Udo признава, че може би е прибързал да каже, че няма да свири повече песни на ACCEPT с U.D.O.

11 апр 2021, 09:33 ч. 1992 / 11 21
пред./следв.

   Преди около пет години легендарният германски вокалист Udo Dirkschneider обяви, че ще направи специално турне, на което за последен път ще изпълнява песни на бившата си група ACCEPT.

   Обиколката премина на няколко пъти и през България, а формацията, наречена DIRKSCHNEIDER, често добавяше още и още дати към програмата си. Твърдеше се, че има голямо настояване и от фенове, и от промоутъри за това. Предвид, че на бъдещите концерти на U.D.O. се очакваше да не бъдат изпълнявани повече парчета на ACCEPT.

   Дойде септември 2020 г., когато U.D.O. изнесоха специално шоу в Античния театър в Пловдив, което бе изадено на DVD (поръчай онлайн от тук). И в чийто сетлист присъстваха пет песни на ACCEPT. В скорошно интервю за "Made in Metal" хер Udo признава, че е може би твърде прибързано е обявил, че няма да изпълнява повече парчета на бившата си група с U.D.O. Певецът разкрива, че на отделни избрани изяви това може да се случва и в бъдеще. Той не изключва възможността и за нови концерти с формацията DIRKSCHNEIDER, когато има причина и повод да прави сет само с композиции на ACCEPT.

   И така, в крайна сметка, прощалните ACCEPT обиколки на Udo не само продължиха около три години вместо няколко месеца, но и не са били съвсем прощални, нито последни.

 

udo



Коментари   (21)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Бай Кире 12.04.2021 15:53:33 отговори + 11 9
УДО е метален титан, който от пиедестала на своето величие, може да решава какво да пее и какво да казва във всеки един момент. А на нас ни остава единствено да се възхищаваме на неговата метална святост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Опърпан 12.04.2021 18:03:12 + 6 6
Сори, един минус го брой за плюс - заради дебелия ми пръст. Напълно съм съгласен с теб. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 13.04.2021 13:12:48 + 4 2
Кире, Удо има право да говори каквото си иска, а ние имаме право да му се смеем, като говори глупости. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Баба Яга 12.04.2021 14:13:47 отговори + 9 5
Ми като само песните на Аксепт стават, ще ги пее, къде ще ходи. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 12.04.2021 14:55:27 + 8 4
Аз исках така по-деликатно да се изразя, но по принцип право в десетката, Бабо Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Andi 12.04.2021 09:25:21 отговори + 12 8
Нвма да спре да изпълнява песни на Аксепт, защото неговата група е доста слаба, в 90% от случаите феновете на УД.О ходят на концертите им точно заради старите песни на Аксепт.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 12.04.2021 14:56:22 + 9 2
Тъжно, но факт. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellraze 13.04.2021 14:41:39 + 3 1
Съгласен съм донякъде. Не е чак слаба група, но албумите са на средно ниво и ако не беше Удо от АССЕРТ, нямаше да има толкова фенове. Всъщност първите 4 албума на U.D.O. са много яки. За първия е ясно, защото е било предвидено да е албум на АССЕРТ и е налисан и композиран от Волф, Петер и Стефан + Йорг. А заслугата третия и четвъртия албум да са толкова яки е на тогавашния китарист Матиас, на Удо и на Стефан от АССЕРТ. Но след като Матиас напуска, следващите албуми на U.D.O. според мен са на средно ниво - едни над средното, други под средното. Аз лично бих се изкефил на концерт на У.Д.О., ако свири само песни от първите 4 албума на групата + 5-6 песни на АССЕРТ. Също би било яко, както е модно от няколко години, ако У.Д.О. направи турне, на което да свири цели албуми, както писах първия до четвъртия, може и по 2 албума, напр. първия и втория или третия и четвъртия, както OVERKILL , например направиха и издадоха ДВД. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 11.04.2021 20:36:53 отговори + 7 15
Другарят Удо може да коментира каквото иска за Accept и собствената си група. Всякакви клавиатурни упражнения какъв бил и какво е казал преди време, са загуба на време. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 11.04.2021 22:02:11 + 13 5
И твоето са клавиатурни упражнения загуба на време.
Не само какво е казал, а по какъв начин е обявил дадено турне. Като "последното на което ще изпълнява песни на Аксепт".
Това е ангажминет и обещание, с което привлича повече публика. Неспазвайки го става подлъгваща реклама и маркетингов трик.
При малко по-рестриктивно законодателство в потребителска защита някой ден ще можем да си поискаме парите обратно, ако такива като Удо и Мотли Крю не си спазват обещанията. Особено вторите с тяхния договор.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 11.04.2021 23:29:29 + 10 12
Пич, теб лично какви вреди ти нанесе Удо, като ти съобщи, че няма да изпълнява песни на Accept, но все пак вероятно ще ги пее? Артист, като Удо, може един ден да заяви, че ще пее само песни на Стинг, а на следващия ден да му скимне, че ще пее само Аланис Морисет.
Грабвай бохчата и директно в КЗП да го изкажеш.
Комплексар комплициран си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 12.04.2021 08:05:26 + 10 8
Познай какви вреди ми нанася търговец, чиято стока си купувам, а тя не отговаря на описанието?
А ти си тъп като галошите на баба си.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

...... 12.04.2021 14:24:53 + 8 2
Данчо ти адвокат ли му се явяваш на Дядо Удо?
Можел това можел онова. Става въпрос за турнета, за които ние си купуваме билети. И които после се оказват лъжливо прощални. Ти сега "оправда" всички фалшиви последни турнета от Кис и Уайтснейк до най-новите такива. А хората негодуват с право.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Hellraze 11.04.2021 13:07:38 отговори + 13 3
Нормално е да изпълнява песни на АССЕРТ, все пак е основният глас на групата, с който станаха световно известни. Просто не трябваше да го казва това. Предполагам, че това (DIRKCSHNEIDER) е измислено от някой алчен мениджър, та да спечели още повече пари покрай Удо. Разочароващо е, че групата му не ги изпълнява много добре тези песни на АССЕРТ. Андрей е страхотен китарист, но не се ли старае или не му пука, не знам. 100% може да ги изсвири почти като Волф, но... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Опърпан 11.04.2021 11:26:14 отговори + 16 3
И така, в крайна сметка това може само да ме радва. Дай боже още много Udo със или без парчета на Accept. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 11.04.2021 11:03:31 отговори + 21 1
И много подходяща снимка. Все едно питат Удо "Вярно ли няма да пееш повече песни на Аксепт?". И той "Какво? Аз? Как така? Абе вярно, че така казах, ама всъщност като се замисля ще пея".... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

??? 11.04.2021 11:00:35 отговори + 17 1
И аз това си помислих. При положение, че Скорпионс си казаха, че турнето няма да е прощално още преди да го завръшат.
А Удо каза "1-но последно турне с песни на Аксепт". После турнетата станаха много. После се оказа, че не е последно. А сега се оказва, че нищо от това не е както го е казвал.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мрънкач 11.04.2021 10:59:32 отговори + 11 2
Е, нормално. И Удо събира парички за пенсия и феновете са доволни (и "промоутърите" си пълнят гушите). Представяте ли си да не изпълнят Metal Heart и Balls to the Wall? Би имало много недоволни фенове тогава. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 11.04.2021 16:02:32 + 11 1
Абе на последния концерт в кой-клуб-беше-там в София нямаше песни на Accept, пък аз недоволни не видях.
Иначе деанам. Харесвам и соловата му музика и нямам против да не пее аксептски песни, обаче тия прощавания, които се оказват после, че не са прощавания, започват да ме дразнят вече. Това Scorpions, Judas Priest, Manowar...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Дрогаря Снегофф 11.04.2021 10:03:20 отговори + 14 3
Ха да видим сега писачите тук ще му намират ли мана на хер Удо така, както не пропускат да клъвнат Scorpions, по повод "прощалното" им турне. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Trapeze 11.04.2021 10:38:53 + 14 4
Е какво да кажем за Удо, велик музикант, но както се вижда, фурнаджийска лопата, остави ги Скорпиънс, тука драмите са много повече. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".