Robert Plant е поредната легенда с концерт в Каварна - 6 юли

29 мар 2007, 17:31 ч. 265 / 2 25
пред./следв.
Продължаваме с горещите новини за предстоящия концертен сезон в Морската Рок Столица на България - Каварна. На 6 юли там ще гостува бившият вокалист на LED ZEPPELIN Robert Plant. Концертът ще се проведе на градския стадион, скоро ще бъдат обявени и повече подробности за него.

   Това е второ посещение на легендарния певец в родината ни, след 1998-а, когато той гостува в София, заедно с Jimmy Page.

Източник: Kavarna.Pro-Rock.net

още за:

Свързани новини

Няма свързани новини.



Коментари   (25)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


acid_burn 31.03.2007 17:53:48 отговори + 0 0
Еее аман от злобари.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 30.03.2007 18:54:05 отговори + 0 0
Да, Робърт Плант е много голям! Само се чудя дали още с такова настървление патка наркОтици, както едно време ясно звучи, че е правил хехе? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Leper_Messiah 30.03.2007 18:48:59 отговори + 0 0
) Кинг Даймънд 1000 човека , Мегадет 3000 , Канибал Корпс 1200 ... ше ма извинявате с ваша София ама по мачовете на славия има повече хора ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:)) 30.03.2007 18:37:43 отговори + 0 0
Уверявам ви че ако концерта е в София ще има много повече народ и хората от списанието и Каварна знаят това много добре НО докато община София спи някой слушат рок Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

digimortal 30.03.2007 18:10:31 отговори + 0 0
След Ози, Робърт Плант е един най-любимите ми вокали. Повярвайте ми, в тандем с Джими Пейдж правят убийствени концерти.На 2 март 1998 г. имах щастието да ги гледам в Зимния дворец .Този път обаче липсата на ленгендарния китарист също ще се отрази зле на посещаемоста.
И пак ще попитам - Докога в Каварна?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Leper_Messiah 30.03.2007 16:39:57 отговори + 0 0
"и искам да ти кажа, че сме все едни и същи хора. почти на всякъде се въртят редовните 5-6 хиляди - +-. и когато и тия редовни 5-6 хиляди не успеят да идат на повече от 2 максимум 3 концерта, защото има пренасищане на концерти, ще стане супер излагация да идват групи и изпълнители от толкова висок ранг и да свирят пред нищо публика!"

ХАХАХА какво ли ще прави без вас българската сцена без вас опа Вас редовните 6000 човека , не ми се мисли , да зема ви плата билетите ли ? така и така пестя от коледа и нова година за концерти ... Сакън Мейдън ако видят че някой от вас липсва нема излязат на сцената . Ма и ние нередовните само заради Ахат ше идем ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Queen_Diamond 30.03.2007 15:38:21 отговори + 0 0
@stormbringer, никой не твърди нещо друго. просто не знам дали ходиш редовно по концерти, ама аз от няколко години гледам да не пропускам и искам да ти кажа, че сме все едни и същи хора. почти на всякъде се въртят редовните 5-6 хиляди - +-. и когато и тия редовни 5-6 хиляди не успеят да идат на повече от 2 максимум 3 концерта, защото има пренасищане на концерти, ще стане супер излагация да идват групи и изпълнители от толкова висок ранг и да свирят пред нищо публика!
=> и малкия шанс да повторят посещението си, и тези които не са отишли първоначално да отидат втория път, ще отиде по дяволите, защото Робърт Плант (примерно) едва ли иска да свири пред 1000 души!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 30.03.2007 14:14:30 отговори + 0 0
абе не мога да разбера какво е това плюене по това че ще има концерт на някой, който и да е той (не говоря конкретно за Плант). Толкова много концерти не били по джоба на българина - ама вие да не мислите че многото концерти са по джоба на чужднеца? за пример- €50-€60 стандартно билет за концерт на рок или метъл група (в Холандия и Германия), €120-€130 за фестивал. да не мислите че всеки ги дава? ами тази година гледаш Metallica и Maiden , го година някой друг ... е не може да дадеш 6-7-800 евра за концрети ей така (и пак няма да си гледал всичко). за пътните да не говорим че и те са доста по серизни цифри. ами - не може да има 15 концерта за месец и половина и да се отиде на всички. избираш си кои групи най много ти се гледат, или кои можеш да впишеш в свободното си време - било то отпуска било то уикенд, и отиваш, какво толкова? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

X 30.03.2007 12:47:46 отговори + 0 0
Анонимен,имам доста по-широки музикални интереси, спокойно. Просто ми е забавно да гледам как са писнали някои, че ги ограбват едва ли не. В крайна сметка, никой не ви е опрял пистолет в главата да ходите, нали? Всеки сам преценя за себе си - дали харесва дадена група, дали има средства да отиде на концерта...Не мисля, че по някакъв начин сте ощетени Фактът, че група Y идва в България, а любимата ви група Z - не, не е повод да нападате и недоволствате. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 30.03.2007 12:37:49 отговори + 0 0
Много съжалявам, че няма да мога да отида Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


бай красьо 30.03.2007 12:25:02 отговори + 0 0
Както е казал поета "It's all about money, folks!" Все пак смятам, че БГ все още "прохожда" в организирането на големи музикални събития(въпреки, че доста от концертите, на които съм бил, бяха, според мен, с добра организация). Ще мине известно време, докато нещата добият по-подреден вид. А това, дето имало концерти през ден и т.н. - не се оплаквайте! "На запад" е същата работа! Дори там е "по-зле", щото е постоянно така, а не само лятото . Я си представете 10 от най-любимите ви групи и музиканти, събрани в рамките на 1 месец, а? Е, да не забравяме все пак, че "там" и да пропуснеш някой концерт знаеш, че тоя човек(или група) ще дойдат пак след месец или догодина, докато тук човекът(групата) я дойдат пак, я не! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бат Ванчо 30.03.2007 11:07:34 отговори + 0 0
е ти кво искаш , кат идеш на концерта и да те носят на ръце , да ти приготвят богата трапеза , да те сложат да спиш в копринени чаршафи , да те топнат във вана с вода и розови цветчета и кат за капак някоя блага невеста така да не скучаеш и накрая да закарат ваше величество да се наслади на бат Дио, искрено ти го пожелавам да се случи на някой друг концерт... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рал 30.03.2007 10:39:55 отговори + 0 0
Аз пък искам да поставя един много сериозен въпрос - тук явно нещата не са домислени много добре. В рамките на седем дни ще има 3-дневен фестивал и отделни концерти (имам предвид Джон Лоутън и сега Плант). За всеки ден от феста хартийките струват по 30 кинта, а като се има предвид, че Каварна не е много близко...бройте си солидна сума и за път (спането не го слагам никъде, може да си намерите приятели, палатки али бали), но не знам кой ще има толкова пари да даде...аз лично едва ли. За Нова година дадох 100-тарка за пътни а концерта на Дио не беше с билети. Има и още нещо. Ако съм си взела отпуска за феста, това означава, че за Плант няма да мога... май цонко много не ги е домислил нещата.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

аман 30.03.2007 09:59:16 отговори + 0 0
Леле, ами вие ако живеехте в Германия например досега да сте пукнали от скука - там почти всяко рок величие е свирило поне по 5 пъти! Изведнъж станахте много претенциозни, я се огледайте малко, преди да напишете някоя глупост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бат Ванчо 30.03.2007 09:57:48 отговори + 0 0
ходете момчета , кефете се , няма лошо , който пък не иска да си пусне уинампа у тях и тва е . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.03.2007 07:30:22 отговори + 0 0
Този пък Х какъв е, че да казва на хората коя музика става и коя не става. Еййй, значи истинските метъли слушат само хеви и пенсио-рок, така ли!? Ами ние които слушаме малко по широк диапазон музика какво да правим-да умираме от кеф, че поредният шанс да видим нещо, което НАС ни вълнува е профукан с поредния пенсионер, който ВАС ви вълнува. Плант е бил голяма работа, верно, даже го гледах през '98 с Пейдж, ама какво сега, пренаситехме се от бивши величия, кандидат почетни граждани на Каварна.
Чак ви завиждам слушатели на "праведната музика", ще умрете от кеф тази година, а ние "грешниците" пак ще го дух...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Queen_Diamond 30.03.2007 07:00:20 отговори + 0 0
да бееее! направете още 2000000 концерта и накрая на всеки ще има по 5 души !!!!!!!!!!
НИЕ ДА НЕ СМЕ БАНКИ ПИТАМ ?!
и Робърт Плант трябва да отърва сега...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SatanicWarmaster 30.03.2007 07:00:09 отговори + 0 0
Ясно е, че тази година няма за какво да ходя до Каварна. Този път нашия човек Цонко го удря на по - лека вълна. Миналата година е незабравима. Едва ли скоро да има пак такъв як фест какъвто беше през 2006 г. Но нека да не избързвам със заключенията си, защото незнайно е с какво може да ни изненада Цонко. Все пак все още не е пълен списъка. Какво да кажа друго... Робърт Плант не ме вълнува както и Лед Цепелин. Това е моят коментар. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darkane 30.03.2007 01:43:12 отговори + 0 0
и аз се радвам че подобни величия ни уважават, ама малко ми става обидно че всичките идват тук като чукнат определени годинки и след като са излапали големите залци
но от друга страна замислете се защо не дошли като са били млади - малко трудно щеше да е във върлия соц))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

X 29.03.2007 23:52:41 отговори + 0 0
Само едно не разбирам - защо трябва щом не харесвате даден музикант или група все да плюете? Не ви харесва - добре, няма да отидете...Толкова ли е трудно? Вместо да се радвате, че концертите в страната ни стават все повече, все сте недоволни и все нещо ви пречи...sdm_korn, мери си приказките, защото баш с твойте музикални предпочитания нямаш право да говориш за Музика.
Иначе безкрайно много се радвам за концерта и с най-голямо удоволствие ще отида
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


УУУУУУУУУУУУУУУУУУУ 29.03.2007 23:34:19 отговори + 0 0
да..пенсионер е....и се получава вече пренасищане .а вие дето само се биете в гърдите че сте големите фенове..вадете по 30лв за билет за концерти през ден....даже мноооого се съмнявам,4е ще идете...само празни приказки...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

wolf 29.03.2007 21:47:15 отговори + 0 0
sdm_korn, преди да се навъдят толкова много нео-пръдни - еднодневки е имало хора които са правили истинска музика. Ти сигурно няма как да знаеш за тях ако слушаш само някакви ню/нео/незнамсикво стилове с съмнителна музикална стойност. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 29.03.2007 21:40:52 отговори + 0 0
И какво като е "пенсионер"?Пенсионер ама легенда!Браво Цонко! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sdm_korn 29.03.2007 20:00:00 отговори + 0 0
ПОРЕДНИЯТ ПЕНСИОНЕР ИДВАЩ В БЪЛГАРИЯ!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 29.03.2007 19:44:59 отговори + 0 0
става все по интересно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".