Rob Halford: "Хетеросексуален мъж не може да ме замести в JUDAS PRIEST"

22 авг 2008, 17:03 ч. 487 / 3 37
пред./следв.
В скорошно интервю за "The Dallas Morning News" вокалистът на JUDAS PRIEST Rob Halford коментира така въпроса дали е единственият човек, способен да бъде фронтмен на бандата:

   За да бъда честен докрай, "Jugulator" и "Demolition" [двата албума на JUDAS с вокалист Tim "Ripper" Owens] са засегнати от моето отсъствие в групата, така както когато Bruce Dickinson си тръгна от IRON MAIDEN и David Lee Roth напусна VAN HALEN. Но не мисля, че хетеросексуален мъж може да върши моята работа в JUDAS PRIEST. Не съм казвал това никога преди. Съжалявам, но те не могат.


Коментари   (37)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


D.S.V. 12.07.2009 00:22:15 отговори + 0 0
ДЖЕЙМС евала !! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

12 27.08.2008 11:38:39 отговори + 0 0
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=103569
На линкът си личи дали не може да пее.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 26.08.2008 10:00:28 отговори + 0 0
"Аз твърдя, че Рипър Оуенс не притежава и 1% от способностите на Халфорд като певец!" аз твърдя, че турски бройлер има повече интелект от тебе. Кои му способности няма? Високите? Ниските? "Техниката на пеене на халфорд"? "Агресията на халфорд"? Може да чуеш как Рипъра пее песните на педито ма живо много по добре, както и rapid fire го имаше като бонус към demolition и там си изтриваше хетеросексуалния задник с халфордската версия (където последния е бил много по млад). Искам да чуя "металния бог", който официално се беше отрекъл от метъла как ще изпее песен на рипера?
п.с.
На концерта на judas в софия, (на който халфорд пя отвратително) посвети breaking the law на слави трифонов. Докато гледах тоя сеир, се едно гледах мерлин монро да пее "happy birthday mr. predident" на кенеди.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 26.08.2008 09:38:53 отговори + 0 0
На линка има и приложена снимка как Халфорд изпълнява YMCA на Вилидж пийпъл.

))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 26.08.2008 09:30:32 отговори + 0 0
В споменатия боклук Халфорд пее, както каза самият той, като "хетеросексуален мъж". Няма ги височините, няма нищо. Скука - монотонно пеене от един застарял и изкуфял майстор на вербалните изцепки.

А-П, 10х са готиния линк - там се вижда metal goat в пълния му блясък! А Рипърът, който го нарекоха тука "калфа" и "недоносче", е направил съвсем зрял и достоен коментар по случая.
Браво, Тим!! Не се занимавай изобщо с тия п-раси.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 26.08.2008 00:50:30 отговори + 0 0
Всеки може да разсъждава както си иска. По вкус и по цвет товарищи нет!
Аз твърдя, че Рипър Оуенс не притежава и 1% от способностите на Халфорд като певец! И не виждам защо въобще трябва да се прави сравнение между майстора и калфата...
А пеенето на Халфорд в Нострадамус е от световна величина! Трябва да си глух, за да го отречеш
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.08.2008 18:11:13 отговори + 0 0
Имам предчувствие че Халфорд замисля някоя нова солова авантюра и опитва да пробута за свой заместник в Джудас Бой Джордж Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Агентът-Провокатор 25.08.2008 17:57:11 отговори + 0 0
Ха-ха, вижте това!
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=103397
TIM 'RIPPER' OWENS: Not Gay Enough For JUDAS PRIEST?
Ами, това е! Друг коментар не е необходим!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 25.08.2008 17:13:54 отговори + 0 0
Странно ми е колко малко хора се чувстват обидени, когато един дърт п*д*р*а*с* твърди, че хеви метъла се индуцира от анална фрикция. Когато най-шовинистично твърди, че гейовете превъзхождат гейовете (така де поне в МЕТЪЛА). И да му се кефите на пеенето (което е психична деформация), тук става дума какво е казал, дали го одобрявате.

п.с. един пък писал "Коментар няма да правя за сексуалността." Иванушка цялата новина е за СЕКСУАЛНОСТТА ако няма нея да коментираш какво тогава?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 25.08.2008 16:00:46 отговори + 0 0
А какво точно е "дал" Халфорд?? Почти всичко - и плява и качествени парчета, е написано от китаристите. Неговият принос са соловите му албуми
дето в метълските беше скършил да краде от къде ли не. С Рипър, Джудас продължиха положителната тенденция от Пейнкилър към в тежняване и агресивност на музиката. Не казвам, че той е допринесъл с композиции, но пък се справи отлично зад микрофона. С еднаква лекота взимаше както ниски ръмжащи и пълтни, така и високи, така че изобщо не е необходимо да си хомо, за да пееш добре. Халфорд направи доста малоумно изказване и незнам за какво го оправдавате...
Любопитно ми е как са реагирали другите в Джудас - ако са се съгласили, все едно признават, че правят музика за педерастки вокали, ако са се впрегнали, чакам на следващия концерт Халфорд да бъде прегазен със собствения си мотор, този път управляван от Рипър.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Иван 25.08.2008 14:03:44 отговори + 0 0
Коментар няма да правя за сексуалността.Но непременно трябваше да почнат да се отвяват с Рипър и тн...И какво ценно даде Рипър на Джудас?А?Една песен , която е просто добра и купчина стружки никому ненужни!Така че а стига тъпотии по адрес на Халфорд! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Агентът-Провокатор 25.08.2008 12:35:27 отговори + 0 0
А-а, така значи, само педал може да го замести може би...Тоя човек защо кара феновете да го намразват? Кой се интересува изобщо от физиологичните му потребности...
Анонимен, не се притеснявай, светът няма да свърши и ние няма да станем малцинство! Те (обратните) ще бъдат винаги малцинство, защото нямат бъдеще!
(Надявам се все пак да не започнат да се клонират)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.08.2008 11:42:14 отговори + 0 0
Хм, ако позволите едно глобално философско умозаключение... Така като гледам, май не е много далече времето, когато нормално (сексуално и всякак) ориентираните ще бъдем малцинство и съответно малтретирани. Кога ли ще свърши тоя свят най-после?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

BlackAdder 25.08.2008 09:28:17 отговори + 0 0
Анонимен, да не би да са го гонили заради умението му да пее!? Аз незнам такова нещо. Ако въобще е критерий гоненето, то Дио според теб трябва да е ебати бездарния некадърник - от Рейнбоу веднъж, а от Сабат поне 2 пъти са го гонили. Причините и при двете му изгонвания са чисто комерсиални и маркетингови - одавна Типтън и К.К. Даунинг, както и Шафър се бяха поизчерпали и принесоха в жертва новия вокал, за да върнат поне дай хард феновете, които винаги ще предпочетат добре познатото!
А ако наричаш Turbo, Point to entry, sin after sin, stained class, Angel of retribution и Rocka Rolla велики албуми... еми незнам ще си спестя квалификациите ми за теб.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 25.08.2008 06:53:52 отговори + 0 0
Абе тук май е пълно с малоумници! По-тъпо изказване от предходното не бях чел досега! Почти всички албуми на Джудас с изключение на двете недоразумения с Рипър Оуенс са велики!
И не мога да проумея как въобще може да се сравнява велик певец, какъвто е Халфорд с едно момченце, което където не е отишло, от там не са го изгонили
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BlackAdder 23.08.2008 22:49:04 отговори + 0 0
Рипърът го отве онова хомосексуалното като урагана Катрин щата Флорида. Джудас създадоха най-добрите си албуми след като "metal gay goat" ги напусна. Единственият шедьовър, в който е участвал, е Пенкилър. Само за съпоставка : нека всеки, който смята Халфорд за велик да си намери видеото как Р.Х. пее Diamonds and rust и как същото парче го изпълнява Рипър. А и в България като беше на 2 пъти, пя безобразно слабо, фалшиво и със старчески хрипове. Оправданеие не може да му е възрастта, защото има един METAL GOD и той се казва ДИО!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

judas 23.08.2008 14:39:59 отговори + 0 0
Роб е един от най-великите вокалисти в рок музиката като цяло,независимо кой какво мисли-завист има колкото щеш.гей или не,мен това не ме интересува.той е бог.никой не може да го замести.никой не може да пее като него.никой.иначе за Тим Оуенс - също човека може да пее,щом е бил в Джудас,значи,че и той е добър вокал.но не може да пее като Роб.много хора какво ли не биха дали,за да могат да пеят като Роб.а Джудас е една от най-великите групи в рока като цяло.нищо,че не са известни като други групи,няма да им споменавам имената,защото пак някой ще се ядоса.най-известните групи са най-дразнещи.факт.но да се върна пак на темата-Роб за възрастта си пее великолепно.много млади му завиждат.има за какво.дано Джудас още да ни радват с музиката си. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 23.08.2008 14:02:11 отговори + 0 0
Рипъра си е як певец ама има лошия късмет да попада все на хора дето не знаят какво искат, при това имат много голямо его на "велики".
Иначе Халфорд-евала за всичко което е дал на Джудас и метъла въобще, ама малко се е поолял с това изказване, а и то по принцип си е нормално за гейовете да се изтъкват (вкл да изтъкват ориентацията си)-природа, какво да го правиш
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blago Piqniq 23.08.2008 02:34:01 отговори + 0 0
Педераст непедераст Роб е "The Metal God" и такива като Рипъра могат само да му мият краката и да пият водата после. Ако беше толкова велико тва момче нямаше да са подмята като цветарка от група на група и да го изхвърлат от Джудъс и Ърт. А тва че Роб е олабил вокално е напълно нормално. 56-годишният Халфорд и гъза да си скъса не може да пее като 25-годишния Халфорд. След 15-20 години Оуенс едва ли ще е в бранша камо ли да пее перфектно. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

makeyouownbones 23.08.2008 00:01:07 отговори + 0 0
Тъпо изказване. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


вайл 22.08.2008 23:59:57 отговори + 0 0
Т'ва к'во ти влиза отзад няма нищо общо с музиката, може ли толкова тъпо изказване да направи дядо Роб... И без т'ва новия Джудас смърди... явно и педалщината не помага хаха Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 23:09:07 отговори + 0 0
ДЖЕЙМС - 2008-08-22 20:34:18
Абе,аз не съм педал,ама ше ви кажа нещо-сичките дето така хубаво сте се изказали тук,вие ми се струвате с нетрадиционна ориентация!В музиката изобщо,има двама велики педали певци-Фреди и Халфорд!За Халфорд братлета ше ви каа нещо-аз съм на 36 години и една от първите и най-любими групи с която съм почнал да слушам метъл е Джудас.На тяхната музика съм се кефил толкова много,че съм откачал буквално от кеф!И до днес ги слушам с огромно удоволствие!Изобщо не ме интересува,кой какъв е от тая група,за мен те са богове!Смятам,че преди всичко трябва да ги уважавате,а после да пишете глупости!И за последно-Халфорд може и да е педал,ама световно известен-а вие сте си просто квартални...

Eвала пич.Много си прав.Кво значение има какво му харесва в секса.След като говорим за пеене.А друг по-добър от него за мен няма.Не че не харесвам и Брус както и Рипър.А относно сегашното му ниво.То все още е достатъчно добро за да бъде групата на познатото ниво.Ходих преди два месеца специялно до Атина да ги гледам.И си струваше.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 22:43:36 отговори + 0 0
" Без значение дали е гей или не Роб е един от най-добрите певци в историята на хеви метъла. Това е факт и никой не може да го оспори!
А кой беше този Рипър Оуенс, че не мога да се сетя?"
Халфорд немое да дуне у гайда. Преди можеше да ПИЩИ, не и да пее. Сега и това не може. Сега може да проваля велика група. Кой е РИПЪР ОУЕНС незнаеш защото от негейове не се интересуваш, но аз мога да ти кажа. Това е един човек който може да пее така както Халфорд си МИСЛИ че може. Фреди беше голям певец и КОМПОЗИТОР. Халфорд е въздух под налягане и когато участва в писането на песен само унищожава труда на останалите и вмъква скрити или откровени гей послания. "Халфорд може и да е педал,ама световно известен-а вие сте си просто квартални..." Прави си щом е известен е кадърен хахаха
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 22:02:50 отговори + 0 0
Без значение дали е гей или не Роб е един от най-добрите певци в историята на хеви метъла. Това е факт и никой не може да го оспори!
А кой беше този Рипър Оуенс, че не мога да се сетя?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Sladuk_Kelesh 22.08.2008 21:16:54 отговори + 0 0
Съгласен съм с Джеймс. Пред фреди бих се поклонил до земята, без значение дали е гей или майка тереза - неговият глас е неописуема магия... Същото и за Rob Halford - което си го има, си го има човека... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ДЖЕЙМС 22.08.2008 20:34:18 отговори + 0 0
Абе,аз не съм педал,ама ше ви кажа нещо-сичките дето така хубаво сте се изказали тук,вие ми се струвате с нетрадиционна ориентация!В музиката изобщо,има двама велики педали певци-Фреди и Халфорд!За Халфорд братлета ше ви каа нещо-аз съм на 36 години и една от първите и най-любими групи с която съм почнал да слушам метъл е Джудас.На тяхната музика съм се кефил толкова много,че съм откачал буквално от кеф!И до днес ги слушам с огромно удоволствие!Изобщо не ме интересува,кой какъв е от тая група,за мен те са богове!Смятам,че преди всичко трябва да ги уважавате,а после да пишете глупости!И за последно-Халфорд може и да е педал,ама световно известен-а вие сте си просто квартални... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 22.08.2008 20:34:17 отговори + 0 0
Колкото и да се кефя на музиката на Джудас и колкото и добър концерт направиха тук това е просташко изказване. В МОМЕНТА Рипър пее по добре, естествено ако говорим за All Time Халфорд е по-добре. Определено обаче последните два албума повече ми харесват от Demolition и Jugulator. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Cronos 22.08.2008 20:04:04 отговори + 0 0
Ето защо "педе*ас" е обидна дума! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 19:56:03 отговори + 0 0
Бре па нагло. Колко по некадърен става толко по надут. Но да обърнем внимание че никаде не споменава че за пеене става дума "Но не мисля, че хетеросексуален мъж може да върши моята работа в JUDAS PRIEST.", незнам ква му е работата там... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 19:43:15 отговори + 0 0
Jugulator е много добър албум Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


sodom 22.08.2008 19:34:10 отговори + 0 0
metal-core - 2008-08-22 18:38:27
Еми на гейска група,вокал само един педал може да бъде.То кой друг ще пищи като изнасилвана жена на вокалите,ако не някой гей.


хахахахахахахахахаа
Това момче винаги ме смазва от смех като напише нещо толкова смислено.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Rainbow Demon 22.08.2008 18:41:41 отговори + 0 0
Заради Judas Priest прослушах тежка музика и за мене края на групата дойде със завръщането на Halford.

Jagulator е страхотен албум и доказа, че дори класически парчета на Judas могат да бъдат изпълнени по-добре без Halford. Tim Owens е в пъти по-добър.

Едно общо нещо има Halford с Dickinson и това е прекаленото его.

Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

metal-core 22.08.2008 18:38:27 отговори + 0 0
Еми на гейска група,вокал само един педал може да бъде.То кой друг ще пищи като изнасилвана жена на вокалите,ако не някой гей. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Izrod 22.08.2008 18:11:58 отговори + 0 0
Дис ънплезънт Бритиш хомосекшуъл... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Джемини 22.08.2008 17:56:35 отговори + 0 0
Ха!
Казаха ли ви го най-накрая, хетеро-сволоч!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Wargasm 22.08.2008 17:55:29 отговори + 0 0
Педал... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 22.08.2008 17:43:49 отговори + 0 0
Можеше да каже,че той е най-добрият вокалист за Judas Priest вместо да прави чак такива разделения на хетеро- и хомосексуални Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".