METALLICA правят собствен двудневен фестивал в САЩ

7 фев 2012, 21:14 ч. 474 / 7 39
пред./следв.
Миналата седмица METALLICA обявиха, че в 21 ч. българско време днес, 7 февруари, ще направят важно съобщение. То е, че групата ще проведе свой собствен двудневен фестивал в Атлантик Сити, САЩ на 23-24 юни тази година. Името на събитието е "Orion Music & More" - по класическия инструментал на бандата от 1986 г. METALLICA ще са хедлайнъри и на двете вечери, като в една от тях ще изсвирят на живо целия "Черен" албум от 1991 г. - за първи път на американска земя. Ще участват общо над 20 групи, като по-популярните имена от тях са AVENGED SEVENFOLD и ARCTIC MONKEYS. Пълният лайнъп ще бъде обявен скоро, но при всички случаи анонсът е без особено значение за българските фенове.
Metallica

още за:

Metallica


Коментари   (39)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


по цел ден секс 9.02.2012 13:57:12 отговори + 0 0
R.I.P MetallicA 1983 - 1988 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз харесвам Дио 9.02.2012 10:03:32 отговори + 0 0
redordead не се хващай на тоя анонимку дето се опитва да прави някви сравнения, толкова различна музика и начин на изпълнение. Дио особенно, пича си пееше една и съща песен през всичките години с различен текст (почти)свиреха му някви младоци последните години (кипящи от енергия и хъс за слава), а за проекта с Томи не мисля че са правили по силни концерти от тези на Металика. Просто фена на Сабат и Дио да си слуша техните албуми и да не ги меши с тези на Металика. Аз също харесвам почти всичко което са издавали Металика и моето мнение неможе да бъде повлияно от нито един хейтър тук. Приятно чесане на езиците пичове (пръстите) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 9.02.2012 08:57:37 отговори + 0 0
абе анонимен, не говорим за дух, а за бунтарски дух - и джудас съм гледал няколко пъти и хевън енд хел, така че не ми обяснявай кое какво е - в изпълнение на живо не могат да стъпят на малкия пръст на металика, относно творчеството - субективно е - на мен ми харесват металика и слейър, на теб блек сабат и джудас - ми харесвай си, харесвай им там духа или каквото искаш - аз си слушам всички албуми на металика с кеф, това, че ти не намираш нищо в тях си е твой проблем, да не би твоето мнение да е меродавно за цял свят?

Когато казах бунтарски дух, имам предвди - покажи ми една банда, която е изкарала албум 80-те и е бил револ култов, революционен...и е издала такъв албум и 2010 да кажем и отзвука по цял свят е бил същия?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.02.2012 02:03:48 отговори + 0 0
Не ви писна да хейтвате... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.02.2012 00:48:19 отговори + 0 0
пич Dio през цялата си кариера, не зависимо в коя група ... а тва са 50 години на сцена, не си загуби духа и до последно излизаше и правише всичко на макс и се раздаваше защото това е душата му .. а ти ми обясняваш щото тея свирили от 30 години нямало дух .. като им е омръзнало да се пенсионират ... и ако ен си съгласен изгледай който и да е коцнерт с участието на Dio и пак говори ... или пък Judas Priest, Malmsteen и т.н. изпълнители бол ... тва че търсиш причини да оправдаеш жалките (вече) и безидейни (вече) металика си е твой проблем ... не се излагай и не говори глупости ... и както казах щом искаш пример -> Dio ... а относно албумите ... ако му проброиш албумите във всичките формации на Металика ще им трябват около 200 години за да издадат толкова ... а албумите с негово участие са и качествени .. за разлика от последните на Металика които си излзиат просто така, да искарат някой цент и да разпишат някво действие хаха ... НЕ СЕ ИЗЛАГАЙ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Lulu 8.02.2012 17:04:43 отговори + 0 0
redordead , навремето основно коментирахме музиката на Металика, а сега- турнета, двд-та и т.н.
Иначе съм на мнение, че група която продава музиката си дори за 1 ст. е комерсиална и това е нормално. Но не можеш да ме убедиш, че в послеdните години се говори за новата музика на Moneytallica.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 8.02.2012 16:20:08 отговори + 0 0
Lulu, ще ми кажеш ли какво се е променило преди 91 и след това? И коя банда, която има възможност да направи много пари ще се откаже от нея? Не виждам какъв е проблемът в правенето на пари? Ти да не би да работиш за чест и за слава? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lulu 8.02.2012 16:07:48 отговори + 0 0
Под Moneytallica нямах предвид "нещото" Lulu. Имам предвид всичко, което правят Moneytallica след '91. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

aston villa 8.02.2012 15:59:29 отговори + 0 0
@redordead е прав за всички свои изказвания, @Lulu - moneytallica - този албум е за тесен кръг от хора и не е комерсиален и продаван. Провален твой коментар @LULU Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 8.02.2012 15:48:19 отговори + 0 0
тути, къде сложи началото на 80-те и Пърл джем? И добре, ако приемем че първите 4 албума на Металика са най-бунтарски и яки, кой от албумите през новия век може да се сравни като култ и влиаяние с ten, vs и virology? Времената просто са други - през 90-ре всички занеха поне някоя и друга песен на Пърл Джем и без да са фенове, я ми кажи коя песен от псоледните им 3 албума е съизмерима с хитовете от първите им 3 албума?

не казвам, че са по-слаби, а че времената са се променили...та аз не бих ги определил като бунтарски
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


redordead 8.02.2012 15:43:31 отговори + 0 0
за Блек Сабат и Дио ще питам през колко време от да кажем началото на 80-те до 2010 са били заедно, колко албума са записали, и колко концерта са изнесли през това време? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tuti 8.02.2012 15:40:36 отговори + 0 0
redordead - ще се радвам да ми дадеш пример за известна банда на 25-30 години, която е имала бунтарски дух и в началото на 80-те и сега? PEARL JAM Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lulu 8.02.2012 15:28:36 отговори + 0 0
Moneytallica Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

за духа дето се пром 8.02.2012 15:01:19 отговори + 0 0
black sabbath с Dio и 80-та и 2010 абсолютно никаква разлика, дори сега бяха доста по-добри и нахъсани .. ако не си запознат - не коментирай ,, само ще се изложиш + тва и новият им албум от 2008-а го доказа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Митко Палаузов 8.02.2012 14:00:56 отговори + 0 0
Да направят ЛуЛу фест Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 8.02.2012 12:43:56 отговори + 0 0
Ози имаше OZZFEST
KoRn имаха Family Values
И двата феста бяха доста успешни.

Така че е нормално и Металика да се пробват
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ping_pong_bitches 8.02.2012 12:23:23 отговори + 0 0
Зверщина от нещастници в някои от по-долните постове. Представям си, ако тази новина засягаше пряко БГ-тру-мракобесието.

А, ако свирят в другата вечер RTL - дано издадат видео с това!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 8.02.2012 09:55:30 отговори + 0 0
@Yapo

да, съгласен съм, че бунтарският дух в Металика е изгубен отдавна, но ще се радвам да ми дадеш пример за известна банда на 25-30 години, която е имала бунтарски дух и в началото на 80-те и сега? В крайна сметка металика са мъже по на 50 години...едва ли очакваш да правят едни и същи неща когато са били по на 25 и по на 50 години...

@те,

не съм казвал, нищо относно разсъжденията ти, а относно това: "Ако нещо такова се бе случило тук едва ли щеше да има недоволни, хора които да завиждат/плюят - да, но щеше да е готино.... "

фактите показват, че в БГ винаги има недоволни хора, ама винаги...

Ама щели да свирят целия черен, ама целия мастър, ама целия ртл...ми ще свирят каквото си искат хората бе...ако мислите, че може да определяте кой какво да свири, май сте сбъркали стила - там дето де дават по 50-100 лева на певачките да ти пеят, както ти си пожелаеш са един друг вид събития...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

H 8.02.2012 09:48:12 отговори + 0 0
ЕЕЕЕХ, защо каквото и да направи групата, все коментирате, че не са се наяли на пари, ебаси какви сте разбирачи... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

haho 8.02.2012 09:07:37 отговори + 0 0
защо пропускате другата важна новина. Ще свирят ЦЕЛИЯ Ride The Lightning на следващата вечер. След 28 години най-после ще има дебют на Escape на живо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


yapo 8.02.2012 08:57:13 отговори + 0 0
Металика отдавна е загубила бунтарския си и авангарден характер! Да не говорим, че и те се чудят какво да направят вече, явно животът им е тотално скучен! То акаха с Лу Рийд, то фестивал организират, то само Черния албум ще свирят...трудно се слиза от славата!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tq 8.02.2012 08:56:48 отговори + 0 0
Точно това имах предвид, че каквото и да става печели публиката. Теб лично засяга ли те кой с кого се кара и какво не може да раздели. Лауд си правят фестивала и всъщност сега чакаме Цонко да обяви групите в Каварна. Какво се случи, появи се оше един фестивал тази година и аз мисля да отида. Колкото и повърхностни да ти изглеждат разсъжденията ми, има си хора за всичко в живота. Заедни е забавлението, за други печалбата, за трети...нещо друго.
В крайна сметка музиката е за забавление. И всеки се забавлява както го разбира.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 8.02.2012 08:23:36 отговори + 0 0
до тя

не е точно така, БГ метъла е най-разбиращ, най-велик, най може да ти каже кое е комерс, кое не, разликата межу 120 поджанра на траш метъла итн. Не виждаш ли, за Лауд и София Рокс какво става? Яко плюене. Така че ако ще Металика да обявяат 5 дневен безплатен фест на В. Левски пак ще има недоволни. Били бизнесмени, били не знам си какви. Ми като са бизнесмени айде намерете да кажем 4-ма бизнесмени от да кажем фирма като Делойт и ги накарайте да правят концерти като Металика...Колкото до това дали след 91 стават или не, има предволно добри неща, в крайна сметка това е субективно. Например на мен Лоуд и Дет Магнетик ми харесват повее от черния албум. И пак ще го кажа, грешно е да казвате, Металика са до 91 или до 88 - Ларс го е казвал много пъти - тру метълите са ги набедили още 84 заради акустичната част във Фейд то Блек...така че, Металика са до 84...Но общо взето, ситуацията тук е - кучетата си лаят - керванът си върви и прави концерти на препълнени стадиони...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tq 8.02.2012 07:58:37 отговори + 0 0
В крайна сметка най-важното е, че ще съберат 22 групи, ще си направят купон, ще релаксират, ще се напият и всички ще са доволни. Останалото е бонус към Металика. Ако нещо такова се бе случило тук едва ли щеше да има недоволни, хора които да завиждат/плюят - да, но щеше да е готино.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.02.2012 02:51:08 отговори + 0 0
Всички, дето пишете против Металика сте жалки ко*еленца... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


:) 8.02.2012 00:44:37 отговори + 0 0
Няма лошо в това да си бизнесмен.Жалкото е,че те са САМО бизнесмени!Няма музика! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maiden 8.02.2012 00:13:11 отговори + 0 0
Metallica ще правят сбор у тяхното село. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

?????? 7.02.2012 23:54:58 отговори + 0 0
@ Joey
Много добре разбрах
Един въпрос- Дали Металика мислят, че ще са на загуба?
Бонус- Вярваш ли, че Металика може да загубят пари? $$
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

гъ 7.02.2012 23:19:53 отговори + 0 0
To сигурно подгряващите групи на двата феста ше са...Металика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Язе! 7.02.2012 23:13:08 отговори + 0 0
...ъъ... Честно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 7.02.2012 23:10:49 отговори + 0 0
защо да не е от значение лайнъпа? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

yapo 7.02.2012 22:42:22 отговори + 0 0
Металика е добре сработена търговска къща! Фестивалът няма да се провали, финансовите съветници на групата вече са наясно с цифрите, проценти надолу или нагоре в печалбата и т.н....
Лошото е, че след 91 освен пълнежи нищо друго няма - 2-3 проблясъка под формата на парче! От години се надявам, че ще има вдъхновение и възраждане в бандата, че ще сътворят разтърсващ албум, вид велика лебедова песен, но изглежда няма да се случи никога! Последният албум си го купих и 14 дена по-късно го подарих на приятел. Днес търсех една тава на Ван Хейлън, мернах Сейнт Енгър сред дисковете ми, отново се зачудих дали да не го подаря и него...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

waterjess 7.02.2012 22:42:11 отговори + 0 0
ех, Америка
ех, Металика...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 7.02.2012 22:23:11 отговори + 0 0
ти тях не ги мисли какви албуми ще издадат и какво ще свирят, пари бол имат, и толкова песни, които са еталон в жанра, че едва ли има друга банда, която може да направи подобни сетлистове на техните... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.02.2012 22:14:10 отговори + 0 0
а бе тез момчета много се земаха на сериозно. Да земат да издадат и нещо като албум викам аз, че не им се е случвало от далечната 1991. Като минат още 2-3 години и какво ще свирят по концерти освен да изливат светия си гняв хихихихи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


555666 7.02.2012 21:47:28 отговори + 0 0
Трогнати сме... и ни интересува Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Joey 7.02.2012 21:44:18 отговори + 0 0
Най-важното е, че ще има тоалетна хартия с техните лица на нея, както каза Ларс, аххахахаах!!!!

А за ограниченото същество, дето е написало първият коментар, ако не си разбрал Metallica са инвеститор във фестивала и ако се провали ще загубят те. Май използвам прекалено сложни думи, едва ли ще ме разбереш...........
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.02.2012 21:41:17 отговори + 0 0
Имат възможност - правят го. Тези, които не могат седят отсрани и цъкат с език. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anonymous 7.02.2012 21:16:47 отговори + 0 0
Ей не се наядоха на пари, Ей!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".