Lars Ulrich предлага услуги за евентуален DEEP PURPLE Mk III реюниън

5 яну 2009, 23:34 ч. 415 / 4 36
пред./следв.
Барабанистът на METALLICA Lars Ulrich е предложил услугите си при евентуален реюниън на Mk III състава на DEEP PURPLE. Наскоро зелена светлина за подобно събиране са дали David Coverdale, Glenn Hughes и Jon Lord, като те са се свързали и с китариста Ritchie Blackmore. Евентуален проблем би могло да бъде участието на ударника Ian Paice, който е в настоящия състав на DEEP PURPLE. Тук на помощ се притича Ulrich, който е имал щастието да гледа първия концерт на Mk III състава на рок динозаврите през 1973 г. в датската столица Копенхаген.


Коментари   (36)

Име или псевдоним:


Коментар (на кирилица):


Satyr 6.01.2009 23:13:53 отговори + 0 0
http://www.katehizis.com/news/shNews.php?id=9976 Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 6.01.2009 20:27:29 отговори + 0 0
Няма проблем :-)
Доколко е истина - само времето ще покаже.
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

прф. Вучкуф 6.01.2009 20:19:05 отговори + 0 0
Ларс сигурно се изживява като негър-албинос. Мисли се за Били Кобам с бяла кожа и грозна прическа. Ма то човек като направи повечко кинти (особено ако преди това е бил гащник) направо се самозабравя. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 20:15:27 отговори + 0 0
Satyr - 2009-01-06 18:38:20, извинявам се тогава. Дано този път да е истина. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Odin 6.01.2009 19:44:44 отговори + 0 0
Здравейте Dave Mustaine и Jason Newsted. Свиря на китара и пея в една квартална групичка с много тъпо име - Hellrider. Много кавъри свирим. Намерете си един барабанист и аз ще дойда с вас да правим Metallica 2, щото съм голям фен, ама се затруднявам със свиренето на бавни песни, щото съм дървар и слушам праволинейни невски траш групи. Работата с Ларс е същата Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


az 6.01.2009 19:09:01 отговори + 0 0
а вие изобвщо сещате ли се че Ларс тея песни на Диип ги е сивирил сигурно повече пъти от своите , не са чак толкова уникални че да не може да ги свири слезте малко на земята Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Satyr 6.01.2009 18:38:20 отговори + 0 0
Не :-)

In separate interviews for February edition of Classic Rock magazine (issue No.128), David Coverdale (vocals), Glenn Hughes (bass, vocals) and Jon Lord (keyboards) have all intimated they would be up for playing together again, and all parties have recently been in contact with Ritchie Blackmore (guitar).
.....
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 18:35:14 отговори + 0 0
Lars Ulrich може да е дал подобно предложение при евентуален реюниън на М3, но останалото са измишльотини. Я пак си проверете източниците и виждте дали не става въпрос за категорично опроверган слух отпреди 2-3 години? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 17:31:09 отговори + 0 0
Idiot хамет прави по-добра МУЗИКА от блекмор,иначе виртуоз наистина не е за разлика от блекмор,ама както казах това е музика а не спорт. толкова. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Ivan 6.01.2009 17:19:44 отговори + 0 0
Бе не че съм фен на Lars но такива и толкова силни изказвания за възможностите някой...
И преди съм казвал нещо подобно и сега ще повторя:
Това че n-на брой хора които се мъчат да направят нещо на даден инструмент или в дадена област не им помага да станат по-добри плюейки по другите.Показва само едно-ЧЕ НЕ СА ДОБРИ В СЪЩНОСТ!
А по повод този ре-юниън-едва ли това ще се случи!
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


mitaka 6.01.2009 17:11:09 отговори + 0 0
Са вместо да се спори колко е кадърен Ларс, дайте да отваряме шампанското-Ричи май ще хване един бял Fender Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Idiot 6.01.2009 17:07:34 отговори + 0 0
Мда, бе по-нагло ще е ако ненадминатия китарен виртуож Хамет поиска мястото на Блекмор, а Хетфилд, с неговия техничен глас да поиска беквокалите на Хюз, хахах! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

SprostranoVV 6.01.2009 15:42:40 отговори + 0 0
Шега е, да. Както и по-голямата част от музиката на Металика. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 15:12:55 отговори + 0 0
хаха,тва е шибания ларс улрих, барабаниста на най-голямата метъл група във вселената, няма нужда да е виртуоз за да свири в неква рокендрол банда, да не говорим че тва е 100% шега от страна на улрих ако наистина е казал това нещо де... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 13:49:38 отговори + 0 0
Това някакъв слух ли е ? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Анонимен 6.01.2009 13:22:52 отговори + 0 0
за да предложиш такова нещо трябва да си по-добър от оригиналния барабанист
един вид - ако той не може - ето ме мен виртуозът, аз ще ви свиря
да, ама не
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pe60ПЪРПЪЛЪ 6.01.2009 13:01:09 отговори + 0 0
Да де, ма в новината четем че си е предложил услугите на заместник на Пейс, т.е. - на барабанист (не на композитор, готвач или жиголо). Да си кове в албумите на Миталика колкото си иска, за там си е ОК, но да свири партиите на Пейс... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 12:49:38 отговори + 0 0
музиката не е спорт бе, ларс прави музика, не се опитва да да свири бързо/технично, я вземете чуйте някой албум на металика и тогава давайте мнение,най-добре justice-a или S&M Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Pe60ПЪРПЪЛЪ 6.01.2009 12:37:35 отговори + 0 0
Нито тогава, нито сега Ларс би могъл да се справи с партиите му. Не бъркайте любовта си към една група с техническите способности на свирещите в нея. Аз много харесвам Бийтълс, начи ли ся че требе да предложа Ринго Стар да иде да свири в Ръш? Ларс има доста интересни отсвирвания в по-бавните и среднотемпови песни на Металика. Ама не мога да си го представя как ще звучи в Спийд Кинг, слушайки селските му тактове в спийдаджийските песни на собствената му група. По-добре да се види колко струва и да си предложи услугите на другите му любимци - Венъм. За там е тамам. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Анонимен 6.01.2009 12:24:33 отговори + 0 0
Блекмор със сигурност ще откаже, иначе Пейс е бил голям барабанист тогава, ама всеки посредствен барабанист ще се справи с тия му партии, камо ли Ларс (когото и да не харесвам си е добър). Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


ЛОМБАРДО 6.01.2009 11:57:40 отговори + 0 0
Ако се заслушате в партиите на Ларс,на концерта на Металика в София,ще разберете-ЗАЩО НЕ ТРЯБВА ДА СВИРИ!!! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

ivo papazov 6.01.2009 11:43:14 отговори + 0 0
как през 70-те да е нямало кадърни барабанисти ..ами cozy??? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Metallica fan 6.01.2009 11:14:15 отговори + 0 0
Kак не ви е срам?! Ларс Улрих е не просто страхотен бараранист, но той е също така композитор и изобщо лидер на групата заедно с Джеймс. Със сигурност има по-добри техничари от него, но защо забравяте, че музиката не е някаква механика. Очаквам да се извините на Ларс Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

метала 6.01.2009 10:34:51 отговори + 0 0
е това ме разби!!!ще бъде много интересно да видим всички тези хора заедно,особено Ковърдейл и Лорд па и Пейс да се появи направо сме си в 70те,а Ларс им е стар фен,обаче според мене този човек не може да свири с амплитуди,а и не си спомням някъде с ръце да е изсвирил редко тремоло,въобще в неговото свирене се редуват силни и много слаби изпълнения.както беше казал Дейв Ломбардо:"не знам защо но когато се замисля за велики барабанисти не се сещам никога за Ларс". Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Odin 6.01.2009 10:16:18 отговори + 0 0
Те тва е бахти злото джудже. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Stavrogin 6.01.2009 10:08:41 отговори + 0 0
Да, в срвнение с партиите на Йън, всички барабанисти от 70-те /с изклучение на Палмър/, а и не само, изглеждат клети!Не е чудно че Ларс като е видял Пейс решил да стане барабанист, ма аз ако го бях видял по-скоро щях да се откажа, щото тая работа посредственост не търпи! Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Варна 6.01.2009 09:54:08 отговори + 0 0
Хаххаа-тоя как ще изсвири партиите на Йън Пейс?? Още една мъка, наречена Deep Purple... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Мъстейн 6.01.2009 09:45:54 отговори + 0 0
А през това време, за Death Magnetic World Tour 2009, зад касите на Metallica ще седи Пейс Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Glam Fan 6.01.2009 09:40:47 отговори + 0 0
УЖАС!!!! Не стига един тормоз с това име, ами и втори... Единственото по-лошо нещо, което мога да си представя е дрийм тиийм от чалгари... Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

introduce 6.01.2009 09:32:39 отговори + 0 0
AgonicFront, силно те подкрепям )

не мога да го разбера това лайно Ларс - сраЛ... де се вре дето не му е работата... то толкова некадърно вече, че нямам думи.. ако почне да свири със тези велики музиканти, пак ше се мъчи да прави "оригинални" неща, тоест да се "изявява" там дето не трябва )

можете да си цъкнете и няколко балади, които Металика свирят на живо и да чуете Лайното Ларс как свири балада =)) БУУУМ ,ПРАААС, ДАААН... сигурно си мисли, че свири and justice for all... ужас.. толкоз некадърен барабанист не съм виждал...
Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


Yanni 6.01.2009 09:22:39 отговори + 0 0
Крайно любопитен съм да гледам тази формация на живо! Дано стане наистина, въпреки че с Ian Paise ще е 100% автентичен Mk3. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Claudio Casapa 6.01.2009 09:16:43 отговори + 0 0
Лес Мизераблю Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

AgonicFront 6.01.2009 07:45:44 отговори + 0 0
Да се беше научил да свири първом. Клет смешник. Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Instigator 6.01.2009 02:18:24 отговори + 0 0
Хубаво е да имаме мечти, но...wake up Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

Blackiel 6.01.2009 00:56:37 отговори + 0 0
Ето ТОВА ще е култ All I heaaaaar is BUUUUUURN Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.


wolf 6.01.2009 00:24:29 отговори + 0 0
Тоя пък къде се вре? Този коментар има твърде много негативни оценки. Натиснете тук, за да го видите.

▲ Горе

WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.

Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.

WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.

ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".