Най-сетне - официална информация за фестивала в Каварна

30 май 2012, 12:21 ч. 1062 / 13 189
пред./следв.
"Metal Katehizis" получи следното съобщение:

   Между 13 и 15 юли Каварна отново ще бъде столицата на тежката музика у нас и ще срещне звезди и фенове на рока и метъла на традиционния фестивал "Kavarna Rock 2012". Тази година програмата ще обърне поглед към класиката в жанровете и хедлайнери ще бъдат емблематични банди, любими на поколения вече няколко десетилетия.

    В първия ден на "Kavarna Rock" хедлайнер ще бъдат DIO DISCIPLES – супергрупа, сформирана в чест на творчеството на един от най-великите вокалисти – Ronnie James Dio. Освен тях на сцената ще видим легендата на съвременния рок – басистът, вокалист и композитор Глен Хюз (Glenn Hughes), чието име се свързва с емблеми в китарната музика, като TRAPEZE, DEEP PURPLE, Gary Moore, BLACK SABBATH и др. Третият участник в първата вечер на фестивала ще бъде Michael Schenker – име, което вдъхновява редица ценители на първокласния хард рок звук вечер повече от три десетилетия.

    Втората вечер на фестивала – 14 юли - ще посрещне иконите на крисчън глем метъла от Калифорния STRYPER, ветераните на американския хеви метъл DOKKEN и звездната хард рок формация BIG NOIZE, които ще свирят у нас със специалното участие на канадския вокалист Sebastian Bach (SKID ROW, THE LAST HARD MEN).

    Третата вечер на "Kavarna Rock 2012" е посветена на по-тежкия звук и публиката ще бъде отнесена от зрелищни спектакли, тежки рифове, мощни вокали и безкомпромисен ритъм. В неделя на сцената ще излезе движещата сила в съвременния пауър метъл KAMELOT, смазващо мощната метъл симфония на италианците RHAPSODY OF FIRE и кървавото пиршество в шокиращия спектакъл на LIZZY BORDEN.

   Разбира се, на фестивала ще участват и български групи, чиито имена може да видите на плаката по-долу.

    Организаторите на "Kavarna Rock" тепърва ще обявяват любопитни подробности около тазгодишното издание, което е едновременно завръщане към първоначалния дух на фестивала и еволюция в посока все по-качествено преживяване за верните му фенове.

    Ако трябва да определим "Kavarna Rock 2012" с две думи, то те са "просто епичен".

    Билетите за фестивала влизат в продажба от днес в мрежата на "Eventim".

   "Kavarna Rock 2012" се осъществява с генералната подкрепа на Община Каварна и медийната подкрепа на "TV7" и "Стандарт".


   Текстът е леко редактиран за по-голяма акуратност, по молба на организаторите.

   От 31 май билетите за са вече в продажба на цени 50 лв. за един ден, 100 лв. за трите дни на "Kavarna Rock 2012" и 250 лв. ВИП пропуск. (поръчай онлайн).
Kavarna Rock


Коментари   (189)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Desynka 8.07.2012 14:43:42 отговори + 0 0

Продавам тридневен билет (13.07-15.07) за тазгодишният рок-фестивал в Каварна. Редовната цена е 100лв, но аз го продавам за 80лв. !!! За тези, които не са от Варна, Шабла, изпращам с Еконт Експрес!

Допълнителни въпроси: desi_shabla @ abv.bg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.06.2012 18:19:32 отговори + 0 0
аааааааааааа бе всичко е шик бе...жестоки групи, жестока музика, яка компания, палатки...там сме Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 8.06.2012 09:13:19 отговори + 0 0
LIZZY BORDEN!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Прасе 7.06.2012 20:35:46 отговори + 0 0
Няма кинти за по големи групи, още миналата година стана ясно.И не само организаторите а и феновете нямат кинти.Ей видяхте на феста миналата седмица - на тези евтини билети колко малко народ имаше.Тази Каварна от посещаемост ще е от порядъка на стотици фенове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.06.2012 02:48:33 отговори + 0 0
поне има еднодневни билети за разлика от други (фестивали) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.06.2012 22:08:15 отговори + 0 0
Ами, да! Точно така! Виж каква рационална мисъл тече само! Трябва да се спре тоя фест, та да дойдат тия всичките дъртофелници и да ти опърдят nu-душичката на твоите готини и модерни фестове! Замо заради опърдяната ти муцунка ще се прежаля да изслушам цял сет на недебилните ти любимци. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 4.06.2012 20:52:51 отговори + 0 0
Каварнааааааааааааааааааааааааааааааа...!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

didothegreat 4.06.2012 02:17:48 отговори + 0 0
до Metal - 2012-06-03 21:23:42
Така ще бъде .Чисто статистически няма как да е иначе.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metal 3.06.2012 21:23:42 отговори + 0 0
До тимчо - 2012-06-02 09:21:29 и didothegreat

На бас, че повечето ще сме от София за тези групи.. Все пак Мановар-а ги няма
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Moonspell 3.06.2012 20:13:14 отговори + 0 0
Този последния Анонимен от психото ли излиезе с това изречение /А смешниците от сегашните групи след 50 години може и да по настигнат тези музиканти!!!!!/. Ако си мисли някой, че с ерата на 80-те и 90-те всичко приключва и от сега нататък всички нови банди които се появят са некадърни това е жалко. Роден съм 1973 и съм израснал с много от старите групи, още ги слушам и заради тях също така да съм станал фен на Metal мусиката. Но с течение на времето всичко се промени и сега съм яростен фен на Black и Gothic течението. Затова Каварна 2011 беше Моя Каварна Рок. Тези които ми сравняват кои са по добри са просто жалки. Всеки е добър за своето време. Е естествено има и крале DIO, OZZY, COVERDALE, ............. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 3.06.2012 18:29:26 отговори + 0 0
Супер тъкмо говедарията и келешчетата няма да ни пречат.Който не знае кой е Майкъл Шенкър въобще да не ходи ,това е един от най великите китаристи за всички времена.А смешниците от сегашните групи след 50 години може и да по настигнат тези музиканти!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

didothegreat 3.06.2012 17:52:49 отговори + 0 0
Групите са такива ,защото просто няма пари.Каварна залязва и фестовете ще са тикива или изобщо няма да ги има(което очаквам да стане).Познавам добре обстановката там и знам,че това са просто последните издихания на "доброто старо време".Ще отдам почит на великите концерти на които съм бил там.На всяко хубаво нещо му минава времето. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Аз 3.06.2012 17:32:42 отговори + 0 0
Чета коментарите и ми се плаче от простотията, която се излива. Кой на кого бил преподавал, кой от кого бил по-стар, по-добър, кой бил мухъл и кой бил шоп.
Трудно ли е да приемете, че тази година фестовете в София са тези с масовите групи, а този в Каварна - с групи с по-малко, но силни фенове. Искаш да си махаш главата - иди на Годсмак. Искаш да си припомниш доброто старо време - иди до морето. Аз съм роден '91 и не съм хванал времето на Каварненските групи. За това нямам интерес и няма да отида. Това не е никакво основание да ги наричам мухъл и да обиждам хората, които ги харесват. Приятно прекарване на всички, които ще се сцепят на тях. Съветът ми към Каварненци е догодина да върнат актуални и екстремни групи, за да отидем при тях и да се изкефим и ние. Тази година феста им ще е семейно събиране на старата школа и се съмнявам да ги удовлетвори финансово.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ava 2.06.2012 16:40:28 отговори + 0 0
Видях, че има вече участник със същото име, ava не е AVA, sorry Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ava 2.06.2012 16:31:14 отговори + 0 0
Към недоволните от програмата - на фестивал се ходи заради самото незабравимо изживяване, атмосферата, празника, предполага се, че все нещо от програмата ще ви накефи, не е задължително, дори е невъзможно всичко да ви харесва. Като си купувате билети за Вакен например - октомври, ноември предната година дори не знаете кои банди ще участват, какво толкова сте се разпищели !?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ava 2.06.2012 15:35:33 отговори + 0 0
Това, че ще има и български групи е страхотно!!! Но защо тези?!? Има много по-добри и съвременно звучащи наши банди, много са и са жадни за изява и публика! D2 - добре, ама защо с Дичо!?! А другите са толкова изчерпани и скучни вече, хора, имаме страхотни български метъл и рок банди, защо не сте ги поканили, как зорлем ще ни откажете от фестивала ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2012 15:34:23 отговори + 0 0
Какво включва вип билета на стойност 250 лв. ?!?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

didothegreat 2.06.2012 14:44:03 отговори + 0 0
марш всички шопианци на burgas alchoholic Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

didothegreat 2.06.2012 14:41:57 отговори + 0 0
hard rock forever.so 80's.Това се казва фестивал.Екстремните стилове са последното обежище на некадърните и бездарни рок музиканти.Kavarna rocks Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

тодор мечката 2.06.2012 10:05:27 отговори + 0 0
кво се пънете бе....не разбрахте ли ,че като не ви харесна няма да ходите .....има достатъчно концерти за всички и за всеки вкус.....ходете да плюете оная ЕЛЕВЕЙШЪН изгъзица дето пак мислят да я правят....не си търсете повод да дойдете на морето.....а който си е от морето да бега на шопските концерти......според мен групите са добри .....нямате никакво основание да мрънкате ,защото аз досега като съм ходил винаги съм влизал на концертите .....за разлика от болшинството от вас които отиват само да се напият отвън или както се казва ГЪЗ ПЪТ ДА ВИДИ.....дори и готини групи да свирят пак ви се свиди за билети.....не може вътре в стадиона да има 5000-10000 човека ....а отвън на капанчетата по време на кщонцертите да има двойно повече хора ....срамота Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


тимчо 2.06.2012 09:21:29 отговори + 0 0
феновете от шопия плюят щото нямат парички за път-ще си направим феста и без вас.не ни трябвате тук да ни цапате морето и без това скоро ще ви сложиим визово режимче.пътеката към гърция-по близко е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Рен... 1.06.2012 20:35:54 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 14:35:38
това ще е сравнително добра Каварна..Лизи, Доукън, Бах, а и Стрипър са готини....ще е фест за баш феновете

Ето това вече е приказка! Евала!
Стига сте плюли,бе хора! Това ще си е един страхотен фест! Ценителите на тази музика ще разберат..а,и кога друг път,Бах ще дойде в България?! Не се излагайте.Щом не ви харесва,не коментирайте ,не отивайте на феста и толкова! Ние,останалите.."непросветените" ще си ходим в Каварна на "тъпия" фест. Айде със здраве!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 18:11:34 отговори + 0 0
Да има добри чужди имена, НО подбора като цяло е смешен. Вероятно са взети "на едро" от една агенция, или просто фестивала се организира от някой огромен разбирач.... (вероятно фен, а не професионалист). Да групите са култови, но за българския музикален пазар са НЕПРОДАВАЕМИ. И ДА, половината от малкото хора запознати с групите, просто ще си ги слушкат отвън. За да рискува кметя по този начин, или Line-ъпа е просто евтин или просто самият е прост.
... И тези БТР, Д2 и Дичо, просто са като ******** връхче на скупщината.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 17:59:05 отговори + 0 0
BLACK METAL няма ли да има ?? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 13:18:53 отговори + 0 0
Metal - 2012-06-01 12:32:59
Екстра си е феста - Карлос Кавазо на живо !!! За по-ограничените - един от най-добрите китаристи. Абе ще сме тия дето бяхме на Мотли - ама лошо няма!

абсолютно само върли фенове ще сме
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


soregashi 1.06.2012 13:10:11 отговори + 0 0
Баси убития фест, честно. И Д2 с Дичо, като най-големите рокери на света (facepalm). Може и да се отиде, но само заради традицията. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 13:01:25 отговори + 0 0
За пореден път се пишат безумия. Корн ще си признаят с радост, че са израснали с Айрън Мейдън, всеки от Godsmack и от всяка "модерна" група ще ви каже, че Michael Schenker, Stryper и Dokken са ги вдъхновявали навремето. И въобще, това са звезди, които отдавна няма какво да доказват и които са видели слава и признание, за каквито Scar Symmetry примерно могат само да мечтаят. Вярно е - поостарели са, но Stryper ги гледах преди две години и бяха в невероятна форма. А хората от трибюта на Дио въобще няма какво да ги коментираме. Просто се успокойте и не се изказвайте неподготвени за такива големи звезди. Не ви харесва? Добре. Не ходете. Живи и здрави. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metal 1.06.2012 12:32:59 отговори + 0 0
Екстра си е феста - Карлос Кавазо на живо !!! За по-ограничените - един от най-добрите китаристи. Абе ще сме тия дето бяхме на Мотли - ама лошо няма! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WrathUponOurselves 1.06.2012 11:42:56 отговори + 0 0
Lazzy Kixx - 2012-05-31 20:22:59
ей тва е подбор на групи отвяхте София Рокс

ХАХАХХАХАХА ти добре ли си Някакви хевита да надминат Godsmack, Trivium, Heaven Shall Burn, Clawfinger, Scar Symmetry, Within Temptation и Guns N Roses - ТИ ДОБРЕ ЛИ СИ (смях смях смях) Каварна 2012=музика за пенсионери
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 1.06.2012 10:53:42 отговори + 0 0
Смешник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 1.06.2012 10:51:04 отговори + 0 0
а ти явно си чувал/а за кокохедлайнер

камо ли на концерт съставен само от кокохедлайнери
вероятно край теб пасат кокошки
догодина ако викнат по 4 чужди групи ще имаме още едно велико откритие: кококохедлайнер
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 1.06.2012 10:48:04 отговори + 0 0
За кохедлайнер чувал ли си, Анонимен? Или си спориш само за спорта? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 10:45:53 отговори + 0 0
аргументи? аргументи се вадят ако се спори за нещо сериозно
когато говориш пълни глупости не трябват никакви аргументи
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 1.06.2012 10:41:15 отговори + 0 0
А кой е тръгнал да се заяжда без достатъчно аргументи? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 10:38:25 отговори + 0 0
" С пълно право могат да се нарекат хедлайнери, ако ще свирят пълни сетове"

МУХАХАХАХАХАХА

кой не си е пил хапчетата днес
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хм 1.06.2012 10:33:55 отговори + 0 0
Нямам нищо общо с организацията, но това е простата сметка. Всяка от групите е достатъчно известна в жанра си, а повечето от коментиращите дори не го слушат. С пълно право могат да се нарекат хедлайнери, ако ще свирят пълни сетове, но това още не е ясно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2012 10:21:49 отговори + 0 0
браво
ти преброи 10 хедлайнера за 3 дни
явно си пр-ката дето беше писала нередактираното безумие
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 1.06.2012 10:19:07 отговори + 0 0
Тридневният билет е 100 лв, което ще рече около 10 лв за всеки хедлайнер. Колко по-малко трябва да струва една чужда група?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Уффф, най-накрая 31.05.2012 23:11:33 отговори + 0 0
Слава тебе, Господи, слава тебе, Цоньо... не само, че ще ни докарате правоверните STRYPER, но и че ни пратихте ей тоз НЕпосредствен убавец под мен (hristo botev . ni), че да се покаем от постъпките си и да вземем пример от него и да спрем да ходим на такива посредствени групи, не само в BG, но и навсякъде по света. Амин! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sleazzzze 31.05.2012 22:16:24 отговори + 0 0
Най-накрая глем! Жалко, че на 16ти имам кандидатстудентски и вероятно ще пропусна Лизи Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Chuck Shuldiner 31.05.2012 21:55:47 отговори + 0 0
КАК мислят да имат публика тея!! с тея тъпи, прости групи??? Ех, цончо , мислех те за по свястен! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 21:03:49 отговори + 0 0
Браво на организаторите! Има групи за всеки вкус. А на който не му харесва,или му се свидят някакви си пършиви 50 лв да не ходи никъде и да си слуша радио.По-евтинко е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 20:30:39 отговори + 0 0
тъпанари Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lazzy Kixx 31.05.2012 20:22:59 отговори + 0 0
ей тва е подбор на групи отвяхте София Рокс
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Journeyman 31.05.2012 18:04:26 отговори + 0 0
Че те са си свирили за Господ....Факт.Както е факт , че с някакви неразбираеми твърдения, на които не мога да хвана смисъла надали ще накривиш на шапката на хората, които мислят да отидат и да се изкефят на феста.А ти си стой в дупката и продължавай да броиш кой колко публика бил събрал на концертите си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 31.05.2012 17:44:25 отговори + 0 0
@ Анонимен - 2012-05-31 17:17:59

Трогателно е уважението към личността Дио, което лъха от ломотенето ти. И пак се чудя от безкрайно уважение към него ли определяш хората, с които Той сам е пожелал да стои на една сцена като мухлясали клоуни?

Моето предположение е, че мухльовци са тези, които няма да оценят това, което им се поднася, а те за съжаление са страшно много... и тая твоя прогноза за 200-300 е меко казано пресилено оптимистична.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 17:36:09 отговори + 0 0
Тоя *** Дичо в едно интервю обясняваше, че метъл музиката трябва да загине. Сега пред кого ще свири???
Направо не заслужава и среден пръст да му покаже човек. Срам и позор да се качва на една сцена с която и да било метъл група, дори и най-бездарната.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 17:17:59 отговори + 0 0
@ Анонимен - 2012-05-31 15:27:49

Викаш, свирили в групата на Дио и в Хевън Енд Хел... Убаво. Браво!
През 1998-ма Дио напълни Фестивална. През 2005-та в Каварна пя пред 7000 човека. През 2007-ма, отново в Каварна, пред любимеца ти Апис на сцената стояха Айоми, Дио и Бътлър. Тогава пак имаше към 6-7000 човека.
Да видим сега тия велики музиканти, дето цял ден тук ни ги хвалиш, без Дио, Бътлър и Айоми дали ще успеят да продадат 200-300 билета или не... Ти как мислиш? Ще успеят ли?
И когато тази година лятото в Каварна видиш на стадиона 400-500 човека (от които половината са с покани или са пуснати безплатно), ще разбереш къде е Дио и къде е мухала. Пък ако ще да са свирили за Господ ))))))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Litex 31.05.2012 17:16:20 отговори + 0 0
Не виждам защо толкова се оплаквате. Бандите са си супер. Вярно, не са супер-мега-хипер-гига известни, но не може всяка година да се канят такива. Явно българската публика много се разглези напоследък. Лично на мен бандите за Каварна са ми много по-интересни от София Рок Фест. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

мановарец 31.05.2012 17:07:14 отговори + 0 0
забравихте Мановар да поканите и Металика, че те вече мислят вили да си купят тук!!!Напраоооооо мега зле!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


fun 31.05.2012 17:05:08 отговори + 0 0
леле мнооооооого злеееееее!!!
събрали са всички дето идват всяка година пък и бг. групи за запълване на дупки!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Д 31.05.2012 16:38:16 отговори + 0 0
Третия ден си е супер.
Но втория е такъв смях.... сложили ДИЧО!! ДИЧО! Тоя *******! Нямам думи...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

D 31.05.2012 16:34:37 отговори + 0 0
А, оправили са името на Глен Хюз. Браво Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 15:27:49 отговори + 0 0
"Имена като Дио и Ози не може да се слагат до имената на такива мухлясали клоуни"

Мило пухче, явно наистина не си се поинтересувал кои и какви хора ще се появят на тая Каварна. Иначе, не би нарекъл хората, които дълги години стояха до Дио (и на сцената и извън нея) мухлясали клоуни, че и на всичкото отгоре да раздаваш присъди, че нямали място до имена като Дио. Та коя викаш беше твоята важна персона, която има право да казва дали хора като Vinny Appice, Craig Goldy, James Lomenzo, Simon Wright и Scott Warren не бива и за миг да се замесват с име като DIO
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 31.05.2012 15:13:38 отговори + 0 0
Как пък никой не се сети, че на феста в Каварна ходят и фенове, които не се интересуват чак толкова кои групи свирят, кой им е вокалист в момента и т.н. Някои просто искат да слушат любимите си парчета от едно време и тези групи ще им ги дадат. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 31.05.2012 15:01:10 отговори + 0 0
Патенце, пиленце, ******** - не ме занимавай с глупости! Ще ми сравняват Ози и Дио с разни клошари като Докен и Лизи Борден... Ненормална история! Да съм се поинтересувал? А ти да си се поинтересувал? М? Ей на, поинтересувай се:
http://www.youtube.com/watch?v=gg5H4w_16gk
А аз си мислех, че най-големите позьори били Меноуар ))))))
Смех!

Имена като Дио и Ози не може да се слагат до имената на такива мухлясали клоуни. Да не говорим, че хонорарът на изпълнители като Ози за едни концерт е колкото за 10 години от кариерата на мухала.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 14:53:50 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-31 14:40:37
"И тези които са гледали на живо дядо Ози или Удо или Дио"

Ама чакай сега... Ти Ози и Дио с тоя мухъл дето е в Каварна ли го сравняваш? Те може да са на едни години с мухала, само че са на светлинни години от тия вмирисляци като класа.

--------------------
Ой, мило патенце... а ти поинтересува ли се въобще в тоя явно нищо говорещ ти мухъл какви и кои хора точно свирят??? Хм?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 14:46:27 отговори + 0 0
е, ще има сигурно повече от 300 човека, просто защото в един момент, вероятно ще започнат да пускат всекиго, който иска не терена, за да се понапълни малко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 14:41:52 отговори + 0 0
БЕ, вие какви групи си мислихте, че ще има?! Това беше напълно очаквано...Вече няма кинти, няма и спонсор и т.н.
Отделно с 50 кинта за ден...тц, няма да мине номера.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 14:40:37 отговори + 0 0
"И тези които са гледали на живо дядо Ози или Удо или Дио"

Ама чакай сега... Ти Ози и Дио с тоя мухъл дето е в Каварна ли го сравняваш? Те може да са на едни години с мухала, само че са на светлинни години от тия вмирисляци като класа.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Боряна 31.05.2012 14:37:23 отговори + 0 0
Спор няма, че има големи имена в рока в този лист. Аз лично съм била на концерти на Glenn Hughes, Мichael Shanker, Dokken, Lizzy Borden за другите сам нямала все още този шанс. Но тези банди непълнят стадиони вече както едно време. Няма да скрия, че съм разочарована доста от Каварна рок 2012. По младите /или преобладаващата част от тях/ вече неслушат музиката на 80-те и 90-те или ако я слушат то е между другото. Моят син и компания заедно с мен, не сме пропускали Каварна рок фест откакто започна през 2006г. Трябваше единия ден организаторите да помислят и за по младата публика или тази която си пада по по-тежка музика. Така със сигурност и аз щях да купя 3-дневни билети. Сега пожелавам късмет на тези които ще ходят на шоуто, но си мисля че на стадиона повече от 300-400 човека няма да се съберат за 3-те дена. Аз и компания чакахме доста дълго време да видим останалата част от групите но уви РАЗОЧАРОВАНИЕ. Утре заминаваме да се размазваме на SOULFLY, ANNIHILATOR
, SLAYER, W.A.S.P, BEHEMOTH и т.н.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 31.05.2012 14:23:25 отговори + 0 0
Има и хора, които след това съобщение ще пропуснат феста в края на седмицата... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 13:56:13 отговори + 0 0
Добре, че го обявиха преди феста ми, така ще продам повече билети. Сбогом Каварна, ти сама си направи харакири ..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shvepsa 31.05.2012 13:49:35 отговори + 0 0
Годсмак имат още поне 20-ина години да просъществуват докато започнат да застигат леко групите които ще гостуват на Каварна.Все пак е хубаво да се попрочете това-онова за бандите преди да се казва кои са стари или кои са слаби.И тези които са гледали на живо дядо Ози или Удо или Дио (лека му пръст)знаят че енергията която кипи от тези хора(независимо на колко години и в какво здраве е) нито Аксел,нито Слаш,нито разни там Годсмаци и тем подобни не може да засенчи.Така че това със стари-млади едва ли има значение.Както се казва: Който го може,ГО МОЖЕ.А времето отсява.
П.С.Майкъл Шенкер може би е преподавал на групите от София Рокс(като изкл. Иги) и Лауд фестивал,пък и доста други.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ox 31.05.2012 12:46:10 отговори + 0 0
Жалко и аз че до последно чаках да видя сета от групи. Мноооооого зле успех на всички в Каварна. Пазих си парите за Каварна рок бях стакмил и палатката ама ще я опъна в София след 2 дена. Организаторите на Каварна рок да продалжават само така и следващата година. Май само те ще си посещават шоуто. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Grido 31.05.2012 12:37:11 отговори + 0 0
Направо плача. За първи път няма да посетя Каварна. Така като гледам 2012 ще екраят на Каварна Рок. И хора замислете се за цената на билета 50лв. за ден. За всяка от предходните години бих платил и по 100, но за този сет от групи МЕРСИ. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ed 31.05.2012 12:23:11 отговори + 0 0
Баси смеха с Българските банди. Единствената банда, която трябва да подгрява Камелот в България е Krossfire. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 12:18:42 отговори + 0 0
Ахх, как поправиха смисловите и граматични нелепости от съобщението и плаката, хаха! Остава и Рапсоди, Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 31.05.2012 11:44:15 отговори + 0 0
100 лева за тези групи е безумие. Вчера като видях съобщението бях решил да отскоча до там и за трите вечери, защото така или иначе ще съм в района на Каварна тогава. Но бях приготвил не повече от 60-70 лева за трите дни за билет. Сега с тези 100 лева леко ме отказват. За 100 лева ще гледам Аксел и Годсмак на Васил Левски без никакви допълнителни разходи. Сори, но ако няма промяна в цената няма да вляза на стадиона Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

кра 31.05.2012 11:31:54 отговори + 0 0
На мен феста ми изглежда добре. Обаче ако можеше да е без БТР, Дичо и Ахат Напр. за подгрявка на Докън и Страйпър спокойно можеха да поканят Alley Sin. Все пак има и други БГ групи освен Ахат, нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 31.05.2012 11:31:51 отговори + 0 0
Цените са безумни при половината програма Дичо, Мичо и църната УФчица Доли. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 11:29:42 отговори + 0 0
София Рокс-Ден 1,ето това е як фест. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:-) 31.05.2012 11:26:38 отговори + 0 0
"Западат" на бабите ви циците. Аман от мрънкачи. Групите са се случили много добри. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

зоикс 31.05.2012 11:25:07 отговори + 0 0
Бих прискокнал за третия ден оба(е като знам какви разходи ще са,минимум 80-100 лева Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 11:08:21 отговори + 0 0
Мдаааам. Явно апогеят на този фест беше миналата година - незабравимо! Оттук нататък върви на долу. Може и да мръднем до там - ей така, за купона, ако се намерят съмишленици... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 31.05.2012 10:35:10 отговори + 0 0
Гледам, че освен еднодневните билети от 50 лева и тридневните от 100 лева, се продават и ВИП билети по............ 250 кинта, хахахахаххахахахаха!

Какво ли включва ВИП билета в Каварна? Сигурно място в ложата на стадиона, която е на 30 километра от сцената, две кока-коли, една минерална вода и чаша домашно вино от избата на Цоня )))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 10:19:29 отговори + 0 0
Големи сте метъли, брееееее, сакън някой да не харесва нещо различно от black/death/ubergrimfrostbittensatanicnecrokvltofd00m. Айде, у лево, който не харесва групите да си седи у тях! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MadAxeman 31.05.2012 09:54:02 отговори + 0 0
Появиха се в Eventim. 50лв еднодневен и 100лв за тридневен билет Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rebel 31.05.2012 08:53:45 отговори + 0 0
Страхотна каварна! ЕВАЛА. DOKKEENNN !! GLENNN HUGHESS Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

милена 79 31.05.2012 08:27:30 отговори + 0 0
не се продават билети се още,за жалост... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 31.05.2012 07:28:39 отговори + 0 0
Правописните грешки са поправени, хахахахахаха. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2012 02:06:49 отговори + 0 0
.

!!! K A M E L O T !!!

.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

io io 30.05.2012 23:52:27 отговори + 0 0
Това прилича на "Цвете за Гошо" Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mastodon_bg 30.05.2012 23:51:59 отговори + 0 0
Rhapsody...
...само заради тях бих отишъл -.-'
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sodom 30.05.2012 23:39:28 отговори + 0 0
Бедничко тая година. Ще пасувам. Весело изкарване на заинтересованите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 22:46:11 отговори + 0 0
говориш за правописни грешки, а пишеш "у"съдиха... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 22:34:03 отговори + 0 0
от цени няма нужда. Правописните грешки и зацапванията по прес-съобщените и плаката няма да ги коментирам.

Иначе така и не се разбира Rhapsody или Rhapsody Of Fire?!? На плаката са сложили името, за което вторите ги поусъдиха май
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 21:36:14 отговори + 0 0
Цоньооо и да вземеш да върнеш парите на петимата дето си вземат билети когато отмениш събитието .
телефонът на Джонито - циганката, която прилича на мъж и урежда вътре за 20 лв
0887 2573
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 21:31:14 отговори + 0 0
Лизи Бордън е нещото което исках да видя. Не мога да повярвам, че ще бъде тук! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 30.05.2012 21:31:09 отговори + 0 0
светлето пак ще намаже от звезди Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


walking dude 30.05.2012 21:28:39 отговори + 0 0
Определено Докън са една от най-яките концертни банди които съм гледал, но това за Лизи Бордън направо ме разби. Хора, имате ли си представа какво чудовище идва на фестивала в Каварна? И може би никога няма да дойде отново. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 21:17:57 отговори + 0 0
моренцеее идваме Кога ще разберем цените на билетите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 21:15:29 отговори + 0 0
Супер аре давайте цените Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

the stupid 30.05.2012 21:15:04 отговори + 0 0
Stryper ще раздават ли безплатни библии??? Нека да хвърлят божието слово над всички, които ще са в Каварна, може пък някой почитател на обилните напиваници или дрогата да поеме по правилния път след техния концерт...
Лично аз с удоволствие бих изгледал и послушал Dio Disciples, Michael Schenker, Dokken и Sebastian Bach, но Каварна е едно неприятно далечно място. Побиват ме тръпки като се замисля за цялата нечистоплътност и воня, да не говорим и за простотията на повечето местни...Ще се радвам на първия ден на Лауд фестивала и на София рокс!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 21:06:02 отговори + 0 0
то пуберите и без туй идваха от шопско и не им оставаха пари да влизат на стадиона, сега поне няма да се цапа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 21:04:11 отговори + 0 0
Готин фенски фестивал, без пубери надявам се като чета коментарите))) ще се забавляваме!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Жеко Краката 30.05.2012 21:03:06 отговори + 0 0
Всички билети са ВИП, защото посетителите няма да могат да наълнят оградите. Към входа влиза ли 1 час с проститутките на СеБах? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 20:58:10 отговори + 0 0
Браво! Ще присъствам и трите дни. С много от групите ще се срещна за първи път. Групите от Лауд съм ги гледал, кинтите ще отидат на морето. То нали трябва и да се почива... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ФенкаНаДичо 30.05.2012 20:49:34 отговори + 0 0
Дичо се завръщаа :х Обичаме те Дичоо! Жалко че трябва да изтърпим всички недодялани рокерски истории, пиянски мизерии и нескопосан шум, само за да те чуем! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 20:45:38 отговори + 0 0
Че кой те кара да гледаш D2.Те започват примерно в 18 ч.,ти отиваш в 19 и не ги гледаш...Толкова елементарно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


autist 30.05.2012 20:26:19 отговори + 0 0
Напълно съм съгласен с Uis Elveti - бях там миналата година, но тази - определено не! Д2 и Дичо и безплатно не бих отишъл да гледам! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 20:15:29 отговори + 0 0
"Uis Elveti - 2012-05-30 19:59:32
Миналата година - уникална Каварна. Тази - порнография. Видя се кой е бил "виновникът" за предишните фестове в Каварна. А Цонко май глътна водица. Ще отида в това село само ако се направи Pagan фест България."
Хахахахаха, Какви са тия паганщини? Само праведни сектанти и студена водица - "иконите на крисчън глем метъла от Калифорния STRYPER".
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Uis Elveti 30.05.2012 19:59:32 отговори + 0 0
Миналата година - уникална Каварна. Тази - порнография. Видя се кой е бил "виновникът" за предишните фестове в Каварна. А Цонко май глътна водица. Ще отида в това село само ако се направи Pagan фест България. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

haho 30.05.2012 19:53:30 отговори + 0 0
Чеки малко!!! Нали Репсоди и Репсоди оф файър бяха две различни неща. Защо на плаката пише едните, а в статията другите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 19:42:17 отговори + 0 0
Супергрупа - известни музиканти сформирали съвсем нова авторска група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 19:32:46 отговори + 0 0
Като сам не разбираш нещо няма как да го обясниш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 19:29:37 отговори + 0 0
не значи
значи, че ти просто не разбираш какво обяснявам
но няма да тръгна да го обяснявам като за 2рокласници
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 19:27:47 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 19:17:12
Анонимен - 2012-05-30 19:07:40

Ще ти я кажа разликата и тя НЕ Е В музикантите.Почне ли да прави собствени неща - става вече СУПЕРГРУПА.

Значи всяка група с авторска музика е СУПЕРГРУПА ясно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 30.05.2012 19:17:55 отговори + 0 0
АНОНИМНИКО ТИ СИ. КАК ГО НАPИЧАМЕ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 19:17:12 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 19:07:40

Ще ти я кажа разликата и тя НЕ Е В музикантите.
Разликата е че едните НЯМАТ а другите ИМАТ собствен репертоар.
Ако ще събери Брус Дикинсън, Сатриани, Хетфийлд, Портной и Джон Пол Джоунс в една група и ако тя свири кавъри примерно на Цепелин - това е ТРИБЮТ група
Почне ли да прави собствени неща - става вече СУПЕРГРУПА
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


тодор мечката 30.05.2012 19:13:47 отговори + 0 0
....хайде бе все едно всички сте почнали с НАПАЛМ ДЕТ ,СЛЕЪР ....че ще е лекичка тая година ,лека ще е но и групи като КАМЕЛОТ ,РАПСОДИ .....МАЙКЪЛ ШЕНКЕР и СЕБАСТИАН БАХ също си струват ,преди 25 години това слушахме СКОРПИОНС ,СКИД РОУ ,ДЕФ ЛЕПАРД, РЕЙНБОУ ,....А на онова девойче дето вика че Цонко и пияниците ще са там....ще кажа ТАКА НАРЕЧЕНИТЕ ПИЯНИЦИ МОЖЕ ДА СА ПО КУЛТУРНИ И ОТ ТЕБ....ИМА ХОРА ДЕТО РАБОТЯТ КАТО БАНКЕРИ ,СЧЕТОВОДИТЕЛИ И КОМПЮТЪРНИ СПЕЦИАЛИСТИ ,ПРОСТО ЗА ЦЯЛА ГОДИНА БАЧКАНЕ ПОНЕ НА КОНЦЕРТИТЕ ИМ СЕ ПОЛАГА ДА СИ ПИЙНАТ ,А И В ПИЕНЕТО ЛОШО НЯМА ....СТИГА ПОСЛЕ ДА СЕ ДЪРЖАТ ПОДОБАВАЩО......А ТИ ХОДИ СИ ПИЙ КАФЕНЦАТА И МЛЯЩИ БОНБОНКИ ЧЕ ЦИГАРКИТЕ ВЕЧЕ ГИ ЗАБРАНИХА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 19:07:40 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 12:28:24
има голяма разлика между супергрупа и трибют група

Като ги разбираш много тия разлики, а кажи на нас непросветените тоя състав по-долу как да го наричаме?

DIO Disciples
- Tim Owens – vocals - Judas Priest, Iced Earth, Yngwie Malmsteen's Rising Force, Beyond Fear, Winter's Bane, American Dog and Tim Owens, Seattle, Hail!, Charred Walls of the Damned, DIO Disciples

- Craig Goldy – guitar - Dio, David Lee Roth, Vengeance, Rough Cutt, Giuffria

- James Lomenzo – bass - Ozzy Osbourne, Megadeth, David Lee Roth, Black Label Society, Clockwork, Rondinelli, White Lion, Pride & Glory, Slash's Snakepit, HAIL!, Hydrogyn, Lynch Mob

- Simon Wright – drums - AC/DC, Dio, UFO, Michael Schenker Group, John Norum, Rhino Bucket

- Scott Warren – keyboards - Dio, Heaven & Hell
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Journeyman 30.05.2012 18:53:13 отговори + 0 0
Като не ти харесва-хващай пътя от сега към модерната и развита Турция...Те за теб размитат, с баклава, кадиф и шербет ще те посрещнат.Ако имаш късмет-турски чипс и турски айран може да опиташ.
И да не забравиш ибрика!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Не се търпи 30.05.2012 18:46:45 отговори + 0 0
Писна ми България да живее в 70те и 80те!
Все едно от 1990 г. музиката е спряла да се развива и само едно и също всяка година канят!
Ако и тая година има смешката "Джулай морнинг" смятам да емигрирам в модерна и развита Турция - там поне има напредък някакъв!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Occulta 30.05.2012 18:35:29 отговори + 0 0
Ееее, толкова обичам КРФ и по принцип нямам против групите, защото в Каварна не те са важни, но чак пък Звезди и Дичо.... каква гадост Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 18:33:34 отговори + 0 0
Слушайте си модерните дрисни и си мислете,че от тях е почнало всичко. Доста нещастен народ имало, ей...само някви плюмки, за които ако една банда е ''модерна''значи става! Вие сте зле-не Каварна! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 18:29:12 отговори + 0 0
смех.....публиката ще бъде отнесена от чичо Дичо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 18:13:45 отговори + 0 0
ужасТ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sorgenskammer 30.05.2012 18:10:22 отговори + 0 0
жалко... досега идвах всяко лято, но сега за пръв път ще пропусна!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 18:08:02 отговори + 0 0
Пълна скръб ще е тази година в Каварна. За пръв път откакто се организира ще пропусна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 18:07:05 отговори + 0 0
Колкото са грамотни плакатът и съобщението - такъв ще е фестивалът. Как е възможно да се пускат официални материали с толкова правописни грешки и неточности! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 17:47:50 отговори + 0 0
Айдее, хейтърите налазиха.

Лично за мен - заради Камелот си заслужава да се бие път до Каварна. Е, зависи кой ще им е вокалист
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

nikol 30.05.2012 17:31:08 отговори + 0 0
Цонко и пияниците на Каварна ще са там,за други незная. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Depositus Cordis 30.05.2012 17:30:20 отговори + 0 0
Еми при това положение ше пропусна след 5 поредни години всяко лято каварнене... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 17:26:24 отговори + 0 0
кво ревете,че са стари групите бе?я погледнете ония некролози на васил левски!!!феста си е як....само конкурент да поканят... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 17:17:56 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 16:35:02
НЕ СЛУШАМЕ ТАКАВА МУЗИКА! НЯМА ДА ХОДЯ!

и кво? да го отменят ли,
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 16:54:24 отговори + 0 0
Анонимен - 2012-05-30 16:35:02
НЕ СЛУШАМЕ ТАКАВА МУЗИКА! НЯМА ДА ХОДЯ!

как да не слушаме бе....ти чуваш ли се кво приказваш....тва са възможно едни от най големите американски изпълнители..имам предвид Стрипър, Доукън, Бах, Лизи Бордън...ся че има некоя наша банда за допълнение не е причина да не идем и да си изкараме готино
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ужас 30.05.2012 16:43:09 отговори + 0 0
е няма по голяма гадория!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 16:35:02 отговори + 0 0
НЕ СЛУШАМЕ ТАКАВА МУЗИКА! НЯМА ДА ХОДЯ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бъчвата 30.05.2012 16:16:31 отговори + 0 0
Дичо и Д2 са луди дет метъли, размазване ще има! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 16:10:14 отговори + 0 0
Преобладават "ретро" групи, но кво от тва? Легенди, които правят купон и забиват 100% рок. По-модерните банди са на софийските фестивали. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 30.05.2012 16:06:18 отговори + 0 0
Journeyman - 2012-05-30 14:30:03
Плювалникът отново е разтворил широко вратиЧета и с ум се бия...Как успяхме да се превърнем от хора, ценящи и защитаващи любимата музика в оскотяли човечета, мразещи всичко и всички...Явно сме си го заслужили!!!Със здраве си останете.

+1 - брутално си прав, приятелю
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 15:51:43 отговори + 0 0
нЕмЪ кинти веке Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 15:47:47 отговори + 0 0
"съвременния poweD метъл"..."смазващо мощната метъл симфония"..."кървавото пиршество в шокиращия спектакъл" WTF!?...
Някой в Каварна да не е прекалил с наркотиците?! Не знам за кървавото пиршество, но шокиращият спектакъл започна с впечатляващо словоблудство...и трима хедлайнъри в ден 1-ви.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Брат на Монгомъри 30.05.2012 15:46:50 отговори + 0 0
"Калиакра" не е "Барселона",
И Цонко не е Лео Меси.
Скалите край Каварна не са кат в Албиона,
Монтгомъри, приятелю, къде си?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


gotica 30.05.2012 15:36:12 отговори + 0 0
Гадничко... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blood_Anarki 30.05.2012 15:20:01 отговори + 0 0
Трагедия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Akerfeldt 30.05.2012 15:17:35 отговори + 0 0
Този път ще си оправдае името на РОК ФЕСТ! Макар немалка част от хората да очакваха метъл фурия да се развихри тази година, ама на! Няма да стане и това е. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 15:17:03 отговори + 0 0
ОПРАВЕТЕ ИМЕТО НА ГЛЕН ХЮЗ - ПОЧЕТНИЯТ ГРАЖДАНИН НА ГРАДА ВИ!!!!!!!!!!!!! ЕБАСИ ГЛУПАШКОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ!

И като са Рапсоди ъв файър - изпишете така, 'щото вземат ви съдят другата фракция Рапсоди, хахахахаха!
Селска история
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

кикк4о 30.05.2012 15:10:34 отговори + 0 0
Много си е як феста,просто тая година групите са по-леки,но пак ще е купон! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


pe6kars 30.05.2012 15:08:45 отговори + 0 0
Какво ще ги обявяват българските групи? Те се виждат на афиша. ; D Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kkk 30.05.2012 15:08:11 отговори + 0 0
D2 !!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 15:04:32 отговори + 0 0
Ебаси ужаса хахах Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hauting_fear 30.05.2012 14:59:46 отговори + 0 0

Ако трябва да определим Kavarna Rock 2012 с две думи, то те са „просто смешен”.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 30.05.2012 14:53:36 отговори + 0 0
Ееех, жалко... Затриха феста с най-яката атмосфера Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


идея 30.05.2012 14:52:50 отговори + 0 0
@Писна ми - 2012-05-30 14:46:44
Отново старчета. Това преля чашата!
БОЙКОТ! Вече няма да посетя група на които членовете са над 30 години! КАЗАХ!!!

Предлагам всички музиканти над 30 г. да се изправят на публична екзекуция от баш феновете като този, а самият Писна ми и подобните му да бъдат разпънати на кръст на 30, за да не се мъчат. Амин!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 30.05.2012 14:49:47 отговори + 0 0
EddieVedder мирише ни на шизофренията ти Един път иска МЕ, после ще посетя.. колко човека си едновременно? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 30.05.2012 14:46:44 отговори + 0 0
Да, слабичко донякъде, но да не забравяме,че има фенове точно на тези групи и те далеч не са малко.
Относно онази отрепка най-долу (анти-клош), пич бих те напсувал с кеф, но ти си толкова прост, че няма да се обидиш. И като гледам пак има намесени Manowar, спрете се недорастъци.През '90 да ги видиш на живо, беше илюзия, сега на вас всичко ви е на готово, за това и нямате ценности.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Писна ми 30.05.2012 14:46:44 отговори + 0 0
Отново старчета. Това преля чашата!
БОЙКОТ! Вече няма да посетя група на които членовете са над 30 години! КАЗАХ!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 14:45:40 отговори + 0 0
Алоооо, Ц.Ц. , научи името на "приятеля" си GLENN HUGHES, смешко !! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 14:43:20 отговори + 0 0
Уайт, Оуен, Хюз и Бах..... Ем кво, ще се разчекна първия ден...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EddieVedder 30.05.2012 14:41:51 отговори + 0 0
Мирише на КЛОШАРИЯ!!!
Искаме ню, алтернатив, инди фест в Каварна и евентуално мога да се замисля да посетя!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 14:35:38 отговори + 0 0
това ще е сравнително добра Каварна..Лизи, Доукън, Бах, а и Стрипър са готини....ще е фест за баш феновете Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 14:30:42 отговори + 0 0
СЛАБА РАКИЯ ! ! ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Journeyman 30.05.2012 14:30:03 отговори + 0 0
Плювалникът отново е разтворил широко вратиЧета и с ум се бия...Как успяхме да се превърнем от хора, ценящи и защитаващи любимата музика в оскотяли човечета, мразещи всичко и всички...Явно сме си го заслужили!!!Със здраве си останете. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 14:27:46 отговори + 0 0
Май ще изляза прав в по-долния си коментар за цените на билетите:

От сайта на Про-рок:

"Билетите са на цена 100 лева за трите дни, 50 на ден. Билетите за фестивала влизат в продажба от днес в мрежата на Eventim."

ХАХА, късмет, доста недалновидно решение! При и без това не особено стимулиращи участници, ма нали трябва да пробват да избият и някакви пари от тези, които са решили да ходят със сигурност. Макар че силно се съмявам в това, по-скоро ще има още по-отказващ ефект.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

пешо 30.05.2012 14:25:31 отговори + 0 0
Д2 и Дичо, Ренегат - WTF?!

кокошките в каварна ще спрат да снасят, отиде на хорицата поминъка
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 14:07:36 отговори + 0 0
Д2 и Дичо, Ренегат - WTF?!

Абсолютно съм съгласна с теб!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 30.05.2012 14:06:38 отговори + 0 0
Хмм, разочароващи имена Пак ще се ходи, но май отвън на капаните...
Д2 и Дичо, Ренегат - WTF?!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пияна Вишна 30.05.2012 14:04:54 отговори + 0 0
Чудо на чудесата! Фестивал от хедлайнери!! ...и като се изредят хедлайнерите в първата вечер, после кой кат' нас - шапка на тояга. Да не говорим за българските групи "...чиито имена тепърва ще бъдат обявени!", защото имената им вече висят на умотворението, наречено "плакат". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 13:54:24 отговори + 0 0
След излязлата в медиите информация , че Motorhead и Megadeath ще са на феста в Каварна...Не видях имената им нещо! Кметала нещо се оака без Лоуд! Все повече хора ще посещават фестовете извън БГ!!! Dokken, Stryper, lizzy Borden съм ги гледал и преди и сега и смея да твърдя, че тези банди в момента нямат нищо общо с добрите си години! До кога едни и същи БГ банди... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 30.05.2012 13:46:38 отговори + 0 0
Ебати най-сетнето. На това му викам - с пръдня боя. Ха ха ха, би било веселко да боднат кралете на големия смях, арктическия напън и сабатонската клоунада и тогава бих отишъл с кофа стотинки да им хвърлям от трибунката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ScarDust 30.05.2012 13:35:53 отговори + 0 0
Хубав фестивал, боли ме че ще съм в Португалия тогава и няма да видя една от най-любимите си групи от детството си - STRYPER Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DRTILOV 30.05.2012 13:26:06 отговори + 0 0
БИХ ИСКАЛ ДА КАЖА НА МОМЧЕТАТА И МОМИЧЕТАТА,ЧЕ В КАВАРНА ГЛЕДХ НА ЖИВО ЕДНИ ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ СЪВРЕМЕННИ РОК ГРУПИ.СТАНАХ СВИДЕТЕЛ НА ПРЕКРАСНИ КОНЦЕРТИ,И ИНТЕРЕСНИ ЗАПОЗНАНСТВА С ХОРА ВЛЮБЕНИ В ТОЗИ БИД МУЗИКА.НЯКОИ ХОРА ОБАЧЕ НАРИЧАЩИ СЕБЕ СИ АНОНИМНИ ПРАВЯТ СИЛНО ВПЕЧЕТЛЕНИЕ СЪС СВОЯТА ПРОСТОТИЯ И НЕКОМПЕТЕНТНОСТ.НЕ ИМ ОБРЪЩАЙТЕ ВНИМАНИЕ.ПАЗЕТЕ ФЕСТИВАЛА В КАВАРНА.ТОЙ Е ВАШ.НЕКА ДА МУ СЕ НАСЛАДИМ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MadAxeman 30.05.2012 13:21:43 отговори + 0 0
Аз пък съм доволен и ще бъда в Каварна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


waterjess 30.05.2012 13:11:00 отговори + 0 0
50 лева на ден - това ще е направо смешно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 13:09:56 отговори + 0 0
За цените любимият ви Ц. Цонев преди време беше изтъртсил смешката, че ще са 50 лв. за ден! Не знам това дали още са такива амбициите му сега, с оглед на групите, но ако е все още така-ще е просто абсурдно и меко казано неадекватно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Journeyman 30.05.2012 13:07:15 отговори + 0 0
Чудесно...С удоволствие ще си опъна палатката на Паметника и ще се изкефя на 3-те вечери!!!!
Lizzy Borden-красота!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

pepisign 30.05.2012 13:04:37 отговори + 0 0
На страницата на eventim все още липсва информция за билети. На страницата kavarna-rock.com и във Facebook на Kavarna Rock също няма никаква информация относно фестивала. Това не е просто лошо организация, а липса на такава. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 13:03:57 отговори + 0 0
„просто епичен” - хахахахахахахахахаааа! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BubB 30.05.2012 13:03:34 отговори + 0 0
Ама целият прес-релийз е егати небивалицата. Поне има супер добри смешки като: "Третата вечер на Kavarna Rock 2012 е посветена на екстремния звук", "Третият хедлайнер в първата вечер", "пт най-великите ВОКАЛИ", хем завръщане, ама пък било и еволция и подобни. Поне да се посмеем малко, за сметка на останалото.

И не разбрах - последно Рапсоди ли ще са или Рапсоди ъф файър?

И ДОКЪН, И ГЛЕН, И ДОКЪН, И ЛИЗИ ме радват и имат страхотни неща в миналото, амаааа...
По-соро това е ретро фест за ценители и заклети фенове на някои от бандите, без да иронизираме...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Old School 30.05.2012 12:58:57 отговори + 0 0
Супер, тъкмо келешята няма да ми се мотаят из краката и да мрънкат! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:58:50 отговори + 0 0
анти-клош - 2012-05-30 12:36:29
Този смешен клошарски фестивал няма ли да го закриват вече?А тази година е най-големия смях.Лауд като ги няма и Цонко увяхна.Къде си бе кметъле?Други правеха нещата,а ти обираше овациите.Нали беше много голям?Истината май лъсна,а?Не че беше кой знае какво феста,ама Цонко президент май няма да стане.

оооо колко си прост!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-блек 30.05.2012 12:54:31 отговори + 0 0
Dokken,Kamelot,Sebastian Bach!!!Кво пак мрънкате бе, незадоволени комплексари! Май забравихте времето, когато идваше по 1 група на година! Стойте си в скапаните бърлоги, слушайте си блек, плюйте по Каварна и се самозалъгвайте,че живота ви има смисъл! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:51:57 отговори + 0 0
Жалко.. след убийствената минала година - д2 и дичо... и вярно са объркали имената на Глен Хюз ебаси хората. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


shvepsa 30.05.2012 12:50:45 отговори + 0 0
Време беше за нещо официално-аз съм доволен.Феста е повод за една приятна разходка до морето.Сега остава и цената на билетите да научим. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

darkana 30.05.2012 12:50:26 отговори + 0 0
има 4 качествени групи,останалото е боза... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:48:40 отговори + 0 0
Да, бе, вярно, оплескали са и двете имена на Глен, резил...селска работа! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MadHamish 30.05.2012 12:42:08 отговори + 0 0
Основният инструмент за подбор на групите е бил лопата? Откъде изровиха Lizzy Borden, Stryper, Dokken... И на Глен Хюз и двете имена са сбъркани. Фурор, бе! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:40:17 отговори + 0 0
анти-клош - 2012-05-30 12:36:29
Този смешен клошарски фестивал няма ли да го закриват вече?А тази година е най-големия смях.Лауд като ги няма и Цонко увяхна.Къде си бе кметъле?Други правеха нещата,а ти обираше овациите.Нали беше много голям?Истината май лъсна,а?Не че беше кой знае какво феста,ама Цонко президент май няма да стане.

Оправи ми деня - мухахахахахаха - давай напред и все така бъди забавен...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


bedna rabota 30.05.2012 12:39:30 отговори + 0 0
Доста слаба Каварна ще бъде едно доста скучно лято без цялата тази кочина... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Изненадани има ли 30.05.2012 12:37:12 отговори + 0 0
"Тази година програмата ще обърне поглед към класиката в жанровете и хедлайнери ще бъдат емблематични банди, любими на поколения вече няколко десетилетия."
Нямам нищо против, ама то кога е било различно? Едни и същи банди гледаме по 100 пъти... Остава някой да покани Manowar за 1834ти път... Пак казвам, нямам нищо против никоя банда или стил, сигурен съм, че ще има хора, които ще си прекарат страхотно, но вече ме губят с тая постоянна програма от "нищо ново под слънцето"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван Иванов 30.05.2012 12:37:09 отговори + 0 0
И няма блек, и няма дет,
и Цонко Цонев президент!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

анти-клош 30.05.2012 12:36:29 отговори + 0 0
Този смешен клошарски фестивал няма ли да го закриват вече?А тази година е най-големия смях.Лауд като ги няма и Цонко увяхна.Къде си бе кметъле?Други правеха нещата,а ти обираше овациите.Нали беше много голям?Истината май лъсна,а?Не че беше кой знае какво феста,ама Цонко президент май няма да стане. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:35:47 отговори + 0 0
Цени що няма? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2012 12:34:48 отговори + 0 0
Очертава се слаба година за Каварна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:33:57 отговори + 0 0
Ахат, БТР, Ренегат и най-вече Д2 и Дичо. Честито! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MichaelLeRoi 30.05.2012 12:31:25 отговори + 0 0
Ахат да не промотират новия си албум? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2012 12:28:24 отговори + 0 0
има голяма разлика между супергрупа и трибют група Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".