Официално е - KISS и METALLICA в България през май и юли

13 фев 2008, 16:46 ч. 2471 / 28 270
пред./следв.
Хора от екипа на "Metal Katehizis", които са на мястото на започващата в 17:00 ч. пресконференция на "Balkan Entertainment Company" съобщиха, че там вече могат да се видят плакати за концерти на KISS в София на 16 май и METALLICA на 25 юли. Това ще бъде и новината, която ще обновяваме текущо, държейки ви в течение почти в реално време с информацията за предстоящите в идните месеци повече от горещи събития. METALLICA ще посетят родината ни за втори път след 1999 г., KISS и споменатите по-надолу BON JOVI ще гостуват за пръв път в България.

   ......
   Информация за цените на билетите:

   KISS, 16 май, София, ст. "Академик", 19:00 ч.:
   Продажбата започва на 15 февруари. Промоционални цени за първите 2000 билета - 40 лв. правостоящи пред сцената; 50 лв. седящи; нормална цена - 50 лв. правостоящи пред сцената; 60 лв. седящи.

   METALLICA, 25 юли, София, ст. "Васил Левски", 21:00 ч.:
   Само за фен клуба на бандата продажбата започва на 14 февруари, а за останалите - на 16 февруари. Цени: промоционални първи 4000 билета - 50 лв. правостоящи пред сцената; 40 лв. обикновени правостоящи; седящи - 30, 50 и 60 лв. След изчерпване на промо бройките, всички цени ще са с 10 лв. по-високи.

   ......
   Ценните хартийки и за двете събития ще се разпространяват чрез мрежата на Eventim.bg.

   ......
   Присъстващият на пресконференцията мениджър Marcel Avram е коментирал въпроса за концерт на BON JOVI в страната ни така: "Ще има 5 дати в Източна Европа и една от тях е за България, но за това ще направим отделна пресконференция, когато му дойде времето"..

   ......
   Малко след 18 ч. шоуто на METALLICA в София бе анонсирано и на официалния сайт на групата. По този начин:

Sledvashta spirka - Bulgaria

Imame oshte edno show za Vas... 25 Juli, Sofia, Bulgaria - stadion "Vasil Levski."

Tova shte bade vtoroto ni gostuvane v Bulgaria i ne e nuzno da kazvame kolko go ochakvame.

Tova e vsichko... za sega.

   Ето и публикуваното на сайта на METALLICA разпределение на местата за шоуто на 25 юли и два кадъра от самата пресконференция:






Коментари   (270)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


jt 24.02.2008 08:42:28 отговори + 0 0
Много благодарности на всички осъществяващи това шоу.Thank you vvvveeeeeerrrrrrrryyyyyyy MUCH !!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

\m/ 22.02.2008 18:49:26 отговори + 0 0
Намерих си билет но за съжаление той не е пред сцената а на тази зелено оцветената част.Гадното е че тряаа да хода сам най вероятно и би било страхотно някой друг, който ще ходи сам да напише два реда!!!m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vancheto_flower 22.02.2008 12:24:23 отговори + 0 0
Благодаря ти foreigner! ))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 20.02.2008 23:23:05 отговори + 0 0
@stormbringer-баси гадостта...
@vancheto_flower-честито!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 20.02.2008 20:34:37 отговори + 0 0
мен вече ме наиграха с билетите ... току що научих ...
имам Gold Seated, а не Gold Standing ... от първите билети дето бяха за фенклуба ... и е пишело само GOLD, без избор Standing или Seated и ся днес са пристигнали и - хоп изненада
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


vancheto_flower 20.02.2008 12:19:51 отговори + 0 0
Най-после!!!! Така се радвам: Вече си имаме и билети! И на всичкото отгоре концерта ще се състои малко след сватбата ми!!! Страхотен подарък, аааа? ))) METALLICA, с вас съм, на първия ред РАЗБИРА СЕ!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 19.02.2008 01:38:27 отговори + 0 0
@stormbringer
ох, а аз както съм болна на тема първи ред ще свърша чудеса от храброст явно, но поне този на деф лепърд ще хвана
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 18.02.2008 03:41:11 отговори + 0 0
@ foreigner
първи ред на фестивал е почти немислимо, да не говорим, че редовно след като някоя група свърши .. отиваш да зяпаш на друга сцена, група която почва след 5 мин ..(или вече е почнала)... разбира се - имай предвид че хората не седят наблъскани като сардини, все едно са на концерт в Сф.. и ако по принцип си с някой на първи ред (или просто напред), нямаш никакъв проблем да излезеш да идеш до 00 или за бира, и да се върнеш обратно ...
единствено Helloween и Gamma Ray гледах в Бремен от първи ред (което ми донесе 2 перца и палка ), но те бяха в доста малка зала .. нещо между клуб и зала ..буквално на 1 ръка разстояние ...
от всичко друго което съм гледал (не в БГ имам предвид), май никога не съм бил най най отпред ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 17.02.2008 23:00:50 отговори + 0 0
@stormbringer-ето от това най-много се страхувам, а и по този начин отпадат и първи редове и т.н.
а иначе наистина 100% ще сложат подгряващ, и то не един, но надеждата умира последна
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ani 17.02.2008 22:38:02 отговори + 0 0
леле имам билет вече,не знам на кой свят съм!просто ще бъде един исторически ден за софийската метал публика!кой каквото и да говори,Металика са си направо богове и 25 юли ще бъде не събитие,ами не знам какво... ААААА m/! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


stormbringer 17.02.2008 22:31:18 отговори + 0 0
няма начин на Металика да няма подгряващи, за КИС незнам как ще стоят нещата ..

п.с. @ Foreigner - пропуснах да спомена, че по големите фестивали, обикновено се засичат някой групи ... т.е. свирят по едно и също време на 2 от сцените ... и понякога трябва да избираш кое искаш повече, щото и 2те са яки ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 17.02.2008 20:16:35 отговори + 0 0
офф, ти си и с шкембе Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vlado Gillan 17.02.2008 18:33:55 отговори + 0 0
по добре послушай 20 години такава музика и тогава ела да ми говориш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 17.02.2008 18:09:44 отговори + 0 0
По-добре не казвай нищо повече - излагаш се. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Vlado Gillan 17.02.2008 17:58:26 отговори + 0 0
Исках да кажа по долу Bozallica Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Vlado Gillan 17.02.2008 17:57:32 отговори + 0 0
хахахахах Bizallica ще имат концерт в България смешници.Никога не могат да настигнат Judas Priest Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 17.02.2008 17:37:14 отговори + 0 0
дано НИКОЙ не подгрява Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 17.02.2008 16:44:34 отговори + 0 0
кажи нещо ново, тоя тип мрънкане вече се изтърка
п.с.Дано БТР или АХАТ да НЕ подгряват
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

... 17.02.2008 11:28:26 отговори + 0 0
Оказа се, че да продаваш билети не е шега работа. Дано са го разбрали в супермаркетите и магазините за джиесеми и си вземат някаква поука. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

St. 17.02.2008 10:41:02 отговори + 0 0
За Варна си купих от ОZZ. Хората са в час и информирани. В Пикадилитата са направо малоумни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


foreigner 16.02.2008 23:39:58 отговори + 0 0
funk_soldier, късмет и на двата фронта колкото до билетите-Джеймс, прав си.
Дано това помогне на тези, които още нямат билет(за хората от София)билети можете да купите от книжарница Booktrading, и за КИС и за Металика оттам си взех, мацките работят бързо, доколкото видях бланки имат предостатъчно...има две книжарници от веригата на Графа м-у Славейков и Попа
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 16.02.2008 22:22:38 отговори + 0 0
Дано поне е хубава А иначе за билетите напълно подкрепям Джеймс. Не става така братче. Аз днес докато си намеря магазин с бланки ми се разказа играта. Добре, че в София има много такива, че накрая някакъв пич ми продаде билети. Но пък нямаше от т.нар. промоционални... Абе мамата си е е..... Важното е, че си имам билетчето И ще видя METALLICAAAAAAAAAAAAA Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 16.02.2008 18:54:04 отговори + 0 0
foreigner, аз така направих, оставих и го, а ако не го продаде, тя толква спече, че няма начин да не излезем с нея, сещаш се Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЖЕЙМС 16.02.2008 18:46:22 отговори + 0 0
Ма що нема билети,бе?Ма кви са тея липси на бланки,бе?Ма кога ше се научите да бачкате по европейски?Нали уж говорите че сте такива?Ма това дето го правите са си чисти анадолски мурафети!Като кажете че билети се продават там и там,направете че да има билети по всяко време!Днес съм обиколил 5 магазина в студения вятър,с малката ми дъщеря на ръце да си търся билети!И на страницата на Болкан се влиза с вазелин.Е кво правиме?Обадих се на още 3 места за билети-отговорът е един и същ.НЯМА БЛАНКИ!Човека с бланките,щял да дойде към 14 часа...Само едно ще ви кажа,през99та си купих билет за концерта от раз и много по-лесно.И то за Пловдив.Ей,2008 сме!До кога ще имате проблеми,бе?Хората по нормалния свят превеждат огромни суми пари между континентите само с виртуален подпис и без проблеми-вие до кога ше имате проблеми?Смешковци! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 16.02.2008 18:27:56 отговори + 0 0
funk_soldier, много гадна преебавка ама имам идея. що не й го оставиш(все пак тя е виновната) тя да го продаде, и без това оттам 1000% ще мине някой, който да иска такъв билет, не знам дали ще проработи, но можеш да пробваш, при мен се е получавало, само че не ставаше дума за билет...и бъди страшен иначе аз за Форинър се преебах по същия начин: отивам в НДК и искам за пред сцената, дават ми от 40(усъмних се, защото пишеше само standing), а чак след седмица обявиха по-скъпите билети от 60...така че отидох пак в НДК-то и успях да го продам на някакъв пич за 35, но нощта преди това беше меко казано неспокойна...не мога да разбера защо винаги избързват с продажбата на билетите-нека отложат с една седмица, но си подсигурят сървърите и си обучат персонала, за да не стават после такива сакатлъци Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


funk_soldier 16.02.2008 18:18:46 отговори + 0 0
организацията с билетите е мега селска, честно казано очаквах да е така Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЖЕЙМС 16.02.2008 16:43:10 отговори + 0 0
Що нема билети никъде,бе изроди?5 магазина съм обиколил и или имат проблем с нета,или им свършили бланките,щото видите ли,не очаквали такъв голям интерес!НЕ ОЧАКВАЛИ!Ма кво не сте очаквали бе,това да не ви е концерт на БТР и Монолит!Баси в БГ простотията е уникална!Никва организация!Не всички хора могат да си позвалят лукса да висят по километрични опашки неограничено време! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 16.02.2008 15:42:07 отговори + 0 0
Не че някой го интересува, но СИ ИМАМ БИЛЕТ ЗА ТИТАНИТЕ METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 14:34:50 отговори + 0 0
успях да взема билети за пред сцена за по 60 лв.,падна малко разхождане но поне си заслужаваше.За тези които тепърва ще си купуват билети -ако мога да им бъда полезен:1.рекламните офиси на 24 часа и труд днес не работят(или поне този на цар Симеон)2.германос -нямат бланки за билети-казаха в понеделник :/.Засега най-се харчат тези за пред сцената(60лв)и може би първи ще свършат.Останалите -на терен би трябвало да има цялата следваща седмица.А който и за тях не успее му остава успокоението да гледа Металика люпейки слънчоглед нейде по секторите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 14:08:18 отговори + 0 0
Към Анонимен - 2008-02-16 00:15:25
Някои да ми обясни, моля! Към 10 часа поръчах билети от eventim. И пишеше само Gold от 60 лв. За кои става въпрос?
За седящите става въпрос, за другите пише Standing front of stage, а не Gold.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


уф 16.02.2008 14:05:42 отговори + 0 0
На сайта на Eventim пишеше, че билети ще се продават от 18 ч на 15-ти, на сайта на Металика също беше 15-ти, тъй че който видял - видял! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 16.02.2008 14:01:04 отговори + 0 0
да е като цяли Eventim са пълен ташак, и тая от Пикадили продавала билети снощи от 18:00, за к'во говорим...

Искрено се надявам да не умра преди концерта
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 13:40:05 отговори + 0 0
В билетния център на НДК НЕ СЕ ПРОДАВАТ билети от Ивентим Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 16.02.2008 11:34:35 отговори + 0 0
ДАААА!!!Имам билет,въпреки че в тъпия билетен на ндк не продадаваха,не разбрах защо,чаках още 3 часа и си купих от сити центъра от супермаркет "Пикамвдини".И сега остава само да чакаме дата:25 юли,място:Васил Левски на оградата,цел:ТОТАЛНО РАЗМАЗВАНЕЕЕ!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 16.02.2008 11:08:19 отговори + 0 0
станал съм адски спокоен човек. Преди 30 мин в Пикадили Бс казах изрично и посочих "да, 1 от тези пред сцената", и тя милата "да,ок".Съответно принтера вади "standing".След 20 мин чакане разбрах, че билета неможе да се замени (мацката говори с някъв от Eventim), и си купих нов "standing front of stage".Е, сега съм с 50 кинта назад, но важното е че пак сме отпред
ps. някой да иска "standing" билет за 50 лв?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Милен 16.02.2008 11:01:18 отговори + 0 0
А пък на мене в О43 ,не ми дадоха КАСОВА БЕЛЕЖКА за билета ми за КИС!Тя много ли е важна??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 10:25:24 отговори + 0 0
Да Голд е пред сцената ама има и Голд седящи. И не мога да разбера от кои съм поръчал. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

basta69 16.02.2008 09:54:12 отговори + 0 0
ако металика направят колкото MANOWAR ЩЕ СА ВЪРХА
КОЦЕРТ ОТ 2.30 МИН МАЛКО НЕ МИ СЕ ВЯРВА
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 02:48:22 отговори + 0 0
Ми погледни схемата и ще разбереш... голд са правостоящи пред сцената. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.02.2008 00:15:25 отговори + 0 0
Някои да ми обясни, моля! Към 10 часа поръчах билети от eventim. И пишеше само Gold от 60 лв. За кои става въпрос? За седящите или за опред пред сцената? Моля ви ако знаете кажете! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MakeYourOwnBones 15.02.2008 23:30:11 отговори + 0 0
Боговете за втори път, чудесно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 15.02.2008 22:57:46 отговори + 0 0
ПАК ЩЕ ГИ ГЛЕДАМ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

natali-nigh 15.02.2008 22:34:31 отговори + 0 0
shte si kupia bilet i shet umra ot kef
METALLICA
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

natali-nigh 15.02.2008 22:32:33 отговори + 0 0
dadadadadada Metallicabiah na 12 kogato biaha v Balgaria i ne mojah da otida v Plovdiv a tolkova iskah taiah golemi nadejdi da doidat i eto go rezultata dadadadada da jivee Metallica Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ловим бримки 15.02.2008 22:22:05 отговори + 0 0
И аз успях в 22:00 ... 60 лв. пред сцената. Успех на всички ... отивам да се довърша! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ура 15.02.2008 21:44:43 отговори + 0 0
Вече с взех билет от промоционалните за 60 лв в най-близкия до сцената сектор Беше малко преди 19 ч, в магазина вече ги бяха разпечатали. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DominatoR 15.02.2008 21:29:52 отговори + 0 0
Сдобихме се с билет чрез познати в София,иначе от Плевен едва ли щях да докопам пред сцената ако чакам до понеделник,но явно промоционалните дори сега вече са изчерпани тъй като е на 60 лева този който са ми взели за пред сцена. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ловим бримки 15.02.2008 20:33:00 отговори + 0 0
Ееее ивентим се посират ... отменям си поста по-долу. Вече повече от час и половина не мога да вляза да си купя билет за Металика. Два пъти ме изхвърля на последната стъпка. Вече прекалих с водката, ще взема да се просна на клавиатурата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Skolnick 15.02.2008 20:27:09 отговори + 0 0
Велико!!!Идват отново!!!Металика!!!Думите са излишни!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 15.02.2008 19:49:04 отговори + 0 0
аз също бях на концерта на меноуар..да беше велик но металика няма да си позволят да направят по-слабо шоу от предното гостуване...споделям мнението на mogul,чв ако диси дойдат това можеби ще е върха на концертите в бг... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 15.02.2008 19:14:10 отговори + 0 0
алоооо Фенчето....я не приказжаи глупости че ще ти се смеят...концерта на Самовар беше бозица....с май ти си ходил само на тоя така 4е недей да изказваш мнение Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 15.02.2008 19:14:02 отговори + 0 0
Пак ще си говорим Дай Боже да имаме все така хубави поводи
Аз най-после отивам да полея концерта на METALLICA
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

fen 15.02.2008 17:39:35 отговори + 0 0
Не се настройвайте, че ще ходите на най-големия концерт в БГ.
Ако сте били на Manowar, то трябва да знаете, че по-як от него НЯМА да има у нас, но това не пречи да идем на Металика и Кис
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 16:33:35 отговори + 0 0
И съпруга ми мисли така. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 15.02.2008 16:28:28 отговори + 0 0
Когато дойдат AC/DC, това ще бъде концерта на всички концерти в БГ!!!! m/ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Pusciferian 15.02.2008 15:36:11 отговори + 0 0
това е то! малко късно се меся и аз - но това е концерта - дано имам кинти за да отида! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 15.02.2008 15:18:56 отговори + 0 0
Е то нищо не можеш... Няма значение. Сигурен съм за две неща около този концерт на METALLICA. Със сигурност няма да изпеят Мила Родино, но и със сигурност това ще е най-грандиозното шоу, което сме виждали. Аз лично мисля след този концерт да прекратя концертната си дейност
METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 15.02.2008 15:16:15 отговори + 0 0
Да се включа и аз :-)
Ще бъде от тази страна на стадиона, от която реши да влезе там на място ;D
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hendy 15.02.2008 15:14:47 отговори + 0 0
Ozzy, какво значение има от коя страна на стадиона си?
а на мейдън така ли беше - без номерирани места?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 15:13:33 отговори + 0 0
Не можеш Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ozzy 15.02.2008 15:09:11 отговори + 0 0
" Златка - 2008-02-15 15:06:42
Можеш да си избираш зоните само по цветове"

А мога ли да избера от коя страна на стадиона да бъда в синия сектор?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 15:06:42 отговори + 0 0
Можеш да си избираш зоните само по цветове Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 15:05:54 отговори + 0 0
не за това ,че не можеш да си избираш подсектор Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 15.02.2008 14:56:36 отговори + 0 0
"Златка - 2008-02-15 14:22:58
Не"

Зададох няколко въпроса, така че не знам това "Не" за кой от тях се отнася
Ще попитам по друг начин.
Тази картинка:
http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Sofia.JPG
Ако искам да си купя билет точно за сектор "01" или "02" мога ли или ще ми даде билет за цялата синя зона, пък аз си сядам къдет си искам? Ако дава за цялата синя зона мога ли поне да избера от коя страна на стадиона да съм "01,02,03,09,11,12" от едната страна на стадиона и "32,31" от другата страна на стадиона?
Моля те, бъди малко по-подробна.
Благодаря!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 15.02.2008 14:55:57 отговори + 0 0
@Мегадет@ и @Kalandor@

много сте далеч от истината да си мислите че за мен има само Металика и нищо друго...да харесвам ги просто защото съм от онова поколение на MAster or Puppets и т.н. Знаете пределно ясно че Металика е най-най- в света - брой фенове, известност.....те са и най скъпата банда в света - факт. Не може да искате за без пари да свирят тука нали? Като ви е скъпо просто не ходете просто е
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


metallica fan 15.02.2008 14:48:07 отговори + 0 0
Sungrief - 2008-02-14 10:42:02
За тия пари верно трябва да оправдаят концерта поне с шоу кат ManOwaR =) или поне с г/д толкова дълъг концерт ако е така няма проблем да са на тия цени билетите...
Баси как може за любимите ми Kamelot да са 30 та чак и с Огневятъра, а за Metallica 50...

явно не си бил на концерт на Металка досега пич..........и къде с тръгнал да сравняваш Камелот и Металика....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ловим бримки 15.02.2008 14:47:13 отговори + 0 0
Чакай ... зрежда се бавно. Може да ти отнеме 20 или 30 мин. Има 5 или 4 (забравих вече) стъпки до финализиране на покупката. Не се отказвай! За детските градини беше много по-безнадеждно! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 15.02.2008 14:41:10 отговори + 0 0
Аз за KISS си купих от Германос, там имаше само от 50 лв. Всичко друго е изчерпано...
Има ли някой от вас, който не е член на METClub, но има билет за концерта на METALLICA? Мерси
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

уфффффф 15.02.2008 14:36:38 отговори + 0 0
сайтът на практика не функционира от ден-два... поне при мен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 14:26:58 отговори + 0 0
Голям проблем е този сайт на Евентим.
Има ли някой със същия проблем като мен.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Златка 15.02.2008 14:22:58 отговори + 0 0
Не Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzy 15.02.2008 14:08:14 отговори + 0 0
Я да попитам и аз нещо тези, които са от фенклуба...
Как става покупката на седящите места? Можеш ли да си избереш точно конкретен сектор? Примерно най-скъпите седящи са по 60 лева /на промоционална цена/. Да, но в сектора сотговарящ на тази цена има няколко подсектора. Мога ли да си избера за който подсектор си искам? А ред и място дава ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 13:22:37 отговори + 0 0
@redordead
ok, мерси
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 13:19:36 отговори + 0 0
Анонимен - 2008-02-15 13:11:40
@redordead
мерси за инфото. ако вземеш промоционален билет silver (50 лв) на него пише ли, че всъщност важи за сектора "пред сцена"? (и само за фен клуба ли се отнася)

----

значи, така както аз го разбирам - в момента има предпродажба за 4000 билета, всички са с 10 лева отстъпка, ако в момента маркираш сребърен, ще си получиш златен за пред сцената, просто тия пичове не са направили скрипта автоматично да вади 10 лева от цената...и затова настава объркване...

за след като сепродадат тези билети, мисля че вече всичко ще е по конигата както е - плащаш 60 лева за златен получаваш златен - а сега плащаш 50 за сребърен и получаваш златен...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 13:11:40 отговори + 0 0
@redordead
мерси за инфото. ако вземеш промоционален билет silver (50 лв) на него пише ли, че всъщност важи за сектора "пред сцена"? (и само за фен клуба ли се отнася)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


kill`em`all 15.02.2008 12:39:48 отговори + 0 0
а кои по дяволите ще са подгряващите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 12:38:24 отговори + 0 0
да, за пред сцената е Голд, но ако го взимаш в момента трябва да е сливър, за да получиш десете лева отстъпк, просто евентим не са си направили скрипта да прави автоматично отстъпка от 10 лева на билет, нали ти казах, че преди малко говорих с тях...
ако се вземат от сахта, маркираш например бронз - получаваш сребро - т.е. получаваш билет с 10 лева по-скъп...

в слаучая за пред сцената - за да вземеш голд, трябва да маркираш сребро...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 12:31:20 отговори + 0 0
не знам, обаче за пред сцената трябва да си търсиш GOLD, Silver не ти върши работа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 12:31:02 отговори + 0 0
значи едно уточненеие за тези които си взимат през фен клуба, току що говорих пак с евентим - за билет точно пред сцената да се избере силвер за 50 лева - това е заради промоцията...

ако има някой от фенклуба, нека да ми пише на dirtypal@abv.bg
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 11:55:52 отговори + 0 0
така е, но по принцип първите 4 000 билета ще се продават с 10 лв по-евтино независимо за кой сектор Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


хм 15.02.2008 11:42:13 отговори + 0 0
Silver за 50лева не са баш пред сцената, а по-назад на терена. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 11:38:11 отговори + 0 0
те май и в магазините, където ги продават не са много наясно... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 11:24:47 отговори + 0 0
Сега си отменям поръчката от 60лв,защото всъшност това е седяшо място в червенвта зона и си взимам Silver за 50лева,който всъщност е front of stage. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 15.02.2008 11:24:17 отговори + 0 0
Смешни са да...разпечатани на принтер....ама това не е най важното в случая! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 15.02.2008 11:14:06 отговори + 0 0
А билетите пак ли са от тези смешни хартийки на Eventim или са добре направени (имам предвид като картонени флаери)? Не че това е най-важното, но все пак е добре човек да може да си купи билет, който да го кефи... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


redordead 15.02.2008 11:00:49 отговори + 0 0
в момента каквото се продава е обявено така:

Ticket prices:
BRONZE/SEATED - 40 BGN
SILVER/STANDING - 50 BGN
GOLD/SEATED - 60 BGN
PLATINUM/SEATED - 70 BGN
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 10:52:29 отговори + 0 0
значи аз доколкото разбрах този дето се води златен и е 60, не е за пред сцената, а този дето на сехмата със стадиона е от 70 - т.е. понеже е промоция, цените са с по 10 лева по-евтини и в момента трябва да си взимаш една категория по-надолу, за да вземеш всъщност това, което искаш...

поне това ми каза мадамта от евентим - а я питах - искам билет за пред сцената - тя каза - вземете си от 50, ако не е пред сцената ще ги сменям
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 10:43:50 отговори + 0 0
Не знаех ,но вече си взех от 60.00 за пред сцената. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 10:41:11 отговори + 0 0
Златка - 2008-02-15 09:23:50
Искам да ви кажа,че билети за пред сцената снощи не се продаваха.Аз си купих седящо място в синята зона.

-------

и аз си взех - но се обадих преди да взема в евентим, казах и, че искам да съм пред сцената, и тя ми каза да си избера билет от 50 лева, който се овди сребърен като го купуваш...

след това като поскъпнат билетите, за пред сцената ще е 60, а не 50...

та продават билети за пред сцената за металика
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 15.02.2008 10:37:57 отговори + 0 0
От промоционалните билети за КИС са останали още 750 бр.....така ми казаха като си купувах от Германос )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Златка 15.02.2008 10:26:58 отговори + 0 0
Металика Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 10:23:44 отговори + 0 0
Тва за Кис или за Металика? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 10:16:41 отговори + 0 0
Взех и от тях Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 10:13:59 отговори + 0 0
Вече са пуснали и от жълтата зона Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 10:13:55 отговори + 0 0
вие за толкова години и концерти вече не се ли научихте къде има билети на Ивентим? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


билети има 15.02.2008 10:09:20 отговори + 0 0
в магазините Германос, рекламните бюра на 24 часа и Труд, в някои супермаркети Пикадили също. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.02.2008 10:07:26 отговори + 0 0
ако някой може да ми каже къде има каса на Eventim щото умниците дори не им работи сайта Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 15.02.2008 09:55:55 отговори + 0 0
Аз си взех за 50 лв седящи за Кис, правостоящите бяха по 40. Довечера отивам да проверя и за Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boodoom children 15.02.2008 09:31:54 отговори + 0 0
Точно в 9.01 часа си взех билети за Кис на цена 50 лв. пред сцената.50 лв. седящи; и 60 лв. седящи; нямаше и това как се получи не знам.Все едно важното е , че Кис ще дойдат и че , си взех билети. Дано няма някакво объркване на цените на билетите и местата за Металика утре или още днес според официалната страница на Евемтим от 18 часа щели да бъдат пуснати нищо не се знае хора. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 15.02.2008 09:23:50 отговори + 0 0
Искам да ви кажа,че билети за пред сцената снощи не се продаваха.Аз си купих седящо място в синята зона. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 15.02.2008 08:28:13 отговори + 0 0
Тези глупости ги пише в avtora.com , понеже са едно с ticketstream, И те няма да продават билети за концертите, а eventim, които са конкурентна верига. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 08:18:59 отговори + 0 0
споко бе хора, има 5000 билета запред сцената ако това са най-желаните места, оначе са към 4000, неми се вярва въобще да се разпродадат... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 15.02.2008 08:18:00 отговори + 0 0
и аз снощи си взех 2 билета Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeltherrschafT 14.02.2008 23:56:48 отговори + 0 0
"сега главно ме притеснява да не отменят концертите...защото ако направят някоя цигания и пропаднат концертите, а на тяхно място сложат други изпълнители, няма дори да можем да си върнем и билетите и да си вземем парите обратно. ситуацията стана деликатна"


Всъщност в момента това е най-важното и според мен. Ситуацията е деликатна поради още една причина - колкото и хора да се оплакват от тва, че били скъпи билетите хващам бас, че на 16-ти в сайта ще има специална новина за тва колко билети са продадени за 1 час. Важното е хем да си купиш билет преди да свършат, хем да не си прецакан после както каза Foreigner от шибаните игрички на промоутърите...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bleedy 14.02.2008 23:54:44 отговори + 0 0
@Sungrief - ти май си от тия, които преди да си купят някой албум гледат колко на брой песни съдържа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


метала 14.02.2008 22:30:05 отговори + 0 0
Някой има ли информация колко общо са българските членове на метклуб Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sisi 14.02.2008 22:16:08 отговори + 0 0
...ще има билети надявам се.....ако не - ще ги бием дружно )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 14.02.2008 21:25:08 отговори + 0 0
щото си от шибания фен клуб, нали, ако в събота няма за мен билет за пред сцената, ще набия някой мноо грозно Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Златка 14.02.2008 21:06:08 отговори + 0 0
Купих си билет Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 14.02.2008 18:17:30 отговори + 0 0
хора, какви са тия безумни сравнения с цените между самостоялтене концерт и фест? на фест е ясно, че е по-евтино, защото 50 банди позлват общо да кажем 2-3-4 сцени, едно осветленеи, едно озвучаване, едно слглабяне на сцените...

значи аз бях през 2005 на феста в Нилесдорф - та там гледах за 3 дни за 100 евра - металика, пласебо, систесрс оф мерси, гънс н розис, туул, апокалиптика, алис ин чейнс, мотърхед, булет фор май влънтайн, и още дестки други само за 100 евра...

просто няма база сравнение за фест и самостялтелен концерт, ако туул и НИН додйдат да правят сомсотялтеен концерт в БГ, билетите пак ще са по 40 кинта...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


foreigner 14.02.2008 17:45:29 отговори + 0 0
хмм, stormbringer, позна а иначе колкото до цените...имам предвид само парите за самия билет, иначе то е ясно, че ще има и допълнителни разходи, решила съм да накупя 2 куфара с мърчъндайз, а иначе бира не пия... просто като изключиш абсолютно всички други разходи и гледаш само билетите, тук за средно 30 евро имаш една група/изпълнител, а там за 200 имаш(сега ще ти кажа точно) 47 групи, като за мен интерес представляват 20 от тях...а стандартът на шведите е на светлинни години от нашия...защото мога да дам 50+ лв за любими група и го правя, но и на мен ми е невъзможно за по няколко концерта всеки месец(летните месеци бая се сгъстиха)...както и да е, няма значение, нека идват, пък пари ще се намерят, сега главно ме притеснява да не отменят концертите...защото ако направят някоя цигания и пропаднат концертите, а на тяхно място сложат други изпълнители, няма дори да можем да си върнем и билетите и да си вземем парите обратно. ситуацията стана деликатна Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 17:25:44 отговори + 0 0
Милен - 2008-02-14 16:04:50
Ми ходи си в будапеща и си гледай не 100 ,ами 1000 групи за тия пари . . .

ми да като всяка година ще го направя и тази

Iron Maiden, Metallica, Prodigy и Будапеща ще ми додайт добре лятото...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 14.02.2008 16:05:37 отговори + 0 0
Найн и ТООЛ са чудни . . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 14.02.2008 16:04:50 отговори + 0 0
Ми ходи си в будапеща и си гледай не 100 ,ами 1000 групи за тия пари . . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lemmy 14.02.2008 14:59:30 отговори + 0 0
ми сво да кажа за 30 Евро на ден на Зигет в Будапеща се сцепвах по 100 конзерта на нощ имаше като хидлайнерите бяха Nine Inch Nails i TOOL Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Blackiel 14.02.2008 14:42:48 отговори + 0 0
Сега си мисля че ще е култово на Кис да им набухат Лорди да подгряват Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 14.02.2008 14:42:02 отговори + 0 0
Абе хора, до сега се оплаквахте, че няма концерти, сега пък има концерти, ама били скъпи?!?! Айде стегнете се малко. METALLICA идват веднъж-дваж в БГ, 50 лв. ще ги преживеете. Това са ви цигарите за месец... А след като имате пари да ползвате Интернет, значи имате и 50 лв. за МЕТАЛИКА. Ако нямате наистина дълбоко съжалявам, че няма да споделим екстаза от това уникално шоу.
Дано все пак този промоутър не прецака нещата...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 14:32:06 отговори + 0 0
Е-е-е-е, и аз исках да напиша коментар, ама щом няма нужда... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 14.02.2008 14:24:48 отговори + 0 0
промоутъра съобщава че ако се продадат над 30 000 билета за концерта на КИС,ще бъде преместен на "Васил Левски".....само не ми е ясно как ще се съберат 20 или 30 хил. души на Академик?Според мен 20 хил. биха отишли а на този малък стадион ще сме натъпкани като в консервна кутия... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 14.02.2008 13:17:15 отговори + 0 0
@ Foreigner
незнам дали си фенката на месеца от едно друго правдно място (напомняш на интервюто с нея, от това което пишеш), не е и важно - но само да ти кажа за Sweden Rock Fest - ще гледаш 60 гупи за €200, ама не съвсем - само информативно миналата година на Fields Of Rock (Холандиа), където къмпинга ти влизаше в цената на Weekend-ticket, и където алкохола е доста по-ефтин от в Швеция, 200ml бира беше €2-3, за храната въобще няма да споменавам.
на Sweden Rock Fest билета е €200, ама не включва, нито къмпинг, нито паркинг, нито какъвто и да е транспорт, а това Blekinge е на супер издухано място ... що се отнася до задължителното огромно количество бира което се изпива по такива събития, имайки предвид че тук 1 бира по клубовете почва от 55 крони (10 лева), а по фестивали винаги е по-скъпо, не ми се мисли колко ще струва на феста ...
(по принцип съм супер навит за този фестивал, особено след като посетих Fields Of Rock миналата година (който беше най-доброто в Европа за конкретното лято),и реших че ако мога всяко лято - по 1 фест... ми да ама тоя наистина ще е златен .. незнам дали ще мога ... пък и изтървам Кис в БГ, тъй че може по това време да ида в Хамбург да ги гледам, ама това си мой проблем с Кис)
идеята ми като цяло е че по принцип цената на билета обикновено е най-малкия проблем. (пример: 2005 на Металика дадох €55 за билет, и още толкова за пътни).
Знам че обявените цени на много хора им се струват високи, особено за България, ама цените на концерти и фестивали са високи на всякъде по света (или поне в Европа), и на хората навсякъде им се струва супер скъпо и трудно да посещават големи концерти, коментирал съм го с местни в Холандия и в Швеция.
разликата е че тук като не видят 1 група тази година, тя до 2 години пак ще е тук ...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Satyr 14.02.2008 13:13:18 отговори + 0 0
http://www.katehizis.com/news/shNews.php?id=6398 :-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Love Gun 14.02.2008 13:07:01 отговори + 0 0
"Въпросното вестниче е толкова жълто, че чак оранжавее." Аз бих казал, че даже отива към кафяво :-))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 14.02.2008 12:27:37 отговори + 0 0
Дано не се стига до там. . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 14.02.2008 12:26:47 отговори + 0 0
Договор може и да има, но това не означава, че не може да бъде развален при неизпълнение на определени условия от едната страна. Тогава просто се слага едно "Cancelled" до дадата на сайта им, групата си прибира неустойките от промоутъра и толкова по въпроса. Промоутъра да се оправя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 12:24:23 отговори + 0 0
никоя уважаваща себе си група няма да сложи на сайта си дата, за която не е подписан договор с всичките му гаранции. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


GlamFan 14.02.2008 12:22:22 отговори + 0 0
Хора, намерихте на кой вестник да се връзвате. Въпросното вестниче е толкова жълто, че чак оранжавее. Евтино и жалко си търси сензацийки. Да не говорим, че би се навело за някой лев от прецакан промоутър, примерно. Пък и има време, ще се разбере кой прав, кой крив Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Милен 14.02.2008 12:17:41 отговори + 0 0
. . . а датите ги има в металика.ком и в киссонлайн.ком. . . какво става сега се чудя? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 14.02.2008 12:14:26 отговори + 0 0
Хехееееееее... Супер Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani666 14.02.2008 12:12:06 отговори + 0 0
а билети ше има ли в ндк Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

уф 14.02.2008 12:10:06 отговори + 0 0
защо се връзвате на вестникарски сензации, не мога да разбера?! по всичко си личи, че статията е поръчана от прецакан промоутър (няма да споменавам имена, всички знаят кой докара Металика в Пловдив). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


SS 14.02.2008 12:08:38 отговори + 0 0
Зад аферата с надутите и необезпечени хонорари стои същият промоутър, който излъга хиляди с несъстоялия се концерт на Дженифър Лопес, припомнят от в-к "Tелеграф".

да залагаме кой е това - Крум Мануилов от Пик анд Море или шефчето на Универсум?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SS 14.02.2008 12:06:20 отговори + 0 0
същото като това

http://avtora.com/news/nowini/kiss_i_metallica_idwat_no_ne_suwsem
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

X_NRG 14.02.2008 12:04:14 отговори + 0 0
П.П. Сега видях - от 9 часа започва.

Между другото какво е това?
http://www.pro-rock.net/cgi-bin/index.pl? o=0&_state=CMSWindow&Table=news&ID=402&Field=Content
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

X_NRG 14.02.2008 11:58:38 отговори + 0 0
Абе в 00:00 на 16-ти ли ще пуснат билетите в евентим.бг или по-късно? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Lemmy 14.02.2008 11:57:41 отговори + 0 0
В първа страница днес, вестник Телеграф излиза с водещата новина: "Metallica и Kiss идват, но не съвсем". Според вестника звездите са поискали банкова гаранция, а организаторите на мащабните за родината ни събития Balkan Entertainment нямат пари, а спонсорите са ги изоставили. Kiss са били поканени за същата дата от друг организтор, но впоследтвие Balkan Entertainment са предложили по-голяма сума, но не са успели да предостяват банкова гаранция. С Metallica ситуацията е подобно като организаторите в лицето на Петър Петров твърдят, че вече пивоварната Каменица се е съгласила да бъде главен спонсор. Според авторите на статията дори управата на националния стадион не е дала своето съгласие за провеждане на грандиозния концерт на Metallica. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Lemmy 14.02.2008 11:50:57 отговори + 0 0
http://avtora.com/news/nowini/kiss_i_metallica_idwat_no_ne_suwsem

Kiss и Metallica идват, но не съвсем!

Хубава работа ама Българска!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 14.02.2008 11:38:56 отговори + 0 0
Иво.. никой не се оплаква, че има концерти. Дори от цените на билетите аз не се оплаквам, както казах мога да си го позволя, и ако ми се ходи ще отида, но моите приоритети са малко по-други.
@Metallica fan - моля те спести си определения като "най-яката банда в света", защото това си е твое мнение и някои хора може и да не го споделят, затова не им го натрапвай като универсалната вселенска истина. Познавам много добре твоя сорт. Даже Металика да дойдат тук и да ти се изсерат персонално в устата, пак ще твърдите, че са най-яката банда, и че техните лайна са най-вкусни. За разлика от теб дори към любимите ми банди и изобщо неща гледам и от ъгъла на критиката, поставям нещата на кантар.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иво 14.02.2008 11:12:36 отговори + 0 0
Абе не ви ли писна при съобщаването на всеки нов концерт половината коментари да са от типа "ау, група Х са ми най-любимата група, ама колко са скъпи билетите, бла, бла, бла"... Като ти е любима групата ще намериш пари. Който има пари ще ходи, който няма - негов проблем, какво ги интересува групите или който и да било друг. Дори да работите за мизерна заплата, до концерта на Kiss има 3 месеца, до този на Metallica - 5 и половина. Аз лично не харесвам Metallica от 20 години насам, на Kiss харесвам само отделни песни, но ще отида с удоволствие и на двата концерта - все пак тук не е примерно Германия и такива неща се случват от дъжд на вятър, а не 5 пъти в седмицата. И какво, да ги пропускаме?!!! Аз съм израснал с хард рок и хеви метъл, от 20 години харесвам предимно дет и траш групи, но ходя на всякакви концерти от хард рок до блек метъл освен ако групите не са ми крайно неприятни и бих се радвал ако и тук имаше по 10 - 20 концерта на месец, а някои само плачат и страдат... Вместо да се радвате, че има какво да гледате на живо, вие се оплаквате - ей това не мога да го разбера. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мегадет 14.02.2008 11:07:32 отговори + 0 0
Metallica Fan - 2008-02-14 10:34:26
@Kalandor@ - тъй като явно не си прочел всичко около концерта ще ти пратя линка:
http://news.ibox.bg/news/id_343465553
да видиш че идват със собствена техника и екип - те да не вземат според теб по 200-300 лева. Най яката банда в света пристига ние отново сме недоволни по бай Ганьовската - да е на аванта ако може - да ама тва ти е черешакта на тортата в Хеви Метъла - или си плащаш или гледаш отстрани и викаш другите имаха късмет да видят....ми по колко да бъдат билетите 50ст. ли ? Като не ти се дават толкова пари просто не ходи и тва е. Ходи по маджарско давай там пари

Големи небивалици пишеш, байо, ама наистина големи. С какво Мет(л)алика са по-големи, по-специални и по-по-най от другите? "Черешката на тортата", "най-яката" - дрън дрън! Ако беше вярно, нямаше да лежат на стари лаври и да не смеят да си свирят новия материал, щото са наясно колко за нищо не става. Триста пъти предпочитам да ида по Маджарско (и ще ида на Paganfest, и на Legacy в Сърбия ще ида), отколкото да пълня гушите на тия алчни самозабравили се Металика. По-добре на Кис, макар че и те са доволно алчни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DuDe 14.02.2008 11:02:32 отговори + 0 0
последния път обещаха, че ако дойдат 2-ри път ще изпеят специално за Бг. фенове Seek & Destroy, дано да не са забравили Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Fanatik Priest 14.02.2008 10:53:26 отговори + 0 0
добре де - датата 16-ти сигурна ли е? Щото вижте какво пише на сайта на групата

Tickets go on sale on Friday, February 15 at 9am local time via the www.eventim.bg website. MetClub presale begins Thursday February 14 at 8am PST.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeltherrschafT 14.02.2008 10:45:25 отговори + 0 0
"redordead - 2008-02-14 09:21:08
аз така и не разбрах какъв е проблема за цената на билета?
металика идват тук с изцяло собствена техника, средно билетите ще са 40-50 лева, това са 20-25 мизерни евра, почти няма място в света, където билетите да са по евтини - до металика има 120 дена, че и отгоре, ако пестите, по 40 стотинки на ден, че съберете пари за билет..."



Не се излагай бе човек, докато ми събираш жълти стотинки 3 месеца едва ли ще свариш да си купиш билет. Най-добрия вариянт е да купиш хартийката в началото, ако ще и с чужди пари пък после връщай заеми
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Grosskopf 14.02.2008 10:42:05 отговори + 0 0
На първо място - честито на печелившите. Задава се едно хубаво музикално лято.
По повод цената на билета искам да вметна и аз нещо. Няма да коментирам тя висока ли е или е ниска. Не за друго, а защото не знам. Само ще отбележа, че за да се купи билет и едните и другите казват - трябва да спестя/иш, няма да пия/еш ракия, има време да се съберат парите, ще се лиша/иш от това или онова... В по-голямата част от страните, където тези групи свирят хората спестяват за покупки на коли, недвижимости, летни и зимни екскурзии и т.н. (без да е необходимо да се лишават от редовните си потребности). Не за най-обикновени билети.
Ще се видим там
Поздрави
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sungrief 14.02.2008 10:42:02 отговори + 0 0
За тия пари верно трябва да оправдаят концерта поне с шоу кат ManOwaR =) или поне с г/д толкова дълъг концерт ако е така няма проблем да са на тия цени билетите...
Баси как може за любимите ми Kamelot да са 30 та чак и с Огневятъра, а за Metallica 50...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica Fan 14.02.2008 10:34:26 отговори + 0 0
@Kalandor@ - тъй като явно не си прочел всичко около концерта ще ти пратя линка:
http://news.ibox.bg/news/id_343465553
да видиш че идват със собствена техника и екип - те да не вземат според теб по 200-300 лева. Най яката банда в света пристига ние отново сме недоволни по бай Ганьовската - да е на аванта ако може - да ама тва ти е черешакта на тортата в Хеви Метъла - или си плащаш или гледаш отстрани и викаш другите имаха късмет да видят....ми по колко да бъдат билетите 50ст. ли ? Като не ти се дават толкова пари просто не ходи и тва е. Ходи по маджарско давай там пари
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Sisi 14.02.2008 10:17:50 отговори + 0 0
Metallica беше първия голям концерт, на който бях....много искам да видя сега след доста години и концерти какво ще е чувството ))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maiden 14.02.2008 09:59:24 отговори + 0 0
не ме кефят много Металика,но............са МЕТАЛИКА все пак. Така че 50,100 лева да е билетьт...там сме Кис...сьщо. LET THERE BE ROCK!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 09:59:15 отговори + 0 0
къде ще се продават билетите, в билетния център на НДК ще се продават ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 14.02.2008 09:43:17 отговори + 0 0
Ей, вие го направихте световна конспирация туй. Както и да е. Mago De Oz - защо да е задължително ? Няма дефиниция която да казва - харесваш Металика, значи си "метълист", не харесваш - не си. Април месец съм на Pagan Fest в Будапеща, началото на юли е каварна, после Magic Circle фестивала в Германия, и после за Metallica ако остане, KISS не ме интересуват. За мен приоритетите и положението са това. Прави ли ме по-малко фен на "твърдата и праведна музика това" ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mago De Oz 14.02.2008 09:31:22 отговори + 0 0
Много правилно ! Аз съм смееен човек, но това не ми пречи всеки ден да отделям по няколко "бели" стотинки за билети Ако се събират по-малко, се събират достатъчно и за двата концерта , а ще трябва да се лишите от някоя друга бира, ама вместо по 5 на вечер, ще се пият 4 и готово ! Мен лично Кис не ме интересуват, но за сметка на това ме чака ходене до Каварна....А Metallica колкото и да се излагат с последните си албуми, ще се гледат, просто е задължително , ако някой се брой за фен на твърдата и праведна музика ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


redordead 14.02.2008 09:21:08 отговори + 0 0
аз така и не разбрах какъв е проблема за цената на билета?
металика идват тук с изцяло собствена техника, средно билетите ще са 40-50 лева, това са 20-25 мизерни евра, почти няма място в света, където билетите да са по евтини - до металика има 120 дена, че и отгоре, ако пестите, по 40 стотинки на ден, че съберете пари за билет...

аз лично, съм дал 50 евро за концерт в прага + 80 за самолетен билет + 30 за спане 2 нощи, + умножено по 2, защото си взимам приятелката с мен + джобни + ще дам пари да ги гледам в София + ще дам пари да ги гледам и в истанбул...

по-долу някой правилно вметна, няма как да се насирате по кръчмите, да давате всеки ден по 2-3-4 лева за цигари, и накрая да искате металика да дойдат да ви свирят за 10 лева, или за 20...ако някой иска за толкова - да ходи да гледа рок концерт в някое читалище...

а колкото за Промоутърите - металика свирят за 1,5 милиона долара и в София и в Лондон - наема на уембли сигурно е доста по-скъп, но и там билета е 60-70 паунда, така, че мисля, че тук хората са се справили повече от причлно, за да може нашего брата великият БГ метал фен, да гледа Метаилак на НАЙ-НИСКИТЕ ЦЕНИ В ЕВРОПА....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 09:20:14 отговори + 0 0
Новината не е водеща а е просто последна на сайта им Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо ВТ 14.02.2008 08:56:43 отговори + 0 0
Днес станах и пак проверих да видя дали е истина. ИСТИНА Е... Бил съм на 5 концерта на Металика, а това лято мисля да ида и в Прага и Истанбул, освен на този в София. Но тръпката да знаеш, че групата идва в България е велика. Кога новина за България е била водеща за сайта на Металика, в който влизат няколко милиона души на ден. БЕЗЦЕННО...
Само някой да обясни кога точно пускат билетите, че видях както за днес, така и за утре.

ИЗКЕФЕТЕ СЕ МАКСИМАЛНО И НЕКА НЕ СЕ ЗАЯЖДАМЕ
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ффф 14.02.2008 07:21:45 отговори + 0 0
браво на феновете ще видят групите на живо....
аз лично от малък не ги харесвам така ,че няма да ме видите там ха ха ха ха
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MORTY 14.02.2008 06:19:39 отговори + 0 0
тук май някои хора нямат идея за какво иде реч.Съгласете се че не може групи като KISS И METALLICA да се продават като например така наречените блек метъл величия които правят концерти в най затънтените клубчета в София или пък HELLOWEEN AND GAMMA RAY,на които им стана навик да идват тук.Само за справка билета за KAMELOT в деня на концерта е мисля 40лв.ТАКА ЧЕ НЕ СЕ ОПЛАКВАЙТЕ ОТ ЦЕНИТЕ СПОРЕД МЕН ТЕ СА НАПЪЛНО НОРМАЛНИ ЗА ТАКИВА КОНЦЕРТИ.Ходил съм в софия и в каварна и двете дестинации не са ми никак близко,но съм си правил сметката и не съм съжелявал.Ако искате безплатни концерти ходете в Ловеч и в Каварна.........Край на коментара.А за организаторите едно голямо ЕВАЛА И РЕСПЕКТ.Лично аз на METALLICA няма да отида , KISS според мен е кощунство да се изпусне....така че датата и часът са ясни. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


foreigner 14.02.2008 02:15:29 отговори + 0 0
Искате ли да направим обобщение, защото ако продължаваме, ще сме се избили преди концертите. Така: аз съм съгласна да дам 40/50 лв. за групи от рода на КИС, най-малкото защото искат огромни хонорари и колкото и да не ни харесва е така. Но не всеки изпълнител е така, а за всички вече организаторите искат по много. За нашенските стандарти е абсурдно билетът за ВСЕКИ концерт да е 50+ лв. Миналата година дадох 70 лв за Джордж Майкъл(да, обичам си го, нито дума против човека!), 80 за Робин Гиб, 60 за Форинър(за които бих дала и 300 без уговорки), 50 за Джон Андерсън, 50 за Ричи Блекмор, добре че имаше и безплатни концерти или такива с билет от 30 лв, а като броим и пътните и режийните за Каварна(3 пъти) и Берковица става бая. Сега ще дам 160 лв. за билети за Марк Нопфлер, Металика и Кис и ще живея с 30 лв. един месец...Абсурдно е, да, организаторите наистина трябва да се озаптят и то не малко, а МНОГО! Особено СМЕ. Нека даваме по 50 лв., но за групи като КИС(защото за тях не ми се струва скъпо), а другите да са на цените отпреди 2/3 години(2005 нямаше концерт по-скъп от 25 лв.)... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metallica_fan 14.02.2008 01:47:24 отговори + 0 0
Абе пичове, Metallica са много големи, спор няма. И си заслужават всяко евро. Проблемът е другаде или по скоро фактите не са в наша полза. Концертът на Metallica за един чех излиза в пъти по евтино от концерта на Metallica за един българин - факт. Хайде да не сравнявяме нашата жалка и мизерна все още държавица с Чехия - всичко е в пъти в полза на Чехия - и заплати и стандарт и култура и чистота. Нека да не се заблуждаваме. За съжаление има доста хора в нашата бедна държавица който все работят за стотинки. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

tumnasianka 14.02.2008 01:19:27 отговори + 0 0
Хм...чакаите сега. Аз нито си пилея парите по кръчмите всяка вечер, нито пуша, взимам средна заплата. Но...всеки си има неотложни месечни разоди. Аз съм готова да си дам и цялата заплата за билети и съм го правила, но... в един момент ми се струва, че наистина ни се качват на главите. За 2г. билетите поскъпнака с по 25/30лв.??? И с тия глупости - "от първия ден - еди колко си лева, след 10 дена по висока сума, след месец още по-висока"Заприлича ми на пазарлъщина всичко.
И какво като концерта е в София? Аз съм от София и какво? На Каварна ходя всяка година и веднъж не се оплаках. Има 4 месеца до концертите. Мисля, че всеки нормален фен , който следи редовно музикалните новини за концертния живот у нас, доста по-рано би трябвало да се е чукнл по главата и да е взел мерки за парите, които ще му трябват.
Това е от мен. Ходете по концерти, пестете от гадните навици и няма да съжалявате. А на организаторите - озъптете се малко!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Радо 14.02.2008 00:44:54 отговори + 0 0
50, 50, 50, 50.... а колко по 50 си дал по кръчмите? Колко пъти Страхил е давал по 50 във вид на цигари и ракия? Айде стига всеки си избира какви са му приоритетите и за какво да харчи пари. Пиенето или концерта.... няма се направиш на щайга в петък и събота и ще спестиш пари. Помисли че за 2 седмици като излезеш петък и събота и си похарчил поне 50лв... а концертите са през месец. парите не са толко несъбираеми

а Азис... ми повози се в такси за 3-5-6-10лв послушай!

никой не карам да ходи на концерт, или на всички концерти. просто се дразня що не мрънкате в Била като купувате бутилка ром за 7лв? и кутя цигари за почти 3лв...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

U.D.O. 14.02.2008 00:38:38 отговори + 0 0
Доста добри примери за Страхил и Шърман.
Според мен билетите са на нормална цена,все пак хората искат да правят пари.Не е като в Каварна.Ще се опитам и за Кис и за Металикаа да дойда от Варна ама за това губи Лени Кравиц и Бон Жуви.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Хм 14.02.2008 00:32:18 отговори + 0 0
А друго интересно като гледам картата... Дали няма ако си зема билет от 40 лв за сектор Б да си прескочкам оградката и да си вляза на терена и после кой знае може и в предните редици Само да е същата "охрана" като на Мейдън Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

WeltherrschafT 14.02.2008 00:31:47 отговори + 0 0
За мен лично най-добрата новина от месеци насам, адски много уважавам Металика Дайте инфо за преблизителната бройка билети, да не стане като с Мейдън, щото не всички могат да си позволят да висят от първия ден на касите... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.02.2008 00:25:36 отговори + 0 0
и да свирят SEEK AND DESTROY тоя път, че миналия се изложиха. ебаси, цял стадион да вика и да не свириш... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЖЕЙМС 14.02.2008 00:17:57 отговори + 0 0
kalandor изобщо не съм психопат,брат-просто ги обичам тея четиримата типове повече от всичко на света!Аре сички дето пишете тука-да ви водим на палатка пред националния и да почваме куфеенето още от сега!!!!!Баси-само няколко месеца са това,ма ние сме корави тимби и ше се държим!Та,да кажа и аз нещо на пишещите колеги преди мен.Всички групи които идват да свирят тук,принципно ни правят страхотен подарък,защото артисти от такъв калибър,рядко свирят за по-малко от 50 евро!Някой по-долу се опита да ни сравнява с Чехия.Приятели не се заблуждавайте-ние сме мизерници и ще бъдем такива още поне 70 години!Преди много години,четох едно интервю с Брайън Джоунс-когато го попитаха,кога ДиСи ще дойдат към балканите,той отговори,че за него,Европа свърша до Прага!Тогава се разлютих много и го приех лично!Сега обаче,разбирам колко е бил прав човека!Ние гука искаме най-големите световни звезди но за 10 лева билета и то на изплащане и ако може да се покатерим на дърветата около стадиона,да гледаме безплатно!Както мачовете!Е,не стаа!Колкото до Страхил-кофти ми е за човечеца,ама и в Щатите има нкой си Шърман,който е страхотен фен на ЗиЗи Топ,живее в Юта,бачка в сервиз и му се ходи в съседна Северна Дакота-само на 150 км от неговия град на концерт на ЗиЗи,обаче не стаа брато,шото има да плаща ипотека и парите не стигат!Такава е съдбата на Страхил-кофти работа!И живота е кофти работа принципно.Има много несправедливости.Но,за всички жалещи Страхил ще кажа нещо-аз щи ида и ще куфея и зарад него.Верно,кофти работа,ма кво да прайш-съдба, майка! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 23:46:34 отговори + 0 0
Тоз пък веднага с Азис почна. Metallica - 50, KISS - 50, Bon Jovy - поне 50 и там. Я обясни на хората на които всичките изпълнители на които искат да отидат са им присърце, но иначе иначе фотосинтезират. Не са ми проблем тези 50 лева за билет и ще ходя на концерта, но въпроса не е до мен или теб, а е принципен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Радо 13.02.2008 23:35:57 отговори + 0 0
чета и си мисля

50 300 500лв.... да сте живи и здрави! Пестете от пиене и ядене по кръчми и от кинти за бакшиши! Ако са ви по мили и драги сервитиор(ки)ите и бакшишите дайте си парите на тях и се наслаждавайте на Азис!

АЗ ОТИВАМ НА КОНЦЕРТИ!

П.П. преди 9 години си дадох цялата заплата от 54лв за да взема билети за мен и приятелката ми за да ида на Металика в Пловдив... месеци живах със спомена!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 13.02.2008 23:28:30 отговори + 0 0
Да, Blackiel, не е нормално ВСЕКИ концерт да е по 50 и нагоре(КАК МОЖЕ ЗА КРИС РИА ДА ИСКАТ 120 ЛЕВА, ТИЯ В РЕД ЛИ СА???), но това са все пак Металика и Кис, групи, които не казвам, че са най-великите и т.н., но са имали достатъчно добър мениджмънт, който да им извоюва големи хонорари, а това води до високи цени на билетите. Иначе и аз не се кефя, че Марк Нопфлер е 70 кинта, Джон Андерсън беше 50(следователно половината зала беше празна), за Крис Риа-без коментар, Робин Гиб-80 лева,...Наистина напоследък организаторите много нашишкавяха на наш гръб(за 200 евро ще гледам 60 групи на Sweden Rock Fest, едната от които е Деф Лепърд, а за 60 евро някои, аз не, ще гледат само Крис Риа, бих отишла, но при тая цена-не!). Да, сега някой ще каже, че има и по-евтини билети, но с тези по-евтини билети ти гледаш изпълнителя на видео стена(когато има), по-добре в този случай е да си пуснеш DVD според мен... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 23:26:07 отговори + 0 0
funk_soldier - в България не съществува пазарна икономика, а само извратена представа за нея. Ако Страхил дойде в София да си намери по-добра работа, софиянци ще ревнат, че видиш ли селяните са им дошли в безценния и им задръстват улиците та не могат да карат със 190 по Цариградско. И в тоя ред на мисли билетите са изключително скъпи за родината ни, имайки предвид платежоспособността на средностатистическия "метълист". И да, ако си от друг град билета ще ти излезе не 50 а между 70 и 100 лева според зависи от това къде в родината ни се намираш като включиш пътя и всичко останало. Не може да искаш хората да се откажат от 1/3 от месечните си доходи само защото си Джеймс Хетфилд и не можеш да събереш егото си и в петролен танкер. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 13.02.2008 23:20:26 отговори + 0 0
Blackiel, пазарна икономика братче, нещо като извратена версия на "закона на джунглата", ако ме разбираш, така че - да, Страхил да си е намерил по-добра работа, сори
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 13.02.2008 23:14:16 отговори + 0 0
Относно билетите: Софианци май забравиха че има хора и извън София, които не могат да си позволят да отидат (не говоря за себе си, аз мога да си го позволя). Факторите които им пречат са или наличие на гаден шеф или липса на пари. За ,примерно някой си, Страхил от Шумен който бачка продавач и взима 300 лв заплата и едвам свързва двата края, 50 лв. са много пари или пък има зъл шеф който няма да го пусне. Той колкото и голям фен да е на Кисс или пък на Металика е твърде вероятно да пропусне, за сметка на някой "тийн", който решил че метъла е "куул" и знае само една песен на Металика примерно, и понеже родителите му са богати си губи времето с дрога, а нашия герой Страхил им знае всички песни наизуст. Така че никой да не ми сравнява цените с другите страни. Аз съм изключително радостен че в нашата "страна на неограничени възможности" мога да ходя по концерти, но много ме е жал за нашия герой, който няма да има възможността да се върне към своята младост за поне 2 часа и за поне 2 часа да избяга от гадния си мизерен живот. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 13.02.2008 23:10:40 отговори + 0 0
и грешиш, аз имам отношение към концерта. Харесвам металика, макар и да не съм някакъв фанатик. Добре даваш за пример цените на билетите в Прага, обаче дай за пример и стандарта в Чехия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 23:09:26 отговори + 0 0
@redordead - именно.. говорим за Металика. Освен ако не идват както 99-а година със собствена озвучителна техника няма кой зане какво основание билетите да са два пъти по-скъпи отколкото за Iron Maiden например. С какво толкова повече са от тях Металика ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 13.02.2008 23:06:04 отговори + 0 0
но всъщност не постъпих правилно към хората дето се чудят дали е скъп билета, ето инфо за прага: гледайте снимката по-долу:
най-евтин билет: 990 крони - около 35 евро,
пред сцената: 1390 крони - около 49 евро
най-скъп за ложите: 1790 - около 63 евро

1 евро е около 28 крони

ето пак линк към снимката за местата на стадиона в Прага

http://img.ticketpro.cz/info/metallica-web.gif
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 13.02.2008 23:01:24 отговори + 0 0
каландоре, май ти се изказваш като недорасъл, що разни феонве дето идват тук и плюят по металика - дали щото 20 евро име е скъпо за билет, дали поради нещо друго, не се разкарате и да оставите останалите фенове да се радваме на воля, а не да влизаме в пререкания с хора дето нямат отношение към концерта? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 13.02.2008 22:58:35 отговори + 0 0
каландоре, говорим за металика, банда чийто билети са колкото на U2, Depeche, Stones итн, а не за разни бандички дето има няма да събират по 5000 човека на концерт...
освен това знам, че е 50 евра защото отивам там, говорим за билета пред сцената.
та съм доста добре запознат кое как и колко...

http://img.ticketpro.cz/info/metallica-web.gif

това е схема с билетите за Прага на стадиона на Славия, след като ще ходиш в чехия няма нужда предполагам да ти казвам какво е съотношението евро/крона
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Kalandor 13.02.2008 22:52:55 отговори + 0 0
@metallica fen - това дали си струва всяка стотинка е твърде персонално. Има хора дето ще ти кажат например същото за Джудас, Accept, и т.н., но според тях няма да си струва за Металика. И много те моля да уточняваш че е твое лично мнение, а не да го лансираш, като вселенска истина, демек "който не харесва металика е тъп".Ясно че си фен но туй не оправдава да обиждаш другите. Сигурен съм, че съм много по "порастнал" от теб. От изказванията ти си личи. Същото се отнася и за redordead Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 22:47:01 отговори + 0 0
Джеймс, брат, ти си психопат Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 22:45:55 отговори + 0 0
@redordead - в Чехия за твоя информация, целия тридневен фестивал Masters of Rock струва 30 евро. Айде попрочети малко и тогава пиши през главата си. Бил съм по концерти в чехия и там 50 евро е много скъп билет. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ДЖЕЙМС 13.02.2008 22:41:30 отговори + 0 0
ХЕТФИЛД ХЕДФИЛД ХЕДФИЛД ХЕТФИЛД ХЕТФИЛД!УЛРИХ УЛРИХ УЛРИХ УЛРИХ!ХАМЕТ ХАМЕТ ХАМЕТ ХАМЕТ ХАМЕТ ХАМЕТ!ТРУХИЛЬО ТРУХИЛЬО ТРУХИЛЬО ТРУХИЛЬО!Боговете пристигат!Супер-жесток кеф!Който и да ги е докарал тук-нямя значение!Направихте денят ми светъл и невероятен!Колко много време трябваше да чакаме тези групи!Но си заслужаваше!Ще ги видя за пореден път-лелеееееее направо ще откача от щастие! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 13.02.2008 22:34:13 отговори + 0 0
тук вярно пишат големи комплексари, супер тъпи парчета и други подобни изродУУУдиииии..

в чехия, дето може да се води за държава от нашата черга, билетите са по 50 евро, за страни като германия и норвегия няма да споменавам, а тук най-скъпия билет е 35 евра и вие недовослтвате, ето заради такива боклуци като вас не трябва да идва тук нито една банда....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


tumnasianka 13.02.2008 22:31:22 отговори + 0 0
там съм, там съм, там съм!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Леле..дайте да отворим печатница и да правим мангизи. Колкото, толкова, аз отивам. 10лв. повече или по-малко не биха ме спряли.
там съм, там съм..да...да......даммм....
ааааааааааааааааааа
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 13.02.2008 22:19:24 отговори + 0 0
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

БЛЕКИ ОТ ПЛЕВЕН 13.02.2008 22:17:41 отговори + 0 0
А и Лепа Брена ми е любима ама е остаряла доста и не си струва.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 13.02.2008 22:15:44 отговори + 0 0
Сатире, по-добре заключи новината, да не се пускат коментари, че ако продължат да ми плещят глупости, ще ги изтрепя!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

БЛЕКИ ОТ ПЛЕВЕН 13.02.2008 22:14:24 отговори + 0 0
А Кисс дали ще са с маските.Ако са гимирани ще е супер.Ебаси това лято ще е супер яко,всичките ми любими групи W.A.S.P.,TWISTED SISTER,KISS,MANOWAR,METALLICA,BON JOVI,за JUDAS се говореше нещо,но май-взе да ми писва пък и ще фалирам,но няма как,ще се ходи!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


metallica fen 13.02.2008 22:11:51 отговори + 0 0
абе вие половината сте баси и комедиантите.....Metallica и Kiss и ми говорите за Monster Magnet, билети които били скъпи и темподоби лайна.....Когато идват групи от такъв ранг и 100 да са всяка стотинка си струва. Тия които са били 99 в Пловдив знаят за к'во ви говоря. За останалите "разбирачи" вземете порастнете или най добре мълчете Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

MadMaxXx 13.02.2008 22:11:29 отговори + 0 0
Алелелеее направо съм на седмото небе )))) Определено тази година ще се запомни откъм концерти Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rodd1ck 13.02.2008 22:10:49 отговори + 0 0
Аз пък се зарадвах колко е евтино на Металика! ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

foreigner 13.02.2008 22:03:29 отговори + 0 0
как високи цени бе, 20 евро за КИС и 25 за Металика, вие чувате ли се, баси нахалниците!!!!!!!! е за тва тоя род концерти при нас са мега събития и новини, а по другите страни този род групи свирят всяка година!!!КИС няма да съберат 15 000???!!!! Мой приятел ще идва чак от Шотландия за тях, чак майка ми ще отиде!!!аз съм на оградата и на двата концерта, а тъпаците, които се лезят "ми аз ще пропусна"-не ви е мястото тука, гледайте лепа брена, явно за вас това е събитие!!!!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 21:59:07 отговори + 0 0
ако верно им е 1.5 милиона в зелено хонорара, издаването на бози като Сейнт Джангър трябва да бъде класифицирано като углавно престъпление. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


carpe_diem 13.02.2008 21:55:08 отговори + 0 0
$1,500 K им е хонорара според някакви слухове там... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sungrief 13.02.2008 21:54:02 отговори + 0 0
Да бяха поне фестивали концерите с по 3,4 банди големи а не така само тез... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sungrief 13.02.2008 21:52:15 отговори + 0 0
Пф Честито на феновете на Металица и на Кис :Ь
Цените са странно високи? Аз 50 лева за която и да е от тия групи не давам 30 макс със клизма хаха
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Kalandor 13.02.2008 21:41:35 отговори + 0 0
Че ще се ходи, ще се ходи, ама ебахти цените, ебахти чудото за едните Металика. Ако се разпродаде този капацитет на Стадиона, това прави 2,100,000 лева при тези места и тези цени. Незнам колко им е хонорара за тази цифра, ама определено по вригата има някой мега меркантилен дето иска да забогатее бързо на наш гръб. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 13.02.2008 21:35:30 отговори + 0 0
Да докарат пак Монстър Магнет с тях, тогава бих отишъл. Иначе на КИСС съм там! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


рзсго-233843 13.02.2008 21:35:20 отговори + 0 0
кефити лии се,ъ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 13.02.2008 21:14:29 отговори + 0 0
Metallicaaaaaaaaaa, не мога да повярвам че ще идват пак Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ст 13.02.2008 20:47:21 отговори + 0 0
На Кис отивам задължително , а за Металика ще видим по нататък... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 20:46:32 отговори + 0 0
Всъщност миналата година свириха само две нови(т.е. след 96-та...) Fuel и No Leaf Clover.Първата я мразя,втората ясно показва кои са кралете на метъла.И какво пък ако свирят още песни след 96-та?Все ми е тая,повечето от тия песни са много добри. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 20:40:57 отговори + 0 0
До всички който не харесват Металика след 1990г. като мен - те свирят предимно стари песни.Най-много 3 нови да има. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


метала 13.02.2008 20:38:38 отговори + 0 0
Начи,в случай че не съм разбрал,билетите,които не се закупуват от член на метклуб или не се закупуват от сайта на евентим,ще бъдат пуснати на 16,в събота,на билетния на НДК(примерно),нали? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 20:37:58 отговори + 0 0
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaa
вече мога да умра спокойно
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Серторий 13.02.2008 20:28:51 отговори + 0 0
А защо на латиница съобщението, като ще е на български? Много похвално, думи нямам. Иначе няма да ходя, не ми представляват никакъв интерес Метлаликата. Виж, на Кис ще се ходи! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mdenchev 13.02.2008 20:19:23 отговори + 0 0
О да! Бих каза "О, по-дяволите, ДА!" Бих казал "... and justice for all bulgarian" - няма само сърбите да куфеят, я? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spirit 13.02.2008 20:08:38 отговори + 0 0
Две хубави новини! Първо, ще се ходи на Kiss! И второ, ще се спестят пари от Metallica! Ще пощурея!
Егати якото концертно лято се задава за мен!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


lightning-rider 13.02.2008 20:04:41 отговори + 0 0
ураааааааааааааааааааааа! ще се ходи и на дватаааа! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maiden 13.02.2008 19:55:06 отговори + 0 0
ще се ходи и на двата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gargaho 13.02.2008 19:45:43 отговори + 0 0
И двете събития си заслужават посещението! 8-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 19:40:12 отговори + 0 0
METALLICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Симо 13.02.2008 19:38:36 отговори + 0 0
ЯЖ МУ КУРО СИМИТЛИ Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ivaN 13.02.2008 19:26:52 отговори + 0 0
сега идва голямото чакане. 25ти айдеее Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

boodoom children 13.02.2008 19:20:17 отговори + 0 0

Там съм и на двата направо не мога да повярвам
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

cult 13.02.2008 19:02:02 отговори + 0 0
...са за кой да си зема 1во билет ебаси хаха...лудница

..ам...дойде Бон ..време е и за Гънс не6то алабала...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DM 13.02.2008 19:01:26 отговори + 0 0
ТАМ СМЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

acid_burn 13.02.2008 18:53:19 отговори + 0 0
копелеееее... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 13.02.2008 18:48:52 отговори + 0 0
729 пъти--- Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

carpe_diem 13.02.2008 18:46:02 отговори + 0 0
Видяно: 707 път(и) - за няма и 2 часа... Добре е... :Р Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

hendy 13.02.2008 18:40:55 отговори + 0 0
http://www.metallica.com/ivergence/Image/Venue_Sofia.JPG
разпределението
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 18:37:44 отговори + 0 0
http://metallica.com/index.asp?item=600669 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 13.02.2008 18:36:38 отговори + 0 0
ДААААААААААААААА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ДАДАДАДАДАД!
ТАМ СЪЪЪЪЪЪМ И НА ДВАТА ШИБАНИ КОНЦЕРТААААА!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


funk_soldier 13.02.2008 18:32:06 отговори + 0 0
http://www.enravota.com/metallica.jpg Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 13.02.2008 18:29:39 отговори + 0 0
Ще бъде, но тази статистика е за около час и 45 минути, не за 30 :-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trivium 13.02.2008 18:28:16 отговори + 0 0
За по-малко от половин час:
Видяно: 616 път(и)
47 коментар(а)

Това се казва интерес :Д От сега знам коя ще е най-четената новина на годината :Д
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metaXata 13.02.2008 18:23:28 отговори + 0 0
най-верните фенове,са тези на РАКИЯТА....другите нямат пари Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stormcrow 13.02.2008 18:20:00 отговори + 0 0
Ще ви видим колко ще идете бе, фенчетата. Миналият път Металика като идваха може би 100000 човека се кълнаха в майките си, че ще са там, а какво стана - има-няма 20000 души. срамота Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


dani 13.02.2008 18:15:51 отговори + 0 0
Не мислех, че ще ги видя пак - METALICAAAAAAAAAAAAA! И то на Васил Левски... Това е Концертът! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 13.02.2008 18:15:25 отговори + 0 0
Чудесно, а тук го обявихме преди 25 минути :-) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 18:10:34 отговори + 0 0
Току-що по Z-rock обявиха и Bon Jovi, но не е ясна датата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 18:06:39 отговори + 0 0
Металика за радост никакво шоу не правят,просто излизат ,свирят и помитат всичко... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 18:03:26 отговори + 0 0
Към поселдния анонимен-явно си нямаш и идея каква индустрия са КИС,колко хора събират по концерти,какво шоу правят и на какви стадиони,Академик не е за това събитие,на Джудас 10хиляди щяха да се изпотъпчат... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Sir_J 13.02.2008 18:01:31 отговори + 0 0
Браво, тъкмо след ManOwaR и на металика ще отскоча! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

xxx 13.02.2008 17:59:57 отговори + 0 0
KISS са вечни!!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 17:57:50 отговори + 0 0
Първо стадиона не е малък,второ защото едва ли на кис ще идат повече от 15 000 човека,все пак това е отдавна залязла банда.На Металика очаквам поне 40 000. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 13.02.2008 17:55:10 отговори + 0 0
Само недуомявам защо концерта на Кис е на този малаък стадион......... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sodom 13.02.2008 17:54:26 отговори + 0 0
ААААААААААААААА МАМКА МУ!!!!! НАЙ-НАКРАЯ!!!!!!!!
HELL FUCKIN' YEAAAAH!!!!!!! ВЕЛИКО!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Весо 13.02.2008 17:52:03 отговори + 0 0
Radislav_Debian , имаш 1 "да ти еба ****** ма*на" от сърце , пък това се отнася и за останалите кретени като теб.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

JAMES 13.02.2008 17:50:20 отговори + 0 0
МЕТАЛИКАААААААААА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 13.02.2008 17:50:10 отговори + 0 0
@ Radislav_Debian

ти първо се научи как се пише тази група, без да вкарваш допълнителни букви и звуци .. пък после викай да живеят
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 13.02.2008 17:49:54 отговори + 0 0
@Radislav_Debian - 5 юли Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Paul Di`Anno 13.02.2008 17:48:36 отговори + 0 0
Васил Левски може да побере 60 хиляди с правостоящи Това ще е най мащабният концерт в България Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Radislav_Debian 13.02.2008 17:47:12 отговори + 0 0
А бе какво ни занимавате с някакви групички, Кис дори не са МЕТАЛ!!!!
Искаме повече новини за МЕНОЛАР, те кога ще идват, и белетите на какви цени са????

Да живеят КРАЛЕТЕ на МЕТАЛА, и смърт на всички позьори!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ето 13.02.2008 17:46:18 отговори + 0 0
http://www.eventim.bg/index.asp?page=outlets тука пише къде ще се продават билетите Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 13.02.2008 17:44:59 отговори + 0 0
Допълваме новината в движение. Билетите ще се продават в цялата страна от мрежата на "Eventim". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 13.02.2008 17:44:42 отговори + 0 0
@ funk_soldier Най-вероятно при Стойчо(Саундгардън)

Иначе по може на Кис да ида. Металика ще ми е точно около кандидатстването така че е малко вероятно.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 13.02.2008 17:42:09 отговори + 0 0
абе да някакво инфо къде ще продават билетите,най-вече във Варна,а иначе наистина дано организаторите на направят такава глупост като МОR,иначе и аз съм бахти заклетия фен на групата,ама не съм във фен-клуб Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


stormbringer 13.02.2008 17:40:35 отговори + 0 0
големи сте късметлии с КИСС .. Металика ги гледах преди 2 години .. бих ги заменил за КИСС това лято ... ама нищо - пак ще ги гледам , дано да успея да ида на КИСС някъде Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хараламби 13.02.2008 17:37:04 отговори + 0 0
Кво свирят тия групи? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Q.D.V.P. 13.02.2008 17:34:51 отговори + 0 0
Нямам думи, ще се разцепим ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 13.02.2008 17:29:46 отговори + 0 0
дееба и фенклуба, аз съм си заклет фен и без да съм във фен клуба Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

funk_soldier 13.02.2008 17:28:38 отговори + 0 0
някой знае ли в Бургас къде ще се продават билети Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 13.02.2008 17:28:18 отговори + 0 0
за кво металика ;( искам amon amarht Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 13.02.2008 17:28:06 отговори + 0 0
I wanna rock'n'roll all night....KISSSSSSSS!!!!
Metallica ще ги пропусна с УДОВОЛСТВИЕ, достатъчно им гледах сеира през 1999-а в Пловдив!
m/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

mogul 13.02.2008 17:28:04 отговори + 0 0
КИССС....Ииииииеееееееееееееееееесссссс.....20 години ги чакахме......там сме m/YOU WANTED THE BEST,YOU'VE GOT THE BEST-THE HOTTEST BAND IN THE WORLD Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica6671 13.02.2008 17:25:33 отговори + 0 0
Metallica в България ейййййй там съм Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хм 13.02.2008 17:21:55 отговори + 0 0
нямам спомени този организатор да се е дънил, да не търсим сега под вола теле Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


funk_soldier 13.02.2008 17:21:24 отговори + 0 0
О ДАААААААААААААААААААААААААААААААААААААА!!!!
МЕТАЛИКААААААААААААА!!!!!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Coroner 13.02.2008 17:20:05 отговори + 0 0
Съмнява ме, че това нещо няма да се случи поради факта кой организира концерта и да не стане като монстърс ъф рок през лятото на 2006 г. под Аспаруховия мост Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 17:19:05 отговори + 0 0
YOU WANTED THE BEST,YOU'VE GOT THE BEST-THE HOTTEST BAND IN THE WORLD-KIIISSS! Сбъдната мечта след 15 години Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 13.02.2008 17:12:14 отговори + 0 0
Take a look to the sky just before you die
It's the last time you will
просто няма по подходящи думи за концерта ааааааа
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ник 13.02.2008 17:10:01 отговори + 0 0
мееееееееееееееееееееетттттттттттттттт аааааааааааааааааааааллллллллллллллллл ллллллллиииииииииииииииииииииииииккккк кккккккккккккккккккккааааааааааааааааа аааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 13.02.2008 17:08:29 отговори + 0 0
a bon jovi Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Morticia Dickinson 13.02.2008 17:06:27 отговори + 0 0
Е най-накрая няма въпросителна. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 17:05:16 отговори + 0 0
25 Юли е деня!!!ДААААААААААААА Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 13.02.2008 17:04:13 отговори + 0 0
мечтай си, с Нюстед вече сме го гледали :Р Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 13.02.2008 17:03:21 отговори + 0 0
нема начин Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


the_blue_wolf 13.02.2008 17:02:43 отговори + 0 0
Ако някой каже и, че ше са с Нюстед, направо падам от стола Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dani 13.02.2008 17:02:02 отговори + 0 0
Не мога да повярвам - METALLICA! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

borknagar 13.02.2008 16:53:03 отговори + 0 0
аааааааааааааааааааааааааа това е върха,там съм на 1 ред направо не мога да повярвам ааааааааааа Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Весо 13.02.2008 16:51:50 отговори + 0 0
аааа , знаех си , знаех си Супер , дано и да е на Васил Левски ... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Logos 13.02.2008 16:49:15 отговори + 0 0
Там сме няма как Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".