Бойко Гюров ("BGTSC"): "За отложените сега събития ще се връщат пари за билети с наближаване на новите дати"

9 апр 2020, 08:03 ч. 4133 / 20 42
пред./следв.

   Пандемията от коронавируса COVID-19 и извънредното положение, въведено в България в средата на март, принуди много организатори да отменят или да пренасрочат концертите, които бяха обявили. Така е и по целия свят. Все още продължават да падат и много големи фестивали. Концертният живот в България също е замръзнал. Какви са правилните стъпки от тук нататък? Трябва ли да се връщат билетите за отменени и отложени събития при форсмажорни условия? Какво е положението с бизнеса? Отговор на тези въпроси дава Бойко Гюров ("BGTSC"), който е и председател на кризисната работна група към организацията на професионалните промоутъри в България Сдружение "Сцена Музика". Ето първата част от разговора с него.

   Интервюто е излъчено в предаването "От другата страна" по радио "Варна" на 6 април.

Концертният живот в страната е спрял. Какво следва?
Тези, които са в паника, стоят и всяват смут в редиците с апокалиптични прогнози за сектора, за конкуренцията и за какво ли не. Останалите, които се опитваме да се държим и да приемаме трезво ситуацията, без да преекспонираме проблемите си, се опитваме да ги решим по възможно най-разумния и най-благоприятния за всички начин. Така че да можем да защитим интересите както на феновете, така и на артистите при възможностите, които са създадени в момента и при този фронт на работа, който предстои.

Какво се има предвид?
Имам предвид това, че до края на лятото за мен специално и за "BGTSC" няма да има никакъв фронт на работа. Фестивалите, които ние консултираме, почти 90 процента няма да се случат. И то не заради това, че със сигурност няма да да бъде разрешено, а по-скоро заради ниските продажби, които са инкасирани за момента. Примерно, дори да бъде разрешено провеждането на тези фестивали през юни, юли, август и септември, ние нямаме време кога да продадем билетите. Фестивалите, които са с големи продажби, е възможно да бъдат проведени. Може да бъде разрешена разходката в парковете, но ние нямаме гаранция, че ще ни разрешат да организираме събития.

Защото се събират много хора на една място?
Точно така. Могат да бъдат отворени ресторантите, могат да бъдат отворени заведенията за бързо хранене, но нямаме гаранция, че ще ни бъде разрешено да провеждаме събития.

Как се оцелява в такъв момент?
Със здрави нерви. Това е първото нещо. И преоценка и добри отношения с партньорите. В нашия случай с ARCHON ANGEL - да много хора ще кажат, че нашите събития са малки или в последващия период нямаме, но това не е така. В този период ние имаме много частни събития, които ни изхранват. В нашия случай ние нямаме проблем, както и направихме да върнем билетите за нашия концерт. Но примерно концерт, който е обявен за края на март, за който са направени 80-90 процента от разходите, да се започне с връщането на билети в този момент е немислимо. Няма как да стане. Има колеги, на които риск меиджмънтът им е на ниво нула. Защото в нашата професия много пъти е ставало ясно, че риск мениджмънтът води до фалити, води до ощетяване на феновете, води до ощетяване имиджа на артистите. И ето в една такава криза, когато риск мениджмънтът не работи, в един момент тези хора имат едни от най-големите проблеми.

Какво става с билетите, които трябва да бъдат връщани при отменен и отложен концерт?
Ситуацията е следната - форсмажорната ситуация хваща всеки един неподготвен. Както организаторите на концерти, така и артистите, така и всички останали. Освен организаторите, артистите също търпят огромни загуби. И не само те. Местата за провеждане на събитията също. На феновете трябва да им е ясно, че няма голяма вероятност веднага да бъдат извадени и веднага да бъдат върнати парите. Това нещо ако се случи, първо компанията трябва да е стабилна, от друга страна трябва да бъдат поставени във фалит всички съпътстващи структури, като говоря и за билетопродавачи, и за всички компании. Ако ние си изтеглим депозитите, тези хора ще фалират. Разумното при отмяната на концерти в този случай е да бъде задържано връщането на билети поне за периода, в който няма бизнес. Това е едната гледна точка и това е правилното в случая. Другата гледна точка е на феновете. Те очакват да си получат веднага парите за билетите. Във форсмажорна ситуация решенията са две - тогава, когато могат да бъдат отложени датите, феновете просто да се опитат да приемат новата дата. Не веднага да кажат, че новата дата не ги устройва. Изчакайте, нека да наближи концертът, пак ще си върнете билета. Ясно ни е, че има хора, за които 50, 60, 70 лева, дадени за билет към настоящия момент, им създават неудобства и тези пари са им по-важни. Но пък от друга страна - или унищожаваме бизнеса, като казваме, че ние, организаторите поемаме форсмажора върху себе си, или си преразпределяме риска и тежестта от форсмажорната ситуация. Защото от гледната точка на промоутърите държавата е тази, която ни забрани ние да направим нашите концерти. Ние, заемайки тази позиция, можем да кажем на феновете - "Ей, ходете и си вземете парите от държавата!" И се получава Параграф 22. За това продължава да се търси най-разумното решение как да станат нещата. В момента организацията на професионалните промоутъри в България, на която съм председател на работна група за кризисния период, се обедини около следното: при промяна на датата на концерта, билети сега да не бъдат връщани. Когато наближи времето за концерта, тогава хората да преценят дали тази дата им е удобна или не и тогава да си върнат билетите. Поставени по този начин, ние правим две неща - първо, със сигурност защитаваме интереса на артиста, със сигурност защитаваме интереса на феновете. Поставяме си по-голямо предизвикателство през този период, докато наближи концертът, и ние, и артиста, да убедим феновете, че трябва да посетят този концерт. Което със сигурност ще рефлектира добре и върху бизнеса и върху средата. Втори вариант, ако не може да бъде преместен концертът, хората трябва да си получат парите от билетите. Тук има и други мнения, но ние се опитваме да бъдем трезвомислещи. Но при ситуация, при която бизнесът вече е започнал да работи. В момента, в който започне концертният живот, се възобнови концертният живот, да започне връщането на парите за билети от концерти, които не е имало възможност да бъдат пренасочени. В случая на "BGTSC" със Zak Stevens - толкова дълго време не успяхме да му променим датата и да насрочим нова заради ангажиментите му с TRANS-SIBERIAN ORCHESTRA. Това, което пропуснах и в началото да кажа е, че в момента се водят и разговори с Комисията за защита на потребителите. Трябва да се намери равновесно положение за всички. В разговорите, които водихме до момента, е отсрочването и валидирането на билетите дори за по-голям срок. Ако едно събитие или фестивал не може да бъде проведен тази година, но може да бъде проведен след една година или след две, билетите, които са купени сега, директно да важат за следващото издание, без нужда от презаверка. И без доплащане, ако цените тогава са по-високи. Трябва да се намери баланс между нормалното положение и това, което форсмажорните ситуации налагат на бизнеса. И ако не се получи разбиране от всички страни, ще има големи катаклизми, а от тези катаклизми на финала ще загубят феновете.

 



Коментари   (42)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Превод 19.04.2020 14:35:29 отговори + 4 6
Примати, четете:

чуденка 14.04.2020 00:38:16 + 4 – 1
Хора, вие четете ли ги тия статии с разбиране, или като видите някоя дума, се тригървате и оттам нататък няма значение кой какво писал? Човекът е казал "можем да кажем на феновете - "Ей, ходете и си вземете парите от държавата!" И се получава Параграф 22". Ся, тая книга явно не сте я чели, ама изразът има достатъчна популярност и сам по себе си. Да преведа какво значи това изречение - "ако бяхме некви кофти копелете, щяхме да ви кажем да ходите да си вземете парите от държавата, да не ни занимавате, и с две думи, да го духате. Ама понеже не сме, търсим начини." Казал бил той да си взимате парите от държавата... мале, мале...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маде in BG 19.04.2020 18:27:39 + 7 2
ко да ти кажа... Приматът май си ти, щото четеш ама не осмисляш... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Язе 19.04.2020 13:23:01 отговори + 4 0
КЗП и това е. Аз да не съм им кредитор... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

..... 10.04.2020 18:41:21 отговори + 12 14
Искам някой да каже успя ли да си вземе парите за In Flames от Eventeese? Или за Machine Head от Тангра? Аз си взех парите за Archon Angel!
Бойко е вестонисеца, който искате да обесите! Мислете беееее.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 10.04.2020 16:23:12 отговори + 9 6
ОК.
Работя в развлекателната индустрия и от извънредното положение пострадах адски тежко. Затова и съм склонен да разбера Бойко Гюров в конкретния случай, още повече, че точно неговата промоутърска фирма обеща да върне парите за отмененото събитие в момента, в който съобщи за отмяната. (От промоутърите в нашите жанрове, чиито концерти бяха отложени в последните седмици, засега май само "Тангра" се дърпат от връщането на парите, като гледам, да не говорим колко нагло пренебрегнаха министерската забрана и си проведоха концерта на Riverside. Другите обявиха, че ще позволят връщане на билетите - справка, Ричард Маркс, Flotsam and Jetsam, Odd Crew, Archon Angel и т.н.)

С това на ума - добре е да се отбележат две неща. Едното е, че думите на Бойко тук хич не вещаят добро бъдеще на предстоящите летни фестивали. Честно казано, в момента се радвам, че още не съм пазарувал билети, макар че ми се гледат Amon Amarth и някои от групите на Мидалидаре.
Другото обаче е, че промоутърите са в бизнес, който зависи практически изцяло от доверието на хората в тях. В този смисъл - доколко могат да си позволят шашми с връщането на билетите, дори законово да имат право на това? Не е като да не сме виждали какво става с промоутъри, съумели да загубят доверието на феновете. Дори БЕК, дето организираха егати и огромните концерти, след всичко, което натвориха между 2011 и 2015, се прекръстиха на "Key Events & Communication", само и само, подозирам, да не бъдат свързвани с предишните издънки.

А и на всички е ясно, че голямата част от феновете няма да си върнат билетите, ако бъде обявена нова дата в достатъчно близко бъдеще. Всеки би предпочел да си гледа концерта, стига да има тази възможност, обаче кой и как ще гарантира какво ще е след година или две, че да се чака толкова време?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

UGIN 11.04.2020 10:48:43 + 6 0
Може би дълготрйният ефект от ситуацията ще бъде, че предварителните продажби ще се свият още повече. Имаш ли наблюдение каква е ситуацията при нас. Какво е съотношението предварителна продажба - продажби 1-3 дни преди събитие? Ще се радвам да споделиш. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Феникс на грил 11.04.2020 15:23:15 + 8 0
Моята сфера е тотално различна принципно, обаче просто усетих твърде силно какво е да очакваш една нелоша и вече изработена сума пари, а тя да не дойде, понеже са ти клъцнали източника на доходи изведнъж. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крава и пиле 10.04.2020 15:11:22 отговори + 22 0
Кой бизнес, коя кредитна институция ще ти даде такъв дълъг период на спокойствие, за да върнеш дължимите пари? Една-две години, за колкото говори този човек!
ОК, мога да го разбера, ако не може от днес да почне да връща пари за билети, обаче да отлага за след 1-2 години е несериозно от негова страна.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


MDM 10.04.2020 10:32:21 отговори + 19 2
Извънредната ситуация удря всички заинтересовани страни просто защото бизнесът в момента е спрял и не се очертава да започне поне до края на лятото.
От една страна групите са на практика безработни и на не толкова "силни"/маркетингови групи ще им е доста трудно в идващата криза. Днес например има онлайн стрийм концерт на Insomnium и Omnium Gatherum, които трябваше да си отменят голямо турне в Щатите и доколкото разбрах в момента са с много голяма финансова загуба.
От друга страна са феновете - парите им са взети, концерти няма да има - няма прочитане на ситуацията, в което това е справедливо и мисля, че това е неоспорим факт.
Така че за промоутърите - въпреки че не са виновни, те като бизнес са длъжни да осигурят адекватно решение на проблема или да върнат парите на феновете. Ако не могат - да фалират и толкова, това означава че бизнесът им не е бил стабилен и добре организиран, не мисля че феновете се интересуват повече от бизнеса на еди-кой си отколкото от това че са дали примерно 300лв за концерти, които няма да се състоят.
Лично моето предложение е промоутърите да дадат опция за връщане на парите, но паралелно и да предлагат някакви допълнителни промоции, например всеки билет за отложено събитие да ти дава бонус 1/3 от стойността си към друго събитие, тоест аз като съм си купил билет за 2 фестивала през лятото, те да ми осигурят на практика безплатно посещение на 2-3 други концерта по мой избор, или да кажем за всеки 3 билета за едно събитие - да ти осигурят по 1 допълнителен за него. Ако ситуацията е такава, аз лично бих си оставил парите. Идеята ми е, че като не искат да фалират, не искат да връщат пари, тогава да измислят някакви начини за компенсация, в противен случай хората си имат пълното право да ги съдят до дупка и да си получат парите.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 10.04.2020 11:02:31 + 16 0
Точно така. Тези дни Wizz ми върнаха парите за отменен полет, но преди това ми предложиха да ползвям ваучър на стойност покупкта ми плюс двайсет процента (за срок от две години). Те после ще си избият тези пари, като увеличат цената на полетите, разбира се, но все пак е нещо, накараха ме да се замисля за момент, преди все пак да си прибера парите. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Burner 10.04.2020 09:30:16 отговори + 22 1
Аз не мога да си обясня, как може да организираш такива събития и да не си подготвен за най-лошият сценарий - тоест да се наложи да връщаш парите на хората поради някаква причина ... Какви година-две, какви чудеса? И накрая губели феновете ... ами те губят постоянно от такива като вас! Що за наглост??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 9.04.2020 22:30:25 отговори + 6 18
Винаги са ме дразнели сабатонските изцепки на Бойко, но това интервю е смазващо! Проблемите, които са засегнати са страшно сериозни и съм изненадан от това, че медиите и повечето философи тук не обръщат внимание на това.
Приемам цялото интервю като сериозно предупреждение! Дано повече хора да го осмислят!
Кога да очакваме втората част?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Trapeze 9.04.2020 20:52:58 отговори + 27 3
Честно казано, съчувствам на промоутърите, но за някой човек, останал без работа, тези 50-60 лева може да са 50-60 хляба. Нека да не се притесрняват, че няма да имаме концерти, моля, ако няма тук, ще ходим в чужбина, ако фалират, ще се намерят други хора, които да организират концерти, ако не оттук, то от чужбина, никой няма да остави този вакуум незапълнен. Никой не е длъжен да им дава кредити. Що за нахалство? За всички ни е зле сега, не са само те в такова положение. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dzfbfg 9.04.2020 19:52:49 отговори + 20 0
Aлеко Константинов отдавна е описал ситуацията. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ген. Муфтаджийски 9.04.2020 18:12:21 отговори + 20 0
Дайте пари на промоутърите, за да не фалират, а също и на правителството, че няма пари за министерски заплати. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AVA 9.04.2020 16:37:30 отговори + 28 2
Наред с билетите за концерти, имам (тоест имах) такива за театър и две други културни събития. Получих парите си обратно без абсолютно никакъв проблем. Защо за организаторите на концерти да е различно?! Някак не могат да ме убедят, че са в правото си да задържат пари при непроведени мероприятия, понеже има или ще има нови дати. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маде in BG 9.04.2020 15:45:15 отговори + 44 5
След прочитането на интервюто, мнението ми за BGTSC се промени, и то за съжаление в негативна посока.

Първото нещо, което родните промоутъри не осъзнават, е че най-дразнещ от всяка една подобна ситуация ( освен разочарованието че няма да отидеш на желано събитие ) е фактът, че не дават избор на феновете. "Билетите ще важат без презаверка". ОК, ама всеки като си е купувал билет си го е купил за определена дата. След като на тази дата няма концерт и се отлага, дайте избор на хората - дали да изчакат, или да си вземат парите веднага. Аз съм убеден, че в подобна ситуация, болшинството фенове биха изчакали - в крайна сметка никой не си е купил билет, за да го върне.
Мен специално това поведение много ме подразни и категорично няма да посетя събитията за в бъдеще на определени фирми, независимо кой артист водят.

Второ, говори се за риск мениджмънт - ами това понятие включва и застраховане на събитията, при което голяма част от сумите се възстановяват. Но явно по нашите ширини, фирми на всички нива обичат да спестяват от този разход, и когато настъпи неблагоприятно събитие, гледат как да го прехвърлят назад по веригата и някой друг да опере пешкира.

Трето - това с депозитите ми стана много интересно. Значи ако ги изтеглят, ще фалират билетопродавачите. Малко пирамидално ми звучи - вземаш едни пари от едни хора, с тях плащаш на други хора и .. стискаш палци всичко да мине добре и да си прибереш разликата. Кандидатствайте за кредит, заделете си буфер, откъде на къде феновете ще бъдат безлихвен кредитор ?

И последно - щото това всичко стана много дълго. Примерът, феновете да си търсят пари от държавата, ми се стори, меко казано, грозен и неуважителен. Ние даваме пари на промоутърите, не на държавата. Тя не е страна по нашата сделка. Ако промоутърите имат проблем с държавата - да я съдят, да си търсят пари от нея, обаче феновете нямат никакво касателство.
Толкова от мен
Пазете се ! Бъдете здрави!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

on the edge 9.04.2020 16:28:20 + 9 28
Много си ербаб. Като си купиш следващия път билет прочети отзад какво пише - че при форсмажорно обстоятелства получаваш К*Р. И ти можеш само да се наведеш и да го приемеш. Трябва да си благодарен, че все пак някои промоутърси си скъсват гъзовете, че да има изобщо същото събитие пак. Без ти да доплащаш нещо. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маде in BG 9.04.2020 17:03:32 + 30 2
on the edge, направих си труда да прочета какво пише отзад на билетите, които имам...еми не пише такова нещо. Ако ти обичаш да се навеждаш и да получаваш К*Р, това си е лично твое предпочитание и не трябва да го приписваш на всички останали.
И няма как да съм (тоооолкова) благодарен за нещо, за което си плащам. Ако нашите промоутъри не могат да водят групи в България - ще попътуваме и ще отидем на други места, а пък те ще стоят гладни. Ако искат да не си късат г*зовете в промоутърство, могат да се ангажират в други дейности на икономиката
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 9.04.2020 22:08:09 + 7 12
Какво лошо виждаш от BGTSC? Те единствено връщат билети в момента и не хитруват! Това, което казва Бойко е много по-сериозно от повърхностният ти анализ!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Маде in BG 9.04.2020 23:21:29 + 16 1
Mosher, нищо лошо не виждам от BGTSC. Не ми харесва позицията им ( може би защото трябва да представляват цялата гилдия). Факт е, че до момента само за тях видях, че връщат пари. Затова и започнах с това, че интервюто промени мнението ми за тях в негативна посока. По-скоро хвърли петно върху добрите ми впечатления до момента.
Без да търся накаква конфронтация, кажи какво толкова важно и сериозно ни казва Бойко с това интервю ( с изключение на факта, че хората трябва да почакат, ако трябва и две години, за парите си) ?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mosher 10.04.2020 12:25:52 + 4 9
Това е по-скоро анализ на ситуацията и нагласите на различните организатори. Приемам думите му като предупреждение за това на кого сме поверили парите си и най-лошите очаквания в тази ситуация.
Не прочитам никъде за взети решения с изключение примерите за BGTSC, компанията която той управлява.
Чакам и втората част, за да разбера дали съм прав.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

чуденка 14.04.2020 00:38:16 + 5 2
Хора, вие четете ли ги тия статии с разбиране, или като видите някоя дума, се тригървате и оттам нататък няма значение кой какво писал? Човекът е казал "можем да кажем на феновете - "Ей, ходете и си вземете парите от държавата!" И се получава Параграф 22". Ся, тая книга явно не сте я чели, ама изразът има достатъчна популярност и сам по себе си. Да преведа какво значи това изречение - "ако бяхме некви кофти копелете, щяхме да ви кажем да ходите да си вземете парите от държавата, да не ни занимавате, и с две думи, да го духате. Ама понеже не сме, търсим начини." Казал бил той да си взимате парите от държавата... мале, мале... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Владо 9.04.2020 14:55:06 отговори + 23 2
"Изчакайте, нека да наближи концертът, пак ще си върнете билета. Ясно ни е, че има хора, за които 50, 60, 70 лева, дадени за билет към настоящия момент, им създават неудобства и тези пари са им по-важни. Но пък от друга страна - или унищожаваме бизнеса, като казваме, че ние, организаторите поемаме форсмажора върху себе си, или си преразпределяме риска и тежестта от форсмажорната ситуация. "

Добре де, кое ще е по-важно за хората - техните "50, 60, 70 лева" или вашия бизнес. Уважавам усилията на тези, които са се нагърбили да доведат в нашия батак групи, които искаме да видим. Но пък няма банка, която да не си иска кредитите обратно. При това с лихва. Съгласен съм, не е вина на промоутърите, че са забранили концертите и пътуванията. Но като не си получил услуга, следва да си получиш обратно платеното. На всички трябва да е ясно, че тази година няма да има вито един от обявените фестивали. Концерти - най-рано късната есен. И това е много съмнително. Ще има лавина от фалити на промоутърски фирми - не само у нас, навсякъде. Защото това остана една от много малкото сфери с истински, а не измислени пари. Които получаваш предварително и можеш да ги въртиш месец-два-три-шест-осем. И като изгърми събитието, гърмиш пет пати повече, понеже си платил на сътрудници, реклама и организация за други събития, които също няма да се състоят. Добре дошли в реалния свят! Защото съвременните икономически гуру-та обясняват, че човек не бива да затваря капитали в нещо, а да върти банкови или взети назаем. То затова после банки гърмят - защото във всички УНСС-та по света проповядват основите на съвременния бизнес - теглиш кредит от банка, въртиш бизнес, печелиш милиони, връщаш парите с лихвите и ти остават и за теб от печалбата. На този въображаемо идеален икономически модел се крепят всички финансови пирамиди, изгърмели балони с инвестиционни фондове в САЩ и строителството у нас. В такъв момент, когато около 1/3 от населението остава без работа, да молиш за разбиране и да ти оставят парите, които са ти платени за неполучена услуга не е добро решение. Особено с аргумента, че ще ти фалира бизнесът. Ами хората се чудят, как ще избутат следващите месеци, какво ще ядат, как ще си плащат сметките. Радикално се промениха финансовите рамки на почти всяко семейство в България. И чудо да стане и се организират не 50% от предвидените , 20% от концертите, тези, които ще отидат на тях ще бъдат в пъти по-малко от заявилите желание преди два-три-четири месеца. Осъзнайте се, в кой свят се намирате. Нищо не е, каквото беше в началото на годината. И приоритетите ще бъдат съвсем различни доста дълго време - докато се съвземе икономиката и обикновеният българин глътне малко въздух. Върнете на хората парите, закрийте си фирмите, а след година-две пак ще се върнете на пазара. Ако някой смята, че като обявят края на извънредното положение и веднага всичко ще стане по старому, да си забрави илюзиите. Давайте парите на хората и чакайте по-добри времена.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

dzfbfg 9.04.2020 14:21:59 отговори + 3 0
Малка била излъгала се Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Върнете ни парите! 9.04.2020 13:06:11 отговори + 24 7
*****, защо от държавата да си търсим парите, нали на теб сме ги дали - за да докараш артистите! А като не си се справил с поетия ангажимент (независимо от причината), връщаш и не се оправдаваш. Как пък всички могат да връщат, само ти хленчиш? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

just a fan 9.04.2020 13:01:04 отговори + 18 1
Ситуацията е следната: принуждават ни да си ползваме платения отпуск по време на извънредното положение и не знаем дали ще можем да отидем дори и на събитията, за които вече имаме билети - ами ако ни пуснат и в неплатен? Ходенето на фестивал не е само с билет... Отменят събития, без да насрочват нови дати - едните ни върнаха по карта, другите чакат да отвори касата (незнайно кога), а тези с новите дати въобще не се интересуват, че може и да няма начин да отидем. Всеки гледа себе си, но поставете се и на наше място! Много трудно ще е вече да ни убедите, че трябва да си вземем билети отрано, ако ще и да са по-евтини! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Keeper of the seven keys 9.04.2020 11:57:47 отговори + 6 4
Дано не отпаднат и Хелоуин през ноември, че започвам да се притеснявам и за тях и аз започвам да си мисля, че и те ще отложат турнето си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Разбирач 9.04.2020 13:00:45 + 14 3
Споко, тиквите корона не ги лови Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хамбургска тиква 10.04.2020 22:29:06 + 2 0
Много по-лесно е да се пренасрочи единичен концерт. В най-лошия случай този на Хелоуин ще бъде изместен с няой друг месец. Иначе смятам, че това лято фестивали май няма да има в Европа, за огромно съжаление. В момента всички са на полусъединител. Няма кой да позволи хиляди да си дишат един в друг на малко пространство. Жалко, дано да греша.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

принципен 9.04.2020 11:53:15 отговори + 20 8
Уважавам Бойко защото е направил доста ценни и фенски концерти,
знам че е човек с твърди принципи и голям професионалист.Затова
нека и сега бъде принципен и да намери изход от ситуацията.Hапример
билетите от отпаднали събития да важат за други в определен период
от време.Иначе няма да обеднеем ако от това зависи концертния живот.
Желая на BGTSC още дълги години да ни радват с готини концерти!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Писна ми от разбирачи 9.04.2020 11:28:42 отговори + 2 26
Абе, вие за едни 30 кинта ли сте бе? Нека се нормализират нещата и ще си получите парите. По-добре да има концерти, отколкото фалити. Или най-добре да се върнем на положението от 2000-2002 година, с концерт веднъж или 2 пъти годишно. А? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


да ама не 9.04.2020 11:37:05 + 34 0
Колко? Я кажи за кой концерт или фест има 30 лева билет? И откъде знаеш АЗ КОЛКО съм дал? Може да съм дал за жена ми и за 2-те ми деца. Не 30, а по 70 лева. 70х4=280. Така че си изпуснал една нула. За 300 лева съм.
И не ми дръж тон! Ако кредитирам някой по начина по който искаш - този някой ми дължи после лихва или друг бонус. Плюс уважение. А не той/ти да ми държите тон все едно вие ми правите услуга когато аз ви кредитирам!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Къчо Карамасуров 9.04.2020 11:26:02 отговори + 2 23
-За новоизлюпените Лигльовци и Лигли от...НоменкУатурата преди, пълни с Грешно-много пари, е "естествено" да се Изпъчат - когато могат ! Истинските РОКАДЖИИ сме на Изчезване, но сме още с АКЪЛА И ХЪСА , по Бунтарския РОК, а не и по Изчанчения (Не изцяло) МЕТЪЛ !
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ,че Преди и Сега СТРАНАТА се Командва от Обучени по СССР-"Модел К.Г.Б." ЕНИЧАРИ с фалшиви пагони от "м.в.р.", Дърпащи ни още НАДОЛУ И НАЗАД - Измислящи и Налагащи Пресилени за Копелетата (оставени от "братята"-ОКУПАНТИ, след Черния Септември 1944г.,и Превърнати после в Комунисти...боядисани-уж Днес, като Разбойкьо) псевдо-стряскащи "мерки" - ИЗОЛИРАЩИ Ни МЕТОДИЧНО , ОТ СВОБОДАТА В Европа и Света - Даряваща Ни и ИЗМИНАЛИТЕ ГОСТУВАНИЯ от РОК и МЕТЪЛ-Банди - които ТАЗИ ХУНТА Иска...ДА СПРЕ !? Това няма, да престане, докато не премахнем ВСИЧКИ тези червени "мърши" : дърпащи Ни - НАДОЛУ И НАЗАД - към Нова, ЧЕРВЕНА Диктатура : по ОРУЕЛСКИ "МОДЕЛ" от Книгата му - 1984 година, която ЯВНО НИКОЙ НЕ Е ЧЕЛ , за да разбере КОИ СЕ СТРЕМЯТ КЪМ ПОДОБНА ТИРАНИЯ , а НоменкУатурата "нежно" ни тласка ... на Там !? Няма как с "Гаранти" за провеждане на ЛИКВИДАЦИЯТА Ни до 2030 г., да сте на Едно мнение, освен на "Гарант"-иращия, който Очаквайки..."Ката Клизми"-те се Консултира с ГОСПОДАРИТЕ си - КАК ДА ГИ ПОТУШИ...АКО СЕ СЛУЧАТ , но таА "ОВЧА" Нагласа ще бъде Подготвена - да си стои все...така - БЕЗРОПОТНА - на което разчитат...
гъзолизците на Власт !!! ДАНО СТЕ Хванали ГОСПОД ЗА РЪКАТА , а не за друго..."място", НАИВНИЦИ НА Средна възраст, чиято Самовлюбеност...може да се Контролира !? https://www.facebook.com/100011316192768/videos/555669141486954/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

RJD 9.04.2020 12:13:34 + 26 0
Къчо, не ти е лесно брат! Пий си витамините по-начесто. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Разбирач 9.04.2020 12:56:47 + 21 0
Братленце, сменяй дилъра! Закъсал си го могъщо! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Крава и пиле 9.04.2020 10:51:44 отговори + 24 0
Трябва да върнат парите за билетите! В разумен срок. За мен две години не е разумен срок, прекалено много време е това. А в интервюто той за това говори - билетите да важат за фестивал, който я успеят да го проведат след две години, я не. Това не е коректно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Gabberizmo 9.04.2020 10:23:15 отговори + 3 21
Накратко - искайте за всички концерти да ви върнат парите и после да не се чудите защо няма да повече концерти в България защото няма да има кой да ги организира. При тези кризисни времена трябва да подкрепим родните промоутъри за да могат да оцелеят. За доста от събитията ще има нови дати. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

да ама не 9.04.2020 10:34:30 + 26 3
Накратко - казал си една голяма глупост.
Надълго - промоутърите не са застрашен животински вид и като изчезнат да няма никога повече промоутъри. Изчезнат ли тези други ще се появят. И това важи за всички бизнеси в кризата. Ако след кризата нещо не се появи отново - значи не е имало нужда от него.
И ти не ми казваш да подкрепям промоутърите, а казваш да подкрепям тези, които са в момента на пазара. Не искам! От тях само 2-3 фирми са доказали коректността си и бих ги подкрепил. Останалите да си ходят.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Български промоутър 9.04.2020 09:27:26 отговори + 19 7
Накратко - пари за билети няма да връщаме Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

НЕ! 9.04.2020 08:40:14 отговори + 1 19
A каза ли нещо за връщането на билетите? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Да! 9.04.2020 09:44:33 + 17 2
Чети. Доста неща казва! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".