното от двете. Пък и хайде сега, не Слейър съм пускал пет пъти повече пот, а е било на открито. Залата е доста прилична, а проблемът с вентилацията може да се реши лесно, тъй като има външна стена. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


SlabakBG 29.11.2010 22:39:06 отговори + 0 0
Na sajta na ABV Pro има 2 мейла за контакт. Предлагам всеки, които иска концерт, но не иска да е там, да им пише. Аз сега го правя, дано стане. Or else I want my money back Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:37:52 отговори + 0 0
Това е лоша новина... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MESHUGGAH 29.11.2010 22:32:18 отговори + 0 0
Ааааа, без мен! Там не ходя повече! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:28:59 отговори + 0 0
фуцк Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Odrot 29.11.2010 22:28:11 отговори + 0 0
Жалко, мислех да отида на този концерт. Но втори път в тази зала аз НЯМА ДА СТЪПЯ! С извинение, но ДА ИМ Е*А "ДОБРАТА ВЕНТИЛАЦИЯ"... Щяхме да умрем на Терион. Пълна зала, метъл концерт, 4 часа и ДВЕ Ш***НИ ОТВОРЕНИ ПРОЗОРЧЕТА?!!! Единственото спасение беше бирата, но къде беше тя? На майна си Райна в задния двор... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Влади 29.11.2010 22:27:54 отговори + 0 0
Аз нямам такива претенции като тези мрънкачи от доло,само че не знам къде е тази зала,а другата ми беше доста удобно че е точно до гарата,сега ще трябва да обикалям цял ден София докато я намеря... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SlabakBG 29.11.2010 22:27:15 отговори + 0 0
По-навътре в халето може и да е имало някаква акустика, но пред колоните беше ужас. А не е от мястото на което съм бил, не спорете Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:26:17 отговори + 0 0
Да ни е честит новият клуб! Сега остава да си го прекръстим на "к'ъф-да-е box" (цвят по избор, без black, blue и the) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:23:06 отговори + 0 0
SlabakBG - 2010-11-29 22:16:27
...Пък и звука беше под всякаква критика...

Бате,ти си глух...честно!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SlabakBG 29.11.2010 22:16:27 отговори + 0 0
Няма значение, 700 души пак са много за оня физкултурен салон. Пък и звука беше под всякаква критика, вентилация на практика нямаше, кенефите бяха на майната си и бирата беше на много неудобно място. Пък и какви бяха тия изцепки "Нема да излизате, няма да ви пуснем после" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


От другата страна 29.11.2010 22:12:41 отговори + 0 0
Броят на билетите е ограничен до 700!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SlabakBG 29.11.2010 22:11:16 отговори + 0 0
Това е отвратително, на Therion беше такава мизерия! Аз лично смятам да си върна билета за Firewind в такъв случай, ще се трансформира в билет за BlindGuardian. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

lady 29.11.2010 22:04:17 отговори + 0 0
Честито на печелившите ( които вече са си взели билети). Аз в тая зала няма да се душа втори път. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.11.2010 22:03:00 отговори + 0 0
къде е ех? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".