Въвеждат METALLICA в Залата на славата на рокендрола

14 яну 2009, 21:55 ч. 495 / 7 35
пред./следв.
METALLICA са една от групите, които ще бъдат въведени в Залата на славата на рокендрола на церемония в Кливланд на 4 април. Заедно с тях там ще влязат още RUN-D.M.C., Jeff Beck, LITTLE ANTHONY AND THE IMPERIALS и Bobby Womack. Все още не е ясно кой ще е човекът или групата, които ще извършат акта на въвеждането, а самите METALLICA направиха това за BLACK SABBATH през 2006 г. При предварителното обявяване на номинациите в интервю James Hetfield коментира и кои бивши и сегашни музиканти от групата би трябвало да присъстват на церемонията. Според него, там трябва да са всички, записвали албум с бандата. Това изключва Dave Mustaine, но при всички случаи бившият басист Jason Newsted би трябвало да се появи, както и настоящият му заместник Robert Trujillo.


Коментари   (35)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Цезар 4.05.2011 13:33:59 отговори + 0 0
Мегадет и Мъстейн са едни некадърници,които никога няма да бъдат на нивото на Металика.И съм обективен,защото не съм фен на Хетфийлд и компания,но просто това е истината.Металика са допринесли за развитието на този стил музика,а Мегадет са просто едни позьори. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.01.2009 22:31:35 отговори + 0 0
d3m0nhun73r, металика са повече траш от мегадет, факт. Иначе и двете групи нямат много общо с траша. Това не са траш групи.

Металика - хеви/траш/неокласика
Мегадет - хеви/алтърнатив/рокендрол/хардрок/траш

Те тва е.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Venom 16.01.2009 21:28:44 отговори + 0 0
Абе стига с тия смешни вражди бе, тоя наплюл оня на Уудсток преди 2000 години, голема работа, нали уж метъла ни обединява! Радвам се за Металика и споделям мнението на Дарк. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

d3m0nhun73r 16.01.2009 20:06:46 отговори + 0 0
HEAD BUTT - 2009-01-16 13:32:21
Анонимен - 2009-01-16 08:03:37
"Мъстейн е голям, но приноса му в Металика е ограничен."
По-тъпо изказване не бех чел. Именно той е написал единственото което слушам лично аз на металика. Мъстейн е траша в металика, след него се почва с подобието на траш. Така че може би са прави да не го викат - той е праил траш, не рок енд рол, за разлика от ония крадливи шунди - "титанинте" Хетфийлд и особено Ларс.

Metallica-Thrash Боже мой вие нормални ли сте ????
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.01.2009 14:32:43 отговори + 0 0
HEAD BUTT, ти ако искаш слушай само някое апокрифно демо, но светът слуша И всичко останало на Металика, което хич не е малко. Хубаво-лошо, тъпи-остри, това е положението. Кои, ако не тях да въвеждат в разни зали на славата?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


dark 16.01.2009 14:01:25 отговори + 0 0
Head Butt много се палиш.И двете групи са ми любими
(Металика и Мегадет имам предвид) и все се чудя защо ги
противопоставяте.
А иначе честито на Металика.Надявам се и Мегадет,и
Слейър да ги последват скоро.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

HEAD BUTT 16.01.2009 13:32:21 отговори + 0 0
Анонимен - 2009-01-16 08:03:37
"Мъстейн е голям, но приноса му в Металика е ограничен."
По-тъпо изказване не бех чел. Именно той е написал единственото което слушам лично аз на металика. Мъстейн е траша в металика, след него се почва с подобието на траш. Така че може би са прави да не го викат - той е праил траш, не рок енд рол, за разлика от ония крадливи шунди - "титанинте" Хетфийлд и особено Ларс.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

vassito 16.01.2009 11:07:36 отговори + 0 0
Жалко за Иги Поп, и той беше номиниран тази година Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Odin 16.01.2009 10:37:57 отговори + 0 0
Добре бе, вие не усещате ли, че всичко е минало отдавна и е забравено. Сякаш сега Хетфийлд си мисли: Ей, Ларс, помниш ли как преди 30 години го изритахме оня. А Мъстейн говори за Металика само, когато свършат въпросите на журналистите за новия албум или за личния му живот. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 16.01.2009 08:03:37 отговори + 0 0
Добре бе, нали всички сте гледали Cliff 'em All на видео касета? Там си е заснето кой свири и кой пее и кой плаща музиката от самото начало. Мъстейн е голям, но приноса му в Металика е ограничен. Все пак ядрото е Хетфийлд-Улрих. Това го знае всяко хлапе. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 16.01.2009 07:43:56 отговори + 0 0
http://www.youtube.com/watch?v=7gGJ_bjn6QU&feature=PlayList&p=6B6ABE4613544BD7&playnext=1&index=19

Всички грешите! Ларс Улрих пее в Металика, Джеймс е барабанист. Имам доказателства в линка отгоре. А това, което сте гледали е инсинуация, спекула и масова хипноза.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dead skin mask 15.01.2009 23:47:44 отговори + 0 0
Приятелю Метъл, никой никога не е отричал,че Мъстейн
се е изявявал като вокал в Металика на някои концерти, че е написал съществена част от КЕА и някои рифове използвани в RTL. Спорно е само авторството на Lepper Mesiah ( а не Disposable Heroes както твърдиш ). Факт
е ,че в нито един официално издаден продукт на Металика не пее Мъстейн. Но ти явно черпиш информация
от място,където можеш да видиш Елвис като вокал на Слейър или Луис Армстронг да прави дует с Еминем.
Съвземи се и проучи въпроса сериозно щом толкова те вълнува.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 15.01.2009 23:16:05 отговори + 0 0
http://www.youtube.com/watch?v=sv-dNlB68OY&feature=related това тука е още малко материал относно това ,че ДЕЙВ МЪСТЕЙН Е БИЛ СОЛО ВОКАЛ НА МЕТАЛИКА поне в половината песни има и още но си ги търсете сами.ако не можете да познаете гласа на Мъстейн проблема си е ваш,но не ми пишете глупости ,че Джеймс тогава пеел по друг начин. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

imbecil 15.01.2009 22:41:55 отговори + 0 0
Имам доказателства, че Мъстейн всъщност е написал
всички песни на Металика, а Хетфилд,Улрих,Хамет,Бъртън
и Нюстед са подставени лица. Проектът Мегадет и плювните са за прикритие.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 15.01.2009 20:41:14 отговори + 0 0
http://www.youtube.com/watch?v=Hp7ClEJQnhs&feature=related дано да го отворите аз от първи и втори път не мога но дано да го отворите защото освен нета явно нямате друга информация.иначе в нета имаше и други испълнения с Мъстейн като sucking my love на diamond head но и нея сега не мога да намеря.и все пак пожелавам ви да си намерите 50 минутните демота garage dais revisited и horsmen of apocalipse където и Джеймс пее някоя и друга песен. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 15.01.2009 19:22:32 отговори + 0 0
метала, ти си уникум бе, за трети път ти казва че в първите демота на металика пее хетфийлд,просто по-много по-различен начин, аре дай ни линк към youtube да го чуем всички прословутия глас на мъстейн в демотата хахаха, верно прилича на мъстейн ама не е, по-правилно е да се каже че мъстейн пее като хетфийлд в първите демота на металика!!! а тоя последния го поздравявам за мнението, важиш бате! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

нема значение кой съ 15.01.2009 19:05:52 отговори + 0 0
Абе "метала", то си личи колко си начетен и от ника ти и от т'ва, че и едно име не моеш да напишеш като хората, а и явно не знаеш, че Мъстейн(а, кой?!?) е нищо повече от един пияница, заради и което е бил изритан от групата. Нема значение к'во е написал и к'во не е! А неговата жалка група винаги ше си остане в сянката на ТИТАНИТЕ, щото чичко ти Дейв е един гаден копирач!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

rhh от Бургас 15.01.2009 18:56:55 отговори + 0 0
Аз също подкрепям метала за думите му! Дори песента BATTERY от мастера е писана от Mustaine! Велик е, но явно нещо не си паснаха! Аз уважавам много и двете групи и не разбирам каква е тази злоба на някои според мен "псевдо-фенове" относно тези групи! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 15.01.2009 18:28:50 отговори + 0 0
първо искам да благодаря на metal fan за подкрепата,освен това той е един човек отдаден до мозъка на костите си на тази музика.аз не се оправдавам за нищо,но продължавам да пиша защото по-долу има хора които се излагат много здраво,явно са много малки и не знаят много неща,които са станали през годините.но могат да наваксат някои неща ако не от друго място то поне от старите броеве на ПРО РОК.например там има интервю с Мъстейн в което той разказва за всички тези неща които писах отпреди.срам и позор е да се твърди,чеМъстейн е написал само няколко сола.тук призовавам metal fan за мой свидетел защото той лично е държал френската ми плоча на МЕТАЛИКА от 1982-началото на 83(така пише на нея)garage dais revisited в която повече от половината песни ги пее МЪСТЕЙН а освен това metal fan има на касета и другия 50 минутен демо-албум horsmen of apocalipse където ситуацията е същата.дори самият Хетвилд не крие че е така.лично МЪСТЕЙН твърди и за the four horsmen и за ride the lightning и за disposable heroes че са негови песни и аз знам че е така защото в демо албумите я има the mikhenics както и в първия албум на МЕГАДЕТ и в трите варянтая пее Мъстейн.в МЕТАЛИКА 1983 е старателно преработена и с друг текст под името the four horsmen и пише че е написана от Нетвилд,Улрих и Мъстейн.ride the lightning когато я чуе човек по-внимателно ще улови много ясно стила на Мъстейн.през 80те имаше много пиратски концерти не МЕТАЛИКА в които ми правеше впечатление,че са преди master of pupets ,а се свири disposable heroes.горкия Мъстейн колко много неправди имаше срещу него,а всички го мислеха него за копелдак но явно истината ще излезе на яве и нека излезе!!!относно старите албуми на Металика-да те се отричаха от тях публично(като визираха до 1988 включително)по времето мисля,че на load но на мене не ми направи впечатление тъй като вече ги бях отписал отдавна но много хора бяха силно засегнати. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.01.2009 14:51:41 отговори + 0 0
Тъпо.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 15.01.2009 13:43:32 отговори + 0 0
хаха малее и кво пише бе умник, че мъстейн е написал половината Ride The Lightning ли и че пее в първите демота на металика???Тва е най-голяма тъпотия която съм чувал някога..или поне днес де. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal fan 15.01.2009 13:36:06 отговори + 0 0
Виж,последен анонимко...Метала е супер начетен човек...Познавам го от години!А ти явно не си запознат с Металика...Я погледни в някой фен сайт на Металика,там всичко пише!И не обиждай метала,не можеш да му стъпиш на малкия пръст!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.01.2009 13:28:40 отговори + 0 0
Естествено, че не, тоя метала само лъжи пише, мъстейн не е пял нито в една песен на металика, нито в демота нито никъде. Написал е основния риф на Ride The Lightning,не е написал цялата песен, още по-малко половината албум!!!ебати смешката, а за Kill Em All както казах е написал 5-6 сола и няколко рифа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ЕnergY 15.01.2009 13:03:10 отговори + 0 0
Сериозно ли Металица са казвали, че ги е срам от старите им албуми? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 15.01.2009 11:30:40 отговори + 0 0
през 1987година имах една пиратска плоча на МЕТАЛИКА с Мъстейн и МакГавни от периода 82/83 беше над 50 минути и се казваше garage dais revisited и в нея свиреха половината kill em all и половината ride the lightning а Мъстейн участва дори и в написването на disposable heroes която Металика свиреха още преди излизането на master of pupets да не говориме,че всички сола са негови и пее в почти всички песни.по късно намерих и друг демо албум horsmen of apocalipse с горе-долу същите песни плюс още две-три други там ситуацията беше същата.според мене с този човек доста са се поебавали тия лицемерчета.да не говориме,че Мъстейн е написал и песента ride the lightning но кой му признава,а за the four hoursmen мисля че нещата са ясни.Металика плюваха и срещу майкъл джексан и срещу мадона и срещу силвестър сталон,а сега толкова много приличат на тях.да не забравяме че показаха и на старите си фенове среден пръст преди години,като заявиха че се срамуват от старите си албуми.е сега не се срамуват защото бизнеса го налага.в заключение ще кажа,че Джейсън не иска да говори за тях дори и пред колегите си от VOI VOD.ами да им е честито. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 15.01.2009 11:20:33 отговори + 0 0
Nevermore, я вземи чуй първите два албума на Megadeth и особено Cryptic Writings и Risk...Баш рокендрол и то в големи количества. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 15.01.2009 11:11:31 отговори + 0 0
Там им е мястото на най-великите! Мъстейн обаче също заслужава тази почест. Най-малкото, защото е бил част от най-добрата група, съществувала някога досега. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Nevermore 15.01.2009 10:40:50 отговори + 0 0
Мъстейн е титан! По-добре да не бъде слаган до думи като "рок енд рол". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 15.01.2009 10:11:12 отговори + 0 0
Е наистина Mustaine за кво да е там. Той е бил в групата само 10 месеца и е записал 5-6 сола и няколко рифа. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 15.01.2009 08:38:04 отговори + 0 0
http://www.metallica.com/index.asp?item=601790 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Spirit 15.01.2009 08:24:07 отговори + 0 0
А какво значи да ги въведат в Залата на Славата? Защото там имаше техни неща преди две години . . . Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 15.01.2009 08:04:11 отговори + 0 0
Мъстейн ще влезе там с Megadeth, а не с тия некадърници!Въпреки че каква работа ще има редом до Run DMC?!?!)) Егати рок'н'рола дето го правят... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

1349 14.01.2009 23:45:08 отговори + 0 0
ейй да не чуят за него мааму стара ич го нещат тцтц Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 14.01.2009 23:44:55 отговори + 0 0
айде бе - трябва и Mustaine и McGovney да са там ... за по-забавно .. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 14.01.2009 22:55:30 отговори + 0 0
Mustaine ше ги изтрепе сичките бе! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".