Вижте целия обвинителен акт на Ozzy Osbourne срещу Tony Iommi

30 май 2009, 08:10 ч. 339 / 4 50
пред./следв.
Blabbermouth.net публикуваха пълния обвинителен акт на Ozzy Osbourne срещу Tony Iommi, в който "Бащицата" отправя иск към дългогодишния си колега за 50 процента от правата върху името BLACK SABBATH (виждате го по-долу). Osbourne излиза и с изявление по повода, в най-интересните части от които се казва, че покрай смените в състава в началото на 90-те BLACK SABBATH са свирели в клубове, а след реюниъна с Ozzy, Geezer Butler и Bill Ward, групата се е върнала на големите стадиони. Славата й се е възстановила и през 2005-а и 2006 г. BLACK SABBATH са били въведени в английската и американска рокендрол Зала на славата. В последните 12 години, покрай "Ozzfest", мениджмънтът на Ozzy се е грижил за правата и интересите на марката BLACK SABBATH и т. н. ...
   Накрая Osbourne добавя:
   Tony, много съжалявам, че трябваше да се стигне до там, за да предприема това действие срещу теб. Нямам право да говоря от името на Geezer и Bill, но от морални и етични съображения мисля, че търговската марка трябва да се притежава равноправно от нас четиримата....
   Сега ние сме в 60-те си години. Наследството на BLACK SABBATH трябва да е живо дълго след като ние си отидем.





















Коментари   (50)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Анонимен 3.06.2009 00:30:28 отговори + 0 0
Не знам кой е малък - обекнитните наблюдатели на случая или фанатизираните последователи на зомбито. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2009 20:44:01 отговори + 0 0
Щом и догадки се правят по темата... Абе я си слушайте Халфорд и Дикинсън и не се обаждайте по теми за които сте малки. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2009 17:34:08 отговори + 0 0
Абе грозна работа. Как така дъртото зомби години наред го е устройвало Тони да владее правата на името Блек Сабът и изведнъж сега не го устройва? Явно подлият ненормалник Ози прекрачва някаква уговорка, която са имали. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2009 09:10:41 отговори + 0 0
А дали благодарение на Сабът Ози е такова име или обратното е много спорно. А пък, че Ози е "боржуазно копеленце" няма какво да го коментирам. Позапознай се кой е Ози и тогава пиши. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2009 09:02:24 отговори + 0 0
" Абе продажбите на новия албум на Сабът с Дио (това си е Сабът с Дио, каквито и етикети да му се слагат) "

Сабът с двама от оригиналните членове - Айоми и Бътлър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 2.06.2009 08:55:32 отговори + 0 0
Не е важно кой е по-велик вокал в случая. Сабат са били революция за времето си, Ози е провокативен откачалник, който печели феновете си точно с това, Дио пък го прави с мощен глас. Истината е, че са велики, независимо от това с какъв вокал го постигат. Но не е честно спрямо феновете да се получават такива издънки, защото в крайна сметка те правят музиката си точно за нас. На мен ми е мъчно, защото ни поставят в подобно положение-да спорите кой вокал е по-по-най. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 2.06.2009 01:37:48 отговори + 0 0
Абе продажбите на новия албум на Сабът с Дио (това си е Сабът с Дио, каквито и етикети да му се слагат) и продажбите на билетите по време на турнето са красноречиви. А Ози не знам дали някога ще излезе пак на сцената. Та е решил ако може да прибере още малко парики от Тони, та да има за свинята и дебилчетата вкъщи - да се угояват и да дебелеят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 2.06.2009 00:15:14 отговори + 0 0
благодарение на Блек Сабат Онзи е име,както беше казал някой ,че в Блек Сабат,Дио е таланта ,а Онзи е късметлията.Аз добавям че е боржуазно копеленце,а феновете источник на пари.що се отнася до Тони той не е акробат върху китарата но го прави по такъв начин че ме запленява и не го заменям за никой друг. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 17:52:16 отговори + 0 0
Поне музиката му не е дебилска, като нечия друга. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 17:41:34 отговори + 0 0
Е че как, Ози е по-успешен, с това дебилско реалити шоу и с дебилските му жена и деца няма кой да го бие. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 1.06.2009 15:50:40 отговори + 0 0
Да бе, щом казваш. Ама явно повечето хора не са на тва мнение. Дори и 10-те вокалисти, сред които и Ози, в албума от 2000-та не му помогнаха много. И още 1000 вокала да намери пак няма да му помогнат, защото всичките му неща сме ги чували вече - мрачни рифчета, останали в 70-те, от които не може да кривне, защото само тях явно си може. Не че са лоши, но да има претенции, че е по-успешен от Ози е направо смешно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 14:35:30 отговори + 0 0
Тони прави много яки албуми последните годдини - и с Глен Хюз, и с Дио. А Озката вече може отвее озона само с газовете, които изпуска в атмосферата... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 11:53:02 отговори + 0 0
Кои са тия дето отвяват озона и атмосферата? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 11:29:47 отговори + 0 0
Алкохолът и посредствена жена-печалбарка не прощават! Ози се оказа пълен олигофрен, но това нещо се видя още през 1979, когато пияндето провали концерт на Black Sabbath. И докато той си седи в къщи, сърба чорба от картофи (щото е полезна!), другите правят албуми, дето отвяха и озона, и атмосферата! Ози, пич, не е велик концерт този, дето изливаш 10-на кофи с вода на предните редове и ходиш като клошар в напреднал стадий на ишиас по сцената! За, Бога, Ози, стига ни тормОзи, пияницо нестретна! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 1.06.2009 10:09:00 отговори + 0 0
Да, старческата деменция не е простила и на Озката. Надявам се Тони да го завре в кучи гъз на процеса - доколкото знам, много добре си е оплел кошницата относно притежанието на търговската марка. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


fan!!! 31.05.2009 21:25:20 отговори + 0 0
Каквото и да си говорите Ozzy си направи име и има нелоши албуми, ако не сте му фен, Ваша работа, ама плюете върху една огромно фигура в хеви метъла. Колко от сегашните псевдо групари могат да се похвалят с толкова внимание и интерес, не само защото е женен за такава овца, а защото за разлика от многото мнения, че не ставал без Сабат, бих казал, че това са становища на абсолютни тъпанари, без елементарни понятия по темата. К'во слушате, бе и от къде имане такива дълбоки становища?Какво "Ви" прави толкова компетентни, че да ви дава право да давате становища? Всеки има право, ама "Вие" се осирате-Компетентнииииии!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2009 19:53:41 отговори + 0 0
Абе как ще издава ВСИЧКИТЕ си солови албуми с името Блек Сабът бе? Достатъчно му беше Seventh Star от 1986. И пак ако името правеше албумите - ехей, ама нейсе. Време е да изкара смотаните си неща под смотаното си име, а не да лежи на старата слава. Щом дори Дио не може да го издърпа, то е ясно, че трябва да се спре с бълвочните си рифове. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 31.05.2009 18:52:41 отговори + 0 0
Ози е луд. И откъде накъде марката ще се дели между тях четиримата? Или както се се разбрали навремето (не ще Айоми да си е присвоил марката насила и всичките да са мълчали през тези години), или всички, които са били в Блак Сабът, си получава процент в зависимост от броя на аблуми.
Много ме беше яд на Айоми, че не издаде и всичките си солови албуми под името Блек Сабът - ето как му се отблагодарява ненормалника за коректността.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anjoy 31.05.2009 14:11:01 отговори + 0 0
Е, дайте тогава и на Тони Мартин някои процент, все пак това са си 5 албума. И за Cozy Powell поне 4% Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

stormbringer 31.05.2009 04:03:06 отговори + 0 0
аз разбирам, като са му толкова морални подбудите - да иска да е на 4 ... по 25% на него, на Iommi, на GZR, и на Bill ... все пак GZR и Iommi са тези които са написали почти всички песни от този период на Сабат, за който Ози говори ... ама така да иска да е 50 на 50 .. нагъл ми се струва ... особено при огромното значение на GZR .. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


седефа 30.05.2009 22:53:24 отговори + 0 0
Озито няма ли си достатъчно кинти, та още иска. Кротни се бе пич! Е тва е мъж под чехъл. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 19:41:18 отговори + 0 0
Блек Сабът станаха известни в един състав, който е ясен: Ози, Тони, Гийзър и Бил. Всичко друго е ЕРЗАЦ.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 19:38:35 отговори + 0 0
Слабо мислиш anjoy. Ози прави е в състояние да изнесе концерти и ги изнася. Просвети се малко. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

anjoy 30.05.2009 19:34:28 отговори + 0 0
Какво му остава на Ози освен да шуми из медиите. Нито ще направи някога свестен албум, нито е в състояние да изнесе концерт... Парите май взеха да се стопяват и се чуди какво да предприеме. Мисле, че този път не само Iommi, но и останалите членове на групата ще вземат много твърда позиция, а именно - Sabbath е Iommi и обратното. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 19:27:01 отговори + 0 0
Явно не е само в подскачането и подвикването чара на Ози, щото за да стане един албум платинен са нужни 1 млн. да бъдат закупени, пък Дио нека пей кат змей Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Mycroft 30.05.2009 17:56:25 отговори + 0 0
Rainbow без Ritchie Blackmore не са Rainbow. Judas без който и да е от R.Halford, K.K.Downing или Glenn Tipton не са Judas. Black Sabbath без Ozzy или Tony Iommi също няма. Всичко останало са просто други групи, колкото и да са добри. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Stavrogin 30.05.2009 17:12:46 отговори + 0 0
Мдаа,верно си е, Сабат с Дио, Гилън, Мартин и Хюз са крайно по непродаваеми, явно поради причината че тези четиримата се опитват да пеят, а не да подскачат като маймуни и да подвикват ой, ой за забаление на няколкохиляди човека!А иначе ясно, че самият Озбърн има толкоз общо с пеенето, колкото и Кърт Кобейн със свиренето на китара! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

бачи Кико 30.05.2009 17:08:56 отговори + 0 0
Maiden,ти пак успя да намъкнеш любимците си в темата.Те на Озфест,ако чакат от тях да събират публика,значи нещата са много на зле.Сигурно групите са били Лорди,Бехемот и тем подобни,дето в Америка не са ги чували.А пък Сабат без Ози са некъв лигав хард-рок. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 30.05.2009 15:18:20 отговори + 0 0
И как така без Ози да няма Сабат? Хайде тогава при всяка смяна в състава на всяка група да се мисли ново име. По тази логика Джудас с Рипъра не са Джудас, Рейнбоу без Дио не са Рейнбоу... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ronnie 30.05.2009 15:10:28 отговори + 0 0
Хаха, само не разбирам как промените в популярността на групата имат каквото и да е юридическо значение. Ако това са му доказателствата на Ози, то до никъде няма да я докара с тоя иск.

Пък и какво иска, не стига, че Тони, Рони, Гийзър и Вини се подвизават под името Heaven and Hell, а не Black Sabbath, ами сега и права-мрава.. Май не са му морални и етични, а парични съображенията.

Нищо против Ози, слушам си с най-голям кеф и албумите на Сабат с него, ама бива ли така да се излагат. Това да не са Стратовариус, ебаси.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


The Uninvited Guest 30.05.2009 14:56:19 отговори + 0 0
Не е етично да се жениш за неетична! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

maiden 30.05.2009 14:36:36 отговори + 0 0
тази алчна мъстия Шарън и този изкукал Ози какво искат??? Май са на принципа:не е важно на мен да ми е добре,а на Вуте да му е зле. Защо сега се сетиха за това? Защото Хевън енд хел взеха да печелят(заслужено при това) И айде да им вземем малко парички. Сабат с Ози е доста под класата на Сабат с Дио.Завистливи маймуни.На Озфеста се помъчиха да се гаврят и с Мейдън,защото след Мейдън публиката намаляваше значително.И изобщо кво го обсъждаме тоя дъртак,дето дават кучетата му как серат из къщата с олигофренясалите му деца. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

deckoff 30.05.2009 14:24:41 отговори + 0 0
OzzY, умри от песък!!!!
Правата на името се държат от Тони, музиката винаги я е писал той и гизър....
Като цяло печалбарска исторя...
И защоне се сети за това 79г???
PS Като цяло албумите на ози са не-лош американски хеви метъл, и са се продавали благодарение на скандалните му изяви. Иначе групи като WASP i Twisted Sister не са никак по зле.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 13:51:26 отговори + 0 0
Т.е. не името прави групата, а членовете й. Да не говорим колко е коректно, това че продължаваха да се наричат така, макар и с други музиканти. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 13:46:02 отговори + 0 0
Все пак като стил са горе-долу еднакви Ози и Сабът, та затова ги сравних по продажбите. Иначе е ясно, че Бритни Спиърс сигурно е по-продавана от тях взети заедно даже. Относно гласовете, то Ози си е уникален и точно той правеше атмосферата на ранните Сабът. За това говорят и по-малките продажби на Сабът без Ози. Нали рифовете на Айоми са там, ритъм секцията е същата, защо обаче интересът (продажбите) са по-малки, а? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.05.2009 13:23:57 отговори + 0 0
Качеството е по-важно от количеството.
И Green Day и други подобни групета може да имат мултуплатинени албуми, so what?!
Навсякъде свързват Сабат с тежките и мрачни рифове на Томи, Ози остава на второстепенна роля.
А място за сравнение между гласовете на Ози и Дио просто няма. Мисля, че това е ясно дори и за някой глухоням...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 13:13:30 отговори + 0 0
@Danny Carey
А относно The Osbournes - не виждам какво общо има с музикалната кариера на Ози. Може да е преиграл в повечето епизоди, но поне показва, че не се взима насериозно, наопаки на много други.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 13:08:09 отговори + 0 0
@Danny Carey
Успешното на Ози в соловите му албуми е и това, което е успешното и на Сабът до 1980, освен присъствието на самия Ози а именно че са мултиплатинени. След изгонването на Ози от Сабът те имат само 4 платинени албума, а не мултиплатинени, както до преди това. За сметка на това всички солови албуми на Ози са мултиплатинени.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 30.05.2009 12:24:17 отговори + 0 0
@Ozzmosis
Какво му е по-успешното на Ози в соловите му творби. Има някои попадения, но общо взето творчеството му е доста ялово. А присъствието си в медиите дължи на Шарън, която го направи на посмешище в The Osbournes. Дотогава хранех някакво уважение към него като бивш певец на легендарна група, но след като го мярнах няколко пъти в това риалити, вече ми е през шмайзера за него.
Оттогава негов диск не съм си купил, а Heaven & Hell си го купих с кеф, макар и да не е толкова добър, колкото ми се искаше.
За мен Сабат се олицетворява с Тони Айоми.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cribcaged 30.05.2009 11:39:08 отговори + 0 0
Вече щом почнаха и със старчески драми да ни занимават... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


whips 30.05.2009 11:21:43 отговори + 0 0
Това е Жалба, а не Обвинителен акт Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Авитохол 30.05.2009 10:38:58 отговори + 0 0
Ози, Ози, всички знаем, че си перманентно не на себе си (по различни причини). ) Май праичките покрай кризата са взели да намаляват, а!? И няма с какво да поддържаш, клаутшкащото се като пингвин туловище? Или щерките нещо са го закъсали? )) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 10:18:42 отговори + 0 0
С тая разлика, че Ози е изгонен навремето от тая група. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 09:56:54 отговори + 0 0
"А относно това, че Шарън е замесена с делото, ами нека не забравяме, че освен жена на Ози е дъщеря именно на продуцента, който е направил Сабът известни още през 70-те."

Але-ле! Моят баща навремето е основал село Лесново край Момчиловград. Да ходя сега да си го поискам ли?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 09:46:37 отговори + 0 0
След като Сабът са направили Ози легенда, защо той е по-успешен от самите тях? Нещо тая теза издиша, ама яко. А пък точно специфичния глас, макар и да не е техничен го прави по-успешен и интересен дори от гласището Дио. А относно това, че Шарън е замесена с делото, ами нека не забравяме, че освен жена на Ози е дъщеря именно на продуцента, който е направил Сабът известни още през 70-те. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


гюро 30.05.2009 09:40:16 отговори + 0 0
Без ОЗЗИ какъв BLACK SABBATH може да има?
Да се казват там хевън енд хел и така нататък......ю

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.05.2009 09:37:44 отговори + 0 0

Без рифовете на Тони, Ози щеше да е само едно мрънкащо момченце.
Това е причината Ози винаги да си подсигурява добри китаристи, защото ако разчиташе на гласчето си...
Сабат направиха ози ''легенда'', затова и след това е успешен.
Ако не бяха те , щяхме да го видим как щеше да впечатли без нищо зад гърба си.Само с едно наподобяващо мяукане гласче
По-важна и революционна е МУЗИКАТА на Сабат,а както ида го погледнете ози е просто вокал
В смисъл , че музиката направи Сабат легенди, не Ози.Музиката им е уникалното за времеето си, ози е просто глас , притурка към музиката им

А ози и по -специално женичката му(това противно, отблъскващо нещо) не се наядоха за кинти
Това е основата на всичко
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Danny Carey 30.05.2009 09:36:14 отговори + 0 0
В дъното на тази простотия най-вероятно отново стои оная скапанячка, жена му на Ози. Той, завалията, едва ли е в състояние да има трезви помисли.
Иначе, лично аз, за периодът с Ози в Блек Сабат не давам пукната пара. За мен Сабат започва от Дио.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

sharikov 30.05.2009 08:43:45 отговори + 0 0
Точно така! Съд за мустакатия крадльо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ozzmosis 30.05.2009 08:26:31 отговори + 0 0
Правилно. Не може да си сформира групички, че дори и солов албум (Seventh Star от 1986) под името Black Sabbath. За всички е ясно, че това е правено с цел да се продават албумите, защото не е толкова трудно да си измисли ново име и ако наистина е толкова добър хората пак да го слушат. Ама не, с години се пробутваха албуми било с Глен Хюз, било с Йън Гилън, Тони Мартин, Дио и кой ли не още с претенцията, че това е Сабът. Е да, ама не! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".