Тема с продължение: Кирил Маричков с изявление по въпросите за "Музикаутор"
Често влизам във вашия сайт и с удоволствие чета разнообразните материали за концерти и нови CD-та на различни рок-групи. Приятно ми е да го правя защото това е сайтът за музиката, която обичам, а и рецензиите обикновено са обективни и компетентни. Ето защо останах много учуден и силно разочарован от грозната дискусия, която се е развихрила по повод пресконференцията на "Музикаутор" - българското дружество за колективно управление на авторските права.
Вярно е, че вие в интерес на истината сте длъжни да дадете думата и на другата страна, но за съжаление по този начин толкова много сте се отдалечили от истината и сте дали възможност във форума на скрити от анонимността хора да избълват такива противни и гнусни лъжи, че като ги прочетох наистина ми стана лошо и ми се доповръща.
Първата ми реакция беше да не обърна внимание на помията, която се е изляла върху мен и колегите ми от Управителния съвет на дружеството - все доказани и авторитетни личности в нашия културен живот. Веднага се сетих за нещо казано от великия английски писател Бърнард Шоу по подобен повод: "Човек не трябва да се бори с прасе. Първо - защото ще се изцапа. И второ - защото на прасето това му харесва."
После обаче се размислих и реших, че не мога да оставя всичко това без коментар защото: Първо - мисля, че огромната част от хората посещаващи вашия сайт не са прасета и трябва да са наясно кой и как ощетява авторите, които много често са членове на тяхните любими групи. И второ - Общото събрание на авторите ме е избрало, заедно с още 16 души в Управителния съвет на "Музикаутор", за да защитавам техните интереси и аз не трябва да бягам от тези си задължения.
И така:
- "Музикаутор" защитава правата на АВТОРИТЕ, а не на изпълнителите. Правата на изпълнителите се защитават от друго дружество, на което също съм член като изпълнител и то се нарича "Профон". Така че по повод концертите на Лили Иванова мога да кажа - Браво на нея, че успя да напълни два пъти зала №1 на НДК, за което получи един твърде висок и напълно заслужен хонорар. И не тя, а организаторите на концерта трябва да заплатят 5 процента от прихода от билети на авторите на нейните песни, а не да си ги приберат в джоба. Такъв е законът. Ето защо фразата "Лили Иванова да плаща на Лили Иванова" звучи весело, но не е вярна, защото Лили Иванова не е написала нито една песен. Песните й са написани от Тончо Русев, Александър Кипров, Асен Гаргов, Митко Щерев и др.
Както може да се убедите нито един от тях не е в Управителния съвет на "Музикаутор". Нещо повече - Митко Щерев в писмена форма е забранил на Лили да изпълнява на концерти неговите песни, защото никога не получава полагащите му се за това авторски права.
- За ваше сведение възнагражденията за авторски права от концерти, които във всички държави са процент от бруто прихода от продадените билети, са както следва:
Италия - дружеството SIAE - 10 процента от прихода.Мога да продължа още дълго, за да се убедите, че почти всички дружества имат по- високи проценти от българското. Единственото с по-нисък процент е английското дружество PRS, което начислява 3 процента от поп и рок музика и 4.8 процента от класическа музика. НО! Това се прави, ако договорът за съответния концерт е направен ПРЕДИ изнасянето му. Ако е направен след това, процентът се удвоява т.е. става 6 процента. Ето защо нашите организатори на концерти, които не са си платили до сега, според английските правила ще трябва да заплатят 6 процента, а не 5 процента, както е според тарифата на "Музикаутор". И още, защото нещо се говори за лапане и алчност. Къде отиват парите на авторите след като те не си ги получават? Отговорът на този въпрос е: В ДЖОБОВЕТЕ НА ОРГАНИЗАТОРИТЕ НА КОНЦЕРТИ!
Франция - дружеството SACEM - 10 процента от прихода.
Испания - дружеството SGAE - 10 процента от прихода.
Литва - дружеството LATGA - 7 процента от прихода.
Румъния - дружеството UCMR-ADA - 8,5 процента от прихода.
- Както може би вече разбрахте големите рок групи, изнасяли концерти у нас са си получили парите като изпълнители, но не са си получили възнагражденията като АВТОРИ. Вярно е, че повечето групи сами пишат песните си, но не всички членове на групата пишат. Някой от групата пише повече песни, някой по-малко, а някой въобще не пише. Има и такива, които са бивши членове на съответната група, но са написали част от песните в нейния репертоар. Те също трябва да си получат възнагражденията. James Hetfield от METALLICA и Paul Stanley от KISS са написали най-много песни за своите групи и съответно трябва да получат по-голям дял от възнагражденията за авторски права. Но какво става в действителност! Те си получават хонорарите като изпълнители според договора, връщат се в Щатите и си търсят хонорарите като АВТОРИ от тяхното дружество ASCAP. Но тези хонорари ги няма. Тогава в "Музикаутор" започват да валят сърдити мейли от ASCAP, в стил "защо не ни събирате парите!", тъй като "Музикаутор" освен, че трябва да защитава правата на повече от 2000 български автори има задължението да защитава правата и на над два милиона чужди автори, членове на всички тези сродни дружества.
- На годишното Общо събрание на "Музикаутор" се решава от всички присъстващи автори каква да бъде издръжката на дружеството, за какво да се използва тя (фонд работна заплата, фонд развитие на дружеството, социален фонд). Там се избира и един път на три години Управителен съвет и Контролна комисия. Вярно е, че решението на Общото събрание е процента за издръжка да достига 25 процента, но така е в почти всички дружества по света. Това означава, че авторите доброволно се отказват и предоставят 25 процента от своите авторски права в полза на дружеството. Това правят всички автори, включително и членовете на Управителния съвет.
- Членовете на Управителния съвет не са на щат към дружеството и получават единствено заседателни пари, които възлизат на между 20 процента и 30 процента от минималната работна заплата в България. Тъй като тя е 240 лева, това означава, че един член на УС получава между 48 и 72 лева на месец. Това е цялото "лапане". Би било твърде жалко ако си мислите, че някой от УС разчита на тези пари за да живее.
- Щатът не само, че не е раздут, а напротив - не достигат хора. С концертите например, се занимава едно единствено момиче, което по цял ден си вади очите пред един компютър, не само за да разпределя авторскитете права от концертите, но и за да следи къде се провеждат концерти, какви са плейлистите на тези концерти, кой е организаторът, какви са цените на билетите, колко продадени билети има, кои са спонсорите и т. н., и т. н. А разпределението на парите между различните автори става със специализиран софтуер, който с абсолютна точност прави това за три-четири работни дни. Този софтуер струва 38 000 евро и е закупен със средствата от фонд "Развитие". Ако гореоплакващите се организатори на концерти си плащаха авторските права, щяха да знаят това. И те според мен го знаят много добре но по им изнася да говорят обратното.
Разпечатал съм един мейл с кореспонденцията между английското дружество PRS и "Музикаутор", който предоставям на момчетата от "Metal Katehizis", за да видят и те с какви проблеми се сблъсква, както "Музикаутор", така и PRS на територията на нашата татковина. Мейлът съдържа конфиденциална информация и не може да бъде качен в сайта.
- Казах вече, че издръжката на дружеството може да достигне 25 процента , но не казах, че винаги достига този процент. Ако гореоплакващите се организатори на концерти си бяха платили авторските права за поне един голям концерт, щяха да знаят, че процента може да бъде намален на 15 процента по желание на дружеството, в което членуват авторите от съответната група. Така стана с групата DEPCHE MODE, които са членове на PRS. В този случай "Музикаутор" си удържа 15 процента за своята издръжка, а останалите пари преведе в PRS, разпределени между авторите на песните (в случая главно Martin Gore). Тук е мястото да добавя, че освен "Sofia Music Enterprises" (Организатори на концерта на DEPCHE MODE) има и други, които добросъвестно си плащат авторските права и между тях е г-н Цонко Цонев - кмета на Каварна. Съжалявам, че на пресконференцията е било пропуснато да се спомене това.
- Тъй като един от гореоплакващите се твърди, че може да си плати на авторите директно в чуждестранните дружества - американското ASCAP, английското PRS или германското GEMA, мога да кажа че му пожелавам успех, макар да знам, че това няма да се получи, защото всички тези дружества имат договори с "Музикаутор" да ги представлява на територията на България. Скоро на Управителния съвет на "Музикаутор" гостува представител на GEMA и ние го попитахме може ли български промоутър да си плати за концерт, изнесен в България, директно в GEMA. Неговият отговор беше, че макар на теория това да е възможно, на практика не може да стане, защото: Първо - GEMA са упълномощили "Музикаутор" да върши тази работа. Второ - GEMA няма никакви данни за тези концерти, а "Музикаутор" има. И трето - ако все пак се стигне до това, на промоутъра ще му излезе по-скъпо.
Накрая искам да кажа, че особено грозно ми прозвуча изявлението "няма да храня недоказани български музиканти". Изглежда се имаше пред вид фонда на "Музикаутор" за социално подпомагане, който един път в годината, по Коледа раздава с решение на УС по 200 лв. на възрастни, пенсионирани и доста често болни и много бедни автори. Много бедни, отчасти и поради причината, че дълги години са били ощетявани от андрешковци, които редовно са си прибирали в джоба това, което е трябвало да изплатят на авторите.
Аз излизам тук със собственото си име, а не анонимно и ви призовавам да застанете на страната на справедливостта. Да не бъдете повече на страната на андрешковците, които си прибират това, което се полага на други. Да не се солидаризирате с КРАДЕЦЪТ, КОЙТО КРЕЩИ "ДРЪЖТЕ КРАДЕЦА".
Анонимен
28.07.2010 18:08:12
отговори
+ 0 – 0
ок, ако приемем всичко за чиста монета, много ми е интересно как точно момичето което се занимава с това уточнява изсвирените парчета? Практиката често показва че планирания сетлист не отговаря на това което си спомнят фенове, което не отговаря и на разпечатания за музикантите сетлист. Щото примерно решили да разменят парчетата или да вкарат на бис някое непланирано но много обичано от публиката, или да заменят някое планирано с друго и т.н...как аджеба това момиче в музикаутор има най-адекватния сетлист след като дори и медиите понякога го бъркат?
А разбира се объркания сетлист ощетява някого - примерно вместо песента написана от X, групата свири песен писана от Y, значи X взема парите които се полагат на Y...ужас!
Анонимен
29.04.2010 13:48:28
отговори
+ 0 – 0
[QUOTE]"Чекем г-н Маричков да каже дали Щурците са платили на Бийтълз за всички техни кавъри."[QUOTE]
Щурците са ми най-симпатични от БГ "Динозаврите", а що се отнася до плагиатство - те са взаимствали на 90% от Status Quo, от битълс са взели само името.
Янакиев
6.05.2009 02:18:30
отговори
+ 0 – 0
"Щатът не само, че не е раздут, а напротив - не достигат хора. С концертите например, се занимава едно единствено момиче, което по цял ден си вади очите пред един компютър, не само за да разпределя авторскитете права от концертите, но и за да следи къде се провеждат концерти, какви са плейлистите на тези концерти, кой е организаторът, какви са цените на билетите, колко продадени билети има, кои са спонсорите и т. н., и т. н."
...а Вие, паразити такива, се натискате на дебелите си задници, гушкате парици и се правите на велики защитници на авторското право. Дано давате на това момиче достатъчно голяма заплата, та след година-две, като ослепее напълно, да има пари да си лекува зрението.
И друго г-н Маричков, вие платихте ли си на Бийтълс за текстовете и композициите? Или тези, които бяха къткани от партията не дължат никому нищо ...
Анонимен
29.04.2009 20:15:05
отговори
+ 0 – 0
Да бе, в началото на прехода някой го подзе това за Андрешко и всички псевдоинтелектуалци почнаха да го повтарят като папагали. Клетите! Всъщност Андрешко остави наглия съдия изпълнител в блатото, защото оня започна да му се прави много на отворен. Естествено, че това не оказва влияние на данъците на Станоя - той така или иначе ще си ги плати.
Чекем г-н Маричков да каже дали Щурците са платили на Бийтълз за всички техни кавъри.
Rock Thrashler
29.04.2009 02:36:45
отговори
+ 0 – 0
Благодаря на г-н.Маричков!
Само...Андрешко не е отрицателен герой!Четете по-внимателно!
Иво Димитров
28.04.2009 15:54:45
отговори
+ 0 – 0
"Щатът не само, че не е раздут, а напротив - не достигат хора. С концертите например, се занимава едно единствено момиче, което по цял ден си вади очите пред един компютър, не само за да разпределя авторскитете права от концертите, но и за да следи къде се провеждат концерти, какви са плейлистите на тези концерти, кой е организаторът, какви са цените на билетите, колко продадени билети има, кои са спонсорите и т. н., и т. н."
Г-н Маричков, бихте ли ми дали служебния телефон на въпросното момиче, защото бих искал да ми даде плейлистите на няколко концерта, които не можах да си запиша тъй като си бях забравил химикалката, а и не можах да ги намеря никъде в интернет? Предварително Ви благодаря, тъй като много ми се иска да имам плейлистите на всички концерти на които някога съм бил...
Предполагам, че същото това момиче слуша по 24 часа всички радиа в България и усърдно записва всички пуснати песни по всички радиа, за да можете коректно да преведете дължимите хонорари на съответните автори. Неуморният Ви труд в защита на авторските права на всички изпълнители безспорно заслужава голямо уважение.
Сатир, мисля че бихте могли да ползвате същото момиче за източник за сетлистите, които публикувате тук - за някои концерти липсват. Разбира се, редно е да й заплащате известна сума за предоставянето на същите, за да може да лекува очите си, които вади по цял ден пред компютъра.
monster of rock
28.04.2009 10:00:40
отговори
+ 0 – 0
ТоТо - 2009-04-27 13:59:24
Човека чисто и просто го е обяснил, вие пак не разбирате от дума. Единствения начин западни автори да получат процентите приходи за авторски права е чрез Музикаутор. Това, че въпросните компании не им се дават толкова пари за права е друг въпрос...Ако не ги дадат къде остават парите!?? Я познайте от раз Дали изобщо си правят труда да опитат да върнат парите ДИРЕКТНО и възможно "най-близо" до изпълнителите?? Еййй начи, такива сме си боклуци българите....
Категорично не съм съгласен!Световна практика в метъл и рок средите е,авторите на музиката да взимат по-високи хонорари именно заради написването ан музиката!А 'Музикаутор" и сродните и пиявици(образно казано) се опитват да изсмукват допълнително.
Разбира се,че ще отчислят "когато му дойде времето" процент на авторите(за които тва е един допълнителен бонус),но си лапкат 25% за офис консумативи и -живуркат!
Само си представете колко парички тебва да вземат от концертите на Депеш Мод,мадона,феста в Каварна и болканрок феста в София-"музикаутор " взимат 5 % от всички приходи,а те са мноого милиони-от тях 25 5 с аз а паразитите ...
Demonaz
28.04.2009 07:40:57
отговори
+ 0 – 0
А Вие Музикаутор имате ли договор с продуцентската къща на Джеймс Хетфийлд или Металика!!! ???
Вие сте умираща струкура, светът на музиката се променя. Жалко е, че не го забелязвате. Борите се за последните глътки пари, във вашия нещастен бизнес!!!!
Радостин Ивов
27.04.2009 22:20:22
отговори
+ 0 – 0
От где пък се взехте толкова компетентни!Предполагам повечето от вас цял живот до сега сте се занимавали с авторки права на чуждестранни музиканти, и сте много навътре в нещата!
Драги ми Анонимни 2009-04-27 21:02:07
, ти какво знаеш какво прави Хетфийлд като се прибере в САЩ?Знам,че сигурно ти звучи абсурдно, но само си представи, че по някаква случайност, г-н Хетфийлд реши да си вземе парите които му се полагат по право!о.О Малко е трудно за асимилиране, а?! Кой се разправя в днешно време за някакви си пари, та те растът по дърветата.
Не съм наясно с нещата, немога да дам точно мнение, затова се въздържам, но ме е много яд когато някой хлапета, започнат да си мислят, че знаят/разбират от всичко.
Fools!
Анонимен
27.04.2009 21:04:43
отговори
+ 0 – 0
и много ми е интересно дали Щурците са платили на наследниците на Бийтълз за всички техни кавъри, които са правили някога на концерти?
Анонимен
27.04.2009 21:02:07
отговори
+ 0 – 0
Хетфилд като свири в София си получава хонорара за който се е договорил. Ае стига смешки, че като се прибере някъде, си търси авторски хонорари.
Методи Колев
27.04.2009 14:17:31
отговори
+ 0 – 0
Защо някой не могат /или не искат/ да разберат? Хетфилд когато свири в София си получава хонорар като изпълнител, но не и като автор, а той е написал повечето от песните на Металика. Толкова ли са тъпи някои та не могат да разберат това.
ТоТо
27.04.2009 13:59:24
отговори
+ 0 – 0
Човека чисто и просто го е обяснил, вие пак не разбирате от дума. Единствения начин западни автори да получат процентите приходи за авторски права е чрез Музикаутор. Това, че въпросните компании не им се дават толкова пари за права е друг въпрос...Ако не ги дадат къде остават парите!?? Я познайте от раз Дали изобщо си правят труда да опитат да върнат парите ДИРЕКТНО и възможно "най-близо" до изпълнителите?? Еййй начи, такива сме си боклуци българите....
Конникът без глава
27.04.2009 13:54:24
отговори
+ 0 – 0
Законът трябва да се прилага с еднаква тежест за всички. И от чалгата, и от рока трябва да се търсят отчисления. Естествено, рокът ще понесе по-тежко финансовия удар, но ... Sad but true.
Анонимен
27.04.2009 13:22:14
отговори
+ 0 – 0
@ Ивайло Петков - 2009-04-27 12:45:30
- верно е, още малко е щях да се разридая горко, като четях ... цял ден ... на един компютър ... а слънцето пече ли пече!
Ивайло Петков
27.04.2009 12:45:30
отговори
+ 0 – 0
Като всичко е толкова прозрачно и работите с 62лв заплати, покажете ни един доклад с отчет на всички финансови разходи. Защото моята адски груба сметка показва, че много пари влизат, и много малко излизат.
Моля опровергайте ни, направете публични дейността си, за да може някой да ви има доверие. Мнението е особено трогателно, особено за бедните, болните и Коледа... но хайде малко факти.
Анонимен
27.04.2009 12:03:20
отговори
+ 0 – 0
безплатен обяд няма, обаче защо искат да се плаща 2 пъти? начи Хетфилд като е на сцената е изпълнител е автор, а като взема хонорара е само изпълнител - айде стига приказки за малки деца!
Radoslav Miroslavov
27.04.2009 11:19:28
отговори
+ 0 – 0
г-н Маричков,
уважавам вашата работа, колкото и лошо тя да изглежда от страни. Но нека да загърбим за момент рок сцената и да се прехвърлим на организатори като Пайнер.
Те как процедират при организацията на концерт и неговите такси?
boodoom children
27.04.2009 11:18:25
отговори
+ 0 – 0
Всичко хубаво ама верно кво става с чалга концертите и изпълнителите крадливи.ААААА крадът от Сръбски , турски и Гръцки изпълнители.що не им се потърси сметка а.Щото мафийка а.Ей кво да се прави -Гадост.Гадна държава без закони.Това е.Сигурно чалгарите си имат друга организация която ги защитава.Е поне кажете коя е. Това е.Колкото до"Музикаутор", те си знаят кои е мошеника и крадеца.
Пенчо Кубадински
27.04.2009 10:22:24
отговори
+ 0 – 0
Абсолютно съм съгласен с Маричков. Няма безплатен обяд. Крайно време е да се въведе ред в тази държава и интелектуалната собственост да бъде уважавана. А който иска да хитрее и да не си плаща - да си носи съдебните последствия.
acid_burn
27.04.2009 09:36:26
отговори
+ 0 – 0
Абе, човека ви написа ебаси романа, за да ви обясни защо коментарите ви са тъпи, ама пак той излезе виновен....
Анонимен
27.04.2009 09:27:47
отговори
+ 0 – 0
това многословие намирисва на андрешковщина и на "гузен негонен бяга". Темата за Лили Иванова е много любима, а къде е темата за чалгата или пак само металите сме прецекани?
Ozzy
27.04.2009 08:33:41
отговори
+ 0 – 0
Темата наистина е интересна и за това, който има мнение по въпроса или иска да каже нещо градивно - нека заповяда. Но всякакви нецензурни, обидни и просташки изказвания ще бъдат трити
bobo
27.04.2009 08:16:22
отговори
+ 0 – 0
Също така нищо не казват за това че от Joker media са им изпратили едностранно подписан договор а от мюзикаутор няма кой да го подпише. Не че Joker media са ми любимци особено след историята с "Кафе" и Евровизия, ама не знам защо на Кирил Маричков нещо му нямам безгарнично доверие,
Fanatik_Priest
26.04.2009 23:11:37
отговори
+ 0 – 0
Може би, ако това изложение беше показано по-рано, щеше да се избегне голямото объркване и сочене с пръсти.
Авитохол
26.04.2009 22:55:39
отговори
+ 0 – 0
Стилът на някои изрази, както и изцяло обяснителното изложение на Кирил Маричков идеално пасват на някое телевизионно риалити. Да очакваме в следващо издание на "ВИП брадър" участник от "Музикаутор"! ))
stanislav
26.04.2009 21:07:17
отговори
+ 0 – 0
Изявлението е повече от желязно,но има един огромен недостатък-от Кирил Маричков е...Мислех си за "андрешковците" и за пореден път се питам как някои хора наистина се имат за почтенни?!?Вярно че лицемерието е в основата на всичко,ама ...
Bobby
26.04.2009 21:00:33
отговори
+ 0 – 0
Господин Маричков, защо не засегнахте въпроса с псевдо музиката наречена поп-фолк. Вярно че това е метъл сайт, но този момент защо го пропуснахте?
петър младенов
26.04.2009 21:00:14
отговори
+ 0 – 0
В САЩ взимат около 1 процент и нещо от прихода на билети,и то ако е на печалба концерта!
А там бизнесът е мнооого по-развит,така,че да не ни забаламосва Кирчо Маричков ;-Р
А и 25 % з аиздръжка на офис,при положение,ч евзимат толко малко заседателни пари а месец-значи огромни приходи трябв ада има акумулирани в Музикаутор-къде са?!
И доколкото знам само веднъж годипшно отчитат процент на артистите-през другото време парите стоят на лихва или севъртат в некъв бизнес-а те зи пари с амнооого,значи далаверката сия бива з аМузикаутор!
Анонимен
26.04.2009 20:55:24
отговори
+ 0 – 0
Така е,тези от Музикаутор са нахални паразити,които живеят на гърба на музикантите и на нашия потребителския гръб!За да им дадат 5 процента от билетите,ше ги натътрузят на нашия джоб!
Защо не събират пари от чалгатеките и чалгателевизиите и радиата,както и от крадлите на сръбска и гръцка музика,а?!?!
dragomir_popow
26.04.2009 20:44:40
отговори
+ 0 – 0
имам предвид,че метъл музикантите сами си пишат музиката и взимат по-големи хонорари от тези дето не пишат
dragomir_popow
26.04.2009 20:43:31
отговори
+ 0 – 0
Пространно изложение на Киро Маричков,но не е прав за метъл бандите!И наистина защо не подгонат Пайнера,Ара и подобните им ,както и чалгатеките дето денонощно бълват тази псевдомузика,която нагоре от всичкото е крадена от сръбски,гръцки и секави автори!?!?
Те си пишат сами музиката ,и тези дето я пишат си взимат по-големи хонорари от другите в бандата-знам го,защото кореспондирам с много такива музиканти
asparuh
26.04.2009 20:39:03
отговори
+ 0 – 0
wolf - 2009-04-26 19:29:38
"Има и такива, които са бивши членове на съответната група, но са написали част от песните в нейния репертоар. Те също трябва да си получат възнагражденията." - Много ми е чудно, колко точно пари е взел Мъстейн от концерти на металика.
Абсолщтно!
А защо не взимат проценти от чалгата=-тч е над 80% от музикалния пазар у нас!
С много от групите,коиот сами си пишат музиката в хонорара може да се заплатат и авторските права.
С Огромна част от рок и особено метъл бандите Музикаутор или сродни нейни организации немат договор--на какво основание ще лапат процент?!
В повечето банди,тези,коиот пишат музиката получават по-голем % от хонорара именно з аавторските права!
Така,че Кирчо Маричков,да ме извинява,ама той го отнася заради вредната,лакома и неадекватна паразитна система на Музикаутор и сродните им дружества.
Като гледам до неколко години всички те требва да изчезнат-за да не натоварватцената на билетите допълнително!
Анонимен
26.04.2009 20:06:58
отговори
+ 0 – 0
Да, но пак този който не ги дава не е Лили. А тези, които правят концертите и. Т. е. Щерев все пак не бива да се сърди на нея
zZz
26.04.2009 20:02:17
отговори
+ 0 – 0
"Ами тогава излиза че М. Щерев не е прав, щото той не е получил правата си от Музикаутор а не от Лилито. Т. е. не бива да се сърди на нея а на вас"
За да ги получи от тях, първо някой трябва да им ги даде. Това явно не се случва. За това става въпрос.
Анонимен
26.04.2009 19:54:55
отговори
+ 0 – 0
"Нещо повече - Митко Щерев в писмена форма е забранил на Лили да изпълнява на концерти неговите песни, защото никога не получава полагащите му се за това авторски права. "
Ами тогава излиза че М. Щерев не е прав, щото той не е получил правата си от Музикаутор а не от Лилито. Т. е. не бива да се сърди на нея а на вас
WeRock.bg не носи отговорност за мненията към новините на този сайт.
Забранено е: писането на български език с букви от латинската азбука; писането на коментари, съдържащи груби обидни изрази, независимо срещу кого са насочени; писането на коментари от един и същи потребител, но с различни имена с цел манипулация; писането на конфликтни, провокативни, нецензурни и др. подобни коментари; писането на коментари, представляващи явна или скрита реклама.
WeRock.bg си запазва правото да заличава и всякакви други коментари, които прецени като некоректни или ненужни.
ВАЖНО: Коментарите НЕ са начин за контакт с WeRock.bg. Ако имате въпроси към нас, пишете на имейл адресите, посочени в "Контакти".