Концертът на PRIMAL FEAR се мести в клуб "R.B.F."

29 мар 2012, 16:22 ч. 481 / 8 40
пред./следв.
Поради слабия първоначален интерес от страна на феновете към концерта на PRIMAL FEAR, BRAINSTORM и PALACE, организаторите съвместно с групите и техният мениджмънт взеха нелекото решение концертът да бъде преместен. Поради тази причина събитието се мести от първоначално обявената зала "Христо Ботев" в клуб "R.B.F.", който вече е с разширен капацитет. Билетите за концерта ще бъдат ограничени до 400 и след изчерпването им няма да се търсят варианти за по-голяма зала, както и няма да бъдат пускани допълнителни пропуски. Вече закупените билети ще важат за новото място без презаверка. Организаторите съжаляват за промяната на мястото на събитието, но според мениджмънта на бандата това е най-разумното решение в тази ситуация. "R.B.F." клуб се намира в сградата на читалище "Иван Вазов" на булевард "Макгахан" 42. Оставащите билети за концерта могат да бъдат закупени в мрежата на eventim.bg (поръчай онлайн).


Коментари   (40)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


уф 31.03.2012 13:00:15 отговори + 0 0
Пияници пак са налазили коментарите след полунощ.
Излагация е след успешното им участие на феста в Каварна да не могат да съберат в София един клуб хора. Дано поне се напълни...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

МАдафака 31.03.2012 02:06:55 отговори + 0 0
Групи като тея изобщо не трябва да идват тук.Освен ,че няма итерес от страна на публиката им местят концерта в по-малък клуб ,бе брато! Направо да ги отменят! Няма кво да се излагаме тук, е*аси.Пълна измекярщина ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 30.03.2012 23:56:56 отговори + 0 0
Ясно бе, човек, изрично казах, че не съм изхождал от някакви рационални съображения, когато съм писал. Просто споделих аз лично какво най-бих харесал.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

redordead 30.03.2012 21:24:32 отговори + 0 0
аз разбирам, че е по яко самостоятелен концерт, и аз такъв бих предпочел, ама не се ли замисляте, че концертният бизнес е БИЗНЕС, а не уийдисване на желанията, на когото и да е?

В крайна сметка, ако искаш и мислиш, че Annihilator могат да оправдаят самостоятелен концерт в БГ + да им ас плати хонорара, и в крайна сметка да си поне на нулата, ги покани...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

palar4eto_Odin 30.03.2012 17:34:56 отговори + 0 0
PALAAAAAAAAAAR! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


popfolk_headbanger 30.03.2012 15:37:21 отговори + 0 0
Всеки един от изпълнителите в списъка на участниците от фестивала си заслужава индивидуално внимание, каквото би могло да се обърне само при самостоятелен концерт. А не в условията на такава масова оргия. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 30.03.2012 15:33:44 отговори + 0 0
Моля да бъда извинен, за непоследователните обяснения в предишния си коментар. Истината е, че не съм съблюдавал някаква специфична логика, докато пишех. Не съм изхождал и от някакви причинно-следствени взаимоотношения между фактите, нито пък съм смятал с калкулатор кой билет ми е по-изгоден.

Объркал съм те, без да го желая, тъй като в рамките на един коментар споделих недоволството си по два отделни проблема, нямащи толкова директна връзка един с друг:

1. Че цените на билетите за такъв тип мероприятия, а и попринцип, скочиха драстично.

2. Че лично аз предпочитам да видя точно конкретна банда в конкретен ден, за да мога да се настроя, и да мога да усетя напълно това, което ми се случва на концерт, с пълноценен двучасов сетлист, с бис, както си трябва. А не в един и същи ден, едни след други, да излязат WASP, Behemoth, Symphony X, Lacuna Coil, Южен вятър, Драгана Миркович, Черно Фередже, Grave Digger, Mastodon, Opeth и Saxon.


Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

До popfolk_headbange 30.03.2012 14:12:14 отговори + 0 0
Нещото ми се губи логиката ти:
1 - двудневен фестивал е 100 лева или триденвен 120
2 - Даденият концерт разбирам, че е 40 или 50 кинта

Извод - явно проблема не е във фестивалите, а точно обратното, ако групите от даден фест ми ги разделят на отделни концерти общаат сумата ще е доста по-висока, а и все пак това е начинът да си намериш нова група за слушане, някоя сред групите, които преди си мислил, че са само за пълнеж на феста.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.03.2012 14:07:51 отговори + 0 0
"И все пак... - 2012-03-30 13:46:18
не бива да се забравя, че средната възраст на платежоспособната публика, която посещава концерти, расте, правопропорционално с теглото и. Провеждането на концерти в зали без седящи места ще се превръща във все по-сериозен проблем, върху който организаторите трябва да помислят."

Абсолютно, водят се и деца, на които съвсем не им е мястото да ги блъскат в тълпата.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.03.2012 13:51:40 отговори + 0 0
задължителен концерт.[точка] Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


И все пак... 30.03.2012 13:46:18 отговори + 0 0
не бива да се забравя, че средната възраст на платежоспособната публика, която посещава концерти, расте, правопропорционално с теглото и. Провеждането на концерти в зали без седящи места ще се превръща във все по-сериозен проблем, върху който организаторите трябва да помислят. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Силвър 30.03.2012 11:19:09 отговори + 0 0
Жалко е, че няма масиран интерес към една толкова стойностна Heavy Metal банда като Primal Fear. Същевременно, всяко зло за добро. RBF е добре пипнат и як клуб, предполагам че ще се заформи здраво шоу. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

usurper 30.03.2012 09:28:41 отговори + 0 0
И аз съм съгласен с popfolk_headbanger. Според мен, фестивалите са хубаво нещо, дава ти възможност да чуеш нови групи и т.н. Тъпото е, че всички вкупом решиха да правят едно и също. И не мога да разбера защо всички са такива копирачи в България. Напр. телевизиите - една почва да излъчва турски сериали, другата веднага копира. една почва някво риалити, другата веднага копира, една почва да прави български сериал, другата веднага копира и т.н. В тази връзка, един организатор почва да прави фестивал, намира се и друг, който да започне и да дублира идеята. Няма оригинални идеи по нашите ширини и когато се намерят, някой веднга се включва да не изтърве. В резултат се пренасища пазара, а в случая се удрят самостоятелните концерти, защото бандите са на фестивал или ако не са, то хората нямат пари.
Много исках да гледам Ралф, но просто няма да съм града по това време. Другите, дано си изкарате супер. Поздравете бандата от мен
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gangrel 30.03.2012 08:42:44 отговори + 0 0
Мисля,че решението е добро и ще създаде една по-приятна обстановка от гледна точка на контакта на групите с феновете на и под сцената! :0 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rebel 30.03.2012 07:20:58 отговори + 0 0
Мястото е супер приятно и удобно, бях там на концерт на Bonfire, най-големия бонус е - че няма огради пред сцената и ще сме непосредствено под бандата,ще има директен контакт; примерно аз с бонфайър си чукнах няколко наздравици с китаристите и вокала и ни даваха перцата направо в ръцете!
Другия бонус е, че 100 % ще можете да хванете Ралф и Компания за автографи и снимки, че дори да пийнете с тях тъй като буквално клуба може да бъде обхванат с поглед! Аз лично не мислех да ходя, но още днес отивам за билет ЕВАЛААА!!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 30.03.2012 01:33:42 отговори + 0 0
Варна - 2012-03-29 18:56:06
В Р.Б.Ф. поне звука ще е хубав

Сигурен ли си ????
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Един фен 30.03.2012 00:53:35 отговори + 0 0
popfolk_headbanger и аз те подкрепям. Твърде много се разводни концертния живот у нас.
Канят се някакви групи, организират се някакви фестивали, но никой не си дава сметка, че пазарът не може да ги поеме.
За мен, Primal Fear заслужават повече, но в момента българският потребител се чуди за кой фестивал да задели парички, за да слуша любимата си група, която ще свири 40 минути, заради подредбата на съответния фестивал. Аз съм в същото положение.
Съжалявам, но не разполагам с бюджет от 2000+ лева, за да посетя със съпругата си всички неща, които искаме да чуем. Така че се налага да избираме. А когато почнем да избираме, Primal Fear, въпреки че са симпатична група, ще се наложи да отпаднат.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 30.03.2012 00:14:41 отговори + 0 0
popfolk_headbanger, прав си. Наводни се с измислени фестивали, сега се чудя кой от тях ще гръмне като раздут балон. На запад има и гореми, но има и малки фестивали, за 1 ден по 5-6 групи и най-вече тематични. Този формат липсва у нас, а колкото е имало нещо подобно, винаги е било успешно и добре посетено.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

popfolk_headbanger 29.03.2012 23:44:20 отговори + 0 0
Еми, тъпичко малко, но какво да се прави...истината е, че организаторите вече се оливат. Криза, криза, но 40-50 кинта за концерт много идват. Това е истината и няма какво да се самозаблуждаваме, че видиш ли, слаб бил интереса. Интересът си е супер, и е налице. Говорил съм, само аз, с 10-тина души, които са ми казвали, че са навити да видят Ралф и компания на живо, но цената им е проблем.

Не казвам, че (само) българската страна от организацията на такива събития е виновна за това, защото всеки си работи за хляба. Недоволството ми е перманентно от тази злокачествена хипертрофия на пазара, и от полуистинните обосновки колко закономерно е да се влиза в криза отвреме-навреме.

Понякога имам чувството, че само се оправдават с инфлацията и се възползват да вдигат цените както им дойде. Не само на билети за културни събития, а принципно !

И като съм се заговорил, ще си кажа какъв ми е зорът на мен лично ( бързам да се оправдая, че мнението си е лично мое, и не изисквам от никого да го споделя).

и така, мъката ми е...

ПИСНА МИ ОТ ФЕСТИВАЛИ !!!!

Искам самостоятелен концерт на дадена група, с максимум 1 (една) подгряваща група. Искам да видя Annihilator (примерно) като хедлайн, а не да търпя всички останали преди и след тях, за това с удоволствие бих си дал парите. И тогава съм сигурен, че и цените на билетите ще са по-приемливи.

Да, да, еди как си било на запад - ДРЕМЕ МИ !!!!!

На един фестивал участват от 5 - 15 групи,а повечето хора искат да видят само 1-2 от тях. Как да накараш един човек да даде 99 кинта за билет на събитие, което ще му изяде деня, за да дочака да си види любимата банда на сцената. При самостоятелна цените биха били други според мен.

Не ме разбирайте накриво, не съм финансов, нито икономически експерт, а просто си споделям горчивината от позицията на пряк потърпевш.


А ти търпеливи читателю, който си стигнал дотук - Salute, поздравявам те за търпението да изчетеш безтруктурните ми записки

Long live rock'n roll ...



Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 23:23:37 отговори + 0 0
Благодаря много за бързия отговор.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Лора 29.03.2012 23:20:53 отговори + 0 0
Ееее,жалко.Primal Fear наистина заслужават много повече,а и останалите банди също.По мое мнение много добро шоу направиха в Каварна през 2010. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

--- 29.03.2012 23:14:40 отговори + 0 0
Някъде 4 лева. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 23:05:16 отговори + 0 0
Понеже не съм от София някой може ли да ми каже г/д колко ще ми вземат с такси от залата до площад "Журналист" ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 21:45:40 отговори + 0 0
Primal Fear заслужават повече. Все пак ,както се спомена, поне звукът ще е добър Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

jugulator 29.03.2012 20:58:55 отговори + 0 0
Учудени от тази новина няма. Имаше такива, когато се разбра, че организаторите са сънували, че ще има 3000 души на подобен концерт и са избрали зала Хр. Ботев...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Хм... 29.03.2012 20:15:11 отговори + 0 0
Хм, на оназ тресня... Malevolent Creation, Krisun и Vital Remains... имаше няколко столчета, бре. Въпреки че беше няк`во адско масакре. А това не беше кой знае колко отдавна. Все си мисля, че още ще има няколко столченца. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 19:19:32 отговори + 0 0
Да знаете че баровете от страни вече ги няма и всичко е преместено най-отзад.. съответно няма и места за сядане...

Пък и все пак си на концерт не на театро!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 29.03.2012 18:56:06 отговори + 0 0
В Р.Б.Ф. поне звука ще е хубав!!
А в Хр. Ботев и това нямаше да стане
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Отговор... 29.03.2012 18:49:34 отговори + 0 0
- Има места, ако се доредиш до бара. Но трябва да си бърз и ловък, и да не ставаш. xD
- За пушенето е спорно. Понякога дават, понякога - не. Макар че на последния концерт хем беше забранено, хем всички си пушеха. xD
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Въпрос... 29.03.2012 18:42:58 отговори + 0 0
Никога не съм ходил в този клуб, може ли някой да ми отговори:
- Има ли места за сядане?
- Пуши ли се?
Мерси!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 29.03.2012 18:15:14 отговори + 0 0
Желание има,кинти няма. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 18:07:40 отговори + 0 0
Хм, поне 7-800 цховека да се бяхте събрали


Гадни времена...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 18:00:57 отговори + 0 0
важното е да има концерт! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 17:33:43 отговори + 0 0
По-добра акустика и по-задушевен концерт. Радвам се. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bla bla 29.03.2012 17:33:34 отговори + 0 0
така става като обстановката е пренаситена от концерти.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Ishtvan 29.03.2012 17:11:57 отговори + 0 0
Анонимнико - смешковец е на майка ти сина Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal fan 29.03.2012 17:08:43 отговори + 0 0
Iъгласен с LethianDream!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

LethianDream 29.03.2012 17:07:03 отговори + 0 0
Един малоумник има тук и той пише "някои" с Й. Пунктуацията няма да я коментирам, най-вероятно за теб е едно и също с акупунктурата..
Ар Би Еф е готино клубче, последно ходих на Ротинг Крайст там, ще се размажем подобаващо на "първичните"
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Depositus Cordis 29.03.2012 17:04:01 отговори + 0 0
Лоша работа, но предполагам че за феновете им е по-добре отколкото концерта да падне заради слаба посещаемост. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 29.03.2012 16:41:27 отговори + 0 0
Така е.Някой хора се самозабравиха.Къв малоумник трябва да си за да наемеш Хр.Ботев за тея..хаха смешковци Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".