Слушайте новия албум на METALLICA "72 Seasons"

14 апр 2023, 06:01 ч. 4835 / 29 117
пред./следв.

   Новият, 11-и студиен албум на METALLICA "72 Seasons" излиза днес, 14 април. Денят е Разпети петък само за източноправославните народи, така че не можем да търсим съвпадение и символика в датата на премиера на творбата.

   Снощи албумът бе представен с еднократни прожекции в киносалоните в цял свят, вкл. България, със специален филм. От ноември досега METALLICA пуснаха четири сингли, придружени от видеоклипове.  Материалът е продуциран от Greg Fidelman (SLIPKNOT, SLAYER), като в ролята на ко-продуценти са James Hetfield и Lars Ulrich. Дискът съдържа 12 песни с времетраене около 77 минути и се предлага на двоен винил, CD и дигитално в различни варианти.

   Чрез плейъра по-долу може да слушате онлайн всички песни от "72 Seasons" на METALLICA:

 

metallica 2023

още за:

Metallica


Коментари   (117)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


SCP 15.05.2023 00:19:25 отговори + 1 2
"На младини работи за името си, а на старини то ще работи за теб."
Тази мисъл най-добре описва това, което се случва с Металика. Те са музикални бизнесмени.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

хаха 23.04.2023 10:40:07 отговори + 2 4
Ако това беше здрав албум като първите ЧЕТИРИ нямаше да събере толкова коментари.

Апропо и Черния албум беше приеман от феновете доста противоречиво. Но Лоуд, Рилоуд и Ст. Енгър го направиха да изглежда добър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GgMU. 23.04.2023 23:22:10 + 3 2
Само дето,ако не беше,Черният Албум,нямаше да препълват огромни стадиони. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 22.04.2023 13:30:03 отговори + 3 8
Всички останали траш банди, а и не само, признават Металика за най-голямата банда и за най-талантливите музиканти достигнали до мечтаното за всички останали ниво на успех и признание. След всичката издадена музика досега и успехът който имаха, Джеймс е скромен и казва че все още се развиват и усъвършенстват като музиканти. При това положение, всеки който не харесва и намира някакви несъществуващи кусури в музиката им или слуша и не чува или слуша, не чува и няма с какво да мисли.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 21.04.2023 21:18:41 отговори + 4 7
Албумът е № 1 в английската класация, но бг фенът е все недоволен. Странно необясним и алогичен феномен е че колкото повече се влошава действителността и света видимо деградира, толкова по неблагодарни и идиотски претенциозни стават хората. Просто едно наблюдение, всеки да си прави изводите... Война, пандемия, финансова рецесия, но бг фенът гордо ще заяви - "Не съм впечатлен." "Тези не стават, онези не стават, само аз ставам и моите разбирания са меродавни от последна инстанция." Хора, радвайте се че още има музика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GgMU. 21.04.2023 23:27:34 + 4 3
Албумът,там е номер едно,защото е на Металика,най-популярната метълска група в световната музика,ако беше например толкова слаб албума,какъвто е новия албум на Металика на Айрън Мейдън,нямаше да е на толкова високо ниво,дори и в тяхната им майчина държава,а именно точно Англия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 22.04.2023 10:27:46 + 2 2
Senjutsu е на светлинни години от Powerslave и все пак ми харесва. Песните са по-бавни и има мноооого протяжни парчета с повтарящи се елементи. И все пак ми харесва. Също както и новата Металика е на светлинни години от Мастъра и пак ми харесва. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GgMU. 22.04.2023 23:43:04 + 0 1
До,Старобоб от двете вечни метълски класики от осемдесет и четвърта,а именно Райд Дъ Лайтинг и Пауърслейв,смятам,че Райд Дъ Лайтинг е сто пъти по-добър албум. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GgMU. 21.04.2023 19:47:10 отговори + 3 5
Какво толкова недоволствате,те никога няма да създадат,повече такъв или такива шедиоври,каквито са им първите пет албума. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


GgMU. 21.04.2023 19:09:35 отговори + 3 6
Вече над сто коментара за новият им албум,наистина са най-великата,завинаги метълска група в историята на световната музика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 22.04.2023 10:39:05 + 4 1
Любовта и омразата вървят ръка за ръка. Мисля че ги разбирам. Който е обичал силно Металика и очаква, че те ще му върнат енергията, младостта и наивитета който е имал преди 30-40 години с музиката си,днес е разочарован.
Недейте така хора! Те не са богове. Те са земни хора като нас и също се променят. Да летвата от Металика от 80те е високо вдигната. Но и те не може 40 години да си стоят все същите 17 годишни бунтари. Просто светът не е устроен така. Заради и това музиката им се променя. За щастие на мен лично този албум ми пасва идеално на настроението, годините и прочие.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GGMU. 21.04.2023 17:24:05 отговори + 2 7
Да,така е Лоуд,Релоуд и Гараж Инс.са горе-долу добри албуми,но не могат да се мерят с първите им пет вечни музикални метълски класики и най-вече,заради,Нотинг Елзе Матърс,продължават и до денднешен,Металика да препълват огромни стадиони. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EldritchAbomination 21.04.2023 14:23:08 отговори + 7 6
Съдейки по някои от коментарите по-долу, можем да направим някои генерални заключения за логиката на средностатистическия краен фенбой на Ламарините:

1) Който не харесва Металика (заедно с най-големите им музикални провали), автоматично е чалгар. Не може да си мЯтАл, а да не боготвориш класики като Reload, Lulu, Garage Inc. и прочее.

2) Единственото мерило за качество е това кой колко големи стадиони успява да напълни. Следователно, трябва да сложим Слави Трифонов сред най-великите изпълнители в музикалната история.

Да не забравяме че средностатистическия фен на Смоука, Ричито, бат Сали Годсмаков, кака Сийка Дестройва и всякакви остарели величия, непрекъснато мрънка как чалгата и комерса завземат всичко. В същият момент единствения му аргумент спрямо по-непопулярни и ъндърграунд групи е липсата на комерсиален успех и одобрение от страна на масите.

3) Носталгията по края на соца, когато Металика все още бяха музикално релевантни, е прекалено силна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 21.04.2023 16:05:13 + 4 6
Много мило,че нашите коментари са Ви докоснали на спиритилистическо ниво, така че проучвателското ентити у Вас се е ъплифтнало и сте се резуректнали. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 22.04.2023 10:30:44 + 2 3
Средностатистическия хейтър нейни всичко: успелите, тези които са в светлината на прожекторите, настоящето, най-вече миналото. И всички успели са му виновни за личния неуспех в живота . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 22.04.2023 11:41:01 + 2 3
Той прави разделение между нас и него- т.е. има недобре премерено его и по този начин помпа самочувствието си и храни егото. А това го прави жив и щастлив.Има желанието да изпъкне и да е нещо различно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

EldritchAbomination 22.04.2023 13:28:02 + 2 4
Точно така. Хейтърите хейтим всичко популярно, само защото е популярно. Лично аз супер много се комплексирам когато чуя как чичо Ларс издивява зад барабаните по начин по който разни аматьорчета като Хоглан, Колиас, Ломбардо и Сандовал само могат да си мечтаят да достигнат. Или прог забежките на Кърк и Джеймс, които биха накарали разни вчерашни пикльовци като Окерфелд, Уилсън, Петручи и Фрип да преосмислят кариерата си.

@Ariel - огромни благодарности за точният психологически профил, и за това че вкарахте думата "спиритилистическо" (каквото и да означава това) в речника ми . Мога само да Ви пожелая по-малко използване на чуждици, по-добре оформен изказ, и множество приятни мигове далеч от разни дразнещи метъл елитисти. Вероятно в компанията на успели и всестранно признати изпълнители като Криско, Gucci Mane, и Кончита Вурст.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 22.04.2023 14:05:10 + 2 1
Моята дума идва от spirit- дух- духовно А дестройването ме вдъхнови за не до там ,,издържания,, ми коментар.Уважавам чувството ти за хумор- имаш го. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 21.04.2023 12:27:01 отговори + 4 6
Големи критици, големо нещо....Направо литературна критика се лее в ефира, намират се десетки кусури, това не било както трябва, нямало еди какво си... липсвало пето и десето... Ама страшни сте!... Освен Металика да ви наемат за съветници-музиковеди да им казвате как да си композират музиката че те нямат достатъчно акъл видите ли.
"Never cared for what they say
Never cared for games they play
Never cared for what they do
Never cared for what they know
And I know"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 21.04.2023 12:50:12 + 2 4
Е, за това става дума-вдъхновение. Джеймс я е написал за тогавашната си приятелка. Всичко правено от любов- за любов- с любов е красиво и в малка опаковка- но е скъпо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

влади 21.04.2023 11:16:24 отговори + 4 2
Композирането и вокалите никога не са били силни страни на Мъстейн. Хетфилд определено се справя по-добре в тези две направления. Като цяло от средата на 90-те Мегадет имат отделни проблясъци, но не и наистина силен албум. Същото за съжаление важи и за Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Tutur 21.04.2023 10:55:15 отговори + 1 3
Чакам с трепет коментар нумер 100, който да повтаря предишни 10... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 21.04.2023 09:41:54 отговори + 1 8
Албумът е чудесен, а бг фенът на територията безумно претенциозен. Слушайте чалга бе, ко ривете по Металика... То да ривеш, но да знаеш какво искаш поне.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

влади 21.04.2023 11:07:36 + 5 1
Чудесен е много пресилено, като цяло средна хубост с някои проблясъци. Липсва вдъхновение, звучи пресилено и направен просто да го има. Не е откровена издънка като St.Anger, но е много далеч от гениален - целият албум е прекалено дълъг както и доста песни в него. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 22.04.2023 17:54:07 + 1 2
Коя територия бе? Задунайската ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GGMU. 21.04.2023 03:24:57 отговори + 1 4
И да,също така,смятам,че Металика е единствената метълска група,който,могат да напълнят цял спортен футболен стадион. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

DedoUndeadO 20.04.2023 22:48:40 отговори + 7 2
Поредния албум изсвирен от едни безспорно талантливи музиканти, чиито извор на гениалността пресъхна преди 30 години. Професионализма и вдъхновението са две различни неща. Албум направен като по принуда, и след 15 прослушвания единсвеното което остава е съжалението за загубеното време. Слейър имаха достойнството да се оттеглят докато са на върха. Тук явно това няма да се случи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Браво 9.05.2023 01:16:52 + 0 0
Абсолютно съм съгласен с вас посредствен албу,м ние трябва да приемаме всичко просто защото пише че е издаден от Металика знаете ли метъл специалистите какво значи помияр това е човек който приема всичко което му се поднесе понеже го приемат и другите нема собствено критично мнение защо не вземете например новият Криейтър просто уникален а Металика правят нещо за да се харесат на все повече хора това се казва Комерсиаликармного е правилно сравнението със Слеър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GGMU. 20.04.2023 20:59:03 отговори + 4 5
До,старобоб,не,не грешиш,добре,че точно бяха подгряващи на Металика за да могат поне веднъж в живота си,Антракс,Мегадет и Слейър да свирят на огромни стадиони. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Име 20.04.2023 15:18:09 отговори + 9 8
Албумът е разкош. Самият факт, че има песни като Inamorata, която може да се нареди до класиките им, е достатъчно показателно.
Траш албуми и песни, вече са правили достатъчно и са доказали, че там равни нямат. Слейър-млейър, Мегахейт и тем подобни величия от втора ръка, не могат да им стъпят на малкия пръст. Затова и на общите им концерти ги ПОДГРЯВАХА. Защото в сравнение с Металика са джуджета.
На който му се слуша Мастъра или КЕА, просто да си ги пуснат. На който пък му се слушат second hand - величия, като трупата на Мустайн с джендърското гласче, са свободни да си ги слушат, колкото им душа иска.
На мен ми харесва как звучат Металика през 23-та, а то е безкомпромисно добре, което се доказва от факта, че продължават да са най-голямата рок група на планетата. Точка.
А онзи, дето твърди, че откраднали стила на ревльото с женския гласец Мустайн… ахахахаха… пийте ги редовно тия хапчета бе, хора))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GGMU. 20.04.2023 15:43:35 + 2 2
Да,така е,Металика,е бих казал,завинаги,ще остане най-великата метълска група в историята на световната музика,но Мъстейн е много добър най-вече китарист,все пак го избраха за най-добрият метълски китарист за изминалият век той е,както е Джими Хендрикс,пък за цяло за историята на музикалните китаристи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 20.04.2023 20:23:21 + 4 6
Мъстейн е добър само в плямпането. Човекът правилно е написал. Мегадет са като жабката, която вдигнала краче, когато видяла, че подковават коня. Трябва да са благодарни на Металика, че им протегнаха ръка с Big 4 . И те и Слейър още щяха да си свирят по задимени клубчета и арена щяха да видят само след участие на някой голям фестивал. При това те и по тези фестивали ги викаха само да подгряват хедлайнера. Греша ли? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

GGMU. 20.04.2023 02:54:07 отговори + 0 4
Е,абе,като цяло всичко след Черният Албум е пълно допълване на групата от албуми,които да подържат съществуването им,и това е също се отнася и за Мегадет всичко бих казал след Youthanasia е пълна гола вода,но,какво да се прави златната ера,като цяло на метъла,беше до последната година на първата половина на последното десетилитие на изминалият век и спокйно,аз не съм,като над осемдесет процента от сънародниците ни и не хейтя,все пак Металика ми е любимата метълска група за всички времена и дори имам някой,от по-новите им албуми в така или иначе огромната ми колекция от лазерни дискове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Spinal Tap 19.04.2023 19:42:40 отговори + 9 7
Кери и Том сигурно се пукат от смях след излизането на този "шедьовър",и горещо благодарят на Хетфилд и ко. че продължават да ги утвърждават като безспорните №1 в траша.
Ларс горкия,мислех че по-надолу няма как да слезе,обаче той продължава смело да копае дъното,за което Респект ! Двойника на Сантана вече почти не се забелязва.Джеймс по-добре да си продължава в Холивуд.Само не знам Трухильо чий го дири там още? А,забравих,има само няколко милиона причини.
Тези юнаци са мъртви поне от 27 години,и могат да съществуват единствено като пародия на самите себе си .
btw,бях им фен навремето,и дори имам 4 техни диска в огромната ми колекция.Повече от това не заслужават!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 19.04.2023 19:16:44 отговори + 5 0
“ Само , че това е Металика на Мъстейн”

Сигурно ще кажеш и, че именно Мъстейн е пуснал онази съдбовна обява във вестника благодарение, на която Улрих се запознава с Хетфийлд.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 19.04.2023 00:24:18 отговори + 9 7
Вие какво по-точно искате и очаквате да чуете от Металика?! Прогресив, дет, метълкор, а може би брутален траш?! Тези които не харесват бандата просто не разбират и никога не са били наясно на какво е базирана музиката им и откъде идва тя. Металика не свирят траш! Те са повлияни и пресъздават музиката и атмосферата на НВБХМ от края на 70-те и началато на 80-те и банди като Тин Лизи и Даймънд Хед. Металика свирят тежък рок с блус, пънк и НВБХМ влияния. Мелодичните линии, хармониите, аранжиментите, структурата на парчетата, а дори и вокалите на Джеймс го показват съвсем ясно. Който знае, чува и разбира на базата на какви музикални влияния е създадена бандата, каква музика иска да твори и защо го прави, може да я оцени подобаващо и с разбиране. Останалите си чешат езиците че трашът бил умрял или пък Ларс не можел да свири... Не забравяйте че музиката не е състезание, а чувство и настроение. Прекрасен нов албум като музика, вайб, чувство, настроение и цялостна емоция! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


доктора 19.04.2023 11:13:01 + 1 4
С много от горенаписаните неща не съм съгласен, но се радвам, че на някой все пак искрено му харесва този албум. Иначе албумът може и нашта класация да оглави, все пак вече и Фики пее Металика.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

иво 19.04.2023 11:26:26 + 6 9
Малко изкривяваш нещата. Металика започва като иноватор на траша. Само , че това е Металика на Мъстейн, който е в основата на траша. Това го казват всички- от Пол Бейлоф, Гери Холт и целият Ексодъс, през Кери Кинг, който се учи от Мъстейн . Наскоро имаше интервю с Рик Хонълд от Ексодъс, който каза, че до ден днешен не разбира, как можеш да откраднеш изцяло стила и всичко на Мъстейн. Мъстейн свири на китара траш, Джеймс само пее първоначално. Металика се отделя като стил след Рейд дъ лайтинг. И си става техен стил, ама е базиран на траша. Това го казват те самите. Не само изхвърлят Мъстейн, не само му ограбват стила и труда, а и опитват да го заличат като пионер. Новият албум на Металика , не е Металика, която ние харесваме, ама щом други го харесват - нема проблем. Демокрация и свобода на мнение. Металика, според мен, умря отдавна като създател, но са чудесни на живо например. Това е положението. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 19.04.2023 18:16:54 + 4 0
@Иво, хем крадат Мъстейн, хем се отделят от стила в Ride The Lightning, хем Master е най-якият траш албум правен някога ама не е краден от Мъстейн. Един набеден политик наричаше такова изказване “оксиморон” Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 19.04.2023 18:32:56 + 3 0
@Иво и още нещо. Мъстейн е изхвърлен заради проблеми с алкохола и това, че е излязъл на сцената без останалите членове на групата да прави сола.
Никъде не съм чел за “признанията” , които ти твърдиш. Ако пък наистина го бяха “обрали” той като толкова даровит, защо не надмина славата им за 40 години и не е продал толкова турнета и албуми, колкото Металика продава само за една година? Теорията ти на конспирация издиша. Пък и ми е интересно как така коментираш нещо, което по-долу си заявил , че не си струва да се коментира. Защо така си си променил мнението?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

иво 19.04.2023 18:44:40 + 1 5
StratoBOB. Няма нищо написано от мен, което не е вярно. Най - великия албум в траша е Бондед бай блъд. Според мен. Според други е Мастъра. Според трети е Ръст ин .... Според четвърти е Бинет дъ римейнс. Според пети е Спик инглиш ор дай или Амонг дъ ливинг . Според шести е Рейн ин блъд. И т.н. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 19.04.2023 18:50:54 + 0 0
@Иво и още нещо. Мъстейн е изхвърлен заради проблеми с алкохола и това, че е излязъл на сцената без останалите членове на групата да прави сола.
Никъде не съм чел за “признанията” , които ти твърдиш. Ако пък наистина го бяха “обрали” той като толкова даровит, защо не надмина славата им за 40 години и не е продал толкова турнета и албуми, колкото Металика продава само за една година? Теорията ти на конспирация издиша. Пък и ми е интересно как така коментираш нещо, което по-долу си заявил , че не си струва да се коментира. Защо така си си променил мнението?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Panzergrenadier 21.04.2023 17:01:13 + 2 4
Ако Мъстейн беше толкова велик и важен за прогреса на Металика, то първите албуми на Megadeth трябваше да са шедьоври, каквито те не са. Пробив Мъстейн прави едва с Rust in peace. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 18.04.2023 15:31:40 отговори + 9 14
След Load и Reload - най-слабия албум на Металика. В другите има по 1-2 яки парчет, половин яко парче тук-там. В този след няколко слушания не намирам повече от една трета яко парче Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 18.04.2023 22:30:07 + 9 5
За твое най-голямо съжаление албумът ще оглави британския чарт тази седмица. Факт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 19.04.2023 09:53:30 + 7 12
Убеди ме. Винаги съм се водил от британския чарт за американските групи, които слушам.
Отивам да си поръчам спец. издание на плоча!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 19.04.2023 17:37:31 + 11 4
Даскала, ти пък къде набута Load и Reload сред най-слабите албуми на Металика при наличието на всички албуми, издадени след тях? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 20.04.2023 10:14:09 + 3 8
Просто е. Load и Reload са най-слабите албуми на Металика, защото са първите им слаби албуми. След тях и St. Anger не е чак толкова зле. Ако той беше преди Load - той щеше да е най-слабият им албум.
Съвременник съм и си спомням излизането и отзвука на всички албуми на Металика от 1986 г. нататък. НЯМА такъв потрес, масов и всеобщ потрес, какъвто беше след Load и Reload. И след тях - няма и да има.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

shredder 18.04.2023 09:24:46 отговори + 5 4
Всички които вече не харесват Металика защото копнеят по втори Master of Puppets или плюят и хейтват най-великата група, не разбират музиката на Металика или тях самите като музиканти. То е все едно да кажеш че Марти Фридмън свири само японска музика. Далеч са от истината повечето коментиращи тук. По-добре не коментирайте и не говорете глупости, а вместо това си слушайте други съвременни групички и жанрове, сега поне такива има колкото искаш..... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пеню 18.04.2023 10:14:24 + 8 0
Лично аз не "копнея по втори Master of Puppets", нито по който и да било "втори" от качествените им албуми. Но също така и не искам да слушам втори Hardwired... to Self-Destruct . Сигурен съм, че повечето от тук коментиралите разбират за какво говоря. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 18.04.2023 10:27:57 + 3 1
Дори в момента да ти хареса нещо,ако не те накара да го повториш- означава,че нещо не ти достига.Харесване,влюбване ,обич и любов са различни неща. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

доктора 18.04.2023 12:53:34 + 3 7
Слаб албум, това е. Времето на траша изтече отдавна, а те продължават да бият умрял кон.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Гост 17.04.2023 14:30:42 отговори + 5 3
до сега само съм слушал песни на Металика, и никога не бях гледал техни интервюта където говорят. И съм малко озадачен от маниерите на Кърк, той лево хоро ли е? Или прекалява с течности и субстанции? Нещо странно има в тоя човек, разяснете ми, виждам че има познавачи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Panzergrenadier 19.04.2023 15:04:38 + 1 3
Човекът има тайландска кръв по майчина линия. Оттам има визията, характерна за жълтата раса. Иначе има поколение, мисля че син. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 19.04.2023 16:59:47 + 4 3
Кърк е ФИЛИПИНЕЦ, а не тайландец ! Хетеро си е женен е 2 пъти , но правилно си забелязал , че прекалява с перилните препарати , взема от всичко по много и никога ни го е криел... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

даскал 19.04.2023 17:12:56 + 4 9
Кърк е ПОЛОВИН филипинец. Все едно да кажеш, че някой мулат е бял, защото единият му родител е такъв. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пеню 17.04.2023 12:37:28 отговори + 6 3
За пръв път не дослушах албум на Металика до края. Повече няма какво да коментирам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 17.04.2023 12:01:35 отговори + 5 6
Албума е пълен провал ! Като всичко издадено от тях след 90те ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Vampiria 16.04.2023 21:31:59 отговори + 8 11
Металика трябваше да направят финално турне а не слейър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

иво 15.04.2023 22:32:00 отговори + 16 8
Не виждам смисъл да се коментира. Чудесни музиканти, които не могат да правят вече песни.
Песен идва от "пея".
Едно време, докато шофирах, си слушах и припявах любимите песни , част и на Металика.
Сега, това е невъзможно. Няма песен, няма припев, ама е дълго като време. Същото изпитах и за последния албум на Мейдън. Само Джудас бяха добре в последния си албум, ама оттогава мина време също.........
Та така, няма какво да се направи. Чудесни музиканти, супер минало, електронно зададени барабани, няма запомнящи се припеви и песни.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

destroy_and_sick 15.04.2023 16:01:43 отговори + 14 15
Бая хлапетии са налазили сайта, което не е лошо. Лошото е, че не уважават батковците и чичковците си.
Ако като дете си слушал Линкин Парк, а не Смоука, на размери може и да си голям, но още си малък залък!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Джингиби 15.04.2023 12:36:38 отговори + 10 7
Тук някои единици се засягат все едно на майка ги псуват. Вкусове всякакви, уши всякакви, И да не забравяме, че и предпочитанията на хората също еволюират с времето. На 15 слушах почти само Linkin Park. А сега когато ги чуя по радиото, чак ми става неудобно колко са мелодични, но елементарни. Хайде, весели празници! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Оффф 15.04.2023 12:42:55 + 11 8
Абе малчо, къде се вреш между батковците с твоя Линкин Парк? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Джингиби 15.04.2023 15:31:17 + 10 4
Оттогава минаха 15-20 години, Така че "батковците" сте по-скоро чичковци и дедковци. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Оффф 15.04.2023 16:58:04 + 8 5
Ами ти, бе, джингиби? За тия 20 години все на 15 ли си стоиш, че тогавашните батковци днес са ти станали чичковци? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Болярин 15.04.2023 09:34:58 отговори + 6 7
Един по - долу разбива с коментар - за бота chat GPT - ам моето мнение е че всичко ще се роботизира. Албумът е добър. По-добър е от 83 и death magnetic Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Occulta 15.04.2023 08:43:52 отговори + 5 5
Inamorata - от ерата от Load/Reload, ще се окаже най-добрата песен, далеч по-добра от онези уж завръщания към корените. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ники Молдованов 15.04.2023 06:25:23 отговори + 21 16
До вечно недоволните, живеещи все още в 86-та или с родителите си - Металика не са Ви длъжни с абсолютно нищо. Албумът е страхотен!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Оффф 15.04.2023 13:19:06 + 9 4
Така като те чета, моето момче, ти пък май още живееш в 96-та, 97-ма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 15.04.2023 17:04:10 + 20 0
Ники, ако мога да се върна в 86-та зарязвам всичко и на секундата съм там. Тъкмо отново ще мога да живея с родителите си и да се радвам на приятната им компания. Ще превъртаме с баща ми касетката на молив докато слушаме другата на касетофона. Ще спорим кой е по-велик, Пърпъл, или Металика. И много много ще се смеем. Така, че ако можех на часа се връщам там. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bazil 14.04.2023 22:38:37 отговори + 0 1
Добрютро.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Бай Металик 14.04.2023 20:58:16 отговори + 14 1
Запомнете едно, драги писачи, а именно това, че млада музика не се прави от стари хора.
Каквото и да си говорим, винаги, ама винаги, ще се връщаме към 80-те, когато става дума за Металика.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron Jeremy 14.04.2023 18:42:13 отговори + 12 28
откъдя накъдя 72 сезона ба? При Металика сезоните на скуката станаха 120!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ron Jeremy 14.04.2023 18:43:17 + 5 21
Оф грешка, 150 са, не 120! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron Jeremy 14.04.2023 18:44:53 + 3 19
ПАк гтрешка, май съм пеян... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron Jeremy 14.04.2023 21:32:36 + 5 17
последно залагам на 140!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хетфиелд 14.04.2023 15:48:45 отговори + 23 19
Най-добрата Металика от черната насам! Похвално е, че на тези години все още правят музика и то качествена! Сега остава да ги видя в Амстердам. И то за два концерта! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron Jeremy 14.04.2023 18:31:19 + 6 22
Благодаря за вечерното разсмиване! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Шэуэкэаээ 15.04.2023 13:01:10 + 6 12
Можеш ли с ръка на сърцето да кажеш, че би го слушал това, ако беше на нова група? Не, нали? Кое му е похвалното? Достатъчно групи на тяханата възраст свирят къде-къде по-сложни и интересни неща Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван 14.04.2023 14:52:06 отговори + 15 11
Металика са и винаги ще бъдат една от най - големите институции в рок музиката, но в момента ми се струва, че ще е най - добре да вземат пример от колегите им Slayer и да обяват farewell tour. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.04.2023 14:50:06 отговори + 14 3
Липсва ми онзи метъл хъс или по- точно яросттта ,характерна за Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 14.04.2023 15:02:21 + 19 2
Съгласен съм с теб. Такъв е животът. Нещата се променят. И на мен ми липсва онзи хъс, който имаше Рири Блекмор, но той упорито си свири средновековна музика. Въпреки това всички сме признали заслугите му за музиката и все още пламенно го обичаме, както обичаме и Металика.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.04.2023 15:15:31 + 8 2
Той- Ричи днес има Рожден ден! Има много хубава музика, но не е като неговатаМеталика също имат негови кавъри.Колкото до ренесансовата- той винаги е търсил нещо ново- а и ниерешихме- понеже женага каза... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.04.2023 15:23:07 + 6 2
Да, Ричи днес има рожден ден. Мислех си по-рано, че все пак може и да не е съвсем случайна датата на излизане на албума - Ричи е много почитан от Металика... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 14.04.2023 15:28:10 + 13 1
И пак съм съгласен с теб. Има много друга хубава музика, която не е нито на Металика, нито на Ричи. През годините открих за себе си толкова много други изпълнители, които да вълнуват ума и сърцето. Но съм сигурен, че за болшинството от нас пишешти под тази новина Металика са като първата любов. И след 30 години да я срещнеш въпреки , че си намерил щастието другаде, пак ти трепти нещо под лъжичката Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ariel 14.04.2023 15:47:09 + 4 2
Много хубаво си го написал.А първата Un Amore Grande при мен е и до менТя ми показа магията на рок музиката. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Йоанко Кузел 14.04.2023 14:48:48 отговори + 6 15
Супер е. Не е някаква елечешка носталгия като предните. Само барабанист да си беха намерили дет да може да свири. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Шэуэкэаээ 15.04.2023 13:11:02 + 4 11
То, ако това не е носталгия, не знам какво. Кое му е суперското. Изпипан до безобразие, скучен, слаб комерсиален боклук Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Сод 14.04.2023 14:15:40 отговори + 19 0
На мене ми харесва повече от последните три албума Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


... 14.04.2023 14:06:02 отговори + 13 1
Браво на бандата, че остави величието и издаде много искрен албум. Последният, който харесах, беше през далечната вече 88... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Лечо 14.04.2023 13:56:41 отговори + 8 13
Фен съм на бандата от 1993-та. Радвам се, че още ги има. Като цяло обаче смятам, че им е време за пенсия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван Sky 14.04.2023 15:43:01 + 17 2
В такъв случай, можем да сме благодарни, че нищо по отношение на Металика не зависи от теб. Странна арогантност, все едно са Ваша собственост : ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ohoboho 14.04.2023 13:41:56 отговори + 11 14
Отделих му достатъчно време, не ми хареса! Радвам се, че някои хора наричат това нещо "развитие"... отивам да си пусна The Sick, The Dying... and The Dead... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име 14.04.2023 14:36:15 + 12 9
Ясно… С тва трябваше да почнеш. Пускай помията на Мегахейт и си поръчай една тарелка цаца в кварталната кръчма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratoBOB 14.04.2023 14:54:06 + 10 8
Според теб кой ще напълни стадион “Васил Левски” догодина? Металика, или Мегамрънкача? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Тори Кейлър 14.04.2023 13:01:13 отговори + 12 2
А бе друго си е да набичиш Kill 'Em All, да се вмиришеш на пържено, и с реещ се поглед да говориш как без Клиф, нЕма Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ron Jeremy 14.04.2023 18:36:49 + 3 11
Аз така правя, с изключение на пърженото. Нещо против?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Яско Хаяско 14.04.2023 11:04:24 отговори + 13 0
На моменти....много ми се доближава до Load/Reload като звучене. Има някакво сходство, но не съвсем. От едно слушане...... странно равен, без да предизвика в мен някакво уоу..... Малко като последните албуми на Театрите - хубави, но някак липсва остротата, желанието да куфееш на старите им записи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


итко 15.04.2023 02:21:18 + 5 3
нищо общо няма с лоуд и релоуд. Те са далеч по-разнообразни, освен това са доста по-мелодични, а не риф ориентирани, звувечнето е по-меко, има повече динамика в микса. Това новото звучи долу горе като предния албум, ама е още по-еднообразен и скучен. Единственото нещо, което се отличава в целия албум са 2-3 минути от последната песен. Всички групи с толкова дълга история и толкова албуми стигат до изчерпване, което води до рециклиране на стари идеи, съзнателно или не. И ДТ са така, и Мейдън са така. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The 14.04.2023 10:48:08 отговори + 14 15
Отделих му 20-тина минути. Пълна скука. Ако упорствам известно време може и да ми хареса нещо, както беше с предните 2 албума. За себе си съм решил никога повече да не поощрявам безлична музика само защото е брандирана от скъпа марка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хетфиелд 14.04.2023 15:45:05 + 15 10
Ама ти се имаш за капацитет ли бе мойто момче? Ташак! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Шэуэкэаээ 15.04.2023 13:04:26 + 6 12
Хетфилдчо! Всеки случай има повече капацитет от теб, щом припадаш по нещо, което ако беш под друго име изобщо нямаше да го слушаш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 14.04.2023 10:22:15 отговори + 10 1
Също харесах Inamorata. Много приятна изненада. Мисля, че е най-хубавото нещо, което са правили от много години. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ohoboho 14.04.2023 13:39:28 + 2 8
"Мисля, че е най-хубавото нещо, което са правили от много години" ...Смятай!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име 14.04.2023 09:28:40 отговори + 19 6
Inamorata - 11 минути чисто изкуство! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

StratBOB 14.04.2023 09:15:39 отговори + 28 0
И аз отдавна не съм същият какъвто бях на 17. И 80-те бяха преди 40 години. Така, че не се оплаквам и им се радвам, че още ги има и още намират вдъхновение да творят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

chikodyl 14.04.2023 09:11:00 отговори + 13 17
Имам чувството че този джангър е измислен от бота на ChatGPT... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Болярин 14.04.2023 23:31:52 + 1 0
Чата си го бива, ама Ларс не го е обучил Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Tyr 14.04.2023 09:10:38 отговори + 31 3
Слушах целия албум със слушалки. Умишлено не съм чул нито един от синглите излезли досега. За разлика от последните 2 албума, този е завръщане към Load - REload. Нито една песен не ми остана в главата. Сравнително еднообразен, минорен. Единствено последната се отличава. За себе си хит не открих. Гледах ги в Пловдив и това ми е достатъчно. Свирят си техните неща и пак ще пълнят стадиони. Развиват се като група, моят вкус също. Това е личното ми мнение. Не плюя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

итко 15.04.2023 02:25:50 + 7 0
стига бе, лоуд и релоуд са тотално различни албуми. По-мелодични, в пъти по-разнообразни, по-меки, с повече динамика в микса. Това туак е рециклиране на предишния албум и единственото, което изпъква в него са 2-3 минути от последната песен. На някои песни се чудех това не съм ли го слушал вече в предния. Може да го изслушам още веднъж, ей така, колкото да не е само веднъж. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

chikodyl 14.04.2023 08:41:17 отговори + 8 10
Мдааааа....припева на последната песен говори ясно за целия албум!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Иван Sky 14.04.2023 07:46:35 отговори + 25 15
Аз съм доволен от албума, но има едни тъжни хора без живот, които ще се появят след малко тук : ) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

The 14.04.2023 10:51:33 + 11 2
Значи който хареса това е весел човек с пълноценен живот! Черни ли си Достоевски? Да тази книга имам предвид. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Да да 14.04.2023 13:11:10 + 6 4
Много по-тъжно е да си всеядно гуци-гуци, което се плацика щастливо в калта отколкото човек с утвърден вкус, който си държи на него. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Без име 14.04.2023 07:46:29 отговори + 11 12
Грандиозен, грандиозен, колко да е грандиозен? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Име 14.04.2023 07:28:08 отговори + 18 13
Грандиозен!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Шэуэкэаээ 15.04.2023 13:12:03 + 9 17
Градиозен боклук със сигурност Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".