Концертът на SCORPIONS в София се мести на стадиона на комплекс "Академик"

19 авг 2010, 10:46 ч. 1606 / 21 67
пред./следв.
Организаторите на концерта на SCORPIONS в София, "Art BG", съобщиха в ефира на радио "Z-Rock", че шоуто на немските хард рок ветерани, насрочено за 9 октомври, се мести от предварително обявената зала "Фестивална" на стадиона на Спортен комплекс "Академик" на IV км в столицата (бул. "Цариградско шосе" 125; карта). Причината да бъде избрано точно това съоръжение (да не се бърка със стадион "Академик" до зала "Фестивална") е, че всички останали с подобен капацитет са с отнет лиценз.
    Цените на билетите, различните зони, датата и началният час на събитието остават непроменени.
   Ето и актуална скица на мястото, а след нея прилагаме и официалното съобщение на организаторите:

   Дългоочакваният концерт на SCORPIONS на 9 октомври, с който световните рок величия ще се сбогуват с българската си публика, ще бъде преместен от досега обявената зала „Фестивална“ на стадион „Академик“ - Плиска (при БАН), съобщиха организаторите от "АРТ БГ" и "Z-Rock".

   Промяната се налага поради огромния интерес към рок събитието на есента, което освен че ще е последното гостуване на Клаус Майне и компания у нас, ще отбележи официално и четвъртия рожден ден на рок радиото на България "Z-Rock".

   Напливът на желаещите да посетят шоуто на SCORPIONS не стихва, а вместимостта на „Фестивална“ е твърде малка, за да побере многобройните фенове на легендарната група. Капацитетът на стадион „Академик“ - Плиска е 15 000 души, между които 5500 седящи места и трибуна за VIP гости. Съоръжението не трябва да се бърка с едноименния „Академик“ до зала „Фестивална“.

   Стадион „Академик“ - Плиска (при БАН) се намира на ул. „Яна Лъскова“ в непосредствена близост до хотел „Плиска“. До него лесно може да се стигне от спирка „Плиска“ и завод „Електроника“. В деня на концерта в района на събитието ще има обозначителни табели и персонал, които ще упътват закупилите билети към входовете на стадиона, а именно:

   Вход 1- фен зона и седящи
   Вход 5 -фен зона и седящи
   Вход 2 - VIP зона и седящи
   Вход 3 – правостоящи и седящи
   Вход 4 – правостоящи и седящи.

   Билети за концерта на SCORPIONS на 9 октомври на стадион „Академик“ - Плиска (при БАН) се продават в разпространителската мрежа на Eventim и неговите партньори на цени между 50 и 90 лв, както и VIP места по 150 лв. Досега закупените билети ще важат без презаверка за съответните зони на стадиона, които остават непроменени.

   Организаторите изразяват задоволството си от успешното финализиране на нелеките преговори за намиране на ново място за провеждане на събитието, тъй като подходящите за концерти стадиони в София към момента са с отнет лиценз за провеждане на масови мероприятия. Изключение прави националният стадион „Васил Левски“, който обаче е ангажиран за този период с домакинските мачове на ЦСКА и „Локомотив“ (София).

   „Убеден съм, че имахме късмет със стадион „Академик“ - Плиска (при БАН) и феновете на SCORPIONS ще се наслаждават комфортно и пълноценно на рок легендите в последния им концерт у нас“ каза Петър Харалампиев от "АРТ БГ".

още за:

ScorpionsArt BgZ-Rock


Коментари   (67)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Анонимен 25.10.2010 02:41:08 отговори + 0 0
след 15 часа с влиза Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

скал ловер 24.10.2010 21:14:53 отговори + 0 0
В коко часа се влиза в стадиона за концерта Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Зорница 7.10.2010 19:47:26 отговори + 0 0
Концертът се отлага ((( Току-що чух по новините по БТВ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

мария етрополе 25.08.2010 23:56:06 отговори + 0 0
Там сме цялата фамилия!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

nukola_mikov 21.08.2010 22:00:13 отговори + 0 0
Взех си вече билетче!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bonfire girl 21.08.2010 10:31:37 отговори + 0 0
Сутринта нарочно минах през стадиона и останах много приятно изненадана-прекрасна трева наистина и някви хора почистваха отстрани храстите.
Попитах ги за концерта и ми казаха,че ще се правят специални ремонти за концерта.
Така ,че ще се сбогуваме с легендарните SCORPIONS с подобаващ концерт на открито,както си му е реда!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

милена никова 20.08.2010 20:32:06 отговори + 0 0
SCORPIONS-най-после в София и отново на стадион!
Макар,че няма да е на Васил Левски,все пак е на открито и ще съм в първите редици!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

фестивална-бетонен с 20.08.2010 19:20:49 отговори + 0 0
Аз мнго се радвам,че е на открито,ще стане прекрасен спектакъл!Гледал съм немската рок машина 5 пъти-3 на открито и винаги ебило смазващо по-добре,отколкото в зала(пък била тя и в Хамбург)
На Вакен и други фестивали оградата е съвсем сквромна,но пиле не може да прехфвръкне,няма как да прескачат оградата,защото охраната ще е много засилена,не мислете бг организаторите за глупаци :-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

antonow 20.08.2010 19:15:08 отговори + 0 0
Най-после на стадион!разликата между ламаринената коробочка Фестивална и откритата сцена еот небето до земята.
Западните фестивали са на голи поляни,ама се събират и по 70-80 хиляди яки фенове и се смазваме от здрав купон.
Аз ще ги гледам прав -не съм още пенсионерк а;-)(да не се засягат по-възрастните фенове,шегичката ми е приятелска)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bilqna 20.08.2010 18:53:25 отговори + 0 0
Много се радвам,че все пак ще гледаме концерта на открито на стадион,а не в кънтящата зала Фестивална.Стадионът е с прекрасна трева-аз понякога ходя там с приятелки да тичаме.Щеше да е най-яко на националния,ама явно няма начин.


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 20.08.2010 14:35:44 отговори + 0 0
Интересно защо обаче на схемата отдолу пише ЛАУД КОНСЕРТС ако сте забелязали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 20.08.2010 14:13:39 отговори + 0 0
Снимките са от 2008. Моя Грешка. Признавам си. Моля за извинение. Дано оправят и трибуните само, че не се знае дали ще поберат всички, които искат да са там. И да се погрижат да няма гратисчии. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 20.08.2010 12:22:05 отговори + 0 0
Да, отчасти си прав, но голямата разлика е че аз коментирах темата, без злоба, а и не винаги определението пенсионери трябва да се приема отрицателно, просто така им е възрастта. А и аз когато имам възможност винаги ходя на концерти на по-екстремни групи, просто съм на 500 и кусур км. от София и ми е много солено да ходя редовно. Уважавам хевитата (групите), едно време само това слушах, но просто групите, които харесвах тогава идват сега, когато вече са ми безинтересни. Определението "блек фен" хич не е точно за мен, най-малкото защото има хора, които са далеч по-върли фенове от мен и слушам много различни от блека неща... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 20.08.2010 12:11:26 отговори + 0 0
Борки, не, просто идваш и недоволстваш, че се говори за тая група, а не за оная. Което е глупост, сори. Наличието на новини за Lake of Tears не зависи от сайта, а от групата и евентуалните организатори на евентуалния концерт, ако не си разбрал.

И при положение, че блек фенцетата се ръгате навсякъде, където не ви е мястото, и то все с еднакви коментари, мисля, че имам право да недоволствам. Всеки път, когато се заговори за някоя група, която има шанс да напълни нещо по-голямо от "Блу Бокс", се почва с "Ама защо тия пенсионери, няма ли нещо ново, нещо тежко и агресивно?" Сори, ама...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 20.08.2010 12:06:58 отговори + 0 0
Сигурно Scorpions ще са много щастливи, че ще свирят на селски герен, а ние - че нищо няма да ни падне на главата. От това двойно щастие няма как да не се получи незабравим концерт. И докато хиляди фенове с билети, купени преди месеци с цената на лишения, се опитват да стигнат до местата си, други ще прескачат оградата или ще си гледат безплатно през нея. Не виждам защо да не сме доволни! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


До-Woodstock 20.08.2010 11:33:53 отговори + 0 0
Както Ози каза,в сравнение с останалите ниви,няма козирка коята застрашава живота на десетки,да не кажа стотици хорица.Дерзай! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

OneFan 20.08.2010 11:31:10 отговори + 0 0
Живея на около 600 метра от въпросния стадион.Незная от кога са тези снимки но, в момента стадиона изглежда като нормален герен,на някое село.Няма нищо общо с картофена или каквато и да е нива.В сравнение с Фестивална това си е истински рай!Бях казал че ще ходя някаде навън за да ги гледам за последно,но определено този вариант е много добър,че даже ми е на метри от вкъщи .След светофара до завод Електроника,посока Универсиада-Автостанция Гео Милев първата пресечка.Тръгвате в посока Цариградско Шосе,стадиона няма как да го пропуснете .Прескачали сме 100000 пъти оградата на стадиона,така че не е проблем за невярващите да отскочат и с очите си да се убедят че,това не е картофена нива. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 20.08.2010 08:25:47 отговори + 0 0
@Тигър, ти сляп ли си какъв си, самите хора си казват че са си за пенсия, а и никъде не съм оспорвал качествата им, ако те дразнят блекъри, мен ми пък ме докарват по подобно състояние, хеви фенчета, които ако не кажеш нещо хубаво за групата им веднага скачат. И още по-тъпото е че ти казвам, че съм им бил на концерт, бахти заблудените... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rex 19.08.2010 23:33:28 отговори + 0 0
Аман от специалисти.Кой идиот качи тези снимки,што първо не си направи труда да отиде на стадиона.На стадиона има прекрасна подържана тревна настилка на която постоянно се играят мачове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 19.08.2010 22:26:29 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-08-19 20:27:07
тъй като подходящите за концерти стадиони в София към момента са с отнет лиценз за провеждане на масови мероприятия

А тая нива да не би да има лиценз?????
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.08.2010 22:12:05 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-08-19 20:28:55
и стига пискали малумници такива
и на селски стадион с крави да го преместят ако побира достатъчно публика - както ви се каза това е РОК концерт.

Като е РОК концерт какво, хайде да се заврем в кенеф защото било рок концерт. Малоумника си ти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 22:06:02 отговори + 0 0
Анонимен - 2010-08-19 20:28:55
...какво искате - в зала 1 на НДК ли??
-----------------------------------------------------
Ако ти отидеш на кино дали ще ти е приятно да гледаш филма на изтърбушен стол? Същото е и тук. Понеже не съм от София, погледнах мястото през Гугъл и това, което видях е някаква трагедия. Сравнено с други стадиони в София, този е направо развалина.
За 65 лева очаквам добър звук, добро светлинно шоу, добра организация и що-годе равна повърхност под краката си. Според мен преместването на концерта е оправдание да се отиде на по-евтино място, защото този "стадион" е хем голям, хем евтин.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 19.08.2010 20:35:37 отговори + 0 0
Хората не са крави, за да ги набуташ където и да е, като преди това си им взел около 10% от заплатата, за да гледат любимата си група в мизерни условия. Умник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 20:28:55 отговори + 0 0
и стига пискали малумници такива
и на селски стадион с крави да го преместят ако побира достатъчно публика - както ви се каза това е РОК концерт
какво искате - в зала 1 на НДК ли??
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 20:27:07 отговори + 0 0
тъй като подходящите за концерти стадиони в София към момента са с отнет лиценз за провеждане на масови мероприятия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Woodstock 19.08.2010 20:22:53 отговори + 0 0
А за това защо не е на големия "Академик" аз мога да се сетя само за едно разумно обяснение.. Този сезон Академик София са в А група и си играят там мачовете.. Не виждам защо иначе може да е.. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Woodstock 19.08.2010 20:04:25 отговори + 0 0
Теренът колкото и да е разоран, винаги могат да сложат отгоре ония пластмаси като на Sonisphere. А иначе може би наистина доста хора ще си гледат концерта безплатно, освен ако тия дето проверяват билетите на завойчетата към стадиона стоят там по време на целия концерт, както би трябвало да бъде. А че имало 5500 седящи места, искрено се съмнявам, дори и въпреки пейките на едната трибуна където биха могли да се съберат повече хора. А после как ще се изнасят зрителите из тия тесни улички, не знам просто.. Но да видим, да се надяваме, че организаторите ще се постараят всичко да мине добре и да няма проблеми Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 19.08.2010 19:28:40 отговори + 0 0
Нямам нищо против новите места, стига да са подходящи за целта. А този амортизиран стадион определено не е. И точно защото концертът НЕ е безплатен, имам право да недоволствам! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.08.2010 19:16:54 отговори + 0 0
`ми, не, не ги знам Lake of Tears. Не ме и интересуват. Това, което ме вбесява, е поредният цървул с блекарски прякор, който за пореден път е седнал да обижда доказана световна група. Досадно е. Много. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Your Father 19.08.2010 18:31:06 отговори + 0 0
Само плюете, само недоволствате. Ако не бяха преместили концерта, щеше да си остане във Фестивална. При взето възможно най-адекватното решение спрямо ситуация и обстоятелства, все ще се изнамери някой лумпен, който да попита "АМА ЗАЩО СКОРПИЪНС НЕ ИЗНАСЯТ КОНЦЕРТ НА ЛУНАТА С БЕЗПЛАТНИ БИЛЕТИ?!". А после, ако някак това случайно се осъществи, ще се жалвате, че няма записано ДВД, което да се пусне за свободно теглене в замунда... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


@@хм 19.08.2010 18:26:24 отговори + 0 0
Трябваше тогава да сложат над 10 000 човека във Фестивална да се издушат. Като няма къде другаде да се направи концерт на открито, не виждам нищо лошо да се направи на ново място - що все българите тръгваме с негативните рога напред! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 17:51:00 отговори + 0 0
къде седящи, къде лежащи...
Тази година е рекордьор не само по концерти, ами и по странни решения, и по издънки.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 19.08.2010 15:57:13 отговори + 0 0
Според организаторите имало 5500 седящи места, но дали не са седящи на тревата... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 15:54:12 отговори + 0 0
трибуна с петстотин седящи места. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 19.08.2010 15:33:57 отговори + 0 0
Това е все едно да кажеш, че когато Depeche Mode трябваше да свирят на Локомотив, организаторите са го променили до неузнаваемост. Глупости на търкалета! В зала "Фестивална" е имало не един прекрасен концерт, а на този стадион дори мачове не се играят май... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


@хм 19.08.2010 15:19:02 отговори + 0 0
стойте си тогава в дрънчалника Фестивална, стадионът съм убеден, че няма да допуснат да е в неугледно състояние за концерта - все пак Scorpions имат нечовешки изисквания Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 19.08.2010 15:00:37 отговори + 0 0
Тъпо е да преместиш концерта на най-голямата немска рок група в историята на квартален стадион, на който никога досега не се е провеждал концерт. Лично мнение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lamb of God 19.08.2010 14:28:41 отговори + 0 0
@ Анонимен - 2010-08-19 14:17:37
Тъпо е, че на този "стадион" тези които са дали 100 кинта ше видят точно толкова, колкото и тези които гледат ПРЕЗ оградата за без пари, защото тя е метална, от железа направена. Боли ме оная работа за терена, но не е справедливо така, а така ще се получи.

Животът, пиленце, в повечето случаи е крайно несправедлив, така че най-добре свиквай с идеята.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мигър 19.08.2010 14:22:58 отговори + 0 0
@ DICKINSON_ Научи граматиката. Нямах в предвид, че Герена е полу-срутен. Имах удоволствието преди години, да живея известно време в хотелската част - комплекса е много добър, а стадиона е едно прекрасно съоръжение.

Да им е честито на притежателите на ВИП билет, като гледам получават правото да... всъщност каква ли привилегия получават хората, платили повече от двойно, в сравнвние с тези пред сцената - собствена желязна пейка?...

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 14:17:37 отговори + 0 0
Lamb of God - 2010-08-19 14:08:53
Бе вие на виенски бал ли ще ходите, или на рок концерт, та сте се закОсили за какъв бил терена на стадиона?!
Ей, аман от мрънкалници

Тъпо е, че на този "стадион" тези които са дали 100 кинта ше видят точно толкова, колкото и тези които гледат ПРЕЗ оградата за без пари, защото тя е метална, от железа направена. Боли ме оная работа за терена, но не е справедливо така, а така ще се получи.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


: 19.08.2010 14:14:52 отговори + 0 0
Тигре,ти да не си секретарка на всички залезли бивши величия дето ги мъкнат в умрялата ни държава? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

: 19.08.2010 14:11:45 отговори + 0 0
Поне ще им е последен концерт и няма да досаждат повече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lamb of God 19.08.2010 14:08:53 отговори + 0 0
Бе вие на виенски бал ли ще ходите, или на рок концерт, та сте се закОсили за какъв бил терена на стадиона?!
Ей, аман от мрънкалници!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 14:04:17 отговори + 0 0
Какъв стадион бе това е едно игрище с метални пейки... На "Академик" стадиона си е стадион направо, това на което му викат тука стадион е една смотана сгурия, която се намира зад философския и икономическия факултети на СУ. Тия снимки където си ги дал е на "Академик" до фестивална, тренирал съм там 6 години. Там където ги пращат Скорпиънс няма бетонено покритие дори - чиста ливада с метални пейки. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DICKINSON_ 19.08.2010 14:03:51 отговори + 0 0
@Depositus Cordis, че те славистите имат ли стадион??? ХАХАХА, Герена бил полу-срутен. Това само от устата на отчаяните фенове на четирибуквието може да излезе. Както и да е. Само за сведение. За всички, които не знаят къде е това място да попитат някого къде се намира СТАРИЯ АКАДЕМИК. Много от живущите в района го знаят под това име. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Depositus Cordis 19.08.2010 13:59:54 отговори + 0 0
Мигър - 2010-08-19 13:38:46
"Герена"? Сигурно има и други стадиони в София, освен това полу-срутено място.

Аз се сещам за стадион Славия и стадион Раковски.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BeerMe 19.08.2010 13:53:24 отговори + 0 0
Depositus Cordis - 2010-08-19 13:39:48
По надолу цитирате данни за другия стадион Академик, ама кой да прочете цялата новина.
---------------------------------------------------
Понеже това беше за мен: По-нагоре съм написала, че става дума за големия Академик, ама кой да прочете всичките коментари
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Depositus Cordis 19.08.2010 13:39:48 отговори + 0 0
Подкрепям и предпочитам пред затворената гробница Фестивална. Сега вече може да отида.
По надолу цитирате данни за другия стадион Академик, ама кой да прочете цялата новина.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мигър 19.08.2010 13:38:46 отговори + 0 0
Тигър - 2010-08-19 12:50:31
И поредният блек-кре*** се изказва за величия, които не разбира. Айсиктир вече!


Пич...понякога се изказваш като същински цървул. Ти дори не си наясно кои и какви са Lake of Tears, но това е друга тема.
По отношение на стадиона: Наистина снимките на въпросния стадион са меко казано притеснителни. Не виждам какво може да се промени, освен да се разоре и да се засее.

Обяснението за отнетия лиценз е супер-голяма смешка. Кога отнеха лиценза на стадион "Локомотив" - преди или след концерта на Елтън Джон? Защо не и на "Академик" (до Фестивална)? Там и преди се правеха концерти. "Герена"? Сигурно има и други стадиони в София, освен това полу-срутено място. Подозирам, че идеята е да се намери най-евтиното място. В такъв случай по-добре да го преместят на полето до бившия Кремиковци.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rex 19.08.2010 13:37:49 отговори + 0 0
Аз,тренирам на този стадион и трябва да ви каза ,че от много отдавна стадиона е в много добро състояние. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


borknagar 19.08.2010 12:59:28 отговори + 0 0
Шшш раирано застрашено от изчезване коте, миналата година бях в Каварна на техния концерт, така че гледай си там Manowar-a и недей приказва за нещо, който не знаеш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Влади 19.08.2010 12:50:37 отговори + 0 0
Абрее хорааа,ще имаме ли и ние Edguy???Казаха че най-вероятно ще са съпорт,а още нищо официално... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тигър 19.08.2010 12:50:31 отговори + 0 0
И поредният блек-кре*** се изказва за величия, които не разбира. Айсиктир вече! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 19.08.2010 12:30:58 отговори + 0 0
И така пореден ден минава с новина за предпенсионери и никакво потвърждение за lake of tears
Иначе решението е разумно, някакси не беше много правилно при последното си турне да свири зала, при условие че не е особен проблем да събере 10 000 човека.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Night Fairy 19.08.2010 11:59:05 отговори + 0 0
Това са стари снимки - и в момента не е съвсем в търговски вид мястото, но пък организаторите казаха по Z-Rock, че до деня на събитието ще има много промени Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BeerMe 19.08.2010 11:51:24 отговори + 0 0
Това е цитат за големия Академик, просто цифрите са впечатляващи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

? 19.08.2010 11:50:18 отговори + 0 0
къде са на снимките тези 8000 седалки?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BeerMe 19.08.2010 11:45:38 отговори + 0 0
Капацитета на стадиона е с близо 8000 седящи места (и още 2000 правостоящи), с възможност да се разшири до 18 000 седящи места (22 000 правостоящи).
----------------------------------------------------
Уауууу
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 11:20:49 отговори + 0 0
CTAMAT - 2010-08-19 11:12:10
... и прочетете какво пише под "Спортен комплекс "Академик"(IV км.)". Обърнете и специално внимание на снимките...
------------------------------------------------------

Хахахаха То не е за смях, ама някак ми стана смешно..
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 19.08.2010 11:17:38 отговори + 0 0
Мда, и аз видях картофената нива... другия вариант е, ако е така, да го застелят пак с ония пластмасови плоскости... евентуално... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Envy 19.08.2010 11:17:35 отговори + 0 0
За концерта стадионът ще е в съвсем приличен вид. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CTAMAT 19.08.2010 11:14:39 отговори + 0 0
Искрено се надявам това да не е текущото състояние на стадиона и информацията просто да не е актуализирана скоро. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 19.08.2010 11:12:49 отговори + 0 0
Октовмри си е топъл месец, и дъжд да има ще се преживее... да не би да има голям интерес та се мести там? Чакаме подробности... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

CTAMAT 19.08.2010 11:12:10 отговори + 0 0
Преди да одобрявате вижте тук:

http://www.akademik-sofia.com/page.php?18

... и прочетете какво пише под "Спортен комплекс "Академик"(IV км.)". Обърнете и специално внимание на снимките...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 19.08.2010 11:11:32 отговори + 0 0
Въпреки че няма да ходя, много се радвам за всички, защото Концерт на стадион е нещо съвсем различно и поне 100 пъти по-яко от Концерт в зала Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 19.08.2010 10:56:41 отговори + 0 0
А дъжд? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 19.08.2010 10:49:08 отговори + 0 0
браво! подкрепям Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".