НСБОП: "Ако сте пирати, ще ви дойдем на гости"

5 май 2006, 17:51 ч. 316 / 4 47
пред./следв.
Преди около 30 минути Avtora.com пусна следната новина:

   Представители на Националната Служба за Борба с Организираната Престъпност (НСБОП), Столичната Следствена Служба и неправителствени организации, защитаващи носителите на авторски права в България, обявиха днес на пресконференция в София резултатите от съвместна си полицейска операция и началото на нов етап в борбата с пиратството.

   По време на операцията, извършена на 3 и 4 май в София и насочена към потребители на най-големия български торент тракер за филми, игри, софтуеър и музика, Arenabg, са заловени трима души от София, които са качвали огромни количества информация през тракера.

   Потребителят pupiredd, например, е качил малко над 17 TB данни и е свалил над 8 TB. Друг потребител, Alex830515, който според властите е бил и модератор на тракера, има забележителния коефициент от 91.38, и е качил близо 14.7 TB срещу свалени 164.26 GB. Третият заловен потребител, dankopicha, също има впечатляващ коефициент – 70.08, натрупан от качването на 8.46 TB.

   В домовете на тримата са намерени компютри в работен режим, които "сийдват" (дали са достъп за даунлоуд на определени файлове), както и много дискове със записано на тях пиратско съдържание, оценено на десетки милиони долари. Ако вината на тримата бъде доказана, те могат да получат до 5 години затвор. На въпрос дали тримата нарушители са получавали парично възнаграждение за качването на нелегално съдържание от собствениците на Arenabg, бе отказан коментар.

   Явор Колев, главен експерт на НСБОП по киберпрестъпленията, заяви на пресконференцията, че рано или късно съществуването на свободните (free) сървъри и торент тракерите в България ще бъде преустановено. Той обясни новия подход в борбата с кражба на продукти с авторски права, с факта, че по този начин ще се намали предлагането на нелинцензирани материали и съответно даунлоуда им.

   "За пръв път в България се предприемат действия срещу торент тракери", каза Колев. "Като спрем разпространението, ще спре и даунлоудa." Колев поясни, че за момента "потребители, които дърпат от външното интернет пространство", не представляват интерес за тях и че усилията им ще бъдат насочени срещу разпространителите в България.

   Той се закани, че този път действията на властите няма да са кампанийни и няма да бъде "чудо за три дни". "Съветвам всички да си прегледат папките по фрий сървърите за нелегално съдържание и евентуално какво сийдват в момента", каза Колев.

   Свeтослав Василев, заместник директор на Столичната Следствена Служба, заяви, че Представители на неправителствените организации, защитаващи носителите на авторски права в България, са изразили задоволство от новите мерки, предприети от властите.

   Станислава Армутлиева, председател на Българската Асоциация на Музикалните Продуценти (БАМП) обаче обърна внимание, че напоследък "пиратите нямат никаква милост и към българските музиканти" и обясни "ниското качество на българската музика" с ширещото се пиратство. На въпрос на Avtora.com дали не е мислено за бизнес модел, подобен на iTunes, където български артисти да предлагат своята продукция за легален платен даунлоуд срещу някаква символична сума, тя отговори, че нямало такава възможност и че методите за разплащане били такива, че "голяма част от сумата остава в мобилните оператори и за нас няма да остане почти никаква печалба".

   Велизар Соколов, юридически представител на Сружението на Издателите на Бизнес Софтуеър, също каза, че едва ли този модел би работил в България.

още за:

Свързани новини

Няма свързани новини.



Коментари   (47)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Durjaven Slujitel On 10.05.2006 11:50:29 отговори + 0 0
V zakona pishe: "njamash pravo da PRITEJAVASH". Ami to togava vseki shte trjabva da bude zatvornik... v sobstvenija si dom ili durjavata da se obgradi s bodliva tel. Maj pone po 1 cd-rche imat ot presidenta do poslednija mangal v taja durjava. Tupaci Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги. 9.05.2006 21:54:09 отговори + 0 0
Благодаря ти за чудесният отговор "WHIPS"!!! Първо не съм на 17 или 19год,а след един месец ще навърша 30години.Живял съм една година в "БЕРЛИН" периода 2001/2002год,така,че много добре знам как живеят там хората в този толкова огромен и космополитен град и за техният стандарт на живот,съзнание,житие и битие.Но ние сме прекалено бедни и още дълги години не можем да стигнем онзи стандарт на живот и мислене,та дори и на заплащане.Аз не знам ти каде живееш София,Пловдив,Варна,но тук в малък град,като "ПАЗАРДЖИК" няма възможност обикновеният хеви-метал или,какъвто и да е фен на екстремната музика да си намери нещо,което тук месните магазинчета никога няма да ти го предоставят.Аз много бих искал да имам всичките албуми в оригинал разбира се на моята любима група "FIELDS OF THE NEPHILIM",но условията на живот от финансова гледна точка не ми го позволяват.Така,че човек в повечето случай би трябвало да прави компромиси,дори и със самият себе си,заради музиката,която обича и най-много уважава.Така,че днес на за повечето от нас обикновените BG-фенове на рок и метал музиката, интернет е едно благоприятно райско кътче от където човек може поне за малко да избяга от гадната и сурова българска действителност. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

whips 9.05.2006 07:38:22 отговори + 0 0
Георги,
Поздравявам те за цигарите и алкохола. Уверявам те АЗ ЗНАМ как се живее в малката провинция. И мога да ти кажа, че там накъдето ти отиваш - аз от там се връщам. Когато бях на твоите години /а те по стила ти на писане определям на 17-19, в което няма нищо лошо/ имах среден доход 100 - 110 лв на месец, повечето от които от родителите ми. Въпреки това ВСЯКА СЕДМИЦА ходех до София и си кУпувах по една касетка от Хел Хорс-а или о.ч.з.-то. Няма оправдание. Който иска - намира начин.
Не защитавам или обвинявам когото и да било. Просто моля да се погледне от всички страни на проблема.
Моя съвет към всички които "нямат пари", "не получават заплата редовно" и др. такива - хванете си живота в ръцете, учете, бачкайте яко, движете се напред и нагоре, а не настрани и назад, станете рич енд феймъс, купете си къстъм Харли, качете мадамата зад вас и газ към Вакен за уикенда.
Това е пътя. Народа е казал: Сърдитко Петко - празна му торбата.
Със здраве.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 9.05.2006 02:18:01 отговори + 0 0
Ami da sprat prodajbata na computri, da sprat prodajbata na cd-r-ove, da sprat prodajbata na slushalki (shtoto po tjah teche piratska musica), da sprat prodajbata na tonkoloni (po sushtata prichina). Da sprat & proizvodstvoto im. D se zabranjat kabelite (shtoto prokarvat piratska musica)& spisanijata & plakatite (poneje njakude moje da ima piratska snimka). Da se epre proizvodstvoto na plastmasa ot kojato se pravjat kutijki v koito stojat piratski diskove. Da zabranjat himikalite & molivite za da ne moje da se izpisvat piratski nadpisite na grupite. Trjabva da se zabrani & hartijata (zaradi mnogo prichini)Vsushtnost da sprat & televizijata, poneje kato gledam, ne moga direktno da plashtam. Da zabranjat hodeneto za riba, poneje ako slusham radio, to pesenta kojato slusham v momenta, moje da e ot piratski disk. Zaduljitelno trjabva da se zabranjat kalendarite, poneje kato gledam njakakva data, se seshtam che shte ima koncert & si spomnjam njakakva pesen na grupata (verojatno si ja peja) - mislja che & tova e edin vid piratstvo. Moje bi ne trjabva da se seshtam za nikakva musija.
Vsushtnost moje da se razreshi VINIL-ut, poneje njama VINILOVI ZAPISVACHKI.

PS. Da se zabranjat & telefonite, poneje melodijkite sa sushto piratski ))

Gospoda upravnici. ****************.
Uvajavame truda na vsichki tvorci, no ne slagajte magareto pred karucata. Naroda e gladen. Ne go pravete & prost. Dostatuchno e che sushtestvuva chalgata, a tova e edin ot nedostatucite na demokracijata ))... Ili e dobre scenirana dictatura, celjashta zaprostjavane ???
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Георги. 8.05.2006 19:41:16 отговори + 0 0
Tи,който си се подписал под-това име "WHIP",уважавам твоето мение и разбира се не го оспорвам ни най-малко!Но лично на теб бих искал да ти кажа,че аз съм млад човек и съм от дълбоката провинция.Аз нямам интернет,а за мобилен телефон не си и помислям.Но когато работя за средна работна заплата от 150лв-(НЕПОЛУЧАВАЙКИ Я РЕДОВНО).Единственото ми удоволствие е музиката и по-точно определени метал стилове и банди,но преди всичко държа да подчертая,че си я осигорявам тази музика от близки и приятели имащи интернет.Така,че за оригинални дискове или касетки и в никакъв случай не смея да си помисля,защото не получавам редовно заплатата си.А всеки,който живее и работи в София знае или поне си има малка представа колко трудно и мъчително се живее в провинцията на днешна България и то по-точно в малките градове. P.S. За алкохол и цигари не копувам и не изпозвам,защото са вредни за моето здраве. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


whip 8.05.2006 14:42:44 отговори + 0 0
Интересно ми е, дали която и да е от любимите ми/ни/ви групи ще си качи чисто новия албум на сайта, просто ей така в знак на почит към феновете и "неравностойното" положение в което се намират? Интересно ми е също, как който и да е фен на тази музика получаващ заплата 180 лв, отделя 20-30 от тях за Интернет, а за диск не? За бирите и цигарите не ми е интересно. За тях знам.
Вярно е казал Happiness in Slavery - робска психика. Робът само знае да мрънка.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Happiness in Slavery 8.05.2006 14:14:51 отговори + 0 0
ХОРА ТУК В БЪЛГАРИЯ ИМАЩИ ОГРОМНА ВЛАСТ И МНОГО ПАРИ СЕ СТРЕМЯТ ДА СМАЧКАТ ДО КРАЙНОСТ,ХОРА,КОЙТО СЛУШАТ И ОБИЧАТ "ХЕВИ-МЕТАЛ" И "ХАРД-РОК" МУЗИКАТА!!! И НАЙСТИНА ТЕ ЩЕ УСПЕЯТ,ЗАЩОТО НИЕ,КАТО ХОРА,НАРОД И НАЦИЯ ВИНАГИ ЩЕ ЖИВЕЕМ С НАШАТА ГЕНЕТИЧНО ЗАЛОЖЕНА НЯКАДЕ ДЪЛБОКО В ДУШИТЕ НИ И СЪЗНАНИЕТО НИ РОБСКА ПСИХИКА,КОЯТО СЯКАШ Е ЧАСТ ОТ НАШЕТО ТЯЛО,ДУХ И ПЛЪТ. ТОВА Е НАШЕТО ЩАСТИЕ. ТОВА Е НАШАТА СЪДБА.TОВА Е НАШЕТО,ЩАСЛИВО И БЕСКРАЙНО ЗЛОВЕЩО-ПРОКЛЯТИЕ!!! "HAPPINESS IN SLAVERY". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Schweda 8.05.2006 13:50:43 отговори + 0 0
Не се продавам за 30 лв. Ако ми ги дадат за оригинален диск, тогава ще им дам мойто копие, ама само него. По 30 лв. на пиратски диск. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mfdhb 8.05.2006 11:19:39 отговори + 0 0
In Flames и CoB ги издава Уизърд Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

piu 8.05.2006 09:39:33 отговори + 0 0
Искам да питам кой у нас издава напр. In Flames, BFMV, Children Of Bodom и мн. др., които нямаше и да сме чували иначе Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 8.05.2006 02:05:58 отговори + 0 0
Ееееее xexexe много си евтин бе.Как може толкова ниско да падаш,че за 30лв да се продаваш?!? ))))) Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Schweda 7.05.2006 19:47:09 отговори + 0 0
Абе п*тки майни, що не хванете убийците на момичетата от Пазарджик, а се занимавате с нелегалната музика. Айде елате у нас да ви видя как ще ми вземете музиката, мама ви д*ба, ако ми дадете 30 лв. за оригинален диск може и да ви я дам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 7.05.2006 12:17:58 отговори + 0 0
taka e mamka mu,teq durjavnici sa absoliutni ********,ne e normalno pri takiva ceni na cd-ta da presledvat potrebitelite!!!da vzemat da opravqt durjavata i da po4nem da jiveem normalno i 6te vidqt togava kak vsi4ki 6te si kupuvame originalni cd-ta 6toto 6e mojem da si go pozvolim,az sum meloman i predpo4itam originakniq nositel,ma kato ne moga da si go pozvolq kvo da pravq,da ne slu6am muzika li?!?!? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ехо от Прованса ! 7.05.2006 01:03:44 отговори + 0 0
Aз лично работя за месечна заплата от 150лв.Млад човек съм,но не ми дават редовно заплатата,а работата е много и тежка.Обичам "Хеви-Метала",но нямам пари нито за дискове,нито за DVD-та,а за концерти до София или други по-големи градове и дума не може да става.Хора повярвайте ми много трудно се живее днес в провинцията,а още повече без и пари. ( Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Erne100 Che 6.05.2006 23:24:28 отговори + 0 0
Заплатите на запад са със среден номинал 1500-5000, номиналът на 1 оригинално ЦД е 10-20. Номиналът на заплатите у нас средно са 200-700 а номиналът на оригиналното ЦД е 12-30. Еми, дето се вика, НЯМА ДА ПЛАТИМ! Венсеремос, бастардос! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


fuckin' PUNKS 6.05.2006 20:10:39 отговори + 0 0
Da jivee piratstvoto!
Da jivee Azis!
Chetete "Az, Azis"... i Bibliqta!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.05.2006 18:33:35 отговори + 0 0
Oт George.По-доло написаното е от мен.До сп:ПРО-РОК !!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

До сп: ПРО-РОК от 6.05.2006 18:31:15 отговори + 0 0
На мен все пак ще ми е много интересно какво ли е мнението на хората създали това списание "ПРО-РОК",относно това,което става и се пише.Много бих искал да прочета мнениеята на всички ,който работят в това списание.Както на гн:SATYR така и на останалите от сп:"ПРО-РОК"! Но най-вече бих искал тук да прочета мнението на гн:"Найден Колчев" и компания. Дори бих искал ако може в следващият брой на списанието да посветят по-подробна тема относно този случай.Но все пак какво ли мисли например,като музикат,текстописец и основател на поне 2-3 култови български банди човек,като Стефан "Stiff" Йорданов.Ето аз например не работя никаде нямам пари,но с огромно удоволствие бих си свалил целият албум на "REDRUM".Аз живея и дълбиката провинция и нямам възможност да получавам заплата от 200лв:,а хората работещи в "прованса" взимат най-много до 150 или 180лв: Така,че,като фен на готик,пънк,индъстриъл и дарк-уейв музиката аз просто нямам друг шанс освен да си тегля от мрежата.P.S. МНОГО БИХ ИСКАЛ ДА ИМАМ В ЛИЧНАТА СИ ФОНОТЕКА ПОСЛЕДНИТЕ ДВА АЛБУМА НА МОЙТЕ ТОТАЛНИ ЛЮБИМЦИ-"FIELDS OF THE NEPHILIM". Но като няма пари или собствениците на,който работя не ми плащат,то аз просто нямам друг избор освен чрез интернет! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

digimortal 6.05.2006 16:49:30 отговори + 0 0
Нека ми дойдат на гости,чакам ги с отворени обятия Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Mrazek 6.05.2006 16:33:07 отговори + 0 0
Колкото и да се нагрухтят "мейджър компаниите" пак ще им е малко.... Не съм привърженик на пиратските mp3, но те са спасението за метъл ъндърграунда.... Както каза човекът по-долу: само така можем да чуем за някоя чилийска или бразилска банда.... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Satyr 6.05.2006 15:44:08 отговори + 0 0
Оригинални дискове на Fields of the Nephilim можеш да си купиш от нашия онлайн магазин - тук :-)
И недей ползва ника satyr - той е запазен за мен ;-)
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

**** 6.05.2006 15:13:43 отговори + 0 0
tva e mnoo hubavo :>
ama sto zaka4ate obiknovenite hora:<, q zemete pipnete toq deto prodava dostypa do arenata za "samo" 5lv na sms.
a ina4e na linux sym a tam vsi4ko e free :>
ve4e i oficialen iso standart im priznaha na vsi4ki produkti. piratski software phuu, ne mi e pritrqbval.
oba4e are nqkoj da mi kaje ot kade moga da si namerq originalen album na Field of Nephylim a?
kajete i ste si go kupq, no do togava god bless eMule
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Коцето 6.05.2006 15:05:42 отговори + 0 0
"методите за разплащане били такива, че "голяма част от сумата остава в мобилните оператори и за нас няма да остане почти никаква печалба". "
Значи от творчеството на даден Артист, могат да се гушат разни мобилни оператори, измислени асоциации, за артиста да не остава почти нищо и това да не пречи. Но ако Аз си сваля някоя бразилска банда от нета, това разказва играта на родния шоубизнес. Къде е логиката!?! Като са толкова загрижени тея тъпаци, да се заемат с разплащателните методи, а не с "вредители" като мен. Ясно е, че никога няма да си поръчам диск на някоя чилийска банда (примерно), без да си я сваля (на мп3 естествено), чуя и харесам преди това.
Да живее бабаитлъка на куките!!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.05.2006 13:42:23 отговори + 0 0
@ Boodom Children - съгласна съм с теб! Освен това негласно самите лицензианти се договарят с производителите на пиратски дискове за 50 на 50! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.05.2006 11:07:18 отговори + 0 0
Айди де изпозаловиха всички мафиотски босове и мутри та са тръгнали да затварят сайтове > Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 6.05.2006 10:49:09 отговори + 0 0
Както винаги - нещо не можело да стане в БГ! Ами нали сте професионалисти, бе! Дето го казват - Do IT!Като не можете - занимавайте се с нещо друго!? А хората не са взимали пари!
Армутлиева - ходи си при мъжа!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Boodom Children 6.05.2006 10:48:58 отговори + 0 0
Tezi koito darzat pravata prosto ne vnasiat opredeleni grupi ili gi vnasiat no na 100% pecalba.Otgore na vsicko te se samopiratstvat.Tova go znam zastoto sam rabotil v niakolko muzikalni firmi v Bulgaria.Monopolizam iskat da vavedat.Tova e kakto kino Arena zaradi koeto zatvoriha pocti vsicki kina v centara na Sofia.Hem se samopiratstvat hem se praviat na nevini.Kolkoto do balgarskata muzika v Arenata pone az ne sam vizdal balgarski grupi.Koto ce li imame mnogo golemi novi grupi-samo nekvi ligavi popceta D2,Safo,Te,Mastilo,Karizma,Kaffe calgicka i golemite ni zvezdi Slavi i Azis.Grupi kato ER-MALAK,AHAT,FSB i dr siakas ne sastestvuvat.Gnusno e goliam komers i maznia.Dobrece idvat tolkova mnogo metal grupi i se ima MONSTERS OF ROCK da sa zivi i zdravi organizatorite na vsicki metal koncerti.Imame mnogo dobri metal i rock grupi no te sa v undergraunda i gi obviniavat ce sa marzelivi,oplakvat se i ne rabotiat.Naprotiv.Samo O Sipka ne moze vapreki ce dobrece sa te.Zasto niakoia "goliama" muzikalna kompania ne podkrepi niakoia BG metal grupa.Niamalo da se prodavat i niamalo da imat pecalba.Drug pat.Otvrat.Vinagi precakvat metal bandite s vsicko i s dogovorite dori.Zasto ne precakat naprimer D2,Safo,Te,Slavi ili lubimeca na naroda Azis.Komers,maznia i nasite deca se izrastat s Azis,Slavi i ucilistni diskoteki v petak v Planeta v centara.Tam se im pee obraten i te se podrazavat na nego i se go bogotvoriat.Ne sam niakakav izkofial starec a sam na 25 godini i napravo sam otvraten ot tova s koeto ziveem-CALGAAA.Kolko e iako. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

yeah 6.05.2006 10:06:56 отговори + 0 0
Хаха,cool,много им се кефя на Арената как са реагирали,в детайлите на торента няма нито едно потребителско име!!!Евалата колепета!!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

alexander apostolov 6.05.2006 09:27:55 отговори + 0 0
OBI4AM RODINATA
MRAZIA DURJAVATA
MRAZIA VLASTTA
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

kasabira 5.05.2006 23:21:43 отговори + 0 0
евала станислава, само така армутлиева
""ниското качество на българската музика" - ширещото се пиратство"
браво бре, аз съм виновен, че сульо и пульо не може да пее и свири
хора, простете, че създадохме толкова некадърни "музиканти"))
ебати и простотията))
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


haker-traker 5.05.2006 23:09:08 отговори + 0 0
ibreeeee....basi tapacite xexexexe ami 6to ne zatvorat togava Arenata?a?mi ko tolko ima o6te 20 dr trakera.o tqh zatvorete.mi 6te si darpame ot van6ni ...ima si programki za taa rabota....BEZPLATNI 6toto sa ni po na dalavera..a gospodata ot MMMMM BOB..dali v tehnite domove nqma nqkoi dr nelicenzirano cd?a? te nqmat li deca i internet?a gospoda? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

weryghk 5.05.2006 23:08:12 отговори + 0 0
pedalska rabota
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

bruced 5.05.2006 22:51:54 отговори + 0 0
"ha takaaa,nai nakraq i nie 6te po4nem da si kupuvame diskove,da vidim kak e sq,cql svqt si kupuva muzika,nie pak sme nai golemite tarikati!!! "

като човек живял в три западни държави мога да потвърдя че и там през последните 10 години всички които могат да ползват PC независимо от възраст и занятие въобще даже и не си помислят да купуват дискове след като имаше napster, audiogalaxy, kazaa и т.н

истината е че от въпросните дискове за музикантите отиват сигурно под 1 долар - сериозните музиканти печелят от концерти, уроци и т.н. единствените които продават достатъчно за да забогатеят са комерсиалните изпълнители като J Lo, чиито права аз обещавам да не нарушавам...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

az 5.05.2006 22:41:09 отговори + 0 0
a we kvi sa tiq gluposti we!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:)) 5.05.2006 22:36:25 отговори + 0 0
нещото което забелязах одеве след като писах тука е че в арена сега не пише нито кой е качил дадено нещо и кой го сиийдва и сваля от никъде не моеш да земеш пълното ИП на даден юзер така че F*ck Offff НСБОБ ! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Grosskopf 5.05.2006 22:02:36 отговори + 0 0
Хах, тръгнали арести да правят)) Колко регистрирани има в арената - 100, 200, 500 хиляди... Спрете тракерите и тогава направете удара. А това, че се пилее излишна енергия за нищо едва ли е нужно да го коментираме, ако не мога да си сваля някой албум - няма да си го купя. Тия, които ми харесват си ги взимам. Макар и не редовно. А и не сме Китай, за да забраним интернета. Ако усилията са съсредоточени в далеч "по-доходоносни" начинания, то и ползите за бюджета ще са доста по-големи. А че по "цял свят" купували дискове....))) то те сички рилийз групи са български, шъ знайш))
Поздрави
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Quark 5.05.2006 21:28:28 отговори + 0 0
Принципно нямям нищо против да дам седем лева за някой наскоро излязъл албум на касета.Но мамка му случвало ми се е да търся песен от саундтрака на филм, излязъл през 1995.Еми извенете ме.На 16 съм и още не мога да ползвам кредитна карта, за да купувам по E-bay.А и както много хора преди мен казаха, не това е основният проблем на българина! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

gruh 5.05.2006 21:11:01 отговори + 0 0
ae tiq da hoat sa **** pisnalo mi e da gi gledam kak mi se praat na geroi hvanali tam trima uploaderi i vijte ni kolko sme veliki...veliki ama drujki sho ne zemat da svurshat malko polezna raota kat naprimer da priberat nekoi deto razprostranqva narkotici opa chakai be zabravih che jiveq v Bg i nemoje da stane tva shoto vij li "me gi znaem koi sa tiq" kakto i da e mainata im na tiq bokluci .!.

"ha takaaa,nai nakraq i nie 6te po4nem da si kupuvame diskove,da vidim kak e sq,cql svqt si kupuva muzika,nie pak sme nai golemite tarikati!!! "

ti puk kvo mi bleshtolevish gluposi be ae ela raboti za 300lv na mesec da te vidq kak she gi kupuvash,ne che imam neshto protiv muzikata da e na originalno cd kogato moga si e kupuvam ama tva ne staa seki mesec....za sajelenie....ae peace out m/
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

:)) 5.05.2006 20:20:53 отговори + 0 0
Тва е България ?! Всеки ден се трепат и колят по улиците мангали изнасилват малки момичета и виновни НЯМА или ако има са задържани за 23ч. а те тръгнали да затварят някъв торент сайт ?! нарушавали авторските права - съгласен ама в Арена е забранено качването на БГ музика което е един голям + . Както каза пича малко преди мене как да там 50 лева за ДВД като наште зимат общо 500 ?! Ако има некой не разбрал и не чул в България има 2 неща - 1.Скапани политици и 2.Роботизиран народ подчиняващ се на ЦИГАНИЯТА това мили хора накратко е БЪлгария.А най смешното е как Колев е казал думата сийд или ъплоуд МАЙКО КАДЕ ЖИВЕЕМ ?! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

scat 5.05.2006 20:16:56 отговори + 0 0
Анонимен - 2006-05-05 18:31:51
ha takaaa,nai nakraq i nie 6te po4nem da si kupuvame diskove,da vidim kak e sq,cql svqt si kupuva muzika,nie pak sme nai golemite tarikati!!!-abe ei...az kato rabotq za 350lv kak da otdelqm po 50-60lv na mesec za originalno cd be..pisna mi ot taq shibana darjava i ot takiva deto mislqt kato teb..radvam se 4e lqtoto se maham i NIKOGA nqma da se vyrna tyk..kakto si4kite mi poznati!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


BG-REALITY: 5.05.2006 19:50:09 отговори + 0 0
В БЪЛГАРИЯ НИКОЙ НЕ ПРАВИ ВЕЧЕ ПОП ИЛИ РОК МУЗИКА РЕАЛНО НА 100% ПРОСТО ЗАЩОТО НЯМА ТАКИВА ИЛИ ТЕ СА САМО ЕДНА МНОГО МАЙКА И КРАЙНО ПРИМИТИВНА ПРОСЛОЙКА ОТ ХОРА.ИСТИНАТА Е,ЧЕ НЯКОЙ ИСКА ХОРАТА ДА СПРАТ ДА СЛУШАТ МУЗИКА И ДА ЗАТЪПЯВАТ(ОПРОСТЯВАТ) СЪС ВСЕКИ ИЗМИНАЛ ДЕН.ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ДНЕШНАТА АНТИ-КУЛТУРА ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ ДИКТУВА ОТ "BG-ЧАЛГАТА"/"ТV-PLANETA" И "PAYNER" И ТОВА Е ПОВЕЧЕ ОТ ФАКТ.ЗА СЪЖАЛЕНИЕ БЪЛГАРСКИЯТ ХЕВИ И ХАРД РОК ФЕН НЯМА НИКАКЪВ ШАНС ДА ОЦЕЛЕЕ И ТОЙ РАНО ИЛИ КЪСНО ЩЕ БЪДЕ ЛИШЕН ОТ МУЗИКАТА И ГРУПИТЕ,КОЙТО НАЙ-МНОГО ОБИЧА И ХАРЕСВА.НА ТОВА МУ СЕ ВИКА ТОТАЛЕН ГЕНОЦИД.ЕТО ЕДНА ОТ МНОГОТО ПРИЧИНИ МЛАДИТЕ ХОРА ДА НАПУСКАТ МАСОВО БЪЛГАРИЯ,ЗАЩОТО ТУК НЕ ИМ СЕ ОСИГУРЯВА НОРМАЛЕН И ЦИВИЛИЗОВАН НАЧИН НА ЖИВОТ,ТАКЪВ КАКЪВТО ИМА В ЗАПАДНА ЕВРОПА,НО НА КОЙ МУ ПУКА ЗА ВСИЧКО ТОВА!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Коцето 5.05.2006 19:19:09 отговори + 0 0
"обясни "ниското качество на българската музика" с ширещото се пиратство"

Ама разбира се. Какво друго може да и пречи на българската музика ако не пиратщинат?!?
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Хаха 5.05.2006 19:08:34 отговори + 0 0
Борба с интернет не може да има!!! На някого Арената пречи, затова са я бомбили ченгетата! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

nenad 5.05.2006 19:08:15 отговори + 0 0
mrasni gadove pusnete hakerite na mira
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Пират 5.05.2006 18:52:51 отговори + 0 0
България: средна заплата 150 евро - 1 DVD 15 евро = 10%
Европа: средна заплата 1500 евро - 1 DVD 15 евро = 1%

Истината е някъде там...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 5.05.2006 18:48:26 отговори + 0 0
be to da e samo muzika,ebati daite pari i she si kupuvam licenzirani igri,programi i muzika Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 5.05.2006 18:31:51 отговори + 0 0
ha takaaa,nai nakraq i nie 6te po4nem da si kupuvame diskove,da vidim kak e sq,cql svqt si kupuva muzika,nie pak sme nai golemite tarikati!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".